abonnement Unibet Coolblue
pi_139935322
De stembesturing in het Engels werkt ook ruk, laat staan tzt Nederlands. Moet echt "Exbox" (op zijn poep-Amerikaans) roepen en dan maar hopen dat ie het hoort / snapt, minimaal een poging of 5 is nodig, en dan nog de vervolgvraag.

De laatste dashboard versie (beta) schijnt betere besturing te hebben.

Jammer dat Kinect nu gedropt wordt, dag USP. Niets meer dan een gimmick geworden, net als op de 360 ;(
pi_139935416
De xbox verstaat mij altijd prima.
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:07:30 #53
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_139936489
Ik vraag me sowieso wel af hoe ze dat goed willen implementeren met de Nederlandse taal. De dialecten zijn zo verschillend. Als Boer Frits uit gehucht hutseflups in diep Twente "Iksbooooowks òn" roept moet hij het ook kunnen doen.

Dat lijkt me behoorlijk moeilijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:16:56 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_139936602
Dat vrees ik ook, wij kunnen ze onderling al nauwelijks verstaan :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_139936666
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 06:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
De stembesturing in het Engels werkt ook ruk, laat staan tzt Nederlands. Moet echt "Exbox" (op zijn poep-Amerikaans) roepen en dan maar hopen dat ie het hoort / snapt, minimaal een poging of 5 is nodig, en dan nog de vervolgvraag.

De laatste dashboard versie (beta) schijnt betere besturing te hebben.

Jammer dat Kinect nu gedropt wordt, dag USP. Niets meer dan een gimmick geworden, net als op de 360 ;(
o geen last van; 'xbox goto netflix' gaat bijv. altijd goed.
ook settings / achievements geen probleem.

maar het varieert heel erg van persoon tot persoon.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139938490
Hoppa gister far cry 3 story mode uitgespeeld (Nope i did not veeg citra) heerlijke game, nu alle eilanden opruimen van het over gebleven tuig :D
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_139938932
Mijn xbox verstaat bij mij ook prima. Leuke toevoeging in bijvoorbeeld Ryse "Archers cover me!"
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:59:51 #58
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_139938946
Gisteren Thief uitgespeeld. In het begin vond ik de reviews van het spel nog onterecht, maar nu ben ik het wel eens met de beoordeling. Het spel is veel te lineair en het verhaal is ook mager. Ik herinner me uit de originele Thief spellen dat Garrett ook veel sarcastischer was. Het was een aardige game, maar meer dan een 6 kan ik 'm niet geven.

Als je dan toch een Thief-achtig spel wilt spelen, kun je beter Dishonored nog een keer uit de kast halen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:04:37 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_139939111
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:59 schreef Chevalric het volgende:
Gisteren Thief uitgespeeld. In het begin vond ik de reviews van het spel nog onterecht, maar nu ben ik het wel eens met de beoordeling. Het spel is veel te lineair en het verhaal is ook mager. Ik herinner me uit de originele Thief spellen dat Garrett ook veel sarcastischer was. Het was een aardige game, maar meer dan een 6 kan ik 'm niet geven.

Als je dan toch een Thief-achtig spel wilt spelen, kun je beter Dishonored nog een keer uit de kast halen.
Mee eens, de game valt echt heel erg tegen. Het koste me best veel wilskracht om de game telkens op te starten om op zijn minst de storyline uit te spelen.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:16:20 #60
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_139939517
quote:
3s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mee eens, de game valt echt heel erg tegen. Het koste me best veel wilskracht om de game telkens op te starten om op zijn minst de storyline uit te spelen.
Ja, dat had ik ook, maar ik wilde de storyline wel nog even uitspelen. Het gekke is ook dat hoe verder je komt, hoe rechtlijniger de levels worden. Ik moet wel zeggen dat het asylum level erg goed werkte. Ben me een paar keer kapot geschrokken :D.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:03:31 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_139940978
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:16 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook, maar ik wilde de storyline wel nog even uitspelen. Het gekke is ook dat hoe verder je komt, hoe rechtlijniger de levels worden. Ik moet wel zeggen dat het asylum level erg goed werkte. Ben me een paar keer kapot geschrokken :D.
O dat had ik eigenlijk alleen de eerste keer dat ik die freaks tegen kwam in die wazige schaduwwereld of zoiets :P

Sowieso sloeg het verhaal nergens op eigenlijk, ik kon me ook niet herinneren dat de originele Thief zo'n slecht occult-verhaaltje had. Wel occult, maar... anders
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_139941326
quote:
Vroege Xbox One bezitters krijgen geen extra’tje

Gisteren werd bekend dat Microsoft de Xbox One zonder Kinect gaat aanbieden. En dat is voor huidige Xbox One-bezitters misschien wel jammer, aangezien sommige gamers wellicht ook wel 100,- euro minder hadden willen betalen voor een Xbox One zonder Kinect.

Microsoft zegt echter tegen Eurogamer dat vroege Xbox One bezitters niet op een cadeautje of extra-tje hoeven te rekenen.

“No. As with many first generation products, the offerings can be expected to change and evolve over time. Kinect remains an integral part of our vision. Xbox One is better with Kinect, making games, TV and entertainment come alive with premium experiences.”
MS zou eens op moeten ophouden met dit soort 'leugens' te verspreiden. Volgens mij denken ze daar echt dat gamers alles slikken als zoete koek. ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:14:45 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139941367
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef eight het volgende:

[..]

MS zou eens op moeten ophouden met dit soort 'leugens' te verspreiden. Volgens mij denken ze daar echt dat gamers alles slikken als zoete koek. ;(
Wat is er gelogen aan hun eigen visie?

Ze zijn er zelf gewoon van overtuigd dat Kinect iets toevoegt, dat is hun goed recht.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:16:30 #64
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_139941431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat is er gelogen aan hun eigen visie?

Ze zijn er zelf gewoon van overtuigd dat Kinect iets toevoegt, dat is hun goed recht.
Het voegt ook zeker wat toe, alleen zitten veel mensen daar niet op te wachten. Dat is dus een beetje jammer
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:20:37 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139941564
quote:
3s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het voegt ook zeker wat toe, alleen zitten veel mensen daar niet op te wachten. Dat is dus een beetje jammer
Daarom probeert MS mensen te pushen door het ding mee te leveren, dus eigenlijk is het wel weer jammer dat ze er vanaf stappen, want het heeft zeker potentie.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_139941573
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat is er gelogen aan hun eigen visie?

Ze zijn er zelf gewoon van overtuigd dat Kinect iets toevoegt, dat is hun goed recht.
Zo overtuigd zijn ze blijkbaar niet.
Door de kinect met de xone te scheiden stappen ze in principe van die visie af. Op den duur zullen er meer xone bezitters zonder kinect zijn dan mét waardoor het voor veruit de meeste ontwikkelaars simpelweg niet interessant is om nog iets met de kinect te doen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139941585
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef eight het volgende:

[..]

MS zou eens op moeten ophouden met dit soort 'leugens' te verspreiden. Volgens mij denken ze daar echt dat gamers alles slikken als zoete koek. ;(
En het mooiste is. Mensen gingen haten op nintendo toen hun de 3ds 70 euro naar beneden gooide en daarna de vroege kopers 10 '' oude'' spellen aanboden.

nou, zie hier de concurrentie.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:22:25 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139941627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef eight het volgende:

[..]

Zo overtuigd zijn ze blijkbaar niet.
Door de kinect met de xone te scheiden stappen ze in principe van die visie af. Op den duur zullen er meer xone bezitters zonder kinect zijn dan mét waardoor het voor veruit de meeste ontwikkelaars simpelweg niet interessant is om nog iets met de kinect te doen.
En dat is en blijft zonde, want dan blijven we steken in gamen met de controller, waar niets mis mee is, maar iets als in Minority Report is toch gewoon cool?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_139941671
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom probeert MS mensen te pushen door het ding mee te leveren, dus eigenlijk is het wel weer jammer dat ze er vanaf stappen, want het heeft zeker potentie.
Hoewel ik er vanaf het begin af aan niets in zag is het ergens wel jammer ja. Het enige waar MS zich nu nog in kan onderscheiden is xbox only games.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:27:03 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139941782
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef eight het volgende:

[..]

Hoewel ik er vanaf het begin af aan niets in zag is het ergens wel jammer ja. Het enige waar MS zich nu nog in kan onderscheiden is xbox only games.
Ik vond het oude systeem al cool, al gebruikte ik het niet echt, alleen soms met andere mensen. Maar gewoon spraakbesturen en gestures etc, het is gewoon lekker futuristisch :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_139942066
Meer slecht nieuws:

quote:
Although the Xbox One’s success has been repeatedly overshadowed by the dominance of the PlayStation 4, Microsoft CFO Amy Hood hinted in a recent earnings call that market saturation for the new console might be approaching sooner than expected.Gamasutra reports that Microsoft shipped 1.2 million Xbox Ones in the third fiscal quarter (January 1st – March 31st), which contributed heavily to the 41% year-over-year increase in revenue for Microsoft’s Devices and Consumer Hardware division. Unfortunately, it appears that those millions of Xbox One consoles aren’t exactly flying off the shelves.

During the earnings call, Hood said that Microsoft “expect[s] to work through some inventory in Q4 [April 1st - June 30th],” mentioning “channel inventory drawdown for Xbox consoles.” From Gamasutra’s perspective, Hood’s statement implies that Microsoft may slow or even stop Xbox One production altogether until demand picks up. We know that the company has shipped 5 million consoles to retailers since launch, but Microsoft hasn’t been as forthcoming with actual end user sales data
Beetje vreemd is het wel, aangezien de console in veel landen nog moet uitkomen.
Als er al overcapaciteit is, waarom wordt de console dan niet eerder gereleased in landen die nog aan het wachten zijn?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:47:45 #72
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_139942499
quote:
13s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:34 schreef eight het volgende:
Meer slecht nieuws:

[..]

Beetje vreemd is het wel, aangezien de console in veel landen nog moet uitkomen.
Als er al overcapaciteit is, waarom wordt de console dan niet eerder gereleased in landen die nog aan het wachten zijn?
Dat is ook meteen onderdeel van het falen. De officiele release in Nederland is in september. We leven ik een tijd waar iedereen 24/7 op internet zit. Er moet niet meer zoiets bestaan als verschillende landen die op verschillende data een release krijgen. Niet met films, niet met series en zeker niet met consoles. Ik twijfel al ruim 6 maanden om er ergens een vandaan te toveren, maar het feit dat ik niet gewoon naar de winkel kan lopen en er een kan kopen maakt het er niet makkelijker op (lees: ik kan niet "opeens" een xbox One gaan kopen).

Verder was de console tot op heden 100 euro duurder dan PS4. Ik heb het idee dat PS de slag aan het winnen is... Maar goed, tot het moment dat ik het idee krijg dat ik veel plezier aan een X1 ga hebben zal ik er geen een kopen voor zoveel geld. En op dit moment is mij dat nog alleminst zeker.

Daarnaast worden er nog gigantisch veel spellen uitgebracht op PS3/xbox360. Zelfs NHL voor volgend jaar komt nog op de 360 (een van de spellen die ik veel speel). Voor mensen die nog willen instappen is een oude console veel goedkoper met meer aanbod. Voor mensen die graag een nieuwe willen zit je met een gebrek aan spelers, een gebrek aan spellen én het feit dat alle oude spellen niet backwards compatible zijn. Dat vind ik een gemiste kans (voor zowel PS als xbox)

Al met al hebben ze het vooral aan zichzelf te danken.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_139943797
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:47 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat is ook meteen onderdeel van het falen. De officiele release in Nederland is in september. We leven ik een tijd waar iedereen 24/7 op internet zit. Er moet niet meer zoiets bestaan als verschillende landen die op verschillende data een release krijgen. Niet met films, niet met series en zeker niet met consoles. Ik twijfel al ruim 6 maanden om er ergens een vandaan te toveren, maar het feit dat ik niet gewoon naar de winkel kan lopen en er een kan kopen maakt het er niet makkelijker op (lees: ik kan niet "opeens" een xbox One gaan kopen).

Verder was de console tot op heden 100 euro duurder dan PS4. Ik heb het idee dat PS de slag aan het winnen is... Maar goed, tot het moment dat ik het idee krijg dat ik veel plezier aan een X1 ga hebben zal ik er geen een kopen voor zoveel geld. En op dit moment is mij dat nog alleminst zeker.

Daarnaast worden er nog gigantisch veel spellen uitgebracht op PS3/xbox360. Zelfs NHL voor volgend jaar komt nog op de 360 (een van de spellen die ik veel speel). Voor mensen die nog willen instappen is een oude console veel goedkoper met meer aanbod. Voor mensen die graag een nieuwe willen zit je met een gebrek aan spelers, een gebrek aan spellen én het feit dat alle oude spellen niet backwards compatible zijn. Dat vind ik een gemiste kans (voor zowel PS als xbox)

Al met al hebben ze het vooral aan zichzelf te danken.
Hier ben ik volkomen mee eens. Hoe dom kun je (nu nog ;)) zijn als Microsoft zijnde, de presentatie van de Xbox One is geflopt, er kwam een stormvloed aan (naar mijn idee terechte) kritiek en vervolgens launchen ze het ding in de helft van de wereld. Waar vervolgens hele pallets liggen te wachten op een eigenaar. Maar op het idee komen om vervolgens de rest van de wereld te bedienen, nee dat komt niet in ze op.

Daarnaast zie ik ze over 2 jaar geen nieuwe console uitbrengen, dan hebben ze de poppen helemaal aan het dansen en is het over en uit met de Xbox (en arrogantie) van Microsoft.

Vervolgens droppen ze nu ook kinect en staan ze niet meer achter hun eigen product (als je dat wel staat, dan drop je niet een key-feature namelijk ;)).

Al met al maken ze nu allerlei rare sprongen in het nauw en ze hebben het aan zichzelf te danken. Er zijn ook nog veel te weinig goede games op het moment, voor zowel de Xbox One als de PS4.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2014 13:25:50 ]
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:39:57 #74
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_139944344
Ze brengen hem niet wereldwijd uit omdat ze localisatie problemen hebben. Ik denk niet alleen de vertaling van kinect, maar bijvoorbeeld ook de ondersteuning van kabel exploitanten om hun TV deals mee te kunnen sluiten.

Ik verwacht dat ze bijvoorbeeld in NL eerst graag een deal met UPC en Ziggo willen om te zorgen dat hun receivers compatible zijn met de One
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_139944702
quote:
3s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ze brengen hem niet wereldwijd uit omdat ze localisatie problemen hebben. Ik denk niet alleen de vertaling van kinect, maar bijvoorbeeld ook de ondersteuning van kabel exploitanten om hun TV deals mee te kunnen sluiten.

Ik verwacht dat ze bijvoorbeeld in NL eerst graag een deal met UPC en Ziggo willen om te zorgen dat hun receivers compatible zijn met de One
Geloof je dat echt? :? :').

Dat is niets meer dan een smoes, localisatie problemen? Laat mij niet lachen, vroeger was dat een probleem, tegenwoordig is dat in een vloek en een zucht geregeld. Ze gaan echt geen deal maken met UPC / Ziggo, de visie om "alles in de woonkamer" te vervangen hebben ze ook overhoop gegooid. Al helemaal met het dumpen van de Kinect en zelfs de 10% die gereserveerd is willen ze kleiner maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')