abonnement Unibet Coolblue
pi_159712338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

ergens live te zien?
Niet meer. Race is afgelopen. Was te zien op Ziggo Sport Racing. Wordt nog wel een aantal keer herhaald.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159716900
Hier is die Renault weer net wat te overpowered.. Buemi even van positie 18 naar 2..

Jammer voor Da Costa trouwens weer :( , En Nicolas Prost mogen ze ook vervangen, Buemi rijdt hem tot snot..
  zondag 7 februari 2016 @ 14:08:46 #253
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159725291
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet meer. Race is afgelopen. Was te zien op Ziggo Sport Racing. Wordt nog wel een aantal keer herhaald.
Heb m terug gezien om 3 uur nachts of zo op Ziggo Sport
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 3 maart 2016 @ 14:57:39 #254
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160391310
Op zich zien ze nog best wat (veel spelletjes zetten de coureur veel lager in die auto):

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 3 maart 2016 @ 18:38:52 #255
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_160395639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:57 schreef nils7 het volgende:
Op zich zien ze nog best wat (veel spelletjes zetten de coureur veel lager in die auto):

Valt zeker mee, ja. Alhoewel in theorie elke coureur ze dat al had kunnen vertellen. Zal wel meer zijn omdat ze dan minder hoeven te renderen en de game dan beter presteert.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_160617310
Over 10 minuten de kwalificatie van de ePrix in Mexico op het circuit waar vorig jaar de F1 reed. Eerste Formule E race op een gewoon circuit dat wel is aangepast.

Race is vanavond om 23.00 uur Nederlandse tijd en is te zien op het open Ziggo Sport kanaal.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160624861
Race gaat zo beginnen. Frijns start als 12de.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 12 maart 2016 @ 23:03:44 #258
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_160625029
Gogogo!!!
Feyenoord!!! * Barēa
pi_160626783
Beetje vreemde actie met Buemi en D'Ambrosio. Verbaast me dat D'Ambrosio geen straf krijgt voor het afsnijden daarmee twee plekken terug wint die hij net verloren had.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160626935
Frijns goed gereden en 6 plekken gewonnen. Volgens mij meeste van allemaal op een baan waar het moeilijk inhalen is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160626991
Best leuke race zo, en Frijns met een 2015 auto haalt het maximale eruit. Jammer dat we hem nooit op het hoogste niveau zullen zien.
pi_160627125
Misschien nog een paar IndyCar wedstrijden met Andretti dit jaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 13 maart 2016 @ 00:18:16 #263
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_160627360
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
Beetje vreemde actie met Buemi en D'Ambrosio. Verbaast me dat D'Ambrosio geen straf krijgt voor het afsnijden daarmee twee plekken terug wint die hij net verloren had.
Was blijkbaar afgesproken dat hij er weer voorbij mocht. Alleen doet Buemi dat op een vreemde manier die veel chaos veroorzaakte.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_160627395
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
Beetje vreemde actie met Buemi en D'Ambrosio. Verbaast me dat D'Ambrosio geen straf krijgt voor het afsnijden daarmee twee plekken terug wint die hij net verloren had.
buemi (wat een enorme zeur) zit ehm flink te naaien , door Jerome in te halen door af te snijden en vervolgens heel erg langzaam te rijden (en in de weg zo dat de rest langs Jerome te komen ) ,

Gaat flink over na gepraat worden :P , opzich best vermakelijk met in het eerste deel een gevecht tussen plek 1 tm 5 (soort schaakspel ) waarbij je echt op het juiste moment iemand kan inhalen , (had je met F1 ook voor er Drs kwam )
pi_160627460
Ach, uiteindelijk maakt het niet zoveel uit omdat Prost een DT krijgt en Abt de muur in rijdt. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 13 maart 2016 @ 11:02:19 #266
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_160631192
quote:
De ePrix van Mexico heeft uren na het vallen van de finishvlag een nieuwe winnaar gekregen: doordat de ABT-bolide van Lucas di Grassi gedurende het eerste deel van de race onder het minimumgewicht rondreed, is de Braziliaan uit de uitslag gehaald. Dit betekent dat Jerome d'Ambrosio de race heeft gewonnen en tevens dat Sebastien Buemi zijn leiding in het kampioenschap niet kwijt is.
http://www.gpupdate.net/n(...)-ambrosio-erft-zege/

Ook Loic Duval gestraft, waardoor Prost alsnog op het podium terecht komt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_161114538
Vannacht om 01.00 uur Nederlandse tijd de race in Long Beach.

Om 21.00 uur is de kwalificatie. Beiden zijn live te zien op Ziggo Sport Racing.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161128826
Frijns rijdt een 6de tijd. Mist de superpole sessie nipt op 0.016s.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161129570
Antonio Felix Da Costa pakt de pole. Zit allemaal heel dicht bij elkaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161135221
Da Costa is teruggezet op de grid en moet nu achteraan starten. Zijn bandenspanning was te laag. Bird staat nu op pole.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 april 2016 @ 00:38:30 #271
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_161135475
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef sasquatsch het volgende:
Da Costa is teruggezet op de grid en moet nu achteraan starten. Zijn bandenspanning was te laag. Bird staat nu op pole.
Ik ga nu voor het eerst een hele race kijken, maar mooi dat Bird het schijnbaar goed doet *O* (dat was een van de coureurs die fanmail van een hele jonge heywoodu beantwoordde met een stapel gesigneerde foto's in de brievenbus :) )

Wat is het percentage naast de afkorting van de coureur, wat ik net zag bij de terugblik op de vorige race?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_161135549
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 00:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ga nu voor het eerst een hele race kijken, maar mooi dat Bird het schijnbaar goed doet *O* (dat was een van de coureurs die fanmail van een hele jonge heywoodu beantwoordde met een stapel gesigneerde foto's in de brievenbus :) )

Wat is het percentage naast de afkorting van de coureur, wat ik net zag bij de terugblik op de vorige race?
Batterijpercentage denk ik, da's normaal iig zo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 april 2016 @ 00:43:07 #273
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_161135565
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 00:42 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Energiepercentage denk ik, da's normaal iig zo
Een soort "push2pass" of hoe ze het ook noemen?

Oh wacht, of hoeveel ze nog in de batterij hebben voor ze stilvallen/moeten wisselen? :D
Ik ben nogal nieuw met die hele Formule E..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_161135588
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 00:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een soort "push2pass" of hoe ze het ook noemen?

Oh wacht, of hoeveel ze nog in de batterij hebben voor ze stilvallen/moeten wisselen? :D
Ik ben nogal nieuw met die hele Formule E..
Soms halen ze het net met 1% batterij tot in de pits :+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 april 2016 @ 01:07:03 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_161136026
Frijns > Heidfeld :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')