abonnement Unibet Coolblue
pi_138654940
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef rival het volgende:

[..]

Ik hou wel van gezelligheid :P
Jawel, maar ik kan gewoon niet tegen die drukte en al die mensen die aandacht van me willen hebben...dan raak ik van streek :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:35:22 #252
365231 Fera
Fire & Blood
pi_138654946
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij werkt matigen beter en levert ook een veel plezierigere levensstijl op met minder frustraties.
Ik heb ontdekt dat ik uiteindelijk alles opeet wat ik in huis haal...dus haal ik bepaalde dingen gewoon niet meer in huis :P
Op zich snap ik haar punt wel. Als je iets niet in huis hebt, dan word je ook niet verleid tot het eten van meer.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_138654954
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Oké, duidelijk wel. :) Ik hoop in ieder geval dat je je goed inleest, want het is soms nog wel eens een puzzel. En hoe zit het met twi?
Ik kook altijd, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat zolang hij het lust dat hij wel mee-eet. Al heb ik er ook totaal geen moeite mee om twee versies avondeten te maken, kan hij gewoon zijn melk drinken en een eitje bakken etc.
pi_138654959
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jawel, maar ik kan gewoon niet tegen die drukte en al die mensen die aandacht van me willen hebben...dan raak ik van streek :')
kwestie van gewenning?
pi_138654969
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:33 schreef rival het volgende:

[..]

vrijwel iedereen is laveloos aan het einde dus daar verwacht ik geen opruimen van.. Als de afwas richting de keuken gaat ben ik al meer dan tevreden....
Ohh mja dat kan wel.. Geen ervaring mee met dat soort feestjes
pi_138654975
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Niet? ... dacht dat daar ook wel een Deen zat
Ik ben er nog nooit 1tje tegengekomen...maar als er al 1tje is dan is ie vast te ver om dagelijkse boodschappen te halen.
pi_138655014
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Op zich snap ik haar punt wel. Als je iets niet in huis hebt, dan word je ook niet verleid tot het eten van meer.
Ik heb gewoon de keus niet meer, en dit werkt voor mij in elk geval wel :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef rival het volgende:

[..]

kwestie van gewenning?
Heb ik geprobeerd maar het went gewoon nooit ;(
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:37:05 #258
365231 Fera
Fire & Blood
pi_138655027
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kook altijd, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat zolang hij het lust dat hij wel mee-eet. Al heb ik er ook totaal geen moeite mee om twee versies avondeten te maken, kan hij gewoon zijn melk drinken en een eitje bakken etc.
Oké. :D Was benieuwd hoe hij erover dacht.

Ik ben ook een tijdje vegetariër geweest, maar ik voelde me altijd bezwaard als ik bij iemand ging eten en dan weer iets aparts nodig had. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_138655048
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij werkt matigen beter en levert ook een veel plezierigere levensstijl op met minder frustraties.
Ik heb ontdekt dat ik uiteindelijk alles opeet wat ik in huis haal...dus haal ik bepaalde dingen gewoon niet meer in huis :P
Ja, dat zei mijn moeder ook. "Ik heb met mezelf de regel afgesproken, dat ik alleen wat mag snoepen als ik het zelf bak. Ik koop niets!"

Het maakt niet uit wat er in huis is, ik maak er wat mee. Dus dingen niet in huis halen werkt niet. Want je hebt toch wel boter, bloem of eieren in huis. Voila, lekkere koekjes. Al ben ik eigenlijk geen snoepkont, ik eet gewoon bijvoorbeeld een boterham teveel. Of schep een tweede keer pasta op.
pi_138655093
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Oké. :D Was benieuwd hoe hij erover dacht.

Ik ben ook een tijdje vegetariër geweest, maar ik voelde me altijd bezwaard als ik bij iemand ging eten en dan weer iets aparts nodig had. :')
Stiekem moet ik het hem nog vertellen. :@
We zouden sowieso op dieet gaan morgen, alsin kleinere porties.

Daar ben ik ook wel bang voor ja! Hoelang heb je het volgehouden? voor het vlees ben ik overigens niet eens echt bang, eet de helft van de week sowieso al geen vlees. Maar de rest lijkt me wel lastig.
pi_138655113
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ohh mja dat kan wel.. Geen ervaring mee met dat soort feestjes
Ik weet niet beter dan dat op de verjaardagen vrijwel iedereen dronken wordt :')
pi_138655115
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dat zei mijn moeder ook. "Ik heb met mezelf de regel afgesproken, dat ik alleen wat mag snoepen als ik het zelf bak. Ik koop niets!"

Het maakt niet uit wat er in huis is, ik maak er wat mee. Dus dingen niet in huis halen werkt niet. Want je hebt toch wel boter, bloem of eieren in huis. Voila, lekkere koekjes. Al ben ik eigenlijk geen snoepkont, ik eet gewoon bijvoorbeeld een boterham teveel. Of schep een tweede keer pasta op.
Mja, dit probleem heb ik dus ook -O-
Enige wat ik daaraan zou kunnen doen is meer bewegen, maar in de winters komt het daar nooit van :')

En alcohol drink ik tegenwoordig alleen nog maar in het weekend :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:40:12 #263
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_138655135
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:33 schreef rival het volgende:

[..]

vrijwel iedereen is laveloos aan het einde dus daar verwacht ik geen opruimen van.. Als de afwas richting de keuken gaat ben ik al meer dan tevreden....
Kleine moeite toch beetje opruimen. :o

Moeten ze niet zoveel zuipen :7
pi_138655160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kleine moeite toch beetje opruimen. :o

Moeten ze niet zoveel zuipen :7
Bij mij worden ze sowieso nooit -te- dronken, want dan kunnen ze niet meer gamen en worden ze in de pan gehakt _O-
pi_138655177
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kleine moeite toch beetje opruimen. :o

Moeten ze niet zoveel zuipen :7
Ik ga bij een ander ook niet opruimen hoor....

Na een verjaardag moet je opruimen en dweilen.. simpel :+
pi_138655193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij worden ze sowieso nooit -te- dronken, want dan kunnen ze niet meer gamen en worden ze in de pan gehakt _O-
Als ik op een feestje de xbox aanzet lynchen ze me ;(
pi_138655228
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij worden ze sowieso nooit -te- dronken, want dan kunnen ze niet meer gamen en worden ze in de pan gehakt _O-
Hoe game je op een feestje dan? Dat kunnen toch maar twee mensen max doen?
pi_138655243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef rival het volgende:

[..]

Ik weet niet beter dan dat op de verjaardagen vrijwel iedereen dronken wordt :')
oh ik dacht dat het het een BBQ-feestje was :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:41 schreef rival het volgende:

[..]

Ik ga bij een ander ook niet opruimen hoor....

Na een verjaardag moet je opruimen en dweilen.. simpel :+
en idd dan nog... :D

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2014 16:43:45 ]
pi_138655273
Ik had afgelopen weekend trouwens voor het eerst een soort hollands middagje, met schoonfamilie en mijn ouders. Mijn moeder vertelde gęnante kinderverhalen aan m'n schoonzus. :') En ik heb met de kindjes met een enorme kist lego die in de schuur stond gespeeld. O+
pi_138655285
Voor het eerst in mijn leven dat ik een soort sociale interactie met kinderen had. :') Normaal staar ik ze alleen angstig aan.
pi_138655292
Ik heb weekend *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:44:55 #272
365231 Fera
Fire & Blood
pi_138655316
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Stiekem moet ik het hem nog vertellen. :@
We zouden sowieso op dieet gaan morgen, alsin kleinere porties.

Daar ben ik ook wel bang voor ja! Hoelang heb je het volgehouden? voor het vlees ben ik overigens niet eens echt bang, eet de helft van de week sowieso al geen vlees. Maar de rest lijkt me wel lastig.
Ik neem aan dat het niet zo'n probleem is, je dwingt hem in ieder geval niet mee te doen. ;)

Euh ... Ik heb het twee keer geprobeerd. Eén keer was ik wat jonger, maar toen had m'n moeder zelf soms zo'n bui dat ze al geen rekening met me wilde houden, puur uit luiheid. ;( En als ik dan het vlees eruit ging vissen kreeg ik commentaar. Later was ik wat ouder en m'n stiefmoeder had er veel begrip voor, dus dat lukte altijd wel. Maar ja, als ik dan bij schoonouders kwam vond ik dat zo erg dat ik dan zei dat ze voor mij niets aparts hoefde te koken, hoewel ze dat wel aanboden. :') Ik vond het gewoon te erg. Dus toen was ik op een gegeven moment maar half vegetariër, met als uitzondering dus bij anderen eten.

Restaurants waren ook lastig, want vaak hebben ze hetzelfde prutje overal en vaak zit er paprika in, wat ik dus echt niet lust. :r Maar ik heb er over gedacht om het weer te proberen. Het liefst zou ik overstappen naar biologisch vlees, zodat ik die voedingsstoffen niet per se hoef te missen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_138655373
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe game je op een feestje dan? Dat kunnen toch maar twee mensen max doen?
de verliezer geeft de controller door?

en genoeg games die je met 4 kan spelen :+
pi_138655387
Ik ben al 14 jaar vegatarier :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_138655392
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

oh ik dacht dat het het een BBQ-feestje was :')

[..]

en idd dan nog... :D
nee dan helpt iedereen wel met opruimen ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')