abonnement Unibet Coolblue
pi_137707878




Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2014 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!



ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base





PC System Requirements
OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4 Intel Core AMD Athlon XP: 1.6GHz+ V/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra ATI Radeon 9800 Intel GMA X3100 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space


Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html


Oh.
pi_137707884
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Met een paar aankopen is HSV ook wel te doen opzich
Ben nu zelf met Sampdoria makkelijk kampioen geworden van Italie omdat Juve, Milan en Roma er kut van hebben gebakken . Lazio werd 2de :')
Maar HSV heeft geen geld om die goede aankopen te doen, en van die verkopen word je ook niet wijzer. Denk dat HSV mijn volgende game wordt :P.
Oh.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:54:20 #3
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137708189
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar HSV heeft geen geld om die goede aankopen te doen, en van die verkopen word je ook niet wijzer. Denk dat HSV mijn volgende game wordt :P.
Er zijn altijd wel aardige goedkope spelers te vinden op de markt
RED ONS HENNIEGOD
pi_137708894
18 maart 2017



19 maart 2017



:') ;(

Vier wedstrijden voor het einde van de competitie kampioen. Update volgt later. *O*
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 21:04:59 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137708913
Ach, en anders volg je gewoon dit: http://www.fm-base.co.uk/(...)eating-new-club.html :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 21:06:57 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137709010
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Happel het volgende:
18 maart 2017

[ afbeelding ]

19 maart 2017

[ afbeelding ]

:') ;(

Vier wedstrijden voor het einde van de competitie kampioen. Update volgt later. *O*
Corchia, wanne kneus :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137710412
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Happel het volgende:
18 maart 2017

[ afbeelding ]

19 maart 2017

[ afbeelding ]

:') ;(

Vier wedstrijden voor het einde van de competitie kampioen. Update volgt later. *O*
:')

Nu tegen ManU, wordt lastig zonder 3 van mijn beste spelers. Maar ik verwacht dan ook niet dat ik de CL finale haal :P

Dus proberen om een leuk showtje te maken in mijn stadion (11,5k toeschouwers, uit tegen Barca was Camp Nou bijna uitverkocht met zn 95k plaatsen.... nogal een verschil :D). Uit zal ik wel overlopen worden. Het zij zo.
Children of the night. What music they make.
pi_137712676
Fischer verkocht voor 41 miljoen wat nog kan oplopen tot 48 miljoen :')
Oh.
pi_137713236
Quintero en juan iturbe _O_
hihi
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 22:19:17 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137713452
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer verkocht voor 41 miljoen wat nog kan oplopen tot 48 miljoen :')
De tering wat een bedragen zie ik hier voorbij vliegen _O- Ik mocht al blij zijn als ik een speler ter waarde van 5 miljoen voor 8 miljoen kon verkopen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:20:51 #11
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137713556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

De tering wat een bedragen zie ik hier voorbij vliegen _O- Ik mocht al blij zijn als ik een speler ter waarde van 5 miljoen voor 8 miljoen kon verkopen :')
Fischer had net de CL finale beslist hè :P. Dus die Engelse clubs denken meteen "Hé, die moeten we hebben :') "
Oh.
pi_137713665
Mijn record is ene Fransesco Mozzoni, een AMC. had ik gratis opgehaald bi Juventus en 3 seizoen later verkocht voor 37.5 mln aan Arsenal. Maar als ik mn huidige (geblesseerde) AMC verkoop, dan ben ik zomaar 80 mln rijker, want dat is zijn afkoopbedrag *)
Children of the night. What music they make.
pi_137714488
Wat leuk.... 1-1 tegen Man Utd. thuis. In de 60e minuut laat ik wat spelers invallen, waaronder een 17 jarige AMC dat nu zijn 4e wedstrijd voor Cambuur speelt. Heb hem weggeplukt uit m'n jeugd omdat ik kort zit met m'n AMC's (blessures). Zijn 1e wedstrijd was tegen FC Eindhoven (ED), zijn 2e wedstrijd tegen WII (halve finale beker), en zijn 3e wedstrijd was tegen Twente (ED), Nooit stond 'ie in de basis, is altijd ingevallen. Nu krijgt mijn 2e AMC een blessure in de 2e helft, dus ik gooi hem erin tegen ManUtd in de CL halve finale, wordt ie MoM _O_

Kerel is 85k waard _O-

En elke speler bij ManUtd. verdient minstens 500k/maand, met als uitschieter een FB die 15. mln/maand verdient.

[ Bericht 6% gewijzigd door DeHovenier op 13-03-2014 23:00:02 ]
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 23:00:17 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137715871
De seizoensstart is niet best:



;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:04:48 #15
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137716144
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De seizoensstart is niet best:

[ afbeelding ]

;(
Misschien gaat het nieuwe logo werken :P
Oh.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 23:25:02 #16
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137717155
Even pimpen met het logo:



_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137717281
quote:
17s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even pimpen met het logo:

[ afbeelding ]

_O_
Keurig.

OT: nu de bekerfinale tegen ;r PSV ;r. En ik ben niet op volle oorlogssterkte -O-
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 23:35:49 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137717621
Ik snap het niet :{

Ik sla het logo tweemaal op als .png en 180x180 en 25x18 pixels, rename de bestanden naar de unique ID van de club en flikker ze in "...Documents\Sports Interactive\Football Manager 2013\graphics\Clubs\England"-map en de submap "...\icons", start Fm13 opnieuw op, wis de cache en reload de skin, maar het werkt niet ;(

Misschien moet ik even in de daar aanwezige config.xml rommelen?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137717733
hhuuuuu


Laatste wedstrijd bij City 0-2 gewonnen, had het al eerder kunnen beslissen maar ik speelde gelijk tegen Southampton en verloor van Reading

Iancu _O_
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 00:00:30 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137718561
Super simpele handleiding om zelf faces en logos uit te knippen: http://www.fmscout.com/a-(...)s-cut-out-style.html _O_

JR verrichte schitterende acties, gaf een niet te missen kans en ik kopte hem binnen, tijd om te heerschen :D



Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 00:10:53 #21
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137718862
Logo werkt meteen, ik win met 3-1 van nummer 10 Vauxhall :D *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137720388
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Logo werkt meteen, ik win met 3-1 van nummer 10 Vauxhall :D *O*
_O_
Children of the night. What music they make.
pi_137721122
Nieuwste aanwinst:



Voor 2.5 mln overgenomen :P
Children of the night. What music they make.
pi_137721355
Met 5-1 ingemaakt @ Old Trafford. Wel verdiend ook, mn aanval was goed maar mn verdediging niet. En ik miste 3 belangrijke basisspelers.

Naja, toch nog de halve finale CL gehaald, zover ben ik nog nooit gekomen. Op naar de volgende keer *O*
Children of the night. What music they make.
pi_137721649
Even een vraagje van een oud cm/fm-verslaafde: zijn de transfers allemaal goed en makkelijk bij te houden?

Ik zat net te denken aan de tijd dat je Joe Cole en Robbie Keane als talent kom ophalen. Als ik een klein beetje van die lol van toen kan terugvinden in een game....
pi_137721757
KAMPIOENEN *O* _O_

3e keer op rij *O*

Laatste ED wedstrijd verloren van Vitas uit, magoed. Boeiend :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:05 schreef Ciscus het volgende:
Even een vraagje van een oud cm/fm-verslaafde: zijn de transfers allemaal goed en makkelijk bij te houden?

Ik zat net te denken aan de tijd dat je Joe Cole en Robbie Keane als talent kom ophalen. Als ik een klein beetje van die lol van toen kan terugvinden in een game....
Geen idee wat je bedoelt, ik ben begonnen met FM13 en ik speel die nog steeds :P
Children of the night. What music they make.
pi_137721888
Ronald Koeman wint met AS Roma de EL _O_ *O*
Children of the night. What music they make.
pi_137722027
De stand:

Children of the night. What music they make.
pi_137722241
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:15 schreef DeHovenier het volgende:
KAMPIOENEN *O* _O_

3e keer op rij *O*

Laatste ED wedstrijd verloren van Vitas uit, magoed. Boeiend :P

[..]

Geen idee wat je bedoelt, ik ben begonnen met FM13 en ik speel die nog steeds :P
Fm13 heb ik ook onuitgepakt liggen. Het gaat me erom dat de transfers goed verwerkt zijn; staan de poppetjes bij de juiste clubs of moet dat handmatig?
pi_137722293
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:59 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Fm13 heb ik ook onuitgepakt liggen. Het gaat me erom dat de transfers goed verwerkt zijn; staan de poppetjes bij de juiste clubs of moet dat handmatig?
Ik heb FM13 via Steam.

Welke poppetjes? Ik ben niet zo op de hoogte van het transferbeleid van andere clubs, dus wellicht kan je het beter aan andere users vragen :P

Ik ben sowieso niet iemand die standaard bestaande voetballers haalt.

Hell, de enige bestaande speler die nog bij mij speelt heb ik gratis overgenomen van PSG en hij is nu 30 jaar oud;. En scoren dat ie doet _O_
Children of the night. What music they make.
pi_137722436
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:59 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Fm13 heb ik ook onuitgepakt liggen. Het gaat me erom dat de transfers goed verwerkt zijn; staan de poppetjes bij de juiste clubs of moet dat handmatig?
Als je t spel nu installeert, staan alle gegevens van zomer 2012 erin. Er zijn voor 2013 vast wel data updates te vinden die de transfers van de afgelopen zomer voor je erin zet. Kijk eens op forum.manutd.nl en dan ff zoeken naar fm 2013/downloads en dan patches en updates. Daar staat ook uitgelegd hoe je het moet plaatsen. Succes
pi_137725480
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:13 schreef Stofzuigert het volgende:

[..]

Als je t spel nu installeert, staan alle gegevens van zomer 2012 erin. Er zijn voor 2013 vast wel data updates te vinden die de transfers van de afgelopen zomer voor je erin zet. Kijk eens op forum.manutd.nl en dan ff zoeken naar fm 2013/downloads en dan patches en updates. Daar staat ook uitgelegd hoe je het moet plaatsen. Succes
Thanks stofzuigert!
pi_137725562


Ik zit met een vraag over een speler. Zoals jullie kunnen zien heeft hij best wel aardige stats bij Techniek en ook qua Fysiek valt hij niet tegen. Op het mentale vlak zijn z'n stats wel vrij laag. Ik wil dmv een tutor proberen zijn mentale stats een beetje omhoog te krijgen.

Weten jullie welke (mentale) stats kunnen groeien door begeleiding van andere spelers? Doorzettingsvermogen is een er één waarvan ik weet dat die wel groeit.
pi_137726417
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de sprongkracht van 1 van mn verdedigers te vergroten...
Hij is al sinds z'n 18e heavy aan het trainen op sprongkracht, nu is die 22 maar blijft die sprongkracht op 8 staan...
Jammer, verder best goede stats en is in potentie denk ik wel 1 van de betere nederlandse verdedigers..
PSN: Metal_Akilla
pi_137731281
Ajax :')


Is Fischer bij jullie ook zo ontzettend slecht maar wel veel waard en goede stats?

Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_137733635
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef wieisboos het volgende:
Ajax :')
[ afbeelding ]

Is Fischer bij jullie ook zo ontzettend slecht maar wel veel waard en goede stats?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij doet hij het wel aardig

pi_137737746
Wie weet een goede tactiek voor FM 14.3 Zelf hou ik van 4222( 2 centrale 2 wingers 2 strikers) en van 41221(1 verdedigende middevelder 2 centraal 2 wingers 1 spits).

Heeft iemand misschien voor die twee formaties een passende tactiek voor FM 14.3 .
pi_137738923
Lekker spel is het ook weer. In één wedstrijd zijn drie centrale verdedigers geblesseerd geraakt.. 8)7
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:36:33 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137741811
Victorie! In seizoen vier is alles op zijn plaats gevallen. Vanaf wedstrijd een is alles gelopen zoals ik het zou willen.



Twee wedstrijden verloren, waar de laatste eigenlijk onnodig was omdat ik mijn b-elftal opstelde..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Europees gezien was het lichtelijk teleurstellend. Had er in ieder geval meer van verwacht. De voorronde tegen AIK en Malmo verliepen zonder problemen. In groepsfase moest ik tegen Dynamo Kyiv, Maribor en Rapid Wien. Afgezien van de openingswedstrijd tegen Kyiv, ook daar geen problemen gehad. Alles, op eerste na, vrij eenvoudig gewonnen. Volgend seizoen mag ik het gaan proberen in de CL.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ik vorig seizoen vrij snel strandde in de beker, was dit seizoen een piece of cake. In de finale werd Ajax moeiteloos aan de kant gezet, ook al werd het 1-0.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua aankopen heb ik het vrij rustig gehouden. Sorensen halverwege de competitie gehaald. Geen miskoop geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belangrijke aandeelhouders in het kampioenschap waren achtereenvolgens:

Adnan Januzaj - Absolute held van dit team. Topscoorder in de competitie, meeste assists en hoogste overall score. Wil proberen hem definitief over te nemen. Dat wordt lappen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
James Ward-Prowse - Motor op het middenveld. Speelde of als box-to-box of als amc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sebastien Corchia - Held op de rechtsback. Opkomende flankspeler met erg veel assists. Minpunt is dat hij de dag na het kampioenschap zegt weg te willen. Flink cashen dan maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rodrigo Gomez - Flankspeler op rechts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Selectie ziet er als volgt uit in het seizoen 2016/2017. Tactiek volgt eronder. Werkt zeer goed met de juiste spelers op elke positie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor volgend seizoen deze spelers al vastgelegd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:01:24 #41
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137748286
Ik vraag om een nieuw stadion. Wordt afgewezen. Ik laat het uitlekken aan de pers. Resultaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant... Feyenoord en plannen van nieuw stadion...
I love my mispoken words.
pi_137749791
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef Happel het volgende:
Victorie! In seizoen vier is alles op zijn plaats gevallen. Vanaf wedstrijd een is alles gelopen zoals ik het zou willen.

[ afbeelding ]

Twee wedstrijden verloren, waar de laatste eigenlijk onnodig was omdat ik mijn b-elftal opstelde..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Europees gezien was het lichtelijk teleurstellend. Had er in ieder geval meer van verwacht. De voorronde tegen AIK en Malmo verliepen zonder problemen. In groepsfase moest ik tegen Dynamo Kyiv, Maribor en Rapid Wien. Afgezien van de openingswedstrijd tegen Kyiv, ook daar geen problemen gehad. Alles, op eerste na, vrij eenvoudig gewonnen. Volgend seizoen mag ik het gaan proberen in de CL.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ik vorig seizoen vrij snel strandde in de beker, was dit seizoen een piece of cake. In de finale werd Ajax moeiteloos aan de kant gezet, ook al werd het 1-0.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua aankopen heb ik het vrij rustig gehouden. Sorensen halverwege de competitie gehaald. Geen miskoop geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belangrijke aandeelhouders in het kampioenschap waren achtereenvolgens:

Adnan Januzaj - Absolute held van dit team. Topscoorder in de competitie, meeste assists en hoogste overall score. Wil proberen hem definitief over te nemen. Dat wordt lappen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
James Ward-Prowse - Motor op het middenveld. Speelde of als box-to-box of als amc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sebastien Corchia - Held op de rechtsback. Opkomende flankspeler met erg veel assists. Minpunt is dat hij de dag na het kampioenschap zegt weg te willen. Flink cashen dan maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rodrigo Gomez - Flankspeler op rechts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Selectie ziet er als volgt uit in het seizoen 2016/2017. Tactiek volgt eronder. Werkt zeer goed met de juiste spelers op elke positie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor volgend seizoen deze spelers al vastgelegd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi overzichtje!

Ik ben ook kampioen geworden, voor de 3e keer op rij. Voor het eerst in de halve finale CL, en ook de bekerfinale bereikt, die ik verloor van PSV na verlengingen.

Children of the night. What music they make.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:19:13 #43
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137751611
Met grote overmacht kampioen. :)

I love my mispoken words.
pi_137752454
Mijn linksback maakt wel een bijzondere hattrick: een veld goal, een penalty en een vrije trap.

Nieuwe game gestart met 2 managers. Eentje in IJsland bij FH en nationale elftal van IJsland en eentje bij PSV en Nederland.

Ben in januari 2013 begonnen, dus NL ligt nog een half jaar stil.
Met FH na een stroef begin in de Upper League Cup(groepsfase van 7 duels) met een gelijkspel en een nederlaag begin ik op stoom te raken: 1-0, 3-0 en 4-1 winst.

Met PSV speel ik een serie oefenduels. Sommigen gaan goed(2-0 tegen Red Bull Salzburg en 4-0 tegen Jong PSV) sommigen ook niet: Thuis 1-5 verloren van Dukla Praag :')
pi_137757202
:')



Heb die gast net een paar dagen geleden aangenomen. Hij is fitness coach _O-
Children of the night. What music they make.
pi_137757352
Ik ben de 10e beste club van Europa _O_
Children of the night. What music they make.
pi_137758845
Na 6 gewonnen wedstrijden de finale van de Upper League Cup verloren van het een divisie lager uitkomende Leiknir R.
Had 13 schoten, 4 op doel en 6 CCC's, ik scoorde niet.
Zij hadden 3 schoten, 1 op doel, 1 CCC en zij scoorden 1x..
pi_137759685
Sinds kort weer bezig, vond het sneu hoe NEC het in de echte competitie doet terwijl ze volgens mij best redelijke spelers hebben. Nu 12 wedstrijden gespeeld, geen aankopen gedaan (budget laat het niet echt toe), en ook geen staff additions (kon 1 extra trainer halen, maar om een beetje een redelijke trainer te krijgen moet er een salaris betaald worden wat ik niet kan hebben).

De trainers vallen erg tegen bij NEC iig, maar na een stroeve start (verlies PSV, gelijk Twente) een ongeslagen reeks in de Eredivisie opgezet. Wel in de beker verloren van Willem II. Sta nu in de Eredivisie 1ste en heb zojuist nr 2 Feyenoord met 0-2 verslagen dus ik loop iets uit op ze. Ik denk dat Pelle wel geblesseerd was, want hij stond er niet in. En ik verwacht dat dat de reden is waarom dit redelijk simpel ging :')
pi_137768753

:') :') :')
Ik ga dit sterk afzwakken, want dit is gewoon een ai exploit :D
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 16:28:21 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137769103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:18 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
:') :') :')
Ik ga dit sterk afzwakken, want dit is gewoon een ai exploit :D
Ik snap die regels niet, maar bazig dat je met Colorado speelt _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137770190
Wat is dit nou weer voor iets raars. Krijg de vraag waarom ik Michael Reiziger de zwakste schakel bij Groningen vind terwijl hij trainer bij Sparta is 8)7



  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:10:06 #52
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137770356
Dit soort spelers zijn bij mij in het spel gewoon al tijdenlang transfervrij. :')

hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:13:22 #53
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137770449
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
Dit soort spelers zijn bij mij in het spel gewoon al tijdenlang transfervrij. :')

[ afbeelding ]
Hij is ook veel te langzaam :{w
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137771947
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij is ook veel te langzaam :{w
Idd. En hij kan niet eens keepen :')

Totaalvoetbal my ass.
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 20:54:13 #55
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137778944
Best irritant dat elke nieuwe club die je maakt dezelfde unique ID krijgt, namelijk 2062002128 :') Dit is alleen te voorkomen door binnen een editorsave een extra club aan te maken, die dan ...129 krijgt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:58:06 #56
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137783865
Met AC Milan sta ik nu in de winterstop op de 3e plek. Gaat eigenlijk boven verwachting, dus ik verwacht nog wel een dip ergens :'). Ook ben ik door in de CL.

Ik heb Savic en Boilesen gekocht. Xhaka komt in de winter en nog een rechtsbuiten uit Brazilië.

Die salarissen trouwens bij Milan _O- ze betalen gewoon 100 miljoen per jaar aan salarissen terwijl ze echt een hele matige selectie hebben :') . Een Mexes verdient al 7 miljoen :').
Oh.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:11:33 #57
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137784516


:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:31:58 #58
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137785501
Leuk trouwens om een paar topics terug te lezen en dan het verschil in stats te zien. :P

quote:
15s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Moet zo'n 11 miljoen kosten. Wat vinden jullie?

[ afbeelding ]

quote:


:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137788907
AS Monaco benaderde me net voor de 6e keer of ik hun coach wou worden. De 6e keer sinds het seizoen afgelopen is, en ik heb altijd nee gezegd. Sterker nog, in de winterstop benaderden ze me minstens 10x :')
Children of the night. What music they make.
pi_137792613
Ben benieuwd of het zo eenvoudig blijft gaan in IJsland of dat ik toch nog een terugval krijg..
Na 4 duels al 5 punten voor op de nummer 2 en al met 7-1 uit bij de nummer 3 Keflavik gewonnen.
pi_137797678
Geweldige youth intake weer, dat met excellent facilities _O_
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_137804068


Nieuwe scout voor mijn club, dat is toch formidabel. :)
It Never Hurts To Help!
pi_137804974
Ben niet echt slim geweest, heb het contract van mijn 30 jarige spits met 5 jaar verlengd :')
Children of the night. What music they make.
  zondag 16 maart 2014 @ 17:19:43 #64
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137805378
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:43 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe scout voor mijn club, dat is toch formidabel. :)
:D

Ik heb bij Ajax



:P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 17:23:25 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137805504
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:43 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe scout voor mijn club, dat is toch formidabel. :)
Wat zijn z'n stats?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137806015
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wat zijn z'n stats?


Best prima eigenlijk, maar ik had er niets mee te maken dus vond het geinig dat mijn TD met Bossie aankwam.
It Never Hurts To Help!
pi_137806762
Bayern Munchen beidt onverwachts op mijn vervangende AMC, die wegens een lange blessure van mn basis AMC vaak in de basis stond afgelopen maanden. Hij is 6 mln waard en Bayern biedt 12 mln. Maar hij heeft net een nieuw contract ondertekend dus ik heb hem nog tot 2030 (5 jaar later). Ik denk dat ik hem hou en hem volgend seizoen in de basis ga zetten.
Children of the night. What music they make.
pi_137810135
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef wieisboos het volgende:
Geweldige youth intake weer, dat met excellent facilities _O_
[ afbeelding ]
Hoe is je youth recruitment network en junior coaching dan? Telt ook wel mee he. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 16 maart 2014 @ 20:30:38 #69
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137814055
quote:
Zoals Chiellini hier bij Feyenoord zat, Robben en v/d Vaart bij Cambuur en Gerrard besloot zijn schitterende loopbaan af te sluiten in Utrecht _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 16 maart 2014 @ 23:32:45 #70
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137826820



Wedstrijd erna:



:+

[ Bericht 41% gewijzigd door Lindgren. op 16-03-2014 23:58:43 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 17 maart 2014 @ 00:56:43 #71
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137829530
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wedstrijd erna:

[ afbeelding ]

:+
Jezus, die statistieken _O-

Ohja, klinkt trouwens weer erg Nederlands.. :*
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 17 maart 2014 @ 10:45:02 #72
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137833615
quote:
11s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:56 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Jezus, die statistieken _O-

Ohja, klinkt trouwens weer erg Nederlands.. :*
Ik let erg op Nederlanders hoor. :P Ze zijn kwalitatief alleen een stuk minder, maar het is lang niet zo erg als een paar seizoenen terug. :*

Daarnaast spreekt iedereen in de selectie Nederlands en heeft de helft van alle buitenlanders ook een Nederlands paspoort. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 17 maart 2014 @ 16:21:27 #73
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137846930
We zijn dit seizoen aan de hand van de 21-jarige Bennie ( O+ ) goed begonnen. Een beetje veel tegengoals, maar daar wordt aan gewerkt. :)





41 uit 46 qua A-interlands ook echt. :P Op die leeftijd. _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 17 maart 2014 @ 18:13:42 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137851021
De wanhoop nabij in mijn game met Twente. Het team is echt tyfusslecht. De enige 3 met talent die er rondlopen zijn Brama, Tadic en Castaignos.
Castaignos is een leuke afmaker, verder niks. Brama is om de haverklap geblesseerd en anders pakt hij wel kaarten zodat hij gewisseld moet worden en Tadic is al het hele jaar klote. Hij schiet af en toe in de laatste minuut een eretreffer binnen als we met 3-1 de boot in gaan. Verder haalt hij alleen maar kutcijfers en belanden alle ballen in de tweede ring.

De keepers zijn denk ik wel het toppunt. De aanwezige keepers, Boschker, Stevens, Bednarek, Marsman, Plattel, Dronkers en Stieneman, zijn allemaal nog te slecht om in de Eredivisie te spelen en zorgen er eigenhandig voor dat je minstens 3 goals tegenkrijgt.

Dus ik heb eerst Rybka gehaald, bleek die 2 jaar geschorst te zijn. Daarna Adan gehaald. Die begon erg aardig, al is hij 2 periodes out geweest waardoor Boschker zorgde voor 5 nederlagen op rij.
Nu is Adan uit vorm, omdat hij ontevreden is. Hij levert iedere wedstrijd minstens 2 ballen in direct bij de tegenstander die vrij staat rond de 16. Hij komt niet uit. Geen reactievermogen. Het is een drama.

Nou hoopte ik op goede regens, maar de beste kan misschien goed genoeg worden voor een clubje van Go Ahead. De rest is voer voor de Jupiler League. Met nog 3 duels te gaan en een dramatische reeks achter de rug (1 overwinning in 11 wedstrijden en 6 nederlagen) en de titel uit zicht, lijkt een ontslag om de hoek.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 maart 2014 @ 18:27:03 #75
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137851509
En we gaan gewoon door. Thuis verliezen van NEC, in blessuretijd.
In 92 minuten geen kans gecreëerd ondanks aanvallend voetbal. Sja.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 maart 2014 @ 18:47:33 #76
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137852328
quote:
17s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

Dus ik heb eerst Rybka gehaald, bleek die 2 jaar geschorst te zijn.
_O_ _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 18:49:23 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137852404
quote:
17s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
De wanhoop nabij in mijn game met Twente. Het team is echt tyfusslecht. De enige 3 met talent die er rondlopen zijn Brama, Tadic en Castaignos.
Castaignos is een leuke afmaker, verder niks. Brama is om de haverklap geblesseerd en anders pakt hij wel kaarten zodat hij gewisseld moet worden en Tadic is al het hele jaar klote. Hij schiet af en toe in de laatste minuut een eretreffer binnen als we met 3-1 de boot in gaan. Verder haalt hij alleen maar kutcijfers en belanden alle ballen in de tweede ring.

De keepers zijn denk ik wel het toppunt. De aanwezige keepers, Boschker, Stevens, Bednarek, Marsman, Plattel, Dronkers en Stieneman, zijn allemaal nog te slecht om in de Eredivisie te spelen en zorgen er eigenhandig voor dat je minstens 3 goals tegenkrijgt.

Dus ik heb eerst Rybka gehaald, bleek die 2 jaar geschorst te zijn. Daarna Adan gehaald. Die begon erg aardig, al is hij 2 periodes out geweest waardoor Boschker zorgde voor 5 nederlagen op rij.
Nu is Adan uit vorm, omdat hij ontevreden is. Hij levert iedere wedstrijd minstens 2 ballen in direct bij de tegenstander die vrij staat rond de 16. Hij komt niet uit. Geen reactievermogen. Het is een drama.

Nou hoopte ik op goede regens, maar de beste kan misschien goed genoeg worden voor een clubje van Go Ahead. De rest is voer voor de Jupiler League. Met nog 3 duels te gaan en een dramatische reeks achter de rug (1 overwinning in 11 wedstrijden en 6 nederlagen) en de titel uit zicht, lijkt een ontslag om de hoek.
De tering :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 17 maart 2014 @ 19:09:33 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137853356
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

_O_ _O-
Dat was een jammerlijke, en dure, vergissing.

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

De tering :')
Het is echt een teringzooi daar. :')
Die hele staf is ook lachwekkend _O-
Gelukkig gaan er nu veel stafleden weg, waardoor er wat geld vrijkomt en ik wat fatsoenlijke mensen kan halen. Mits ik niet ontslagen word over 2 duels. Nog tegen Ajax en PSV. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 maart 2014 @ 19:18:28 #79
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137853843
Ook zou ik willen klagen over het belachelijke aantal blessures (heb 7 linksbacks moeten gebruiken) op de back posities en de vleugelposities. Maar dit is inmiddels standaard. Al die blessure gevoelige kereltjes mogen oprotten. Kuiper, Schilder, John, Rendla, Brama, Adan, Leugers, Cabral. Kan ik niet op bouwen.

Maar wel zowaar van PSV gewonnen, 2-0. Ik sta nu 3de en moet het beter doen dan PSV in de laatste wedstrijd.
Vitesse staat eerste, Feyenoord tweede.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 maart 2014 @ 19:51:47 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137855646
Ook kansloos van Ajax verloren. 5-3, waarbij we 2 doelpunten weggaven door debiele passes terug door het centrum waar alleen de spits van Ajax stond. :')
Sigthorsson heeft dit seizoen 10 keer gescoord, waarvan 5 keer tegen mij.

Van de 3de naar de 6e plaats gevallen op 1 speeldag, mi gado zeg.
Een aantal spelers gaan we niet meer in het eerste terugzien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137864145
FH makkelijk kampioen gemaakt van IJsland. Na de 22 duels had ik 18 punten voorsprong. Slechts 2 nederlagen en tevens slechts 8 tegengoals.
Tevens de beker gewonnen.

CL minder succes. Verloren van Viktoria Plzen.
Met PSV groepsfase CL behaald, Eerst Zulte Waregem verslagen en vervolgens uit met 4-1 bij Lyon gewonnen, thuis hield ik ze op 0-0. Eerste groepsduel thuis 1-1 tegen Barcelona. Verder bij Viktoria Plzen en Milan in de poule. In de competitie gelijk tegen AZ,Twente en Feyenoord(hun gescoorde penalty was hun enige schot op doel), rest gewonnen.

In de beker heb ik Achilles 29 uitgeschakeld. In de Kuip was Excelsior M. te ster voor Feyenoord.
  maandag 17 maart 2014 @ 22:13:33 #82
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137864581
Even een vreemde vraag misschien, maar ik heb op dit moment deze tactiek:



Werkt als een trein. Het enige punt wat ik vervelend vind, is dat mijn AML en AMR vaak naar binnen trekken in balbezit.

Ik wil eigenlijk dat ze het veld breed houden (staat vanaf nu ingesteld) en elke bal eigenlijk laag voorgeven op mijn spits, die als Afmaker staat ingesteld. De enige optie bij voorzetten is alleen voorzetten naar de eerste paal, tweede paal, midden of naar de targetman. Hoe kan ik zorgen dat de ballen richting mijn spits gaan, zonder hem als Targetman in te stellen?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 17 maart 2014 @ 22:27:43 #83
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137865636
laat anders maar :')





note: we zitten nog niet eens in de winterstop :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137867791

_O_

Zijn value is flink omhoog gegaan door al die prijzen. En omdat ik hem voor ¤veelteveel gekocht heb
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  maandag 17 maart 2014 @ 23:20:58 #85
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137868510
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
[ afbeelding ]
Zijn value is flink omhoog gegaan door al die prijzen. En omdat ik hem voor ¤veelteveel gekocht heb
Baasje. :D En wat een bedrag. En dan te bedenken dat Eduardo, mijn beste CB, 'maar' 17 miljoen waard is. :P

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137868934
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Baasje. :D En wat een bedrag. En dan te bedenken dat Eduardo, mijn beste CB, 'maar' 17 miljoen waard is. :P

[ afbeelding ]
Had ik ook toen ik met Ajax speelde :P
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 01:35:07 #87
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137871576


:~

Wonderkind. 3 seizoenen geleden voor 900k van PSV gestolen. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 18 maart 2014 @ 06:57:48 #88
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137872167
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Even een vreemde vraag misschien, maar ik heb op dit moment deze tactiek:

[ afbeelding ]

Werkt als een trein. Het enige punt wat ik vervelend vind, is dat mijn AML en AMR vaak naar binnen trekken in balbezit.

Ik wil eigenlijk dat ze het veld breed houden (staat vanaf nu ingesteld) en elke bal eigenlijk laag voorgeven op mijn spits, die als Afmaker staat ingesteld. De enige optie bij voorzetten is alleen voorzetten naar de eerste paal, tweede paal, midden of naar de targetman. Hoe kan ik zorgen dat de ballen richting mijn spits gaan, zonder hem als Targetman in te stellen?
Heb je persoonlijke instellingen goed staan? Dat ze bij de zijlijn spelen etc.
Als dat allemaal goed staat, dan hangt het ook nog af van de speelstijl van de speler. DIe kan je een eigenschap aantrainen, dat ze het liefst langs de zijlijn staan. Het kan zijn, dat je huidige het liefst naar binnen trekken.
I love my mispoken words.
pi_137872629
Hier wint Ajax ff thuis van Real(2-1) :O
Ok, Ajax had er wel een eigen goal van Casillas een rode kaart van Sergio Ramos en na de 2-1 een rode kaart van Dani Carvajal voor nodig, maar: boeiend.

Op de coefficienten lijst van vorig seizoen staan Ajax en mijn PSV precies gelijk :)

Ben niet echt tevreden met mijn tactiek.. Speel met een spitsloze tactiek. Maar ik scoor de laatste 5 duels te weinig. Slechts 6 goals gemaakt. En ik had er 4 tegen. Resultaat: 1-2 verlies van Viktoria Plzen :') Gelijk tegen Barcelona en Feyenoord, 1-0 winst op Heracles en Groningen en 2-0 tegen Achilles 29.
Ga het nu eens met Locadia als AMC proberen. Bakkali verhuis daardoor naar de bank.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:34:26 #90
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137873891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:13 schreef MMUFC het volgende:
Hier wint Ajax ff thuis van Real(2-1) :O
Ok, Ajax had er wel een eigen goal van Casillas een rode kaart van Sergio Ramos en na de 2-1 een rode kaart van Dani Carvajal voor nodig, maar: boeiend.

Op de coefficienten lijst van vorig seizoen staan Ajax en mijn PSV precies gelijk :)

Ben niet echt tevreden met mijn tactiek.. Speel met een spitsloze tactiek. Maar ik scoor de laatste 5 duels te weinig. Slechts 6 goals gemaakt. En ik had er 4 tegen. Resultaat: 1-2 verlies van Viktoria Plzen :') Gelijk tegen Barcelona en Feyenoord, 1-0 winst op Heracles en Groningen en 2-0 tegen Achilles 29.
Ga het nu eens met Locadia als AMC proberen. Bakkali verhuis daardoor naar de bank.
Ik speel met 1 spits en ik scoor al weinig.
Jij hebt een breed middenveld met opkomende AMC of iets?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137877452
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 01:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

:~

Wonderkind. 3 seizoenen geleden voor 900k van PSV gestolen. _O_
lekker jezus
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_137880145
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik speel met 1 spits en ik scoor al weinig.
Jij hebt een breed middenveld met opkomende AMC of iets?
3 centrale verdedigers, een DML en DMR en 2 DMC's, 2 MC's(aanvallend) en een AMC.
Heb even zitten kijken en ik denk dat het probleem in het scoren zit. Kans zijn er namelijk voldoende, alleen gescoord wordt er niet echt. Ga daarom experimenteren met Locadia of Matavz op de AMC plaats. Was Depay en na diens blessure Bakkali.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:21:12 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137881055
Mijn spelers zijn van glas gemaakt dit seizoen.
We zitten in eind augustus en we hebben al diverse botbreuken. Een gebroken jukbeen, een gebroken arm, een gebroken pols en een gebroken voet. EDIT: plus 1 gebroken vinger.
Ook nog een verrekte hamstring en een gescheurde hamstring. 3 gelijke spelen en 1 overwinning. Het gaat stroef.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kaneelstokje op 18-03-2014 13:26:58 ]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:52:08 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137882498
Zojuist vlak voor de transferdeadline deze jongen gehaald:
Hij presteerde goed op het jeugd WK en mijn scouts waren lyrisch over hem. Hij kostte me wel 3,5 miljoen plus een doroverkoopclausule, maar toch.

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:03:46 #95
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137887514
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 06:57 schreef Sejt het volgende:

[..]

Heb je persoonlijke instellingen goed staan? Dat ze bij de zijlijn spelen etc.
Als dat allemaal goed staat, dan hangt het ook nog af van de speelstijl van de speler. DIe kan je een eigenschap aantrainen, dat ze het liefst langs de zijlijn staan. Het kan zijn, dat je huidige het liefst naar binnen trekken.
Thanks. Heb dat wel ingesteld ja. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:03:57 #96
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137887527
Oh, en _O- _O-

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137888084
Heeft er iemand een leuke tactiek voor 14.3 ?
Ik zoek 41221 kan iemand me misschien helpen alvast bedankt.

----------SP
AML----------AMR
------MC-MC
--------VMC

LB- VC- VC- RB

---------GK
pi_137888760
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Baasje. :D En wat een bedrag. En dan te bedenken dat Eduardo, mijn beste CB, 'maar' 17 miljoen waard is. :P

[ afbeelding ]
Heb in mijn Real Madrid save een verdediger met waarde 60-70 miljoen. (Gekocht voor 9)
Heeft sprongkracht 10. :') Is alleen goed tegen spaanse manlets.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 17:59:29 #99
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137892005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:31 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Heb in mijn Real Madrid save een verdediger met waarde 60-70 miljoen. (Gekocht voor 9)
Heeft sprongkracht 10. :') Is alleen goed tegen spaanse manlets.
_O- Hier is ook een knul van 1.75 een van de duurste verdedigers ter wereld. :P

Bennie is dit seizoen lekker bezig geweest. _O_ Op je 21ste de gouden schoen winnen terwijl je in de Eredivisie speelt. _O_


hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:18:00 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137894827
Hop, eerste interesse van clubs voor mijn persoontje begint te komen. Southampton klopt aan de deur. Leuke ploeg, maar nee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137900757
Nederland naar het WK geleid, IJsland net niet.

Met Nederland had ik wel mazzel. Door een gelijkspel tegen Estland had ik de eerste plaats verspeeld. Doordat ik zelf nipt van Hongarije won en Turkije van koploper Roemenië won zakte Roemenië naar 3 en steeg ik naar 1.

IJsland pakte zeges op Albanië en Cyprus gelijk tegen Zwitserland en Slovenië. Door de zege op Noorwegen en doordat Slovenië van groepswinnaar Zwitserland eindigt Slovenië 2e en ik op 1 punt daarachter 3e.
  Moderator dinsdag 18 maart 2014 @ 21:29:54 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137901759
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:59 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

_O- Hier is ook een knul van 1.75 een van de duurste verdedigers ter wereld. :P

Bennie is dit seizoen lekker bezig geweest. _O_ Op je 21ste de gouden schoen winnen terwijl je in de Eredivisie speelt. _O_
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sodeknetter wat een baasje _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137902512
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
laat anders maar :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

note: we zitten nog niet eens in de winterstop :')
Vind je het gek, met zo 'n speler :9~
Children of the night. What music they make.
pi_137902851
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en _O- _O-

[ afbeelding ]
Jeboi _O_

Ik ga nog steeds stuk om die voornaam :')

Leuk dat je die naam ook hebt gebruikt bij de FM-speler topics.

quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:59 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

_O- Hier is ook een knul van 1.75 een van de duurste verdedigers ter wereld. :P

Bennie is dit seizoen lekker bezig geweest. _O_ Op je 21ste de gouden schoen winnen terwijl je in de Eredivisie speelt. _O_
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mijn Sainrimat heeft die prijs 2x achter elkaar gewonnen :6
Children of the night. What music they make.
pi_137905684


_O_
Children of the night. What music they make.
pi_137910122
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:16 schreef Karaeski het volgende:
Heeft er iemand een leuke tactiek voor 14.3 ?
Ik zoek 41221 kan iemand me misschien helpen alvast bedankt.

----------SP
AML----------AMR
------MC-MC
--------VMC

LB- VC- VC- RB

---------GK
Iemand ?? aub
  woensdag 19 maart 2014 @ 00:16:32 #107
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137910497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:05 schreef Karaeski het volgende:

[..]

Iemand ?? aub
Kijk eens op FMbase voor tactieken
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 19 maart 2014 @ 00:19:11 #108
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137910567
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Jeboi _O_

Ik ga nog steeds stuk om die voornaam :')

Leuk dat je die naam ook hebt gebruikt bij de FM-speler topics.

[..]

Mijn Sainrimat heeft die prijs 2x achter elkaar gewonnen :6
Ik ben begonnen onder m'n eigen naam, maar heb mezelf gewoon een bijnaam gegeven. :P Wel briljant dat het stadion dan ook gewoon zo heet. :D Ben benieuwd of dat verandert als ik m'n bijnaam weghaal.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:07:01 #109
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137923558


Boven de 100 ga ik accepteren denk ik :@
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 14:07:46 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137923591
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en _O- _O-

[ afbeelding ]
Jeboi Veste _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137923686
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en _O- _O-

[ afbeelding ]
Welk jaar is dit?
En hoeveel zitplaatsen krijg je?
pi_137925045
Heb je het geld nodig dan?
Die gozer kan de grootste legende ooit worden.
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:18:33 #113
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137927926
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:53 schreef Stofzuigert het volgende:
Heb je het geld nodig dan?
Die gozer kan de grootste legende ooit worden.
Nee, heb het geld totaal niet nodig. Heb een bod van 96 miljoen inmiddels afgeslagen. :P Ik denk dat ik 'm hou ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:10 schreef Leonos het volgende:

[..]

Welk jaar is dit?
En hoeveel zitplaatsen krijg je?
2025. Ze weigerden het eerst, maar toen heb ik het naar de media gelekt. :@ (Terwijl we echt vorig seizoen de ArenA nog hebben gekocht. _O- )



:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137928956
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:18 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Nee, heb het geld totaal niet nodig. Heb een bod van 96 miljoen inmiddels afgeslagen. :P Ik denk dat ik 'm hou ja.

[..]

2025. Ze weigerden het eerst, maar toen heb ik het naar de media gelekt. :@ (Terwijl we echt vorig seizoen de ArenA nog hebben gekocht. _O- )

[ afbeelding ]

:D
Ah, hier ook 2025 met 85.000 man.
Zal wel standaard zijn.
pi_137932544
Ben weer aan het Game hoppen geslagen.. Nieuwe game gestart bij Fulham.

Heb daar gewoon een lening van 152 miljoen :o
20 jaar lang ruim 600k per maand terug betalen..

[ Bericht 1% gewijzigd door MMUFC op 19-03-2014 18:46:54 ]
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:17:39 #116
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137945029


Ja, true. Die komen echt tekort. 10.gif14.gif





Gomez is zelfs een wonderkind. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 22:42:35 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137946425
Gómez toont totaal geen inzet en doet niet aan teamwork. Weg ermee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137946767
Gomez kan zichzelf ook niet twee keer opdrukken
pi_137948369
Gomez is een mietje. Zet Gomez tegenover een Jaap Stam of een Pepe, en hij is nergens meer :')
Children of the night. What music they make.
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 23:38:00 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137949826
Intussen zit ik weer eens in de editor te rommelen, wil eens een leuke Duitse club maken (inb4 "haha dan speel je toch met Twente" :') ) en snuffelde wat rond op het internet om te zien welke grote/bekende steden zonder topclub zaten.

Mijn oog viel op Trier, en na het opstarten van de editor kwam ik er achter dat Trier alleen wat clubs in lagere divisies heeft. Aan mij de taak om VfL Trier naar de 1. Bundesliga te brengen 8-) Omdat ik geen zin heb om een tweede project_holland te doen swapte ik Erfurt (3e divisie) met Trier en zit nu het spelersbestand te vullen ^O^

Ben er nog niet helemaal uit qua de clubkleuren, maar dat komt wel goed.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137953644
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen zit ik weer eens in de editor te rommelen, wil eens een leuke Duitse club maken (inb4 "haha dan speel je toch met Twente" :') ) en snuffelde wat rond op het internet om te zien welke grote/bekende steden zonder topclub zaten.

Mijn oog viel op Trier, en na het opstarten van de editor kwam ik er achter dat Trier alleen wat clubs in lagere divisies heeft. Aan mij de taak om VfL Trier naar de 1. Bundesliga te brengen 8-) Omdat ik geen zin heb om een tweede project_holland te doen swapte ik Erfurt (3e divisie) met Trier en zit nu het spelersbestand te vullen ^O^

Ben er nog niet helemaal uit qua de clubkleuren, maar dat komt wel goed.
Waarom speel je dan niet gewoon met Twente?
  donderdag 20 maart 2014 @ 01:34:12 #122
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137954309
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 09:21:04 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137957314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:08 schreef Krediax het volgende:

[..]

Waarom speel je dan niet gewoon met Twente?
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137959163
Waar zie je eigenlijk of iemand een wonderkid is? ik heb namelijk een aantal talenten met 5 ster potentie(en ik heb een aantal spelers die 5 sterren zijn) dus die talenten kunnen dan waarschijnlijk wel wereldtop worden..
PSN: Metal_Akilla
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:46:02 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137959659
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Akilla het volgende:
Waar zie je eigenlijk of iemand een wonderkid is? ik heb namelijk een aantal talenten met 5 ster potentie(en ik heb een aantal spelers die 5 sterren zijn) dus die talenten kunnen dan waarschijnlijk wel wereldtop worden..
Ik gebruik altijd find similar players voor dat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137959866
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Akilla het volgende:
Waar zie je eigenlijk of iemand een wonderkid is? ik heb namelijk een aantal talenten met 5 ster potentie(en ik heb een aantal spelers die 5 sterren zijn) dus die talenten kunnen dan waarschijnlijk wel wereldtop worden..
Bij hun omschrijving staat dan 'Wonderkid'
pi_137960345
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd find similar players voor dat.
Ga ik is proberen, bedankt!

quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Bij hun omschrijving staat dan 'Wonderkid'
Ipv fairly-determined enzo?
PSN: Metal_Akilla
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:14:32 #128
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_137963867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef dion_v_k het volgende:
PSG heeft hier al 8x op rij de Ligue 1 gewonnen :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_137966680
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:14 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Money well spend
pi_137968612
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:10 schreef Akilla het volgende:

[..]

Ga ik is proberen, bedankt!

[..]

Ipv fairly-determined enzo?
Nee.



Rechtsboven staat bij deze speler: towering centre-back. Als je een wonderkind hebt, dan staat daar: wonderkid.

Ik heb er nog nooit eentje gehad ;(

quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:14 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier ook, behalve in 2021. Toen won Girondins Bordeux.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:01:00 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137968803
Frankrijk is dus een leuke competitie om eens de strijd aan te gaan met het grote PSG.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137973332
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:54 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nee.

[ afbeelding ]

Rechtsboven staat bij deze speler: towering centre-back. Als je een wonderkind hebt, dan staat daar: wonderkid.

Ik heb er nog nooit eentje gehad ;(

[..]

Hier ook, behalve in 2021. Toen won Girondins Bordeux.
Thanx, ik heb schijnbaar 2 wonderkids :)
m'n links en rechtsback :P
PSN: Metal_Akilla
pi_137978338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen zit ik weer eens in de editor te rommelen, wil eens een leuke Duitse club maken (inb4 "haha dan speel je toch met Twente" :') ) en snuffelde wat rond op het internet om te zien welke grote/bekende steden zonder topclub zaten.

Mijn oog viel op Trier, en na het opstarten van de editor kwam ik er achter dat Trier alleen wat clubs in lagere divisies heeft. Aan mij de taak om VfL Trier naar de 1. Bundesliga te brengen 8-) Omdat ik geen zin heb om een tweede project_holland te doen swapte ik Erfurt (3e divisie) met Trier en zit nu het spelersbestand te vullen ^O^

Ben er nog niet helemaal uit qua de clubkleuren, maar dat komt wel goed.
Leuk idee. Wat kun je aanpassen? Geen budget, neem ik aan
pi_137978401
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Leuk idee. Wat kun je aanpassen? Geen budget, neem ik aan
Jawel, je kan alles aanpassen.
De prestaties die je dan ook uit een game haalt die ge-edit is, zijn dan ook gewoon niet geldig en laf.
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:43:56 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137979207


Hop, de nummer 1 wordt even van de troon gestoten in een onderling duel om de toppositie. _O_
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 21:16:12 #136
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137981116
Mooi man, dat logogarden.com:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137981555
In de CL maakt hij 15 goals in 6 wedstrijden maar in de eredivisie is hij niks bijzonders :P
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_137981757
Net overgenomen door 1 of andere sjeik die hiervoor malaga heeft gehad..... geen idee wat dat betekent..
Kreeg wel een bericht dat hij waarschijnlijk een andere manager wilde... dat zou ik echt kut vinden, deze fm is de langste en leukste die ik ooit gehad heb, dus om nu ontslagen te wordne bij feyenoord(waarbij ik legend status heb verworven:)
PSN: Metal_Akilla
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:41:13 #139
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137982499
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]

Hop, de nummer 1 wordt even van de troon gestoten in een onderling duel om de toppositie. _O_
Ward-Prowse bij Feyenoord :o Zelfs toen ik met Ajax de CL een paar keer gewonnen had was onhaalbaar :'( (ohja, hij speelde toen bij Chelsea en steunpilaar bij het nationale team) :P

quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:14 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- 8)7
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:56:53 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137983492
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:41 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ward-Prowse bij Feyenoord :o Zelfs toen ik met Ajax de CL een paar keer gewonnen had was onhaalbaar :'( (ohja, hij speelde toen bij Chelsea en steunpilaar bij het nationale team) :P
Voor 4.5 miljoen kunnen ophalen bij Southampton. Koopje. Alleen niet veel meer waard geworden.

Leuke spelers zitten daar wel. Binnenkort wil ik nog de rechtsback van ze halen, Callum Chambers. Dat is ook wel een leuke speler.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:14:21 #141
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137984566
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Voor 4.5 miljoen kunnen ophalen bij Southampton. Koopje. Alleen niet veel meer waard geworden.

Leuke spelers zitten daar wel. Binnenkort wil ik nog de rechtsback van ze halen, Callum Chambers. Dat is ook wel een leuke speler.
Idd een koopje :o Hier was hij 44 miljoen waard bij Chelsea :+
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_137986430
Ik maakte net echt een wereldgoal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 22:53:44 #143
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137986647
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef wieisboos het volgende:
Ik maakte net echt een wereldgoal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137988409
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:54 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Rechtsboven staat bij deze speler: towering centre-back. Als je een wonderkind hebt, dan staat daar: wonderkid.

Ik heb er nog nooit eentje gehad ;(

[..]

Oh dus daar staat dat.. Kon het al nooit vinden in de nieuwe FMs. 14 wonderkids hier
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 23:56:39 #145
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137989714
Ik heb best een knakenteam :')



Anauroch is m'n zelfgemaakte cluppie uit de 3e (eigenlijk 4e) Schotse divisie, en zelfs dat kutteam pwnde mijn VfL Trier _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_137994777
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:30 schreef Leonos het volgende:

[..]

Jawel, je kan alles aanpassen.
De prestaties die je dan ook uit een game haalt die ge-edit is, zijn dan ook gewoon niet geldig en laf.
Ik zie er wel wat in om met mijn amateurclub in de eerste divisie te starten, inclusief huidige (slechte) selectie en 5 ton transferbudget.

Lachen toch.
pi_137994780
Heerlijk. Met Fulham 3-2 winnen van Tottenham door onder andere 2 goals van Moussa Dembelé. Die van Fulham dus, die 17 jarige, niet die oud AZ-er :P
pi_137996240
*O* Gelukkig ik mag blijven..

Al kan dit nooit lang goed gaan. Ik heb gister even gegoogled naar m'n nieuwe directeur... het is die vent die malaga dus zowat de afgrond in geholpen heeft... Ik ga maar niet met geld smijten als dat beschikbaar komt, gewoon gezond beleid blijven voeren zoals ik nu doe :P
PSN: Metal_Akilla
pi_138005595

Opvolger van Iancu gehaald voor 17 miljoen. Gelijk 43 miljoen waard :D


_O_ Heb al een bod van 84 miljoen van City afgewezen


[ Bericht 39% gewijzigd door wieisboos op 21-03-2014 15:31:05 ]
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:49:42 #150
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_138008228
Deze knul zit maar een beetje mijn bank warm te houden. :')



Misschien toch maar eens overstappen naar een 2-spitsensysteem. _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:53:09 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138008324
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
Deze knul zit maar een beetje mijn bank warm te houden. :')

[ afbeelding ]

Misschien toch maar eens overstappen naar een 2-spitsensysteem. _O-
Train hem voor de positie van inside forward en pas je tactiek wat aan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138015843
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik snap die regels niet, maar bazig dat je met Colorado speelt _O_
Puur geluk. Ik maak gewoon een manager van rond de 35 aan, met als ervaring profvoetballer. Zogenaamd iemand die gestopt is met spelen en nu voetbalmanager word. Ik begin dan werkloos. Ik kreeg gelijk een aanbieding van de Graafschaap. Ook kon ik solliciteren bij Fc Saarbrücken en inderdaad Colorado. Heb dan uiteindelijk voor Colorado gekozen, dat bood het meeste geld en prestige aan. Mijn manager tekende tot 31 december 2013. Het seizoen was al over de helft en Colorado lag aan de grond. Ik moest het weer opbouwen wat niet zo moeilijk was. Ik huurde een aanvallende middenvelder uit Arsenal en deed wat aanpassingen. Dit was zeer succesvol, ik behaalde zelfs een wildcard. Van af daar bereikte ik de play-off finale die ik uiteindelijk won. Van de put tot kampioenen! Daarna tekende mijn manager een drie jarige contract.

In het tweede seizoen kocht ik zekere Jesus Gomes om mijn huurling te vervangen en ruilde ik een van mijn spelers voor Todd Dunivant. Het tweede seizoen gaat als een speer. Ik heb al de MLS Supporters' Shield gewonnen en de US cup. Beide de eerste keer voor Colorado.
  Moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 19:57:27 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138015850
Man man man... dat team van me is ZO ruk dat ik in de competitie nog maar 1x heb gescoord en het aantal schoten op doel na 5 wedstrijden op 1 hand te tellen is :') Ik ga maar weer even verder knoeien in de editor, want dit slaat echt nergens op.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 21 maart 2014 @ 20:07:33 #154
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_138016188
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man... dat team van me is ZO ruk dat ik in de competitie nog maar 1x heb gescoord en het aantal schoten op doel na 5 wedstrijden op 1 hand te tellen is :') Ik ga maar weer even verder knoeien in de editor, want dit slaat echt nergens op.
_O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 20:25:04 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138016813
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:07 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

_O-
Heb net nog even 2 wedstrijden gespeeld voordat ik terug de editor in duik, hier de stats van alle (7) duels:

- 0-3 tegen VfB Stuttgart II, schoten op doel: 0-6;
- 1-1 tegen Babelsberg, schoten 1-6;
- 1-6 tegen Osnabrück, schoten 1-8;
- 0-2 tegen Heidenheim, schoten 1-4;
- 0-2 tegen Halle, schoten 0-4;
- 0-1 tegen Saarbrücken, schoten 0-3;
- 0-2 tegen Bielefeld, schoten 1-9;

7 duels gespeeld, 1 lullig punt, 1 goal voor, 17 tegen, schoten 4-40.

Snap er niks van, de wingers zijn van gemiddeld 3rd division-niveau, evenals de spits en de balafpakkers en spelmakers hebben de juiste stats :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138017417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:28 schreef Thas het volgende:

[..]

Oh dus daar staat dat.. Kon het al nooit vinden in de nieuwe FMs. 14 wonderkids hier
14 :o _O_
Children of the night. What music they make.
pi_138021092
De naam van een regen die ik net tegen kom
Goran Ibrahimbegovic _O_
pi_138023944
Halve finale CL tegen ManU. Uitwedstrijd zeer geflatteerd 3-0 verloren en tot overmaat van ramp waren 3 van mijn bassispelers geschorst, en dan dit :D


In de finale wacht Dortmund :7
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_138026909
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:01 schreef wieisboos het volgende:
Halve finale CL tegen ManU. Uitwedstrijd zeer geflatteerd 3-0 verloren en tot overmaat van ramp waren 3 van mijn bassispelers geschorst, en dan dit :D
[ afbeelding ]

In de finale wacht Dortmund :7
_O_

Ik heb tegen ze verloren in de halve finale (Man Utd.), maar ik was allang blij dat ik zover ben gekomen in de CL.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:36:01 #160
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_138032752












Er wordt trouwens al wekenlang precies 51 miljoen op mijn AML geboden, nooit een cent meer of minder..



-O-

Alles afwijzen natuurlijk, hij heeft zich ontwikkeld tot een 'redelijke' winger. :+



[ Bericht 21% gewijzigd door Lindgren. op 22-03-2014 10:57:49 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 12:30:02 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138036142
10 jaar bezig en geen goede speler gevonden _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138036438
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Er wordt trouwens al wekenlang precies 51 miljoen op mijn AML geboden, nooit een cent meer of minder..

[ afbeelding ]

-O-

Alles afwijzen natuurlijk, hij heeft zich ontwikkeld tot een 'redelijke' winger. :+

[ afbeelding ]
_O-

niet toevallig 51 miljoen als vraagprijs ingevuld?
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_138036577
Ik zie net dat PEC en Roda de CL in gaan voor Nederland :') _O_
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_138036758
:D eerste keer dat ik dit meemaak

Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_138039429


:r

Dit kost me straks gewoon het kampioenschap, schijtspel :(
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 14:12:00 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138039750


Had een valse start door 0-1 en 0-0 te spelen, maar heb daarna keurig met 3-1 en 2-0 gewonnen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:07:41 #167
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_138041845
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:38 schreef wieisboos het volgende:

[..]

_O-

niet toevallig 51 miljoen als vraagprijs ingevuld?
ja :@ zag het zelf toevallig net
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_138048377
Goeie genade wat heb ik een geweldige youth intake gekregen bij R.B Leipzig. _O_
Great youth facilities, oke, maar dit.. pics volgen zo
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_138048636


De nieuwe Hans-Georg Schwarzenbeck, 14 jaar _O_
In de academy van een 3e divisieclub _O_
PA gechecked, 199 _O_
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:02:27 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138050336
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:17 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]

De nieuwe Hans-Georg Schwarzenbeck, 14 jaar _O_
In de academy van een 3e divisieclub _O_
PA gechecked, 199 _O_
Niet onaardig inderdaad. :o

Ga gelijk even dat team checken :D
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 19:41:48 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138051672
Godsamme... hele wedstrijd zie je ze (Saarbrücken) niet maar in de 87e knallen ze de 0-1 er in :r

edit: en de 0-2 twee minuten later :r Ik heb een hekel aan zulke laffe counterploegen :( Beetje 4-2-3-1 met 2 VM's spelen, thuis, bah.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138051762
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet onaardig inderdaad. :o

Ga gelijk even dat team checken :D
Zojuist voor het eerst een kleine afstand genomen van Kiel, die het hele seizoen boven me hebben gestaan. Doelstelling voor seizoen één is plek 5, maar play-offs zijn sowieso binnen.
Nog 5 wedstrijden te gaan, laatste wedstrijd, Kiel thuis. :X



Tot op heden allemaal mogelijk gemaakt door het monster van Leipzig:



Daniel Frahn _O_
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 20:17:38 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138052971
Wel vervelend dat mijn 2e team geen competitie speelt, terwijl ik ze toch echt in de regionalliga südwest heb geflikkerd :{

Wij spelen trouwens in dezelfde liga, Cara :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:01:13 #174
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138056996
Belangrijke overwinning tien wedstrijden voor het einde.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138057077
Vagner Love :D

Zaakwaarnemers die salarisverdubbeling voor hun speler eisen na een goede bekerwedstrijd tegen een 3e-klasser. :{w
pi_138058448
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij spelen trouwens in dezelfde liga, Cara :D
Wat de shit, ik ben net gepromoveerd naar divisie 2 en de clubleiding spreekt zijn verwachtingen uit:

Je bent net kampioen geworden in de derde divisie, nu eisen we minstens een mid-table positie in de tweede divisie??? :') :')

Godverdomme, is dit een bug? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Cara op 22-03-2014 22:38:25 ]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 23:25:07 #177
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138060207
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:33 schreef Cara het volgende:

[..]

Wat de shit, ik ben net gepromoveerd naar divisie 2 en de clubleiding spreekt zijn verwachtingen uit:

Je bent net kampioen geworden in de derde divisie, nu eisen we minstens een mid-table positie in de tweede divisie??? :') :')

Godverdomme, is dit een bug? :')
Dat is wel heel apart ja :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 23:31:20 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138060407
*rommel rommel* Eenvoudig doch strak logo wel :7

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 23:48:33 #179
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138060956
Helaas is de gemiddelde speler niet meer dan 2 sterren waard en liggen de gemiddelde stats tussen 6 en 10 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 15:09:47 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138074229
Mwhehe, moest 3 dagen geleden in de beker tegen Stalybridge, dat werd zonder hoogtepunten te hebben gezien 0-0. Return was daarnet en ik dender even met 6-1 over die lui heen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 16:09:09 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138076398
En dan word je even later door amateurclub Grantham met 0-2 van de mat geveegd :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 17:12:23 #182
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138078961
Gaat lekker, mede dankzij een geschift goeie 17-jarige spits, Karl McGregor die op 9/9 staat, (heb voor het eerst "spelers aan speelbare teams toevoegen" aangevinkt) en Target Man pur sang Gary Wales (10/12):

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 23 maart 2014 @ 18:52:49 #183
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138082574
Ik krijg zoveel grijze haren van mijn verdediging en keeper.
Ik word echt helemaal gek van dat stelletje mongolen.

Adan die rustig een 3 haalt en dan boos wordt als ik zeg dat hij slecht speelt. :')
Vooral de backposities zijn onmogelijk om op te lossen. Geen enkele speler die ik er heb geprobeerd, speelt goed.De enige die doorgaans goed speelt is Bjellant. Gelukkig komt er in de zomer een nieuwe verdediger uit Brazilië.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 19:21:17 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138083694
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg zoveel grijze haren van mijn verdediging en keeper.
Ik word echt helemaal gek van dat stelletje mongolen.

Adan die rustig een 3 haalt en dan boos wordt als ik zeg dat hij slecht speelt. :')
Vooral de backposities zijn onmogelijk om op te lossen. Geen enkele speler die ik er heb geprobeerd, speelt goed.De enige die doorgaans goed speelt is Bjellant. Gelukkig komt er in de zomer een nieuwe verdediger uit Brazilië.
Ben ik even blij dat ik FM14 niet heb, ik zou knettergek worden als Twente hier zo slecht zou spelen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 23 maart 2014 @ 19:27:12 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138083980
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat ik FM14 niet heb, ik zou knettergek worden als Twente hier zo slecht zou spelen :D
Is nog steeds FM13. ;)

Maar ik word er ook gek van. Tadic is echt onmogelijk. Hopelijk vang ik 5 euro voor hem, want hij is waardeloos als speler. Hij levert zelfs minder dan Cabral. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 23 maart 2014 @ 20:10:41 #186
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138086218
Ongeslagen tweede worden, het is mogelijk. :')



Veel te veel wedstrijden, tegen kleine ploegen, gelijk gespeeld. Doodzonde, want dit kampioenschap lag gewoon voor het oprapen. Denk dat het vooral te maken had met mijn selectie over de breedte. Probeer vooral jeugd in te passen, dus weinig aankopen gedaan om de totale selectie te versterken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Europees begonnen in de CL. Groepsronde geloot tegen Porto, Juventus en Spartak Moscow. Helaas niet door de groepsronde gekomen na de laatste wedstrijd verloren te hebben. Verder gegaan in de EL en daar in de halve finale uitgeschakeld door Tottenham.



KNVB beker was vrij snel voorbij door verlies tegen Go Ahead.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 23 maart 2014 @ 20:24:49 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138086950
Hmm, weer nieuwe jeugdspelers gekregen nadat ik had gevraagd om meer geld er in te steken.
16 spelers gekregen, waarvan er 12 misschien in de Jupiler League meekunnen. 3 misschien aan onderkant Eredivisie, waarvan 1 zo blessuregevoelig dat hij het niet gaat redden.

Dus 1 speler toegevoegd aan mijn club. Een linksback, ongeveer evengoed als de linksback die vorig jaar doorkwam. Te slecht voor een topclub.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 20:44:15 #188
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138088133
Ah, blijkbaar is Blackpool mijn moederclub, krijg net zo'n 25k bijgeschreven op 1 december :') :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 22:59:57 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138097799
Kan nu helaas even niet verder, maar sta halverwege het seizoen nog steeds 3e :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 23:50:30 #190
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138100126
Zit bij nu m'n oom omdat er morgenvroeg in de badkamer gewerkt gaat worden. Installeer nu FM12 en ga weer eens een game met Mansfield doen ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 23 maart 2014 @ 23:54:06 #191
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_138100274
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit bij nu m'n oom omdat er morgenvroeg in de badkamer gewerkt gaat worden. Installeer nu FM12 en ga weer eens een game met Mansfield doen ^O^
Hoezo verslaafd _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 00:16:45 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138101090
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:54 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Hoezo verslaafd _O-
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138102372


Lekker dan Dordrecht
Zo, goed zo Almere City
Sterk gedaan Fortuna Sittard
Top hoor Volendam
Wow knap zeg AFC
(Leonidas schakelt Twente uit)

Mijn loting? Volgende ronde tegen Ajax :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 01:45:09 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138102983
Wat is 12 karig als je 13 gewend bent :') Mansfield start ook met 4 (cruciale) spelers die langdurig geblesseerd zijn en de goede spelers die je aangeboden worden gaan altijd naar concurrenten :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 24 maart 2014 @ 14:33:44 #195
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138114045
Hmm, ondanks een aantal goede aankopen, loopt het nieuwe seizoen stroef.
3 wedstrijden, 3 keer gelijk. Tegen AZ, tegen VVV en tegen RKC.
1 keer gescoord.

Omdat ik nog steeds geen degelijke linksback heb, heb ik Drenthe gehaald. Hij mocht in de 2de helft invallen tegen RKC, maar veroorzaakte binnen 5 minuten een strafschop. Ik heb het idee dat dit geen gelukkig huwelijk gaat worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 14:34:41 #196
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138114071
quote:
17s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik nog steeds geen degelijke linksback heb, heb ik Drenthe gehaald. Hij mocht in de 2de helft invallen tegen RKC, maar veroorzaakte binnen 5 minuten een strafschop. Ik heb het idee dat dit geen gelukkig huwelijk gaat worden.
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 24 maart 2014 @ 14:36:02 #197
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138114121
quote:
17s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ondanks een aantal goede aankopen, loopt het nieuwe seizoen stroef.
3 wedstrijden, 3 keer gelijk. Tegen AZ, tegen VVV en tegen RKC.
1 keer gescoord.

Omdat ik nog steeds geen degelijke linksback heb, heb ik Drenthe gehaald. Hij mocht in de 2de helft invallen tegen RKC, maar veroorzaakte binnen 5 minuten een strafschop. Ik heb het idee dat dit geen gelukkig huwelijk gaat worden.
Je speelt met Twente?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 24 maart 2014 @ 14:46:59 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138114520
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O-
Lach maar :D
Heb wel geen goede centrale verdediger gevonden in Brazilië en een aardige targetman in Denemarken. Straks kan ik misschien eindelijk met 2 spitsen gaan spelen _O_

quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Je speelt met Twente?
Klopt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 24 maart 2014 @ 14:58:37 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138114961
quote:
17s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt.
Dan doe je wat goed fouts. :)

Welke tactiek speel je en heb je er wel de spelers voor? En verander je vaak van tactiek?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138115327
Aardige baas in wording komt naar Kralingen. _O_ :7

Moet het centrale duo van de toekomst worden samen met deze speler uit de eigen jeugd

:7 Kan ik eindelijk Van Beek verkopen.


De CL-loting beloofd niet veel goeds jammer genoeg.


Over 2 jaar komt er een nieuw stadion, dat is wel gunstig. Eindelijk weg van Woudenstein. Ik moet de Europese wedstrijden nog steeds spelen in het stadion van ADO. _O- :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2014 15:21:17 ]
pi_138116136
Ik zit in Barca, Gala en Olympiakos in de CL-poule. Heb helemaal geen aankopen gedaan, mijn team is hetzelfde als vorig seizoen. Ik heb wel wat meer spelers uitgeleend dan vorig seizoen. Ik moet eerst uit, tegen Barca. Belangrijkste wedstrijd als 1e :P
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 maart 2014 @ 15:40:17 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138116790
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan doe je wat goed fouts. :)

Welke tactiek speel je en heb je er wel de spelers voor? En verander je vaak van tactiek?
Ik speel 4-5-1 eigenlijk, met de 2 buitenste middenvelders verder naar voren.
Afhankelijk van de sterkte van de tegenstander, speelt de middelste middenvelder als dmc.

Mijn spelers zijn allemaal prima in die rollen en ik verander zelden.

Het probleem was dat het gros van de spelers teringslecht was. Of altijd geblesseerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138117283
In de competitie draait het voor geen meter. Ineens dit:

:~

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2014 15:55:32 ]
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 16:08:10 #204
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138117836
Zeu, ben weer thuis en kan verder met Cheydinhal :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 24 maart 2014 @ 17:02:10 #205
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138120071
Zowaar gescoord in de EuropaLeague tegen Brondby. 2-1.

Nu zowaar 3 keer gescoord in 1 helft, tegen Vitesse. Uit 2 corners, maar toch.
Maar toch sta ik met 5-3 achter, omdat mijn laatste 5 man nog te slecht zijn voor de Hoofdklasse.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 17:07:39 #206
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138120305
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zowaar gescoord in de EuropaLeague tegen Brondby. 2-1.

Nu zowaar 3 keer gescoord in 1 helft, tegen Vitesse. Uit 2 corners, maar toch.
Maar toch sta ik met 5-3 achter, omdat mijn laatste 5 man nog te slecht zijn voor de Hoofdklasse.
Hoe kun je doorgaan met jezelf zo te pijnigen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 17:08:20 #207
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138120338
Ik zit trouwens in een dipje:



:{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 24 maart 2014 @ 17:10:53 #208
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138120450
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hoe kun je doorgaan met jezelf zo te pijnigen :')
Vorig seizoen ging het al beter dan het eerste seizoen. En nu heb ik 3 spelers die zowaar niet AIDSslecht zijn.
Ook al een keeper gehaald die wat beter gaat worden dan Rybka en Adan. Langzaamaan gaat het wat worden. Ik probeer nu Insua te halen voor linksback en dan hopen dat ik nog ergens een degelijke rechtsback kan halen voor een miljoen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138120586
:')

Barca is de 2e club van Europa en ze spelen thuis tegen mij. En dan is de pers verbaasd dat ik van ze verlies met 3-0 |:(
Children of the night. What music they make.
pi_138124141
Meer mensen die spitsloze tactieken gebruiken met FM14?
pi_138124165
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer mensen die spitsloze tactieken gebruiken met FM14?
Ik vind dat cheaten, misbruiken van de match engine.
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 18:36:25 #212
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138124196
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer mensen die spitsloze tactieken gebruiken met FM14?
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dat cheaten, misbruiken van de match engine.
Hoe werkt dat dan? :?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138124243
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dat cheaten, misbruiken van de match engine.
Hoezo?
  maandag 24 maart 2014 @ 18:38:08 #214
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138124282
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer mensen die spitsloze tactieken gebruiken met FM14?
Ja hier , 3 aanvallende middenvelders . Werkt wel lekker op zijn tijd
RED ONS HENNIEGOD
pi_138124345
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ja hier , 3 aanvallende middenvelders . Werkt wel lekker op zijn tijd


niets mis mee
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 18:40:22 #216
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138124393
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

niets mis mee
Ah, gewoon de spits op AMC :P Gebruik je hem als target man of doet iedereen maar wat?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138124458
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ah, gewoon de spits op AMC :P Gebruik je hem als target man of doet iedereen maar wat?
Ik gebruik 'm gewoon als nummer 10. Geef 'm niet echt veel dingen mee.
pi_138124476
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat je dat in de praktijk ook nergens effectief zult zien. Met Barca als voorbeeld, ook daar loopt Messi gewoon heel veel in het centrum/de spits.
  maandag 24 maart 2014 @ 18:44:23 #219
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138124578
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

niets mis mee
Bij mij zijn er 3 vlak naast elkaar . Omgeturnde spitsen ook
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 18:54:23 #220
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138124997
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bij mij zijn er 3 vlak naast elkaar . Omgeturnde spitsen ook
Ik vind dat zo'n wazig woord he :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 24 maart 2014 @ 20:13:44 #221
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138129511


[ Bericht 100% gewijzigd door PowerLoungen op 24-03-2014 20:14:28 ]
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 24 maart 2014 @ 20:15:16 #222
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138129581
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n wazig woord he :P
Wat is er wazig aan ?:p
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 20:17:30 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138129702
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wat is er wazig aan ?:p
"Omgeturnd", daar moet toch iets beters voor te verzinnen zijn? :D Omgetraind bijv.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin maandag 24 maart 2014 @ 20:18:14 #224
35723 crew  GGMM
pi_138129743
Ik zal jou eens even lekker omturnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 20:18:48 #225
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138129769
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:18 schreef GGMM het volgende:
Ik zal jou eens even lekker omturnen.
Uh, oké.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 24 maart 2014 @ 21:04:42 #226
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_138132429
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dat cheaten, misbruiken van de match engine.
Huh?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 21:41:16 #227
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138134668
10 te gaan, spanneund!



Laatste 10 wedstrijden, ik sukkel een beetje aan:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 00:03:04 #228
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138142706
w00t w00t! *O* Ik zat net ff op m'n extHD te snuffelen en zie ineens een Telvannisave staan. Ik tief hem meteen in de games-map van FM13 en start op... en hij doet het! Om te testen simuleer ik de Fruitschaalwedstrijd tegen Twente en... JAAAAAAAAAA m'n bazensave werkt weer *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138145073
Twente, Vitesse en PSV liggen er al in de derde ronde uit de beker _O- _O_
Children of the night. What music they make.
pi_138147527
Zo, voor de 5e keer op rij kampioen met feyenoord. De sjeik is al m'n facaliteiten aan het upgraden/uitbouwen. Lekker :) Nu alleen nog proberen verder te komen in de Champions league.. kom nooit verder dan de eerste knockout ronde(op 1 x na)

Ook wel een fijne bevestiging dat het goed gaat met feyenoord: Gevraagd om een feeder club, kan gewoon uit teams zoals sparta praag, internazionale, werder bremen, boca juniors kiezen :)
Boca it is :)
PSN: Metal_Akilla
pi_138149999

_O_ :D
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 11:25:02 #232
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138150011
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:49 schreef Akilla het volgende:
Zo, voor de 5e keer op rij kampioen met feyenoord. De sjeik is al m'n facaliteiten aan het upgraden/uitbouwen. Lekker :) Nu alleen nog proberen verder te komen in de Champions league.. kom nooit verder dan de eerste knockout ronde(op 1 x na)

Ook wel een fijne bevestiging dat het goed gaat met feyenoord: Gevraagd om een feeder club, kan gewoon uit teams zoals sparta praag, internazionale, werder bremen, boca juniors kiezen :)
Boca it is :)
Ik mik nooit te hoog qua feederclubs, want óf ze hebben geen parentclub nodig, of ze hebben al een betere :')

Ik had Mansfield als feeder, maar omdat die 2 seizoenen geleden naar de Premier League waren gepromoveerd hadden ze er geen zin meer in :') Omdat ze inmiddels (weer) Championship spelen probeer ik het gewoon weer. Kijken of ik mijn overschot aan spitsen en verdedigers daar kwijt kan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138150074
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik mik nooit te hoog qua feederclubs, want óf ze hebben geen parentclub nodig, of ze hebben al een betere :')

Ik had Mansfield als feeder, maar omdat die 2 seizoenen geleden naar de Premier League waren gepromoveerd hadden ze er geen zin meer in :') Omdat ze inmiddels (weer) Championship spelen probeer ik het gewoon weer. Kijken of ik mijn overschot aan spitsen en verdedigers daar kwijt kan.
Je kunt ze vaak beter gewoon uitlenen (tegen 100% van hun salaris minstens) aan clubs met betere faciliteiten. Worden ze beter van.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 11:29:00 #234
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138150106
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kunt ze vaak beter gewoon uitlenen (tegen 100% van hun salaris minstens) aan clubs met betere faciliteiten. Worden ze beter van.
Misschien, maar dan zijn het altijd concurrenten of andere eredivisieclubs die mijn spelers willen lenen, en dat sta ik natuurlijk niet toe :+

edit: Mansfield speelt goed voetbal en heeft al betere faciliteiten dan Telvanni :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138150366
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Misschien, maar dan zijn het altijd concurrenten of andere eredivisieclubs die mijn spelers willen lenen, en dat sta ik natuurlijk niet toe :+

edit: Mansfield speelt goed voetbal en heeft al betere faciliteiten dan Telvanni :P
Is goed.

Wat anders:

Een Amsterdammer aan het roer samen met Gatusso. Het kan in december 2022. :+

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 11:39:57 ]
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 12:14:14 #236
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138151388
Heuj, m'n tweede keeper voor 16,25 miljoen naar Arsenal :D Kerel was 8 waard, ik vroeg 20 en Arsenal kwam meteen met 16,25. Deal, het is toch maar een zeikerd :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:25:58 #237
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_138151735
Gisteravond mijn eerste carriere opgestart (in FM 2014) opgestart. Ik ga proberen Middlesbrough naar de Premier League te loodsen en daarna door te stoten in Europa. :)
pi_138151754
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is goed.

Wat anders:
[ afbeelding ]
Een Amsterdammer aan het roer samen met Gatusso. Het kan in december 2022. :+
Haha mooi verhaal :)
Hier is mijn feyenoord door Abdullah ben Nasser Al Thani overgenomen... De man die Malaga even heeft geholpen om daarna al z'n geld eruit te trekken.. Als die dat deze keer maar laat:P(Al moet ik zeggen dat ik hem niet echt nodig heb, alleen z'n drang om alles te upgraden uit zichzelf bevalt me wel)
PSN: Metal_Akilla
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 12:38:43 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138152077
United wil me hebben.

NEIN!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:47:27 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138152337
Hmm, Insua bleek het puzzelstukje dat ontbrak. Een reeks goede wedstrijden gespeeld, oa. 8 wedstrijden zonder tegengoal.
Maar blessures voor Castaignos en Gutierrez bleken te veel.
Een onthutsend slechte wedstrijd in de Europa League tegen Maritimo, 5-1 verloren. Vooral achterin was het droevenis.

Mijn grootste talent is de Braziliaanse verdediger Santos. 18 jaar en al best goed, alleen maakte hij al 2 eigen goals en maakt nog veel fouten. Maar alsnog beter dan Bengtson.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 12:48:43 #241
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138152374
Toch wel leuk na een maand niet met een save te hebben kunnen werken, je ziet ineens fantastische spelers voorbijkomen, deze knul bijv., kreeg net de update dat hij een nieuw contract heeft getekend, ik zoiets van "wut, wie is dat?" en klik vervolgens op z'n naam:



:+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 12:58:43 #242
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138152633
Tering, m'n "nieuwe" tweede keeper is gewoon 2.06m:



Wat een beest _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138152686
Spelers in paniek omdat ik Excelsior legende Sven van Beek verkocht heb aan Napoli. Voor 8.75 miljoen verkocht.

Drie winterse versterkingen:

3.1 miljoen, stond op de transferlijst. _O_

Voor 5 miljoen, voor de nodige ervaring op het middenveld.

En deze dus transfervrij als vervanger van Van Beek.

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 13:08:47 ]
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 13:12:05 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138153002
Funky aankopen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 13:26:10 #245
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138153436
Groepsloting CL seizoen 2028/29:



3e plek is sowieso haalbaar :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:51:53 #246
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_138154242
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef Typisch het volgende:
Spelers in paniek omdat ik Excelsior legende Sven van Beek verkocht heb aan Napoli. Voor 8.75 miljoen verkocht.

Drie winterse versterkingen:
[ afbeelding ]
3.1 miljoen, stond op de transferlijst. _O_
[ afbeelding ]
Voor 5 miljoen, voor de nodige ervaring op het middenveld.
[ afbeelding ]
En deze dus transfervrij als vervanger van Van Beek.
Ziet er goed uit. _O_

Ook uit de jeugd van Ajax komt voor de verandering weer eens een pareltje gewandeld:

hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 14:00:11 #247
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138154505
Godsamme, omdat de save van Telvanni zo groot is (150 MB) loopt het spel dus regelmatig veel geheugen te slurpen (meer dan 1.5 gig) en moet ik het proces dus een paar keer per dag killen. Wat niet echt meehelpt is het feit dat er vervolgens een infinite loop van killen - opstarten ontstaat :')

Ik heb net zeker 12x snel op dat eerste loadschermpje geklikt om het te stoppen, maar Steam blijft het spel maar doodleuk opstarten (en Steam valt niet te killen zolang er een applicatie openstaat) waardoor er niks anders te doen was dan de computer keihard te rebooten :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138154881
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwhehe, moest 3 dagen geleden in de beker tegen Stalybridge, dat werd zonder hoogtepunten te hebben gezien 0-0. Return was daarnet en ik dender even met 6-1 over die lui heen :9
Beetje normaal doen tegen Stalybridge he.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 14:15:58 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138155013
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Beetje normaal doen tegen Stalybridge he.
Ik moest al lachen toen ik je username zag en dubbel zo hard toen ik je reactie las.

Heb ze gisteravond laat nog met 0-3 klop gegeven :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 14:25:16 #250
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138155305
Godverdehoerekak... savegame is alsnog verneukt. Het is inmiddels 1 september en de eredivisie is nog steeds niet van start gegaan :r

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:48:11 #251
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138160193
Iemand nog een mooi logopack of/en facepack voor FM 14 ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_138162264
Welke stats moet mijn trainer hebben om mijn FB de move Marks Tightly aan te leren?

Net uit tegen Olympiakos met 2-1 gewonnen, mooi verjaardagscadeautje *O*
Children of the night. What music they make.
pi_138163552
Sinds ik op verdedigen train is m'n verdediging kut :')

CV's die gaan dribbelen en van de bal getackled worden, FB's met slechte terugspeelpasses en vaak een 6.5 halen -O-
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 19:03:43 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138164757
Meuh, ik laat Cheydinhal maar even voor wat het is en gooi Telvanni naar Engeland. Heb geen zin om in de BSN/BSS te beginnen, dus één team uit de BSP is de sjaak, en ik denk zomaar dat ik Luton eruit ga gooien, puur omdat dat een felle rivaal van Mansfield is :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_138168681
Het gaat niet zo goed de laatste tijd:



Kutblessures :r
Children of the night. What music they make.
pi_138169266
Zucht.... heb m'n spits teruggehaald omdat ik weinig aanvallers heb, komt ie daarna zeiken dat hij in de basis wil gaan staan, anders wil hij uitgeleend worden :')

Daarom heb ik hem juist teruggehaald! Hij mag mooi laten zien wat ie kan tegen Barca.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:45:05 #257
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138169690
Ben gewild. :9



Ook al aanbiedingen van Fiorentina, Southampton en een zooi Franse clubs afgeslagen.

quote:
9s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand nog een mooi logopack of/en facepack voor FM 14 ?
http://sortitoutsi.net/graphics/logos
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138169742
Kan m'n teruggehaalde spits niet opstellen in de CL, was ik ff vergeten :')

Dan maar een andere opstelling proberen. 4-2-3-1 vs 4-4-2.

Heb amper genoeg spelers om mijn reservebank op te vullen.
Children of the night. What music they make.
pi_138184449
Toch wel een hoop dillema's

Heb een omgeschoolde cm(was cdm) van 24, nederlands, die ik 3 seizoenen geleden gratis heb overgenomen van arsenal. Hij is in de eerste 2 seizoenen wel aardig gegroeid, maar nog zeker niet op z'n top. het laatste seizoen staat hij zelfs zo goed als stil.
Nu krijg ik echter een bod van 18,6 miljoen en kan ik gratis een spaanse vervanger van 22 halen die al een stuk beter is maar wel ongeveer net zo goed kan worden(volgens de scouts)

wat te doen wat te doen...

Ik heb ook carlos fierro eindelijk verkocht.. wel voor maar 8,5 miljoen. Maar irriteer me mateloos aan hem. Scoort tegen de kleintjes als een bezetenen, maar in top wedstrijden geeft die niet thuis. Ook zijn vervanger(s) uit de jeugd hebben meer potentie en zijn al bijna beter op dit moment.

Ik voel wel een verslaving aankomen... zit zelfs op mn werk na te denken over fm :(
PSN: Metal_Akilla
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:41:48 #260
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138185381
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:03 schreef Akilla het volgende:
Ik voel wel een verslaving aankomen... zit zelfs op mn werk na te denken over fm :(
Ik speel het heel soms wel eens als het rustig is. :o

Zag gisteren dat ik de laatste twee weken 62 uur heb gespeeld. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 12:24:18 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138188044
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:03 schreef Akilla het volgende:
Ik voel wel een verslaving aankomen... zit zelfs op mn werk na te denken over fm :(
Mwoh, Hovv heeft ooit over FM gedroomd :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:52:49 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138188819
Ik ben er weer even een week klaar mee. Het lijkt wel alsof alles in dat spel tegen werkt.

Net weer 1 punt gehaald uit 2 wedstrijden die ik makkelijk had moeten winnen.
In beide wedstrijden een strafschop gemist (ondanks een 17 in strafschoppen nemen), waardoor we dit seizoen nog steeds op 0 geraakte strafschoppen staan (0 uit 5). Aan de andere kant zijn alle 5 de strafschoppen tegen wel raak gegaan.

Mijn keeper heeft voor de zoveelste keer rond de middencirkel (wat doet hij daar echt?) de bal in de voeten geschoven van de spits van de tegenstander en een tegengoal veroorzaakt.

Hoekschoppen verdedigen is werkelijk waar onmogelijk, ondanks dat de wedstrijdvoorbereiding daar om draait. De meeste duels worden niet aangegaan en degene die worden aangegaan, worden verloren.

Mijn buitenspelers (ondanks hoge cijfers voor voorzetten) hebben meer dan 16 voorzetten nodig om mijn 2.05 m lange, goed springende en koppende spits te bereiken.
Het is dat ik Morrowind niet kan vinden, anders had ik dat gespeeld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:29:21 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138189908
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben er weer even een week klaar mee. Het lijkt wel alsof alles in dat spel tegen werkt.

Net weer 1 punt gehaald uit 2 wedstrijden die ik makkelijk had moeten winnen.
In beide wedstrijden een strafschop gemist (ondanks een 17 in strafschoppen nemen), waardoor we dit seizoen nog steeds op 0 geraakte strafschoppen staan (0 uit 5). Aan de andere kant zijn alle 5 de strafschoppen tegen wel raak gegaan.

Mijn keeper heeft voor de zoveelste keer rond de middencirkel (wat doet hij daar echt?) de bal in de voeten geschoven van de spits van de tegenstander en een tegengoal veroorzaakt.

Hoekschoppen verdedigen is werkelijk waar onmogelijk, ondanks dat de wedstrijdvoorbereiding daar om draait. De meeste duels worden niet aangegaan en degene die worden aangegaan, worden verloren.

Mijn buitenspelers (ondanks hoge cijfers voor voorzetten) hebben meer dan 16 voorzetten nodig om mijn 2.05 m lange, goed springende en koppende spits te bereiken.
Het is dat ik Morrowind niet kan vinden, anders had ik dat gespeeld.
Morrowind is veel leuker natuurlijk. Zou je eens wat screens van je tactiek kunnen maken?

En probeer eens een tactiek als deze.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138190384
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik speel het heel soms wel eens als het rustig is. :o

Zag gisteren dat ik de laatste twee weken 62 uur heb gespeeld. :')

haha, heb ik wel eens over nagedacht... maar iedereen die voorbij loopt kijkt zo op m'n scherm :P
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mwoh, Hovv heeft ooit over FM gedroomd :')
haha nou dat valt gelukkig nog mee

heb net in m'n pauze die nederlandse cm maar verkocht. Toch 18 miljoen en het hele vernederlandse van m'n team is toch al niet echt mogelijk.. Nederlandse talenten zijn het op het moment allemaal net niet of nog wat te jong(in m'n jeugd zitten een aantal toppers)
PSN: Metal_Akilla
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 13:48:55 #265
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138190559
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben er weer even een week klaar mee. Het lijkt wel alsof alles in dat spel tegen werkt.

Net weer 1 punt gehaald uit 2 wedstrijden die ik makkelijk had moeten winnen.
In beide wedstrijden een strafschop gemist (ondanks een 17 in strafschoppen nemen), waardoor we dit seizoen nog steeds op 0 geraakte strafschoppen staan (0 uit 5). Aan de andere kant zijn alle 5 de strafschoppen tegen wel raak gegaan.

Mijn keeper heeft voor de zoveelste keer rond de middencirkel (wat doet hij daar echt?) de bal in de voeten geschoven van de spits van de tegenstander en een tegengoal veroorzaakt.

Hoekschoppen verdedigen is werkelijk waar onmogelijk, ondanks dat de wedstrijdvoorbereiding daar om draait. De meeste duels worden niet aangegaan en degene die worden aangegaan, worden verloren.

Mijn buitenspelers (ondanks hoge cijfers voor voorzetten) hebben meer dan 16 voorzetten nodig om mijn 2.05 m lange, goed springende en koppende spits te bereiken.
Het is dat ik Morrowind niet kan vinden, anders had ik dat gespeeld.
O+ Morrowind O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:49:07 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138196167
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Morrowind is veel leuker natuurlijk. Zou je eens wat screens van je tactiek kunnen maken?

En probeer eens een tactiek als deze.
Is 13 he, niet 14.

Maar het is niet de tactiek. Ik creëer kansen, passes komen aan etc.
Alleen zijn het keer op die keer die debiele persoonlijke fouten van mijn spelers.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138199096
Ik heb elke keer te goede rechtsbacks onder contract staan volgens mij. :')


Eerst deze baas voor ruim een miljoen binnen gehaald, maar begon na 1 seizoen al te janken dat hij weg wilde. Uiteindelijk naar Monaco laten gaan.

Deze gozer gratis overgenomen van Besiktas en begint na nog geen twee seizoenen ook al weer met zeuren.


Ik heb nu mijn beste rechtsback op links staan (daar is hij veruit het beste van de selectie) en die kan ik dus op zijn plek zetten, maar dan heb ik geen goede backup backs meer. ;(
pi_138200492
Dubbelpostje

Seizoen 2022-2023 zit er op met Excelsior. Niet verkeerd gegaan uiteindelijk, maar kon zeker beter.
In de spoiler wat plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kijken of ik wat leuke transfers kan doen voor de zomer. Er staat een aardig team maar er moet ergens verbetering komen wil ik Ajax in kunnen halen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 19:05:45 ]
pi_138201218
Begint eindelijk te lopen met Fulham. Na 20 duels 28 punten en een 11e plaats.Liverpool staat 14e en heeft slechts 23 punten. Zjuist uit met 2-3 van Liverpool gewonnen door 3 goals van Mitroglu.
pi_138202608
Vorig seizoen eerste keer Europa League: gewonnen. Dit seizoen eerste keer Champions League: gewonnen. 3e in de competitie geworden, in de bekertoernooien al vroeg uitgeschakeld.
Mijn hele eerste elftal stond aan het eind van het seizoen in de belangstelling, gelukkig is dat nu wat afgezakt. Spelers als Wanyama en Ramirez mogen bij een goed bod weg omdat er genoeg backups zijn en omdat zij behoorlijk veel salaris krijgen als je hun prestaties voor het team bekijkt. Gaat lekker dus, maar wil eigenlijk aankomend seizoen wel kampioen worden in Engeland...
pi_138203798
Ik heb nu 1 speler uit eigen opleiding in de basis staan. Alle andere die dat eerder gelukt is zijn vervangen door betere spelers uit het buitenland (dan wel direct of later).

In de komende jaren zullen deze twee ook een goede kans maken:



Genoeg Nederlands talent ook, kijk maar :') _O-

:7

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 20:26:38 ]
pi_138208184
Sta 12e. 3 punten achter nummer 5 Cardiff en 5 punten voor nummer 13 Swansea :')

Depay van PSV gehuurd. In zijn debuut wordt er een overtreding op hem gemaakt waarvoor we een penalty krijgen waar de enige goal van de wedstrijd uit wordt gemaakt en 20 minuten later maakt Tiote een overtreding op hem die Tiote rood oplevert :)
pi_138214298


:o _O_

Balen dit, eerste tegendoelpunt van het seizoen tegen Zwolle. Dit lijkt hét seizoen te gaan worden. Na dit seizoen gaat overigens het nieuwe stadion open. :7



Vorige jaren verloor ik juist vaak punten tegen de kleintjes. Ben benieuwd. Nu even genoeg fm.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2014 00:20:57 ]
pi_138215438
Het contract van Wanyama loopt in 2019 af, zit nu in zomer 2018, had een waarde van 30 miljoen en ik verkoop hem nog ff voor 50 miljoen aan Man Utd, hij had nog maar 2,5 ster bij huidig niveau in mijn team. Gaat mij een hoop rode kaarten schelen dit.
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:44:02 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138217490
Eerste prijs van het seizoen is binnen.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138218616
quote:
14s.gif [b]Op
...
Genoeg Nederlands talent ook, kijk maar :') _O-
[ afbeelding ]
:7
Dat zegt niet zoveel toch?:P Ik heb namelijk ook elke keer een stuk of 11 spelers voor onder 19, maar sommige zijn echt klapjosti's, met kracht 1 ofzo als verdediger...:P
PSN: Metal_Akilla
pi_138224062
:o

Van de zomer geen basiskrachten verkocht, alleen wat overbodige spelers die niet of nauwelijks gespeeld hadden. Een aantal talenten doorgeschoven en gekocht. En dit is het resultaat tot nu toe




Kampioen worden en het nieuwe stadion in na dit seizoen. _O_
pi_138231795
_O_

Children of the night. What music they make.
pi_138232013
Doordat m'n standaard AMC veel geblesseerd is, heeft mijn 2e AMC veel speeltijd gekregen, waaronder in de CL. Dit resulteert nu in interesse van Dortmund, RM, Bayern Munchen en Man Utd.

Hij is net 5 mln waard en ze bieden 12 mln. Maar ik hou hem lekker :P
Children of the night. What music they make.
pi_138232616
Deze was ook nog beschikbaar :P

Children of the night. What music they make.
pi_138232642
Kunnen ze ook wat?

Ik heb zelf Van Persie als Reserve Manager. Kan ook nog goed techniek trainen.
pi_138232752
Messi niet echt, maar Aguero wel. Zal zo ff screenies plaatsen.
Children of the night. What music they make.
pi_138232925
Haalt 4.5 ster in Shooting en Ball Contol:



Messi haalt 3.5 ster in shooting :P
Vond het wel leuk om hem bij Cambuur te hebben:

Children of the night. What music they make.
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:39:17 #284
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138234039
Ik snap iets niet. Heb een speler voor verhuur beschikbaar gemaakt, maar ik kan niks accepteren als ik dan een aanbod krijg (24 stuks voor een speler :') ). Hoe zit dat?

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138234818
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:52 schreef Typisch het volgende:
Kunnen ze ook wat?

Ik heb zelf Van Persie als Reserve Manager. Kan ook nog goed techniek trainen.
RVP is bij mij al met pensioen (36 jaar).

quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef Happel het volgende:
Ik snap iets niet. Heb een speler voor verhuur beschikbaar gemaakt, maar ik kan niks accepteren als ik dan een aanbod krijg (24 stuks voor een speler :') ). Hoe zit dat?

[ afbeelding ]
Accpeteert je assistent coach niet die aanbiedingen dan?

Zoveelste liedje btw, krijg elk transferperiode wel minstens 5 aanbiedingen van AS Monaco, of ik hun coach wil worden :')
Children of the night. What music they make.
  donderdag 27 maart 2014 @ 19:06:32 #286
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138234981
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 19:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

RVP is bij mij al met pensioen (36 jaar).

[..]

Accpeteert je assistent coach niet die aanbiedingen dan?
Nee, ik ben verantwoordelijk voor al die zaken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138237337
In welke zaken moet een trainer goed zijn als ik mn amc de 'Move Into Channel' wil aanleren?
Children of the night. What music they make.
pi_138240107
Dit seizoen niet verloren van Arsenal :)
Thuis 0-0 en uit 0-1 gewonnen door een goal van Memphis Depay.
pi_138240293
En een week later speel je dan thuis 0-0 tegen Stoke....
pi_138241450
WTF. 37 duels gespeeld en Manchester City staat 1e. Een punt erachter staat Manchester United.

En dan gebeurt dit op de slotdag:
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:26:43 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138241702
Het waren de Chinezen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138242066
Zelf ondanks een nederlaag tegen Swansea op de laatste speeldag boven Liverpool geëindigd. 13e geëindigd met 14 punten voorsprong op de nummer 18.
Kijken of ik volgend seizoen voor een plaats in de top 10 kan behalen.
pi_138250152
:r

Hoe komt het dat ik maar 1-0 voor sta tegen een derderangs clubje als NEC, met veel kansen gemist en passes die niet aankomen :(

Zeer frustrerend. Maar ja, de 3 punten tellen het meest.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 00:04:51 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138250163
Even een oud spel opgestart om te kijken hoe het daar ging. Met Ajax.
Heb een geweldig team, in 2022.

Potje tegen Feyenoord, 4-1, eitje.
Daarna tegen PSV. 1 schot tegen. 2-2. :') 2 eigen doelpunten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138250348
Hebben jullie ook last van spelers (voornamelijk spitsen) die de bal doorkoppen terwijl er geen enkele medespeler in de buurt is en dus de bal bij de vijandelijke CV's terecht komt?

Waarom nemen ze die kutbal niet gewoon aan en kijken dan naar wie ze de bal kunnen spelen :') |:(
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 00:13:40 #296
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138250456
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:10 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie ook last van spelers (voornamelijk spitsen) die de bal doorkoppen terwijl er geen enkele medespeler in de buurt is en dus de bal bij de vijandelijke CV's terecht komt?

Waarom nemen ze die kutbal niet gewoon aan en kijken dan naar wie ze de bal kunnen spelen :') |:(
Nee, mijn vleugelspelers krijgen de bal nooit bij mijn spits.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138250634
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, mijn vleugelspelers krijgen de bal nooit bij mijn spits.
En ik speel nog wel met een TM, met een P ernaast ;(

Zucht.
Children of the night. What music they make.
pi_138251447
Een tweede manager aangemaakt naast Southampton en de leiding genomen over het veel te oude Norwich City, spelen gewoon in de Premier Division, degradatiekandidaat. 4 goede spelers aangetrokken, transfervrij en in de winterstop komt een talent dat niet goed genoeg is voor Southampton naar Norwich. Daarnaast van plan wat talenten van Southampton uit te lenen aan Norwich. Het kost allemaal wel wat meer tijd en het gaat allemaal wat slomer, maar ben benieuwd of ik van dit Norwich wat kan maken.
pi_138251665
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 01:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Een tweede manager aangemaakt naast Southampton en de leiding genomen over het veel te oude Norwich City, spelen gewoon in de Premier Division, degradatiekandidaat. 4 goede spelers aangetrokken, transfervrij en in de winterstop komt een talent dat niet goed genoeg is voor Southampton naar Norwich. Daarnaast van plan wat talenten van Southampton uit te lenen aan Norwich. Het kost allemaal wel wat meer tijd en het gaat allemaal wat slomer, maar ben benieuwd of ik van dit Norwich wat kan maken.
Succes! Norwich heeft toendertijd een bazenverdediger van me afgepikt, maarja, clausules he :P
Children of the night. What music they make.
pi_138251877
Heuj, m'n CV is nu Nederlander. Ben benieuwd of ie nog in actie komt in Oranje.
Children of the night. What music they make.
pi_138252030
:')

AS Monaco :')
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')