abonnement Unibet Coolblue
pi_144429419
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
CruisinDen, hiker regio Amsterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144430711
Morgen een ritje! *O* Van Herten naar Groningen. Moest ik wel voor één uur afleveren, dus vroeg weg, zei de planner. Weet ik veel waar Herten ligt, dus ik zeg oké. Ligt het in fucking Limburg naast Roermond. -O- Dus ik mag morgen om vijf uur de deur uit.

Voor een Ford Transit. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_144431268
Morgenvroeg Eindje - Rotterdam per BMW 118i cabrio :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144431323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een ritje! *O* Van Herten naar Groningen. Moest ik wel voor één uur afleveren, dus vroeg weg, zei de planner. Weet ik veel waar Herten ligt, dus ik zeg oké. Ligt het in fucking Limburg naast Roermond. -O- Dus ik mag morgen om vijf uur de deur uit.

Voor een Ford Transit. :')
_O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144431355
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een ritje! *O* Van Herten naar Groningen. Moest ik wel voor één uur afleveren, dus vroeg weg, zei de planner. Weet ik veel waar Herten ligt, dus ik zeg oké. Ligt het in fucking Limburg naast Roermond. -O- Dus ik mag morgen om vijf uur de deur uit.

Voor een Ford Transit. :')
Het voordeel is wel.. Zodra je om half 3 thuis bent heb je wel al een hele werkdag erop zitten. Even je bed in, en je bent weer fris om tot diep in de nacht de kroeg in te duiken.
Nee.
pi_144431396
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een ritje! *O* Van Herten naar Groningen. Moest ik wel voor één uur afleveren, dus vroeg weg, zei de planner. Weet ik veel waar Herten ligt, dus ik zeg oké. Ligt het in fucking Limburg naast Roermond. -O- Dus ik mag morgen om vijf uur de deur uit.

Voor een Ford Transit. :')
Hahaha, thanks! You really made my day! _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144431525
Nouja, ik krijg morgenavond wel twee couchsurfers, dus het komt me stiekem best goed uit. Morgenochtend zal ik wel even flink staan te vloeken, maar op zich valt vijf uur de deur uit nog best mee. :) Alleen zo jammer dat het dan geen Mini is ofzo, maar een Transit. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_144431865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een ritje! *O* Van Herten naar Groningen. Moest ik wel voor één uur afleveren, dus vroeg weg, zei de planner. Weet ik veel waar Herten ligt, dus ik zeg oké. Ligt het in fucking Limburg naast Roermond. -O- Dus ik mag morgen om vijf uur de deur uit.

Voor een Ford Transit. :')
Had ik dus ook een tijdje geleden, vanuit Roermond naar Grunn. Zelfs met de vroegste trein had ik de aflevertijd niet gered. Toen ik de planning belde moesten ze wel lachen om m'n opdracht, werd 't even geannuleerd en kreeg ik een ander ritje :)
Jammer dat het nu wat te laat is om nog te bellen om 'm te annuleren en nog een ander ritje te krijgen :P
pi_144431904
Nice.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144431932
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:04 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Had ik dus ook een tijdje geleden, vanuit Roermond naar Grunn. Zelfs met de vroegste trein had ik de aflevertijd niet gered. Toen ik de planning belde moesten ze wel lachen om m'n opdracht, werd 't even geannuleerd en kreeg ik een ander ritje :)
Jammer dat het nu wat te laat is om nog te bellen om 'm te annuleren en nog een ander ritje te krijgen :P
Ja ik had vanavond zelf al gebeld om werk, nadat ik nieuwe schoenen had gekocht. :@ En zoals gezegd, komt het me eigenlijk best goed uit. Afgezien van het achterlijk vroeg opstaan. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_144434446
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:07 schreef S-RS het volgende:

[..]

Belde ik net op tijd terug? :7
Moet je in een VW Transport en Fiat 500? Dan ja :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, toch niet
pi_144435241
Gelukkig ben ik één ochtend in de week beschikbaar en word ik direct gebeld. Vechten om werk. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144435575
Daarvoor ben ik morgen vrij :{w
-O-
Nee, toch niet
pi_144437034
Dus mijn vier dagen werken voor een project zitten erop. Ik heb op advies van de ANWB woensdagochtend de bus veilig terug kunnen brengen naar het verhuurbedrijf om vervolgens een andere goede bus te krijgen. Toch maar weer een bevestiging dat Frans niet deugt en Duits goed spul is, terwijl ik de laatste tijd zo tevreden was over franse auto's. :)
Verder heb ik drie dagen heerlijk mee mogen dineren, heb ik kastelen, musea en landgoederen bezocht, heb ik heel veel gezelligheid gehad met Engelsen en mensen uit Wales (je mag niet zeggen dat Engelsen en Walesman hetzelfde zijn). En uiteindelijk 65 euro fooi, en een goede fles witte wijn gekregen van de tevreden gasten. :D
pi_144437999
Tweede dag op rij niet gebeld... gebeurt wel iets te vaak nu:(
pi_144438193
Krijg je ook fooi van PC - klanten die je maar 1x had oid?
Nee, toch niet
pi_144445104
Ontbijt gaat er nog niet echt in. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_144445122
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 04:23 schreef Sarasi het volgende:
Ontbijt gaat er nog niet echt in. ;(
Sterkte vandaag :+
pi_144445173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 04:40 schreef Viezze het volgende:

[..]

Sterkte vandaag :+
Waarom ben jij al wakker dan. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_144445190
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 05:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom ben jij al wakker dan. _O-
Ik ben nog wakker, zit in de VS he :P
pi_144445230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 04:23 schreef Sarasi het volgende:
Ontbijt gaat er nog niet echt in. ;(
Mooi tijdstip. :o
pi_144445240
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 05:38 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik ben nog wakker, zit in de VS he :P
Oh ja. :@

Ik ben alweer hard aan de studie. Zelfs in tentamenweek begin ik niet zo vroeg. :') Wel lekker, een hele trein coupé voor mezelf. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_144445466
Voordeel is dat ik zometeen naar de bus rol en gewoon op Eindje CS die auto in m'n handen gedrukt ga krijgen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144445615
Lekker dan, haal je de auto op bij de schade hersteller, brand het lampje van de airbag nog die er wss een paar dagen daarvoor eruit is geklapt. Nu maar wachten met een bakkie koffie.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:55 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Moet je in een VW Transport en Fiat 500? Dan ja :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nee dan was het hem niet :9
pi_144445665
Onderweg naar het ophaaladres in Grunn :) Vandaag de tweede keer dat ik een hybride rij, vorige week een Passat en vandaag een Auris :D
pi_144445757
Deze hiker meld zich ook weer voor vandaag! Heb er best wel zin in 😏
pi_144445811
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:50 schreef S-RS het volgende:
Lekker dan, haal je de auto op bij de schade hersteller, brand het lampje van de airbag nog die er wss een paar dagen daarvoor eruit is geklapt. Nu maar wachten met een bakkie koffie.

[..]

Ah nee dan was het hem niet :9
Ook leuk. Inmiddels onderweg, hoop ik? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144445951
Auto staat nog bij de klant in 's-Hertogenbosch. Zodirect met de LM mee. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144445971
Moet dadelijk 1 transportformulier opsturen aan EW en 1 afgeven aan de klant. Is de klant nou het afhaaladres of die LM in Meerkerk waar ik hem aflever?
pi_144446017
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:36 schreef drhousing het volgende:
Moet dadelijk 1 transportformulier opsturen aan EW en 1 afgeven aan de klant. Is de klant nou het afhaaladres of die LM in Meerkerk waar ik hem aflever?
De klant is waar je de auto ophaalt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144446078
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:40 schreef trolley het volgende:

[..]

De klant is waar je de auto ophaalt.
Oke bedankt! Dat vermoeden had ik ook alleen was in de war omdat je in naam van de LM rijdt.
pi_144446143
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:46 schreef drhousing het volgende:

[..]

Oke bedankt! Dat vermoeden had ik ook alleen was in de war omdat je in naam van de LM rijdt.
Snelweg lokatie zeker?
pi_144446206
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:52 schreef TommieAH het volgende:

[..]

Snelweg lokatie zeker?
Ik denk de feestlocatie. Bij de snelweglocatie moet je het formulier namelijk 3x uitprinten. 1x voor de klant, 1x voor de LM (terwijl ze gewoon kopieerapparaten hebben staan :') ) en 1x voor jezelf. De feestlocatie hoef je maar 2x het formulier uit te printen.

Ik kom echt te vaak in Meerkerk :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144446266
Locatie is wel langs de snelweg maar geen idee wat jullie daaronder verstaan.
pi_144446460
Snelweglocatie zit aan de Energieweg, de feestlocatie aan de Steenstraat. Maar beide zitten op hetzelfde industrieterrein, en zelfs de Steenstraat ligt met een klein beetje valsspelen aan de snelweg. Maar die aan de Energieweg ligt parallel aan de snelweg, Steenstraat dan weer niet.

Energieweg > ..D
Steenstraat > ....L
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144446483
Ik ben al bijna bij mijn ophaaladres. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144447281
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:14 schreef trolley het volgende:
Snelweglocatie zit aan de Energieweg, de feestlocatie aan de Steenstraat. Maar beide zitten op hetzelfde industrieterrein, en zelfs de Steenstraat ligt met een klein beetje valsspelen aan de snelweg. Maar die aan de Energieweg ligt parallel aan de snelweg, Steenstraat dan weer niet.

Energieweg > ..D
Steenstraat > ....L
Ja echte feestlocatie zeg die......l :+
Zie!
pi_144448179
Apeldoorn gehad, onderweg naar Breukelen :D
pi_144448883
voor t eerst ga ik naar de provincies Friesland en Groningen :+
iemand tips om dit te overleven? :@
Zie!
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:11:49 #40
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144448973
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:08 schreef johnson555 het volgende:
voor t eerst ga ik naar de provincies Friesland en Groningen :+
iemand tips om dit te overleven? :@
Vooral niet proberen te communiceren met mensen, je verstaat het antwoord toch niet.
pi_144449055
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vooral niet proberen te communiceren met mensen, je verstaat het antwoord toch niet.
Twente en de achterhoek vind ik toch echt wat slechter te verstaan dan Grunningers en Friezen. Laat staan alles wat onder de rivieren zit :')

Edit: scheelt wel een stuk of je naar Stad moet of naar de Ommelanden :P
pi_144449233
Weer een dagje gehad zeg. _O-

Die hikers van 6t zijn wel mooi volk. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:23:23 #43
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144449272
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:22 schreef Amoeba het volgende:
Weer een dagje gehad zeg. _O-

Die hikers van 6t zijn wel mooi volk. _O-
Explain :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:27:31 #44
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144449388
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:15 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Twente en de achterhoek vind ik toch echt wat slechter te verstaan dan Grunningers en Friezen. Laat staan alles wat onder de rivieren zit :')

Edit: scheelt wel een stuk of je naar Stad moet of naar de Ommelanden :P
Ik heb een soort cirkel getrokken met de grote rivieren in het Zuiden, Amersfoort in het oosten en Leiden in het noorden. Alles daar buiten is wat mij betreft niet te verstaan.
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:28:43 #45
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_144449430
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn EW loonstroken kan vinden? Ik loop blijkbaar ietsje achter...
pi_144450138
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:13 schreef Solidberg het volgende:
Krijg je ook fooi van PC - klanten die je maar 1x had oid?
Als je ze in de kroeg ophaalt vaak wel.
Nee.
pi_144450266
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:23 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Explain :)
Nou, ik stond dus op Eindhoven CS maar de auto stond in 's-Hertogenbosch. Anyway, ze zouden me daar afzetten. Er werd net niet door de stad gedrift. :')

Zat zo'n Surinamer te zonnen op z'n vrachtwagen, hup raampje open: 'IS HET VOL TE HOUDEN??!!' _O-

En de gebruikelijke zwets welke receptioniste the D verdiende. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144450276
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:28 schreef guru033 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn EW loonstroken kan vinden? Ik loop blijkbaar ietsje achter...
DM.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144452793
Limburgers zijn altijd zo lief. O+ De vrouw bij het ophaaladres vond me heel zielig dat ik al zo vroeg van huis was gegaan en ik kreeg koffie en thee en koek aangeboden. Helaas moest ik direct weer weg, anders had ik zo een uur met haar en de schoonmaakster zitten theeleuten. :P Ding was bijna helemaal leeg, dus even 25 euro bijgegooid (meer heb ik niet meer na die schoenen van gisteren :@) en op pad. Alles prima, geen cruisecontrol, geen airco, wel radio. Navigatie gaf er wel de brui aan, dus op goed geluk maar de borden Nijmegen/Venlo/Venray gevolgd ('dat ligt sowieso noordelijker!'). Dat ging helemaal goed, tot ik in Groningen op de ringweg stil kwam te staan. Met wel heel erg weinig diesel. :') AR gebeld dat ik één uur niet meer ging halen en gelukkig de Transit met 35km bereik kunnen afleveren. Net op tijd voor de bus die daar maar één keer per uur rijdt. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_144452838
Als ik mijn beschikbaarheid van AR wil invullen, kruis ik dan gewoon de dagen aan die ik kan werken in de standaard beschikbaarheid? En kan ik deze gewoon dagelijks wijzen wanneer er bijvoorbeeld iets uitvalt o.i.d.? Of gaat dit echt per week? Heb namelijk volgende week 3/4 dagen vrij om te werken en heb dat nu aangekruist in m'n beschikbaarheid. Ik kan alleen volgende week vrijdag wel, maar deze vrijdag niet, is het dan beter om morgen pas een kruisje te zetten bij vrijdag? Hoe doen jullie dit?
pi_144453104
Ik moet vandaag een weekendtas meenemen tijdens het hiken omdat ik daarna meteen naar huis ga. Is dat een probleem?
pi_144453373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:25 schreef stripe het volgende:
Als ik mijn beschikbaarheid van AR wil invullen, kruis ik dan gewoon de dagen aan die ik kan werken in de standaard beschikbaarheid? En kan ik deze gewoon dagelijks wijzen wanneer er bijvoorbeeld iets uitvalt o.i.d.? Of gaat dit echt per week? Heb namelijk volgende week 3/4 dagen vrij om te werken en heb dat nu aangekruist in m'n beschikbaarheid. Ik kan alleen volgende week vrijdag wel, maar deze vrijdag niet, is het dan beter om morgen pas een kruisje te zetten bij vrijdag? Hoe doen jullie dit?
Aanvinken kun je doen wanneer je wilt, zelfs vandaag nog (de vrijdag in de lijst is deze vrijdag, vandaag). Uitvinken moet je eigenlijk uiterlijk de avond voor de planning doen. Dus wil je woensdag uitvinken, moet je dat eigenlijk maandagavond doen. Maandag uitvinken? Uiterlijk donderdagavond. Ik update mijn beschikbaarheid twee of drie keer per week.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144454001
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Ik moet vandaag een weekendtas meenemen tijdens het hiken omdat ik daarna meteen naar huis ga. Is dat een probleem?
Nah.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144454081
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef Sarasi het volgende:
Limburgers zijn altijd zo lief. O+ De vrouw bij het ophaaladres vond me heel zielig dat ik al zo vroeg van huis was gegaan en ik kreeg koffie en thee en koek aangeboden. Helaas moest ik direct weer weg, anders had ik zo een uur met haar en de schoonmaakster zitten theeleuten. :P Ding was bijna helemaal leeg, dus even 25 euro bijgegooid (meer heb ik niet meer na die schoenen van gisteren :@) en op pad. Alles prima, geen cruisecontrol, geen airco, wel radio. Navigatie gaf er wel de brui aan, dus op goed geluk maar de borden Nijmegen/Venlo/Venray gevolgd ('dat ligt sowieso noordelijker!'). Dat ging helemaal goed, tot ik in Groningen op de ringweg stil kwam te staan. Met wel heel erg weinig diesel. :') AR gebeld dat ik één uur niet meer ging halen en gelukkig de Transit met 35km bereik kunnen afleveren. Net op tijd voor de bus die daar maar één keer per uur rijdt. :D
:')

Stilvallen met de auto, foei! Dat is niet bepaald goed voor de auto.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144454104
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Aanvinken kun je doen wanneer je wilt, zelfs vandaag nog (de vrijdag in de lijst is deze vrijdag, vandaag). Uitvinken moet je eigenlijk uiterlijk de avond voor de planning doen. Dus wil je woensdag uitvinken, moet je dat eigenlijk maandagavond doen. Maandag uitvinken? Uiterlijk donderdagavond. Ik update mijn beschikbaarheid twee of drie keer per week.
Je kan gewoon je beschikbaarheid er uit gooien wanneer je wil, wordt toch meteen aangepast in hun systeem.
pi_144454201
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:')

Stilvallen met de auto, foei! Dat is niet bepaald goed voor de auto.
Nah-a, was vanwege file! :P Niet omdat ik geen brandstof meer had, goddank. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_144454236
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:59 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Je kan gewoon je beschikbaarheid er uit gooien wanneer je wil, wordt toch meteen aangepast in hun systeem.
Mja dit heb ik toen gehoord bij de sollicitatie, maar nog nooit problemen mee gehad inderdaad. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144454663
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Aanvinken kun je doen wanneer je wilt, zelfs vandaag nog (de vrijdag in de lijst is deze vrijdag, vandaag). Uitvinken moet je eigenlijk uiterlijk de avond voor de planning doen. Dus wil je woensdag uitvinken, moet je dat eigenlijk maandagavond doen. Maandag uitvinken? Uiterlijk donderdagavond. Ik update mijn beschikbaarheid twee of drie keer per week.
Bedankt voor je duidelijke antwoord! Heb het direct even aangepast om verwarring te voorkomen.
pi_144456259
Kreeg om 13:30 spoedrit, was zelfde rit die ik eerst gister ook kreeg. De andere hiker die de rit toen kreeg, was ziek, en belde dat niet door. Mocht taxi bellen, dat dus gegaan terwijl ik snel kleren aantrok.
Nou, ik kom op afhaaladres aan bij Narvikweg, moest voor C. rijden. Die zijn dus verhuisd, en zag ook geen auto er staan met juiste kenteken. Rondvragen naar CP1 leverde ook niks op. EW bellen dat er geen auto staat en bedrijf verhuisd is, CP2 had schijnbaar gezegd dat de auto er zou moeten staan met de CP3 op Narvikweg. Nog een keer kijken, geen auto, bel ik de taxi weer op, ga maar eens richting het nieuwe adres.
Probeer de CP3 in tussen tijd nog te bereiken, steeds in gesprek. Ben ik halverwege met de taxi, wordt ik teruggebeld dat ik met een andere CP4 bij het bedrijf ernaast moest zijn op het oude adres. Terug, daar weer aangekomen, vragen waar CP4 is, 'komt zo wel', inmiddels 14:10, auto moet om 14:30 in Assen zijn.
14:20 komt CP4 aanzetten dat hij tegen EW gezegd had, dat de rit geannuleerd kon worden en dat ik voor niks was komen aanzetten.
14.gif
Nee, toch niet
pi_144456439
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:16 schreef stripe het volgende:

[..]

Bedankt voor je duidelijke antwoord! Heb het direct even aangepast om verwarring te voorkomen.
Graag gedaan. :)

Solidberg: Damn. Dat zuigt. :')
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:27:08 #61
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144456447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:20 schreef Solidberg het volgende:
Kreeg om 13:30 spoedrit, was zelfde rit die ik eerst gister ook kreeg. De andere hiker die de rit toen kreeg, was ziek, en belde dat niet door. Mocht taxi bellen, dat dus gegaan terwijl ik snel kleren aantrok.
Nou, ik kom op afhaaladres aan bij Narvikweg, moest voor C. rijden. Die zijn dus verhuisd, en zag ook geen auto er staan met juiste kenteken. Rondvragen naar CP1 leverde ook niks op. EW bellen dat er geen auto staat en bedrijf verhuisd is, CP2 had schijnbaar gezegd dat de auto er zou moeten staan met de CP3 op Narvikweg. Nog een keer kijken, geen auto, bel ik de taxi weer op, ga maar eens richting het nieuwe adres.
Probeer de CP3 in tussen tijd nog te bereiken, steeds in gesprek. Ben ik halverwege met de taxi, wordt ik teruggebeld dat ik met een andere CP4 bij het bedrijf ernaast moest zijn op het oude adres. Terug, daar weer aangekomen, vragen waar CP4 is, 'komt zo wel', inmiddels 14:10, auto moet om 14:30 in Assen zijn.
14:20 komt CP4 aanzetten dat hij tegen EW gezegd had, dat de rit geannuleerd kon worden en dat ik voor niks was komen aanzetten.
[ afbeelding ]
:')

Wel een chille taxi?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144456556
Dat wel, gast gaf goed gas en was aardig, had een Superb 1.9 TDI. Volgens mij is die hiker nu ook ontslagen, vroeg nog ff na :P

Maar ook al krijg ik 3 uur uitbetaald, dit is waardeloos. En ook nog 33 (!) euro aan taxikosten gemaakt :')
Nee, toch niet
pi_144456632
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:30 schreef Solidberg het volgende:
Dat wel, gast gaf goed gas en was aardig, had een Superb 1.9 TDI. Volgens mij is die hiker nu ook ontslagen, vroeg nog ff na :P

Maar ook al krijg ik 3 uur uitbetaald, dit is waardeloos. En ook nog 33 (!) euro aan taxikosten gemaakt :')
Zo zinloos. :') Moet je de taxi zelf betalen?
Your opinion of me is none of my business.
pi_144456663
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zo zinloos. :') Moet je de taxi zelf betalen?
Wel voorschieten, maar krijg dat terug betaald. Anders zou ik wel met de fiets gegaan zijn
Nee, toch niet
pi_144456753
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Wel voorschieten, maar krijg dat terug betaald. Anders zou ik wel met de fiets gegaan zijn
Hoopte ik ook al voor je. :P Maar niet echt een lekker dagje zo, lijkt me. Ik kan inmiddels ook echt wel een beetje in.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144457214
Zo, weer in de middle of nowhere in de Ommelanden verzeild. Kutgehucht waar de weg open lag waardoor er geen bussen reden -O-
Dus, lopen maar, zo rond een dik halfuur volgens de klant die me helaas ook geen lift aan bood.
Lopend op de ventweg langs het spoor, bij iedere auto m'n duim opstekend voor een lift, stopte er na ongeveer 8 auto's een hele vriendelijke Groningse man, die me een liftje gaf naar station Scheemda O+
Toch lekker 't weekend in gaan zo :D
pi_144459232
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:48 schreef underground1009 het volgende:
Zo, weer in de middle of nowhere in de Ommelanden verzeild. Kutgehucht waar de weg open lag waardoor er geen bussen reden -O-
Dus, lopen maar, zo rond een dik halfuur volgens de klant die me helaas ook geen lift aan bood.
Lopend op de ventweg langs het spoor, bij iedere auto m'n duim opstekend voor een lift, stopte er na ongeveer 8 auto's een hele vriendelijke Groningse man, die me een liftje gaf naar station Scheemda O+
Toch lekker 't weekend in gaan zo :D
Half uurtje wandelen valt toch wel mee?

Die rit van Solidberg :D _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144459604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:48 schreef underground1009 het volgende:
Zo, weer in de middle of nowhere in de Ommelanden verzeild. Kutgehucht waar de weg open lag waardoor er geen bussen reden -O-
Dus, lopen maar, zo rond een dik halfuur volgens de klant die me helaas ook geen lift aan bood.
Lopend op de ventweg langs het spoor, bij iedere auto m'n duim opstekend voor een lift, stopte er na ongeveer 8 auto's een hele vriendelijke Groningse man, die me een liftje gaf naar station Scheemda O+
Toch lekker 't weekend in gaan zo :D
Ik kan daar nooit bij hè, dat klanten benadrukken dat de bushalte/treinstation nog wel een stukje lopen is vanaf het afleveradres, en dat het gewoon niet in hun opkomt om - desnoods als blijk van waardering :P - ons hikers een lift te geven naar de bushalte/treinstation :') 8)7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144460038
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:08 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik kan daar nooit bij hè, dat klanten benadrukken dat de bushalte/treinstation nog wel een stukje lopen is vanaf het afleveradres, en dat het gewoon niet in hun opkomt om - desnoods als blijk van waardering :P - ons hikers een lift te geven naar de bushalte/treinstation :') 8)7
Ja helemaal omdat het was van: "Weet u misschien waar de bushalte is?"
"Ja hoor, die is daar, maar er rijden geen bussen. Je moet doorlopen naar het spoor, die volgen en dan is het nog een dik halfuur." beetje jammer dat de tocht naar 't spoor zelf al een kwartier was :+ Uiteindelijk was ik wel dus na vijf minuten langs 't spoor lopen al opgepikt :)

Krijg trouwens best vaak een ritje naar een station, gebeurt niet vaak dat de klant 't niet aanbiedt :)
pi_144460167
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:26 schreef underground1009 het volgende:
"Weet u misschien waar de bushalte is?"
De verkapte klassieker 'Ik-weet-wel-waar-de-bushalte-is-maar-dat-is-mij-te-ver-lopen-dus-ik-wil-graag-een-lift' :D _O_

9 van de 10 keer heb je dan een lift te pakken ja :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144460910
Vanochtend om 8 uur de deur uit en net thuis! Vooral te wijten aan te verschrikkelijke verbindingen en vooral de aansluiting. Maar goed, wel lekker uurtjes gemaakt. Voor morgen zelfs een ritje! Heulemaal naar een privé-adres in Zeeland, wordt weer een lange OV rit terug dus.
pi_144462208
Maandag de eerste keer op pad! Direct in een A6 S-line met 170pk :Y
Zie alleen dat de apk zondag vervalt, neem aan dat ze dat nog wel even regelen?
pi_144462332
Moet je die A6 bij een garage oid ophalen? Goede kans dat ie vandaag verlenging krijgt lijkt me.
Fijne bak dat ding overigens, heb zo eentje bij PC opdracht mogen rijden. Boven de 4000 toeren ding wordt het pas leuk iig :P
Nee, toch niet
pi_144462414
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:51 schreef stripe het volgende:
Maandag de eerste keer op pad! Direct in een A6 S-line met 170pk :Y
Zie alleen dat de apk zondag vervalt, neem aan dat ze dat nog wel even regelen?
Nee, in het weekend kan dat sowieso niet. Ik heb als hiker zo vaak een auto gereden waarvan de APK net was verlopen.
pi_144465720
Zo ik ben ook weer tot leven 6 weken op vakantie geweest te zijn. :')! maar maandag weer ritjes. Tot nu toe wel gebeld trouwens op vrije dagen. Zo'n roadtrip in Amerika is zo vet!! volgend jaar nog maar een keer ;) maar dan de westkust ipv de oostkust
pi_144466084
Vandaag 9 uur moeten wachten en anderhalf uur moeten rijden...

Mag je eigenlijk onder invloed zijn tijdens het werk?
Voor de duidelijkheid: deze alcoholconsumptie was NA het afleveren van de laatste auto



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Huisjesmelkert. op 12-09-2014 22:00:29 ]
pi_144468853
Je hebt serieus bier gedronken onder werktijd terwijl je nog moest rijden? :X
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144469054
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef trolley het volgende:
Je hebt serieus bier gedronken onder werktijd terwijl je nog moest rijden? :X
Nee, na het rijden.
Wachten op de bus noem ik ook werktijd.
pi_144469083
Vandaag lekker 12,5 uur gemaakt, terwijl ik toen ik vertrok dacht niet eens 5 uur te halen.

Ik begon met de geplande ritten
Groningen - Winschoten - Groningen
Groningen - Meppel - Groningen

Toen ik de twee de rit ging ophalen aan de wismar vroegen ze of ik nog zit had om naar Rotterdam te gaan, primaaaa ^O^

De auto die ik in Meppel had opgehaald mocht ik een uurtje later weer ophalen om naar Rotterdam te brengen. Uiteindelijk een lekker lang dagje dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:55 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Moet je in een VW Transport en Fiat 500? Dan ja :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nee dus, zie boven :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:20 schreef Solidberg het volgende:
Kreeg om 13:30 spoedrit, was zelfde rit die ik eerst gister ook kreeg. De andere hiker die de rit toen kreeg, was ziek, en belde dat niet door. Mocht taxi bellen, dat dus gegaan terwijl ik snel kleren aantrok.
Nou, ik kom op afhaaladres aan bij Narvikweg, moest voor C. rijden. Die zijn dus verhuisd, en zag ook geen auto er staan met juiste kenteken. Rondvragen naar CP1 leverde ook niks op. EW bellen dat er geen auto staat en bedrijf verhuisd is, CP2 had schijnbaar gezegd dat de auto er zou moeten staan met de CP3 op Narvikweg. Nog een keer kijken, geen auto, bel ik de taxi weer op, ga maar eens richting het nieuwe adres.
Probeer de CP3 in tussen tijd nog te bereiken, steeds in gesprek. Ben ik halverwege met de taxi, wordt ik teruggebeld dat ik met een andere CP4 bij het bedrijf ernaast moest zijn op het oude adres. Terug, daar weer aangekomen, vragen waar CP4 is, 'komt zo wel', inmiddels 14:10, auto moet om 14:30 in Assen zijn.
14:20 komt CP4 aanzetten dat hij tegen EW gezegd had, dat de rit geannuleerd kon worden en dat ik voor niks was komen aanzetten.
[ afbeelding ]
Het bedrijf ernaast? Je bedoelt die schade hersteller? Ik vroeg het mij al een tijdje af, maar na vanochtend weet ik het zeker.

"Waarom ben je zo vroeg?"
"Wat ben je allemaal aan het doen man"
"Ja wat is dit voor gedoe met die formulieren, wat interesseert mij het nou wat er aan die auto's mankeert"
"Nou wie is die opdracht gever van jou, dat wil ik nou wel eens weten met die onzin van ze"

Hij werd boos dat ik die formulieren moest invullen. Enig begrip kwam er aan het eind gelukkig nog wel naar boven "Ja ik snap jou ook wel, je doet gewoon je werk" 8)7
pi_144469215
Ik wil ook bier, verdomme.
Maar dat heb ik morgen tegoed bij Nazomeren :D (festivalterrein bevindt zich zo'n beetje naast de LM waar ik wekelijks kom _O-)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:02:20 #81
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144469347
Bier komt voor mij morgen om de dikke overwinning op Willem II te vieren :7

Nu even de stad in om chickies te playen met de dikke Octavia Combi Greenline van m'n pa _O_
pi_144469536
Heb je dat ook wel eens, dat je moet krabben op 12 september? Er kwam even een koufrontje inclusief sneeuw over hier in Colorado :o Vanaf morgen is het gelukkig weer 25+ graden _O-
pi_144470125
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef Huisjesmelkert. het volgende:

[..]

Nee, na het rijden.
Wachten op de bus noem ik ook werktijd.
Ah, ja dat kon ik er niet helemaal uit opmaken, sorry :P

Zo heb ik afgelopen zomer eens een spoedritje naar Utrecht gehad, 27 graden en in de trein terug naar Heerenveen was er railcatering aanwezig met bier. Mag jij raden wat ik van die beste jongen gekocht heb :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144470557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:20 schreef trolley het volgende:

[..]

Ah, ja dat kon ik er niet helemaal uit opmaken, sorry :P

Zo heb ik afgelopen zomer eens een spoedritje naar Utrecht gehad, 27 graden en in de trein terug naar Heerenveen was er railcatering aanwezig met bier. Mag jij raden wat ik van die beste jongen gekocht heb :D
Haha oke, heb mijn post even aangepast.
Denk dat AR ook niet blij zal zijn als er verwarring kan ontstaan.
  zaterdag 13 september 2014 @ 00:08:23 #85
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_144474594
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:08 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik kan daar nooit bij hè, dat klanten benadrukken dat de bushalte/treinstation nog wel een stukje lopen is vanaf het afleveradres, en dat het gewoon niet in hun opkomt om - desnoods als blijk van waardering :P - ons hikers een lift te geven naar de bushalte/treinstation :') 8)7
Zo verschillend he, die bedrijven/klanten. Wel eens op 1 dag een auto opgehaald bij een bedrijf. Ik gewoon het riedeltje:
'Oke dan ga ik even de auto checken, dan kom ik terug voor een handtekening en dan is verder alles goed', waarna er direct 'Neuh ik ga helemaal niks tekenen!' gesnauwd werd.. :')

Vervolgens op afleveradres, een dealer overigens, vroegen ze of ik een lift wilde want t was een kwartier lopen naar het station. Stonden al wat mensen in de rij voor de balie + goed weer dus ik zei dat ik dat kwartiertje wel zou overleven.

Sta ik buiten even te kijken hoe ik moet lopen, komt er alsnog iemand met een auto vanuit de dealert die er op staat om me even naar 't station te brengen, stap ik in en zowaar word degene die me bracht onderweg nog even gebelt door de dealer dat die wel door moet rijden omdat m'n trein zo vertrekt. _O_

2 uitersten op 1 dag, maakt het werk toch mooi. :7
pi_144476184
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:36 schreef CitroenFrance het volgende:
Zo ik ben ook weer tot leven 6 weken op vakantie geweest te zijn. :')! maar maandag weer ritjes. Tot nu toe wel gebeld trouwens op vrije dagen. Zo'n roadtrip in Amerika is zo vet!! volgend jaar nog maar een keer ;) maar dan de westkust ipv de oostkust
Nice! Waar ben je geweest?
pi_144477002
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef S-RS het volgende:

[..]

[..]

Het bedrijf ernaast? Je bedoelt die schade hersteller? Ik vroeg het mij al een tijdje af, maar na vanochtend weet ik het zeker.

Dat idd. Maar volgens ritinfo moest ik bij C. LKW zijn
Nee, toch niet
pi_144478544
Zo ook laatst een keer bij een schadebedrijf in Assen een Transporter op moeten halen, ik de auto inspecteren; "Hee, het is al een oude auto hè, moet je nou alles er op zetten?" Ding zat ook geen radio in :') Die moest naar de schelpdier-LM :) Had ook even moeite met achteruit wegrijden, had zo gauw niet gezien dat je aan de pook een pal omhoog moest trekken. Ging ik even naar binnen om het te vragen, laat die man me het zien en zegt vervolgens "Nou nou, denk je wel dat het goedkomt met die hele rit van je?" :')
pi_144478635
Ik kreeg een keer de handrem niet los.

Afgang _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 13 september 2014 @ 10:23:59 #90
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144479501
Ik heb een keer bij A in Nieuwegein een kwartier stil gestaan in die garage om een C-klasse in z'n achteruit te krijgen. Zover dat ik zelfs de pookknop in m'n handjes had... Toch maar even naar binnen gelopen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144479643
Ik ben een keer met een Kia Sorento weggereden op de handrem. Kwam ik pas bij het benzinestation achter. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_144480053
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef yosander het volgende:
Ik wil ook bier, verdomme.
Maar dat heb ik morgen tegoed bij Nazomeren :D (festivalterrein bevindt zich zo'n beetje naast de LM waar ik wekelijks kom _O-)
Chill, bij Nazomeren ben ik vandaag ook :D
Ken de route inmiddels ook gewoon precies, aangezien het inderdaad naast NL zit.

In ander nieuws, al twee weken niet gebeld. Ik ga er maar vanuit dat het aan een rustige periode ligt.
pi_144480402
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:07 schreef ManScat het volgende:

[..]

Chill, bij Nazomeren ben ik vandaag ook :D
Ken de route inmiddels ook gewoon precies, aangezien het inderdaad naast NL zit.

In ander nieuws, al twee weken niet gebeld. Ik ga er maar vanuit dat het aan een rustige periode ligt.
Ik ben elke keer gebeld. Niet met de beste ritjes, maar werk is werk. :)

Overigens heb ik een vriendin van me bijna zo ver dat ze ook gaat solliciteren. :D Ze is nu tweedejaars student en 18 (in juni jarig). Volgens mij zag ik laatst hier iemand die wel bij AR werkte, terwijl hij nog 18 was? Iemand een idee hoe strikt ze daar nog in zijn? Verder is het vanwege de leeftijd even kijken wat het voordeligste voor haar is, EW of AR. Zijn de salarissen van EW nog actueel op hun website? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144480480
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:29 schreef Sarasi het volgende:
Zijn de salarissen van EW nog actueel op hun website? :)
Heb het even voor je nagekeken. Ik ben 21 en verdien ¤7,26 per uur. Volgens de website zou ik ¤7,23 per uur verdienen als 21-jarige. Maar deze 'verhoging' is pas sinds een maand volgens mij, dus ja, ze zijn actueel! ;)

Overigens, over 4 weken word ik 22 en ga ik er met ¤1,25 per uur op vooruit! :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144480567
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben elke keer gebeld. Niet met de beste ritjes, maar werk is werk. :)

Overigens heb ik een vriendin van me bijna zo ver dat ze ook gaat solliciteren. :D Ze is nu tweedejaars student en 18 (in juni jarig). Volgens mij zag ik laatst hier iemand die wel bij AR werkte, terwijl hij nog 18 was? Iemand een idee hoe strikt ze daar nog in zijn? Verder is het vanwege de leeftijd even kijken wat het voordeligste voor haar is, EW of AR. Zijn de salarissen van EW nog actueel op hun website? :)
Klopt, dat was ik. Ik ben echter wel half augustus aangenomen terwijl ik woensdag 19 ben geworden, dat is even een wat kortere tijdsspanne dan nu aangenomen worden en pas over 9 maanden 19 worden :) Maar goed, niet geschoten is altijd mis!
pi_144480847
Dank voor de snelle antwoorden! :D

Omdat ze zo jong is zou AR voordeliger zijn qua salaris, dus dan proberen we dat inderdaad gewoon. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144481221
Zijn de eisen mbt leeftijd nu sowieso niet veranderd sinds je je rijbewijs op je 16,5e kan halen?
pi_144481971
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:07 schreef ManScat het volgende:

[..]

Chill, bij Nazomeren ben ik vandaag ook :D
Ken de route inmiddels ook gewoon precies, aangezien het inderdaad naast NL zit.

In ander nieuws, al twee weken niet gebeld. Ik ga er maar vanuit dat het aan een rustige periode ligt.
Nice! Veel plezier :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144482756
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 01:51 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat idd. Maar volgens ritinfo moest ik bij C. LKW zijn
Je bedoelt die bedrijfswagens? Viel mij gisterochtend inderdaad ook op dat die ineens waren vertrokken ;)
pi_144483010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:28 schreef S-RS het volgende:

[..]

Je bedoelt die bedrijfswagens? Viel mij gisterochtend inderdaad ook op dat die ineens waren vertrokken ;)
Idd, belde EW nog CP1 en zei dat CP2 + auto daar zou staan wat dus niet klopte
Nee, toch niet
pi_144487876
Chille rit gehad naar een privé adres in een random dorpje in Zeeland vanuit Veenendaal. Een nieuwe Polo, met zeer aangename audio. :D Eenmaal daar bleek de bus daar een belbus te zijn, gelukkig zei de beste man zelf al dat het sowieso allemaal ruk was daar en dat hij toch naar Rotterdam moest dus dat ik gelijk meekon. Hij had echter nog geen zin om te rijden want kwam net uit het buitenland dus ik kreeg de sleutel weer in mijn handen gedrukt. :P
pi_144492303
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:36 schreef Loxodonta het volgende:
Chille rit gehad naar een privé adres in een random dorpje in Zeeland vanuit Veenendaal. Een nieuwe Polo, met zeer aangename audio. :D Eenmaal daar bleek de bus daar een belbus te zijn, gelukkig zei de beste man zelf al dat het sowieso allemaal ruk was daar en dat hij toch naar Rotterdam moest dus dat ik gelijk meekon. Hij had echter nog geen zin om te rijden want kwam net uit het buitenland dus ik kreeg de sleutel weer in mijn handen gedrukt. :P
Heb je meteen even PC kunnen spelen. ;) ik heb wel eens mindere auto's/polo's mee gehad als PC.
pi_144492362
Ook maar weer eens posten. Vandaag nachtdienst maar werd gebeld of ik ook wat eerder wou beginnen. Nubdis lijn 61 rijden in een sprinter automaat
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_144494574
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Heb je meteen even PC kunnen spelen. ;) ik heb wel eens mindere auto's/polo's mee gehad als PC.
Zou leuk zijn als ik voor die uren dan ook het PC loon kan krijgen. :D
pi_144495006
Raden mensen hier het pc leven aan? :P
Zie!
pi_144499647
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef johnson555 het volgende:
Raden mensen hier het pc leven aan? :P
Ik doe het al bijna 4 jaar en het bevalt nog altijd erg goed. Het is wel anders dan alleen in de auto zitten, dus je kan niet je eigen muziek aanzetten bijvoorbeeld. Rijtje met voor en nadelen:

Voordelen:
-Vaak leuke auto's om in te rijden
-Je ontmoet bijzondere mensen (denk aan BN-ers, zakenmensen etc.)
-Soms mag je eens een auto mee naar huis nemen.
-Je kan studeren in de vele uren wachttijd die je hebt
-Soms rij je alsnog hele stukken alleen (als je een klant alleen ergens moet afzetten bijvoorbeeld)
-Acceptabel loon
-Je komt nog eens ergens, binnen streng beveiligde complexen bijvoorbeeld, of in het buitenland

Nadelen:
-Soms heb je een lul van een klant, of een groep bezopen ballen.
-Lange wachttijden (dit kan dus ook in je voordeel werken als je je erop instelt)
-Je moet je rijstijl aanpassen aan de wensen van de klant (al kan dit soms ook sportief zijn, lees: met 230km/u over de Autobahn).
-Verkeerd rijden valt vaak niet goed in de smaak, je moet je route dus voorbereiden.

Al met al doe ik dit werk met veel plezier, zeker in combinatie met valet parking opdrachten waar nog wel eens een Ferrari of Rolls Royce de hoek om kan komen.
pi_144510965
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nice! Waar ben je geweest?
Ik ben in New York begonnen en via Washington, Saint Augestine, Jacksonville, Miami, Key eilanden, Tampa en Orlando (rondje Florida dus). Maar tussendoor genoeg andere natuurgebieden, steden en dorpen bezocht. En dat allemaal met een Dodge Charger en het stukje tussen New York en Washington een andere wagen, maar daar reed een Amerikaanse achterop (erg schrikken), dus de Chevy Impala moest ingeleverd worden.. Misschien volgend jaar de West coast rijden :)!
  zondag 14 september 2014 @ 12:34:08 #108
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144511156
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:26 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ik ben in New York begonnen en via Washington, Saint Augestine, Jacksonville, Miami, Key eilanden, Tampa en Orlando (rondje Florida dus). Maar tussendoor genoeg andere natuurgebieden, steden en dorpen bezocht. En dat allemaal met een Dodge Charger en het stukje tussen New York en Washington een andere wagen, maar daar reed een Amerikaanse achterop (erg schrikken), dus de Chevy Impala moest ingeleverd worden.. Misschien volgend jaar de West coast rijden :)!
Klinkt goed! Ik ben alleen in Florida geweest, maar dat vond ik wel erg mooi. Everglades waren best indrukwekkend moet ik zeggen!
pi_144512873
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:26 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ik ben in New York begonnen en via Washington, Saint Augestine, Jacksonville, Miami, Key eilanden, Tampa en Orlando (rondje Florida dus). Maar tussendoor genoeg andere natuurgebieden, steden en dorpen bezocht. En dat allemaal met een Dodge Charger en het stukje tussen New York en Washington een andere wagen, maar daar reed een Amerikaanse achterop (erg schrikken), dus de Chevy Impala moest ingeleverd worden.. Misschien volgend jaar de West coast rijden :)!
Typisch, die aanrijding :') Ik heb dit ongeluk dan wel niet gezien, oké, maar toen ik vorig jaar een maandje daar was bij m'n tante heb ik meer ongelukken en aanrijdingen gezien dan ik tot dan toe ooit in Nederland heb gezien :D
Heb toen overigens een rondje gemaakt omhoog langs de oostkust :) Begonnen in Trenton, NJ, waar m'n tante woont, en zo naar NYC, upstate NY, helemaal tot aan de grens met Canada :) Maine is echt een aanrader in de zomermaanden, mooi zonnig maar niet te warm en benauwd, wat je snel hebt op andere plekken in de VS :+
pi_144515348
Moet je nou wel of niet de originele bonnen opsturen, ook al heb je ze digitaal bij de ritbon gezet?
pi_144516079
Digitaal voldoet hoor
Nee, toch niet
pi_144517512
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef Solidberg het volgende:
Digitaal voldoet hoor
Niet voor de Belastingdienst.
pi_144518050
EW krijgt sowieso van Shell/Esso een overzicht. Bij AR moet je wss wel opsturen
Nee, toch niet
pi_144519796
Zouden jullie even met mij mee kunnen kijken?

Morgen ga ik m'n eerste rit uitvoeren en wil er zeker van zijn dat deze goed en soepel verloopt en heb daarom een kleine planning gemaakt:

Het gaat om een rit van Sneek naar Groningen.

- Ik vertrek vanaf station Groningen naar Sneek, pak daar de bus en kom aan bij de dealer
- Vervolgens meld ik me en krijg ik als een goed is een formulier waar ik geen schades op aan hoef te geven (dit stond in de email)
- Ik check of ik moet tanken en breng de auto naar het bedrijf in Groningen
- Daar meld ik me bij de receptie en geef alle sleutels af. Hier ontvang ik een enveloppe met papieren die ik vervolgens terug stuur naar het bedrijf (?)
- Verder stond in de mail dat ik een legitimatiecheck moet doen bij dat bedrijf in Groningen

Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? Het bedrijf in Groningen heet N.........E
pi_144519847
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:41 schreef stripe het volgende:
Zouden jullie even met mij mee kunnen kijken?

Morgen ga ik m'n eerste rit uitvoeren en wil er zeker van zijn dat deze goed en soepel verloopt en heb daarom een kleine planning gemaakt:

Het gaat om een rit van Sneek naar Groningen.

- Ik vertrek vanaf station Groningen naar Sneek, pak daar de bus en kom aan bij de dealer
- Vervolgens meld ik me en krijg ik als een goed is een formulier waar ik geen schades op aan hoef te geven (dit stond in de email)
- Ik check of ik moet tanken en breng de auto naar het bedrijf in Groningen
- Daar meld ik me bij de receptie en geef alle sleutels af. Hier ontvang ik een enveloppe met papieren die ik vervolgens terug stuur naar het bedrijf (?)
- Verder stond in de mail dat ik een legitimatiecheck moet doen bij dat bedrijf in Groningen

Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? Het bedrijf in Groningen heet N.........E
EW of AR? Maar klinkt verder prima hoor, indien je een transportformulier hebt, laat je die eerst ondertekenen voordat je de sleutels afgeeft.
Nee, toch niet
pi_144519938
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:43 schreef Solidberg het volgende:

[..]

EW of AR? Maar klinkt verder prima hoor, indien je een transportformulier hebt, laat je die eerst ondertekenen voordat je de sleutels afgeeft.
AR

Dat transportformulier krijg ik dus bij de dealer? Er staat in de mail dat ik er beslist niet zelf een mee moet nemen. Dus als ik niets krijg, heb ik ook niets waar op staat dat ik de auto (met of zonder schade) mee heb genomen.
pi_144520075
Als in de ritinfo/email staat dat je zelf geen formulier hoeft mee te nemen, maar bij de dealer 1 krijgt, dan krijg je die bij de dealer.
Ben zelf overigens EW.
Nee, toch niet
pi_144520083
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:41 schreef stripe het volgende:
Zouden jullie even met mij mee kunnen kijken?

Morgen ga ik m'n eerste rit uitvoeren en wil er zeker van zijn dat deze goed en soepel verloopt en heb daarom een kleine planning gemaakt:

Het gaat om een rit van Sneek naar Groningen.

- Ik vertrek vanaf station Groningen naar Sneek, pak daar de bus en kom aan bij de dealer
- Vervolgens meld ik me en krijg ik als een goed is een formulier waar ik geen schades op aan hoef te geven (dit stond in de email)
- Ik check of ik moet tanken en breng de auto naar het bedrijf in Groningen
- Daar meld ik me bij de receptie en geef alle sleutels af. Hier ontvang ik een enveloppe met papieren die ik vervolgens terug stuur naar het bedrijf (?)
- Verder stond in de mail dat ik een legitimatiecheck moet doen bij dat bedrijf in Groningen

Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? Het bedrijf in Groningen heet N.........E
Als het bedrijf in groningen NL is, klopt dit sowieso niet. DM me maar even met van welk bedrijf je naar welk bedrijf moet. Ik denk namelijk dat je gewoon een formulier van NL moet printen. Dat is namelijk de dealer en die zit in Groningen, maar jij begint in Sneek. Dan moet je dus het formulier zelf meenemen. Maar een kentekencheck moet voor NL alleen als je een auto ergens aflevert, dus dat is vreemd.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144521767
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:26 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ik ben in New York begonnen en via Washington, Saint Augestine, Jacksonville, Miami, Key eilanden, Tampa en Orlando (rondje Florida dus). Maar tussendoor genoeg andere natuurgebieden, steden en dorpen bezocht. En dat allemaal met een Dodge Charger en het stukje tussen New York en Washington een andere wagen, maar daar reed een Amerikaanse achterop (erg schrikken), dus de Chevy Impala moest ingeleverd worden.. Misschien volgend jaar de West coast rijden :)!
Gaaf! Het ongeluk verbaast me inderdaad niet, die lui kunnen echt niet rijden hier :') En de buschauffeurs zijn helemaal om te janken, volgens mij is het halen van een busrijbewijs ook een peulenschil.

quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 13:43 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Typisch, die aanrijding :') Ik heb dit ongeluk dan wel niet gezien, oké, maar toen ik vorig jaar een maandje daar was bij m'n tante heb ik meer ongelukken en aanrijdingen gezien dan ik tot dan toe ooit in Nederland heb gezien :D
Heb toen overigens een rondje gemaakt omhoog langs de oostkust :) Begonnen in Trenton, NJ, waar m'n tante woont, en zo naar NYC, upstate NY, helemaal tot aan de grens met Canada :) Maine is echt een aanrader in de zomermaanden, mooi zonnig maar niet te warm en benauwd, wat je snel hebt op andere plekken in de VS :+
Is Trenton nog wat? Zit te denken om daar morgen even rond te lopen. Hoef er geen hele dag te zijn, als er maar een beetje winkels zijn en er wat te zien is.
pi_144523014
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gaaf! Het ongeluk verbaast me inderdaad niet, die lui kunnen echt niet rijden hier :') En de buschauffeurs zijn helemaal om te janken, volgens mij is het halen van een busrijbewijs ook een peulenschil.

[..]

Is Trenton nog wat? Zit te denken om daar morgen even rond te lopen. Hoef er geen hele dag te zijn, als er maar een beetje winkels zijn en er wat te zien is.
Niet heel bijzonder of zo, winkels zijn redelijk standaard sortering en qua bezienswaardigheden valt het erg mee, NJ State Museum is nog wel aardig als dat je ding is :)
Wat ik heel gaaf vond was Arm and Hammer-park,de thuisbasis van Trenton Thunder. Dat is de plaatselijke honkbalclub, Minor League maar wat wel gaaf is, is dat het de opleidingsclub van de Yankees is. Ook worden revaliderende spelers van de Yankees daar opgesteld om weer wedstrijdritme op te doen. Ik weet zo niet of ze morgen een wedstrijd hebben maar dat is wel echt een aanrader als je graag een honkbalwedstrijd wil zien in de VS en niet de hoofdprijs wil betalen voor je kaartjes :) Ben wel bang dat het honkbalseizoen al is afgelopen, ik was er toen in juli en heb het toen wel kunnen doen :)
pi_144554323
Eerste rit zit er op. Rijdt toch wel goed, zo'n audi a6. Viel me wel op dat er niet echt vriendelijk wordt gedaan bij het ophalen en afleveren van de auto. Heb ik net de verkeerde persoon getroffen of is dit wel vaker het geval?
pi_144554359
Ik vind ze bij jouw afleveradres altijd meer dan vriendelijk. Maar uiteindelijk kom je natuurlijk gewoon een auto ophalen of afleveren dus je moet waarschijnlijk geen hele gesprekken verwachten. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_144554373
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:47 schreef stripe het volgende:
Eerste rit zit er op. Rijdt toch wel goed, zo'n audi a6. Viel me wel op dat er niet echt vriendelijk wordt gedaan bij het ophalen en afleveren van de auto. Heb ik net de verkeerde persoon getroffen of is dit wel vaker het geval?
Onvriendelijke of chagrijnige mensen heb je vaker wel dan niet. Er zijn nog wel eens vrolijke mensen die je tegenkomt maar dat zijn er niet veel...
pi_144554448
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 16:50 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Onvriendelijke of chagrijnige mensen heb je vaker wel dan niet. Er zijn nog wel eens vrolijke mensen die je tegenkomt maar dat zijn er niet veel...
Niet mijn ervaring. Ik ben laatst mijn eerste echte onvriendelijke, denigrerende man tegen gekomen als afleveradres. Verder kan ik me in meer dan een jaar tijd geen enkele onaardige persoon herinneren. In de meer zuidelijke provincies wordt me altijd koffie of thee (en soms zelfs een heel buffet) aangeboden en in de wat noordelijke provincies is men ook nooit onvriendelijk. Wat stugger wel, zakelijker, maar zeker niet vervelend of chagrijnig. Ik heb ook nog nooit het gevoel gehad dat ik geen grapje kon maken of dat daar afwijzend op gereageerd werd. Misschien dat het ook wat aan je eigen instelling en verwachting ligt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144554502
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niet mijn ervaring. Ik ben laatst mijn eerste echte onvriendelijke, denigrerende man tegen gekomen als afleveradres. Verder kan ik me in meer dan een jaar tijd geen enkele onaardige persoon herinneren. In de meer zuidelijke provincies wordt me altijd koffie of thee (en soms zelfs een heel buffet) aangeboden en in de wat noordelijke provincies is men ook nooit onvriendelijk. Wat stugger wel, zakelijker, maar zeker niet vervelend of chagrijnig. Ik heb ook nog nooit het gevoel gehad dat ik geen grapje kon maken of dat daar afwijzend op gereageerd werd. Misschien dat het ook wat aan je eigen instelling en verwachting ligt. :)
Particulieren waren zonder uitzondering vriendelijk, beleefd en aardig. Garage of LM-personeel verschilt nogal. Misschien dat negatieve ervaringen bij een schadebedrijf en een grote LM in het zuiden van het land onlangs m'n zicht vertroebelen :)
pi_144554600
Jullie hebben zeker nog nooit een auto moeten ophalen waar de hiker die het oorspronkelijk moest doen, niet is komen opdagen en niks gezegd heeft :+ ?
En de huurafdeling van C in Grunn heeft ook bijzonder slechte mening van hikers/studenten
Nee, toch niet
pi_144555782
Hmpf nu twee keer in een week gehad dat op ophaaladres de auto niet aanwezig was en de rit niet door ging. En nog wel meer miscommunicaties, Easyway is inmiddels mijn meest gebelde nummer in mijn telefoon.

Reis uren en uren voor de kat z'n kut maar ik probeer het positieve er van in te blijven zien: ik krijg toch geld voor die tijd. Maar het voelt zo nutteloos :@
Vandaag echter wel een heerlijke Seat Leon station uit 2014 als rit gekregen in plaats van een VW Polo uit 2008 (die dus niet op het ophaaladres was), helemaal prima. Rijdt heerlijk en goed uitgerust.
pi_144556049
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:00 schreef Solidberg het volgende:
Jullie hebben zeker nog nooit een auto moeten ophalen waar de hiker die het oorspronkelijk moest doen, niet is komen opdagen en niks gezegd heeft :+ ?
En de huurafdeling van C in Grunn heeft ook bijzonder slechte mening van hikers/studenten
Andersom, twee uur reizen en auto Was al opgehaald door een andere hiker ;(
Zie!
pi_144556918
Nog niet gebeld voor morgen
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144557270
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 17:41 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Andersom, twee uur reizen en auto Was al opgehaald door een andere hiker ;(
Dit dus, op een kutlocatie een half uur lopen van de bushalte bij -15 in Raamsdonkveer :( Maar gelukkig werd me een lift naar de bushalte terug aangeboden, dat was een schrale troost. Het bleek ook nog de fout van de andere hiker te zijn, die had een nummerbord doorgekregen wat nog niet opgehaald hoefde te worden en had dus maar mijn auto meegenomen zonder dat door te bellen (met een heel ander nummerbord, niet één cijfer/letter verschil). EW was ook niet blij dus die hiker m/v zal het ook wel gehoord hebben.

Over vriendelijkheid: bij de grote leasedepots is het vaak onpersoonlijk, soms wat chagrijnig. Moet zeggen dat ik me daar nooit echt wat van aan heb getrokken. Verder heb je incidenteel minder vriendelijke mensen, maar over het algemeen is het best prima. Ik vind het personeel van dealers ook vrijwel zonder uitzondering best goed te doen, al zijn prive-adressen wel het leukste om te komen.
  maandag 15 september 2014 @ 18:22:56 #131
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144557413
Nooit ergens last van gehad qua chagrijnige mensen, alleen in mijn begintijd was de befaamde autist-met-pet van de feestlocatie altijd wel een negatieve uitzondering.

Verder was ook bijna niemand uitermate vrolijk overigens, maar wel altijd op een professionele manier vriendelijk :P
pi_144557706
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Nooit ergens last van gehad qua chagrijnige mensen, alleen in mijn begintijd was de befaamde autist-met-pet van de feestlocatie altijd wel een negatieve uitzondering.

Verder was ook bijna niemand uitermate vrolijk overigens, maar wel altijd op een professionele manier vriendelijk :P
Meestal bij zo'n auto-depot of leasemaatschappijlocatie waar ze tientallen auto's per dag binnen krijgen heb ik het idee dat het routine is om zo'n snotneus studentje te assisteren en dat ze je daarom niet zo veel aandacht geven of uitermate vrolijk zijn, meer neutraal.

Maar kom je bij een auto-dealer of een privé-persoon iets afhalen of wegbrengen dan zijn ze vrij enthousiast en netjes en aardig, want zij maken het niet elke dag tientallen keren mee :P

Dat is mijn theorie/ervaring in ieder geval.
  maandag 15 september 2014 @ 18:49:40 #133
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144558364
quote:
11s.gif Op maandag 15 september 2014 18:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Meestal bij zo'n auto-depot of leasemaatschappijlocatie waar ze tientallen auto's per dag binnen krijgen heb ik het idee dat het routine is om zo'n snotneus studentje te assisteren en dat ze je daarom niet zo veel aandacht geven of uitermate vrolijk zijn, meer neutraal.

Maar kom je bij een auto-dealer of een privé-persoon iets afhalen of wegbrengen dan zijn ze vrij enthousiast en netjes en aardig, want zij maken het niet elke dag tientallen keren mee :P

Dat is mijn theorie/ervaring in ieder geval.
Daar komt het wel een beetje op neer ja. Hoewel je bij de leasemaatschappijen wel altijd netjes te woord wordt gestaan, maar verder ben je daar inderdaad een nummertje. In Breda nu helemaal, nu je zelf alles moet regelen zonder tussenkomst van personen.

Positieve uitzondering vind ik trouwens die verhuurder die in Charlois en Sloterdijk zit, daar werken echt relaxte mensen. Op een gegeven moment heb ik een periode gehad dat ik meerdere keren per week in Charlois kwam om een auto op te halen, dat werd toen steeds gezelliger daar :+
pi_144558809
Voor morgen ritje Lisse - Veenendaal in een peugeot 3008 die vandaag de eerste toelating heeft gehad ^^.
Nieuwer kan niet.
pi_144561051
Vrolijkste klant die ik heb meegemaakt was een hummeltje van 2/3 die de deur opendeed en toen helemaal blij was dat de nieuwe auto er was :P Hij moest wel huilen toen mama wegging om me een lift te geven naar het station :9

Chagrijnige mensen ben ik nog nooit tegengekomen, alleen in Meerkerk inderdaad..

Maar ben ook niet gebeld voor morgen :'(
pi_144562563
Ik had ook eens een meisje van 2/3, die wilde helemaal weten wat ik kwam doen en brabbelde in onverstaanbare kindertaal van alles over de auto en haar vlechtjes en de kleurpotloden. _O- Nog even gezellig nepthee mee gedronken terwijl haar vader de formulieren nakeek en invulde, ze vond het geweldig. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_144562600
ik heb morgen mijn eerste rit in een mitsubishi outlander. Van Tilburg naar Drachten(ikzelf woon in Breda). Dit is volgens mij de eerste keer dat ik zin heb om te gaan werken :) . Alleen heb ik geen specifieken meegekregen dus heb ik dan alleen het innameformulier nodig of ook het overdrachtsformulier? Ik werk bij autoreset btw
pi_144563460
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 20:29 schreef maxjuhhhh het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik zin heb om te gaan werken :)
Hoe lang doe je dit werk al? :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144563904
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 20:29 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik heb morgen mijn eerste rit in een mitsubishi outlander. Van Tilburg naar Drachten(ikzelf woon in Breda). Dit is volgens mij de eerste keer dat ik zin heb om te gaan werken :) . Alleen heb ik geen specifieken meegekregen dus heb ik dan alleen het innameformulier nodig of ook het overdrachtsformulier? Ik werk bij autoreset btw
Dan hoef je zelf geen formulier mee te nemen. Waar haal je 'm op? Bij een LM krijg je van hen vaak al een formulier mee :).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144563967
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 20:54 schreef yosander het volgende:

[..]

Dan hoef je zelf geen formulier mee te nemen. Waar haal je 'm op? Bij een LM krijg je van hen vaak al een formulier mee :).
Jawel. Geen formulierspecificatie betekent AR formulier met schades. Als je twijfelt op het moment dat je de mail binnen krijgt, mail of bel dan even. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144564174
@ trolley
morgen is mijn eerste dag dat ik hikerwerk ga doen. Ik hoop natuurlijk in mooiere auto's te gaan rijden. Ben vorige week pas naar het inloopgesprek geweest.

Voor de rest neem ik wel gewoon mijn beginpakket mee en zal ik nog even bellen naar de planning voor wat ik dan precies nodig heb.
pi_144564220
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jawel. Geen formulierspecificatie betekent AR formulier met schades. Als je twijfelt op het moment dat je de mail binnen krijgt, mail of bel dan even. :)
Huh? Geen formulier betekent geen formulier, anders zou er wel staan dat je het innameformulier in moet vullen. Heb daar wel is om gebeld omdat ik twijfelde, maar voor sommige klanten hoeft gewoon geen formulier ingevuld te worden.
pi_144564305
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Huh? Geen formulier betekent geen formulier, anders zou er wel staan dat je het innameformulier in moet vullen. Heb daar wel is om gebeld omdat ik twijfelde, maar voor sommige klanten hoeft gewoon geen formulier ingevuld te worden.
Als er niks stond, moest ik tot nu toe altijd het innameformulier invullen (ik bel altijd even). Ik heb nog nooit zonder formulier gereden.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144564670
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als er niks stond, moest ik tot nu toe altijd het innameformulier invullen (ik bel altijd even). Ik heb nog nooit zonder formulier gereden.
Waarschijnlijk kiest de planning dan de veilige weg, maar ik heb vaak genoeg zonder formulier moeten rijden.

Maar misschien is het verstandig om wanneer een nieuwe collega een vraag stelt, niet meteen zo stellig te antwoorden. Voor sommige klanten mag je gewoon geen schades opschrijven omdat dat zou betekenen dat alles wat niet op het formulier staat, er ook niet zat. Het zou wel lullig zijn als hij vol goede moet op zijn eerste werkdag dat formulier invult, iets over het hoofd ziet en daar dan problemen mee krijgt :P

In het algemeen geldt gewoon: Twijfel je ergens over, bel even de planning
pi_144564817
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kiest de planning dan de veilige weg, maar ik heb vaak genoeg zonder formulier moeten rijden.

Maar misschien is het verstandig om wanneer een nieuwe collega een vraag stelt, niet meteen zo stellig te antwoorden. Voor sommige klanten mag je gewoon geen schades opschrijven omdat dat zou betekenen dat alles wat niet op het formulier staat, er ook niet zat. Het zou wel lullig zijn als hij vol goede moet op zijn eerste werkdag dat formulier invult, iets over het hoofd ziet en daar dan problemen mee krijgt :P

In het algemeen geldt gewoon: Twijfel je ergens over, bel even de planning
Maar als je geen schade mag controleren staat dat er toch altijd wel huge bij? :P Ik was stellig omdat ik oprecht dacht dat het schadeformulier the way to go was, dat krijg ik ook elke keer te horen van de planning. 'Als er niks staat, het AR formulier met schades gebruiken.' Vandaar. :)

Maar even bellen morgenochtend en je weet het zeker. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_144564966
Ik bel morgen gewoon even op en dan helpt de planning mij wel verder :) . In ieder geval bedankt voor de snelle reacties. Ik heb er nog steeds zin in >:)
pi_144565108
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef maxjuhhhh het volgende:
@ trolley
morgen is mijn eerste dag dat ik hikerwerk ga doen. Ik hoop natuurlijk in mooiere auto's te gaan rijden. Ben vorige week pas naar het inloopgesprek geweest.

Voor de rest neem ik wel gewoon mijn beginpakket mee en zal ik nog even bellen naar de planning voor wat ik dan precies nodig heb.
Ah, op die manier. Ik dacht dat je dit werk al een tijdje deed, en altijd met tegenzin ging hiken :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144565379
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Ik dacht dat je dit werk al een tijdje deed, en altijd met tegenzin ging hiken :P
Vorige week donderdag dacht ik dat ik mijn beschikbaarheid voor deze week zou invullen en had ik dinsdag, woensdag en vrijdag ingevuld. Ik kreeg donderdag een ritje voor vrijdag van Mechelen naar Waalwijk in een volkswagen caddie. Ik kon niet dus ik had hem afgezegd maar als ik eerlijk ben zou ik dan wel met tegenzin onderweg zijn gegaan :P .
pi_144567953
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:00 schreef Solidberg het volgende:
Jullie hebben zeker nog nooit een auto moeten ophalen waar de hiker die het oorspronkelijk moest doen, niet is komen opdagen en niks gezegd heeft :+ ?
En de huurafdeling van C in Grunn heeft ook bijzonder slechte mening van hikers/studenten
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een bedrijf een auto op moest halen, terwijl die dag daarvoor een EW hiker behoorlijke schade had gereden (alle panelen aan een kant naar de tyfus) en niks had gezegd, en ik moest die dag met hangende pootjes en een bos bloemen excuses aanbieden. Hiker zal wel z'n laatste dagje bij EW hebben gehad toen :+

quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 19:23 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Niet heel bijzonder of zo, winkels zijn redelijk standaard sortering en qua bezienswaardigheden valt het erg mee, NJ State Museum is nog wel aardig als dat je ding is :)
Wat ik heel gaaf vond was Arm and Hammer-park,de thuisbasis van Trenton Thunder. Dat is de plaatselijke honkbalclub, Minor League maar wat wel gaaf is, is dat het de opleidingsclub van de Yankees is. Ook worden revaliderende spelers van de Yankees daar opgesteld om weer wedstrijdritme op te doen. Ik weet zo niet of ze morgen een wedstrijd hebben maar dat is wel echt een aanrader als je graag een honkbalwedstrijd wil zien in de VS en niet de hoofdprijs wil betalen voor je kaartjes :) Ben wel bang dat het honkbalseizoen al is afgelopen, ik was er toen in juli en heb het toen wel kunnen doen :)
Ben uiteindelijk naar Newark gegaan, iets groter en moest schoenen kopen dus dat kwam goed uit. Hoewel ik me daar een minderheid voelde, en ze eigenlijk alleen maar sneakers hadden was het wel leuk om eens buiten de standaard steden (waar ik studeer, NYC) te komen.
pi_144578704
Zijn er nog mensen gebotst in Zeeland? :P
pi_144579446
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:08 schreef Panthera. het volgende:
Zijn er nog mensen gebotst in Zeeland? :P
Wat een ingewikkelde verzekeringskwestie lijkt me dat :P

Edit: Ik zie dat er ook doden zijn gevallen, excuus

[ Bericht 2% gewijzigd door Ordinateur op 16-09-2014 10:51:26 ]
pi_144579874
Mensen al loon met abn toevallig? Ik moet loon van 2 maanden hebben dus ik kan het wel gebruiken...
pi_144580201
Ter hoogte van Heinkenszand .. Daar heb ik vorige week nog een auto opgehaald voor EW. -O-

Volgens een woordvoerder van de politie zijn er wel 150 auto's betrokken bij de kettingbotsing. ''Het waren er zoveel, dat we op een gegeven moment maar gestopt zijn met tellen.''
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144581189
Antwoord al gevonden, excuus.

[ Bericht 84% gewijzigd door stripe op 16-09-2014 11:47:22 (antwoord al gevonden) ]
pi_144581391
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:09 schreef trolley het volgende:
Ter hoogte van Heinkenszand .. Daar heb ik vorige week nog een auto opgehaald voor EW. -O-

Volgens een woordvoerder van de politie zijn er wel 150 auto's betrokken bij de kettingbotsing. ''Het waren er zoveel, dat we op een gegeven moment maar gestopt zijn met tellen.''
Ik moest daar ook zijn, busje zeker?

Damm 150 auto's is wel extreem veel :N
Zie!
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:55:35 #156
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144581606
Wie haalt mij uit dit hel college, gastspreker steekt een heel verhaal af over dat ie geloofd in de Bilderberg groep en illuminatie shit. :|
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144581665
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ik moest daar ook zijn, busje zeker?

Damm 150 auto's is wel extreem veel :N
Ja, die Trafic zonder CC en radio :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144581827
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef Fiorano het volgende:
Wie haalt mij uit dit hel college, gastspreker steekt een heel verhaal af over dat ie geloofd in de Bilderberg groep en illuminatie shit. :|
Als jij mijn plekje in de bibliotheek inneemt en m'n practicumtentamen leert. Neurowetenschappen :{
pi_144581902
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Ja, die Trafic zonder CC en radio :+
Zonder cc kan ik nog inkomen zonder radio toch minder :'(
Zie!
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:07:24 #160
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144581918
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef Fiorano het volgende:
Wie haalt mij uit dit hel college, gastspreker steekt een heel verhaal af over dat ie geloofd in de Bilderberg groep en illuminatie shit. :|
Moet je eigenlijk een blond grietje vooraan zetten die goeie "intellectuele" vragen stelt ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:08:00 #161
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144581941
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Zonder cc kan ik nog inkomen zonder radio toch minder :'(
Gewoon genieten van het sportieve motorgeluid van die bus :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_144582150
Hopelijk morgen wat ritjes want vrijdag een tentamen in plaats van een college dat ik wel kan skippen. :'(
pi_144582630
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:55 schreef Chapelle het volgende:
Mensen al loon met abn toevallig? Ik moet loon van 2 maanden hebben dus ik kan het wel gebruiken...
Ik ook nog niet (ING). Meestal krijg ik het al vroeg, dus hoop toch nog wel op vandaag :(
pi_144583036
Loon krijg je zeker pas als je de inloggegevens van de betaaldinges (woord kwijt) hebt gehad? Contract en VOG zijn afgelopen weekend opgestuurd dus zullen vandaag aankomen!
pi_144584189
Oeeeh spoedje van Amsterdam naar Charlois met een A4. Werk!!!! :D
pi_144584517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef Fiorano het volgende:
Wie haalt mij uit dit hel college, gastspreker steekt een heel verhaal af over dat ie geloofd in de Bilderberg groep en illuminatie shit. :|
Oeh dat vind ik wel interessant! :D ik denk dat er zoiets als de Bilderberg groep wel bestaat maar dat hele Illuminatie gebeuren wordt volgens mij flink opgeblazen...
pi_144585100
Ik hoop dat AR straks nog even belt voor morgen. :)

Anders wordt het een lange dag vol testtheorie, statistiek, programmeren en klinische neuropsychologie. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_144586037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef Fiorano het volgende:
Wie haalt mij uit dit hel college, gastspreker steekt een heel verhaal af over dat ie geloofd in de Bilderberg groep en illuminatie shit. :|
Alles is beter dan een gestoorde docent die je in 2 weken SysML en POOSL (Eclipse plugin, reeds overleden programmeer/modelleertaal) door je nek wil duwen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:46:28 #169
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144588600
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:27 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Oeh dat vind ik wel interessant! :D ik denk dat er zoiets als de Bilderberg groep wel bestaat maar dat hele Illuminatie gebeuren wordt volgens mij flink opgeblazen...
Bilderberg groep zal zeker wel bestaan, ik denk overigens ook wel dat dat helemaal niet verkeerd is. Invloedrijke mensen moeten soms ook even off-the-record moeten kunnen spreken. Chemtrails, illumination en andere samenzweringstheorieën zie ik al pure onzin.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144589588
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 16-09-2014 17:18:19 ]
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_144589921
quote:
Ok, u bent?

[ Bericht 23% gewijzigd door Five_Horizons op 16-09-2014 17:18:26 ]
pi_144589977
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ok, u bent?
Een boerenlul, maar kwam dit artikel tegen op Facebook en zag dit forum.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_144590098
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Een boerenlul, maar kwam dit artikel tegen op Facebook en zag dit forum.
Die reclame maakt voor dat advocatenbureau? Ik vind het erg toevallig dat je een heel account, met alle gegevens in je profiel ingevuld, hebt aangemaakt om een link te plaatsen in dit topic.

Ik weet niet hoe je een TR op een iPad kan plaatsen maar anders had die reactie een TR
pi_144590207
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Die reclame maakt voor dat advocatenbureau? Ik vind het erg toevallig dat je een heel account, met alle gegevens in je profiel ingevuld, hebt aangemaakt om een link te plaatsen in dit topic.

Ik weet niet hoe je een TR op een iPad kan plaatsen maar anders had die reactie een TR
Reclame maken? Dan had ik het wel ergens anders geplaatst. Meer richting slachtoffers zelf, dat zou namelijk een nuttige doelgroep zijn. Er staat interessante info in over welke partij schuldig is bij kettingbotsingen, misschien ook wel handig voor jullie. (bijvoorbeeld voor Amoeba, die wel eens schade heeft gereden volgens deze reeks)
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_144590285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Reclame maken? Dan had ik het wel ergens anders geplaatst. Meer richting slachtoffers zelf, dat zou namelijk een nuttige doelgroep zijn. Er staat interessante info in over welke partij schuldig is bij kettingbotsingen, misschien ook wel handig voor jullie. (bijvoorbeeld voor Amoeba, die wel eens schade heeft gereden volgens deze reeks)
Ok je bent een troll, dat je weet dat Amoeba schade heeft gereden, dat is nu misschien al een jaar geleden.

Amoeba, is that you? :')
pi_144590931
Wie the fuck is die vent
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144591333
Slechte kloon Amoeba :@ :+
Zie!
pi_144591818
Morgen weer een dagje werken, Breda-Haarlem in een v40, en daarna heemskerk - Meerkerk snelweg in een electrische renault kangoo, ik hoop dat hij volledig opgeladen is.
pi_144592041
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:10 schreef johnson555 het volgende:
Slechte kloon Amoeba :@ :+
Ik ben het niet hoor. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144592159
Morgen een ritje Emmen-Dordrecht in een Transporter en Dordrecht-Amersfoort in een Auris Hybrid. Wel andere adressen in Dordrecht, helaas.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144592222
Waarom zou je nou weer rijbewijs EN paspoort of id mee moeten nemen voor lokatiewerk? Vind compleet in pak al :')
pi_144592561
Morgen Leek - Dordrecht in een hoogwerker en Rotterdam - Arnhem in een Transit, oftewel lekker beunen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144592590
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:48 schreef yosander het volgende:
Morgen Leek - Dordrecht in een hoogwerker en Rotterdam - Arnhem in een Transit, oftewel lekker beunen :P
Hoe laat ben je in Dordrecht en waar moet je zijn? :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_144593671
Nou jongens, 1x raden welke rit deze jongen morgen heeft.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144593834
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:24 schreef Amoeba het volgende:
Nou jongens, 1x raden welke rit deze jongen morgen heeft.
Eindhoven - Eindhoven
pi_144593949
Heeft iemand zijn salaris (EW) vandaag binnen gekregen?
pi_144593980
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:30 schreef Viezze het volgende:

[..]

Eindhoven - Eindhoven
Nee mijn standaard ritje :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144593984
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:24 schreef Amoeba het volgende:
Nou jongens, 1x raden welke rit deze jongen morgen heeft.
Koe - Kont
pi_144594027
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Koe - Kont
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben het niet hoor. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:39:07 #190
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144594080
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee mijn standaard ritje :')
Eindje-Schiphol

Niet zeiken, jullie hebben tenminste werk deze week. Ik helemaal niks :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144594097
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Eindje-Schiphol

Niet zeiken, jullie hebben tenminste werk deze week. Ik helemaal niks :')
Per Seat jazeker _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144594241
Ik heb morgen helemaal niks, net zoals de rest van het jaar
pi_144594461
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:36 schreef drhousing het volgende:
Waarom zou je nou weer rijbewijs EN paspoort of id mee moeten nemen voor lokatiewerk? Vind compleet in pak al :')
Voor A.....? :P
In dat geval heb ik alleen mn rijbewijs bij me hoor.
pi_144594594
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:51 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Voor A.....? :P
In dat geval heb ik alleen mn rijbewijs bij me hoor.
Yes
pi_144595655
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:34 schreef TommieAH het volgende:
Heeft iemand zijn salaris (EW) vandaag binnen gekregen?
nope :(
terwijl vandaag CL is :N
Zie!
pi_144596047
Hier ook nog geen salaris..
pi_144596251
Salaris komt overigens altijd op de 17e als de 17e een werkdag is.
pi_144596283
Waar vind je een salarisspecificatie/loonstrooktje bij Easyway?
pi_144596523
In je mail staan inlogcodes van de Hofgroep
pi_144596580
Wat zou je eigenlijk het beste kunnen tijdens dichte mist? Lichten aan of uit? Hoeveel langzamer rijden? Zelf laat ik lichten aan, en rij op snelweg ~110 of langzamer mits iemand voor mij is.
Nee, toch niet
pi_144596647
Normale verlichting voeren, vanmorgen ook een hoop van die balharen gezien in Noord-Holland die met mistlampen achter aan rijden. Echt idioot is dat, mag officieel pas ook bij minder dan 50 meter zicht. En dat is HEEL weinig! Dus aub, laat die bouwlampen UIT! Helemaal als je in de file staat of heel langzaam in een treintje aan het rijden bent.
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:48:29 #202
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144596960
Lichten uit? |:( |:( |:( |:(
Nou nee.
pi_144596976
Nu weet ik niet hoeveel zicht er was in Zeeland vanochtend, maar gezien de ravage die zich heeft afgespeeld daar vandaag, denk ik dat er eerder idioten zónder mistlichten reden, dan mét. En dat in combinatie met (te) hoge snelheid bij dat soort weersomstandigheden .. :N
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144597080
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Lichten uit? |:( |:( |:( |:(
Nou nee.
Mistlampen uit, normale verlichting uiteraard aan!
Ik weet niet hoe dicht de mist was in Zeeland maar vast een stuk dichter dan in Noord-Holland. Echt een ravage wat zich in Zeeland heeft afgespeeld.
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:51:57 #205
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144597144
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:50 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Mistlampen uit, normale verlichting uiteraard aan!
Ik weet niet hoe dicht de mist was in Zeeland maar vast een stuk dichter dan in Noord-Holland. Echt een ravage wat zich in Zeeland heeft afgespeeld.
Weet ik, het was ook meer een reactie op de oorspronkelijke vraag :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Wat zou je eigenlijk het beste kunnen tijdens dichte mist? Lichten aan of uit?
pi_144597158
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Wat zou je eigenlijk het beste kunnen tijdens dichte mist? Lichten aan of uit? Hoeveel langzamer rijden? Zelf laat ik lichten aan, en rij op snelweg ~110 of langzamer mits iemand voor mij is.
Ik zat laatst op de A28 rond Zwolle, het begon in een keer zo heftig te regenen dat mensen de vluchtstrook opzoeken. En dan 30-40 rijden zodat je voldoende zicht voor je hebt én mensen niet instantaan op een stilstaande auto klappen.

Maar toen was 't rustig..

Even deze hier dumpen :')

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144597421
Hoeveel werken jullie eigenlijk ongeveer?
pi_144597653
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef ColeJ het volgende:
Hoeveel werken jullie eigenlijk ongeveer?
MIJN NAAM IS KOOS EN IK BEN WERKELOOOSSS
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144597664
Sowieso 2 dagen en als het kan meer.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144598102
Mijn "vaste klant" is bijna 3 weken op vakantie en komt volgende week pas terug. Wel meteen 3 dagen werken maar in de maand september heb ik dus nauwelijks gewerkt.
pi_144598347
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik zat laatst op de A28 rond Zwolle, het begon in een keer zo heftig te regenen dat mensen de vluchtstrook opzoeken. En dan 30-40 rijden zodat je voldoende zicht voor je hebt én mensen niet instantaan op een stilstaande auto klappen.

Maar toen was 't rustig..

Even deze hier dumpen :')

je ramen niet behandeld hebben zodat de regen er weer direct afspoelt, onafhankelijk van de hoeveelheid.... :)
Oh, en zorg aub voor goede verlichting. Zeker bij mist of nacht. Zat gister bijna tegen een BMW aan waarvan de linkerlamp stuk was en ik dus dacht dat er een brommer aankwam. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:20:04 #212
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144598401
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

je ramen niet behandeld hebben zodat de regen er weer direct afspoelt, onafhankelijk van de hoeveelheid.... :)
Anti-rain spray _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144598436
Want je denkt dat ik op de A28 iets te zoeken heb buiten AR? _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144598488
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Anti-rain spray _O_
rain-X _0_
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_144599863
Tijdens mist liever te veel verlichting dan te weinig. Tijdje geleden in een dikke hoosbui (nog nooit zo erg meegemaakt) reed er weer zo'n droeftoeter zonder verlichting.
pi_144601594
Iemand hier nog leuke verhalen over je leukste/beste/spannendste/gaafste/whatever ritje ooit? Vond die altijd 't leukst om hier te lezen toen ik alleen nog mee keek en nog niet voor AR werkte :+
Een van mijn leukste ritjes was toch wel een knalrode Clio die ik, zo bleek, bij een bloedmooie milf af mocht leveren die ook nog eens heel liev me een liftje gaf en geïnteresseerd was in de baan enzovoort O+
pi_144604099
Ik kwam eens in een Connexxion garage waar allemaal van die kleine mannetjes met baardje en blauwe overall rondliepen. Dat wist ik eerst nog niet, vrij grote garage, dus ik op zoek naar een persoon. Die keek wat verbaasd, bood me direct een kop koffie aan en wilde van alles weten over mijn baantje. Langzaam kwamen er steeds meer hoofdjes tevoorschijn van bebaarde mannetjes in overalls, bleek dat ze normaal alleen senioren kregen. :') De accu van het busje wat ik kwam halen was helemaal dood, dus die hebben ze voor me gekickstart en naar buiten gereden. Ik geloof dat ze wel twintig keer gezegd hebben dat ik maar door moest geven aan AR dat ze wel vaker studentes als chauffeurs wilden. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:08:21 #218
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144604478
Tofste rit ooit was van Vlaardingen naar Köln, als hiker kom je daar niet echt dagelijks zeg maar :D Was ook nog toen ik net 2 maandjes ofzo voor EW werkte. Zal wel komen omdat het ophaaladres op 5 minuten fietsen was :P

Verder schieten mij maar een paar dingen te binnen uit mijn dik 4-jarige hikerloopbaan: een doodgewone rit Rijswijk - Utrecht, maar die was tof omdat het met een BMW 640d Gran Coupe was. Een spoedje naar de Eemshaven die ik pas 's middags om 3 uur ofzo doorgebeld kreeg waardoor ik om 3:00 's nachts weer thuis was. Een rit naar Wieuwerd waarbij ik in een woonwijk in Sneek strandde met een verrotte koppeling en ik door een trailer van de garage uit Wieuwerd opgehaald moest worden. Elke rit als het gesneeuwd had :P

Verder nog véél meer tofs meegemaakt in die 4 jaar, maar daar zou ik harder over na moeten denken :+
pi_144604917
Tofste rit was ongetwijfeld de 4-serie cabrio van Groningen naar Maastricht met warm weer. Verder nog niet echt aparte dingen meegemaakt :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144605329
ik zie dat sommigen meerdere keren op een adres komen. Mijn vraag is na hoeveel ritten je ongeveer alles wel hebt gezien? Dat je enige nieuwe ritten nog naar die van een privé adres zijn bijvoorbeeld.
pi_144605417
Tijdens het WK een planner aan de lijn gehad:
- wij hebben een rit voor je voor morgen en de klant vroeg specifiek om jou, het is weer voor klant A die naar Frankfurt wil. (Een klant met een gloednieuwe mercedes s-klasse)

"Prima, plan mij maar in"

- ehm, je weet wel dat er morgen een WK wedstrijd is he?

"@&¤?!-@&....... Ehhhhh, njah? Toe maar, Nederland wint die wedstrijd toch wel." (Was tegen australie)


De volgende dag met de klant op weg naar Frankfurt, en omstreeks 16:00 weer naar huis, wat drie uur rijden en de wedstrijd begon om 18:00, dus die kon ik vrijwel vergeten. De Mercedes en de rit maakte het meer dan goed. In Frankfurt duurde de meeting langer dan verwacht en om 17:45 begon ik het echt te knijpen omdat ik geen streaming dienst kon vinden, en in de buurt waren er geen cafes die voetbal aan hadden staan.
Stipt om 18:00 komt de klant aanlopen om als eerste de Duitsers te verdoemen dat zij de meeting zo lang hadden moeten rekken. Maar goed, wij springen in de auto, de klant zet zijn tv achter aan en zet het duitse commentaar op de speaker en de klant geeft uitleg hoe de doelpunten waren. Voorin kon ik natuurlijk niet kijken, totdat wij in de file belanden en ineens mijn schermpje ook aan ging. Een van de enige andere Hollanders op de Duitse snelweg reed op een gegeven moment naast ons om met grote ogen op onze schermpjes te kunnen kijken. In de rust zijn we een wegrestaurant opgegaan om snel wat eten naar binnen te werken. Uiteraard stond de parkeerplaats vol met Nederlanders die binnen de wedstrijd aan het kijken waren, zo ook wij. Nadat wij het eten op hadden en nog twee doelpunten zagen, zijn we weer de auto ingestapt en heb ik een treintje gevonden die allemaal rond de 200 reden. Het reed vrij soepel en vooral in de buurt van de grens was het doodstil waardoor ik er nog een schepje bovenop kon doen.
Even samengevat: een heerlijke auto, een mooie rit, een leuke wedstrijd om te horen en te zien en een aardige en vooral chille klant.


Vorige week ook een van de leukste projecten gehad: een week lang in een gehuurde busje rondrijden voor een project van de klant waarin ik engels klanten moest rondrijden. Er werd van tevoren gezegd, je bent overal bij. Dat betekend dat ik prachtige landgoederen en kastelen heb gezien, met de klanten drie avonden heerlijk heb gedineerd, naar musea ben geweest, 65 euro fooi en een fles wijn heb gekregen. En het was bovendien heel gezellig met de gasten en dat was wederzijds wat ik van hen kreeg te horen, er werd al gevraagd of ik volgend jaar bij hun meeting in Wales wilde zijn als chauffeur. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door DrSnuggle op 16-09-2014 22:28:34 ]
pi_144605456
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:22 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik zie dat sommigen meerdere keren op een adres komen. Mijn vraag is na hoeveel ritten je ongeveer alles wel hebt gezien? Dat je enige nieuwe ritten nog naar die van een privé adres zijn bijvoorbeeld.
Ik ga morgen nog naar een nieuwe leasemaatschappij. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144605866
Ik moest ooit eens een auto ophalen bij een niet nader te noemen vestiging van de politie, in opdracht van een grote leasemaatschappij. Kreeg een bezoekerspasje en moest naar 'die loods' lopen, daar zou de auto zijn. Die loopbeschrijving van de bewaker/portier klopt voor geen meter, dus ik dwaal daar over dat terrein heen. Niemand die naar je om kijkt. Ondertussen begon het keihard te sneeuwen, dus ik loop zomaar een van die garages/loodsen op het terrein binnen, ook daar was de auto niet bekend. Maar de mannen uit de loods daar gingen die auto zoeken voor me ^O^ Ondertussen werd ik alleen gelaten in die garage daar. Na een paar minuten kwam er een monteur aan. Was de bumpers van een Golf R vervangen door een standaardbumper zodat ze minder zouden opvallen. Later kwam de rest van de medewerkers daar terug, waren een oude Corolla helemaal aan het strippen. Hadden het idee dat er drugs ofzo in de deurpanelen zaten, daar waren ze een beetje vaag over.

Na 45 minuten was mijn auto gevonden. De sleutels lagen bij de portier :D Het sneeuwde inmiddels zo hard dat ik er 20 minuten over heb gedaan om die auto sneeuwvrij te maken en uit te graven (Was februari 2012, toen met die verkeerschaos enzo). Daarna 3 uur gedaan over 60 km met die auto omdat de A12 en A27 zo vast stonden.
.
pi_144607049
Plannen ze dat met sneeuwoverlast ook bij EW in of regende het toen spoedjes tijdens die periode?
Nee, toch niet
pi_144607528
Ik weet dat ik die dag een rit van Utrecht naar Heerlen had terwijl ik in Arnhem woon, dus ik denk dat wel moeite hadden met plannen, maar dat was als PC. Ik weet niet hoe dat op de hikerafdeling zou zijn geweest.
De terugreis ging bij mij verrassend goed eigenlijk, ik deed er toen max een uurtje langer over.
pi_144608352
Ik kwam met die sneeuw om 15:30 aan bij LP in RDV. Toen vroegen ze of ik nog een spoedrit wilde doen. Ik zeg ja, want ik moest daar toch weg zien te komen. OV lag zo goed als plat daar, bus naar Utrecht zou hopeloos in de file komen op de A27. Spoedrit was een ritje naar Zoetermeer, uiteindelijk was ik om 18:15 in Zoetermeer. En toen ben ik uiteindelijk na heel lang wachten tot Alphen aan den Rijn gekomen met een trein, en na een uur daar staan toch m'n pa maar gebeld, die vanaf Utrecht kwam om me op te halen.

Werkdag van 12 uur en zo'n 120 km gereden.
.
  dinsdag 16 september 2014 @ 23:38:35 #227
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_144609829
Mooiste zijn toch wel de ritten die volledig in de soep lopen _O_

3 ritten op een dag waarvan de 2e voor 1 uur afleveren en dan net, na minstens 6x met EW gebeld te hebben en gebeld te worden, om half 1 bij je eerste afleveradres aan te komen om wat voor reden dan ook.

Of een rit van een gat ergens naar Almere, was maar 53km. Zit ik net in de auto staat het benzinelampje al aan en geeft die aan dat ik nog 45km kan rijden. Bij de meeste auto's, als je een beetje voorzichtig rijd, word die 45km al snel 65 ofzo. Hierbij tot 55.. Vervolgens kom ik om 2 uur 's middags in de enige file te staan die er toen was, uiteraard stond ik net na het tankstation pas stil..

Uiteindelijk de LM wel gehaald ondanks dat die maar bleef piepen. :7
pi_144611054
Mooiste rit als hiker was dat ik volgens de papieren een Audi A5 van Den Haag naar Alkmaar moest rijden. Ik kwam aan op het adres en heb een kopje koffie met de desbetreffende meneer gedronken en een beetje over koetjes en kalfjes gepraat. Na de koffie was het toch wel tijd om op weg te gaan en gingen we naar zijn inpandige garage toe. Daar stond een Ferarri 458 en een Bentley Continental. Ik vond het al een beetje vreemd dat ik een "gewone" Audi A5 moest rijden maar het bleek een Audi RS5 te zijn. Nadat de man mij specifiek wilde uitleggen hoe de launch control werkte mocht ik mijn weg vervolgen. Is een leuke rit geweest >:)

Als PC zijn er wel meerdere leuke ritten geweest maar ik rij sinds ongeveer een jaar nog maar 1 persoon. Die vraagt altijd om mij en ik woon ook 4 straten verder. Enorm goede band opgebouwd en naast de zakelijke kilometers gaan we ook naar de autobeurzen (Frankfurt, Geneve). Naast de autobeurzen heb ik ook wel meerdere Michelin restaurants en Hiltons hotels gezien.
pi_144612202
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef underground1009 het volgende:
Iemand hier nog leuke verhalen over je leukste/beste/spannendste/gaafste/whatever ritje ooit? Vond die altijd 't leukst om hier te lezen toen ik alleen nog mee keek en nog niet voor AR werkte :+
Een van mijn leukste ritjes was toch wel een knalrode Clio die ik, zo bleek, bij een bloedmooie milf af mocht leveren die ook nog eens heel liev me een liftje gaf en geïnteresseerd was in de baan enzovoort O+
Denk zelf dat Amoeba de beste verhalen heeft. Iets met een Audi A7 en nog wat met schade rijden voor AR.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_144612804
Ik moest een keer samen met een collega voor het Beatrix bedank lied (niet het koningslied) alle BNers opvangen die met de auto aankwamen en waar nodig hun auto parkeren. Dus eigenlijk een soort combinatie van valet parking en gastheer. De hele dag mochten we eigenlijk gaan en staan waar we wilden, waar de pers niet mocht komen. Die middag gingen we ook lunchen met de artiesten, wat hilarisch was (meest random moment: Roel van Velzen die Jeroen van der Boom achterna rent met een plant). Verder leuk kunnen babbelen met Edwin Evers en Najib Amhali.

Dit was overigens ook een bijzonder aangename dag:



Bleek een huurauto te zijn: "Je mag er alles mee doen wat je wilt, als hij maar heel blijft". :7 ~O>
pi_144613621
Ik moest om 6 uur opstaan.. voor een Skoda Citigo. Daarna een Prius en een Passat. Wat een geluksdag!
pi_144613797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:56 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Denk zelf dat Amoeba de beste verhalen heeft. Iets met een Audi A7 en nog wat met schade rijden voor AR.
Ik snap niet precies waarom je nu mij persoonlijk moet hebben. Wellicht kun je dat verklaren? :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144615170
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:56 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Denk zelf dat Amoeba de beste verhalen heeft. Iets met een Audi A7 en nog wat met schade rijden voor AR.
Hij maakt in ieder geval meer mee dan dat jij in heel jouw leven zult meemaken.

Elke dag weer dezelfde koeien melken, je moet er maar lol in hebben. :') ):O
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144615425
Meneer van vanochtend had het er vrij moeilijk mee dat een meisje de auto meenam. Vroeg wel 4 keer of hij hem er niet even moest uitparkeren en daarna ging hij me uitleggen hoe ik kon zorgen dat de ruiten niet beslaan. Heb maar braaf geknikt haha.
pi_144616107
Voor morgen de hele dag beschikbaar. Hoop dat er vanmiddag nog een mail van AR komt, heb er eigenlijk wel rekening mee gehouden. Op welke dagen ervaren jullie de meeste drukte/ritjes? Of is het aantal ritten gelijk over de week verdeeld?
pi_144616442
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:47 schreef Loxodonta het volgende:
Meneer van vanochtend had het er vrij moeilijk mee dat een meisje de auto meenam. Vroeg wel 4 keer of hij hem er niet even moest uitparkeren en daarna ging hij me uitleggen hoe ik kon zorgen dat de ruiten niet beslaan. Heb maar braaf geknikt haha.
Was zeker ook met de Skoda Citygo? :')
pi_144616533
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Was zeker ook met de Skoda Citygo? :')
Haha, helemaal juist!
pi_144617550
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef CruisinDen het volgende:
Mooiste zijn toch wel de ritten die volledig in de soep lopen _O_

3 ritten op een dag waarvan de 2e voor 1 uur afleveren en dan net, na minstens 6x met EW gebeld te hebben en gebeld te worden, om half 1 bij je eerste afleveradres aan te komen om wat voor reden dan ook.

Of een rit van een gat ergens naar Almere, was maar 53km. Zit ik net in de auto staat het benzinelampje al aan en geeft die aan dat ik nog 45km kan rijden. Bij de meeste auto's, als je een beetje voorzichtig rijd, word die 45km al snel 65 ofzo. Hierbij tot 55.. Vervolgens kom ik om 2 uur 's middags in de enige file te staan die er toen was, uiteraard stond ik net na het tankstation pas stil..

Uiteindelijk de LM wel gehaald ondanks dat die maar bleef piepen. :7
Ik zou die risico niet nemen vooral niet omdat ik privé een keer zonder benzine kwam te staan ;(

Ik tank daarom liever die 5l dan moeite doen >:O
Zie!
pi_144617865
Eerste keer dat die baliedame bij de Rode Vis een kopie van m'n rijbewijs wilde maken. Ook gewoon zonder te vragen/melden gaat ze 'm kopiëren.

Toen ik zei dat ik dat niet zo'n tof idee vond kreeg ik wel te horen 'ja maar je neemt wel een auto mee!'

Pas toen ik zei dat ik niet verplicht ben een kopie achter te laten kreeg ik die kopie terug.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 17 september 2014 @ 11:33:27 #240
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144617984
Beetje bezig met een afstudeerstage te zoeken, iemand nog tips qua bedrijven danwel overzichtelijke websites. Moet in de marketingrichting zijn, HBO niveau
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144618131
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:33 schreef Fiorano het volgende:
Beetje bezig met een afstudeerstage te zoeken, iemand nog tips qua bedrijven danwel overzichtelijke websites. Moet in de marketingrichting zijn, HBO niveau
Welke opleiding doe je en in welke regio?
  woensdag 17 september 2014 @ 11:48:55 #242
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144618370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:39 schreef TommieAH het volgende:

[..]

Welke opleiding doe je en in welke regio?
Sportmarketing, maar het hoeft niet een afstudeer opdracht te zijn die Sport gerelateerd is. Woon zelf in Barneveld, regio Amersfoort/Utrecht/Amsterdam/Arnhem
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144619984
Iemand al loon binnen (EW)?
pi_144620022
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:41 schreef RTS91 het volgende:
Iemand al loon binnen (EW)?
Nee :( Ben ook aan het wachten.

Edit: Verrek, nu wel. (ING)
pi_144620600
Mijn spoedrit werd na 20 minuten geannuleerd. Was net de deur uit, onderweg naar de bus ;(
.
pi_144620720
Hier nog niks aan salaris. En ik sta maar liefst 28 centen in het rood :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144622666
wow ik mag naar, schrik niet, Emmer Compascuum. :+

edit: en hiermee ben ik, jawel, ruim 3 uur en 45 minuten onderweg met t OV

edit 2: t ligt op 500 m van de grens

[ Bericht 16% gewijzigd door johnson555 op 17-09-2014 14:18:25 ]
Zie!
  woensdag 17 september 2014 @ 14:22:35 #248
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144623081
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef johnson555 het volgende:
wow ik mag naar, schrik niet, Emmer Compascuum. :+

edit: en hiermee ben ik, jawel, ruim 3 uur en 45 minuten onderweg met t OV

edit 2: t ligt op 500 m van de grens
Waarheen en waarmee?

Ik ben onderweg naar Rotterdam, m'n meisje zit op de Erasmus waar ze een lezing hebben van Lucia de B. Gelukkig ook toegankelijk voor aanhang :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144623200
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Waarheen en waarmee?

Ik ben onderweg naar Rotterdam, m'n meisje zit op de Erasmus waar ze een lezing hebben van Lucia de B. Gelukkig ook toegankelijk voor aanhang :)
Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halen :9~
Zie!
  woensdag 17 september 2014 @ 14:31:37 #250
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144623416
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halen :9~
Hoelaat was jij in Barneveld dan :0
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144623878
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoelaat was jij in Barneveld dan :0
Morgen niet vandaag :+
Zie!
pi_144624088
Loon binnen!
  woensdag 17 september 2014 @ 14:51:16 #253
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144624167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef ColeJ het volgende:
Loon binnen!
En het gestorte bedrag klopt dit keer ook nog! ^O^
pi_144624266
Zo. Het toeval wil dat ik vanochtend weer in een garage vol mannetjes in blauwe overall stond. :') Helemaal verbaasd want normaal kwamen er alleen '75+ers'. Of ik wel een rijbewijs had, dat soort grapjes. Wel heel gezellig even gekletst. :) Vervolgens in de meest pauper Transporter ooit met geïmproviseerde radio naar Dordrecht gereden. Man man man wat een saai eind is dat zeg, immer geradeaus tot Utrecht. In Dordrecht kon ik het afleveradres niet vinden, want de naam insinueerde een LM en het bleek een verhuurbedrijf in een VW garage. Ik kon één vlag vinden van het bedrijf en die stond naast de Seat garage. Allemaal overduidelijk dus. In de ritopdracht stond dat ik ABSOLUUT geen schade mocht controleren, dus ik had een overdrachtsformulier mee op aanraden van de planning. Die mevrouw bij het afleveren strontchagrijnig omdat ik niet op schade had gecontroleerd en er wel schade op de auto zat. :') Hopelijk hoor ik daar niks meer van, anders ga ik echt heel hard protesteren want die schade zat er al op toen ik de auto mee kreeg.

Toen kwam de Auris. *O* Om persoonlijke redenen haat ik die auto, maar hij reed prima. De enige nadelen zijn de p stand die met een knopje gaat in plaats van met de pook, het minipookje en het actieradiussysteem. Ik moest wat tanken, 4L oid, om de rit te halen. Blijft de actieradius gelijk staan, die paste zich niet aan. Er kwamen gelukkig wel streepjes bij de benzineindicator bij, dus ik reed dapper door. Actieradius bleef teruglopen, maar wel 2x zo langzaam. Achterlijk systeem. :')

Daarna nog een halfuurtje gebabbeld met vier slechthorende senioren bij de bushalte. :D
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 17 september 2014 @ 15:00:40 #255
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144624497
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:44 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Morgen niet vandaag :+
Achso, ik stap morgen rond 9.30 daar weer in de trein richting school.

Overigens, Moooooneeyyyyyy
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144624592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

En het gestorte bedrag klopt dit keer ook nog! ^O^
Hier ook! Ik vind het trouwens wel jammer dat er bij EW geen vakantiegeld oid is.
pi_144625260
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:03 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Hier ook! Ik vind het trouwens wel jammer dat er bij EW geen vakantiegeld oid is.
Dat vinden wij allemaal ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144625919
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

En het gestorte bedrag klopt dit keer ook nog! ^O^
Bij mij niet :'(
pi_144626800
Hoeveel zit het bedrag bij jou dan ernaast? Heb zelf dat mijn eigen berekening iets van 10-20 euro lager uitkomt dan dat ik wat uit eindelijk gestort krijg.
Nee, toch niet
pi_144627021
Deze maand had ik 5 euro minder dan mijn eigen berekening, klopt redelijk. Hoe meer het is hoe meer het ook afwijkt.
pi_144627964
Nee! Net een telefoontje van AR gemist... toen ik terugbelde was het al "opgelost". Geen ritje voor morgen :-(
pi_144628114
Morgen lekker op de fiets naar het eerste afleveradres, scheelt me 's middags 20 minuten lopen naar een ander afhaaladres :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144628403
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Met t OV van Barneveld naar Emmer Compascuum om een Polo op te halen :9~
Ik moest het ff opzoeken maar ze hebben toch nog een kleine 5000 inwoners... :')
pi_144630726
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef johnson555 het volgende:
wow ik mag naar, schrik niet, Emmer Compascuum. :+

edit: en hiermee ben ik, jawel, ruim 3 uur en 45 minuten onderweg met t OV

edit 2: t ligt op 500 m van de grens
pi_144630841
Lekker dagje vandaag, Eerste rit Volvo v40, heerlijke rit alleen wel een tijdje in de file gestaan. Toen in Haarlem wou ik de bus pakken om naar de Kangoo Z.E te gaan tot ik gebeld werd dat de rit geannuleerd werd en dat ik naar huis kon gaan reizen. Nog geen minuut daarna dat ze toch een rit hadden vanuit Amsterdam naar Meerkerk nog steeds, dus hoefde niet ergens nog een formulier te regelen gelukkig. Het was ook nog eens een heerlijke Audi Q5. Toen ik net wegliep bij Meerkerk snelweg locatie zag ik op een trailer de auto die ik eigenlijk zou moeten brengen.
pi_144630951
Toch nog een ritje voor morgen! In totaal 235KM in een Toyota Yaris met 70pk.....
pi_144631028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef stripe het volgende:
Toch nog een ritje voor morgen! In totaal 235KM in een Toyota Yaris met 70pk.....
Succes. Neem ducktape mee zodat je het gaspedaal aan de vloer kan vasttapen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144631551
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef yosander het volgende:

[..]

Succes. Neem ducktape mee zodat je het gaspedaal aan de vloer kan vasttapen.
Achja, maakt me opzich ook niet veel uit. Zie net dat de kortste route over de afsluitdijk is, dat wordt nog leuk.
pi_144631635
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:27 schreef stripe het volgende:

[..]

Achja, maakt me opzich ook niet veel uit. Zie net dat de kortste route over de afsluitdijk is, dat wordt nog leuk.
Bij Zurich kun je mooi over de Waddenzee uitkijken. Ook met slecht weer is dat mooi :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144632041
En sowieso halverwege even uitwaaien op de parkeerplaats. :D
  woensdag 17 september 2014 @ 19:13:52 #271
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144632917
Net EW opgezegd :'( :'(

Moet voor jullie toch ook jammer zijn om de beste chauffeur binnen EW te zien vertrekken. :7
  woensdag 17 september 2014 @ 19:22:55 #272
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144633273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef QuiCk01 het volgende:
Net EW opgezegd :'( :'(

Moet voor jullie toch ook jammer zijn om de beste chauffeur binnen EW te zien vertrekken. :7
Laatste der Mohikanen uit het topic jij, of niet dan?

Maar ik heb het inderdaad in het begin ook wel erg hard gemist ja. En nog steeds af en toe :D Maar ach, dat arbeiden heeft ook wel wat. Vooral geld :7
pi_144633439
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef QuiCk01 het volgende:
Net EW opgezegd :'( :'(

Moet voor jullie toch ook jammer zijn om de beste chauffeur binnen EW te zien vertrekken. :7
Jammer dat een chauffeur vertrekt :') ?
Ben juist blij met elke chauffeur die vertrekt *O*
Nee, toch niet
pi_144633720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef QuiCk01 het volgende:
Net EW opgezegd :'( :'(

Moet voor jullie toch ook jammer zijn om de beste chauffeur binnen EW te zien vertrekken. :7
Hoe lang heb je er uiteindelijk gewerkt? Jij gaat volgens mij ook al een tijdje mee in dit topic :+
pi_144633758
Ik kwam vandaag een senior tegen die al acht jaar voor AR werkte. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_144633949
Ik ben in december vier jaar in dienst bij EW :')
  woensdag 17 september 2014 @ 20:07:01 #277
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144634896
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:
Ik ben in december vier jaar in dienst bij EW :')
Oh ja jij was er ook nog :D

Overigens heb ik langer dan dan 4 jaar voor EW gewerkt :7
Oktober 2009 - januari 2014.
pi_144635236
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:
Ik ben in december vier jaar in dienst bij EW :')
Heb je nog wel een studenten ov?
pi_144635351
Ajax ^O^ _O_ _O_ _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144635436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oh ja jij was er ook nog :D

Overigens heb ik langer dan dan 4 jaar voor EW gewerkt :7
Oktober 2009 - januari 2014.
Haha ja, maar ik speel wel een beetje vals want er zijn behoorlijk wat periodes van een x aantal maanden geweest waarin ik niet hebt gewerkt. Maar toch :7

Ik vrees trouwens dat ik zo lang als jij niet ga halen, ontslag zal rond februari plaatsvinden ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:15 schreef stripe het volgende:

[..]

Heb je nog wel een studenten ov?
Ja, tweejarige master dus ik heb nog OV t/m september 2015 8-) Deze maand ontvang ik mijn laatste stufi in de vorm van een prestatiebeurs :'(
pi_144635757
Is het ook zo dat je er direct wordt uitgekickt als je ov afloopt?
pi_144635893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef stripe het volgende:
Is het ook zo dat je er direct wordt uitgekickt als je ov afloopt?
Of je moet zelf je OV kosten willen betalen. :')

Ik ken trouwens wel een hiker die geen OV meer heeft. Hij werkt nu standaard op locatie bij De Vogel in Eindhoven.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144637490
Ik heb nog 2 weken OV :'(
Dan kan ik na 3 jaar wel stoppen denk ik...

Bedankt Halbe Zijlstra, voor het inkorten van het OV reisrecht nadat ik van studie besloot te switchen.
.
pi_144638707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb nog 2 weken OV :'(
Dan kan ik na 3 jaar wel stoppen denk ik...

Bedankt Halbe Zijlstra, voor het inkorten van het OV reisrecht nadat ik van studie besloot te switchen.
Het was eerst toch acht jaar of zoiets?

Het is wel vrij kort inderdaad, je kan nu maximaal 1 jaar uitlopen en daar zit je zo op..
pi_144638984
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:30 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het was eerst toch acht jaar of zoiets?

Het is wel vrij kort inderdaad, je kan nu maximaal 1 jaar uitlopen en daar zit je zo op..
Het was voor een standaard universitaire bachelor + eenjarige master 7 jaar, je kreeg nominaal + 3 jaar. Nu is het nominaal + 1 jaar geworden. Voor mijn vorige opleiding 1 jaar en 11 maanden verbruikt helaas.

Binnenkort maar eens op zoek naar een onderzoeks/afstudeerstage voor m'n masterscriptie. Zal daarnaast toch niet veel tijd hebben om te Autoresetten denk ik :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzabodem op 17-09-2014 21:43:20 ]
.
pi_144643069
Ik heb vandaag opeens 130,- gekregen van AR. Ik dacht dat ze altijd op vrijdag uitbetaalden en ik heb vorige week ook niet uren gemaakt voor 130 euries. Zijn dat dan reserves ofzo?
pi_144643359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef DukeJan het volgende:
Ik heb vandaag opeens 130,- gekregen van AR. Ik dacht dat ze altijd op vrijdag uitbetaalden en ik heb vorige week ook niet uren gemaakt voor 130 euries. Zijn dat dan reserves ofzo?
Werk je misschien toch niet bij Easyway?
pi_144644125
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:59 schreef Huisjesmelkert. het volgende:

[..]

Werk je misschien toch niet bij Easyway?
Voor zover ik weet niet, tenzij ik stiekem door AR op de hiker transfermarkt gebracht ben :P
pi_144644219
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik moest het ff opzoeken maar ze hebben toch nog een kleine 5000 inwoners... :')
Als je een steen gooit, valt ie in Duitsland neer :+
Zie!
pi_144644922
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:59 schreef Huisjesmelkert. het volgende:

[..]

Werk je misschien toch niet bij Easyway?
_O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144647089
Wat een prestatie weer van Ajax.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144647489
Zwolle *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 18 september 2014 @ 01:42:05 #293
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144648216
Joden _O_ _O_
pi_144649666


_O_ _O_ _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144649687
Godverdomme kunnen die plaatjes niet weg :r niet te verteren in de vroege ochtend op een lege maag :r :r
pi_144650772
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme kunnen die plaatjes niet weg :r niet te verteren in de vroege ochtend op een lege maag :r :r
:')

We posten vanavond ook wel wat gifjes van Feyenoord :)

Wanneer ze weggespeeld zijn door Sevilla :*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144652308
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:33 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

We posten vanavond ook wel wat gifjes van Feyenoord :)

Wanneer ze weggespeeld zijn door Sevilla :*
Tja, ik snap dat je ergens plezier uit moet halen als je voor zo'n kleurloze club als Heerenveen bent :*
pi_144652455
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tja, ik snap dat je ergens plezier uit moet halen als je voor zo'n kleurloze club als Heerenveen bent :*


:W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 18 september 2014 @ 12:36:58 #299
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144655273
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Laatste der Mohikanen uit het topic jij, of niet dan?

Maar ik heb het inderdaad in het begin ook wel erg hard gemist ja. En nog steeds af en toe :D Maar ach, dat arbeiden heeft ook wel wat. Vooral geld :7
Ja wel één van de laatste denk ik inderdaad. De pest is alleen dat ik nog niet echt kan gaan werken omdat ik nog niet afgestudeerd ben, maar ach dat komt binnenkort wel goed.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:35 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hoe lang heb je er uiteindelijk gewerkt? Jij gaat volgens mij ook al een tijdje mee in dit topic :+
Ja iets langer dan 4 jaar geloof ik. Tussendoor wel stage gehad maar ook toen af en toe gewoon gewerkt.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:28 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Jammer dat een chauffeur vertrekt :') ?
Ben juist blij met elke chauffeur die vertrekt *O*
Haha je hebt nog groot gelijk ook! :P
pi_144655618
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:52 schreef trolley het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:W
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tja, ik snap dat je ergens plezier uit moet halen als je voor zo'n kleurloze club als Heerenveen bent :*
  donderdag 18 september 2014 @ 13:04:32 #301
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144655964
HEEEEEREEENVEEEEEEN

AZ :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')