Niet meer. Race is afgelopen. Was te zien op Ziggo Sport Racing. Wordt nog wel een aantal keer herhaald.quote:
Heb m terug gezien om 3 uur nachts of zo op Ziggo Sportquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet meer. Race is afgelopen. Was te zien op Ziggo Sport Racing. Wordt nog wel een aantal keer herhaald.
Valt zeker mee, ja. Alhoewel in theorie elke coureur ze dat al had kunnen vertellen. Zal wel meer zijn omdat ze dan minder hoeven te renderen en de game dan beter presteert.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:57 schreef nils7 het volgende:
Op zich zien ze nog best wat (veel spelletjes zetten de coureur veel lager in die auto):
Was blijkbaar afgesproken dat hij er weer voorbij mocht. Alleen doet Buemi dat op een vreemde manier die veel chaos veroorzaakte.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
Beetje vreemde actie met Buemi en D'Ambrosio. Verbaast me dat D'Ambrosio geen straf krijgt voor het afsnijden daarmee twee plekken terug wint die hij net verloren had.
buemi (wat een enorme zeur) zit ehm flink te naaien , door Jerome in te halen door af te snijden en vervolgens heel erg langzaam te rijden (en in de weg zo dat de rest langs Jerome te komen ) ,quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
Beetje vreemde actie met Buemi en D'Ambrosio. Verbaast me dat D'Ambrosio geen straf krijgt voor het afsnijden daarmee twee plekken terug wint die hij net verloren had.
http://www.gpupdate.net/n(...)-ambrosio-erft-zege/quote:De ePrix van Mexico heeft uren na het vallen van de finishvlag een nieuwe winnaar gekregen: doordat de ABT-bolide van Lucas di Grassi gedurende het eerste deel van de race onder het minimumgewicht rondreed, is de Braziliaan uit de uitslag gehaald. Dit betekent dat Jerome d'Ambrosio de race heeft gewonnen en tevens dat Sebastien Buemi zijn leiding in het kampioenschap niet kwijt is.
Ik ga nu voor het eerst een hele race kijken, maar mooi dat Bird het schijnbaar goed doet (dat was een van de coureurs die fanmail van een hele jonge heywoodu beantwoordde met een stapel gesigneerde foto's in de brievenbus )quote:Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef sasquatsch het volgende:
Da Costa is teruggezet op de grid en moet nu achteraan starten. Zijn bandenspanning was te laag. Bird staat nu op pole.
Batterijpercentage denk ik, da's normaal iig zoquote:Op zondag 3 april 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga nu voor het eerst een hele race kijken, maar mooi dat Bird het schijnbaar goed doet (dat was een van de coureurs die fanmail van een hele jonge heywoodu beantwoordde met een stapel gesigneerde foto's in de brievenbus )
Wat is het percentage naast de afkorting van de coureur, wat ik net zag bij de terugblik op de vorige race?
Een soort "push2pass" of hoe ze het ook noemen?quote:Op zondag 3 april 2016 00:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Energiepercentage denk ik, da's normaal iig zo
Soms halen ze het net met 1% batterij tot in de pitsquote:Op zondag 3 april 2016 00:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een soort "push2pass" of hoe ze het ook noemen?
Oh wacht, of hoeveel ze nog in de batterij hebben voor ze stilvallen/moeten wisselen?
Ik ben nogal nieuw met die hele Formule E..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |