Volgend jaar zijn er 8 (in plaats van de huidige 1) motorenleveranciers die leveren aan de teams. Chassis blijft vooralsnog hetzelfde.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef versterker het volgende:
Vind het jammer dat alle auto's hetzelfde zijn. Laat de teams lekker experimenteren. Gewoon soepele regels opstellen waar een auto aan moet voldoen, en laat de teams zelf regelen hoe ze er mee omgaan.
Krijg je leukere races, en wie weet wat voor techniek eruit voor komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 01 9 Sébastien Buemi e.dams-Renault 5 1:24.648s 02 7 Jerome d'Ambrosio Dragon Racing 5 1:25.104s +0.456s 03 11 Lucas di Grassi Audi Sport ABT 5 1:25.105s +0.457s 04 99 Nelson Piquet NEXTEV TCR 5 1:25.144s +0.496s 05 27 Jean-Eric Vergne Andretti 4 1:25.182s +0.534s 06 8 Nicolas Prost e.dams-Renault 5 1:25.258s +0.610s 07 88 Oliver Turvey NEXTEV TCR 5 1:25.829s +1.181s 08 21 Bruno Senna Mahindra 5 1:25.879s +1.231s 09 2 Sam Bird Virgin Racing 5 1:25.894s +1.246s 10 77 Salvador Duran Amlin Aguri 5 1:25.964s +1.316s 11 6 Loic Duval Dragon Racing 5 1:25.988s +1.340s 12 23 Nick Heidfeld Venturi 5 1:26.128s +1.480s 13 66 Daniel Abt Audi Sport ABT 5 1:26.302s +1.654s 14 30 Stephane Sarrazin Venturi 6 1:26.318s +1.670s 15 5 Karun Chandhok Mahindra 6 1:27.160s +2.512s 16 28 Simona de Silvestro Andretti 5 1:27.208s +2.560s 17 55 Sakon Yamamoto Amlin Aguri 5 1:27.456s +2.808s 18 18 Alex Fontana Trulli 5 1:28.083s +3.435s 19 3 Fabio Leimer Virgin Racing 4 1:28.152s +3.504s 20 10 Jarno Trulli * Trulli 6 1:26.852s +2.204s |
wie is Gemiddeld? Er even vanuit gaan dat autocorrect zijn werk voortreffelijk heeft gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:29 schreef Fer het volgende:
Grappig dat dit veld wel competatiever is dan A1gp, Bird en Gemiddeld rijden nu achteraan, maar hebben ook op de eerste rij gestaan.
Minder te rommelen aan de motor?
Heidfeld is best wel gemiddeld ja, dat die autocorrect dat ook week zeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wie is Gemiddeld? Er even vanuit gaan dat autocorrect zijn werk voortreffelijk heeft gedaan
Je hebt dat wel vaker hè, dat je dingen vergeet die tijdens een race zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:40 schreef Sinister-D- het volgende:
F*ck, vergeten dat ik morgen naar een kraamfeest moet
idd. Je zou het bijna vergeten, maar buiten de tv en computer heb ik ook nog een sociaal leven waar ik bier moet gaan drinken....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt dat wel vaker hè, dat je dingen vergeet die tijdens een race zijn?
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:34 schreef sasquatsch het volgende:
Helaas niet kunnen zien. Kijk later wel of die ergens te downloaden is.
nee, een DT die niet meer uitgevoerd kon worden. En daardoor kreeg die 49s waardoor die voorlaatste werd. Logisch ook, hij racete op de "reserve accu", die normaal enkel bedoeld is om de wagen van de racelijn/in de pit te krijgen bij problemen...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:59 schreef King_Merc het volgende:
Was een erg goede race jammer alleen van die overuse reglementen , (sarrazin kwam zo'n, beetje uitrollend over de finish als 1ste.. Dan toch disqualificeren..
Het blijft grappig om te zien hoe ongelooflijk langzaam die krengen zijn . Dat valt toch niet serieus te nemen?quote:
Te vergelijken met Formule 4, dus zo slecht is dat niet. Geen topklasse a la Formule 1 maar wel een serieuze klasse die potentie heeft om door te groeien, zeker nu er volgend jaar 8 verschillende leveranciers van de powertrain komen en er dus meer ontwikkeling gaat komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het blijft grappig om te zien hoe ongelooflijk langzaam die krengen zijn . Dat valt toch niet serieus te nemen?
Hoe gaan ze dat dan doen? De races half zo lang maken, of pitstops van 30+ minuten om de accus op te laden? Of maken ze die rammelbakken dubbel zo zwaar door er meer dan 2 keer zo veel accus in te doen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen weekend ook dat ze het wisselen van auto's volgend jaar niet meer gaan doen.
dat was juist een van de leukere aspecten. Voornamelijk ook dat ze heel transparant zijn met het huidige en totaal verbruik van de accu's door het net regelmaat in de graphics te tonen. Zo kon je mooi zien of er gepusht werd of juist besparend rijden voor die extra ronde te hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen weekend ook dat ze het wisselen van auto's volgend jaar niet meer gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |