Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 15:50 | |
BBC zendt dit weekend alle sessies live uit Vrijdag 22 augustus 10:00 - Formule 1: GP van België, 1e Vrije Training 14:00 - Formule 1: GP van België, 2e Vrije Training Zaterdag 23 augustus 11:00 - Formule 1: GP van België, 3e Vrije Training 13:45 - Formule 1: GP van België, Kwalificatie Zondag 24 augustus 12:45 - Formule 1: GP van België, Kwalificatie (Samenvatting) 13:30 - Formule 1: GP van België, Race 01:00 - Formule 1: GP van België, Hoogtepunten Vrijdag 22 augustus 9:55 - Formula 1 2014, The Belgian Grand Prix - Practice 1 (BBC 2) 13:55 - Formula 1 2014, The Belgian Grand Prix - Practice 2 (BBC 2) Zaterdag 23 augustus 10:55 - Formula 1 2014, The Belgian Grand Prix - Practice 3 (BBC 2) 13:10 - Formula 1 2014, The Belgian Grand Prix - Qualifying (BBC 1) Zondag 24 augustus 13:10 - Formula 1 2014, The Belgian Grand Prix (BBC 1) 20:00 - Formula 1 2014, The Belgian Grand Prix, highlights (BBC 2) Zaterdag 23 augustus 13:40 - Formel 1: Qualifying Zondag 24 augustus 12:45 - Formel 1: Countdown 14:00 - Formel 1: Das Rennen 15:45 - Formel 1: Siegerehrung und Highlights Vrijdag 10:00 - VT1 Vrijdag 14:00 - VT2 Zaterdag 11:00 - VT3 Zaterdag 13:00 - Kwalificatie Zondag 12:30 - Race Continue stream Pole lap 2013, met een gratis glaasje water. | ||
alwaysonhold | zondag 24 augustus 2014 @ 15:50 | |
Heeft Rosberg al een contract voor volgend jaar bij Mercedes. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 15:50 | |
Ja, die zie ik ook. Ook eentje de andere kant op trouwens. | ||
Karstman | zondag 24 augustus 2014 @ 15:51 | |
Volgens mij had Toto mee staan boe-en als hij tussen het publiek had gestaan zo boos kijkt hij. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 15:51 | |
Ja. | ||
Weltschmerz | zondag 24 augustus 2014 @ 15:51 | |
Je zou het ook hypocriet kunnen noemen, vaak zijn zijn commentaren op sommige coureurs ook niet veel meer dan boegeroep met woorden. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 15:51 | |
Zou ook niet in kunnen denken hoe dit Hamiltons schuld zou zijn als Rosberg hem van achteren aantikt..... | ||
_Administr8or_ | zondag 24 augustus 2014 @ 15:51 | |
Tot 2017 volgens mij | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 24 augustus 2014 @ 15:51 | |
Niki ook boos | ||
Googolplexian | zondag 24 augustus 2014 @ 15:51 | |
Meeting @ 16:15 | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 15:51 | |
Lauda zegt gewoon waar het op staat | ||
alwaysonhold | zondag 24 augustus 2014 @ 15:52 | |
Wat een felle woorden over Rosberg. Zozo. | ||
Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 15:52 | |
Daarom hij had wat geduldiger moeten zijn, dat heeft hem later ook nog de overwinning gekost | ||
sasquatsch | zondag 24 augustus 2014 @ 15:52 | |
Lauda ook al boos op Rosberg. | ||
Peterselieman | zondag 24 augustus 2014 @ 15:53 | |
Er gaan hele harde woorden vallen bij Mercedes | ||
Gebraden_Wombat | zondag 24 augustus 2014 @ 15:53 | |
Maar er is nog wel een verschil tussen "raceincident, kan gebeuren" en "onacceptabel". | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 15:53 | |
Toffe actie van Lauda. Ik weet niet of het jullie opviel, maar hij nam letterlijk zijn hoed (petje in dit geval) af voor Ricciardo. En terecht, die gast rijdt foutloos. | ||
alwaysonhold | zondag 24 augustus 2014 @ 15:53 | |
Vraag me af als het andersom was geweest, Hamilton ook zo afgevallen zou worden... | ||
Weltschmerz | zondag 24 augustus 2014 @ 15:53 | |
Als Lauda en Toto zo tegen agressieve inhaalmanoeuvres zijn dan hadden ze eerder wel even met Hamilton mogen praten. | ||
Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 15:54 | |
Volgende race voor straf met cdi motor | ||
kepler | zondag 24 augustus 2014 @ 15:54 | |
Eddie heeft opzich een goed punt, als Mercedes geen incident had gewild dan hadden ze de coureurs moeten instrueren elkaar niet in te halen. Het incident zelf is een race-incident, want elke race wel gebeurt | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 15:54 | |
Toen zaten bij Mercedes te pushen dat ´ie snel moest inhalen. Hadden beter kunnen aangeven dat ´ie geduld moest hebben en in de volgende stint, waar iedereen dezelfde banden had (of Mercedes op de zachte band) de boel rechtzetten. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 15:55 | |
Idd, een race-incident en kan gebeuren komt weleens voor tussen coureurs van andere teams. Onacceptable wordt het als datzelfde gebeurt tussen 2 team genoten op een moment van de race waar het nog niet nodig, zoals bij de start..... En dat noemen zowel Lauda als Wolff ook. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 15:55 | |
Precies. Elke race verliest er in de eerste paar ronden wel iemand een stuk vleugel. Nu rijdt er iemand lek. | ||
Peterselieman | zondag 24 augustus 2014 @ 15:55 | |
de volgende die in de fout gaat wordt verbannen naar de pacecar | ||
Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 15:56 | |
dat heb ik niet goed meegekregen, wel dat hij een setje naar de klote hielp wat hem dus uiteindelijk een pitstop extra heeft gekost | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 24 augustus 2014 @ 15:56 | |
Het zou me niet verbazen als Rosberg een race ban krijgt van Mercedes | ||
Nymphetic13 | zondag 24 augustus 2014 @ 15:56 | |
Ach Rosberg heeft meerdere malen een aanrijding voorkomen met Hamilton. Het gaat nu een keer fout tja kan gebeuren. | ||
sasquatsch | zondag 24 augustus 2014 @ 15:56 | |
Niet in de eerste ronden is wat letterlijk is gezegd. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 15:56 | |
| ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 15:56 | |
Ik zou het lachen vinden als Hamilton dan die race zijn motor opblaast of zo. | ||
Googolplexian | zondag 24 augustus 2014 @ 15:56 | |
Vast niet | ||
Beach | zondag 24 augustus 2014 @ 15:56 | |
wat | ||
kepler | zondag 24 augustus 2014 @ 15:57 | |
Dan hadden ze dat dus moeten afspreken vooraf (tenzij ze dat gedaan hebben, dan heb ik niks gezegd ) | ||
Gebraden_Wombat | zondag 24 augustus 2014 @ 15:57 | |
Van Mercedes? | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 24 augustus 2014 @ 15:57 | |
Yup, heb ff aangepast | ||
Googolplexian | zondag 24 augustus 2014 @ 15:58 | |
Ja, ze gaan een kampioenschap weggooien | ||
Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 15:59 | |
nee ze gaan op cursus bij McLaren | ||
sasquatsch | zondag 24 augustus 2014 @ 16:00 | |
Zelfs met een raceban winnen ze dat met gemak. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 16:00 | |
Wolff zei iets in de trant van: ''we discussed this very often, but unfortunately it happened today....'' | ||
Gramulanion | zondag 24 augustus 2014 @ 16:00 | |
Goeie. | ||
Pagan | zondag 24 augustus 2014 @ 16:00 | |
Iemand enig idee wat er gebeurt is tusen Lotterer en Mad Donado? | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 24 augustus 2014 @ 16:00 | |
| ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:00 | |
Hamburgers voor 6¤ Geen crashes bij mijn tribune | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:00 | |
Welk kampioenschap gooien ze dan weg? Rosberg kan niet scoren, dus Hamilton loopt weer in. En ze kunnen gewoon een reserverijder in de wagen zetten. Niet dat ik verwacht dat ze het gaan doen. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 16:01 | |
Omdat ze dan alsnog maar even het WK willen weggooien, of welke reden kun je daar anders voor bedenken? | ||
kepler | zondag 24 augustus 2014 @ 16:01 | |
We zullen nooit weten wat ze echt hebben afgesproken, maar als er echt afspraken waren dan was dat nu vast wel gezegd zijn? Vooral door Hamilton lijkt mij | ||
Nymphetic13 | zondag 24 augustus 2014 @ 16:02 | |
Tussen Lotterer en Maldonado gebeurde er niks. Maldonado rijdt zijn voorvleugel kapot op Bianchi die daardoor lek rijdt, Lotterer zijn motor kapte er mee. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 16:02 | |
F1 community | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 24 augustus 2014 @ 16:02 | |
Niet dat ze het nog kunnen verliezen. Lauda en Wolf lijken echt woedend | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:02 | |
Welk WK gooien ze dan weg? Het WCC winnen ze wel, en het WDC ook wel. | ||
Googolplexian | zondag 24 augustus 2014 @ 16:02 | |
Zou graag een vlieg aan de muur bij die meeting van Mercedes willen zijn, zo | ||
Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 16:03 | |
wel Drogekat | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 16:03 | |
Je denkt dat het motiverend werkt voor een coureur als ze hem een race langs de kant zetten? -=edit=- maar waar hebben we het eigenlijk over Dat zal toch never nooit niet gebeuren..... | ||
sasquatsch | zondag 24 augustus 2014 @ 16:03 | |
Niets. Maldonado reed regen Bianchi aan en Lotterer viel uit met een motorprobleem. | ||
Gramulanion | zondag 24 augustus 2014 @ 16:04 | |
Waar zat je? | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 16:04 | |
Wees blij dat je geen oordopjes heb moeten kopen van ¤5 | ||
Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 16:04 | |
met zoveel agressiviteit in de buurt heb je kans dat je het heel snel moet ontgelden | ||
Weltschmerz | zondag 24 augustus 2014 @ 16:05 | |
Dus als Hamilton instuurt op Rosberg en hem zo van de baan afdrukt in de laatste ronde dan vindt Mercedes het wel prima als beide auto's daardoor posities verliezen? Ik vind het maar een vreemd onderscheid, achteraf gemaakt na minimaal contact waarbij Hamilton ook meer ruimte had kunnen laten. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:05 | |
De uitbarstingen van Toto en Niki net helpen daar ook niet bij. Het gaat hem vast ook motiveren als ze nu de schild volledig bij hem leggen en zeggen dat 'ie Hamilton niet meer mag inhalen in de eerste helft van de race. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:06 | |
Bruxelles. De plek waar Alonso 3 plaatsen verloor Zijn er trouwens anderen hier? De auto staat vast in de drek, en naar achteren is niet mogelijk | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:06 | |
Of als Rosberg dit in de laatste ronde had gedaan. | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 16:07 | |
@Hamilton interview: Duidelijk te zien dat hij met de PR manager/mental coach/zijn vader heeft gepraat voor de interviews. No way dat hij zo bezonnen uit de wagen kwam. Hij deflecteerde duidelijk naar de fans en zijn inhaalrace en sloeg het Rosberg-incident even over. Denk dat Hamilton ook verteld is dat Rosberg nog even met Termina... Toto en Lauda moet praten. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:07 | |
Is trouwens duidelijk waarom Mercedes Rosberg op de harde band zette, waardoor hij in de 2e stint niemand kon inhalen? Of waren ze hem alvast aan het straffen? | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 16:07 | |
Rivage dus, die naamsverandering was nergens voor nodig Vraag daar even iemand ofzo | ||
Peterselieman | zondag 24 augustus 2014 @ 16:08 | |
Het zal hem duidelijk ingepeperd zijn dat hij even minder moest stomen dan een vulkaan | ||
sasquatsch | zondag 24 augustus 2014 @ 16:08 | |
Natuurlijk wel maar is minder erg dan in de eerste ronden. Een race win je niet in de eerste ronden, maar kun je daar wel verliezen zoals Rosberg heeft laten zien. | ||
Peterselieman | zondag 24 augustus 2014 @ 16:08 | |
Mercedes wilde hem denk ik op een tweestopper houden, maar dat lukte uiteindelijk niet | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:09 | |
Jup... Gezellig wachten tot onze achterburen vertrekken is het huidige plan | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:10 | |
Ja, dat dacht ik ook, maar juist dan moeten ze niet zitten te pushen dat 'ie er snel langs moet (wat ze volgens Coulthard deden), maar rustig houden en in de laatste stint op de zachte band inhalen, als de rest op de harde rijdt. | ||
ButtonenLiverpoolfan | zondag 24 augustus 2014 @ 16:10 | |
Lukte niet omdat Rosberg zijn banden blokkeerde | ||
Googolplexian | zondag 24 augustus 2014 @ 16:15 | |
| ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:16 | |
Vrijheid Met een beetje hulp | ||
Peterselieman | zondag 24 augustus 2014 @ 16:16 | |
klopt. Rosberg was te eager om Vettel in te halen, omdat het op een andere manier niet lukte | ||
Googolplexian | zondag 24 augustus 2014 @ 16:19 | |
Rosberg: “I was faster, and I gave it a go”
| ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 16:19 | |
Hey maar die zijn godmiljaar wel lekker als je zeiknat geregend bent, zo zat als een aap bent en als Vettel niet wint. Hell voor mijn part kosten de burgers 25 euro!! | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:19 | |
Idd. Maar op de BBC zeiden ze net ervoor dat Mercedes Rosberg zat te pushen om snel voorbij Vettel te gaan. En dat was onnodig imo. | ||
Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 16:20 | |
Daarom, 2 dure fouten maar met deze auto ben je dan nog 2e | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:21 | |
Welke regen? Maar lekker waren ze wel | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 16:21 | |
Verklaring voor Massa zijn tegenvallende prestatie: Claire Williams meldt dat Massa tire debris in zijn voorvleugel had hangen, wat hem elke ronde tijd kostte. | ||
Googolplexian | zondag 24 augustus 2014 @ 16:21 | |
Hamilton: I gave Rosberg space to avoid contact
| ||
Karstman | zondag 24 augustus 2014 @ 16:23 | |
Is die eigenlijk nog vrij? Is wel mijn age-range | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 16:24 | |
Ksssssssssst ga weg! Ik eerst! Ik zag fotos van haar met een vrij duur uitziende ring aan haar vinger, dus ik vrees van niet. | ||
WEST | zondag 24 augustus 2014 @ 16:24 | |
nee ze heeft een kerel. Volgens mij één van de engineers bij het team | ||
Karstman | zondag 24 augustus 2014 @ 16:24 | |
Dus eigenlijk Massa ook nog slachtoffer van Rosberg! Die tire debris moet wel van Hamilton z'n band afkomen. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:24 | |
Ach, hij wint wel 18 punten op zijn concurrent voor het WK. | ||
Beach | zondag 24 augustus 2014 @ 16:24 | |
Dan zit je ook vast aan de mantelzorg van Sir Frank. | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 16:24 | |
Of Bianchi | ||
beantherio | zondag 24 augustus 2014 @ 16:25 | |
Rosberg heeft profijt van ieder probleem dat ie Hamilton kan bezorgen. Waarom zou je het dan laten? | ||
Karstman | zondag 24 augustus 2014 @ 16:27 | |
Ach daar heb je hele goeie tehuizen voor, geld genoeg daar lijkt me. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:27 | |
Ik heb geen vliegende banden gezien | ||
Peterselieman | zondag 24 augustus 2014 @ 16:27 | |
Leuk voor hem dat excuus, maar daarbuiten is Massa nog steeds een klap langzamer dan Bottas | ||
Googolplexian | zondag 24 augustus 2014 @ 16:28 | |
Lache, die ALS Ice Bucket Challenge op BBC | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 16:30 | |
[offtopic] Ik mis Robert Kubica | ||
Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 16:32 | |
maar toch niet looks range? | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 16:33 | |
Dat gaat wel meevallen hoor. Williams F1 was een paar jaar geleden nog 265 miljoen euro waard en Frank heeft daar een meerderheidsbelang in. Nu zit dat geld in het team, maar ik denk dat er wel een extern team aan strakgelijfde zustertjes af kan | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 16:35 | |
Eens, maar P3 vs. wat was het.. P14 of zo is toch wel opvallend. Ik denk dat Massa wel mee kan in de top 6, maar Bottas lijkt vooralsnog een koeler hoofd te houden en meer uit de problemen te blijven. | ||
Tarado | zondag 24 augustus 2014 @ 16:43 | |
Massa heeft gewoon de mazzel dat er geen snellere Braziliaan te vinden was | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:45 | |
Bottas 3e, Massa kansloos en met grote moeite voor de Saubers. Ja, ligt echt aan hem. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 16:45 | |
Whoops | ||
Funzel | zondag 24 augustus 2014 @ 17:06 | |
Leuk vrouwtje is dat ja. | ||
Fer | zondag 24 augustus 2014 @ 17:08 | |
Kunnen ze nu eens iets nieuws verzinnen voor die joekels van voorvleugels. Mijn mening de enige reden voor die stomme race ongevallen door kapotgesneden banden. Tis net als samen met een ballonnenverkoper in een kleine kamertje gaan staan met je samouraizwaard en dan al zwaaiend naar de deur banen. Er zullen altijd balonnen sneuvelen. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 17:12 | |
Idd. | ||
Zorro | zondag 24 augustus 2014 @ 17:12 | |
Soort van Ben Hur wagenrace | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 17:13 | |
De keuze is natuurlijk snel gemaakt wat betreft vrouwelijke teambazen of | ||
sasquatsch | zondag 24 augustus 2014 @ 17:15 | |
Verklaring van Williams niet gehoord zeker? | ||
Fer | zondag 24 augustus 2014 @ 17:18 | |
Ach, misschien doet die onderste wel alle bladzijden van de KamaSutra met je en mag je Clair alleen een rondje Hockenheim. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 17:19 | |
Ik denk dan ook dat het sarcasme was van Nattepoes | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 17:19 | |
Was sarcastisch Kan iemand trouwens een screenshot maken van de anwb site betreffende files? (Denk svp aan mijn MBs ) | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 17:20 | |
Hoeveel hobbels zijn er op de Hockenheim-ring? | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 17:21 | |
Er staan nu toch geen files richting NL wel? Misschien een beetje druk rondom het circuit en wellicht in Maastricht zijn ze nog altijd aan de weg aan het knommelen, maar voor de rest zal het wel meevallen toch? | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 17:22 | |
Op 'n screenshot zag je geen fuck..... hier de text-variant van de ANWB. http://www.anwb.nl/m/verkeer?m=1 | ||
Funzel | zondag 24 augustus 2014 @ 17:22 | |
Ja inderdaad. Al vind ik Claire er op bewegende beelden altijd een stuk beter uitzien dan zo op de foto's. | ||
Beach | zondag 24 augustus 2014 @ 17:23 | |
Ik vind ze allebei niet veel soeps eerlijk gezegd. | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 17:23 | |
Weinig dus | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 17:24 | |
Ik wil het vast weten (en de navigatie zegt 60 minuten) Dat het hier vast staat hoef je me niet te vertellen | ||
LWD-Godius | zondag 24 augustus 2014 @ 17:26 | |
Magnussen 20 seconden tijdstraf: http://www.gpupdate.net/n(...)incident-met-alonso/ | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 17:36 | |
Dat verdient ook wel een thumbs-up hoor, als je als ontwerper/technisch directeur zolang baas blijft.....
| ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 17:38 | |
F1 drama | ||
Fiorano | zondag 24 augustus 2014 @ 17:39 | |
Ouderwets gedoe binnen een team waarbij ze twee toprijders hebben. Heerlijk. Senna/Prost tijdperk weer een beetje terug. | ||
Gramulanion | zondag 24 augustus 2014 @ 17:40 | |
Rosberg. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 17:41 | |
Ik krijg het gevoel dat naar de borden rond het circuit luisteren slimmer was dan naar de navigatie. Ergo: ipv noordwaarts gaat het de andere kant op. | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 17:41 | |
Dat zou wel dom zijn van Nico om zoiets te roepen. Of geniaal ik weet het niet. Anyway, ik geloof er niet zo in dat dit met opzet was. | ||
alwaysonhold | zondag 24 augustus 2014 @ 17:43 | |
Haha, dit kan echt niet... | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 17:44 | |
Wat wil 'ie er mee bewijzen dan? Dat ze niet Lewis met Senna moeten vergelijken maar hem? Maar doet wel veel stof opwaaien op deze manier. | ||
Fiorano | zondag 24 augustus 2014 @ 17:44 | |
Klopt, maar het kan dit seizoen niet zoveel kwaad vind ik. Het is iniedergeval geen saai seizoen, wat iedereen riep naar een aantal races. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 17:45 | |
Ach richting de verkeerswisselaar van Battice (richting Luik) is het altijd rotzooi, of het nu druk is of niet. De snelweg maakt daar heel rare kronkels, en met redelijk schuine hellingen. Als dan ook nog eens de drukte van een afgelopen F1 weekend erbij komt dan is het feest helemaal compleet..... | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 17:51 | |
Ze hebben de oprit naar de snelweg afgesloten Ze willen iedereen via de b-wegen wegkrijgen en wij zitten op die richting Sprimont. Had Eupen kunnen zijn | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 17:54 | |
Degene die van Magnussen's straf profiteert is Hulkenberg, die nu 1 punt krijgt. Eindstand nu:
| ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 17:55 | |
Dat hebben ze mij ook eens gelapt gehad jah Gewoon toch de snelweg op gereden achter de flikken door En dan ben je idd aan alle kanten daar kutwegetjes aan het nemen Dan had idd beter richting Eupen kunnen zitten.... | ||
Meike26 | zondag 24 augustus 2014 @ 17:55 | |
ONZ / Post hier limericks :D | ||
Breaker.Faker | zondag 24 augustus 2014 @ 17:55 | |
Ik ben benieuwd wat met Rosberg Hamilton gaat gebeuren. Dadelijk zegt een na van bekijk het maar en stapt volgend jaar naar een andere team. Aantal jaren geleden gebeurde zoiets bij Ralf en bij Montoya samen toen voor Williams. | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 17:57 | |
Denk dat dat wel meevalt. Mercedes heeft ook voor volgend jaar nog erg goede kaarten in handen en je zou als coureur gestoord zijn niet in die auto kampioen proberen te worden. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 18:02 | |
Tsja, das opzich wel waar wat je zegt. Maar bekijk de Alonso/Mclaren situatie eens. Op het moment toen Alonso terug naar Renault vertrok wist ie ook dat ie in een baggere bak terecht ging komen dan de Mclaren, en toch koos hij ervoor om te vertrekken omdat ie gewoon wist dat hij en het team elkaar niet meer lagen. En eerder in de geschiedenis, al had dat met geld te maken: Hill die naar Arrows vertrok vanuit Williams. Van Williams naar Arrows _! | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 18:12 | |
Hehe Buxton merkte daarnet ook al op in een tweet dat het sowieso herrie gaat zijn in het team: of Nico sprak de waarheid en is bommen aan het leggen in het team, of Lewis staat de liegen tijdens verklaringen tegenover de pers. Daarbij is, is dat Lewis info naar buiten brengt die intern zou moeten blijven of het nu waar is of niet Dit vind ik dus leuk, F1 drama | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 18:14 | |
Iets andere versie:http://joesaward.wordpress.com/2014/08/24/14887/ Dat klinkt al een stuk logischer. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 18:23 | |
Volgens mij zit ik nog steeds binnen 15km van het circuit, godverdomme | ||
alwaysonhold | zondag 24 augustus 2014 @ 18:24 | |
klopt...niks aan het handje dus. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 18:28 | |
Dit komt idd op me over alsof Rosberg iets gezegd heeft in de trant van Als dit zo doorgaat, krijgen we net zoiets als Massa en Hamilton een paar jaar geleden, die ook de hele tijd elkaar van de baan afrosten. En dan wordt Ricciardo toch nog kampioen | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 18:30 | |
deal, daar teken ik voor!!! | ||
sasquatsch | zondag 24 augustus 2014 @ 18:31 | |
Het is nog steeds opzet. Dus erger dan een race ongeluk. Hiermee zullen ze bij Mercedes niet blij zijn. En Hamilton nog minder. Dit gaat nog een staartje krijgen. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 18:40 | |
Niet per se opzet, kan ook een 'causing an avoilable collision' zijn. | ||
#ANONIEM | zondag 24 augustus 2014 @ 18:41 | |
Dan ben je een professional, je hebt het grootste gedeelte van je leven eraan opgeofferd, miljoenen mensen kijken, je verdient miljoenen en da ga je je gedragen als een jaloerse peuter. Zielig... | ||
alwaysonhold | zondag 24 augustus 2014 @ 18:41 | |
Wie, rosberg of hamilton? | ||
THEFXR | zondag 24 augustus 2014 @ 18:42 | |
ik denk dat Rosberg gewoon trolled, zodat Hammie gewoon over de rooie gaat. | ||
sasquatsch | zondag 24 augustus 2014 @ 18:42 | |
Bewust een botsing niet vermijden noem ik opzet. | ||
Zorro | zondag 24 augustus 2014 @ 18:45 | |
Hamilton doet hetzelfde altijd. Enige verschil is dat de ander altijd eieren voor zijn geld kiest waardoor er niks gebeurt. Dat was Rosberg nu dus zat. | ||
Wombcat | zondag 24 augustus 2014 @ 18:47 | |
Dat dus. "ik geef geen ruimte, want dat doet de ander wel". Tsja, als je dat allebei doet, gaat het dus fout. | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 18:48 | |
Of Nico was nog boos over die teamorder die genegeerd werd door Lewis; dat kan ook nog. | ||
#ANONIEM | zondag 24 augustus 2014 @ 18:51 | |
Beiden. | ||
Gramulanion | zondag 24 augustus 2014 @ 18:53 | |
Dan is het nog steeds Rosbergs fout. | ||
sasquatsch | zondag 24 augustus 2014 @ 19:01 | |
Dit was niet zo'n situatie. Dat is als je aan de binnenkant inhaalt. Rosberg probeerde het aan de buitenkant, wat niet lukte. Dit was meer een situatie als Magnussen vs Alonso/Button. En als je dan aan de buitenkant zit ben jij diegene die de ruimte hoort te geven. Dus als Rosberg al een punt wilde maken deed hij het op een verkeerd moment. | ||
Lokale_Notabele | zondag 24 augustus 2014 @ 19:07 | |
Het parkeren is wel beroerd georganiseerd op Spa moet ik zeggen. Als het vandaag geregend had dan had ik nu nog in dat zompige weiland vast gestaan. Daar betaal je dan 20 euro voor. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 19:16 | |
Hoe lang heb jij in de file gestaan? Godverdomme de oprit naar de snelweg sluiten... tss | ||
Beach | zondag 24 augustus 2014 @ 19:17 | |
Wat dat betreft is MotoGP Assen een stuk beter geregeld. | ||
Lokale_Notabele | zondag 24 augustus 2014 @ 19:18 | |
Niet, kwam de snelweg niet eens op. Je moest helemaal binnendoor via Trois Ponts naar de E25. | ||
Weltschmerz | zondag 24 augustus 2014 @ 19:18 | |
Precies, volgens mij heb ik hier er ook al wel eens op gespeculeerd dat Rosberg hem een keer laat staan, als hij voorstaat in het WK tenminste. Ik denk dat menig coureur Hamilton als wat mindere en vooral vervelende inhaler ervaart dan het gros van de media. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 19:20 | |
Jij bent dus ook zo gegaan? Ik heb 3u in de file gestaan op die route. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 19:20 | |
dan heb je ergens verkeerd gestaan ik heb de laatste 3 jaren, inclusief afgelopen vrijdag, niet meer betaald dan ¤10 en altijd op een (semi)grind parking...... | ||
JohnB52 | zondag 24 augustus 2014 @ 19:20 | |
Daar komt iedereen op de brommer. | ||
Lokale_Notabele | zondag 24 augustus 2014 @ 19:21 | |
Ja ik moest wel. De E42 kon je niet op. Maar ik heb niet in de file gestaan omdat ik heel snel weg was. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 19:22 | |
16¤ en een grindlaag richting uitgang. | ||
Lokale_Notabele | zondag 24 augustus 2014 @ 19:23 | |
Bij Les Combes op de "officiële F1 parking." Voor 20 euro verwacht ik op zijn minst een verharde parkeerplaats maar dat is kennelijk teveel gevraagd. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 19:25 | |
das de camping Hebben ze die ook open gegooid voor te parkeren? Ga volgende keer naar de parking bij de Stavelot bocht.... Of heb je een kaart gekocht voor een overnachting op de camping missschien | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 19:25 | |
Ah... ik stond vast op de parkeerplaats | ||
Lokale_Notabele | zondag 24 augustus 2014 @ 19:27 | |
Nee niet de camping. Een weiland een stukje verderop. Groene parking zone Les Combes. | ||
Pagan | zondag 24 augustus 2014 @ 19:39 | |
Ach so! Thanks. Omdat ze gelijktijdig uitvielen dacht ik 1+1=2 | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 19:53 | |
Rood | ||
Lokale_Notabele | zondag 24 augustus 2014 @ 20:11 | |
Is dat wel een verharde parking? | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 20:23 | |
Die heb ik 'm vorig jaar aanbevolen das die wat ik bedoel bij Stavelot grind/laag grind over grasveld..... 20mtr lopen tot ingang Stavelot [ Bericht 2% gewijzigd door Sinister-D- op 24-08-2014 20:45:48 ] | ||
Lokale_Notabele | zondag 24 augustus 2014 @ 20:30 | |
Klinkt goed, dan weet ik dat voor de volgende keer. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 20:45 | |
niet aan te veel mensen door vertellen Als ik dan toch tips aan het geven ben: rij dan ook door tot afrit 11. Al het GPS volk rijdt bij 9 of 10 af. Ook omdat ze er al een hoop volk zien staan denken ze daar af te moeten. Maar als je de volgende afrit pakt sta je misschien maar 10min aan te schuiven. | ||
Meike26 | zondag 24 augustus 2014 @ 20:48 | |
| ||
Lokale_Notabele | zondag 24 augustus 2014 @ 20:53 | |
Ja ik had nu ook afrit 11 gepakt om bij Les Combes te komen. Het is wel leuk dat je dan over het oude Spa Circuit rijdt. En richting Stavelot kom je door de Masta Kink waar Jackie Stewart zo zwaar gecrashed was. Het is wel grappig als je dan bepaalde dingen herkent van de oude beelden van vroeger. | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 21:11 | |
| ||
JohnB52 | zondag 24 augustus 2014 @ 21:12 | |
Ik voel me nu echt jong, nu je dat typt :-) | ||
Beach | zondag 24 augustus 2014 @ 21:12 | |
Wat let je om zelf ook oude beelden op te zoeken en zulke dingen te zeggen | ||
twiFight | zondag 24 augustus 2014 @ 21:17 | |
Zo, nu de rust wedergekeerd is. Na de vorige race met het ongeluk van Raikkonen was er ene user die het toch echt niet vond kunnen dat Raikkonen met volle snelheid de baan weer opkwam en andere coureurs in de weg zat. Hij had moeten wachten tot het veld voorbij was en achteraan moeten sluiten. Nu raakte Vettel al vrij snel van de baan na een poging Hamilton in te halen. Had Vettel nu ook het hele veld eerst voorbij laten gaan voordat hij weer de baan op mocht? | ||
Toekito | zondag 24 augustus 2014 @ 21:18 | |
Dat was ik, weet alleen niet of ik dat hier zei of op FB. Vettel kwam in mijn ogen veel "normaler" de baan op dan Kimi. Mede door de snelheid waarmee hij van de baan ging en waarmee het veld reed. | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 21:19 | |
het is dat m'n metgezel dat vrijdag zei, ik had daar nog nooit bij stilgestaan als ik daar overheen reed hij wou nog stoppen om ergens een oversized struik op te tillen waar nog steeds een stuk oude vangrail staat dat was dan 10 minuten voor fp1 begon | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 21:31 | |
5:30 sinds vertrek, eindelijk op bestemming | ||
THEFXR | zondag 24 augustus 2014 @ 21:31 | |
| ||
Nieuwschierig | zondag 24 augustus 2014 @ 21:33 | |
Ik stond op zone rouge, langs de weg naar Blancimont. Daar ter plaatse was het 10 euro maar afhankelijk van hoe laat je was tussen de 0 en 2 km lopen naar het tunneltje onder de baan door. Iedereen die de rode parkeerticket a 16 ¤ via internet besteld had werd doorgezwaaid tot vlak bij de ingang. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 21:33 | |
16:00 - 19:30 in de files rond Spa, overig was de werkelijke reistijd + tussendoor wat eten... | ||
Sinister-D- | zondag 24 augustus 2014 @ 22:10 | |
Gramulanion | zondag 24 augustus 2014 @ 22:11 | |
Uh, oké. | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 22:14 | |
Wanneer heeft Alonso zonder voorvleugel gereden | ||
Gramulanion | zondag 24 augustus 2014 @ 22:15 | |
Laatste ronde. | ||
Peterselieman | zondag 24 augustus 2014 @ 22:16 | |
hij raakte in de laatste ronde in La Source een deel van zijn voorvleugel kwijt toen hij Vettel raakte. Vettel nam bij het aansnijden van die bocht een heel andere lijn dan de rest en zo kon het gebeuren dat Alonso hem raakte | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 22:18 | |
Ah, dat is dus voor mijn snufferd gebeurd Was wel de mooiste actie van de race | ||
nils7 | zondag 24 augustus 2014 @ 23:08 | |
Wij parkeren altijd gewoon in t dorpje (Francorchamps is dat geloof ik) | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 23:13 | |
Dat is ook een godsklere eind lopen Maar de uitstroom ontloop je dan wel voor een groot deel denk ik | ||
nils7 | zondag 24 augustus 2014 @ 23:17 | |
Dat valt wel mee... Langs dat hotel/restaurant naar de rotonde (met tal van standjes tussendoor) en dan loop je al bij Kaart controle. De kunst is om door te blijven rijden in t dorp... Je denkt dat je vrij vroeg (vanaf de snelweg) al moet parkeren maar je kan echt dichtbij t circuit parkeren dan. Maar velen voor je duiken al eerdere parkings op... Maar t kan wel.. | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 23:21 | |
Parking rood kun je zo oprijden zonder file en letterlijk vanaf uitstappen tot op het circuit is binnen 1 minuut gepiept. Letterlijk. Als je een sigaret opsteekt op het moment dat je de parking op rijdt dan heb je die nog niet op als je onder het circuit doorloopt nadat je dus al binnen bent En je staat dus niet in de file; je rijdt er zo op. Althans op de zaterdag. Wellicht dat de zondag wat drukker is, maar dan nog beter daar 10 minuten file dan al op de snelweg vaststaan. Ik parkeer nooit meer ergens anders | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 23:29 | |
Met file bedoel ik eraf Erop was enorm rustig | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 23:32 | |
Ik quote jou ook niet. Ja nu wel, maar dat bedoel ik niet. Proost | ||
Nattekat | zondag 24 augustus 2014 @ 23:40 | |
Ik ben vast moe | ||
Geralt | zondag 24 augustus 2014 @ 23:40 | |
Wat minder zuipen!!! | ||
Kleffe_Dop | maandag 25 augustus 2014 @ 01:10 | |
Gelijk heeft Rosberg. | ||
Gramulanion | maandag 25 augustus 2014 @ 15:01 | |
Waarom? | ||
Atreidez | maandag 25 augustus 2014 @ 15:22 | |
Wij hebben vrijdag ook bij Les Combes geparkeerd. Stond idd helemaal vol met tenten, maar je mocht er gewoon tussen parkeren met je parkeerkaart.. Gezellig zooitje daar, als ik ooit naar de race ga zetten we daar een tent op | ||
Nattekat | maandag 25 augustus 2014 @ 15:31 | |
De tent is ook een oplossing die hier overwogen wordt, mocht er ooit een tweede keer komen in de nabije toekomst, om vervolgens op maandag pas weg te gaan. Enkel het weer houdt dat een beetje tegen, erg fijn is het niet altijd | ||
Fer | maandag 25 augustus 2014 @ 15:40 | |
Besef net dat Formule 3 slechts met 150pk motortjes rijdt en Max dus straks in een wagen stapt waar de electromotoren als sterker zijn dan dat. | ||
LWD-Godius | maandag 25 augustus 2014 @ 15:44 | |
Kwam er onlangs achter dat GP2 wagens een 4.0 liter V8 620pk motor hebben. | ||
Fer | maandag 25 augustus 2014 @ 15:46 | |
Ik wist van de GP2 en de WSR3.5 dat het best een bak vermogen was, maar 150pk is een stuk minder dan deze 2 klassen of F1. | ||
sasquatsch | maandag 25 augustus 2014 @ 15:53 | |
200pk (= 150 kW), maar inderdaad een stuk minder dan die andere klassen. WSR 3.5 is ongeveer 530 pk. | ||
twiFight | maandag 25 augustus 2014 @ 16:58 | |
Aye, en mensen het maar raar vinden dat GP2 qua tijden niet ver van F1 afligt. Het is appels met ADHD vergelijken. | ||
Gramulanion | maandag 25 augustus 2014 @ 17:21 | |
Hier had Hamilton nog geluk. | ||
Weltschmerz | dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:43 | |
Dat was ik ook. Vettel ging niet met volle snelheid weer de baan op, niemand hoefde voor Vettel aan de kant en Vettel kegelde dan ook niemand van de baan af met zijn actie. | ||
Tarado | dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:13 | |
Met je eens (ja gebeurt ook wel eens ) | ||
Sinister-D- | woensdag 27 augustus 2014 @ 21:15 | |
Het moment van opgave van Lotterer is door 'n amateur wél vastgelegd, gelukkig heeft de regisseur dat volledig gemist [ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 27-08-2014 21:30:12 ] | ||
Beach | vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:45 | |
http://www.motorsport.com(...)or-f1-satellite-team | ||
twiFight | vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:05 | |
En met deze situatie had ik dat dubbel zeker willen zien. Maar goed, de regie zoog de hele race al. Rijden er twee coureurs voorbij die in gevecht zijn en waarbij een inhaalactie komt, volgen ze twee coureurs die daar achter zitten waar meer dan een seconde tussen zit | ||
sasquatsch | vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:03 | |
Mercedes straft Rosberg voor de botsing met Lewis. Wat die straf is wordt dan weer niet genoemd. En hier zijn de statements van Nico en Lewis | ||
Sinister-D- | vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:18 | |
wat durven ze doen? Hem 1 race geen updates geven of nog erger: ze betalen hem 1 maand geen loon uit Ow nee, misschien pakken ze wel zijn haarlak of manicure-Chineesje af | ||
nils7 | zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:16 | |
Voor diegene die in Spa zijn geweest ehm hoe vonden jullie 't geluid? | ||
Sinister-D- | zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:31 | |
vooral vervelend voorheen hoorde je de wagens al afkomen vanuit Pouhon als je in de Busstop stond (of van Eau Rouge terwijl ik in Rivage stond) om foto's te maken. Nu hoorde je ze pas als ze letterlijk al voor je neus doorreden Maar het is vooral jammer, een stuk belevenis is weg. Je lijf trilde bij de toerenjankers helemaal mee, nu heb je nog geeneens oordopjes meer nodig Het geluid van GP2 maakte meer indruk op me dit keer..... | ||
Nieuwschierig | zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:36 | |
Zeker in Spa-Francorchamps had het oude geluid een grote meerwaarde voor de beleving van de race omdat je daar altijd maar een klein deel van de baan kunt zien, door de bomen. Deze meerwaarde was nu voor 90% weg. Ik vond dat naderende auto's bijna helemaal niet te horen zijn en als ze van je afrijden hoor je nog wel een aparte zware brom. Maar het rauwe gejank was echt veel mooier en natuurlijk veel harder. Ik heb ook niemand meer met oordoppen of vingers in de oren gezien. | ||
Nattekat | zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:47 | |
Qua geluid was langs het rechte stuk bij Eau Rouge tijdens de GP3 het hoogtepunt Tijdens de GP2 zat ik al op de tribune, maar kon ik wel de start horen. De formule 1 hoorde ik enkel als ze afremden voor Rivage, waar ik zat dus | ||
Tarado | zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:59 | |
tja dit was toch beter http://wtf1.co.uk/v10-ferraris-monza-sound/ | ||
Sinister-D- | zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:12 | |
Rechte stuk als in oude pitstraight, of Kemmel (van Radillon tot Les Combes)? Kemmel is idd een goeie galmbak nooit gedacht dat ik voor de GP2 daar met oordopjes zou moeten lopen | ||
Beach | zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:19 | |
ironisch genoeg is de v6t+ers sneller dan een v8 | ||
Fer | zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:24 | |
Duidelijk dat iedere techeut in de F1 had kunnen vertellen dat door ERS-H alle herrie wordt omgezet in electriciteit voor MGU-K en de wagens een klap stiller zouden zijn. Maar ja, zoals overal buitelen de schreeuwers en commerciëlen over elkaar heen of het i4 of v6 moest worden, niemand die aan de gevolgen van ERS-H heeft gedacht. | ||
JohnB52 | zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:27 | |
Boeiend (jouw verhaal) Ik denk dat die techneuten gingen voor snelheid, niet voor geluid :-) | ||
Nattekat | zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:52 | |
Kemmel natuurlijk | ||
Sinister-D- | zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:12 | |
zelfde verhaal als de '14 piemel- en de '12 getrapte neus: het boeit de ontwerpers geen keutel hoe het uitziet, als het aërodynamisch maar efficiënt werkt. | ||
Breaker.Faker | zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:58 | |
Gewoon de v10 weer terug maakte toch het mooiste geluid. Ik ben bang dat we toch moeten doen met de huidige v6. Je hoor wel door de v6 meer banden geluid maar ik heb liever herrie van de motoren. Ik begrijp ook niet dat teams dit hebben goedgekeurd ik denk dat de teams dit moesten doen. Dat heb ik bij meer regels. Het lijkt wel als de FIA nieuwe regels wil invoeren dat de teams daar weinig over te zeggen hebben. En ik vindt het helemaal krom dat de gp2 wel nog met de v8 rijden die meer geluid maken. En maar zeuren dat de formule1 te veel kost de v6 hebben miljoenen ontwikkeling gekost en daar hoor je ze niet over. De verschil hoor je hier echt goed. met de v8 tegenover de v6. | ||
zoem | zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:06 | |
Vergeet niet dat (motor)fabrikanten een aardige vinger in de pap hebben. Zij voelen meer voor de v6-turbomotor, omdat deze techniek dichter bij (personen)auto-industrie ligt. Het vasthouden aan de v8/v10-techniek zou ervoor kunnen zorgen dat bepaalde fabrikanten met F1 willen stoppen of dat het moeilijker is om nieuwe fabrikanten aan te trekken. | ||
Nattekat | zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:15 | |
Gooi er dan een andere techniek in, zonder een slechtere motor te maken. Die hybride systemen zijn helemaal in, dan combineer je dat toch met een V8? Of om het geluid toch nog wat te laten klinken (verloren gaat er sowieso wat) een V10. Één van mijn reisgenoten naar Spa was eerder gegaan, vond het toen helemaal fantastisch en was enthousiast om weer mee te gaan, maar nu is dat gewoon over. En ik weet zeker dat er duizenden fans er precies zo over denken, het is alleen jammer dat we de gevolgen aan de regels hiervan pas in 2016 zullen ervaren, en ik hoop echt ten zeerste dat die gevolgen er ook komen. | ||
Nieuwschierig | zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:48 | |
En het speciale aan het V8 geluid is niet eens het moment van langsrijden want dat is toch letterlijk oorverdovend maar juist het vooraf- en achterafgeluid zorgt er voor dat je er veel meer beleving van de snelheid en de hele show hebt. | ||
Fer | zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:56 | |
Mercedes wisten een winnende kaart te hebben met dit concept die zeggen niks. Verder konden de fabrikanten de ontwikkelingen gebruiken voor hen normale auto;s EN ze hebben nu veel meer invloed op het succes van de auto. | ||
Geralt | zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:34 | |
Als je dan op zaterdag aan kwam lopen door het dorpje en je hoorde in de verte tussen de heuvels dat VT3 al begonnen was en dat je dus klaarblijkelijk te laat was omdat het daags ervoor in de kroeg weer veel te gezellig was en dat je daarom dus 's ochtends later op stond dan eigenlijk de planning was. Volgens mij zou je ze nu niet eens meer horen rijden als je in dat dorpje loopt wel? Jammer wel, ik heb ze dan nog niet in het echt gehoord, maar het is gewoon kut. Dat de pinnacle of motorsport zoals de Formule 1 zich graag profileert minder herrie maakt dan de opstart klasses is natuurlijk te debiel voor woorden. Buiten dat hoort F1 helemaal niet milieuvriendelijk te zijn. F1 moet een hoop herrie zijn en benzinedampen en een hoop herrie en de geur van verbrand rubber en een hoop herrie. Flikker godverdomme een eind op met milieuvriendelijk in de F1 ! | ||
Wombcat | zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:12 | |
Geniet er nog maar ff van, want over 15 jaar is het volledig elektrisch. | ||
TheFreshPrince | zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:48 | |
Dat nog liever dan dat geknor van nu. | ||
Koempel020 | zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:52 | |
Gewoon nog lekker van andere klassen blijven genieten. GT racerij blijft wel nog altijd lekker klinken | ||
twiFight | zondag 31 augustus 2014 @ 02:00 | |
Krijgen we dit gezanik nu wéér?
Dat er een stuk beleving in zit snap ik. Maar ik vind het wel eindeloos ironisch dat mensen er heengaan (zgn.) vanwege het harde geluid, om vervolgens oordoppen in te moeten doen omdat het te luid is. Serieus mensen, echt... Wat hebben milieumaatregelen met snelheid te maken? En waarom zou een V8/V10 daar bij helpen? Deze post mist echt alle mogelijke context. De raceklasse gaat niet om één regel, maar om de gehele formule die bepaalt wat de auto's mogen. En voor het geval je het nog niet door hebt, zelfs met een V0 kun je sneller dan een V12, als het moet. En hoeveel V8 en V10 autos denk jij dat Mercedes en Renault verkopen dan? Honderden miljoenen uitgeven aan motoren die nog niet eens in 1% van de autos van zo'n bedrijf zitten is nogal zinloos. Ik ook. Zijn we eindelijk van dat gezanik af. Ga lekker naar een vliegveld toe, als je graag geluid wil hebben. Racerij gaat om racerij en daar is geluid maar een uiterst miniscuul onderdeel van, eentje die een auto bovendien niet sneller over een circuit helpt. Racerij gaat om met het materieel dat je hebt als eerste over de lijn te komen; als je herrie wilt dan organiseer je maar Formule Zigeunerkamp. Overigens zijn bezoekersaantallen zeker dalend, maar 1. we zijn nog lang niet uit de crisis en 2. entreeprijzen zijn soms achterlijk duur vanwege de hoge prijzen die circuits de F1 moeten betalen (waarvan ik de logica overigens nog steeds niet snap). | ||
Meike26 | zondag 31 augustus 2014 @ 07:45 | |
Dat laatste ben ik het ook zeker mee eens, alleen heft Bernie op deze manier wel een hoge standaard gezet, moderne circuits, veilig en goede voorzieningen. Als je zag wat er mid 00's allemaal nog bij Donington Park moest gebeuren? Dat circuit was helemaal blijven hangen in de 70's. Wat ook wel z'n charmes heeft, daar niet van. Maar feit is wel dat het raar is dat de organisatoren van een circuit moeten betalen aan F1 en niet andersom. De F1 huurt toch een circuit af met al zijn hebben en houwen? Bizar dat er dan zulke bedragen over tafel gaan van organisator op F1. Eigenlijk is het hele concept 'oganisator' van een gp al een foute insteek. Er word gewoon verhuurd. Bovendien zou het ook nog eens makkelijker voor Bernie worden om meerdere landen + circuits aan te doen in een kortere periode. Kortere huurcontracten bij nieuwe circuits, langlopende contracten bij de klassiekers op de kalender. Ik hoop echt dat als die man weg is, dat er een hoop gaat veranderen, ten goede... maar denk dat we daar niet te hard op moeten hopen | ||
Tarado | zondag 31 augustus 2014 @ 08:37 | |
over zaniken gesproken | ||
Nieuwschierig | zondag 31 augustus 2014 @ 10:15 | |
Daarom zeg ik verderop ook dat het 'm vooral zit in de halve minuut er voor en de halve minuut er na. Die zijn nu weg. In 2011 was ik er ook en hoorde je ze bij Les Combes in de ankers gaan, voor Pouhon knetteren bij het naverbranden, oorverdovend hard Pouhon uitaccelereren, 4 knallen van het terugschakelen voor Fagnes, en 15 tellen later 10 volle seconden huilend omhoog naar Blancinmont. Dat is nu ALLEMAAL weg. Nu zie je een F1 maar hoort een Porsche supercup langsrijden. | ||
Sinister-D- | zondag 31 augustus 2014 @ 10:20 | |
lees mijn post eens beter. Daar staat in dat je lijf trilde door de toerenjankers, en in vergelijking zeg ik dat je nog geen oordopjes nodig zou hebben. Maar het is nogal moeilijk te begrijpen voor je dat het geluid een deel van de belevenis is, ongeacht dat je zegt dat je het wel snapt. Vertel me eens hoevaak je al eens een GP-weekend hebt bijgewoond? | ||
Wombcat | zondag 31 augustus 2014 @ 11:21 | |
Dat komt omdat de circuits tegen elkaar worden uitgespeeld en omdat er een hoop landen zijn die er grof geld voor over hebben om een GP te hebben. Ik vind het echt te bizar voor woorden dat er geld van de overheid bij moet om een GP te organiseren gezien het geld wat er in de F1 omgaat. | ||
Weltschmerz | zondag 31 augustus 2014 @ 11:52 | |
Vergeet het geluid van carburateurs en de geur van oververhitte trommelremmen niet. Formule 1 draait nou eenmaal om de snelste technologie, en die verandert dus om sneller te worden. Dat leidt de ene keer tot mooie dingen, de andere keer tot de meest afschuwelijke vleugels en schoorstenen. De brandstofinjectie is ook niet de kop ingedrukt uit romantische overwegingen, net als de aerodynamica. Ik vind het wel grappig dat ze geen energie meer verspillen aan het produceren van geluid, maar het allemaal in snelheid stoppen. Als je stilstand en nostalgie prefereert boven vooruitgang, dan is F1 gewoon niet jouw sport. | ||
Geralt | zondag 31 augustus 2014 @ 11:54 | |
Ik prefereer een oorverdovend geluid bij de top van motorsport en niet een geluid waarbij je nog prima met elkaar kunt praten als je naast de baan staat en het veld raast voorbij. Tevens is het te debiel voor woorden dat de lagere klasses meer herrie maken. Als ze dan al iets hadden willen doen voor het milieu had dat dan bij alle klasses aangepakt en niet alleen bij de top. | ||
sasquatsch | zondag 31 augustus 2014 @ 12:10 | |
De top van de motorsport zou over de nieuwste technologie met de snelste auto's moeten gaan. Niet over het hardste geluid . | ||
Schunckelstar | zondag 31 augustus 2014 @ 12:22 | |
Elke versnelling terug die je kon voelen in je maag, om vervolgens als ie al lang uit zicht was hem nog een halve minuut te kunnen volgen Dit jaar zag ik ze pas toen ze recht voor mijn neus reden | ||
Sinister-D- | zondag 31 augustus 2014 @ 12:35 | |
Waarom begin ik zo de indruk te krijgen dat users hier die nog nooit een F1 in levende lijve op volle snelheid voorbij hebben zien (en horen!) komen de andere groep die wel al op circuit zijn geweest (en hun onvrede uiten) de zanikers noemt | ||
Beach | zondag 31 augustus 2014 @ 12:47 | |
Als je geluid wilt ga eens keertje naar Assen naar de MotoGP of World Superbikes. | ||
Wombcat | zondag 31 augustus 2014 @ 12:49 | |
Nou, ik denk eigenlijk dat er dan wordt gezeurd dat het geluid van de V6 een stuk beter was. | ||
Zorro | zondag 31 augustus 2014 @ 12:57 | |
| ||
Beach | zondag 31 augustus 2014 @ 13:20 | |
http://www.f1rejects.com/centrale/2014/dreamcatcher/index.html | ||
Geralt | zondag 31 augustus 2014 @ 13:27 | |
Mooie woorden | ||
twiFight | maandag 1 september 2014 @ 01:43 | |
Ik snap precies wat je zegt: geluid is een deel van de beleving. Eén deeltje maar. Waar ik zo moe van word zijn die drama queen reacties dat nu gelijk de sport niet meer leuk is om bij te wonen. Alsof de F1 bestaat uit een paar dozijn speakers op de baan die herrie maken. De sport is zo veel meer, maar blijkbaar vinden de zogenaamde F1 'fans' dat niet relevant en draait de hele sport om het geluid. Ik zeg: dan zit je bij de verkeerde sport. Ga naar monstertruck races, of naar vliegshows van de luchtmacht (hoor je met een beetje geluk nooit van je leven meer iets). Of, als je het wilt voelen trillen, zet 20.000 Watt aan speakers in je kamer en ga los. Maar ga niet beweren dat F1 leuk is om bij te wonen om vervolgens 99% van de sport compleet te negeren. | ||
SiGNe | maandag 1 september 2014 @ 02:29 | |
Mja, je kan er over blijven klagen maar dat helpt verder toch niet. En dat de F1 de top van de motorsport is, wie zegt dat het dat nu niet meer is? actieve vering, ABS, diffusors in de achterbumper, etc.. allemaal technieken in gewone personenauto's die uit de F1 komen en dat ga je straks ook weer krijgen met de ERS-Turbo's. Geheel electrisch kan ook maar dan heb je weer kans op "range-anxiety", angst dat je met een lege accu stil komt te staan.. Kijk eens naar de huidige supercars: McLaren P1, Porsche 918, Ferrari Laferrari (wat een KUTnaam trouwens, had 'm F70 genoemd (of F150 zoals ie eerst genoemd zou worden)), allemaal hybride sportwagens.. straks zie je dat ook meer in de personenwagens terug. | ||
Nieuwschierig | maandag 1 september 2014 @ 07:03 | |
Hartstikke goed, maar ik heb er geen 200 euro meer voor over om er bij te zijn en bekijk het dan wel op tv. | ||
Sinister-D- | maandag 1 september 2014 @ 07:04 | |
je hebt mijn vraag vermeden: hoe vaak ben je eens op een GP weekend geweest. Je kunt wel liggen klappen hier alsof je het allemaal zo goed weet,maar imho kun jij net niets ervan vertellen zolang je het geluid zelf niet hebt meegemaakt. Want 1 ding is duidelijk van de commentaren van de users die dat wel al gedaan hebben..... En nogmaals: ik adviseer je mijn post nog eens beter te lezen , want blijkbaar heb je het nog niet goed begrepen. Ik praat nergens over het sportieve aspect, je moet mij niet vertellen dat de v8/10 ouderwetse nest was, sterker nog: ik verdedig de keus voor een nieuwe motor ook regelmatig tov andere personen, maar dat terzijde. Ik roep nergens "loller geluid einz!! brommertjes!" er werd mij naar een mening gevraagd en die gaf ik, maar blijkbaar mag dat van de betweters ook al niet meer. En voor de rest vertel ik je dat je niet meer tegen iemand moet zeggen waar ze al dan niet naar mogen kijken, ik (of andere personen) bepaal altijd nog zelf welke sport ik kijk, en wat ik daarvan vind. Daar heb ik geen betweters voor nodig. | ||
Mexicanobakker | maandag 1 september 2014 @ 07:21 | |
Concertje van my bloody valentine. Was wel genot. | ||
Tarado | maandag 1 september 2014 @ 08:24 | |
| ||
Schunckelstar | maandag 1 september 2014 @ 09:46 | |
Volgens jou zitten de tribunes vol met mensen die er niks te zoeken hebben, want ik heb alleen maar klagende mensen gehoord langs het circuit in de kroegjes en op de campings als het geluid ter sprake kwam Sowieso voor andere mensen beslissen waarom ze een sport wel en niet zouden mogen kijken 8) Blijkbaar kijk jij zonder enig gevoel en emotie naar de races als je langs het circuit staat, dat mag, maar sommige mensen vinden dat wel belangrijk Om dan nog maar meteen een klachtje er aan toe te voegen, die zoetige aparte geur van de uitlaatgassen heb ik dit jaar ook niet geroken, dat vond ik ook jammer Eerste keer in 14 jaar dat ik geen kippenvel kreeg bij het eerste rondje dat ik ze zag | ||
Nattekat | maandag 1 september 2014 @ 14:22 | |
Even de OP template weer uit de kast halen... | ||
Nattekat | maandag 1 september 2014 @ 14:32 | |
Volgt later BBC zendt dit weekend alle sessies live uit Vrijdag 5 september 10:00 - Formule 1: GP van Italië, 1e Vrije Training 14:00 - Formule 1: GP van Italië, 2e Vrije Training Zaterdag 6 september 11:00 - Formule 1: GP van Italië, 3e Vrije Training 13:45 - Formule 1: GP van Italië, Kwalificatie 18:00 - Formule 1: GP van Italië, Kwalificatie - Herhaling Zondag 7 september 13:00 - Formule 1: GP van Italië, Kwalificatie (Samenvatting) 13:30 - Formule 1: GP van Italië, Race 17:25 - Formule 1: GP van Italië, Hoogtepunten Vrijdag 6 september 9:55 - Formula 1 2014, The Italian Grand Prix - Practice 1 (BBC 2) 13:55 - Formula 1 2014, The Italian Grand Prix - Practice 2 (BBC 2) Zaterdag 7 september 10:55 - Formula 1 2014, The Italian Grand Prix - Practice 3 (BBC 2) 13:10 - Formula 1 2014, The Italian Grand Prix - Qualifying (BBC 1) Zondag 8 september 13:10 - Formula 1 2014, The Italian Grand Prix (BBC 1) 20:00 - Formula 1 2014, The italian Grand Prix, highlights (BBC 2) Zaterdag 6 september 13:40 - Formel 1: Qualifying Zondag 7 september 12:45 - Formel 1: Countdown 14:00 - Formel 1: Das Rennen 15:45 - Formel 1: Siegerehrung und Highlights Vrijdag 10:00 - VT1 Vrijdag 14:00 - VT2 Zaterdag 11:00 - VT3 Zaterdag 13:00 - Kwalificatie Zondag 12:30 - Race Continue stream En weer een weekend zonder Teamviewer LT [ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 01-09-2014 14:41:20 ] | ||
Nattekat | maandag 1 september 2014 @ 14:32 | |
En mocht tinypic nog steeds verschrikkelijk traag zijn morgen zet ik die plaatjes op een andere site... [ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 01-09-2014 14:41:40 ] | ||
DutchTrain | maandag 1 september 2014 @ 16:34 | |
Ligt er ook maar net aan op welk circuit je komt. De discussie is natuurlijk weer opgelaaid hier door degenen die in Spa waren. Ik kan me voorstellen dat je daar door de afstand van de baan wel wat beleving mist. Ik was zelf in Jerez en Montreal dit jaar en daar was de beleving anders dan de voorgaande jaren, maar omdat je zo dicht op de baan zit eigenlijk wel prettiger. In de gesprekken die ik voerde op de tribunes bleek wel dat iedereen deze vooruitgang wel begreep. Zeker als je nu langs de baan staat en de wind rond zo'n wagen hoort op het rechte stuk en het bijzondere niet te omschrijven geluid tijdens het remmen. Het geluid is een deel van de sport, maar de mensen komen toch voor het hele circus. En in het voorprogramma waren er dan ook voor de liefhebber wat jankende Ferrari's en F1 auto's uit vervlogen tijden. En gelukkig zijn we nu ook af van traction control en op een paar cilinders minder pruttelende motoren. Ook niet bepaald een fijn geluid. En oordopjes ook niet meer nodig gehad. | ||
nils7 | maandag 1 september 2014 @ 16:39 | |
Nee ik heb het opgelaaid door te vragen aan diegene die in Spa waren hoe het was | ||
Nieuwschierig | maandag 1 september 2014 @ 17:06 | |
Die er wel waren hadden geen discussie. Diegenen die er niet waren vonden dat het geluid er niet toe deed. | ||
SiGNe | maandag 1 september 2014 @ 17:58 | |
Ook fijn.. BBC is sinds vandaag ook HD | ||
Tarado | dinsdag 2 september 2014 @ 08:44 | |
was bij mij al een tijdje zo | ||
sasquatsch | dinsdag 2 september 2014 @ 10:23 | |
Alleen niet bij Ziggo. Nu wel. | ||
Fiorano | dinsdag 2 september 2014 @ 11:19 | |
Tering ik heb nu een gastcollege van een kerel die verantwoordelijk was voor Williams-Canon relatie vanuit Canon in de jaren negentig. Jaloers op die vent Edit: hij heeft vorig jaar een evenementje in Abu Dhabi georganiseerd voor Infiniti waar oa de coureurs waren. Hij vond het wel tof om met Vettel een rondje over het circuit gereden te hebben in een Infiniti [ Bericht 38% gewijzigd door Fiorano op 02-09-2014 14:35:42 ] | ||
sasquatsch | dinsdag 2 september 2014 @ 14:17 | |
Van der Garde rijdt ook in Monza weer een FP1. Lotterer misschien ook in Monza vervanger van Kobayashi. | ||
Beach | dinsdag 2 september 2014 @ 15:32 | |
Nattekat | dinsdag 2 september 2014 @ 15:36 | |
Staat ook in de OP | ||
Geralt | dinsdag 2 september 2014 @ 15:39 | |
Heeft ie het nou over busstops ipv lesmo's of hoor ik dat verkeerd? | ||
Nattekat | dinsdag 2 september 2014 @ 15:40 | |
Oja, niemand leest de OP | ||
Beach | dinsdag 2 september 2014 @ 16:13 | |
Dit dus | ||
Nattekat | dinsdag 2 september 2014 @ 16:15 | |
Dus ik kan ontslag nemen? Heb nog een halve voor Singapore en verder niks meer... | ||
IJsdraakje | dinsdag 2 september 2014 @ 16:24 | |
Ik lees de OP's | ||
Sinister-D- | dinsdag 2 september 2014 @ 16:33 | |
ik heb ook een aantal jaar het gevoel gehad dat ik het voor niets deed, en op het moment dat ik eens een weekend oversloeg kwam er een stortvloed met vragen waarom er geen nieuwe OP was | ||
Nattekat | dinsdag 2 september 2014 @ 16:36 | |
Omdat streams | ||
Beach | dinsdag 2 september 2014 @ 16:58 | |
Ik waardeer het wel hoor. Zelf lees ik het gewoon niet altijd even goed. Ik kijk vooral naar de uitzendtijden. | ||
sasquatsch | woensdag 3 september 2014 @ 19:30 | |
Lotterer heeft bedankt omdat hij geen FP1 mag rijden. Caterham wil deze laten rijden door Roberto Mehri zodat hij ervaring kan opdoen, omdat hij nog geen superlicentie heeft. Dus waarschijnlijk rijdt Kobayashi weer in Monza. Ik dacht dat je ook een superlicentie nodig hebt om FP1 te rijden. | ||
Sinister-D- | woensdag 3 september 2014 @ 21:45 | |
dat dacht ik ook Maar is dat misschien recentelijk gewijzigd omdat er sowieso weinig tracktime is voor rookies en testcoureurs? | ||
Nattekat | woensdag 3 september 2014 @ 21:53 | |
Dag Frijns | ||
#ANONIEM | woensdag 3 september 2014 @ 21:58 | |
Echt absurd dit inderdaad. Van alle Nederlanders die ooit in de buurt van de F1 hebben rondgelopen moet Frijns toch wel de persoon zijn die de meeste teleurstellingen te verwerken heeft gehad. | ||
sasquatsch | woensdag 3 september 2014 @ 22:15 | |
Tja, Frijns heeft geen 300.000 euro die Caterham vraagt om een wedstrijd te mogen rijden. Dus als niemand anders met dat bedrag over de brug komt dan mag Kobayashi gewoon weer omdat hij wel voor dit seizoen betaald heeft. Edit: En je mag maar met 4 rijders per team per seizoen rijden, dus als ze Frijns laten rijden kunnen ze er geen ander (lees: Mehri) meer in zetten. [ Bericht 7% gewijzigd door sasquatsch op 03-09-2014 23:41:18 ] | ||
WEST | woensdag 3 september 2014 @ 22:24 | |
sport1 is nu nog 3 maand voor 5 euro. kan je mooi de rest van het seizoen uitzingen daarmee | ||
Nattekat | woensdag 3 september 2014 @ 22:32 | |
Als je niet al een abo hebt of met de vorige actie hebt meegedaan Ergo: Niemand. | ||
WEST | woensdag 3 september 2014 @ 22:33 | |
ik wel ik heb 2 pasjes..., 1tje op m'n eigen naam en die ander op m'n ouders. Op die van m'n ouders heb de eerste 5 euro per maand gedaan en op tijd opgezegd. en deze gaat op mijn naam. | ||
Meike26 | woensdag 3 september 2014 @ 23:15 | |
Ik heb begin dit jaar een Stop1 & Go abbo gewonnen via Radio Veronica. Volgend jaar weer een poging wagen Tablet aan tv hangen met mini-hdmi kabeltje en ik heb gewoon F1 op tv *wel wat schokkerig af en toe, maar wel gratis en dan went het wat sneller.. | ||
WEST | woensdag 3 september 2014 @ 23:28 | |
Dat doe ik met de voetbal ook alleen jammer dat ziggo nog geen betrouwbare wifi verbinding in stand kan houden. | ||
Schunckelstar | donderdag 4 september 2014 @ 06:17 | |
Dat is zijn eigen schuld | ||
Fiorano | donderdag 4 september 2014 @ 09:15 | |
Roberto Merhi rijdt een FP in de Caterham as weekend | ||
Sjarkiee | donderdag 4 september 2014 @ 10:55 | |
yep, de eerste oefensessie....daarna stapt Kobyashi weer achter het stuur: Caterham heeft bevestigd dat Kamui Kobayashi dit weekend, tijdens de Grand Prix van Italië in Monza, terugkeert op de grid. De Japanner werd twee weken geleden in België eenmalig vervangen door de Duitser André Lotterer, omdat de Brits-Maleisische renstal graag de mening van een andere coureur over de auto wilde horen. Kobayashi zal wel tot de tweede vrije training moeten wachten, voordat hij weer achter het stuur van de Caterham CT05 mag kruipen. In de eerste oefensessie wordt de wagen bestuurd door Roberto Merhi, die momenteel tweede staat in het Formule Renault 3.5-kampioenschap. Voor de 23-jarige Spanjaard wordt het zijn eerste optreden tijdens een Formule 1-weekend. Dat Kobayashi op Spa-Francorchamps plaats moest maken voor Lotterer, lijkt hij niet erg te vinden. "Ik ben werknemer van het Caterham F1 Team en ik zal de beslissingen van het team altijd respecteren. Maar ik ben terug in de auto en ik kijk ernaar uit om weer te kunnen racen", reageert de Japanner, die zijn rentree maakt naast Marcus Ericsson. Bron: gpupdate.nl | ||
sasquatsch | donderdag 4 september 2014 @ 11:08 | |
Zoals hierboven al werd aangegeven. Ga er maar vanuit dat als Mehri zijn superlicentie krijgt hij Kobayashi gaat vervangen. Probleem voor Caterham is dat je maar 4 coureurs per team per seizoen mag inzetten en ze er nu al drie gebruikt hebben. Als ze Mehri willen laten rijden in de rest van het seizoen moeten ze Kobayashi wel laten rijden nu Lotterer heeft bedankt omdat hij niet in FP1 mag rijden. | ||
ziggyziggyziggy | vrijdag 5 september 2014 @ 09:39 | |
Grappig trouwens. Monza heeft ook Google Street View. Je zou verwachten dat een racebaan ook door een Street View-auto is gedaan, maar blijkbaar hebben ze het met de hand gefotografeerd. Of de chauffeur heeft een kiekje voor thuis gemaakt, dat kan natuurlijk ook... http://goo.gl/maps/vxTNi | ||
#ANONIEM | vrijdag 5 september 2014 @ 10:10 | |
Ik hou gewoon vast aan mijn abonnement wat ik al jaren heb en tevreden over ben. Voor die paar euries moeite gaan doen... Daarnaast wordt het autoracen zelfs live op de BBC soms uitgezonden! [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2014 10:11:07 ] | ||
WEST | vrijdag 5 september 2014 @ 10:16 | |
leeft die nog wel dan..., hij zit helemaal onder het asfalt | ||
Sjarkiee | vrijdag 5 september 2014 @ 10:19 | |
Tsja, land van de maffia hè..... voor je het weet slaap je met de vissen of lig je onder een laagje asfalt | ||
Ferry_76 | vrijdag 5 september 2014 @ 10:22 | |
Hoe werkt dat met de startnummers? Ik dacht dat ze persoonlijk waren, maar na Rossi en Lotterer rijdt nu ook Merhi met nummer 45? | ||
Nattekat | vrijdag 5 september 2014 @ 10:23 | |
|