abonnement Unibet Coolblue
pi_138651330
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef yats het volgende:

[..]

Ik knap niet snel af op iemands seksuele verleden. Aantallen of 'aparte ervaringen' heb ik wat dat betreft niet zoveel mee. Wel zou ik iemand die graag aan poep-/plasseks doet of pedofiele neigingen heeft direct afkappen. Ik zou er denk ik ook wel op af knappen als iemand daadwerkelijk een hoer/callgirl geweest is. Geen idee wat daar de achterliggende gedachte achter is, maar als ik moet gokken zou ik denken dat het puur de gedachte om betaald te worden voor seks zijn.

Leuke vraag overigens, dus ik geef hem nog een keer door
Nee dat mocht dus niet meer :). Of toch? Nee knap nergens op af. Transgender zou ik wel ff last van hebben maar kan mij het schelen wat ze met wie waar heeft gedaan als het maar goed voelt en niet alles er een week later vanzelf af valt. Toch?
Nieuwe vraag. Queefing is eigenlijk best geil
pi_138651683
Kan zeer lachwekkend zijn :D M'n ex vond het alleen zelf niet zo prettig en schaamde zich een beetje..

Queefing geil of niet? :)
pi_138674932
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
En blijkt het toch niet helemaal zo te gaan als je gehoopt en voorgesteld had. Wat doe je?
Deze vraag is nogal ruim te interpreteren. Ik zou haar zwaffelen.

Volgende vraag: Stel je bent aan het neuken in de wc van een Boeing 747, maar door turbulentie klopt de stewardess aan dat je moet gaan zitten in je stoel. Je voelt dat je nog een minuutje nodig hebt om het vluggertje af te ronden en besluit om door te gaan. Op dat moment begeven de motoren van het vliegtuig het en jullie storten neer. Paniek en gegil in het vliegtuig.en je partner wil ermee kappen terwijl je bijna op knappen staat. Wat doe je?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:27:31 #154
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138675399
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Deze vraag is nogal ruim te interpreteren. Ik zou haar zwaffelen.

Volgende vraag: Stel je bent aan het neuken in de wc van een Boeing 747, maar door turbulentie klopt de stewardess aan dat je moet gaan zitten in je stoel. Je voelt dat je nog een minuutje nodig hebt om het vluggertje af te ronden en besluit om door te gaan. Op dat moment begeven de motoren van het vliegtuig het en jullie storten neer. Paniek en gegil in het vliegtuig.en je partner wil ermee kappen terwijl je bijna op knappen staat. Wat doe je?
Als je dan toch dood moet gaan lijkt dat me een mooi einde met een lekkere klapper. Ik zou dus gewoon doorgaan met de seks en op mijn hoogtepunt het leven laten.

Stel je hebt net een nieuwe vriend/vriendin die nog bij haar ouders woont. Deze ouders zijn nogal streng en zijn tegen seks voor het huwelijk terwijl je nieuwe lover weinig met wat voor geloof dan ook heeft. Wat zou jij verzinnen om die ouders een beetje een hak te zetten en toch in het huis van je nieuwe lover seks te kunnen hebben?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138682937
New one, Ik vind het altijd geil om mijn vingers af te likken als ik m'n vriendin heb gevingerd, ze vind het ook geil als ik mijn vingers door haar laat aflikken.

Doe jij dit ook? Of voor de vrouwen vinden jullie je eigen vocht ook lekker of geil om aan te likken?
pi_138683862
Opruimslotje,waarschijnlijk straks weer open
pi_138686140
Ik heb nu van de 210 posts meer dan 50 offtopic/slowchats verwijderd. Dit topic gaat weer open onder de voorwaarden dat slowchat achterwege blijft, men niet antwoord om te antwoorden zodat ie een nieuwe vraag kan stellen.

Staat de vraag je niet aan of is hij niet van toepassing op jou dan wacht je tot iemand anders hem beantwoord en met een nieuwe vraag komt.

Verder quote je de vraagsteller zodat het overzichtelijker wordt en gaan we geen vragen doorgeven. Doe maar gewoon wat moeite om origineel te blijven

Voor vragen en opmerkingen hebben we SEX Feedback, PM en DM
pi_138686417
En weer open
  woensdag 9 april 2014 @ 13:24:02 #159
403253 Meke
after all this time? always.
pi_138687460
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:47 schreef maikuhpaik het volgende:
New one, Ik vind het altijd geil om mijn vingers af te likken als ik m'n vriendin heb gevingerd, ze vind het ook geil als ik mijn vingers door haar laat aflikken.

Doe jij dit ook? Of voor de vrouwen vinden jullie je eigen vocht ook lekker of geil om aan te likken?
Absoluut niet :D Ik heb daar niks mee, het is gewoon iets dat er bijhoort, maar geil? Nope.

Zullen we misschien ook proberen om zo min mogelijk ja of nee vragen te stellen? :@ Ik heb namelijk geprobeerd om mijn eigen nee op te rekken, maar dat ging niet helemaal verder dan dit :+

Wat vind jij de grens wat betreft sexlocaties? Waar zou je het nog doen, en waar absoluut niet meer? :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:53:42 #160
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_138717242
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:24 schreef Meke het volgende:

[..]

Absoluut niet :D Ik heb daar niks mee, het is gewoon iets dat er bijhoort, maar geil? Nope.

Zullen we misschien ook proberen om zo min mogelijk ja of nee vragen te stellen? :@ Ik heb namelijk geprobeerd om mijn eigen nee op te rekken, maar dat ging niet helemaal verder dan dit :+

Wat vind jij de grens wat betreft sexlocaties? Waar zou je het nog doen, en waar absoluut niet meer? :)
Absoluut niet: plekken waar de kans té groot is om betrapt te worden. Plekken waar veel kinderen zijn. Het bed van mn ouders/broertje/andere familie.
Wel: Alles wat dan nog over blijft. Zoals grasveldjes in bossen of achtertuinen :9 Of gewoon (mooie) binnenlocaties.

Is het seksverleden van je (nieuwe) partner bepalend voor je verdere (seks) relatie? Waarom wel/niet?
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_138875094
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Wat vind jij de grens wat betreft sexlocaties? Waar zou je het nog doen, en waar absoluut niet meer? :)
Absoluut niet: plekken waar de kans té groot is om betrapt te worden. Plekken waar veel kinderen zijn. Het bed van mn ouders/broertje/andere familie.
Wel: Alles wat dan nog over blijft. Zoals grasveldjes in bossen of achtertuinen :9 Of gewoon (mooie) binnenlocaties.

Is het seksverleden van je (nieuwe) partner bepalend voor je verdere (seks) relatie? Waarom wel/niet?
[/quote]

Jep, Vanwege dingen die in het verleden zijn gebeurd.. Maar je moet het gewoon accepteren vind ik als vriend zijnde!

Wat is het spannendste locatie waar je sex hebt gehad?
pi_138879461
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:53 schreef Rayx020 het volgende:

[..]

Wat is het spannendste locatie waar je sex hebt gehad?
Zijn er meerdere, plek/locatie/persoon maakte het spannend. Denk het "spannendste" in die zin in een privé zwembad/ bubbelbad, waar haar familie ook bij was en ons gewoon konden zien en niet in de gaten hadden wat of we aan het doen waren :)

Wat is het laatste wat je voor het eerst hebt gedaan op seksgebied en wat was dat dan?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_138879965
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Zijn er meerdere, plek/locatie/persoon maakte het spannend. Denk het "spannendste" in die zin in een privé zwembad/ bubbelbad, waar haar familie ook bij was en ons gewoon konden zien en niet in de gaten hadden wat of we aan het doen waren :)

Wat is het laatste wat je voor het eerst hebt gedaan op seksgebied en wat was dat dan?
Verkeerd gelezen:
Voor het laatst iets nieuws doen was anal play, jaren geleden. Daarna nooit echt iets nieuws gedaan eigenlijk.

Niet spannends eigenlijk. Was ochtendseks. Missionaris, achterlangs/lepeltje lepeltje in bed, en na het ontbijt nog orale seks en handwerken onder de douche. Was wel lekker, dat wel :@

Heb je een fetisj (een echte fetisj, geen normale voorkeur voor iets) die je niet tegen je vrienden zou zeggen?
  woensdag 16 april 2014 @ 14:04:38 #164
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138941476
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Verkeerd gelezen:Voor het laatst iets nieuws doen was anal play, jaren geleden. Daarna nooit echt iets nieuws gedaan eigenlijk.Niet spannends eigenlijk. Was ochtendseks. Missionaris, achterlangs/lepeltje lepeltje in bed, en na het ontbijt nog orale seks en handwerken onder de douche. Was wel lekker, dat wel Heb je een fetisj (een echte fetisj, geen normale voorkeur voor iets) die je niet tegen je vrienden zou zeggen?
Nee :P

Nu andersom; heeft je vriend/vriendin een fetisj/voorkeur die jij niet leuk vindt, maar toch doet om hem/haar te plezieren?
pi_138945107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:04 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Nee :P

Nu andersom; heeft je vriend/vriendin een fetisj/voorkeur die jij niet leuk vindt, maar toch doet om hem/haar te plezieren?
Nope

Vraag; heb je wel eens seks gehad met een neef/nicht van je. Was het meer opwindend (gedachten) dan normaal en had je nadat je klaar was gekomen spijt?
pi_138946615
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:55 schreef uA010 het volgende:

[..]

Nope

Vraag; heb je wel eens seks gehad met een neef/nicht van je. Was het meer opwindend (gedachten) dan normaal en had je nadat je klaar was gekomen spijt?
Absoluut niet.

Zelfde vraag.
  woensdag 16 april 2014 @ 16:41:57 #167
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_138946694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:39 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Absoluut niet.

Zelfde vraag.
nee en
quote:
Staat de vraag je niet aan of is hij niet van toepassing op jou dan wacht je tot iemand anders hem beantwoord en met een nieuwe vraag komt.

Verder quote je de vraagsteller zodat het overzichtelijker wordt en gaan we geen vragen doorgeven. Doe maar gewoon wat moeite om origineel te blijven
fantaseer je wel eens iets of kijk je iets wat je zelf niet zou willen meemaken irl? zo ja wat
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_138946873
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

nee en

[..]

fantaseer je wel eens iets of kijk je iets wat je zelf niet zou willen meemaken irl? zo ja wat
Excuses, dat had ik kunnen weten.

Ik fantaseerde wel eens over een trio met mijn vriendin en haar beste vriendin. Nadat het een keer bijna fout ging tijdens een avondje stappen met die beste vriendin is zoiets helaas niet meer bespreekbaar. Nog steeds lijkt een trio me echt geweldig.

Nieuwe vraag:
Heb je wel eens opzettelijk in een publieke aangelegenheid seks gehad terwijl er echt de kans was om betrapt te worden, waar was dit, hoe was het en is het voor herhaling vatbaar? Dus daar bedoel ik niet een afgelegen plaats in het bos mee.
  woensdag 16 april 2014 @ 16:52:49 #169
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_138947009
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:47 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Excuses, dat had ik kunnen weten.

Ik fantaseerde wel eens over een trio met mijn vriendin en haar beste vriendin. Nadat het een keer bijna fout ging tijdens een avondje stappen met die beste vriendin is zoiets helaas niet meer bespreekbaar. Nog steeds lijkt een trio me echt geweldig.

Nieuwe vraag:
Heb je wel eens opzettelijk in een publieke aangelegenheid seks gehad terwijl er echt de kans was om betrapt te worden, waar was dit, hoe was het en is het voor herhaling vatbaar? Dus daar bedoel ik niet een afgelegen plaats in het bos mee.
begrijpend lezen is lastig merk ik :D ik vraag of je iets NIET wil meemaken maar oke.

In antwoord op jouw vraag.
Ja in een parenclub, ook in een kroeg wel eens. ik vond het opwindend en weet zeker dat het vaker voor gaat komen.

Wat is het snelste dat jij ooit bent klaargekomen tijdens seks en vonden jij en je partner dit vervelend:?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  woensdag 16 april 2014 @ 17:25:47 #170
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138948038
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

begrijpend lezen is lastig merk ik :D ik vraag of je iets NIET wil meemaken maar oke.

In antwoord op jouw vraag.
Ja in een parenclub, ook in een kroeg wel eens. ik vond het opwindend en weet zeker dat het vaker voor gaat komen.

Wat is het snelste dat jij ooit bent klaargekomen tijdens seks en vonden jij en je partner dit vervelend:?
Ik ben gelukkig niet zo'n 'snelle klaarkomer'. Het snelste ooit was iets van 6 minuten, en dat is voor mijn doen erg snel. Soms is het wel vervelend dat ik wat langer nodig heb om klaar te komen, maar het heeft ook zeker zijn voordelen. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet zoals sommige mannen binnen een minuut klaar ben. Dan kun je toch haast niet van seks genieten lijkt me. Aangezien ik op dit moment geen partner heb krijg ik natuurlijk ook geen klachten O-)

Dezelfde vraag
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138948403
Jongens, let erop dat we geen vragen gaan doorgeven. Gewoon een nieuwe vraag bedenken
  woensdag 16 april 2014 @ 18:34:39 #172
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138950125
Oke, nieuwe vraag dan maar!

Wat is non-done voor jou?
  woensdag 16 april 2014 @ 22:58:01 #173
403253 Meke
after all this time? always.
pi_138963098
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef RonnieGardocki het volgende:
Oke, nieuwe vraag dan maar!

Wat is non-done voor jou?
Wanneer iemand geen respect heeft voor mij, mijn wil of mijn lichaam. Wanneer iemand over mijn grenzen heen gaat, zowel in bed als daarna. En met dat tweede bedoel ik vooral het geven van teveel of onjuiste details over wat gebeurd is.

Wat zou jij doen wanneer de prestaties van je longtime bedpartner te wensen over laten?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 17 april 2014 @ 05:24:10 #174
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_138968686
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Meke het volgende:

[..]

Wanneer iemand geen respect heeft voor mij, mijn wil of mijn lichaam. Wanneer iemand over mijn grenzen heen gaat, zowel in bed als daarna. En met dat tweede bedoel ik vooral het geven van teveel of onjuiste details over wat gebeurd is.

Wat zou jij doen wanneer de prestaties van je longtime bedpartner te wensen over laten?
Altijd bespreken. Maar is het een scharrel en verbeterd het niet; next ;)

Wat doe je om je partner 'over te halen' als jij zin hebt?
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 17 april 2014 @ 10:07:20 #175
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138971456
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 05:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat doe je om je partner 'over te halen' als jij zin hebt?
Subtiel aan plaatsen op haar lichaam zitten waarvan ik weet dat ze de zin vergroten. 50% van de keren werkt het, dus zeker de moeite waard. ;)

Ooit een voorstel van je (ex)partner afgewezen op seksueel gebied?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')