abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 23:20:38 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139397522




Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2014 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!



ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base





PC System Requirements
OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4 Intel Core AMD Athlon XP: 1.6GHz+ V/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra ATI Radeon 9800 Intel GMA X3100 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space


Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html


Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139397635
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 23:28:10 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139397883
quote:
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139400797
Net aan Europees voetbal misgelopen in mijn eerste seizoen in de Eredivisie met Volendam. In de play-offs tegen PSV en omdat ik in de competitie de laatste 3 wedstrijden ineens verloor :'). Ach dan kan ik nu tenminste lekker doorselecteren en volgend jaar Europees voetbal halen _O_
Oh.
pi_139400894
Met PSV Maher verkocht, Fer, Anita, Clasie, Zivkovic gekocht

Goed Nederlands team zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139402416
"Hartlepool must respect Tamas"
In de 4e minuut scoorde Tamas al.... in eigen doel _O_
Bij de 5-1!! ging hij in de fout. Bristol City mag dan een divisie hoger zitten, ik veeg ze gewoon ff met 5-1 van het veld.
Na vorig jaar uit naar ManU in de Capital One Cup en uit naar Liverpool in de FA Cup nu in de 4e ronde FA Cup thuis tegen Man Utd.
pi_139405509
Goedemorgen! Even een vraag. Ik zit er over te denken om 2014 aan te schaffen is er veel veranderd ten opzichte van 2013?
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_139409233
Ik heb nog 2x een 75% korting coupon op FM2014 voor Steam. Betaal je dus uiteindelijk 12,50. Iemand interesse?

En weet iemand een ploeg waar ik lekker mee kan counteren? Speel altijd super aanvallend, maar wil mijn verdediging wel eens echt op orde hebben.
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 13:12:27 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139409525
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Silv het volgende:
Ik heb nog 2x een 75% korting coupon op FM2014 voor Steam. Betaal je dus uiteindelijk 12,50. Iemand interesse?

En weet iemand een ploeg waar ik lekker mee kan counteren? Speel altijd super aanvallend, maar wil mijn verdediging wel eens echt op orde hebben.
Hovenier speelt ALTIJD op de counter met z'n Cambuur. Zelfs in de beker tegen pauperclubjes :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139409730
Vanwege mijn goede prestaties met Feyenoord aangenomen als bondscoach van het Nederlands Elftal. Daar is Wim Koevermans ontslagen vanwege de laatste plaats in de groepsfase van het EK 2016, met o.a. groepswinnaar IJsland :')

Hoewel het met Feyenoord me ontzettend voor de wind gaat, (3 kampioenschappen)
valt het me nog behoorlijk tegen.
Ik zit dan ook in een behoorlijk lastige poule met bijv Zwitserland, Ierland, Montenegro, IJsland en Finland. Elk van die landen hebben toch wel 1 of 2 topspelers van 25+ miljoen value staan, waar er bij mij behalve Vilhena geen enkel ontwikkeld talent is bijgekomen en spelers als Robben, van Persie en Sneijder fysiek eigenlijk niet meer mee kunnen op topniveau.
Uiteraard verwacht het board dat ik me makkelijk zonder inspanning kwalificeer :')
Probeerde dezelfde taktiek als Feyenoord, maar er is natuurlijk totaal geen Team Cohesion en daar valt ook niet op te trainen.
Gaf een 2-0 voorsprong weg tegen Montenegro (2-2), won van Finland, (0-3) en verloor onterecht van Zwitserland. (0-1)
Begin hem nu dus al wel een beetje te knijpen.
Is het aan te raden om een zo simpel mogelijke taktiek te gebruiken of me aan mijn gecompliceerde taktiek vast te houden en hopen dat in de komende twee jaar tijd het team elkaar begrijpt?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_139409747
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hovenier speelt ALTIJD op de counter met z'n Cambuur. Zelfs in de beker tegen pauperclubjes :')
Whehe, dat is mij dan weer iets te defensief. :') Misschien maar weer eens lekker laag in Engeland beginnen.
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 30 april 2014 @ 18:59:06 #12
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139421575
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Cara het volgende:
Vanwege mijn goede prestaties met Feyenoord aangenomen als bondscoach van het Nederlands Elftal. Daar is Wim Koevermans ontslagen vanwege de laatste plaats in de groepsfase van het EK 2016, met o.a. groepswinnaar IJsland :')

Hoewel het met Feyenoord me ontzettend voor de wind gaat, (3 kampioenschappen)
valt het me nog behoorlijk tegen.
Ik zit dan ook in een behoorlijk lastige poule met bijv Zwitserland, Ierland, Montenegro, IJsland en Finland. Elk van die landen hebben toch wel 1 of 2 topspelers van 25+ miljoen value staan, waar er bij mij behalve Vilhena geen enkel ontwikkeld talent is bijgekomen en spelers als Robben, van Persie en Sneijder fysiek eigenlijk niet meer mee kunnen op topniveau.
Uiteraard verwacht het board dat ik me makkelijk zonder inspanning kwalificeer :')
Probeerde dezelfde taktiek als Feyenoord, maar er is natuurlijk totaal geen Team Cohesion en daar valt ook niet op te trainen.
Gaf een 2-0 voorsprong weg tegen Montenegro (2-2), won van Finland, (0-3) en verloor onterecht van Zwitserland. (0-1)
Begin hem nu dus al wel een beetje te knijpen.
Is het aan te raden om een zo simpel mogelijke taktiek te gebruiken of me aan mijn gecompliceerde taktiek vast te houden en hopen dat in de komende twee jaar tijd het team elkaar begrijpt?
Ik ken het verhaal uit FM13. Daar zat ik in een vergelijkbare situatie.
Uiteindelijk is het 't beste, als je alle spelers op hun natuurlijke positie en met hun natuurlijk rol laat spelen. Zorg voor een goede balans van werkers en technische spelers. (verdedigende middenvelder met hoge workrate bijvoorbeeld) Pas je tactiek aan naar je beste spelers, want een nieuwe tactiek leren doen ze niet tijdens die paar wedstrijden per jaar.
Daarmee kwam ik in een halve WK finale met een vrij matig team.
I love my mispoken words.
pi_139423108
Ik ga ook weer eens beginnen. Southampton een leuke club om mee te starten?
pi_139423230
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Cara het volgende:
Vanwege mijn goede prestaties met Feyenoord aangenomen als bondscoach van het Nederlands Elftal. Daar is Wim Koevermans ontslagen vanwege de laatste plaats in de groepsfase van het EK 2016, met o.a. groepswinnaar IJsland :')

Hoewel het met Feyenoord me ontzettend voor de wind gaat, (3 kampioenschappen)
valt het me nog behoorlijk tegen.
Ik zit dan ook in een behoorlijk lastige poule met bijv Zwitserland, Ierland, Montenegro, IJsland en Finland. Elk van die landen hebben toch wel 1 of 2 topspelers van 25+ miljoen value staan, waar er bij mij behalve Vilhena geen enkel ontwikkeld talent is bijgekomen en spelers als Robben, van Persie en Sneijder fysiek eigenlijk niet meer mee kunnen op topniveau.
Uiteraard verwacht het board dat ik me makkelijk zonder inspanning kwalificeer :')
Probeerde dezelfde taktiek als Feyenoord, maar er is natuurlijk totaal geen Team Cohesion en daar valt ook niet op te trainen.
Gaf een 2-0 voorsprong weg tegen Montenegro (2-2), won van Finland, (0-3) en verloor onterecht van Zwitserland. (0-1)
Begin hem nu dus al wel een beetje te knijpen.
Is het aan te raden om een zo simpel mogelijke taktiek te gebruiken of me aan mijn gecompliceerde taktiek vast te houden en hopen dat in de komende twee jaar tijd het team elkaar begrijpt?
Vanwege het beperkte aantal wedstrijden zou ik daar het elftal zoveel mogelijk om een paar bepalende spelers bouwen. Naast creatieve spelers altijd controlerende of verdedigende spelers zetten. In FM2014 is het me nooit gelukt om met ingewikkelde taktieken iets te bereiken voor nationale teams. Kan bij absolute toplanden wel anders zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 april 2014 @ 19:36:31 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139423303
Altijd als ze mij voor een dubbel functie vragen bij NL duurt het me allemaal veel te lang en na een jaartje heb ik geen zin meer.

Ben drie keer op rij kampioen geworden met Feyenoord en Ake en Love gekocht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 20:13:45 #16
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139425152
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Altijd als ze mij voor een dubbel functie vragen bij NL duurt het me allemaal veel te lang en na een jaartje heb ik geen zin meer.

Ben drie keer op rij kampioen geworden met Feyenoord en Ake en Love gekocht.
Ik ben even bondscoach van Griekenland geweest, ging best aardig, maar ik baalde er gewoon van dat er totaal geen vooruitgang qua tactiek was :{ Vóór elke friendly hamerde ik erop dat ze op defensief positie kiezen moesten trainen, drukte spatiebalk (Volgende) en wat zie ik? Het schoot gewoon terug naar "alleen tactisch".

Ja, flikker dan maar op :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139426636
Verrassende standen wel..
In Spanje is Villarreal koploper en regerend kampioen Atletico 7e.

In de Jupiler League is vorig seizoen vv Haaglandia gepromoveerd, die hebben netjes 20 punten. Achilles 29 is een faalhazenploeg en heeft na 23 duels nog niet gewonnen en een achterstand van 13 punten.

In de Premier League staat Fulham 6e, Man Utd 7e. Aston Villa staat laatste.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 21:01:01 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139427716
Wel bizar dat de meeste spelers die ik zelf heb gemaakt gemiddeld 600 euro per week verdienen (van pakweg 200 tot 1.7k) en er eentje is die 6.4k vangt, terwijl hij echt niet een van de beste spelers is :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139429461
Hoppa! On Top!
Door 4 zeges en 2 gelijk in de maand Januari ben ik nu koploper van de League One.
Petterborough heeft alle duels van Januari gewonnen en is in die periode van de 15e naar de 2e plaats gestegen. Hartlepool ging van 7 naar 1 :)

In de halve finale League Cup heeft Everton de return met 0-0 in eigen huis gelijkgespeeld tegen Chelsea. Dit was net niet genoeg om de 9-0 uitnederlaag weg te poetsen.. :')

Zelf in de 4e ronde FA Cup thuis 0-3 verloren van Man Utd.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 22:04:32 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139431968
Man man man, wat heb ik een stel DEBIELEN achterin staan -O-

1: keeper rent richting cornervlag om een bal naar voren te trappen (had hem gewoon achter kunnen laten gaan), recht in de voeten van een aanvaller: 1-0 GAE;
2: keeper passt naar een VC, pass komt niet aan: 2-0 GAE;
3: VR en VC doen net buiten de eigen 16 tikkie-takkie, bal wordt afgepakt: 3-0 GAE
4: VC staat vlakbij de eigen 16 met de bal te pielen, bal wordt afgepakt: 4-0 GAE.

Fuck dit, ik ga RCT1 spelen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139446692
Ik heb Football Manager 2013 een tijd geleden gekocht (toen was 14 nog niet uit) en dat vond ik echt een leuk spel. Is FM14 een beetje verbeterd?

Weet er iemand waar ik het zo goedkoop mogelijk kan kopen, of heeft er iemand toevallig nog een 75% voucher over?
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:34:44 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139446741
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man, wat heb ik een stel DEBIELEN achterin staan -O-

1: keeper rent richting cornervlag om een bal naar voren te trappen (had hem gewoon achter kunnen laten gaan), recht in de voeten van een aanvaller: 1-0 GAE;
2: keeper passt naar een VC, pass komt niet aan: 2-0 GAE;
3: VR en VC doen net buiten de eigen 16 tikkie-takkie, bal wordt afgepakt: 3-0 GAE
4: VC staat vlakbij de eigen 16 met de bal te pielen, bal wordt afgepakt: 4-0 GAE.

Fuck dit, ik ga RCT1 spelen.
Gebeurde mij zo vaak _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_139447556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:32 schreef Venzio het volgende:
Ik heb Football Manager 2013 een tijd geleden gekocht (toen was 14 nog niet uit) en dat vond ik echt een leuk spel. Is FM14 een beetje verbeterd?

Weet er iemand waar ik het zo goedkoop mogelijk kan kopen, of heeft er iemand toevallig nog een 75% voucher over?
Hmm misschien paar posts naar boven kijken en Silv aanspreken?
Vici, Vidi, Veni!
pi_139447687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Hmm misschien paar posts naar boven kijken en Silv aanspreken?
Ik kan nog geen privebericht sturen, daarom hoopte ik dat hij of iemand anders het zou lezen en dat diegene er misschien nog 1 heeft.
pi_139448869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:08 schreef Venzio het volgende:

[..]

Ik kan nog geen privebericht sturen, daarom hoopte ik dat hij of iemand anders het zou lezen en dat diegene er misschien nog 1 heeft.
Ik heb er nog wel 1 ;)

Gister ook voor het eerst begonnen met FM2014 (had nog een te leuke game met FM2013), Met Dynamo Dresden terug naar de top was het doel. Dat werd dus niks ontslagen na de winterstop terwijl er net een stijgende lijn in de prestaties zat. ;(

Binnen een week kon ik aan de slag bij Benfica B in de Portugese 2e divisie. Mooi dacht ik, beetje spelers van Benfica krijgen en presteren maar. Helaas had ik niet goed opgelet waar ze precies stonden op de ranglijst :') en waren ze al gedegradeerd :') :') 3 overwinningen uit de laatste 4 wedstrijden was dus niet genoeg. En omdat ik de Portugese 3e divisie niet heb ingeladen werd ik er hier ook uitgegooid. :') :') :')

Ik kan je vertellen dat 2x ontslagen worden in 1 seizoen en je reputatie als zondagamateur niet goed is voor je CV en na een half jaar solliciteren bij werkelijk elke club heb ik het maar opgegeven en mezelf teruggetrokken uit het spel. :'( :'(
It Never Hurts To Help!
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 14:50:36 #26
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139452447
Hehe, eindelijk win ik eens in de slotseconden :') Wedstrijdje tegen Almere City. Hele wedstrijd lang gebeurt er geen flikker tot ik in de 92e een vrije trap krijg. Die er schitterend in vliegt. Waarna de scheids meteen affluit.

:9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139455274
Ik heb 200 miljoen aan transferbudget met Southampton, maar bijna geen enkele speler kan zich nog bij mij in de basis spelen, en als iemand die mogelijkheid heeft dan vragen de clubs belachelijke bedragen. Ik kan alleen nog wisselspelers halen. Het eerste elftal kan nog wel vier a vijf jaar mee, maar de echte uitdaging is er wel vanaf. En daarnaast heb ik ook wel zin in iets nieuws. Tips?
pi_139455300
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik heb 200 miljoen aan transferbudget met Southampton, maar bijna geen enkele speler kan zich nog bij mij in de basis spelen, en als iemand die mogelijkheid heeft dan vragen de clubs belachelijke bedragen. Ik kan alleen nog wisselspelers halen. Het eerste elftal kan nog wel vier a vijf jaar mee, maar de echte uitdaging is er wel vanaf. En daarnaast heb ik ook wel zin in iets nieuws. Tips?
Jupiler League clubje is wel leuk en relatief korte weg om aan de vaderlandse top te komen. :Y
pi_139455362
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jupiler League clubje is wel leuk en relatief korte weg om aan de vaderlandse top te komen. :Y
Het liefst wil ik wel door in dezelfde game, haha. Normaal hou ik het max. 3 seizoenen vol en zit nu bijna in 2021.. Is het dan leuk om de Nederlandse competitie toe te voegen?
pi_139455387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Het liefst wil ik wel door in dezelfde game, haha. Normaal hou ik het max. 3 seizoenen vol en zit nu bijna in 2021.. Is het dan leuk om de Nederlandse competitie toe te voegen?
Ik denk het wel. Misschien zit er wel een leuke net gepromoveerde club in de Jupiler League, Katwijk ofzo.
pi_139455408
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Misschien zit er wel een leuke net gepromoveerde club in de Jupiler League, Katwijk ofzo.
Ik zal eens kijken!
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 16:49:13 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139455913
Tot een half jaar geleden zou ik je de project_holland-database aanbevelen om dan met een (zelfgemaakte) club in de Hoofdklasse ofzo te beginnen, maar die dabatase is fucked, erg zonde :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139456683
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot een half jaar geleden zou ik je de project_holland-database aanbevelen om dan met een (zelfgemaakte) club in de Hoofdklasse ofzo te beginnen, maar die dabatase is fucked, erg zonde :{
Dit meen je niet, vertel er eens wat over?
pi_139456695
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit meen je niet, vertel er eens wat over?
:D
pi_139457678
Contract verkort van 2022 naar 2021. :9 Gaat nu ook echt enorm slecht trouwens, man man man... -O-
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:49:55 #36
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139457953
Ik ben weer in de groepsfase uit de CL geknikkerd, dus nu wordt de doelstelling om de Europa League voor de tweede keer achtereen te winnen. Al is het alleen al voor de inkomsten.
Dit, dus.
pi_139458267

Nieuwe Mr. Excelsior. :7
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 18:42:19 #38
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139459255
Heuj, ik buig een 3-1 achterstand om in een 3-4 overwinning _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139460885
Alle spelers beginnen te zeuren dat wij ondermaats presteren terwijl mijn spitsen nooit scoren en het centrum echt waardeloos speelt. Achteraf had ik denk ik toch een of twee spelers moeten houden voor de concurrentie. Daarnaast ook al twee spelers die weg willen, waarvan eentje een van de beste backs ter wereld is, zo niet de beste.
pi_139467307
FA cup gewonnen met west bromwich albion.

Busje parkeren + anti-voetbal _O_

Nu proberen olympisch kampioen te worden met Frankrijk onder 23
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:19:39 #41
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139468948
quote:
16s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Alle spelers beginnen te zeuren dat wij ondermaats presteren terwijl mijn spitsen nooit scoren en het centrum echt waardeloos speelt. Achteraf had ik denk ik toch een of twee spelers moeten houden voor de concurrentie. Daarnaast ook al twee spelers die weg willen, waarvan eentje een van de beste backs ter wereld is, zo niet de beste.
Screentje van de beste man?
Dit, dus.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:23:41 #42
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139469165
Volgens de odds had ik moeten winnen, maar ik ben tevreden met dit resultaat in de eerste wedstrijd van de groepsronde.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 22:48:02 #43
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139470555
Het gaat nou niet echt fantastisch, kan nooit een voorsprong vasthouden (tenzij ik in de laatste 5 min scoor) en verdedigend is het om te janken, snap ook niet dat ik halverwege de comp nog 11e sta :')

Ik gooi het roer eens om en ga lekker een smalle 4-3-3 counter instellen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:50:01 #44
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139470642
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat nou niet echt fantastisch, kan nooit een voorsprong vasthouden (tenzij ik in de laatste 5 min scoor) en verdedigend is het om te janken, snap ook niet dat ik halverwege de comp nog 11e sta :')

Ik gooi het roer eens om en ga lekker een smalle 4-3-3 counter instellen.
Halverwege het seizoen?
Dit, dus.
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 22:53:02 #45
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139470817
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Halverwege het seizoen?
Yup, 't is toch bijna winterstop, tijd zat om te trainen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139470937
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Screentje van de beste man?
Inmiddels ingehaald door twee andere backs.

Luke Shaw - de persoon in kwestie, kan links en rechtsback
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schumacher - rechtsback, kan ook centraal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Santos - linksback
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:58:14 #47
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139471109
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Inmiddels ingehaald door twee andere backs.

Luke Shaw - de persoon in kwestie, kan links en rechtsback
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schumacher - rechtsback, kan ook centraal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Santos - linksback
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn nog eens stats :D
Dit, dus.
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 23:02:51 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139471347
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Inmiddels ingehaald door twee andere backs.

Luke Shaw - de persoon in kwestie, kan links en rechtsback
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schumacher - rechtsback, kan ook centraal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Santos - linksback
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sodeknetter _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 23:11:00 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139471722
Nou, heb er een 4-4-2 diamond gebalanceerd controleren van gemaakt en win meteen met 1-0 en 2-1 van Cambuur en Excelsior :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139471940
Nu ik toch bezig ben, de rest van mijn team. Voor wie niks te doen heeft, haha.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nu in januari 2021 en ik sta weer dicht bij de koploper, ben ook door in de groepsfase CL, wereldkampioenschap clubteams gewonnen. We zijn weer uit de dip, hoop ik. *O*
pi_139480901
Zo PSG ook op hun flikker gegeven en nu in de CL finale met Feyenoord tegen arsenal (2025) over 18 ingame dagen, beter is iedereen gewoon fit dan...
PSN: Metal_Akilla
  vrijdag 2 mei 2014 @ 10:44:40 #52
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139481378
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nu ik toch bezig ben, de rest van mijn team. Voor wie niks te doen heeft, haha.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nu in januari 2021 en ik sta weer dicht bij de koploper, ben ook door in de groepsfase CL, wereldkampioenschap clubteams gewonnen. We zijn weer uit de dip, hoop ik. *O*
Zijn er geen Engelse talenten in het spel?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139482840
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 10:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn er geen Engelse talenten in het spel?
Heel weinig die op het niveau van mijn ploeg mee kunnen. Nu zit er een bij Man Utd, een aanvaller, die 4 sterren krijgt bij potentieel, maar het is mij nog niet gelukt om die los te weken.
pi_139484130
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Heel weinig die op het niveau van mijn ploeg mee kunnen. Nu zit er een bij Man Utd, een aanvaller, die 4 sterren krijgt bij potentieel, maar het is mij nog niet gelukt om die los te weken.
Toch bizar eigenlijk, bij mij zit het echt vol met engelse talenten. Engeland staat ook op nr 1 van de wereld :P
PSN: Metal_Akilla
pi_139484206
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:32 schreef Akilla het volgende:

[..]

Toch bizar eigenlijk, bij mij zit het echt vol met engelse talenten. Engeland staat ook op nr 1 van de wereld :P
Bij mij ook, maar de talenten die er zijn kunnen alleen uitgroeien tot wisselspelers. Dus dan zijn ze voor mij de moeite vaak niet waard, maar zijn het nog wel grote talenten voor de subtop.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 mei 2014 @ 13:56:00 #56
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139486669
Ik zit een beetje in de knoop, Ik heb met Feyenoord in 2015 de uefa cup gepakt zit nu in het seizoen 2015-2016 en ben eigenlijk wel een beetje klaar met die eredivisie, Eigenlijk wil ik wel maar ik heb allemaal spelers waar ik nog jaren mee verder kan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_139492920
*O* *O* *O* Champions League gewonnen met feyenoord in 20125 !!
Arsenal in de finale met 3-2 weten te verslaan!
PSN: Metal_Akilla
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 17:05:55 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139493423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Akilla het volgende:
*O* *O* *O* Champions League gewonnen met feyenoord in 20125 !!
Arsenal in de finale met 3-2 weten te verslaan!
Zo dan :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139493462
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zo dan :D
Haha tikfout :P 2025

Die manager van het jaar is ook nisk waard trouwens.... Ik wordt voor de 8 keer kampioen, met de meeste punten en doelpunten ooit, win de champions league en ik sta niet eens in de top 3 :(
ach ik ben het de afgelopen 8 jaar al geweest :P
PSN: Metal_Akilla
pi_139493682
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Akilla het volgende:
*O* *O* *O* Champions League gewonnen met feyenoord in 20125 !!
Arsenal in de finale met 3-2 weten te verslaan!
Eerste keer? Heb je nog vrij lang over gedaan. :+
pi_139493765
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eerste keer? Heb je nog vrij lang over gedaan. :+
Haha nou toen ik bij feyenoord kwam waren ze via de nacompetitie net niet gedegradeerd... dus in 7 seizoenen vind ik nog wel oke:P Had vorig seizoen wel uefa cup gewonnen :)
PSN: Metal_Akilla
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 17:19:11 #62
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139493808
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eerste keer? Heb je nog vrij lang over gedaan. :+
Ach, ik won de EL pas in 2028 :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:22:00 #63
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139493894
Ik word in 2019 nog altijd in de groepsfase eruit gedonderd :(
Dit, dus.
pi_139495522
Even een update, het gaat ondertussen een stuk beter!


Arsenal heeft trouwens 60 punten.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:34:28 #65
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139496064
Nooooooooooooooo...

I love my mispoken words.
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 18:36:43 #66
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139496124
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:34 schreef Sejt het volgende:
Nooooooooooooooo...

[ afbeelding ]
Mooie streak wel _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139496587
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:34 schreef Sejt het volgende:
Nooooooooooooooo...

[ afbeelding ]
51 wedstrijden, netjes hoor!
pi_139497294
met nog 8 duels te gaan ben ik weer uit de play-off plaatsen gelazerd.
Dat na een gelijkspel tegen de koploper een nederlagen tegen concurrent Blackpool en nummer laatst Port Vale. Port Vale staat er zo slecht voor dat als ik gewonnen had ze nu al gedegradeerd waren..
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 19:13:26 #69
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139497421
Ik ben uit m'n dipje gekomen en speel weer volop mee om playoffs:



Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:14:23 #70
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139499611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mooie streak wel _O_
Ik speelde helaas met m'n 2e keuzes, omdat ik 3 dagen erna tegen Ajax moet in de beker. :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

51 wedstrijden, netjes hoor!
^O^ Eredivisie is helaas weinig uitdaging meer, al kan ik natuurlijk de uitdaging zoeken om deze reeks te verbeteren.
I love my mispoken words.
pi_139499648
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik speelde helaas met m'n 2e keuzes, omdat ik 3 dagen erna tegen Ajax moet in de beker. :{

[..]

^O^ Eredivisie is helaas weinig uitdaging meer, al kan ik natuurlijk de uitdaging zoeken om deze reeks te verbeteren.
En dan op 50 wedstrijden blijven steken. :P
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 21:22:36 #72
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139502518
Godsamme _O- Haal je met hangen en wurgen de playoffs, ga je meteen met 6-1 onderuit tegen Excelsior :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 21:46:57 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139503547
Hoef me iig niet helemaal te schamen; Excelsior is gepromoveerd.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139503831
Godver dat real Madrid zit ook aan de drugs hoor.. Doe een enquiry voor een middenvelder, vragen ze 24,5 miljoen voor. Nou prima dacht ik, wijzen ze m'n bod af, maar accepteren werd ie man city, man united en Bayern voor 24,5 miljoen :s

Wanneer is eigenlijk het schema voor het volgende jaar bekend in fm14? Ik zit nu op 6 juli maar zie nog geen nieuwe schema?

[ Bericht 11% gewijzigd door Akilla op 02-05-2014 23:22:56 ]
PSN: Metal_Akilla
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 23:35:49 #75
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139508250
Zeu, tijd voor seizoen 2013-14, heb 4 aankopen gedaan, maar de transfermarkt is enorm karig, vooral omdat ik minder geld te besteden krijg dan vorig seizoen (nu 150k, toen 240k). Vooral leuk als je interesse in een speler toont, dan is de concurrentie er als de kippen bij om hem een iets beter contract aan te bieden :')

De regens van afgelopen seizoen waren trouwens ECHT dramatisch, zo sneu heb ik het in jaren niet gezien _O- Geen één speler met de belangrijkste stats voor de positie boven de 11 en allemaal een dramatisch doorzettingsvermogen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 mei 2014 @ 23:52:11 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139508940

Kijk eens aan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 23:53:44 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139509013
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens aan
Good busy ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 mei 2014 @ 00:05:34 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139509547

Basis tactiek met wissel opstelling.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 00:09:17 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139509703
Geen slecht begin van de competitie: 2-0 thuiswinst op Sparta en in Venlo VVV op 1-1 gehouden ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 00:59:26 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139511300
Es geht lekkâh:



_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 02:28:41 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139513146
Heuj, periodekampioen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 16:57:07 #82
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139523835
Halverwege de comp:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139524337
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:53 schreef Akilla het volgende:
Godver dat real Madrid zit ook aan de drugs hoor.. Doe een enquiry voor een middenvelder, vragen ze 24,5 miljoen voor. Nou prima dacht ik, wijzen ze m'n bod af, maar accepteren wel die man city, man united en Bayern voor 24,5 miljoen :s

En uiteindelijk heb ik m voor 15 miljoen kunne halen :,)
PSN: Metal_Akilla
pi_139539540
IK heb om een crashdump wat draaglijker te maken gewoon ingebeeld dat de voetbalbond alles laat overspelen wegens matchfixing
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 00:21:05 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139539833
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:10 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
IK heb om een crashdump wat draaglijker te maken gewoon ingebeeld dat de voetbalbond alles laat overspelen wegens matchfixing
Mensen die niet vóór- en na elke wedstrijd saven :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139540615
was op een vakantiesave
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 01:50:51 #87
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139541757
KAMPIOEN!!!!!! *O*

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139541837
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAMPIOEN!!!!!! *O*

[ afbeelding ]
_O_
Children of the night. What music they make.
pi_139542208
FC Emmen wint van Ajax :')

Ajax is niks in mijn game.
Children of the night. What music they make.
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 02:33:20 #90
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139542224
Dubbel feestje: FC Twente is kampioen van de eredivisie _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 mei 2014 @ 02:45:53 #91
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139542306


Voor het eerst Europees voetbal gehaald met Volendam :7 . Goed jaartje ook voor Noord-Holland _O_ 3 clubs in de top vier *)
Oh.
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 02:48:19 #92
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139542330
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Voor het eerst Europees voetbal gehaald met Volendam :7 . Goed jaartje ook voor Noord-Holland _O_ 3 clubs in de top vier *)
Nice _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 02:49:28 #93
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139542344
Zeu, ik ga volgend seizoen op z'n Spurs spelen: 4-4-1-1 ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 mei 2014 @ 02:51:49 #94
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139542365
Ik mis eigenlijk alleen nog een echte topspits bij Volendam. Mijn eerste spits heeft er maar 5 gemaakt :').
Oh.
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 02:54:31 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139542392
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen nog een echte topspits bij Volendam. Mijn eerste spits heeft er maar 5 gemaakt :').
Speelt Jack Tuyp daar nog? Die kerel scoort ALTIJD tegen mij :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 mei 2014 @ 02:57:13 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139542416
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 02:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Speelt Jack Tuyp daar nog? Die kerel scoort ALTIJD tegen mij :D
Nee die zit er al niet meer vanaf het begin in de game. Toen ging hij naar een Ferencvaros :P.

Even kijken trouwens of hij stafmateriaal is. Wel leuk om bij de club te hebben dan :)
Oh.
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 03:21:57 #97
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139542634
Ik zit qua veldbezetting al geramd voor volgend seizoen, elke positie is minstens driedubbel bezet, met op elke positie twee goede spelers + een jonkie. Op het middenveld en centraal achterin heb ik er 4 die gewoon basis kunnen spelen en de VL en VR zijn flink versterkt tov afgelopen seizoen.

Eredivisie, here I come :9

edit: wel lomp, ik lette even niet op de datum en besefte een seconde later, na het bevestigen, dat m'n jongens maar 3 weken vakantie krijgen _O- Het is nu 1 juni en ik verwacht ze 23 juni alweer terug :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 mei 2014 @ 03:24:57 #98
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139542659
Weet iemand nog een goeie defensieve trainer?
Ik heb veel oud feyenoorder spelers maar ook bijna allemaal offensief.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 03:47:07 #99
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139542759
Wonderkind gratis weggeplukt:



:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 mei 2014 @ 03:48:33 #100
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_139542763
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand nog een goeie defensieve trainer?
Ik heb veel oud feyenoorder spelers maar ook bijna allemaal offensief.
Ik heb vaak Arjan/Arjen Winterman (weet voornaam niet uit m'n hoofd :@), maar weet niet of die voor jou gaat voldoen. Ik gok van niet :D
Anders heb ik Rene Kolmschot van Heracles. Ook niet meer dan 3,5 ster trouwens.

Wat betreft trainers in het algemeen: Marcel Lucassen _O_
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 03:51:17 #101
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139542769
En dit manneke komt ook:



_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 mei 2014 @ 03:53:35 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139542780
Volendam heeft echt weinig geld :')
Oh.
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 03:53:59 #103
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139542782
Mwhehe, zo heb je met hangen en wurgen 1,5 AMC en even later heb je er 6, waarvan er meteen 2 in de basis kunnen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 mei 2014 @ 03:56:56 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139542793
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwhehe, zo heb je met hangen en wurgen 1,5 AMC en even later heb je er 6, waarvan er meteen 2 in de basis kunnen _O_
Heb je een screentje van je balans? :P
Oh.
  zondag 4 mei 2014 @ 05:38:18 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139542926
Moet tegen Basel in de play-offs van de Europa League. Wordt wel erg pittig ben ik bang :{
Oh.
  zondag 4 mei 2014 @ 05:51:01 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139542957
Ooh laat maar, de eerste wedstrijd uit bij hun al met 3-0 gewonnen _O-

Mahertje is goed begonnen bij mij trouwens _O_
Oh.
  zondag 4 mei 2014 @ 06:24:04 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139543020


Lekker pittig poultje wel. :D
Oh.
pi_139543893
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 03:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wonderkind gratis weggeplukt:

[ afbeelding ]

:D
Kan me niet voorstellen dat hij Wonderkid is
  zondag 4 mei 2014 @ 10:22:36 #109
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139544271
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 09:49 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat hij Wonderkid is
Hoezo niet? Hij's 14 en zou al in de basis kunnen bij mid-leauge teams in de eredivisie
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_139544914
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo niet? Hij's 14 en zou al in de basis kunnen bij mid-leauge teams in de eredivisie
Dat zegt niets over of het een Wonderkid is of niet. Is bijna altijd als pas wat ouder zijn, 17, 18 of 19. Overigens zou ik een speler met Kracht 1 en Beweeglijkheid 11 echt nog niet basis zetten, is vragen om problemen.
pi_139547055
BAM!
Op naar de Championship!
Doel van dit seizoen gehaald: met Hartlepool United niet te degraderen.. Dat is gelukt,, werd namelijk 2e, hierdoor is mijn doel nu om niet uit de Championship te degraderen.
Moet wel even gaan kijken hoe ik het precies aan ga pakken.. want al mijn spelers willen nu 20k gaan verdienen.. Terwijl in de huidige selectie er nu 7 zijn die meer dan 10k verdienen.
Mijn keeper heeft als enige basisspeler een aflopend contract, wilde het hele seizoen niet verlengen, maar nu wel.. alleen wil hij dan van 11,25k naar 25k..
pi_139547078
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:08 schreef MMUFC het volgende:
BAM!
Op naar de Championship!
Doel van dit seizoen gehaald: met Hartlepool United niet te degraderen.. Dat is gelukt,, werd namelijk 2e, hierdoor is mijn doel nu om niet uit de Championship te degraderen.
Moet wel even gaan kijken hoe ik het precies aan ga pakken.. want al mijn spelers willen nu 20k gaan verdienen.. Terwijl in de huidige selectie er nu 7 zijn die meer dan 10k verdienen.
Mijn keeper heeft als enige basisspeler een aflopend contract, wilde het hele seizoen niet verlengen, maar nu wel.. alleen wil hij dan van 11,25k naar 25k..
Niet te veel spelers verlengen, nu je in de Championship zit kan je vast betere transfervrije spelers halen voor zulke salarissen.
pi_139547348
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niet te veel spelers verlengen, nu je in de Championship zit kan je vast betere transfervrije spelers halen voor zulke salarissen.
Ik ga op mijn gemakje kijken.
Die keeper wordt door mijn assistent wel gezien als een goede Championship keeper.
Verder heb ik een 16 jarige die nu al een decent L1 player(hij heeft dit seizoen ook 39 duels gespeeld in de basis) is en potentie van een leading Premier Division midfielder en een spits die nu leading player L1 en potentie good Premier division striker.
Verder is het volgens mijn assistent van leading L1 tot leuk voor de Blue Square north/south.

Het is overigens de eerste keer ooit dat Hartlepool United op het een na hoogste niveau komt te voetballen :D
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 13:49:40 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139547882
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat zegt niets over of het een Wonderkid is of niet. Is bijna altijd als pas wat ouder zijn, 17, 18 of 19. Overigens zou ik een speler met Kracht 1 en Beweeglijkheid 11 echt nog niet basis zetten, is vragen om problemen.
Dat jochie mag ook pas over een jaar of 3 á 4 eens bij het eerste gaan kijken, laat hem eerst bij de jeugd en het 2e ballen ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 15:36:37 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139550688
Whehe, Fredje Rutten is hier net voor seizoen 2014-15 manager van Feyenoord geworden, toevallig :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 15:50:52 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139551044
Heuj, open het eredivisieseizoen met een 1-2 overwinning in Nijmegen *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 16:10:22 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139551509
Stelletje successupporters:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 18:49:26 #118
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139555688
Aparte start van de comp wel:

NEC - Telvanni 1-2
Telvanni - Heerenveen 0-0
RKC - Telvanni 3-1
Telvanni - ADO 0-3 *
Telvanni - Feyenoord 3-1

* tegen ADO ging ik aanvallen ipv counteren. Dat deed pijn :')

Schitterende overwinning op Fey, waar ik een 0-5 verwachtte _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 04-05-2014 18:57:08 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139556374
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aparte start van de comp wel:

NEC - Telvanni 1-2
Telvanni - Heerenveen 0-0
RKC - Telvanni 3-1
Telvanni - ADO 0-3 *
Telvanni - Feyenoord 3-1

* tegen ADO ging ik aanvallen ipv counteren. Dat deed pijn :')

Schitterende overwinning op Fey, waar ik een 0-5 verwachtte _O_
Ok
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 19:12:42 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139556642
En vervolgens met 6-2 pakkie krijgen van Twente :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 20:20:16 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139560219
Blegh, sta tot de 89e 1-2 voor in Arnhem, scoort Vitas nog in de 90e en 93e :r

Ik ga trouwens eens kijken of ik bondscoach van een pauperlandje kan worden :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139560606
Een speler die nog bijna 2 maanden onder contract staat maar wiens contract niet verlengd gaan worden komt na het laatste competitieduel zeuren om speeltijd :')

Krijg net een bericht dat ze mijn stadion(waar 7800 man in kan) gaan vergroten met 3616 stoelen.
Daardoor speel ik tot 7 november in de Darlington Arena, een stadion met 25033 plaatsen :)

[ Bericht 37% gewijzigd door MMUFC op 04-05-2014 21:11:11 ]
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 21:16:06 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139563703
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:25 schreef MMUFC het volgende:
Een speler die nog bijna 2 maanden onder contract staat maar wiens contract niet verlengd gaan worden komt na het laatste competitieduel zeuren om speeltijd :')
Zulke figuren :')

Nog kanslozer zijn de lui die weg willen en mogen, waar geen bod op komt en vervolgens geschokt reageren als ik ze met een vrije transfer de deur uit wil trappen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139564074
Ondanks mislopen van de titel toch Manager van het jaar geworden van de League One.
Mijn voorganger bij Hartlepool, Colin Cooper, werd manager van het jaar in de League Two door met Bury te promoveren.
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 22:41:57 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139569594
Ik wist dat het zwaar zou gaan worden, maar het is ZO frustrerend om steeds in de laatste 10 min te verliezen :r Daarnet ook weer een lullige 1-0 in Eindje omdat PSV in de 91e scoorde.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139571199
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 23:49:06 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139572788
quote:
Well done, old chap _O_

Ik heb even genoeg van FM13 en ga weer eens een Mass Effect playthrough doen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139578266
Wat een loting dit :')


En voor de mensen die het willen weten, de feyenoord cl winnaars van 2025 (alleen escalona heeft me 3 miljoen gekost, bijna iedereen was gratis of eigen jeugd):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Metal_Akilla
  maandag 5 mei 2014 @ 20:20:23 #129
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139595386
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 10:52 schreef Akilla het volgende:
Wat een loting dit :')
[ afbeelding ]

En voor de mensen die het willen weten, de feyenoord cl winnaars van 2025 (alleen escalona heeft me 3 miljoen gekost, bijna iedereen was gratis of eigen jeugd):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering. Wat een selectie.
Dit, dus.
  maandag 5 mei 2014 @ 22:11:27 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139601220
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 10:52 schreef Akilla het volgende:
Wat een loting dit :')
[ afbeelding ]

En voor de mensen die het willen weten, de feyenoord cl winnaars van 2025 (alleen escalona heeft me 3 miljoen gekost, bijna iedereen was gratis of eigen jeugd):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit. ^O^

Wat voor facepack gebruik je trouwens voor die regens?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 5 mei 2014 @ 23:29:58 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139605118
Godverdomme! Overgenomen en dan raak ik misschien nog mijn baan kwijt ook. :')

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 00:22:14 #132
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139607430
quote:
14s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:29 schreef Happel het volgende:
Godverdomme! Overgenomen en dan raak ik misschien nog mijn baan kwijt ook. :')

[ afbeelding ]
Zo, ben je dan even genaaid _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139611736
quote:
14s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. ^O^

Wat voor facepack gebruik je trouwens voor die regens?
Ik gebruik deze:
http://sortitoutsi.net/fo(...)the-complete-edition

en Real Madrid met 3-0 verslagen *O* wel helaas m'n topspits (vos) laten gaan voor 55 miljoen, paul pol doet het op dit moment meer dan prima en er komt nog een groot talent uit de jeugd aan.
PSN: Metal_Akilla
pi_139615258
Yeuh. Bekerfinale, Bengtsson pakt 2x geel in de eerste 2 minuten. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 12:28:58 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139615300
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:26 schreef Silv het volgende:
Yeuh. Bekerfinale, Bengtsson pakt 2x geel in de eerste 2 minuten. :')
:')_!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 6 mei 2014 @ 17:34:21 #136
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139625197
Ik vind het zo lastig om de grote clubs te snel af te zijn met grote talenten. Lijkt wel of alle talenten van 15, 16 jaar allemaal al weggekaapt zijn door Madrid, Inter, United etc. Geen zin om ze daar los te weken voor 25 miljoen op hun 15e.
Dit, dus.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 17:48:29 #137
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139625509
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het zo lastig om de grote clubs te snel af te zijn met grote talenten. Lijkt wel of alle talenten van 15, 16 jaar allemaal al weggekaapt zijn door Madrid, Inter, United etc. Geen zin om ze daar los te weken voor 25 miljoen op hun 15e.
Moet je Frankrijk ook ff laden, heb daar "al" twee 14-jarige talenten gratis ende voor nop kunnen halen (eerste post op deze pagina en waarsch. de laatste op de vorige ;) ).
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:13:55 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139628261
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zo, ben je dan even genaaid _O-
En gered _O_

De technische staf heeft hem weten te overtuigen. :')

Vervolgens dit.



_O_
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:43:12 #139
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139632926
Ik heb een enorm talent alleen wil hij niet bij een satellietclub gestalt worden. Op dit moment is hij niet goed genoeg om met het eerste mee te doen. Wat doen jullie met zulke spelers?
Dit, dus.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:46:48 #140
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139633204
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een enorm talent alleen wil hij niet bij een satellietclub gestalt worden. Op dit moment is hij niet goed genoeg om met het eerste mee te doen. Wat doen jullie met zulke spelers?
Verhuren aan de beste optie qua club/divisie met status 'key player', en het liefst op de positie die hij bij mij moet gaan spelen.

Dit zijn allemaal talenten, uitgeleend aan voornamelijk andere clubs dan m'n satellietclub(s). Kirkegaard, Ceullar en Keinovic zijn pas geleden uitgeleend. De rest speelt constant hun wedstrijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love my mispoken words.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:07:29 #141
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139634867
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:46 schreef Sejt het volgende:

[..]

Verhuren aan de beste optie qua club/divisie met status 'key player', en het liefst op de positie die hij bij mij moet gaan spelen.

Dit zijn allemaal talenten, uitgeleend aan voornamelijk andere clubs dan m'n satellietclub(s). Kirkegaard, Ceullar en Keinovic zijn pas geleden uitgeleend. De rest speelt constant hun wedstrijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is dat hij niet uitgeleend wil worden. En ik ben bang dat als ik hem in het tweede elftal zet hij zich niet goed ontwikkeld en gaat zeiken.
Dit, dus.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:12:22 #142
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139635375
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Probleem is dat hij niet uitgeleend wil worden. En ik ben bang dat als ik hem in het tweede elftal zet hij zich niet goed ontwikkeld en gaat zeiken.
Helemaal niet? Dat is mij nagenoeg nooit overkomen.
Tsja, spelers die gaan zeiken terwijl ze nog niet goed genoeg zijn, hebben aan mij een slechte. Zeker als ze niet verhuurd willen worden.
Hoe oud is hij? Heb je een screen?
I love my mispoken words.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:30:50 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139637211
Daar heb ik continu problemen mee. 18- en 19 jarige spelers die willen spelen en anders dreigen te vertrekken. Daar hoef je inderdaad niet mee aan te komen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:42:18 #144
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139643670
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Sejt het volgende:

[..]

Helemaal niet? Dat is mij nagenoeg nooit overkomen.
Tsja, spelers die gaan zeiken terwijl ze nog niet goed genoeg zijn, hebben aan mij een slechte. Zeker als ze niet verhuurd willen worden.
Hoe oud is hij? Heb je een screen?


Gaat om deze kerel. Ik heb er dik 13 miljoen euro voor betaald, dus ik wil hem eigenlijk gewoon ontwikkelen.
Dit, dus.
pi_139655114
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:22:38 #146
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_139656722
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:46 schreef Sejt het volgende:

[..]

Verhuren aan de beste optie qua club/divisie met status 'key player', en het liefst op de positie die hij bij mij moet gaan spelen.

Dit zijn allemaal talenten, uitgeleend aan voornamelijk andere clubs dan m'n satellietclub(s). Kirkegaard, Ceullar en Keinovic zijn pas geleden uitgeleend. De rest speelt constant hun wedstrijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vaak het probleem dat een verhuurde speler (te) weinig wordt opgesteld en bij zijn tijdelijke club nauwelijks groeit. Heb bij een nieuwe carrière net m'n eerste youth intake gehad met werkelijk enkele wereldtalenten. Maar wat kan ik dus het beste doen met deze 15 à 16 jarige jongens?

2 kunnen misschien wel bijna aansluiten bij het eerste en zullen hier en daar wat minuutjes mee kunnen pakken. Of is dit ook weer niet de juiste optie?
pi_139657054
Ik zet mijn jeugd altijd in de -19 en maak ze allemaal beschikbaar ook voor het 2e elftal.
Dan nog paar keer laten invallen bij het 1ste.
Zo komen ze meestal wel aan de potjes.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:20:09 #148
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_139663640
Maken jullie zelf je tacktiek of downloaden jullie ze?

Ik probeer nu een eigen te maken, maar het loopt voor geen meter. 8 wedstrijden gespeeld in de voorbereiding tegen middelmatige clubs, 5 gelijk,2 verloren, 1 gewonnen :N

Ik ben een prutser met tactieken vrees ik.
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:45:01 #149
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139670821
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gaat om deze kerel. Ik heb er dik 13 miljoen euro voor betaald, dus ik wil hem eigenlijk gewoon ontwikkelen.
Is er nog geen plek voor hem in je eerste selectie? Eventueel rotatie?
Want anders is verhuur de enige juiste optie om hem verder te laten ontwikkelen. Bij de reserves of -19 zal hij niks meer leren, denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:22 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Ik heb vaak het probleem dat een verhuurde speler (te) weinig wordt opgesteld en bij zijn tijdelijke club nauwelijks groeit. Heb bij een nieuwe carrière net m'n eerste youth intake gehad met werkelijk enkele wereldtalenten. Maar wat kan ik dus het beste doen met deze 15 à 16 jarige jongens?

2 kunnen misschien wel bijna aansluiten bij het eerste en zullen hier en daar wat minuutjes mee kunnen pakken. Of is dit ook weer niet de juiste optie?
Ja, dat probleem heb ik ook weleens. Daarom is het belangrijk dat je alleen 'Key player' rol moet accepteren voor een verhuur rol.
Maar dan nog zeggen sommige grote clubs, dat ze deze rol toebedelen aan je verhuurde speler. Dat moet je door hebben, want dan zal hij het nooit waarmaken.
Zo had ik bijvoorbeeld een groot talent als keeper, 19 jaar, en wil hem verhuren. Real Madrid klopte op de deur met een 'key player' rol voor hem. Ik accepteerde het. Maar speelde hij wedstrijden? Nee, bijna niet. Dus 4 maanden later liep hij weer in Rotterdam te ballen.

15 of 16 jarige spelers zou ik nog bij de jeugd laten spelen, en de uitblinkers beschikbaar maken voor de reserves. Dan als ze 17 worden kan je ze beginnen te verhuren.
I love my mispoken words.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:21:34 #150
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_139676283
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:45 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ja, dat probleem heb ik ook weleens. Daarom is het belangrijk dat je alleen 'Key player' rol moet accepteren voor een verhuur rol.
Maar dan nog zeggen sommige grote clubs, dat ze deze rol toebedelen aan je verhuurde speler. Dat moet je door hebben, want dan zal hij het nooit waarmaken.
Zo had ik bijvoorbeeld een groot talent als keeper, 19 jaar, en wil hem verhuren. Real Madrid klopte op de deur met een 'key player' rol voor hem. Ik accepteerde het. Maar speelde hij wedstrijden? Nee, bijna niet. Dus 4 maanden later liep hij weer in Rotterdam te ballen.

15 of 16 jarige spelers zou ik nog bij de jeugd laten spelen, en de uitblinkers beschikbaar maken voor de reserves. Dan als ze 17 worden kan je ze beginnen te verhuren.
Dank zal dit in de toekomst ook eens in de gaten houden.

Nu eerst maar hopen dat ik mag blijven zitten. Zojuist is Middlesbrough overgenomen en het nieuwe bestuur heeft de intentie om met een andere trainer verder te gaan.

Ik sta met nog 5 duels te spelen op de eerste plaats. Doelstelling was linkerrijtje... :')
pi_139677672
Zware eerste seizoenshelft. inmiddels weg omhoog redelijk gevonden. In december gingen alle 6 de duels verloren. Deze serie werd gevolgd door 2 zeges, 1 nederlaad en vervolgens 4 zeges.
Nu na 32 duels 18e. Gat naar degradatiezone is echter slechts 1 punt.
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:13:13 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139679315


Lekker potje _O_
Oh.
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:13:43 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139679344
En ja mijn keeper gaat echt mooi de deur uit van de zomer :'). Wat is die slecht zeg. _O-
Oh.
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:30:48 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139680238
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BOEM KOEKOEK SOOOOO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLL VOLENDAM HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_




Deze titel komt wel uit het nowhere omdat ik dacht dat ik het al verspeeld had :'). Maar omdat PSV in de laatste 2 wedstrijden maar 1 punt pakte werd ik net op de laatste speeldag in de laatste minuut kampioen (toen kreeg PSV de verliezende goal tegen :D).

_O_ CL in met de Wijdbroeken _O_

Oh.
pi_139680735
West Brom staat 3e, maar hebben 2x van Hartlepool verloren :) Heb inmiddels redelijk afstand genomen van de degradatiezone. 8 punten erboven nu :)

De verbouwing van mijn stadion ging overigens enkel om het ombouwen van staanplaatsen naar zitplaatsen. Dus stadion is niet groter geworden.
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:30:02 #156
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139694327
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef MMUFC het volgende:
West Brom staat 3e, maar hebben 2x van Hartlepool verloren :) Heb inmiddels redelijk afstand genomen van de degradatiezone. 8 punten erboven nu :)

De verbouwing van mijn stadion ging overigens enkel om het ombouwen van staanplaatsen naar zitplaatsen. Dus stadion is niet groter geworden.
;(
Dit, dus.
pi_139701597
Southampton ff aan de kant gelegd, nu begonnen met US Colomiers in de Nationale Divisie van Frankrijk. Het eerste seizoen prognose 18e, keurig 14e geworden. Zit wel te kloten met dat semi-professionele gedoe, met die amateur contracten etc. Hoe kan je zo snel mogelijk fullprofstatus aanvragen?

Ik heb een stadion van 11430 plaatsen, en ik verkoop een mooi rond aantal van 30 seizoenkaarten. _O-
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 17:32:06 #158
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139704740
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BOEM KOEKOEK SOOOOO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLL VOLENDAM HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze titel komt wel uit het nowhere omdat ik dacht dat ik het al verspeeld had :'). Maar omdat PSV in de laatste 2 wedstrijden maar 1 punt pakte werd ik net op de laatste speeldag in de laatste minuut kampioen (toen kreeg PSV de verliezende goal tegen :D).

_O_ CL in met de Wijdbroeken _O_

Soooow kiek em goan *O* :D Op de vissersboot naar Barca!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:42:39 #159
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139705034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Soooow kiek em goan *O* :D Op de vissersboot naar Barca!
Wel dikke uitverkoop gedaan in de zomer :'). Kreeg allemaal biedingen die niet te weigeren waren of clausules van ze die betaald werden :{
Oh.
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:47:19 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139705169
Manchester United, LOSC Lille, FC Volendam en Dinamo Zagreb.

Ik zie mogelijkheden in de poule.
Oh.
pi_139706565
Een zege op de laatste speeldag tegen Millwall heeft er voor gezorgd dat Hartlepool in de Championship blijft. De vraag is alleen of ik dan nog de manager ben. De club is overgenomen en de nieuwe eigenaar zou een nieuwe manager willen.

Wel lullig voor Preston en Watford. Degraderen met 51 punten. Vorig jaar zouden ze daarmee met 6 punten voorsprong veilig zijn.

Edit:
Ik mag blijven! :D

[ Bericht 15% gewijzigd door MMUFC op 08-05-2014 19:04:48 ]
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:15:15 #162
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139707821
Mijn eerste CL wedstrijd werd ik keihard verkracht door Manchester United _O-
Oh.
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:15:58 #163
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139707853
Overigens heb ik nooit een bericht gehad in mijn inbox over een nieuw stadion, maar als ik naar bestuurskamer ga zie ik wel dat het al maanden in de planning staat :'). Maar waarom ik niet gewoon een bericht krijg voor de rest :')
Oh.
pi_139712613

April 2017 trouwens

Zo rollen de Tractor Boys!! _O_
It Never Hurts To Help!
pi_139717251
Zojuist met Feyenoord de CL - finale verloren van Barcelona door een belachelijk eigen doelpunt van Martins Indi in de 87ste minuut. 5 van mijn spelers op de lijn bij de corner die elkaar allemaal in de weg lopen zonder een enkele Barcelona speler in de buurt, maar iemand besluit de bal maar tegen het hoofd (!) van Martins Indi aan te schieten. Verder twee penalties onthouden, schijtspel. Daar overleef je dan alle rondes voor, het gooien van een dobbelsteen :r

Edit: alles gewonnen behalve 1 gelijk spel en 1 verloren wedstrijd in het hele seizoen van de eredivisie, Frank de Boer manager van het jaar :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:57:18 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139718067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Zojuist met Feyenoord de CL - finale verloren van Barcelona door een belachelijk eigen doelpunt van Martins Indi in de 87ste minuut. 5 van mijn spelers op de lijn bij de corner die elkaar allemaal in de weg lopen zonder een enkele Barcelona speler in de buurt, maar iemand besluit de bal maar tegen het hoofd (!) van Martins Indi aan te schieten. Verder twee penalties onthouden, schijtspel. Daar overleef je dan alle rondes voor, het gooien van een dobbelsteen :r

Edit: alles gewonnen behalve 1 gelijk spel en 1 verloren wedstrijd in het hele seizoen van de eredivisie, Frank de Boer manager van het jaar :')
In welk seizoen? Ik raak BMI altijd al kwijt in het eerste seizoen. Die wil nooit blijven...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139718660
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef Happel het volgende:

[..]

In welk seizoen? Ik raak BMI altijd al kwijt in het eerste seizoen. Die wil nooit blijven...
2016/17. Er wordt constant aan hem getrokken door PSG en Monaco, maar behalve 1x een zomer klagen heb ik hem verder nooit horen morren. O+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:09:35 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139719079
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef Cara het volgende:

[..]

2016/17. Er wordt constant aan hem getrokken door PSG en Monaco, maar behalve 1x een zomer klagen heb ik hem verder nooit horen morren. O+
Dat is wel nice. Had het liever ook zo gezien. Zit nu in 2021 en hij zit bij Real Madrid. Alleen Sven van Beek zit er nog in van de oorspronkelijke selectie uit 2013/2014.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 22:11:12 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139719221
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Zojuist met Feyenoord de CL - finale verloren van Barcelona door een belachelijk eigen doelpunt van Martins Indi in de 87ste minuut. 5 van mijn spelers op de lijn bij de corner die elkaar allemaal in de weg lopen zonder een enkele Barcelona speler in de buurt, maar iemand besluit de bal maar tegen het hoofd (!) van Martins Indi aan te schieten. Verder twee penalties onthouden, schijtspel. Daar overleef je dan alle rondes voor, het gooien van een dobbelsteen :r

Edit: alles gewonnen behalve 1 gelijk spel en 1 verloren wedstrijd in het hele seizoen van de eredivisie, Frank de Boer manager van het jaar :')
-O-

Man wat was ik woest geworden! :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:14:06 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139719482
Dat met die manager van het jaar is gewoon een bug, joh. Ik win ook alles, maar sta nooit tussen de lijst van gegadigden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 23:04:59 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139723095
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:14 schreef Happel het volgende:
Dat met die manager van het jaar is gewoon een bug, joh. Ik win ook alles, maar sta nooit tussen de lijst van gegadigden.
Mja, ik werd in het eerste jaar 10e in de JL met Telvanni en pakte zilver bij manager v/h jaar. Tweede jaar werd ik kampioen en stond niet eens in de top 3 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 9 mei 2014 @ 00:01:20 #172
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139726258
Mijn nieuwste aanwinsten. _O_











_O_
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139730720
Paris Saint-Germain heeft dit seizoen 194m aan spelers gekocht. En dat verdeeld over 11 spelers. Vorig seizoen was het 197m voor 11 spelers en seizoen 1 was het 61m voor 6 spelers.

In de World Leading Transfers staat PSG 8x met een aankoop en 2x met een verkoop. Strootman staat met 39m naar Chelsea 4e. De 2 duurste transfers waren Wayne Rooney(voor 68m van ManU naar Real) en David De Gea(voor 49m van ManU naar Barcelona)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:47:39 #174
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139731936
Ik heb voor het eerst alle wedstrijden in de poulefase CL gewonnen. w/
Dit, dus.
pi_139732494
Met Groningen (fm13 met update) na 24 speelronden op de 9e plek. Ik speels 4-4-2 met een ruit en mijn beste aankopen zijn: Luton Shelton, Kadrii, Beckmann, Basham (huur), Joneleit (huur), Friesenbircher, Fornezzi. Ik ken ze allemaal niet, dus heb ook Luijkx, Kwakman en speler/trainer C. Zanetti aangetrokken. Dit seizoen hoop ik bij de eerste 8 te eindigen en de twee seizoenen erop een top 5-notering. En daarna op naar een andere club.

Kent iemand deze buitenlandse toppers?
pi_139733030
Titel 2034 is binnen *O*

Italiaanse bekerfinale en CL finale (3e achtereenvolgende jaar tegen City) nog te gaan. En nog een paar competitiewedstrijden
pi_139733202
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Titel 2034 is binnen *O*

Italiaanse bekerfinale en CL finale (3e achtereenvolgende jaar tegen City) nog te gaan. En nog een paar competitiewedstrijden
Lekker. :D Met welk team speel je?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_139733252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef Silv het volgende:

[..]

Lekker. :D Met welk team speel je?
San Marino, clubteam en nationale ploeg. Doel is WK-winst, maar dat is nog ver weg. Wel al een EK mee mogen maken
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:13:27 #179
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139733842
Vraagje: Zijn de scout suggesties die je krijgt van een net aangenomen scout op basis van de huidige selectie? Dus eigenlijk aanbevelingen voor posities? Of gewoon willekeurig?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139734033
De rapporten kwamen bij mij altijd aardig overeen met de rapporten van mijn huidige scouts. Meestal trappen ze een beetje open deuren in met spelers die je al lang kent.
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 13:36:56 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139738310
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:15 schreef Ciscus het volgende:
Met Groningen (fm13 met update) na 24 speelronden op de 9e plek. Ik speels 4-4-2 met een ruit en mijn beste aankopen zijn: Luton Shelton, Kadrii, Beckmann, Basham (huur), Joneleit (huur), Friesenbircher, Fornezzi. Ik ken ze allemaal niet, dus heb ook Luijkx, Kwakman en speler/trainer C. Zanetti aangetrokken. Dit seizoen hoop ik bij de eerste 8 te eindigen en de twee seizoenen erop een top 5-notering. En daarna op naar een andere club.

Kent iemand deze buitenlandse toppers?
Kadrii zie ik altijd bij een Deense club voetballen, Nordsjaelland of OB (Odense), de rest zegt me zo gauw niks, al klinkt Basham wel vaagjes bekend :P

edit: Chris Basham toevallig? Zit die niet bij Blackpool?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:38:04 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139738348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De rapporten kwamen bij mij altijd aardig overeen met de rapporten van mijn huidige scouts. Meestal trappen ze een beetje open deuren in met spelers die je al lang kent.
Elke scout die ik aannam kwam met een lijstje keepers en andere spelers, precies op die positie waar ik wel versterking kon gebruiken. Vroeg me dus af of daar echt op gelet werd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139739262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kadrii zie ik altijd bij een Deense club voetballen, Nordsjaelland of OB (Odense), de rest zegt me zo gauw niks, al klinkt Basham wel vaagjes bekend :P

edit: Chris Basham toevallig? Zit die niet bij Blackpool?
Blackpool inderdaad. Raar om een speler (voor de basis van Groningen) te huren van Blackpool.

Kadrii is een goede speler, en hij kan zowel LB, L(C)M, AM. Maar bij jou heeft hij dus nooit een mooie transfer gemaakt. .

Friesenbircher is uit de jeugd van Bayern. Luton Shelton een supersnelle aanvaller met een enorm schot. Een Jamaicaan.

En per 1 juli krijg ik de jonge spits Coronado (of zoiets) van Sport Boys uit Mexico.

Heerlijk toch, om de markt af te struinen naar ruwe diamanten. Al is mijn team daardoor vaak een vreemdelingenlegioen.
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 14:41:04 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139740328
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Blackpool inderdaad. Raar om een speler (voor de basis van Groningen) te huren van Blackpool.

Kadrii is een goede speler, en hij kan zowel LB, L(C)M, AM. Maar bij jou heeft hij dus nooit een mooie transfer gemaakt. .
Mwoh, denk dat de Championship nog pittig genoeg zou zijn voor Grunn. Ik heb een keertje in de editor FC Twente met de slechtste Premier League-club geswapped (incl. nationaliteiten aanpassen) en had het heel erg zwaar, eindigde volgens mij 14e ofzo :')

Kadrii volg ik nooit, maar als ik zijn naam zag was het altijd een van die twee clubs. Best kans dat hij na X jaar naar Engeland vertrokken is, ik weet het niet :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:05:20 #185
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139741092
Ik moet beter leren scouten voor ik een wereldtalent koop. Bijnaam in de vorm van 'Man van Glas' doet vooraf misschien twee keer nadenken voor ik 15 miljoen over de balk smijt.

:(
Dit, dus.
pi_139741229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mwoh, denk dat de Championship nog pittig genoeg zou zijn voor Grunn. Ik heb een keertje in de editor FC Twente met de slechtste Premier League-club geswapped (incl. nationaliteiten aanpassen) en had het heel erg zwaar, eindigde volgens mij 14e ofzo :')

Kadrii volg ik nooit, maar als ik zijn naam zag was het altijd een van die twee clubs. Best kans dat hij na X jaar naar Engeland vertrokken is, ik weet het niet :)
Dat is wel waar. Daarom vind ik de eredivisie ook laag genoeg om te beginnen. Al weegt dat nooit op qua mijn premierleague-wins met Halifax (vanuit conference, in iets van 16 seizoenen) en later met Yeovil nog eens in hetzelfde spel. Maar dat was cm96, denk ik :-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscus op 09-05-2014 15:17:48 ]
pi_139741259
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet beter leren scouten voor ik een wereldtalent koop. Bijnaam in de vorm van 'Man van Glas' doet vooraf misschien twee keer nadenken voor ik 15 miljoen over de balk smijt.

:(
Je hebt ook glazen bokalen he, haha
pi_139741395
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet beter leren scouten voor ik een wereldtalent koop. Bijnaam in de vorm van 'Man van Glas' doet vooraf misschien twee keer nadenken voor ik 15 miljoen over de balk smijt.

:(
Ik keek laatst mijn oude Southampton game eens na, bleek ik een nummer 10 met 200 PA te hebben. Maar die was zo vaak geblesseerd dat ie maar iets van de 175 heeft bereikt. :')

Kut is dat.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:17:20 #189
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139741497
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik keek laatst mijn oude Southampton game eens na, bleek ik een nummer 10 met 200 PA te hebben. Maar die was zo vaak geblesseerd dat ie maar iets van de 175 heeft bereikt. :')

Kut is dat.
Tering, da's helemaal zuur. Die glasbak die ik heb gehaald heeft een PA van 180, maar hij gaat nooit boven de 160 uitkomen.
Dit, dus.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:33:33 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139742041
Halve finale CL, heenwedstrijd. Finale here I come. _O_

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 9 mei 2014 @ 16:15:20 #191
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139743588
M'n spits doet het niet zo best, nu wil ik even met hem praten maar is die functie in FM14 nu weg? Ik kan wel een teambespreking houden, maar ik kan de knop niet vinden om even een speler individueel te benaderen.

Edit: gevonden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Buitendam op 09-05-2014 16:28:00 ]
Dit, dus.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:04:26 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139745265
Woot *O* *O*





*O* *O*
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139745961
Veel gebeurd hier, zometeen maar 'ns teruglezen.

Nu tegen Man Utd. :r

Cambuurbazen Moha en The Saint in de basis, maar ze zijn beide niet blij met m'n uitspraken. Heeft dat nog invloed op hun prestaties?
Children of the night. What music they make.
pi_139747733
Wat moet ik hiermee :?



Die Thompson is m'n 2e aanvoerder en een standaard keeper. Heeft het WK 2026 gewonnen met Engeland :P
Children of the night. What music they make.
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 19:28:01 #195
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139749779
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
Wat moet ik hiermee :?

[ afbeelding ]

Die Thompson is m'n 2e aanvoerder en een standaard keeper. Heeft het WK 2026 gewonnen met Engeland :P
Jouw Moha had toch een tackle met twee benen ingezet en direct rood gevangen? Hoe heb je hem toegesproken (warning, salaray 1 of 2 weeks) en wat heb je tegen de journalist gezegd? :P

Als je aangeeft dat het je allemaal geen flikker boeit hoe agressief je kerels spelen kunnen er wel eens spelers negatief reageren (zoals Thompson) :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139753963
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jouw Moha had toch een tackle met twee benen ingezet en direct rood gevangen? Hoe heb je hem toegesproken (warning, salaray 1 of 2 weeks) en wat heb je tegen de journalist gezegd? :P

Als je aangeeft dat het je allemaal geen flikker boeit hoe agressief je kerels spelen kunnen er wel eens spelers negatief reageren (zoals Thompson) :)
Heb hem nog niet toegesproken, heb die kans gemist. Of kan ik dat alsnog doen?
Children of the night. What music they make.
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 21:01:39 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139754279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:55 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Heb hem nog niet toegesproken, heb die kans gemist. Of kan ik dat alsnog doen?
Dan snap ik er ook de ballen niet van.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:21:45 #198
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139772765
Barca :W

I love my mispoken words.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 15:53:22 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139778654
We schrijven seizoen 2020/2021. Na het kampioenschap van het jaar ervoor waren de verwachtingen hoog gespannen. Prolongatie van de titel was een must. Mijn gedachte was om het elftal zoveel mogelijk bijeen te houden en voral aankopen te doen met oog op de toekomst.

Dit resulteerde in de volgende aankopen:



Alleen Jaime Mourinho en Ivan Monroy waren als versterkingen gehaald op het middenveld.

Jaime Mourinho


Ivan Monroy


Alleen Agustin Domizzi vertrok voor 25 miljoen naar Monaco. Achteraf wel spijt van, want het was toch wel een van de sterkhouders in mijn elftal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit resulteerde in onderstaande selectie, waar de blauw gedrukte uit eigen jeugd komen



Eerste wedstrijd van belang was de Johan Cruijff schaal



Wat volgde was een hele reeks wedstrijden.




Dit resulteerde uiteindelijk in de volgende prijzen.

KNVB beker

Achtereenvolgens Cambuur, Den Bosch, Ajax, Zwolle, Vitesse en uiteindelijk PSV.


Champions League

Absolute hoogtepunt van het seizoen. Groepsronde makkelijk doorgekomen, knock-outfase was een ander verhaal. Sterkere tegenstanders en kleine uitslagen, op de eerste wedstrijd in de halve finale.



Het kampioenschap was helaas niet aan mij besteed. Lange tijd bovenaan gestaan, maar door wat blessures, vermoeidheid en het uitproberen van nieuwe tactieken punten verloren. Daardoor niet in staat om de titel te prolongeren.



Een geslaagd seizoen, met drie prijzen en een tweede plek.

Sterkhouders van het elftal waren:

Minthou Berthé, het wonderkind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liu Zheming - weergaloze spits
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustam Komyakov - de captian
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arjan Heus - de janmaat van nu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrzej Tarkowski - opkomende back
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Illie Duran - centrale rots in de branding.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats van de hele selectie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zaterdag 10 mei 2014 @ 15:54:57 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139778727
Mooi overzichtje _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139821971
Mooi overzichtje idd. Top seizoen heb je gehad!
Ik ga het spel binnenkort ook maar weer oppikken.
Tijdje geleden dat ik echt serieus heb gespeeld.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:32:11 #202
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139843239
Lekker schema aan het einde van het seizoen. :{

I love my mispoken words.
  zondag 11 mei 2014 @ 23:09:30 #203
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139850587


*Zucht* volgend jaar weer proberen.
I love my mispoken words.
  zondag 11 mei 2014 @ 23:48:28 #204
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139852837
Einde seizoen 2019/2020 met mijn Feyenoord.

Eredivisie: Heerenveen was enorm sterk en kon mij bijhouden gedurende het hele seizoen, totdat ik ze in ronde 30 versloeg, terwijl we een gelijk aantal punten hadden. Daarna lieten ze het erg liggen.



Amstel Cup: Een probleemloze overwinning, waar de finale tussen de 2 halve finale wedstrijden voor de Champions League lag. PSV werd uiteindelijk zonder al te veel moeite aan de kant gezet.



Champions League: Mede door prima tactieken haalde ik de halve finale, maar de pure kwaliteit van mijn tegenstanders was soms erg moeilijk te overtreffen.



Beste spelers dit seizoen:

Silvera - boomlange verdediger die het hele seizoen uitblonk. Hij kan nog veel verder door groeien en ik hoop hem nog minstens 2 seizoenen te kunnen behouden - vooral door een gemis aan linksbenige verdedigers.


E. de Jong - verdedigende middenvelder, 3 jaar geleden voor bijna 6 miljoen van MVV gekocht. De mogelijkheid om hem in het centrum van de verdediging te zetten, maakt hem tot een waardevolle toevoeging aan de selectie.


Pavlychev - in 2017 transfervrij overgenomen van Rubin in Rusland en nu de ongenaakbare spelverdeler op mijn middenveld. Hij zal een transfer willen deze zomer...


Bruma - lang getwijfeld om hem te halen, maar zo'n transfervrije speler van Galatasaray was niet onderuit te komen. Links, rechts, assist, goal, maakte Bruma niets uit.


Doorgebroken talenten:

Constancia - Klein van stuk, maar groot in persoonlijkheid. Jeroen verbaasde iedereen met zijn goede prestaties en droeg bij met een handvol goals.


Lopes - Kwaliteit uit eigen jeugd. Door blessureleed van de 1e keuze op de rechterflank kon Jim zich ontwikkelen in het eerste team. En dat deed hij niet onverdienstelijk.


Orrström - Waarom miljoenen betalen als je ook dit soort spelers voor 400k kan halen? Ari komt uit Finland en ontwikkelde zich door middel van uitleenbeurten. Dit seizoen speelde hij vaak beter dan de uitblinker van vorig seizoen, Joey Tissot.


Tegenvallende prestaties:

Tissot - Vorig jaar nog topscorer, dit jaar kon hij de verwachtingen niet helemaal waar maken. Hij werd een ster in het missen van kansen, al liep hij nog steeds 1 op 2. Huidige interesse van Man City, Chelsea en Arsenal.


Simmonds - Meevaller voor Lopes, tegenvaller voor Simmonds. Door blessures kwam er geen einde aan Jeff's seizoen. Misschien kunnen zijn hamstrings zijn snelheid gewoon niet aan?


'Honorable mention':

Graziano, bedankt voor de mooie jaren. Kom eens langs in het op te leveren Pellè stadion tijdens je pensioen, zou ik zeggen!





[ Bericht 1% gewijzigd door Sejt op 11-05-2014 23:53:50 ]
I love my mispoken words.
  zondag 11 mei 2014 @ 23:52:00 #205
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_139853024
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef Sejt het volgende:
Einde seizoen 2019/2029 met mijn Feyenoord.

Eredivisie: Heerenveen was enorm sterk en kon mij bijhouden gedurende het hele seizoen, totdat ik ze in ronde 30 versloeg, terwijl we een gelijk aantal punten hadden. Daarna lieten ze het erg liggen.

[ afbeelding ]

Amstel Cup: Een probleemloze overwinning, waar de finale tussen de 2 halve finale wedstrijden voor de Champions League lag. PSV werd uiteindelijk zonder al te veel moeite aan de kant gezet.

[ afbeelding ]

Champions League: Mede door prima tactieken haalde ik de halve finale, maar de pure kwaliteit van mijn tegenstanders was soms erg moeilijk te overtreffen.

[ afbeelding ]

Beste spelers dit seizoen:

Silvera - boomlange verdediger die het hele seizoen uitblonk. Hij kan nog veel verder door groeien en ik hoop hem nog minstens 2 seizoenen te kunnen behouden - vooral door een gemis aan linksbenige verdedigers.
[ afbeelding ]

E. de Jong - verdedigende middenvelder, 3 jaar geleden voor bijna 6 miljoen van MVV gekocht. De mogelijkheid om hem in het centrum van de verdediging te zetten, maakt hem tot een waardevolle toevoeging aan de selectie.
[ afbeelding ]

Pavlychev - in 2017 transfervrij overgenomen van Rubin in Rusland en nu de ongenaakbare spelverdeler op mijn middenveld. Hij zal een transfer willen deze zomer...
[ afbeelding ]

Bruma - lang getwijfeld om hem te halen, maar zo'n transfervrije speler van Galatasaray was niet onderuit te komen. Links, rechts, assist, goal, maakte Bruma niets uit.
[ afbeelding ]


Doorgebroken talenten:

Constancia - Klein van stuk, maar groot in persoonlijkheid. Jeroen verbaasde iedereen met zijn goede prestaties en droeg bij met een handvol goals.
[ afbeelding ]

Lopes - Kwaliteit uit eigen jeugd. Door blessureleed van de 1e keuze op de rechterflank kon Jim zich ontwikkelen in het eerste team. En dat deed hij niet onverdienstelijk.
[ afbeelding ]

Orrström - Waarom miljoenen betalen als je ook dit soort spelers voor 400k kan halen? Ari komt uit Finland en ontwikkelde zich door middel van uitleenbeurten. Dit seizoen speelde hij vaak beter dan de uitblinker van vorig seizoen, Joey Tissot.
[ afbeelding ]

Tegenvallende prestaties:

Tissot - Vorig jaar nog topscorer, dit jaar kon hij de verwachtingen niet helemaal waar maken. Hij werd een ster in het missen van kansen, al liep hij nog steeds 1 op 2. Huidige interesse van Man City, Chelsea en Arsenal.
[ afbeelding ]

Simmonds - Meevaller voor Lopes, tegenvaller voor Simmonds. Door blessures kwam er geen einde aan Jeff's seizoen. Misschien kunnen zijn hamstrings zijn snelheid gewoon niet aan?
[ afbeelding ]

'Honorable mention':

Graziano, bedankt voor de mooie jaren. Kom eens langs in het op te leveren Pellè stadion tijdens je pensioen, zou ik zeggen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lang seizoen wel :D
  zondag 11 mei 2014 @ 23:54:02 #206
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139853123
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef appelen het volgende:

[..]

Lang seizoen wel :D
Oeps :D
I love my mispoken words.
  zondag 11 mei 2014 @ 23:55:24 #207
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_139853201
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:54 schreef Sejt het volgende:

[..]

Oeps :D
Goed gedaan wel ^O^
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 00:24:54 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139854605
Ik doe weer lekker standaard... zoveelste keer dat ik aan een game met Stranraer begonnen ben :+ Dit keer ben ik echter ook bondscoach van Schotland en heb de eerste wedstrijd, een friendly, met 2-0 van Canada gewonnen ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139867627
Potver, afgewezen als bondscoach van Kameroen! Terwijl ik na 33 en een halve wedstrijd 6e in de competitie stond, met Grunn.

En nu moet ik bezuinigen, want ik leefde te duur. Mijn keeper Saso Fornezzi en middenvelder Mikkel Bechmann verdienen 10.500 per week en zijn om de beurt 4 maanden geblesseerd. Duurdere spelers heb ik niet...nu dus maar Zeefuik, Texiera, De Leeuw, Kirm en Burnet verkocht. Hopelijk kan ik Basham en Joneleit nog een seizoen huren...
pi_139869309
Wat is dit nou weer

quote:
Manager Nederland op straat gezet

Jan Jansen (LVG) is vertrokken als manager van Nederland.

Hoewel de CV's vanuit alle windstreken binnenkomen, lijkt manager Clarence Seedorf van A.C. Milan degene met de beste papieren. Verwacht wordt dat Nederland eerst alle 'Football Manager'-sollicitaties zal 'verwerken' voordat er iemand met echte ervaring in de voetballerij wordt aangesteld.
:D
  maandag 12 mei 2014 @ 20:08:59 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139878406
Grafspel.
Oh.
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 20:22:59 #212
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139879050
En nu wil ik door een post in het FC Twentetopic even in de editor gaan kutten zodat ik met Twente in Engeland kan spelen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 12 mei 2014 @ 20:24:04 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139879109
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wil ik door een post in het FC Twentetopic even in de editor gaan kutten zodat ik met Twente in Engeland kan spelen :')
:')
Oh.
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 20:25:00 #214
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139879149
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:')
Heb ik al eens eerder gedaan, werd ergens 14e in de PL :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 20:25:57 #215
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139879190
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Grafspel.
En vertel :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 12 mei 2014 @ 20:27:49 #216
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139879276
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Heb ik al eens eerder gedaan, werd ergens 14e in de PL :')
Is easy man. Met die TV-gelden daar. Dan is de uitdaging leuker om de hele Nederlandse competitie omhoog te helpen :P
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En vertel :D
Mijn team creëert in elke wedstrijd standaard veel kansen maar uiteindelijk verliezen ze random van de kutste clubjes die onderaan staan. Waardoor ik na mijn 1e titel met Volendam 3 jaar droog sta :')
Oh.
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 20:31:06 #217
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139879439
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is easy man. Met die TV-gelden daar. Dan is de uitdaging leuker om de hele Nederlandse competitie omhoog te helpen :P

[..]

Mijn team creëert in elke wedstrijd standaard veel kansen maar uiteindelijk verliezen ze random van de kutste clubjes die onderaan staan. Waardoor ik na mijn 1e titel met Volendam 3 jaar droog sta :')
Ja dat van die TV-gelden is waar, maar zie nog maar eens te winnen van een gedreven Norwich of QPR, echt ik heb de gekste uitslagen gehad _O- 3-1 winst op United, 3-0 winst op Arsenal, om vervolgens in een Cup met 4-0 klop te krijgen van Championshipclub Leeds :')

Maar jij hebt nu dus een dip van 3 jaar? Da's wel heel karig :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139879583
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wil ik door een post in het FC Twentetopic even in de editor gaan kutten zodat ik met Twente in Engeland kan spelen :')
Beter Bundesliga ;)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 20:34:10 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139879613
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Beter Bundesliga ;)
www.instantrimshot.com
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 12 mei 2014 @ 20:41:11 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139879978
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja dat van die TV-gelden is waar, maar zie nog maar eens te winnen van een gedreven Norwich of QPR, echt ik heb de gekste uitslagen gehad _O- 3-1 winst op United, 3-0 winst op Arsenal, om vervolgens in een Cup met 4-0 klop te krijgen van Championshipclub Leeds :')

Maar jij hebt nu dus een dip van 3 jaar? Da's wel heel karig :')
Ja in die 3 jaar een bekertje en JC schaal gewonnen en 2x de kwartfinale EL gehaald. Wel eruit tegen Ajax beide keren :'). Maar kampioen worden lukt niet meer :'). Dit terwijl ik vaak de meeste wedstrijden beter ben maar dan missen ze de mooiste kansen. :r
Oh.
pi_139880202
De inmiddels 18 jarige(reeds 85 competitieduels voor Hartlepool) Max Whitbread begint er steeds beter op te staan voor PL clubs. Inmiddels bieden Spurs en Arsenal al regelmatig 6,5m. Maar ik wil meer, maar alle clubs die bieden(totaal een stuk of 6) die bieden keer op keer het zelfde bedrag.

Seizoen 4 redelijk goed begonnen.
Yeovil en Burnley verslagen en verloren van Brighton, QPR en Charlton(onterecht!). In de Capital One Cup eerst van League One club Port Vale gewonnen en daarna uit met 0-4 van het in het Championship uitkomende Southampton gewonnen :)
Ik verwacht dat handhaving dit seizoen redelijk goed te doen zou moeten zijn.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:01:51 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139881127

Lekker Europees jaar voor Nederland _O_
Oh.
pi_139881430
Luke James, vorig seizoen 12 goals in 43 duels. Dit seizoen staat hij na 8 duels al op 7.
Desondanks worden er te veel kansen gemist. Tegen Millwall had ik volop overwicht maar werd het 0-0. De 4e ronde Capital One Cup is wel bereikt. Uit bij Crystal Palace werd met 1-2 gewonnen. Mede door een rode kaart voor Palace.
In de competitie moet ik weer eens gaan winnen. Heb afgelopen 4 duels 1 verlies en 3 gelijk, Als het nog lang zo door gaat wordt het toch nog een moeilijk seizoen..

Edit: Voor de 4e ronde loot ik een uitduel naar de enige overgebleven club die lager dan de Championship speelt: Fleetwood Town. Vorig seizoen verloor ik daar van in de 1e ronde.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:35:22 #224
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139883244
_O_ _O_

I love my mispoken words.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:58:07 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139884642
:')
Oh.
  maandag 12 mei 2014 @ 22:03:39 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139885027
Niet eens Europees voetbal halen in de competitie maar wel EL finale spelen :')
Oh.
pi_139885320
Met nog 2 wedstrijden te gaan is Feyenoord kampioen geworden van de Eredivisie, verslagje volgt over een uurtje (alsof er nog niet genoeg Feyenoord verslagjes zijn de laatste tijd hier _O- )
pi_139889325
Het begon toch weer te kriebelen, al een ruim half jaar geen FM meer gespeeld. Aangezien ik minder tijd heb dan voorheen heb ik besloten een FM Classic game te starten, erg fijn ook dat het veel elementen die ik minder vind in het spel (vrijwel) volledig weg haalt. Geen teamtalks meer, geen persconferenties, trainingen en scouten zijn veel makkelijker. Fijn :)

Ben mijn spel begonnen als Feyenoord. Een team dat me altijd erg heeft aangesproken in FM, lekker jong, veel talenten, goede jeugdfaciliteiten, maar het lukte me nooit om er succesvol mee te zijn. Ik werd altijd na een weekje of 10-15 ontslagen. De selectie is echter wel behoorlijk klein, de enige speler die ik kon lozen voor het seizoen begon was Wesley Verhoek, toch nog mooi 1,4m voor weten te vangen.

Een ander groot voordeel van FM Classic is dat je niet hoeft te trainen op tactieken. Ook kun je zoveel tactieken als je zelf wilt in een shortlist zetten en hier kun je dan zonder zorgen tussen switchen. Misschien wat minder realistisch, maar voor iemand die zo slecht in FM is als ik, is het wel fijn :D .

Aan het begin van het seizoen ging het nog een beetje stroef. In de kwalificatiewedstrijd voor de groepsfase van de Europa League lootte ik de sterkste tegenstander van het stel; Tottenham Hotspur. Thuis wist ik nog met kunst- en vliegwerk te winnen, maar uit kreeg ik een enorm pak voor mijn broek. Uiteindelijk zijn ze nog 2e geworden (in de finale verloren ze van Barcelona :') ), dus de mannen hoeven zich niet te schamen. Ook werden we er in de 4e ronde van de KNVB beker uitgebonjoured door MVV, we hadden kans na kans maar we hadden een realistisch Feyenoord-rendement en uiteindelijk verloren we na penalties.

In de competitie zelf was het lange tijd enorm spannend. Na 15 speelrondes stond NAC Breda op 1 met 39 punten, gelukkig kwam aan deze reeks een einde en stonden we na 20 speelrondes bovenaan. Ajax was tegen deze tijd ook met een indrukwekkende reeks bezig en pas toen ze rond speelronde 28 punten lieten liggen, kon het kampioenschap ons bijna niet meer ontgaan. We hadden zelfs kampioen kunnen worden in de ArenA, maar in Amsterdam winnen is en blijft een moeilijke opgave.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speler van het seizoen was natuurlijk niemand anders dan Ruben Schaken _O_ Met 11 goals, 19 assists en 7 Man of the Match onderscheidingen was er niet om hem heen te gaan. Was op de juiste momenten belangrijk voor het team en het kampioenschap is voor een groot deel aan deze legende te danken. Raakte helaas begin Maart geblesseerd en kon nadat hij herstelt was niet meer op zijn oude niveau komen. Niemand in de eredivisie had ook meer Assists of een hogere gemiddelde beoordeling per wedstrijd dan deze man.



Graziano Pelle werd helaas op een haar na geen topscorer van de eredivisie. Een blessure van 6 weken aan het einde van het seizoen gooide roet in het eten. Ondanks dat was hij met zijn 18 goals, 6 assists en 5 Man of the Match onderscheidingen een enorm belangrijke speler voor het team.



Zelf heb ik ook nog een prijs gewonnen voor thuis in de vitrine. Het kampioenschap was genoeg om mijn Trainer van het Jaar te maken. Hoezee.



Nu is het zaak om door te selecteren. Ondanks het kampioenschap zit er geen geld in de clubkas en ik mag voor het komend seizoen minder geld uitgeven aan spelers. Ik hoop dat er vanuit het buitenland interesse is voor Schaken, tijdens het seizoen kwam Gert-Jan Verbeek in ieder geval regelmatig naar hem kijken. Ook wil ik af van Immers, Vormer, Bakkal, Goossens en Mulder. Ik hoop mijn sterren bij Feyenoord te kunnen houden, maar als ik het geld echt nodig heb, is iedereen toch wel te vervangen. Pele van Anholt komt in ieder geval deze zomer over van Heerenveen om lekker in Rotterdam te komen ballen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keselo op 13-05-2014 01:13:10 ]
pi_139891011
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef Keselo het volgende:
Het begon toch weer te kriebelen, al een ruim half jaar geen FM meer gespeeld. Aangezien ik minder tijd heb dan voorheen heb ik besloten een FM Classic game te starten, erg fijn ook dat het veel elementen die ik minder vind in het spel (vrijwel) volledig weg haalt. Geen teamtalks meer, geen persconferenties, trainingen en scouten zijn veel makkelijker. Fijn :)

Ben mijn spel begonnen als Feyenoord. Een team dat me altijd erg heeft aangesproken in FM, lekker jong, veel talenten, goede jeugdfaciliteiten, maar het lukte me nooit om er succesvol mee te zijn. Ik werd altijd na een weekje of 10-15 ontslagen. De selectie is echter wel behoorlijk klein, de enige speler die ik kon lozen voor het seizoen begon was Wesley Verhoek, toch nog mooi 1,4m voor weten te vangen.

Een ander groot voordeel van FM Classic is dat je niet hoeft te trainen op tactieken. Ook kun je zoveel tactieken als je zelf wilt in een shortlist zetten en hier kun je dan zonder zorgen tussen switchen. Misschien wat minder realistisch, maar voor iemand die zo slecht in FM is als ik, is het wel fijn :D .

Aan het begin van het seizoen ging het nog een beetje stroef. In de kwalificatiewedstrijd voor de groepsfase van de Europa League lootte ik de sterkste tegenstander van het stel; Tottenham Hotspur. Thuis wist ik nog met kunst- en vliegwerk te winnen, maar uit kreeg ik een enorm pak voor mijn broek. Uiteindelijk zijn ze nog 2e geworden (in de finale verloren ze van Barcelona :') ), dus de mannen hoeven zich niet te schamen. Ook werden we er in de 4e ronde van de KNVB beker uitgebonjoured door MVV, we hadden kans na kans maar we hadden een realistisch Feyenoord-rendement en uiteindelijk verloren we na penalties.

In de competitie zelf was het lange tijd enorm spannend. Na 15 speelrondes stond NAC Breda op 1 met 39 punten, gelukkig kwam aan deze reeks een einde en stonden we na 20 speelrondes bovenaan. Ajax was tegen deze tijd ook met een indrukwekkende reeks bezig en pas toen ze rond speelronde 28 punten lieten liggen, kon het kampioenschap ons bijna niet meer ontgaan. We hadden zelfs kampioen kunnen worden in de ArenA, maar in Amsterdam winnen is en blijft een moeilijke opgave.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speler van het seizoen was natuurlijk niemand anders dan Ruben Schaken _O_ Met 11 goals, 19 assists en 7 Man of the Match onderscheidingen was er niet om hem heen te gaan. Was op de juiste momenten belangrijk voor het team en het kampioenschap is voor een groot deel aan deze legende te danken. Raakte helaas begin Maart geblesseerd en kon nadat hij herstelt was niet meer op zijn oude niveau komen. Niemand in de eredivisie had ook meer Assists of een hogere gemiddelde beoordeling per wedstrijd dan deze man.

[ afbeelding ]

Graziano Pelle werd helaas op een haar na geen topscorer van de eredivisie. Een blessure van 6 weken aan het einde van het seizoen gooide roet in het eten. Ondanks dat was hij met zijn 18 goals, 6 assists en 5 Man of the Match onderscheidingen een enorm belangrijke speler voor het team.

[ afbeelding ]

Zelf heb ik ook nog een prijs gewoon voor thuis in de vitrine. Het kampioenschap was genoeg om mijn Trainer van het Jaar te maken. Hoezee.

[ afbeelding ]

Nu is het zaak om door te selecteren. Ondanks het kampioenschap zit er geen geld in de clubkas en ik mag voor het komend seizoen minder geld uitgeven aan spelers. Ik hoop dat er vanuit het buitenland interesse is voor Schaken, tijdens het seizoen kwam Gert-Jan Verbeek in ieder geval regelmatig naar hem kijken. Ook wil ik af van Immers, Vormer, Bakkal, Goossens en Mulder. Ik hoop mijn sterren bij Feyenoord te kunnen houden, maar als ik het geld echt nodig heb, is iedereen toch wel te vervangen. Pele van Anholt komt in ieder geval deze zomer over van Heerenveen om lekker in Rotterdam te komen ballen.
Leuk verslag!
Nog leuke transfervrije of andere buitenkansjes op t oog?
pi_139891316
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:56 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Leuk verslag!
Nog leuke transfervrije of andere buitenkansjes op t oog?
Bedankt :)

Op het moment genoeg op het oog, maar financieel gaat het allemaal wat minder met de club, heb geen geld om mensen aan te trekken op het moment. Hoop dat er nog clubs komen winkelen, heb in ieder geval Mulder verkocht voor 2,7m en ben uit de schuld.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:53:58 #231
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_139896517
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef Keselo het volgende:

[..]

Bedankt :)

Op het moment genoeg op het oog, maar financieel gaat het allemaal wat minder met de club, heb geen geld om mensen aan te trekken op het moment. Hoop dat er nog clubs komen winkelen, heb in ieder geval Mulder verkocht voor 2,7m en ben uit de schuld.
Wie heb je nu in de goal staan dan?
pi_139897323
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet eens Europees voetbal halen in de competitie maar wel EL finale spelen :')
En wat wil je nu daarmee zeggen?
pi_139897378
U.S. Colomiers werd niks, ik was nog steeds semi-professioneel en kon de selectie niet op zo'n peil krijgen dat ik degredatie kon voorkomen. Ik werd ontslagen en kon geen nieuwe baan krijgen. Toen ben ik een andere game begonnen.

Werkloos in Nederland met status Profvoetballer. In het seizoen 2016/2017 ingestapt bij ADO 10 wedstrijden voor het einde. Op een nette 12e plaats geëindigd en de KNVB Beker gewonnen. Aan het begin van het nieuwe seizoen de Johan Cruijff Schaal gewonnen. Ik heb een goede transferperiode achter de rug dus ik ga vol goede moed het nieuwe seizoen in.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:57:34 #234
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_139898040


o|O
pi_139898193
Vroegah had je altijd die MANUTD database update (ofzo).
Zijn deze niet via de steamworkshop te downloaden? Kan hem nergens vinden ;(
pi_139898742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:53 schreef ambiance het volgende:

[..]

Wie heb je nu in de goal staan dan?
pi_139905883
Lekker makkelijke groep voor de Champions League.

  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 14:31:57 #238
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139905981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:57 schreef ambiance het volgende:
[ afbeelding ]

o|O
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 15:24:44 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139907780
Godsamme, heb ik alles aangepast zodat Twente in Engeland speelt, friendlies gingen goed, vEL ging goed, begint de competitie, ben ik vergeten om aan te vinken dat minstens X spelers tussen de 15 en 21 in Engeland getraind hebben.

Zucht.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:31:34 #240
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139908036
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:27 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En wat wil je nu daarmee zeggen?
Dat ik echt aids presteer in de competitie.
Oh.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:32:15 #241
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139908063
Krijg over 2 seizoenen wel een nieuw stadion eindelijk.

Het Jonk stadion met een capaciteit van 22.000 mensen :). Meer inkomsten _O_
Oh.
pi_139908859
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, heb ik alles aangepast zodat Twente in Engeland speelt, friendlies gingen goed, vEL ging goed, begint de competitie, ben ik vergeten om aan te vinken dat minstens X spelers tussen de 15 en 21 in Engeland getraind hebben.

Zucht.
Gewoon savegame editten dan.
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 16:28:39 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139910051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:55 schreef HamburgerHenk het volgende:

[..]

Gewoon savegame editten dan.
Nah, was opzich zo gebeurd in de editor. Europees zal het ook wel weer goedkomen, de tegenstanders waren van een niveautje oostblok divisie 3 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:23 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139910076
Toch apart dat een jeugdspeler met maar 2,5 ster potentie toch al jaar basisspeler was en goed speelt. Kan hem nu niet meer laten gaan omdat eigen jeugd :')
Oh.
pi_139910083
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, heb ik alles aangepast zodat Twente in Engeland speelt, friendlies gingen goed, vEL ging goed, begint de competitie, ben ik vergeten om aan te vinken dat minstens X spelers tussen de 15 en 21 in Engeland getraind hebben.

Zucht.
Jij met je Twente en Telvanni, de tering zeg
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 17:06:26 #246
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139911373
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Jij met je Twente en Telvanni, de tering zeg
Vergeet Mansfield en Stranraer niet :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 19:06:04 #247
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139915136
Godsamme, Chadli 7 maanden kwijt :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139916354
Ook dit jaar door Fleetwood Town uitgeschakeld in de Capital One Cup :')

In de competitie nog te wisselvallig.. Nog geen enkele keer meer dan 1 duel op rij gewonnen..

Luke James is inmiddels 22 en heeft 5 U21 interlands en 2 goals. Max Whitbread is inmiddels vaste waarde bij Engeland U19 dus dat zal niet super lang meer duren voordat hij naar U21 gaat.
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 19:30:56 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139916419
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:29 schreef MMUFC het volgende:
Ook dit jaar door Fleetwood Town uitgeschakeld in de Capital One Cup :')

In de competitie nog te wisselvallig.. Nog geen enkele keer meer dan 1 duel op rij gewonnen..

Luke James is inmiddels 22 en heeft 5 U21 interlands en 2 goals. Max Whitbread is inmiddels vaste waarde bij Engeland U19 dus dat zal niet super lang meer duren voordat hij naar U21 gaat.
Fleetwood is ook altijd dé angstgegner van Mansfield... hoe vaak ik wel niet van die lui verloren heb, ongelofeloos _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:48:27 #250
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139917251
Ook een save gestart met alle updates etc. met Feyenoord. Weet niet wat de concurrentie aan het doen is maar na 10 potjes heb ik al een gat van 9 punten geslagen met niemand minder dan Utrecht en Ado. _O-

Salarishuis flink onder handen aan het nemen, alleen Pelle nog als absolute grootverdiener met 25k per week, nummer 2 ontvangt nog maar 16k.
In: Doelman Bizot, Markus Henriksen, Borja en Sorlin
Uit: Schaken, Clasie, Verhoek, Van Beek, Martins Indi en Dammers. Had ze wel willen behouden maar de club heeft gewoon geld nodig.

Van Beek voor 4,2 miljoen naar Rayyan en Dammers voor 3,2 miljoen naar City. Wel benieuwd hoe die zich ingame gaan ontwikkelen maar ik kon niet weigeren. Nu maar hopen dat ik met een vrij kleine selectie goed het seizoen doorkom, in ieder geval nog wat geld in het potje voor eventuele winterversterkingen. Mulder niet kunnen slijten. :'(
pi_139920254
Ik heb naast Engeland ook Nederland en Spanje ingeladen, wel leuk om beetje bij te houden.
Wat mij betreft het meest verrassende: In 3,5 jaar Cocu heeft Abel Tamata 33 competitieduels gespeeld voor het eerste van PSV. In diezelfde periode heeft Memphis Depay er wel 10 gespeeld. Onbegrijpelijk hoe ze een talen zo weten te verneuken.

Verder hebben ze Ziyech voor 1,9m. In 2 seizoenen 8 duels voor het 1e gespeeld en met bijna 1 miljoen verlies terug aan Heerenveen verkocht :')
Verder 4,4m betaald voor Castaignos en die zit voornamelijk op de bank.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:59:43 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139920416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb naast Engeland ook Nederland en Spanje ingeladen, wel leuk om beetje bij te houden.
Wat mij betreft het meest verrassende: In 3,5 jaar Cocu heeft Abel Tamata 33 competitieduels gespeeld voor het eerste van PSV. In diezelfde periode heeft Memphis Depay er wel 10 gespeeld. Onbegrijpelijk hoe ze een talen zo weten te verneuken.

Verder hebben ze Ziyech voor 1,9m. In 2 seizoenen 8 duels voor het 1e gespeeld en met bijna 1 miljoen verlies terug aan Heerenveen verkocht :')
Verder 4,4m betaald voor Castaignos en die zit voornamelijk op de bank.
In mijn Volendam-game ging Depay naar VVV-Venlo en speelt hij nu bij Twente, terwijl hij in mijn Southampton game waar ik hem zelf had uitgroeide tot een wereldtopper :P.

Maher speelde in mijn Volendam-game bij PSV in 6 seizoenen maar 10 keer mee en heel matig. Toen heeft hij bij mij nog twee seizoenen uitstekend gepresteerd :P.
Oh.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:27:14 #253
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139926220
Loan offers. :D

I love my mispoken words.
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 22:34:04 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139926831
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef Sejt het volgende:
Loan offers. :D

[ afbeelding ]
Tjeumig :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:37:29 #255
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139927162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Tjeumig :D
Ik heb best veel spelers 8-) daardoor moet ik er veel verhuren.
Uiteindelijk ziet het er zo uit:

I love my mispoken words.
pi_139928435
Zowaar 2 duels op rij gewonnen :o
En ik krijg meteen een melding of ik de doelstelling bij wil stellen :')

En dan win je in de 3e ronde FA Cup uit met 1-3 bij Everton :)

[ Bericht 23% gewijzigd door MMUFC op 13-05-2014 23:20:43 ]
pi_139934904
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb naast Engeland ook Nederland en Spanje ingeladen, wel leuk om beetje bij te houden.
Wat mij betreft het meest verrassende: In 3,5 jaar Cocu heeft Abel Tamata 33 competitieduels gespeeld voor het eerste van PSV. In diezelfde periode heeft Memphis Depay er wel 10 gespeeld. Onbegrijpelijk hoe ze een talen zo weten te verneuken.
Depay heeft een negatief PA, dus die is random bepaald elke keer als je een game start. Aangezien deze range redelijk groot is, kan hij qua potentie nogal verschillen per game (Zoals JR-Style ook laat zien met zn beide games).

Depay heeft als ik het goed herinner een -8, dus dat is een PA van 130-160. Dat houdt dus in dattie qua range een beetje tusen speler voor middenmoot/top eredivisie en speler voor een topclub in zit. Als hij zn potentieel in die game haalt natuurlijk :).
pi_139935926
_O_ Memphis Depay voor 62k naar Hartlepool _O_
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:07:06 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139945267
Lekker 3 wedstrijden op rij tegen Ajax _O-


4e jaar achtereenvolgend dat ik Ajax tegenkom in de Europa League :')
Oh.
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:31:27 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139948065
Nou 3 op rij gewonnen van Ajax. Kampioenschap ga ik wel binnenslepen nu. Hopen dat ik ook de beker en EL kan pakken.
Oh.
  woensdag 14 mei 2014 @ 18:29:31 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139953885
Lekker revanche gehaald dit seizoen na de dramatische 6e plek vorig seizoen :)


Eindelijk het tweede kampioenschap gepakt met Volendam na 3 jaren van droog staan _O_



Bekertje ook voor de 2e keer gewonnen. Feyenoord was zwaar kansloos, zo zie ik het graag :7



Na de verloren Europa League finale van vorig jaar heb ik de prijs nu wel weten te pakken. Schitterend _O_


Mijn 3 beste spelers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_139953961
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 18:48:45 #263
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139954398
En door zulke verhalen wil ik GAE wereldtop maken :D

Jij met je Volendam, Hovv met z'n Cambuur en dingetje met Excelsior. Dan mag ik niet achterblijven!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139954736
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En door zulke verhalen wil ik GAE wereldtop maken :D

Jij met je Volendam, Hovv met z'n Cambuur en dingetje met Excelsior. Dan mag ik niet achterblijven!
GAE is sowieso 10 keer toffer dan al die clubs samen. _O_
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 14 mei 2014 @ 18:59:50 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139954762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En door zulke verhalen wil ik GAE wereldtop maken :D

Jij met je Volendam, Hovv met z'n Cambuur en dingetje met Excelsior. Dan mag ik niet achterblijven!
GAE had ik al wereldtop gemaakt in FM13 :P
Oh.
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:00:11 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139954774
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef Silv het volgende:

[..]

GAE is sowieso 10 keer toffer dan al die clubs samen. _O_
Volendam is in het echt niet veel nee, maar in mijn game zijn ze wel tof _O_
Oh.
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:01:24 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139954822
Transferembargo's :r

Overnames duren ook altijd teringlang hè :') _O-
Oh.
pi_139955808
Lijk de degradatiezone verlaten te hebben en nu zit ik in de middenmoot. Gat naar degradate is 8 punten en gat naar promotieplay-offs is 12.
Luke James staat inmiddels op 14 goals in 26 duels. Vorig seizoen was hij clubtopscorer met 12 goals in 43 duels. Met nog 17 duels te gaan zou zijn 22 uit League Two(seizoen 1) en 19 uit League One(seizoen 2) wel te pakken zijn.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 19:32:22 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139956122
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volendam is in het echt niet veel nee, maar in mijn game zijn ze wel tof _O_
Jack Tuyp scoort ALTIJD tegen me, of ik nou Telvanni, Twente of GAE speel. Ik heb een bloedhekel aan die vent gekregen _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:34:27 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139956208
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jack Tuyp scoort ALTIJD tegen me, of ik nou Telvanni, Twente of GAE speel. Ik heb een bloedhekel aan die vent gekregen _O-
Hij is bij mij nu trainer :P. Ik overweeg hem promotie te geven naar assistent van mij :7
Oh.
pi_139956601
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jack Tuyp scoort ALTIJD tegen me, of ik nou Telvanni, Twente of GAE speel. Ik heb een bloedhekel aan die vent gekregen _O-
Had ik in een van de vorige versies met Koen van de Laak. Maakte ook niet uit of hij nu bij Groningen. Ajax of een andere club zat..
Van die spelers die punten opleveren als je ze koopt.. en dan niet omdat ze scoren maar omdat ze niet meer tegen je scoren :P :')
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:46:14 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139956743
Bij mij scoren oud-spelers altijd tegen me _O-
Oh.
pi_139957038
Ipswich faalt behoorlijk in de PL. Al 9 punten uit 23 duels :') Staan al 12 punten achter de nummer 19. Ze hebben slechts 46 tegengoals, maar er ook pas 14 gemaakt :')
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 19:54:57 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139957192
Hovv's grote angstgegner is Rangelo Janga, die vent scoort/scoorde altijd tegen zijn Cambuur :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:57:32 #275
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139957311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hovv's grote angstgegner is Rangelo Janga, die vent scoort/scoorde altijd tegen zijn Cambuur :D
Heeft Hovv al een keer de CL gewonnen met Cambuur? Die gozer is al langer dan een jaar bezig met zijn game _O-
Oh.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 19:58:25 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139957370
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft Hovv al een keer de CL gewonnen met Cambuur? Die gozer is al langer dan een jaar bezig met zijn game _O-
Volgens mij "alleen" de EL. Of hij kwam tot kwartfinale CL, kweenie precies :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:00:03 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139957430
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Volgens mij "alleen" de EL. Of hij kwam tot kwartfinale CL, kweenie precies :P
Speelt hij nog wel :P.

Hij speelt echt traag volgens mij. Misschien net 15 seizoenen in 15 maanden _O-

Ik 15 seizoenen in 2 weken _O-
Oh.
pi_139957710
Ben mezelf flink aan het jinxen.. Iedere keer als ik hier neerzet dat het best goed gaat speel ik gelijk terwijl ik recht heb op meer en verlies een keer kansloos. Ik denk dat ik voortaan alleen nog maar meld dat het dramatisch ga en dat ik er geen kont van kan. Ongeacht de resultaten die ik behaal..
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 20:07:53 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139957785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Speelt hij nog wel :P.

Hij speelt echt traag volgens mij. Misschien net 15 seizoenen in 15 maanden _O-

Ik 15 seizoenen in 2 weken _O-
De tering, ik dacht dat ik verslaafd was _O-

Hovv speelt momenteel vooral Skyrim.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:10:08 #280
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139957884
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

De tering, ik dacht dat ik verslaafd was _O-

Hovv speelt momenteel vooral Skyrim.
Als ik eenmaal bezig ben aan een goede game speel ik zo een seizoen per dag hoor :P. Meteen aanzetten als ik wakker wordt en daarna veel te laat naar bed.
Oh.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 20:11:15 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139957934
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als ik eenmaal bezig ben aan een goede game speel ik zo een seizoen per dag hoor :P. Meteen aanzetten als ik wakker wordt en daarna veel te laat naar bed.
Ik doe meestal 2 á 3 dagen over een seizoen. De rest heb ik ook wel, maar ik zet de comp toch altijd wel rond middernacht uit :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:12:31 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139957993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik doe meestal 2 á 3 dagen over een seizoen. De rest heb ik ook wel, maar ik zet de comp toch altijd wel rond middernacht uit :+
Als ik in een beslissende fase van het seizoen ben kan ik heel lastig mijn computer uitzetten. Dan moet ik het gewoon afmaken _O-
Oh.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 20:22:20 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139958429
Zijn er hier trouwens lui die weleens zo spelen?



Aanvallende opstelling. Als ik verdedig schuif ik de backs en vleugels een halve linie naar achteren zodat het een platte 4-4-2 wordt. Meen me te herinneren dat ik al eens eerder met zo'n opstelling gespeeld heb en dat het 50/50 resultaat had. Misschien zet ik deze in tegen hele zwakke tegenstanders en een gewone 4-4-2 als ik tegen gelijkwaardige clubs speel maar wel wil aanvallen...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:31:17 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139958815
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er hier trouwens lui die weleens zo spelen?

[ afbeelding ]

Aanvallende opstelling. Als ik verdedig schuif ik de backs en vleugels een halve linie naar achteren zodat het een platte 4-4-2 wordt. Meen me te herinneren dat ik al eens eerder met zo'n opstelling gespeeld heb en dat het 50/50 resultaat had. Misschien zet ik deze in tegen hele zwakke tegenstanders en een gewone 4-4-2 als ik tegen gelijkwaardige clubs speel maar wel wil aanvallen...
Ik speel nooit 4-4-2, altijd 4-3-3.

Deze tactiek werkt heerlijk voor mij _O_
Oh.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 20:33:35 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139958909
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik speel nooit 4-4-2, altijd 4-3-3.

Deze tactiek werkt heerlijk voor mij _O_
[ afbeelding ]
Mja, als je al een tijdje in de eredivisie speelt en je daar een (sub)topper bent kun je idd zo spelen. In de JL en lagere divisies is het zelfmoord :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:35:02 #286
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139958955
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mja, als je al een tijdje in de eredivisie speelt en je daar een (sub)topper bent kun je idd zo spelen. In de JL en lagere divisies is het zelfmoord :P
Ik speelde ook zo aanvallend als promovendus in de Eredivisie hoor :P. Toen eindigde ik 9e.
Oh.
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:37:21 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139959047
Even mijn linksback voor 43 miljoen verkocht _O-

En dat terwijl mijn nieuwe stadion maar 37 miljoen kost :D
Oh.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 20:42:42 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139959248
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even mijn linksback voor 43 miljoen verkocht _O-

En dat terwijl mijn nieuwe stadion maar 37 miljoen kost :D
Spelers die meer waard zijn dan een stadion, briljant _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 21:57:52 #289
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139962898
Seizoen aardig begonnen met een 0-1 overwinning op Telstar, nu tegen AGOVV :P

Heb een speler gekocht, een speler gratis aangetrokken (ok, drie, maar dat zijn keepertjes van 17 en 18) en een speler gehuurd:

Gekocht:


Gratis:


Gehuurd:
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 22:15:32 #290
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139963849
Heuj, meteen 3-1 en 0-3 overwinningen op AGOVV en Fortuna erbij :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139966035
2 duels voor einde veilig :) Een slechte periode maakte het nog enig zins spannend.. maar niet spannend genoeg.

Duel later uit bij WBA 2-0 achter, Sanoh met 2 goals naar 2-2 en vlak voor tijd maakt Ritzmaier zijn 1e en de winnende :)

Dus... FC United verlengt een uitleenbeurt van een speler terwijl ze al uitgespeeld zijn :')
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 22:55:06 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139966408
Haha wtf, Kromkamp lobt de bal richting de 16, waar Kolder klaarstaat. Doel is helemaal leeg. Blijkt dat de keep van Dordt ergens op de "verre" punt van de 16 staat... 2-0! Maar wat DOET die vent daar? _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 23:05:58 #293
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139967082
Goh wat verrassend. Loting 2e ronde van de beker, nog genoeg amateurs om tegen te spelen maar ik loot natuurlijk meteen PSV :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 23:51:55 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139970174
Hallo 1e Periodetitel :9



Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:56:21 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139970360
De strijd om de Johan Cruijff schaal was spannend tot de laatste minuut


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
  donderdag 15 mei 2014 @ 00:04:07 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139970669
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo 1e Periodetitel :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Go Ahead naar de wereldtop brengen _O_
Oh.
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 00:04:53 #297
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139970700
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
De strijd om de Johan Cruijff schaal was spannend tot de laatste minuut
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What the actual fuck _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 15 mei 2014 @ 00:07:48 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139970803
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

What the actual fuck _O-
Meteen recordnederlaag van Ajax aller tijden _O- :')
Oh.
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 12:14:41 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139979356
Vraag me af of GAE nu een Spartaatje gaat doen, omdat er altijd wel een hele dikke dip komt :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139979576
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:03 schreef Leonos het volgende:
Vroegah had je altijd die MANUTD database update (ofzo).
Zijn deze niet via de steamworkshop te downloaden? Kan hem nergens vinden ;(
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 12:22:42 #301
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139979599
Dicht :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')