abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:20:29 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135931139
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_135931293
:O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135931300
Ik word nooit mee uitgevraagd
Worry is a misuse of imagination
pi_135931487
Hahaha, naamtopic en wat voor een :D
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:35:49 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135931515
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef the85mc het volgende:
Hahaha, naamtopic en wat voor een :D
Ik raad af om bepaalde dingen te googelen in zoektocht naar leuke plaatjes voor bij de TT ;(

What has been seen... oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_135931698
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik raad af om bepaalde dingen te googelen in zoektocht naar leuke plaatjes voor bij de TT ;(

What has been seen... oO<
Haha, dat plaatje in de OP. :D


Prob, jij hebt een vriendje toch ? Niet zo raar dat je niet mee wordt uitgevraagd dan?

En misschien een beetje laat advies voor je meh: ga naar buiten. Ook al heb je daar 0 zin in, het werkt bijna altijd.
pi_135935790
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mc :D Als jij een pizza bestelt wordt die denk ik ook bezorgd door een knappe dame in een heul strak pakje die toevallig haar eigen theme song heeft en 'wel even binnen wil komen *) ", *cue slow motion scene* :Y
:D :'( :D _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 20:11:58 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135936824
Ik heb het niet iig en ook nooit gehad, met daten.

Moet wel zeggen dat ik wel nu echt een beeld van je heb Mc. Zoiets. In random volgorde







[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135938244
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het niet iig en ook nooit gehad, met daten.

Moet wel zeggen dat ik wel nu echt een beeld van je heb Mc. Zoiets. In random volgorde

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
haha ik weet t zelf ook niet. Maarrrr, misschien dat dit niks wordt. Ik had om 9 uur afgesproken en nu zegt ze al dat ze wat later is. Dus ja
pi_135938378
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

_O-
haha ik weet t zelf ook niet. Maarrrr, misschien dat dit niks wordt. Ik had om 9 uur afgesproken en nu zegt ze al dat ze wat later is. Dus ja
Kan gebeuren toch? :P
pi_135938489
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan gebeuren toch? :P
Mjah, ik had de eerste keer afgezegd. Ik zou zelf dan denken bij de volgende keer, bekijk t lekker...

Edit: ze had afgebeld.. Dus zo'n hosselaar ben ik ook niet ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door the85mc op 25-01-2014 21:06:55 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:11:09 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135939879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mjah, ik had de eerste keer afgezegd. Ik zou zelf dan denken bij de volgende keer, bekijk t lekker...

Edit: ze had afgebeld.. Dus zo'n hosselaar ben ik ook niet ;)
Dus eerst komt ze later en dan belt ze af?
Jammer maar helaas. En nu? Thuisblijven?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135940036
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dus eerst komt ze later en dan belt ze af?
Jammer maar helaas. En nu? Thuisblijven?
Jep. Ja, ik echt niet die chick van gister bellen. Dat vind ik ook raar.
Al stelt ze nu wel een andere dag voor. Ja ik weet t niet hoor. Manman wat een moeilijk gedoe allemaal.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:16:15 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135940100
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Jep. Ja, ik echt niet die chick van gister bellen. Dat vind ik ook raar.
Al stelt ze nu wel een andere dag voor. Ja ik weet t niet hoor. Manman wat een moeilijk gedoe allemaal.
Misschien moet je het idee van daten eens loslaten, maar het gewoon gaan bekijken als iets drinken met een bekende. Wordt het ineens een stuk relaxter allemaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135940222
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien moet je het idee van daten eens loslaten, maar het gewoon gaan bekijken als iets drinken met een bekende. Wordt het ineens een stuk relaxter allemaal.
Dus je zegt eigenlijk dat ik nog een keer met dr af moet spreken?

Edit: Ok, ik heb inderdaad nog een keer met dr afgesproken. Dus Tink, als dat niks wordt dan weet ik je te vinden :6

[ Bericht 14% gewijzigd door the85mc op 25-01-2014 21:35:58 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:41:30 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135941201
Tink is bezet hoor mc!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:51:24 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135941594
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dus je zegt eigenlijk dat ik nog een keer met dr af moet spreken?

Edit: Ok, ik heb inderdaad nog een keer met dr afgesproken. Dus Tink, als dat niks wordt dan weet ik je te vinden :6
Lol volgens mij moet je je power of deduction aanscherpen :D Of ik begrijp Tink verkeerd, kan natuurlijk ook :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 25 januari 2014 @ 22:03:00 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135942076
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lol volgens mij moet je je power of deduction aanscherpen :D Of ik begrijp Tink verkeerd, kan natuurlijk ook :+
Geen idee wat power of deduction betekent, maar ik gaf mc de tip om uitgaan met vrouwen niet als "daten" te zien, maar gewoon als iets leuks doen met een bekende.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135942313
Ik las inderdaad erin om daten hetzelfde te zien als een drankje doen met een vriend. Als een vriend van me afbelt en direct een andere dag voorstelt, dan vind ik dat normaal wel prima. Dat was mijn power of seduction deduction.
Maar goed, aan de ene kant ook wel relaxt. Net drukke week achter de rug dus nu wordt het in ieder geval niet zo laat en kan ik beetje bijslapen :+ /ouweman
pi_135942580
Als ik de MC perikelen lees, dan ben ik blij dat ik getrouwd ben. Pffff, wat vermoeiend allemaal :+

Mijn nwe setpoint is volgens mij 72.5 kg.

Lijstje:

O: gebakken eitjes met groenten en rijstwafels
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: speltboterham met picalillyen kipfilet, kontje met boter en pure hagelslag
D: speltpizza met 1/2 prosciutto, rucola en olijfolie en 1/2 chorizo, ham, champies, ui, paprika, olijven
T: brownie, katjesdrop
T: 1/2 bak kwark.

Pizza's in mijn nwe oven gebakken, bliss O+ O+ O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135944202
En kennen jullie deze al? :D

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:51:51 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135946394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee wat power of deduction betekent, maar ik gaf mc de tip om uitgaan met vrouwen niet als "daten" te zien, maar gewoon als iets leuks doen met een bekende.
Zoiets als ehh begrijpend lezen :+ Mn vertaalhersenen zijn stuk :')

Maareh idd, da's dus algemeeeen en zegt niks over deze deerne in kwestie denk ik, dus zijn conclusie klopte volgens mij niet :D

Achja ik babbel ook maar wat, volgens mij moet ik gewoon gaan slapen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_135946655
Ik begrijp wel wat je wilde zeggen Maria ;)

En OMG! Hebben jullie het boek Ender's game gelezen?

Ik ben net naar de film geweest en nu MOET ik ook het boek lezen O+

Als je van SiFi en psychologie houdt: aanrader! *O*
pi_135948130
Ik gooi er nog ff een lijstje in van de net afgelopen dag:

O: speltbrood avocado, rode ui, ham en tomaat
B: 40 min wandelen
L: tomatensoep, een mini pistoletje met boter. Een cappuchino met een koekje
T: thee en drie stukjes nougat
S: 75 min yoga
D: stamppot boerenkool, worst, mosterd en augurk
T: cola light en M&M's bij de bios.

En omdat het kan heb ik op de valreep nog even een domeinnaam voor mijn toekomste non-verbal bedrijfsdinges aangevraagd *O*
pi_135949710
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk een enorm afgetraind lijf, maar ik vind het net een Ken, zo'n mannelijk Barbie. Alsof je zn benen er ook gewoon in en uit kunt 'klikken' :+
Maar het werkte als afleiding...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_135952289
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Haha, dat plaatje in de OP. :D


Prob, jij hebt een vriendje toch ? Niet zo raar dat je niet mee wordt uitgevraagd dan?

En misschien een beetje laat advies voor je meh: ga naar buiten. Ook al heb je daar 0 zin in, het werkt bijna altijd.
Dat weten niet veel mensen..

Vriendje kwam uiteindelijk langs (eerder wilde ik niet want meh) hebben hamburgers gegeten bij de Burgermeester, daarna bij de Pizzabakkers nog drankjes gedaan en antipasti en daarna naar de film :) was heel leuk! En weer drankjes gedaan.

Alleen belde iemand net aan op dit tijdstip. Onmenselijk.
Worry is a misuse of imagination
  zondag 26 januari 2014 @ 12:13:07 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135955970
Wij rijden 30 op de snelweg oftewel ijsbaan, echt zelden zo glad gezien.

Straks maar even een rondje wandelen, beetje veel hotel ontbijt. .. erg lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 26 januari 2014 @ 12:28:15 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135956546
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef An24 het volgende:
En omdat het kan heb ik op de valreep nog even een domeinnaam voor mijn toekomste non-verbal bedrijfsdinges aangevraagd *O*
Woeiii! *O* Zonder-streepjes-en-met-logische-extensie? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_135956747
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Woeiii! *O* Zonder-streepjes-en-met-logische-extensie? :+
Haha, ja, lekker makkelijk. Het wordt aboutface.nl :P
pi_135958351
Middag!
Wat leuk An! Al beetje idee wat je er allemaal op wil zetten?

En net rondje gesport op de mtb :) Voor het eerst in tijden weer eens echt het gevoel van training gehad. Met flinke tegenwind echt even lekker kunnen beuken op de pedalen. Misschien bijna iets te intens want drinken tijdens t fietsen kwam dr bijna weer uit..
pi_135959062
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij rijden 30 op de snelweg oftewel ijsbaan, echt zelden zo glad gezien.

Straks maar even een rondje wandelen, beetje veel hotel ontbijt. .. erg lekker
A7? Vanochtend was er nog niets aan de hand op de snelweg, maar terug even oppassen begrijp ik?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_135959552
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:21 schreef the85mc het volgende:
Middag!
Wat leuk An! Al beetje idee wat je er allemaal op wil zetten?

En net rondje gesport op de mtb :) Voor het eerst in tijden weer eens echt het gevoel van training gehad. Met flinke tegenwind echt even lekker kunnen beuken op de pedalen. Misschien bijna iets te intens want drinken tijdens t fietsen kwam dr bijna weer uit..
Dat is nog een verrassing O-)
  zondag 26 januari 2014 @ 17:23:18 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135968842
Spannend An :D

Lijst:
O: Meergranen harde bol met half kaas en boter, half kipfilet en boter, hard pistoletje met achterham, grooster plak brood met boter/suiker, stukje croissant met jam/kaas, 2 appels, peer, kiwi, beker melk, capppuccino, wat scrabbled egg met witte bonen in tomatensaus, halve plak suikerbrood, handje chocopuff
L: 3 kommen kippensoep, dropjes
D: sperziebonen, gegrilde ui en champignons, biefstuk, komkommersalade
T: kwark
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 26 januari 2014 @ 17:49:17 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135969700
Eens kijken of ik mijn lijstje nog herleiden kan

o. schuimei met laagje jam + yoghurt met bloedsinaasappel, kaneel en amandelen
s. half uurtje training met de hond + half uur stepper/roeien
t. 2 minibanaantjes + stukje chocolade
l. 2 koolrouladen
s. boswandeling van een uur
t. bakje chips + wasabi erwten + glaasje tunel + stukje chocolade + paar handjes cashewnoten + bloedsinaasappel
d. weet ik nog niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 26 januari 2014 @ 20:11:49 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135975041
Lukt het allemaal nog een beetje Tink?

Heb net geregeld om morgen vrij te hebben, zie het niet zitten om om 5 uur op de weg te zitten met alle ijsregen, sneeuw en ijzel.
Gelukkig kunnen regelen met lieve collega's. Kost me een snipperdag maar enfin, tis even niet anders
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135975847
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat is nog een verrassing O-)
:D ik heb net ook een website geregistreerd!! *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_135980351
Lijstje voor vandaag:

O: geroosterde boterham, 2 eitjes sunny side down
T: havermoutshake
S: fitness
T: bak pap
T: lemon crumb squares
D: aardappelpurree, salade en kalfschnitzel en nog meer crumb squares :+

T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 26 januari 2014 @ 21:30:51 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135980697
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Lukt het allemaal nog een beetje Tink?

Heb net geregeld om morgen vrij te hebben, zie het niet zitten om om 5 uur op de weg te zitten met alle ijsregen, sneeuw en ijzel.
Gelukkig kunnen regelen met lieve collega's. Kost me een snipperdag maar enfin, tis even niet anders
Ja hoor. Jou ook?
Ben aan het kijken voor een weekje weg. Het is tijd voor mijn jaarlijkse vakantie alleen. Maar eerst deze week functioneringsgesprek. Hou mijn hart vast, want het is niet zo dat ik een saleskanon ben op het moment }:| Gelukkig wel heel veel toegevoegde waarde op andere vlakken (business development, nieuwe markten, samenwerking, professionalisering).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135981873
Spannend Tink! Zolang zij ook jouw andere activiteiten goed vinden zal het wel loslopen lijkt me.

Net bierproeverij gedaan, 6 soorten, halve glazen. Klapte dr toch behoorlijk in..Had ook nog wel aardig goed gegeten dacht ik, maar ja ook gesport.
O: 2 bth ei
S: anderhalf uur los op de mtb
L: 3bth haring in tomatensaus
T: 2 bth pindakaas, banaan
T 6 halve biertjes
D pompoensoepje, gebakken aardappel, tuinbonrn, 3 kippenpoten met vel
T koffie met stroopwafel
B uurtje lopen in totaal

Hm, misschien wat weinig gegeten toch.
pi_135982522
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D ik heb net ook een website geregistreerd!! *O*
Wat is het geworden?
pi_135983041
Had vandaag een korte dienst, ben alweer thuis.
Vriend heeft de xbox van zn broertje geconfisceerd en zit zombiespelletjes te spelen.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:21:19 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135984654
Mijn weekend: veul te lang slapen, theetjes, neusspray, aspirine, zakdoekjes, slechte televisie en fleecedekentje :')

Normaal ben ik altijd met een dag of 2 al beter, dit duurt maar :o Heb maar blauwe besjes in huis gehaald (lief gekeken naar vriendje die in de regen boodschappen ging doen O+ ) en voor morgenavond staat er kippensoep op het menu :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 05:22:00 #43
70532 loveli
N
pi_135995231
:s) waarom ben ik wakker..?
crap in = crap out
  maandag 27 januari 2014 @ 06:06:31 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135995269
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 05:22 schreef loveli het volgende:
:s) waarom ben ik wakker..?
Omdar je net als uniek en sigme en ik vroeg opstaat?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135995736
Mogguh! Vanochtend gewogen: 87 kg dus -3 in 1 week.. Denk dat 90 kg vorige week een uitschieter was.

En bij verkoudheid werkt bij mij kippensoep met veel tijm altijd. En rustig sporten zodat je wel goed warm wordt, luchtwegen gaan dan helemaal weer open. En dan niet afkoelen buiten, maar daarna direct naar binnen gaan.
pi_135995796
Beterschap Maria! Ik ben ook in gevecht met "the sniffles" Iedereen om me heen is zo'n beetje verkouden :')

En succes Tink, je had geen persoonlijk target toch? Dan zou het wel los moeten lopen :)

Lijstje voor vandaag:

O: rijstepap met frambozen en whey
T: 1/2 bak kwark met amandelen
L: spitskoolsalade, stukjes kip
T:havermoutshake
S: fitness
D: gewokte rijst met groenten en vis
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 27 januari 2014 @ 08:20:33 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135995802
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 08:12 schreef the85mc het volgende:

En bij verkoudheid werkt bij mij kippensoep met veel tijm altijd. ....
Klinkt bijzonder! NOoit aan gedacht. Tijm werkt natuurlijk heel goed bij verkoudheid. Is het ook lekker?
Kippensoep met prei helpt ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135998634
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 08:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt bijzonder! NOoit aan gedacht. Tijm werkt natuurlijk heel goed bij verkoudheid. Is het ook lekker?
Kippensoep met prei helpt ook.
Mjah is best aardig te eten. En bovendien proef je er niet al te veel van als je goed verkouden bent :+
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 12:56:38 #49
70532 loveli
N
pi_136002977
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 06:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdar je net als uniek en sigme en ik vroeg opstaat?
Nooit. Nou ja, bijna nooit. Net zo vaak als ik in de trein zit. Toevallig doe ik dat nu wel.

Minimeet in Enschede, anyone?
crap in = crap out
  maandag 27 januari 2014 @ 14:17:51 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136006136
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 05:22 schreef loveli het volgende:
:s) waarom ben ik wakker..?
dat dacht ik vannacht om 3.00 ook :') Toen verkaste ik naar de bank zodat ik vriendje niet wakker zou houden met mn gerochel en heb ik met mn brakke hoofd tv gekeken en ben ik om 4.00 ofzo in slaap gevallen :')

Voelde me heul zielig vannacht, moest de hele tijd hoesten en mn hoofd begon kei zeer te doen en er zat steeds een van beide neusgaten verstopt (om en om! *O*) en ik kon niet slapen, en toen zat ik doodmoei rechtop in bed en moest ik snotteren :') Derpderp.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 januari 2014 @ 14:20:03 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136006222
Beterschaap ook Aurumface! :*

En oe, might as well Mc, thanks! *O* Heb gemixte soepgroenten met o.a. prei dus dat komt ook goed :Y Heb er nu al zin in :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 januari 2014 @ 15:14:35 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136008237
beterschap! Je kan je knap zielig vinden zo midden in de nacht ja.... :*

Lekker net een uurtje in de sneeuw gewandeld in het zonnetje, heerlijk

Zo maar prei snijden en schoonmaken (verse van schoonpa), dat met bloemkool en pasta met room en kaas.
Daarbij pangiusfilet in aluminiumfolie met kruiden/knof/citroen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 27 januari 2014 @ 15:19:16 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136008437
Ja 's nachts lijken veel dingen altijd erger om de een of andere reden :')

Jij eet altijd lekker Uniekje O+ Mooi dat je ook altijd moeite doet voor jullie eten!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 januari 2014 @ 15:53:03 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136009665
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja 's nachts lijken veel dingen altijd erger om de een of andere reden :')

Jij eet altijd lekker Uniekje O+ Mooi dat je ook altijd moeite doet voor jullie eten!
PUre ontspanning in de keuken en hoe groter de chaos (tot ergernis van lief) hoe meer ik mij op mijn gemak voel :')

Ga straks een stukje bros melk/witte chocolade proberen, dat lijkt mij nou zo vreselijk lekker! Wist niet dat het bestond maar het was er ineens bij de Kruidvat.
Het zal wel een zo'n vies klef laagje in je mond geven :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136009801
Beterschaap aan de zieken :*

Naar je werk gaan op een vrije dag geeft van die leuke gezichtjes :? Bonuspunten weer binnen :P ;)

Zo maar eens op mijn yogamat klimmen :+
  maandag 27 januari 2014 @ 16:09:15 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136010264
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:56 schreef An24 het volgende:
Beterschaap aan de zieken :*

Naar je werk gaan op een vrije dag geeft van die leuke gezichtjes :? Bonuspunten weer binnen :P ;)

Zo maar eens op mijn yogamat klimmen :+
Kwam gewoon niet op mijn werkdag, dat kan ook :D

Hoe hoog is je yogamat wel niet?

Zijn jullie er al uit voor de zomervakantie?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136010333
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kwam gewoon niet op mijn werkdag, dat kan ook :D

Hoe hoog is je yogamat wel niet?

Zijn jullie er al uit voor de zomervakantie?
Dat heb ik gepmt :Y

Jamaica dus :P
  maandag 27 januari 2014 @ 16:12:38 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136010391
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat heb ik gepmt :Y :)

Jamaica dus :P
Yeah, i know... heel vreselijk voor je
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136010809
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Yeah, i know... heel vreselijk voor je
Vind ik ook O-)
pi_136011025
Hoi! :s)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 16:29:11 #61
70532 loveli
N
pi_136011118
Hoi!
crap in = crap out
  maandag 27 januari 2014 @ 16:46:05 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136011708
An, vanaf 30 jan. bij de Lidl heb je yoga assortiment.
En een complete van alles board. Zal dat wat zijn?
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)/Offerdate.htm?id=63
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 16:52:28 #63
70532 loveli
N
pi_136011962
Geen idee, maar die sokken ga ik denk ik inslaan.
crap in = crap out
pi_136012561
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
An, vanaf 30 jan. bij de Lidl heb je yoga assortiment.
En een complete van alles board. Zal dat wat zijn?
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)/Offerdate.htm?id=63
Geen idee, ik wil nog wel graag zo'n matje.
Worry is a misuse of imagination
pi_136012773
Ik heb zo'n matje en enorme skippybal zonder hengsels. Nu nog opblazen en gebruiken :'). En een optrekstok, maar toen kwam ik erachter dat je daarvoor moet boren. En dat mag hier natuurlijk niet. Was verder wel leuke shopping therapy
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 27 januari 2014 @ 17:27:32 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136013322
O: blauwe besjes, thee met honing
T: thee met honing
L: snee brood met pindakaas, snee brood met oude kaas, thee met honing
T: bakje appelmoes
D: kippensoep met groentjes en vermicelli
T: meer thee en/of innocent smoothie!

8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 17:33:27 #67
70532 loveli
N
pi_136013572
Ik heb ook een rekstok waar schroeven bij zaten. Klemt door een uitschroefmechanisme prima tussen de deurposten en de (niet vastgeschroefde) rubbers krijg ik inmiddels met geen mogelijkheid meer los. Ben nog niet ter aarde gestort.
crap in = crap out
pi_136015601
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
An, vanaf 30 jan. bij de Lidl heb je yoga assortiment.
En een complete van alles board. Zal dat wat zijn?
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)/Offerdate.htm?id=63
Hmmm die mat is denk ik niets. Ze noemen het niet voor niets een fitness mat. Met een paar zonnegroetjes of met veel op je handen doen, glij je zo weg vrees ik.

Die blokken zijn handig voor als je nog niet lenig bent, maar de oefeningen wel goed gelijnd wilt doen.
pi_136016144
Vorige week:
Ma: yoga en hardlopen (7k)
Di: stepshape/interval training
Wo: Yin Yoga en hardlopen (8,3k)
Do: stepshape/interval training
Vrij: stepshape/interval training
Za: hardlopen (7k)

En precies niks afgevallen. :')

Vandaag:
O: fruit 'n fibre met halfvolle melk
T: 1x geroosterd Allinson met filet A.
S1: yoga
S2: hardlopen (7,2k)
T: wodka, katjang
D: gegrilde kipdijfilet, kliekje zuurkoolstamppot
T: pure choco, mandarijn
pi_136019453
quote:
12s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: blauwe besjes, thee met honing
T: thee met honing
L: snee brood met pindakaas, snee brood met oude kaas, thee met honing
T: bakje appelmoes
D: kippensoep met groentjes en vermicelli
T: meer thee en/of innocent smoothie!

8-)
Je vergeet de tijm! :o

Lange, intense dag gehad hier.. Wel heel leerzaam, dat wel. En morgen vanaf 7 uur weer meetings 8)7
  maandag 27 januari 2014 @ 20:21:01 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136021665
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je vergeet de tijm! :o

Lange, intense dag gehad hier.. Wel heel leerzaam, dat wel. En morgen vanaf 7 uur weer meetings 8)7
Kruiden niet genoemd :D lekker soepje :9

7 uur, lekker vroeg :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 januari 2014 @ 20:36:11 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136022525
Even Radar kijken op 1
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136022847
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je vergeet de tijm! :o

Lange, intense dag gehad hier.. Wel heel leerzaam, dat wel. En morgen vanaf 7 uur weer meetings 8)7
Zeven uur?! :o Ik was vanochtend om 8.20 op mijn werk. Was zo ongeveer de eerste, maar dat vind ik lekker. Even de zaken op orde en dingen al geregeld hebben voor iedereen binnen is.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_136023055
Ik begin normaal rond half 8, dan is de helft op kantoor al begonnen. Voordeel is wel dat ik op tijd klaar ben, dus vrijwel geen files. :)
pi_136023206
Ben benieuwd in wat voor branche je werkt dan. :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_136023339
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Ben benieuwd in wat voor branche je werkt dan. :D
In een bakkerij?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 27 januari 2014 @ 20:50:56 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136023424
7 uur beginnen is uitslapen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136023507
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef Probability het volgende:

[..]

In een bakkerij?
Doen ze daar aan meetings? :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_136023801
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Doen ze daar aan meetings? :P
Daar doen ze vooral aan mailings :+
  maandag 27 januari 2014 @ 21:02:26 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136024199
Lijkt me heerlijk om zo vroeg te kunnen beginnen. Als ik thuis werk begin ik soms ook al om 6 uur.

Lijstje
o. overnight oats met havermelk, kokos, geraspte pure choco en banaan
t. paar handjes noten en gedroogde vruchten
l. bak gemengde groente (pompoen, kikkererwten, paprika, champignons, courgette, aubergine, sla)
t. gemengde noten (totaal over de dag 100 gram) en een appel
d. gnocchi met olijfolie en kaas
t. paar stukjes nussecke van o.a. gemengde noten, suiker, roomboter en speltmeel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136024384
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

Daar doen ze vooral aan mailings :+
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_136024421
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt me heerlijk om zo vroeg te kunnen beginnen. Als ik thuis werk begin ik soms ook al om 6 uur.

Lijstje
o. overnight oats met havermelk, kokos, geraspte pure choco en banaan
t. paar handjes noten en gedroogde vruchten
l. bak gemengde groente (pompoen, kikkererwten, paprika, champignons, courgette, aubergine, sla)
t. gemengde noten (totaal over de dag 100 gram) en een appel
d. gnocchi met olijfolie en kaas
t. paar stukjes nussecke van o.a. gemengde noten, suiker, roomboter en speltmeel
Ik ben ook een vroege vogel hoor, zeker in de zomer! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_136025458
Ik ben echt geen ochtendmens, maar tot nu toe valt t me mee :)
Al sta ik in t weekend niet voor mn plezier rond 6 uur op :+
  maandag 27 januari 2014 @ 21:27:47 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136025890
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

Daar doen ze vooral aan mailings :+
XD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136026706
Vroeger begon ik ook om 0730, nu een half uurtje later :) eerder beginnen is eerder naar huis ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136027865
Brrrr ochtend ;(

Mijn eerste afspraak is altijd rond half tien :+ woendag moet ik ergens om negen uur zijn en het is anderhalf uur rijden. Erg pijnlijk voor mij :'(
  maandag 27 januari 2014 @ 22:01:17 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136028320
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef An24 het volgende:
Brrrr ochtend ;(

Mijn eerste afspraak is altijd rond half tien :+ woendag moet ik ergens om negen uur zijn en het is anderhalf uur rijden. Erg pijnlijk voor mij :'(
Buiten de deur is mijn eerste afspraak pas om 10.30 uur. Ik kan pas om 8 uur uit huis.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136028875
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Buiten de deur is mijn eerste afspraak pas om 10.30 uur. Ik kan pas om 8 uur uit huis.
Dat scheelt! Hier op kantoor ook altijd laat. Boeiend, als ik mijn productie maar haal. Heerlijk zo'n baas O+
pi_136029059
Is je gesprek goed gegaan Tink?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136029259
Ik ben absoluut geen ochtendmens maar ik vind het zonde van mijn dag om laat te beginnen. Dus sta ik stipt om 7.30 bij de opvang op de stoep (dan gaan ze open). En uitslapen is er toch niet meer bij...

Beterschap voor alle zieken nog!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 januari 2014 @ 22:15:58 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136029291
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
Is je gesprek goed gegaan Tink?
Is morgen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:22:04 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136029646
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is morgen.
Succes *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136030197
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Succes *O*
^^
pi_136030360
Succes Tink!

Ik haat de ochtend. Ben echt een avond mens.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136031232
Volgens mij is mijn biologische klok niet altijd 24 uur voor een etmaal - dus ben ik de ene keer een avond en de andere keer een ochtend mens....
Worry is a misuse of imagination
pi_136036715
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef Skoap het volgende:
Succes Tink!

Ik haat de ochtend. Ben echt een avond mens.
Dit.

Ik zou vandaag vroeg gaan slapen, want het was gisteravond opeens half 2. Maar toen was ik tot half 10 op mn stage (half ergens op wachten en half gewoon series kijken enzo, was toch alleen) en nu vind ik mijn avond eigenlijk te kort om al te gaan slapen :'). Toch maar proberen zo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 28 januari 2014 @ 10:19:13 #97
70532 loveli
N
pi_136041663
Was ik maar een ochtendmens.

Mogge :s)
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 28 januari 2014 @ 15:43:42 #98
70532 loveli
N
pi_136054487
Middag.
crap in = crap out
pi_136060495
Avond?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136060553
Ola!

Ik wilde een lijstje posten, maar heb nog geen idee wat ik ga eten zo. Hopelijk krijg ik inspiratie in de supermarkt :P.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_136061958
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ola!

Ik wilde een lijstje posten, maar heb nog geen idee wat ik ga eten zo. Hopelijk krijg ik inspiratie in de supermarkt :P.
Ola back! Ik was benieuwd hoe je nieuwe baan beviel, eigenlijk!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:56:33 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136062069
Avond

Lijst:
O: chocoladevla, peer en bananenkwark
T's: Halve komkommer, 250 gr rauwe wortels, cup a soup tomaat, grote appel
L: tosti van 2 volk. boterhammen met boter en suiker, tomaat, tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: mineola, halve appel, paar dropjes, blokje choco, beschuit achterham
D: Veel gestoofde spruiten, gehakt met kaas opgerold in chineze koolbladen uit de oven, geroerbakte ui en verse snijbonen met veel oosterse kruiden en vissaus, rijst met zelfgemaakte satesaus
T:? zoute stokjes?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136065827
Lange dag :z
Worry is a misuse of imagination
pi_136067260
Nog niet klaar voor vandaag Prob?

Hier wordt het een lange nacht vrees ik. Probleem met instabiele ribben. Die moesten vandaag worden 'terug gezet' brrrrrr :'(
pi_136067622
Pff, te laat gegeten. Daardoor teveel gegeten en nu buikpijn ;(

Zo irritant
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136067816
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef An24 het volgende:
Nog niet klaar voor vandaag Prob?

Hier wordt het een lange nacht vrees ik. Probleem met instabiele ribben. Die moesten vandaag worden 'terug gezet' brrrrrr :'(
oh dat klinkt echt heel naar :X
:*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136068719
Ist ook. En dan morgen fijn veel auto rijden. Joy :')
pi_136070678
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef An24 het volgende:
Nog niet klaar voor vandaag Prob?

Hier wordt het een lange nacht vrees ik. Probleem met instabiele ribben. Die moesten vandaag worden 'terug gezet' brrrrrr :'(
He bah :o Is dat spontaan of heb je er altijd last van?

Nope, stond 6.30 op om direct te starten met een opdracht. 7.50 ingeleverd toen door naar werk.
Tot 15.00 gewerkt toen direct door naar college/workshop. 18.00 klaar.
Toen direct door naar huis. Even gegeten (huisgenootje kookte)
Nu nog door met studeren en studieplan maken :z

Zo wel een wijntje.
Morgen vroeg op, onder de zonnebank denk ik en studeren. Dan twee uurtjes werken op een kasteel (mooi jurkje aan) dan eten bij m'n ouders (word opgehaald) daarvoor en daarna studeren.

Dan donderdag tentamen :z 's avond eten met vriendinnetjes

Ergens tussendoor nog een studieplan maken en dat vrijdag bespreken :z
O ja nog naar de sportschool voor een maandelijkse fittest maar heb niet zo veel gesport..
Dan 's avonds borrel van een vriendinnetje

Zaterdag gelukkig vrij O+ (moet wel studeren denk ik)
's avonds feestje/borrel van m'n werk en zondag weer werken :z

Maar vandaag waren alle docenten en zo heel blij met mij/over mij dat was fijn. Dus ik zit hier ook niet met tegenzin of zo..
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:27:46 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136070882
Wat wordt er weinig gepost :o

Lijstje
o. havermout met havermelk en amaranth + chocolade
t. appel + mandarijn
l. (onderweg) 50 gram noten, handje dropjes
t. 75 gram rozijnen en andere gedroogde vruchten
d. 3 koolrouladen
t. glaasje gemberlikeur

:? ik moet wat vergeten zijn, want dit is wat weinig

Gesprek liep zoals verwacht. Ze zijn blij met me, maar ik moet wel gaan scoren (joh :') ) wel lastig als je met een nieuw product in een nieuwe markt aan de slag moet. Maar goed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136071279
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ola!

Ik wilde een lijstje posten, maar heb nog geen idee wat ik ga eten zo. Hopelijk krijg ik inspiratie in de supermarkt :P.
Ik krijg daar nooit inspiratie
Worry is a misuse of imagination
pi_136072247
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Probability het volgende:

[..]

He bah :o Is dat spontaan of heb je er altijd last van?

Nope, stond 6.30 op om direct te starten met een opdracht. 7.50 ingeleverd toen door naar werk.
Tot 15.00 gewerkt toen direct door naar college/workshop. 18.00 klaar.
Toen direct door naar huis. Even gegeten (huisgenootje kookte)
Nu nog door met studeren en studieplan maken :z

Zo wel een wijntje.
Morgen vroeg op, onder de zonnebank denk ik en studeren. Dan twee uurtjes werken op een kasteel (mooi jurkje aan) dan eten bij m'n ouders (word opgehaald) daarvoor en daarna studeren.

Dan donderdag tentamen :z 's avond eten met vriendinnetjes

Ergens tussendoor nog een studieplan maken en dat vrijdag bespreken :z
O ja nog naar de sportschool voor een maandelijkse fittest maar heb niet zo veel gesport..
Dan 's avonds borrel van een vriendinnetje

Zaterdag gelukkig vrij O+ (moet wel studeren denk ik)
's avonds feestje/borrel van m'n werk en zondag weer werken :z

Maar vandaag waren alle docenten en zo heel blij met mij/over mij dat was fijn. Dus ik zit hier ook niet met tegenzin of zo..
Wat zal jij lekker slapen tussendoor :+

Mjah, dit zijn van die dingen. Zoals een uit schietende heup. Gebeurt soms. Maar ik zet liever een heup zelf terug dan dat ik een ribje of wat laat doen :X
pi_136072386
Ik kom toch maar hier weer eens posten, volg het topic wel maar het is soms al teveel om alleen dieetclub bij te houden.

Lijstje:
O: roggebrood met smeerkaas, cracker met pindakaas. Rijstmelk.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met ongeveer 2/3 van een avocado die ik nog in de koelkast vond. Cherrytomaatjes, 150 g halfvolle yoghurt
T: rijstwafel, banaan
D: Leftover soep van gisteravond met een stuk stokbrood
S: bootcamp
T: kwark met een schep whey erdoor.
pi_136075960
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik krijg daar nooit inspiratie
Ik wel, heel veel kleurrijke zoete inspiratie. Mandje vol snoep en koekjes. En evt een doos eieren of kant-en-klaar maaltijd :').

Hier is het ook echt veel te druk, overdag en 's avonds, maar dat werkt wel lekker tegen mijn winterdip: helemaal geen tijd om te bedenken dat ik wel eens vrolijker ben geweest, en ik word blij van dingen wegstrepen en doelen halen. Jeej. Ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136076817
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kom toch maar hier weer eens posten, volg het topic wel maar het is soms al teveel om alleen dieetclub bij te houden.

Lijstje:
O: roggebrood met smeerkaas, cracker met pindakaas. Rijstmelk.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met ongeveer 2/3 van een avocado die ik nog in de koelkast vond. Cherrytomaatjes, 150 g halfvolle yoghurt
T: rijstwafel, banaan
D: Leftover soep van gisteravond met een stuk stokbrood
S: bootcamp
T: kwark met een schep whey erdoor.
Even uit nieuwsgierigheid: waarom whey door je kwark na het sporten 's avonds?
  Vis een optie? woensdag 29 januari 2014 @ 01:27:13 #115
70532 loveli
N
pi_136081129
Die soep klinkt goed!
crap in = crap out
pi_136082528
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef SausDip het volgende:

[..]

Even uit nieuwsgierigheid: waarom whey door je kwark na het sporten 's avonds?
Omdat die pot anders stof staat te vangen :+
pi_136083527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wel, heel veel kleurrijke zoete inspiratie. Mandje vol snoep en koekjes. En evt een doos eieren of kant-en-klaar maaltijd :').

Hier is het ook echt veel te druk, overdag en 's avonds, maar dat werkt wel lekker tegen mijn winterdip: helemaal geen tijd om te bedenken dat ik wel eens vrolijker ben geweest, en ik word blij van dingen wegstrepen en doelen halen. Jeej. Ofzo.
Normaal ik ook niet zo omdat ik van te voren al vaak bepaal wat ik wil eten maar afgelopen zaterdag in de Aldi inspiratiemomentje gehad.
Zag zo'n groot rond Turks brood liggen die wel gigantisch lekker leek dus zondag hele dag beetje van gegeten met kruidenboter, roomboter, yoghurtdip, salsa, schenk, rosbief, makreel, bruinebonensoep :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136084072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Normaal ik ook niet zo omdat ik van te voren al vaak bepaal wat ik wil eten maar afgelopen zaterdag in de Aldi inspiratiemomentje gehad.
Zag zo'n groot rond Turks brood liggen die wel gigantisch lekker leek dus zondag hele dag beetje van gegeten met kruidenboter, roomboter, yoghurtdip, salsa, schenk, rosbief, makreel, bruinebonensoep :9~
Bruinebonensoep :9~
pi_136084128
Ik wil op rustdagen van mijn trainingen oefeningen gaan doen om soepeler te worden. Alleen kom ik niet veel verder dan de oefeningen die ik altijd deed voor en na de judolessen.. Heeft iemand suggesties waar ik informatie over zulke oefeningen kan vinden?
  Vis een optie? woensdag 29 januari 2014 @ 09:58:21 #120
70532 loveli
N
pi_136084354
Yoga?
crap in = crap out
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:09:14 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136084639
Hm zag vanmorgen iemand hemaworst met mosterd bestellen. Nederlands equivalent van Engels ontbijt? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136084918
Yoga.. Nooit bij nagedacht.. Maar als ik dat thuis zou proberen zonder begeleiding, zoek ik dan niet spierproblemen op?
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:33:30 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136085305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:18 schreef DavetheNL het volgende:
Yoga.. Nooit bij nagedacht.. Maar als ik dat thuis zou proberen zonder begeleiding, zoek ik dan niet spierproblemen op?
An weet er veel over! :Y die doet nu meestal ook thuis zelf, maar eerste paar keer dacht ik wel naar lesjes geweest met begeleiding..?

Lijkt me iig wel slim, vooral als je zelf niet type bent om veel onderzoek te doen bijv.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136086045
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

An weet er veel over! :Y die doet nu meestal ook thuis zelf, maar eerste paar keer dacht ik wel naar lesjes geweest met begeleiding..?

Lijkt me iig wel slim, vooral als je zelf niet type bent om veel onderzoek te doen bijv.
Dank je, ga even informeren bij de sportschool dan.

Lijstje:

o: 2 zwaar volkoren boterhammen met kipfilet, koffie zwart
t: 1 zwaar volkoren boterham met kipfilet, koffie zwart
l: magere yoghurt, thee
t: 1 zwaar volkoren boterham met kipfilet, water
t: 2 appels, water
d: ?
t: zelfgemaakte smoothie van sinaasappels en banaan (banaan uit de vriezer, anders waren ze overstuur gegaan), thee
pi_136088987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dank je, ga even informeren bij de sportschool dan.

Lijstje:

o: 2 zwaar volkoren boterhammen met kipfilet, koffie zwart
t: 1 zwaar volkoren boterham met kipfilet, koffie zwart
l: magere yoghurt, thee
t: 1 zwaar volkoren boterham met kipfilet, water
t: 2 appels, water
d: ?
t: zelfgemaakte smoothie van sinaasappels en banaan (banaan uit de vriezer, anders waren ze overstuur gegaan), thee
:W

Zonnegroetjes zijn goed om thuis mee te beginnen. Het levert kracht en soepelheid op. Met een goede uitleg kom je een eind. Zoek maar eens op 'Kino macgregor ' in combinatie met 'sun salutations'. Zij legt goed uit en laat het goed zien. Als je vreest voor een slechte motoriek is een lesje wel raadzaam. Ik doe 1 les in de week, daarnaast 2 of 3 keer per week thuis.

Er zijn verschillende soorten yoga. Voor rust en soepelheid: hatha yoga. Voor kracht, soepelheid en conditie is ashtanga of poweryoga een optie. Voor alleen soepelheid kun je Bikram of hotyoga proberen. Dat zijn zo'n beetje de basics.
pi_136089060
En ze heeft altijd korte broekjes en strakke topjes aan :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136089200
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hm zag vanmorgen iemand hemaworst met mosterd bestellen. Nederlands equivalent van Engels ontbijt? :+
Boooohhhhhh, hema worst O+ Ik wil het! :9 :9~
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:34:03 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136089555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Boooohhhhhh, hema worst O+ Ik wil het! :9 :9~
Ook om 10:00 's ochtends? :D

Nouja ik heb wel gekkere dingen gegeten als ontbijt in mijn jonge jaren :') (kliekjes Chinees, macaroni...)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136089631
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef V1z0R het volgende:
En ze heeft altijd korte broekjes en strakke topjes aan :9
Bijkomstigheid! O-)
  Vis een optie? woensdag 29 januari 2014 @ 13:58:28 #130
70532 loveli
N
pi_136092718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Boooohhhhhh, hema worst O+ Ik wil het! :9 :9~
Coco O+

Hoe is't met de buik + inhoud?
crap in = crap out
pi_136093052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook om 10:00 's ochtends? :D

Nouja ik heb wel gekkere dingen gegeten als ontbijt in mijn jonge jaren :') (kliekjes Chinees, macaroni...)
:D Nu niet meer, omaatje van me? O+

Lijssie:
BR: 2 gebakken eieren, 1 op geroosterd Allinson, 1 in een Cup a soupje (Chinese tomaat)
S: Yin Yoga
T: wodka, katjang
D: pasta met gerookte zalm en crème fraîche, sperzieboontjes
T: pure choco en meloen
pi_136093715
Ik heb opeens ernstige cravings naar van die pindachips (zoals de vroegere Chippitos 'kaasknabbels', maar dan niet met kaassmaak maar met pindasmaak). En ik heb thuis ook een zak liggen, maar ik zit voorlopig nog wel op de uni en nu overweeg ik 'even' heen en weer te gaan :'). Moet eigenlijk toch nog een usb-stick ophalen.

SPOILER: Deze dus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:54:46 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136094991
Lekker Chico :9 maar de gewone Chipito's zijn toch lekkerder.

Lijst:
O: dubbele boterham gegrilde tartaar met curry en ui, gekookt ei
B: 2 uur wandelen (koud!! heb het nu nog steeds koud ervan)
T's: 2 appels, stuk droge worst, halve plak ontbijtkoek
L: dubbele boterham kaas/jam, beker melk, kiwi
T's: paar dropjes, mandarijn, blok bros melk/wit, cracker kaas
D: broccoli, wortels, opgebakken aardappelen, gegrilde tonijnsteak, zoetzure komkommersalade, rabarber
T's: kwark, vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:32:27 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136099061
Ja. Lijstje

o. havermout, amaranth, chocolade, kokos
t. banaan, 50 gram gedroogde vruchten
l. salade van een halve makreelfilet, mayo, yoghurt, sla, bosui
t. 250 gram yoghurt met een bloedsinaasappel + 3 pure lindor
d. straks uit eten + glas alcohol
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136099907
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Wat wordt er weinig gepost :o

Lijstje
o. havermout met havermelk en amaranth + chocolade
t. appel + mandarijn
l. (onderweg) 50 gram noten, handje dropjes
t. 75 gram rozijnen en andere gedroogde vruchten
d. 3 koolrouladen
t. glaasje gemberlikeur

:? ik moet wat vergeten zijn, want dit is wat weinig

Gesprek liep zoals verwacht. Ze zijn blij met me, maar ik moet wel gaan scoren (joh :') ) wel lastig als je met een nieuw product in een nieuwe markt aan de slag moet. Maar goed.
Fijn dat ze blij zijn. Heb je nu al een vast contract?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136099980
Hoe is het met je rib An?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136099989
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef An24 het volgende:

[..]

:W

Zonnegroetjes zijn goed om thuis mee te beginnen. Het levert kracht en soepelheid op. Met een goede uitleg kom je een eind. Zoek maar eens op 'Kino macgregor ' in combinatie met 'sun salutations'. Zij legt goed uit en laat het goed zien. Als je vreest voor een slechte motoriek is een lesje wel raadzaam. Ik doe 1 les in de week, daarnaast 2 of 3 keer per week thuis.

Er zijn verschillende soorten yoga. Voor rust en soepelheid: hatha yoga. Voor kracht, soepelheid en conditie is ashtanga of poweryoga een optie. Voor alleen soepelheid kun je Bikram of hotyoga proberen. Dat zijn zo'n beetje de basics.
Dank je :) Ga me even inlezen zodat ik de soort kan proberen die het best op mijn overige bezigheden aansluit.
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:11:28 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136100597
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Fijn dat ze blij zijn. Heb je nu al een vast contract?
Nee. Ik moet gaan scoren of ik ben over 5 maanden mijn baan kwijt.
Ik was er al bang voor dat ze zich niet realiseren dat het niet realistisch is koud een nieuwe markt met een nieuw product te veroveren en daarbij meteen winst te draaien. Ondanks dat ze zien dat ik er wel heel hard aan trek en een goede verkoper ben en verder ook veel toegevoegde waarde bied :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136101102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dank je, ga even informeren bij de sportschool dan.
Als je toch al bij de sportschool zit, kan je toch het makkelijkst gewoon elke week een lesje meepikken :) Is ontspannend en werkt zeker voor meer soepelheid.
Straks Vive doen, verder naar de stad gelopen, dat was mn beweging vandaag.

Lijstje
O: Dubbele boterham pindakaas
L: 2 dubbele boterhammen cervelaat+sla
T: minipennywafel, stukje nougat, appel, tonic
D: andijviestamp
T: ?
pi_136102133
Helaas wordt de Yoga gegeven op tijden dat ik werk :(

quote:
Lijstje:

o: 2 zwaar volkoren boterhammen met kipfilet, koffie zwart
t: 1 zwaar volkoren boterham met kipfilet, koffie zwart
l: magere yoghurt, thee
t: 1 zwaar volkoren boterham met kipfilet, water
t: 2 appels, water. handje chips
d: ? Sijbonen, satesaus, kipfilet met toetje van vla achteraf
t: zelfgemaakte smoothie van sinaasappels en banaan (banaan uit de vriezer, anders waren ze overstuur gegaan), thee, magere yoghurt
pi_136102402
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ola back! Ik was benieuwd hoe je nieuwe baan beviel, eigenlijk!
Ja, goed! Lekker hectisch, maar daar houd ik wel van. En leuke collega's en een goede kantine, ook fijn :P.

Jij veel aan het schilderen nu?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 29 januari 2014 @ 18:20:16 #143
70532 loveli
N
pi_136103390
quote:
Holy fuck, jij hebt meer parfum dan ik schoenen!
crap in = crap out
pi_136104908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:56 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe is het met je rib An?
Meh! Ik had vandaag een dag :+

Uur rijden naar afspraak
Afspraak: anderhalf uur gesprek
Anderhalf uur rijden volgende afspraak
Lunch
Van twee tot vijf overleg
Uur naar huis rijden

Ik wilde naar yoga, juist om los te komen, maar nu ben ik te moe om uit te kruiken :')

Ik ga straks wel een half uur lang deze doen of zo:



:+
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:09:26 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136105664
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:06 schreef conleche het volgende:

[..]

:D Nu niet meer, omaatje van me? O+

Lijssie:
BR: 2 gebakken eieren, 1 op geroosterd Allinson, 1 in een Cup a soupje (Chinese tomaat)
S: Yin Yoga
T: wodka, katjang
D: pasta met gerookte zalm en crème fraîche, sperzieboontjes
T: pure choco en meloen

:D nee die tijd ligt achter me... :+

Aww An! :* op de rug!

Werkdag overleefd :9 nu moe.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136106981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ik moet gaan scoren of ik ben over 5 maanden mijn baan kwijt.
Ik was er al bang voor dat ze zich niet realiseren dat het niet realistisch is koud een nieuwe markt met een nieuw product te veroveren en daarbij meteen winst te draaien. Ondanks dat ze zien dat ik er wel heel hard aan trek en een goede verkoper ben en verder ook veel toegevoegde waarde bied :')
erg vreemd. Denk je dat het mogelijk is het target wel te halen?
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:04:30 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136108846
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Skoap het volgende:

[..]

erg vreemd. Denk je dat het mogelijk is het target wel te halen?
Nee. Dit heeft erg weinig met mij te maken. Het opstarten is 3 jaar geleden begonnen en ik ben er een half jaar geleden bijgekomen. De "oude" markt bracht niet genoeg op, dus ik ben begonnen met een nieuw product in een nieuwe markt. M.i. is er zeker reden voor optimisme, maar het heeft tijd nodig. De nieuwe financieerder (die voor mijn komst is aangetrokken), verwacht echter terecht de beloofde rendementen en dat kan m.i. niet met het huidige businessmodel. Ingewikkeld verhaal en helaas een gevalletje van dubbel pech.

[ Bericht 17% gewijzigd door Tinkepink op 29-01-2014 20:11:03 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136113965
Klinkt knap beroerd Tinkepink....

Vanavond weer begonnen met bootcamplessen nu mijn pols weer hersteld is, was lekker! Zaterdagochtend mijn eerste les crossfit! Ben benieuwd, wordt gegeven door iemand die bij de top 30 van Europa hoort :D
pi_136114426
Pffff wat stom Tink. :(
Behoorlijk stomme pech inderdaad.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136114471
Hoop dat ze het inzien, Tink! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136115044
Gadver wat vervelend Tink! Succes ;(
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:53:46 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136115467
Ach, het is geen drama. Zit nu eenmaal in de verkeerde branche. Als de economie weer aantrekt komt het wel weer goed. Heb net een vakantie geboekt voor in het voorjaar *O* Naar een plek waar ik al eerder ben geweest, dus geen nieuwe reiservaringen. Maar het eten was er goed en de cocktails nog beter en heb op het moment vooral behoefte aan rust en warmte. Nu maar hopen op goed weer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136115718
quote:
11s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Holy fuck, jij hebt meer parfum dan ik schoenen!
Sokken niet meegeteld heeft Puff meer luchtjes dan ik kledingstukken :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136119631
Yoga lijkt mij ook superleuk om eens te gaan doen maar geen tijd -O- Het zit zo ongeveer naast mn startplek voor sport maar de tijden daar overlappen gewoon met mn normale sporttijden.

O: 2x volkorenboterham pindakaas
T: 2 mandarijnen
L: 2x volkorenboterham met smeerkaas. Eitje, cherrytomaatjes en stuk komkommer
T: banaan, appel, rijstwafel.
D: Paksoistamppot met rookkaas :9
T: Cappuccino

Zo maar eens wat overnight oats in elkaar knutselen voor morgenochted; ook al te lang niet meer gegeten.
pi_136120099
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, het is geen drama. Zit nu eenmaal in de verkeerde branche. Als de economie weer aantrekt komt het wel weer goed. Heb net een vakantie geboekt voor in het voorjaar *O* Naar een plek waar ik al eerder ben geweest, dus geen nieuwe reiservaringen. Maar het eten was er goed en de cocktails nog beter en heb op het moment vooral behoefte aan rust en warmte. Nu maar hopen op goed weer.
oh heerlijk. Een echte relax en ontspan vakantie!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? donderdag 30 januari 2014 @ 00:54:37 #156
70532 loveli
N
pi_136123648
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  donderdag 30 januari 2014 @ 05:03:54 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136124725
Loveli :D

Tink, behoorlijk kut.
Goed dat je de reis hebt geboekt, lekker zo'n vooruitzicht!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136127116
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:54 schreef loveli het volgende:
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt je hele garderobe weggedaan? :D

@ Tink: Meh, wat bedoelen ze met gaat scoren? 1 klant binnenhalen of moet je echt "on target" gaan zitten?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136127182
Waar kan ik mooie pakken scoren voor werk? Ik heb er voor nu "even" snel 2 nodig, ik pas gewoon niks meer :X

Ik zit te kijken op Esprit, maar sta open voor suggesties :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:14:42 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136127213
Tink opereert geloof ik op zo'n carriereniveau dat ik er niks van snap :@ maar succes en sterkte met de meh! :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:19:32 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136127339
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:13 schreef _aurum_ het volgende:
Waar kan ik mooie pakken scoren voor werk? Ik heb er voor nu "even" snel 2 nodig, ik pas gewoon niks meer :X

Ik zit te kijken op Esprit, maar sta open voor suggesties :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esprit houdt idd rekening met booties! *O* verder geen idee maar wat tof van de accounts, jij superprofi chica :7 waar is onze leeuwenkoning eigks? :o

Ik snap sentiment wel, ik krijg ook andere functie intern en vind het spannend! Moeten ook nog babbelen over precieze werkzaamheden enz en het is nu heel snel, maar in de kern ga ik vooral een switch maken van reactief naar proactief. Wel ENORM veel ideetjes voor inhoud functie die we gaan bespreken dus structuur gaat een must worden, anders verzuip ik mentaal ofzo x)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136127369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:13 schreef _aurum_ het volgende:
Waar kan ik mooie pakken scoren voor werk? Ik heb er voor nu "even" snel 2 nodig, ik pas gewoon niks meer :X

Ik zit te kijken op Esprit, maar sta open voor suggesties :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezig jij. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het spannend vindt.

Helaas heb ik geen pakken tips voor je. Ik ga altijd liever voor zakelijke jurkjes en losse items, een rok en blouse of zo.
pi_136127419
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Esprit houdt idd rekening met booties! *O* verder geen idee maar wat tof van de accounts, jij superprofi chica :7 waar is onze leeuwenkoning eigks? :o

Ik snap sentiment wel, ik krijg ook andere functie intern en vind het spannend! Moeten ook nog babbelen over precieze werkzaamheden enz en het is nu heel snel, maar in de kern ga ik vooral een switch maken van reactief naar proactief. Wel ENORM veel ideetjes voor inhoud functie die we gaan bespreken dus structuur gaat een must worden, anders verzuip ik mentaal ofzo x)
Wat leuk! :D
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:25:47 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136127499
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat leuk! :D
Ja dat ook! :D veel taken deed ik al half maar had er teveel bij elkaar, dus dan gebeurt het eigenlijk allemaal half :+ maar baas denkt dat ik heel geschikt ben voor nieuwe functie dus daarom deel van oude werkzaamheden naar nieuwe collega! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136127803
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dat ook! :D veel taken deed ik al half maar had er teveel bij elkaar, dus dan gebeurt het eigenlijk allemaal half :+ maar baas denkt dat ik heel geschikt ben voor nieuwe functie dus daarom deel van oude werkzaamheden naar nieuwe collega! *O*
Af en toe erkenning is ook nodig. Dit lijkt me een goede manier *O*

Hier gaat het gelukkig wat beter. Nog licht geslapen, maar nu geen pijn meer. Straks lekker een muziekje op in de auto. Twee uur rijden voor een afspraak :')
  Vis een optie? donderdag 30 januari 2014 @ 13:39:22 #166
70532 loveli
N
pi_136133021
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:13 schreef _aurum_ het volgende:
Waar kan ik mooie pakken scoren voor werk? Ik heb er voor nu "even" snel 2 nodig, ik pas gewoon niks meer :X

Ik zit te kijken op Esprit, maar sta open voor suggesties :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ene dag Pinky, andere dag Brain!

Wat kleding betreft, Orsay online shop? En ik heb (nog) niks weggedaan, maar nieuwe kasten gekocht :')
crap in = crap out
pi_136133024
gaaf maria *O*

Aurum ook al zo goed bezig, gaaf hoor! Helaas geen tips voor pakken. Ik hoef ze gelukkig niet te dragen.
Als ik netjes moet, is een rok en blouse vaak prima.

Boh zaterdag vliegen we voor 2 maand naar Odessa. Ik merk dat ik me niet meer zo goed op mijn werk kan concentreren en bezig ben met wat ik allemaal mee moet nemen enzo. Naja morgen vrij en komt mijn moeder op Luc passen zodat ik rustig kan pakken.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136135826
Waarom maken mannen overal zo'n rommel van en ruimen niets uit zichzelf op
Of heb ik een verkeerd exemplaar :')
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:11:18 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136135922
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:08 schreef Probability het volgende:
Waarom maken mannen overal zo'n rommel van en ruimen niets uit zichzelf op
Of heb ik een verkeerd exemplaar :')
Omdat het kan?

Waarom moet altijd alles zo opgeruimd zijn?

OT:

86/87 was ik.... 81.5 ben ik nu. De volkorenbroodjes met kipfilet, 2 trossen bananen en zak appels doordeweeks werpt zijn vruchten af. Daarnaast wel heel veel gesport deze maand dus dat heeft er ook wat mee te maken. Tof om eindelijk resultaat te zien, want eerst had ik het idee om de hele tijd op hetzelfde gewicht te blijven :+

BMi van 22.9 dus :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? donderdag 30 januari 2014 @ 15:19:53 #170
70532 loveli
N
pi_136136193
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:08 schreef Probability het volgende:
Waarom maken mannen overal zo'n rommel van en ruimen niets uit zichzelf op
Of heb ik een verkeerd exemplaar :')
Omdat vrouwen een beter perifeer zichtveld hebben dan mannen. Zelfde reden waarom een man iets niet kan vinden in de koelkast, tunnelvisie. Omdat ze het niet zien, kunnen ze zich er ook niet aan ergeren. En als ze het wel zien, dan registreert hun hoofd het niet als 'rommel'.

Maar het goede nieuws: mannen reageren goed op aanwijzingen en groeien van complimentjes. Net als honden. Dus als je zegt dat hij z'n sokken in de wasmand moet stoppen en hem prijst als hij dat doet, dan weet z'n beloningscentrum dat sokken in wasmand doen een complimentje kan genereren.

Het moge duidelijk zijn dat ik er geen heb.
crap in = crap out
pi_136136549
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:08 schreef Probability het volgende:
Waarom maken mannen overal zo'n rommel van en ruimen niets uit zichzelf op
Of heb ik een verkeerd exemplaar :')
En dan heb jij ook nog eens de pech dat jij die rommel sneller ziet dan een normaal vrouwmens :+. Ik kan heel goed tegen rommel, maar het moet wel mn eigen rommel zijn. Weet dan precies waar alles ligt :P. De rommel van een ander daarentegen ...

Woei, mijn tussentijdse presentatie ging eigenlijk best goed. Geen hele stomme opmerkingen gemaakt, kon antwoord geven op de suggesties van de prof en wist achtergronden. Had alleen niet mijn spiekbriefje erbij moeten pakken, want die had ik niet nodig en nu leek ik vrij dommig :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136136625
@Maria, ooh haiz! :D

@Prob, zoals loveli al zegt... dat is een firmwarefout. Even terugbrengen naar een servicepunt en daar zorgen ze voor een nieuwe firmware. Dat wordt ook wel een feature genoemd.

@loveli, dan is het maar goed dat ik de vrouw in de relatie ben. Wou bijna mijn kauwspeeltje uit mijn mand gaan halen. *peep peep*

@An, hopelijk een wat stabielere februari voor jou. :)

Ontopic: ik zie dat ik uit de obese klasse 1 ben met mijn bmi. *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door Mufasa208 op 30-01-2014 15:43:12 ]
pi_136137080
Ow dan ben ik ook een man.... whehehehe :')
pi_136137386
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat vrouwen een beter perifeer zichtveld hebben dan mannen. Zelfde reden waarom een man iets niet kan vinden in de koelkast, tunnelvisie. Omdat ze het niet zien, kunnen ze zich er ook niet aan ergeren. En als ze het wel zien, dan registreert hun hoofd het niet als 'rommel'.

Maar het goede nieuws: mannen reageren goed op aanwijzingen en groeien van complimentjes. Net als honden. Dus als je zegt dat hij z'n sokken in de wasmand moet stoppen en hem prijst als hij dat doet, dan weet z'n beloningscentrum dat sokken in wasmand doen een complimentje kan genereren.

Het moge duidelijk zijn dat ik er geen heb.
toen de duutser gister naar bed kwam, en ik even later naar de wc moest, vond ik zijn sokken precies voor de deur van de slaapkamer. Niet op de wasmand, of op de stoel met kleren of IN de wasmand, maar precies voor de deur, waar ik het meeste risico had om uit te glijden..

Hoe vaak ik ook niet hoor 'weet jij waar xxx is'...Ik weet het altijd, hij nooit!
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:08:23 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136137829
Muf! *O* Ohaiz!

Que pasa?

Jij bent toch helegaar niet dik niet!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 30 januari 2014 @ 16:17:57 #176
70532 loveli
N
pi_136138185
Muf is niet dik. Muf is potig.
crap in = crap out
pi_136139587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat vrouwen een beter perifeer zichtveld hebben dan mannen. Zelfde reden waarom een man iets niet kan vinden in de koelkast, tunnelvisie. Omdat ze het niet zien, kunnen ze zich er ook niet aan ergeren. En als ze het wel zien, dan registreert hun hoofd het niet als 'rommel'.

Maar het goede nieuws: mannen reageren goed op aanwijzingen en groeien van complimentjes. Net als honden. Dus als je zegt dat hij z'n sokken in de wasmand moet stoppen en hem prijst als hij dat doet, dan weet z'n beloningscentrum dat sokken in wasmand doen een complimentje kan genereren.

Het moge duidelijk zijn dat ik er geen heb.
Ik vind aanwijzingen en complimentjes geven stom. Maar ik zal het wel doen want gezeur werkt niet zo goed merk ik
Worry is a misuse of imagination
pi_136139613
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Omdat het kan?

Waarom moet altijd alles zo opgeruimd zijn?

OT:

86/87 was ik.... 81.5 ben ik nu. De volkorenbroodjes met kipfilet, 2 trossen bananen en zak appels doordeweeks werpt zijn vruchten af. Daarnaast wel heel veel gesport deze maand dus dat heeft er ook wat mee te maken. Tof om eindelijk resultaat te zien, want eerst had ik het idee om de hele tijd op hetzelfde gewicht te blijven :+

BMi van 22.9 dus :)
Omdat het mijn huis is en hij er best mag zijn als ik er niet ben maar wel in originele staat achter laten?
Worry is a misuse of imagination
pi_136139685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

toen de duutser gister naar bed kwam, en ik even later naar de wc moest, vond ik zijn sokken precies voor de deur van de slaapkamer. Niet op de wasmand, of op de stoel met kleren of IN de wasmand, maar precies voor de deur, waar ik het meeste risico had om uit te glijden..

Hoe vaak ik ook niet hoor 'weet jij waar xxx is'...Ik weet het altijd, hij nooit!
Haha ja en dat staat het waar het altijd staat :?

Die van mij legt z'n sokken ook overal..

Mannen :+
Worry is a misuse of imagination
pi_136141312
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muf! *O* Ohaiz!

Que pasa?

Jij bent toch helegaar niet dik niet!
Nee, gekkie. :D Wat loveli zegt, ik ben potig. :P

Van de zomer lukte het me nog om 5 a 6 stints te sprinten... nu maar 3 en had een half uur nodig om bij te komen met een piepende ademhaling. _O-
pi_136141381
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat vrouwen een beter perifeer zichtveld hebben dan mannen. Zelfde reden waarom een man iets niet kan vinden in de koelkast, tunnelvisie. Omdat ze het niet zien, kunnen ze zich er ook niet aan ergeren. En als ze het wel zien, dan registreert hun hoofd het niet als 'rommel'.

Maar het goede nieuws: mannen reageren goed op aanwijzingen en groeien van complimentjes. Net als honden. Dus als je zegt dat hij z'n sokken in de wasmand moet stoppen en hem prijst als hij dat doet, dan weet z'n beloningscentrum dat sokken in wasmand doen een complimentje kan genereren.

Het moge duidelijk zijn dat ik er geen heb.
_O-
pi_136141514
En dank Muf!

Ik moest ff gniffelen hier. Zit bij een wegrestaurantje. En ik heb een vastendag. Uitdaging :+

Ik wilde wel de biefstuk, maar zonder saus. En ik wilde geen aardappelen, friet of rijst. Wel veeeeel groenten. Maar niet gezegd dat ik aan IF doe, want ze keek nu al gek _O-
pi_136146241
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Esprit houdt idd rekening met booties! *O* verder geen idee maar wat tof van de accounts, jij superprofi chica :7 waar is onze leeuwenkoning eigks? :o

Ik snap sentiment wel, ik krijg ook andere functie intern en vind het spannend! Moeten ook nog babbelen over precieze werkzaamheden enz en het is nu heel snel, maar in de kern ga ik vooral een switch maken van reactief naar proactief. Wel ENORM veel ideetjes voor inhoud functie die we gaan bespreken dus structuur gaat een must worden, anders verzuip ik mentaal ofzo x)
cool! Als een tip mag geven: probeer de eerste tijd bijv. 1x pw een overlegmomentje te plannen met je chef.

Dan hoef je niet ineens zonder zijwieltjes te fietsen :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136146518
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:39 schreef loveli het volgende:

[..]

De ene dag Pinky, andere dag Brain!

Wat kleding betreft, Orsay online shop? En ik heb (nog) niks weggedaan, maar nieuwe kasten gekocht :')
Die Orsay meuk is ook in Lalaland te koop :D

We moeten een keer naar Aken, daar is een winkel en chocola O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136146575
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:39 schreef Skoap het volgende:
gaaf maria *O*

Aurum ook al zo goed bezig, gaaf hoor! Helaas geen tips voor pakken. Ik hoef ze gelukkig niet te dragen.
Als ik netjes moet, is een rok en blouse vaak prima.

Boh zaterdag vliegen we voor 2 maand naar Odessa. Ik merk dat ik me niet meer zo goed op mijn werk kan concentreren en bezig ben met wat ik allemaal mee moet nemen enzo. Naja morgen vrij en komt mijn moeder op Luc passen zodat ik rustig kan pakken.
Damn, 2 maanden! Met een kleine is dat een militaire operatie :o

Wel koud daar atm! >:O
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136146728
Tof, Maria! *O*
Wat Aurum al zegt en anders is er hier vast wel iemand die antwoord/inzicht kan geven op wat je tegenkomt.

Had ik al eens gezegd dat Skoap tof is? Zo nee, Skoap is tof! O+
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:51 schreef An24 het volgende:
En dank Muf!

Ik moest ff gniffelen hier. Zit bij een wegrestaurantje. En ik heb een vastendag. Uitdaging :+

Ik wilde wel de biefstuk, maar zonder saus. En ik wilde geen aardappelen, friet of rijst. Wel veeeeel groenten. Maar niet gezegd dat ik aan IF doe, want ze keek nu al gek _O-
:D
Anders op dat soort momenten zeggen dat je niet tegen gluten kan of zo!?

Ik wou eigenlijk reageren op dat van de sokken maar zoals elke avond liggen m'n sokken op de bank. :+
Sokken }:| :r :{w noodzakelijk kwaad dat wel het werk moet zijn van de duivel :(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136147323
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef V1z0R het volgende:
Tof, Maria! *O*
Wat Aurum al zegt en anders is er hier vast wel iemand die antwoord/inzicht kan geven op wat je tegenkomt.

Had ik al eens gezegd dat Skoap tof is? Zo nee, Skoap is tof! O+

[..]

:D
Anders op dat soort momenten zeggen dat je niet tegen gluten kan of zo!?

Ik wou eigenlijk reageren op dat van de sokken maar zoals elke avond liggen m'n sokken op de bank. :+
Sokken }:| :r :{w noodzakelijk kwaad dat wel het werk moet zijn van de duivel :(
Mjah, ben haar geen verantwoording schuldig natuurlijk. Overigens was het niet super. De biefstuk kwam uit de vriezer en de groenten waren te ver door gekookt. Voortaan lunch ik daar alleen nog maar (op niet vasten dagen) :+
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:24:30 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136147470
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

cool! Als een tip mag geven: probeer de eerste tijd bijv. 1x pw een overlegmomentje te plannen met je chef.

Dan hoef je niet ineens zonder zijwieltjes te fietsen :+
O+ overleg 1 is ingepland :7 ga dit voorleggen! Goed idee. Wil heel veel hooi op mn vork maar moet ook zorgen dat er dan niks afdondert :+

Skoap is idd tof :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136149301
hahahaha O+

Ja Aurum het is wel ff anders om nu 2 maand weg te gaan met zo'n kleine erbij.
We krijgen ook een Nanny voor 2 maand daar. We ontmoeten haar maandag ochtend om na 30 min later naar kantoor te vertrekken. Het is allemaal netjes via een bureau gegaan enzo, maar het voelt ergens toch raar je kind bij een wildvreemde achter te laten :D
En dan nog wat je allemaal mee moet slepen. Heb net nog snowboots moeten kopen omdat er daar idioot veel sneeuw ligt en het is er nu -15 en voelt als -25 zeiden mijn collega's :')
Maar ik zegt steeds tegen mezelf dat ze daar ook winkels hebben, dus komt goed.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136149323
Goed bezig, kanovinnie en Mufasa ^O^

Hier gaat het niet echt lekker qua sporten/goed eten :{ beetje sleur is er in geslopen die niet echt goed voor me is.
Moet wat dingen loskoppelen van zoals li het beschreef m'n beloningscentrum want die loopt excuses te maken voor getolereerd slecht gedrag. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, ben haar geen verantwoording schuldig natuurlijk. Overigens was het niet super. De biefstuk kwam uit de vriezer en de groenten waren te ver door gekookt. Voortaan lunch ik daar alleen nog maar (op niet vasten dagen) :+
Dat ook niet maar soms gaan gesprekken moeizamer na "gek kijken", niet verder uit te leggen smoes is dan soms handig :P

:o Iemand zou jou iets moeten proberen te verkopen waar hij/zij niet achter staat. _O-
Of een jehova's-getuige die stiekem licht agnostisch is :D
"Je hebt je voet tussen de deur, maar ben je wel zeker van je zaak?!" - zhe power! :D
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+ overleg 1 is ingepland :7 ga dit voorleggen! Goed idee. Wil heel veel hooi op mn vork maar moet ook zorgen dat er dan niks afdondert :+

Skoap is idd tof :7
Skoap is nog een van de weinige Slankies die ik niet heb gemeet waarvan ik verwacht dat ze niet negatief tegenover een meet met mij zou staan :{

Jij hebt de pech dat niemand je niet wil ontmoeten :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136149449
Zeg Vaiz, doe 's niet zo negatief! }:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:03:52 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136149622
Ik gok dat er genoeg zijn die mijn heppiedepeppie doodvermoeiend vinden hoor :+ En pfrts, bent een hartstikke gezellige meet-persoon! Ik voer je gewoon geen wodka :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136149630
Vaiz! Doe es lief tegen jezelf?

En inderdaad zenuwen worden voelbaar, *antenne uit.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:04:39 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136149652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
Vaiz! Doe es lief tegen jezelf?

En inderdaad zenuwen worden voelbaar, *antenne uit.
Snap tweede deel van je post niet? :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136149907
V1z! ik denk juist dat wij de eerste slankies zijn die elkaar hebben ontmoet, we weten het alleen niet meer
(Ja zat toch ook op de MTS, later deltion college in Zwolle?) :D

Hopelijk kan ik bij de volgende slankies meet wel een keer aanwezig zijn!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136150053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Snap tweede deel van je post niet? :o
mbt het verkopen :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136150323
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:57 schreef V1z0R het volgende:
Goed bezig, kanovinnie en Mufasa ^O^

Hier gaat het niet echt lekker qua sporten/goed eten :{ beetje sleur is er in geslopen die niet echt goed voor me is.
Moet wat dingen loskoppelen van zoals li het beschreef m'n beloningscentrum want die loopt excuses te maken voor getolereerd slecht gedrag. :')

[..]

Dat ook niet maar soms gaan gesprekken moeizamer na "gek kijken", niet verder uit te leggen smoes is dan soms handig :P

:o Iemand zou jou iets moeten proberen te verkopen waar hij/zij niet achter staat. _O-
Of een jehova's-getuige die stiekem licht agnostisch is :D
"Je hebt je voet tussen de deur, maar ben je wel zeker van je zaak?!" - zhe power! :D

[..]

Skoap is nog een van de weinige Slankies die ik niet heb gemeet waarvan ik verwacht dat ze niet negatief tegenover een meet met mij zou staan :{

Jij hebt de pech dat niemand je niet wil ontmoeten :P
Haha, is niet zo makkelijk nee, van die verkopers met een smugface. Ik heb het al 1 keer gedaan: "als je dat spiertje van je rechter mondhoek naar je wang ontspant, probeer ik je te geloven" _O- ik vond dat ik best wel lef had :P
  Vis een optie? donderdag 30 januari 2014 @ 21:35:03 #198
70532 loveli
N
pi_136151323
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Die Orsay meuk is ook in Lalaland te koop :D

We moeten een keer naar Aken, daar is een winkel en chocola O-)
Ja! Als ik weer meer geld heb :') Iets met auto/vakantie.
crap in = crap out
pi_136151531
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef Skoap het volgende:
V1z! ik denk juist dat wij de eerste slankies zijn die elkaar hebben ontmoet, we weten het alleen niet meer
(Ja zat toch ook op de MTS, later deltion college in Zwolle?) :D

Hopelijk kan ik bij de volgende slankies meet wel een keer aanwezig zijn!
Hadden we overlap? 2002-2006 was ik er.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik gok dat er genoeg zijn die mijn heppiedepeppie doodvermoeiend vinden hoor :+ En pfrts, bent een hartstikke gezellige meet-persoon! Ik voer je gewoon geen wodka :+
M'n dronk is inderdaad niet altijd de plezierigste :+ Dan komen de interne scheldpartijen naar de oppervlakte :@
"Hoerenkots" is iets dat jammerlijk genoeg is blijven plakken...

Jouw heppiedepeppie is zo draagbaar als maar kan. daarom die opmerking.

Is ook niet om negatief tegenover mijzelf te zijn maar meer realisatie. Ik heb een uitgesproken mening en een gedrag.
Dat botst soms.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136151651
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja! Als ik weer meer geld heb :') Iets met auto/vakantie.
Op vakantie naar Aken *O*

Wij denken aan 3 dagen Lissabon met Pasen :)
pi_136151935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hadden we overlap? 2002-2006 was ik er.

ohnee toen was ik er al lang weer weg \oma
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:55:53 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136152353
Niet zeuren viz. Heb hier nog niemand structureel geïrriteerd op je zien reageren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136152526
quote:
Skoap is nog een van de weinige Slankies die ik niet heb gemeet waarvan ik verwacht dat ze niet negatief tegenover een meet met mij zou staan :{

Jij hebt de pech dat niemand je niet wil ontmoeten :P
Oi!
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:46:18 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136154416
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:59 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Oi!
Jij wil mij niet meeten? }:|

:+ glapjen.

Ik was net door oude tekeningen aan het bladeren van toen ik 4/5 was :D pareltjes :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136155034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Niet zeuren viz. Heb hier nog niemand structureel geïrriteerd op je zien reageren.
Wil ook niet zeuren maar heb toch het gevoel dat ik grotendeels verantwoordelijk ben geweest waarom een drukbezochte SC ineens langzaam gaat.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:59 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Oi!
"Een van de", ik zei ook nog van "hier moet je links" maar je weet zelf hoe moeilijk het is om in te gaan op power-vrouwen dus ik was wel genoodzaakt om uiteindelijk pas uit te leggen dat ik een kamer had in het hotel waar ik na inchecken lopend naar Phaidra's huis kon lopen binnen een kwartier. 2 hotels met dezelfde naam in een stad helpt ook niet, gelukkig was HPKW nog op tijd :) ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136155168
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, is niet zo makkelijk nee, van die verkopers met een smugface. Ik heb het al 1 keer gedaan: "als je dat spiertje van je rechter mondhoek naar je wang ontspant, probeer ik je te geloven" _O- ik vond dat ik best wel lef had :P
Jij feeks!
En herkenbaar +1
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136155753
:( Het hele platform van mijn werk was net down, netwerk lag eruit, en mijn baas maar gillen en zeuren.
ALSOF IK HET OP KAN LOSSEN *zucht*

Naja alles werkt weer. Fijn zo'n attack bij het datacenter waar onze servers staan.

Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnn O~) en tijd voor een wodka :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136157625
O: Poffertjes, sinaasappelsap en een red bull.
L: Bolletje met beefburger, plakje cheddar kaas, piri piri saus en gebakken uitjes.
T: Bapao rundvlees
T: Pistolet met knoflookboter uit de oven
T: Stroopwafel
D: Aardappels, vlees, groente.
T: Cornetto ijsje
T: Mars
T: Kwark
S: Uurtje fitness.

Al met al goed voor 3650 calorien.

Gezond. Slank. Gezond slank.
Of toch du vader?
  Vis een optie? vrijdag 31 januari 2014 @ 00:15:49 #209
70532 loveli
N
pi_136158199
Nou nou, 't is wat.
crap in = crap out
pi_136158604
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wil ook niet zeuren maar heb toch het gevoel dat ik grotendeels verantwoordelijk ben geweest waarom een drukbezochte SC ineens langzaam gaat.

[..]

"Een van de", ik zei ook nog van "hier moet je links" maar je weet zelf hoe moeilijk het is om in te gaan op power-vrouwen dus ik was wel genoodzaakt om uiteindelijk pas uit te leggen dat ik een kamer had in het hotel waar ik na inchecken lopend naar Phaidra's huis kon lopen binnen een kwartier. 2 hotels met dezelfde naam in een stad helpt ook niet, gelukkig was HPKW nog op tijd :) ^O^
Haha ja doei.
Echt niet ;)

Teveel negatieve eer :P
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 31 januari 2014 @ 01:02:51 #211
70532 loveli
N
pi_136159200
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik was net door oude tekeningen aan het bladeren van toen ik 4/5 was :D pareltjes :')
Laat je ons meegenieten?
crap in = crap out
pi_136160935
Goedemorgen! Ben moe na 8 uur slapen }:|
Misschien toch een iets te drukke week deze week heh. Nu laatste dagje van de week werken en dan weekend *O*
pi_136161233
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef V1z0R het volgende:

"Een van de", ik zei ook nog van "hier moet je links" maar je weet zelf hoe moeilijk het is om in te gaan op power-vrouwen dus ik was wel genoodzaakt om uiteindelijk pas uit te leggen dat ik een kamer had in het hotel waar ik na inchecken lopend naar Phaidra's huis kon lopen binnen een kwartier. 2 hotels met dezelfde naam in een stad helpt ook niet, gelukkig was HPKW nog op tijd :) ^O^
:D

Wacht op een collega bij de carpool maar vraag me af of het de juiste is :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136161247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef Skoap het volgende:
:( Het hele platform van mijn werk was net down, netwerk lag eruit, en mijn baas maar gillen en zeuren.
ALSOF IK HET OP KAN LOSSEN *zucht*

Naja alles werkt weer. Fijn zo'n attack bij het datacenter waar onze servers staan.

Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnn O~) en tijd voor een wodka :9
jouw baas is écht bijzonder :o
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136161258
Op een gegeven moment ben je toch niet meer onder de indruk van alle drama?!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136161384
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hadden we overlap? 2002-2006 was ik er.

[..]

Dan hadden wij in ieder geval overlap in Zwolle, ik zat daar van 2003-2005!
  Vis een optie? vrijdag 31 januari 2014 @ 09:26:34 #217
70532 loveli
N
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:27:46 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136162127
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Laat je ons meegenieten?
Uhm degenen die mn siteje volgen wel :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136166217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wil ook niet zeuren maar heb toch het gevoel dat ik grotendeels verantwoordelijk ben geweest waarom een drukbezochte SC ineens langzaam gaat.
Denk zelf dat voor een aantal het werkende leven is ingegaan en daarom minder tijd en of zin.
Voor mexelf: ik pas op en ik sport, maar echt afvallen doe ik niet dus kan ook geen trotse getallen posten ofzo :+
  Vis een optie? vrijdag 31 januari 2014 @ 14:00:40 #220
70532 loveli
N
pi_136169337
Merk/zie je wel verschil?
crap in = crap out
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:44:01 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136171038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wil ook niet zeuren maar heb toch het gevoel dat ik grotendeels verantwoordelijk ben geweest waarom een drukbezochte SC ineens langzaam gaat.

[..]

"Een van de", ik zei ook nog van "hier moet je links" maar je weet zelf hoe moeilijk het is om in te gaan op power-vrouwen dus ik was wel genoodzaakt om uiteindelijk pas uit te leggen dat ik een kamer had in het hotel waar ik na inchecken lopend naar Phaidra's huis kon lopen binnen een kwartier. 2 hotels met dezelfde naam in een stad helpt ook niet, gelukkig was HPKW nog op tijd :) ^O^
Volgens heeft het meerdere oorzaken dat het hier minder druk is en heeft er niet een iets met jou te maken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136171611
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:00 schreef loveli het volgende:
Merk/zie je wel verschil?
Mn benen zijn iig sterker en mn schouder is ook beter.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:25:20 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136172431
Beter = goed Puff *O*

V1, jij grote mopperbeer O+

Zon O+, de zon maakt alles, maar dan ook alles blijer, vrolijker en beter te doen O+
Zon O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:39:40 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136174900
Lijstje
O: getoaste boterhammen met kaas
B: 2.20 uur wandelen in de zon O+
T's: pruim, grote appel, beker melk
L: Bak salade met dressing, blikje tonijn, gekookt ei, augurk e.d.
T's: paar druiven, blokje choco, warme chocomelk met slagroom en koffiekaatje, 3 lychees
D: bloemkool, gekookte zoete wortels, gegrilde kabeljauwfilet, verse aardappelschijfjes gebakken uit de oven, zelfgemaakte kaassaus
T: Kwark, vla en peer
T: cola - berenburg, zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136177430
Hoi! Ligt niet aan jou hoor Viz :)
Best wat mensen zijn weggegaan, niet zo gek dat t dan wat rustiger wordt.
En merk zelf dat werken, 4x per week sporten en sociaal doen irl ervoor zorgen dat mijn tijd gewoon 'op' is. Voordeel is wel dat bijlezen lekker vlot gaat :D :')
  Vis een optie? vrijdag 31 januari 2014 @ 18:30:42 #226
70532 loveli
N
pi_136178059
Vaiz, het ligt niet aan jou, het ligt aan ons.
crap in = crap out
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:54:51 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136178844
Jullie zijn mijn sociale contacten :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 31 januari 2014 @ 19:05:41 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136179248
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn mijn sociale contacten :')
^^

Heerlijk rustig. Al komen er binnenkort weer eens vrienden op bezoek. Zie er nu al tegenop :')
O+ vrienden op afstand O+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136179572
_O-

Grote herkenbaarheid :@

Ik hoor niet nog lang niet maar lees mee voor de nodige inspiratie. Lurker dus :+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 19:24:01 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136180010
Lijstje
o. havermout, amandelmelk, amaranth, vruchten, chocolade
t. banaan
l. halve krop sla + bolognesesaus
t. 3 hapjes taart, 4 stukjes paprika, yoghurtdip, stukje chocolade
d. turkse pizza met belachelijk veel groente
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136183965
Wil morgen wat muesli door de yoghurt heen doen als afwisseling, maar wat is een goede verhouding? :@
pi_136184230
Dan zal ik het verkeerd hebben opgevat. Had beetje kut periode toen ik werkloos werd en vanaf toen is het zo rustig geworden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:30 schreef loveli het volgende:
Vaiz, het ligt niet aan jou, het ligt aan ons.
:D

Maar wie krijgt Coco, of jullie doordeweeks en ik 's weekends?! :@
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:10 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Ligt niet aan jou hoor Viz :)
Best wat mensen zijn weggegaan, niet zo gek dat t dan wat rustiger wordt.
En merk zelf dat werken, 4x per week sporten en sociaal doen irl ervoor zorgen dat mijn tijd gewoon 'op' is. Voordeel is wel dat bijlezen lekker vlot gaat :D :')
Het werk bevalt dus!?
Had zelf juist dat ik na m'n opleiding veel tijd overhield trouwens.

Blije uniek O+ komt vanavond goede komiek op Comedy Central, Jim Breuer, leek me wel ook beetje jouw soort humor. Ken deze show zelf nog niet dus zelf ook maar kijken of het wat is :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136184482
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:54 schreef DavetheNL het volgende:
Wil morgen wat muesli door de yoghurt heen doen als afwisseling, maar wat is een goede verhouding? :@
Je hebt muesli en je hebt muesli, de goede variant vind ik persoonlijk veel lekkerder wanneer je niet te veel er van door de yoghurt doet. De "foute" variant maakt het een krokant suikerfeestje en is lekker bij elke verhouding :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136184852
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je hebt muesli en je hebt muesli, de goede variant vind ik persoonlijk veel lekkerder wanneer je niet te veel er van door de yoghurt doet. De "foute" variant maakt het een krokant suikerfeestje en is lekker bij elke verhouding :9
Kak.. Daar zit dus ook al verschil in.. Heb gewoon de c1000 basis-versie gekocht. Staat niets vermeld over extra toevoegingen, maar dat zegt waarschijnlijk niets. Gewoon proberen dus :)
pi_136185420
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:08 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Kak.. Daar zit dus ook al verschil in.. Heb gewoon de c1000 basis-versie gekocht. Staat niets vermeld over extra toevoegingen, maar dat zegt waarschijnlijk niets. Gewoon proberen dus :)
Meeste muesli-varianten zijn vaak overladen met suiker dus niet precies wat de bedenker van muesli voor ogen had.

Ken die van de C1000 niet maar als het veel suiker heeft zou ik het vooral eten op dagen dat gesport wordt.
De magere kwark van C1000 is trouwens wel heel lekker en de gerookte makreel voor voorverpakte vis ook :9

Oh, en ze hebben de blikjes makreelfilet in olijfolie met knoflook en kruiden, lekker en goede vetten bom alleen heb je als nadeel dat je meurt als de pest.

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 31-01-2014 21:28:53 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:28:35 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136186074
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef V1z0R het volgende:
Dan zal ik het verkeerd hebben opgevat. Had beetje kut periode toen ik werkloos werd en vanaf toen is het zo rustig geworden.

[..]

:D

Maar wie krijgt Coco, of jullie doordeweeks en ik 's weekends?! :@

[..]

Het werk bevalt dus!?
Had zelf juist dat ik na m'n opleiding veel tijd overhield trouwens.

Blije uniek O+ komt vanavond goede komiek op Comedy Central, Jim Breuer, leek me wel ook beetje jouw soort humor. Ken deze show zelf nog niet dus zelf ook maar kijken of het wat is :+
Lieve tip!
Kijken of ik het binnen kan hengelen, geen zin in tv, 2 voor 12 al gekeken dan houdt mijn tijdsspanne van tv kijken wel weer op :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136186281
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Meeste muesli-varianten zijn vaak overladen met suiker dus niet precies wat de bedenker van muesli voor ogen had.

Ken die van de C1000 niet maar als het veel suiker heeft zou ik het vooral eten op dagen dat gesport wordt.
De magere kwark van C1000 is trouwens wel heel lekker en de gerookte makreel voor voorverpakte vis ook :9

Oh, en ze hebben de blikjes makreelfilet in olijfolie met knoflook en kruiden, lekker en goede vetten bom alleen heb je als nadeel dat je meurt als de pest.
Top! Doordeweeks werk ik op dit moment toch solo op de weg, dus meuren is dan niet zo erg haha.

Morgen crossfit, dus dan is een goed ontbijt daarvoor niet verkeerd.
pi_136186654
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
V1, jij grote mopperbeer O+
Dat ja O+



quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Zon O+, de zon maakt alles, maar dan ook alles blijer, vrolijker en beter te doen O+
Zon O+
Vrolijke lieverd, jij! Of lieve vrolijkerd. O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef V1z0R het volgende:
Maar wie krijgt Coco, of jullie doordeweeks en ik 's weekends?! :@
Momenteel wil je me niet hoor! Hormonen :') Ik reageer de laatste tijd wat emo en ben snel boos :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:10 schreef the85mc het volgende:
En merk zelf dat werken, 4x per week sporten en sociaal doen irl ervoor zorgen dat mijn tijd gewoon 'op' is. Voordeel is wel dat bijlezen lekker vlot gaat :D :')
Ik ben momenteel ook in geen enkel topic heel actief. Werk is echt ENORM druk de laatste tijd, en daarnaast nog man&dochter, en dan nog iets aan sociale contacten en dan is de dag alweer voorbij :+

Maarrrrr..... Over ongeveer 10 weken heb ik vrij en hoef ik in september pas weer te werken. Dus dan heb ik zeeën van tijd. Ik vergeet even voor het gemak dat ik dan een tweede spawn ga werpen en waarschijnlijk eerder omringd ben door zeeën van luiers, flessen en geblèr :+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:48:54 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136187252
Coco O+

Skoap..... gatverdamme -15... sterkte daar :X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136187523
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Skoap het volgende:***
Skoap! Dit zou ideaal zijn voor jullie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:54:36 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136187580
_O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136187640
_O_ :D
pi_136188529
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Skoap! Dit zou ideaal zijn voor jullie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :')
pi_136188614
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat ja O+

[ afbeelding ]

[..]

Vrolijke lieverd, jij! Of lieve vrolijkerd. O+

[..]

Momenteel wil je me niet hoor! Hormonen :') Ik reageer de laatste tijd wat emo en ben snel boos :')

[..]

Ik ben momenteel ook in geen enkel topic heel actief. Werk is echt ENORM druk de laatste tijd, en daarnaast nog man&dochter, en dan nog iets aan sociale contacten en dan is de dag alweer voorbij :+

Maarrrrr..... Over ongeveer 10 weken heb ik vrij en hoef ik in september pas weer te werken. Dus dan heb ik zeeën van tijd. Ik vergeet even voor het gemak dat ik dan een tweede spawn ga werpen en waarschijnlijk eerder omringd ben door zeeën van luiers, flessen en geblèr :+
Je vergeet jaloezie, zoals ik begreep van m'n ma beet m'n zus op m'n tenen elke keer dat er gezoogd werd.

Stemmingswisseling I can handle, die bos donkere krullen maken veel goed :P
En hoepeloorbellen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:20:52 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136188998
V1 ben je stiekem geen vrouw??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136189721
Op bepaalde dagen wel, en dan met een serieus hormoonprobleem. :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:33:12 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136189762
Daar komt die sokkenfobie dus vandaan! Tenenbijtertjes! :o

Coco O+ :D Hoera voor 2e spawn (oeioei mn toetsenbord pakte de eerste keer de a niet en dan moet ik altijd gniffelen :') *puberaal*) ! Gaan we weer kroamschudd'n O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136189836
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daar komt die sokkenfobie dus vandaan! Tenenbijtertjes! :o

Coco O+ :D Hoera voor 2e spawn (oeioei mn toetsenbord pakte de eerste keer de a niet en dan moet ik altijd gniffelen :') *puberaal*) ! Gaan we weer kroamschudd'n O+
Nouhouuuuu, ik was eigenlijk van plan om in mn zwangerschapsverlof nog eens jouw kant op te komen ofzo :Y Als je dat ook een idee vindt natuurlijk :) En mits ik dan nog geen vruchtwater aan het lekken ben ofzo :+
pi_136189892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nouhouuuuu, ik was eigenlijk van plan om in mn zwangerschapsverlof nog eens jouw kant op te komen ofzo :Y Als je dat ook een idee vindt natuurlijk :) En mits ik dan nog geen vruchtwater aan het lekken ben ofzo :+
En ik moet ook altijd stiekem gniffelen om de hiep hiep hoer :+ :D

Vaiz, de hoepeloorbellen heb ik echt nog maar heel zelden in ;( Ze zijn niet geheel praktisch met een Saar in de buurt :+
pi_136189991
Iedereen vergeet altijd hoer B :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:38:03 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136190023
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nouhouuuuu, ik was eigenlijk van plan om in mn zwangerschapsverlof nog eens jouw kant op te komen ofzo :Y Als je dat ook een idee vindt natuurlijk :) En mits ik dan nog geen vruchtwater aan het lekken ben ofzo :+
Ohhh dat mag ook altijd! O+ :Y

Had graag meer tijd voor omlandse reizen naar het zonnige zuiden, want heb je wel gemist enzo! O+ :o *topickaap / doedateffelekkerinPM* :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:39:17 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136190082
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef V1z0R het volgende:
Iedereen vergeet altijd hoer B :{
Op de een of andere reden moest ik hieraan denken :')

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136190137
Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Op de een of andere reden moest ik hieraan denken :')

[ afbeelding ]
[/quote]
:D
Ali B doet eindelijk wat nuttigs?

Dat en "hoer B" maakt het inderdaad super grappig :') _O-
[quote]0s.gif

[ Bericht 17% gewijzigd door V1z0R op 31-01-2014 22:45:39 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136190567
Deze is ook epic:

"Young latina rides a huge cock"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:00:06 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136191014
Behehe xD Slecht.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136191156
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jouw baas is écht bijzonder :o
uuuuhm dat is 1 manier om hem te omschrijven :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136191195
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:29 schreef _aurum_ het volgende:
Op een gegeven moment ben je toch niet meer onder de indruk van alle drama?!
als dat nog over mijn baas gaat. Inderdaad. Ik moet er om lachen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136191266
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Skoap! Dit zou ideaal zijn voor jullie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geniaal _O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:20:08 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136191907
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:03 schreef Skoap het volgende:

[..]

uuuuhm dat is 1 manier om hem te omschrijven :D


O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136192551
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+
_O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136199183
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+
O+
pi_136199207
Pff.. Dat was een zware training... Wel goed als voorbereiding op de mudmasters!

Zo beginnen aan de hachee, Hopelijk lukt hij :)
  Vis een optie? zaterdag 1 februari 2014 @ 10:31:23 #263
70532 loveli
N
pi_136199212
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Skoap! Dit zou ideaal zijn voor jullie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( _O- :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 1 februari 2014 @ 10:31:53 #264
70532 loveli
N
pi_136199218
Oeh, mudmasters! *jaloers*
crap in = crap out
pi_136199511
Doe je in het najaar toch weer mee? Ben wel benieuwd, de eerste keer dat ik aan zo'n loop mee doe.
pi_136208721
Wat tof Dave!

Ik post ook maar weer eens een lijstje:

O: smoothie jus, banaan, spinazie, spirulina
B: huishouden
S: uurtje yoga
L: twee rijstwafels filet american, tomaat
D: verse pizza
B: wandelen/ avondfotografie
pi_136210202
Wat in Kronos' naam is spirulina?! :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136210225
Spirituele orangina? Orangina met spiritus?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:54:04 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136210274
Zeewier.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_136210893
Weer wat geleerd :)

Op superfoodme, waar ze dus spirulina verkopen is het meest populaire product kennelijk het libidopakket :+
Die zgn superfoods zijn wel duur zeg :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136211148
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef V1z0R het volgende:
Weer wat geleerd :)

Op superfoodme, waar ze dus spirulina verkopen is het meest populaire product kennelijk het libidopakket :+
Die zgn superfoods zijn wel duur zeg :o
Het is goed voor mijn darmen. En omdat ik weinig zuivel enzo eet ook rijk aan plantaardige proteinen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:31:28 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136211508
Hier lijst:
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met boter en suiker, 1 met kaas. Beker melk, cappuccino
T: appel, gekookt ei
B: 10 km wandelen naar een ander dorp voor bloemkool in de aanbieding die er niet meer was :')
L: Broodje zelfgemaakte hamburger met curry, mayo, ui, augurk, sla. Cup a soup mosterd
T: paar dropjes, mineola, peer, lychees
B: Binnen en buiten de ramen schoonmaken, dweilen
D: Roergebakken groentes, spruitjes, gebakken lever met spekjes, rijst met satesaus, zoetzure oosterse komkommersalade
T: Paprikachips, cola-berenburg, kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:32:03 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136211522
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:02 schreef An24 het volgende:
Wat tof Dave!

Ik post ook maar weer eens een lijstje:

O: smoothie jus, banaan, spinazie, spirulina
B: huishouden
S: uurtje yoga
L: twee rijstwafels filet american, tomaat
D: verse pizza
B: wandelen/ avondfotografie
Waar is de rest? :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136211785
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waar is de rest? :o
Was pas om 11:30 uur uit mijn nest ;)
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:40:53 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136211807
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Was pas om 11:30 uur uit mijn nest ;)
dat vroeg ik niet }:|

Trouwens... was 10.40 uur op dus ...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136211934
Beetje goede pizza en je zit al op 1500kcal, uniek :P
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is goed voor mijn darmen. En omdat ik weinig zuivel enzo eet ook rijk aan plantaardige proteinen.
Als het helpt dan helpt het.
Vind de prijzen vooral erg hoog...

Zal dan ook beetje op de verkeerde site zitten want de teksten daar zijn zo lekker zweverig.
quote:
de meest verbazingwekkende voedselbronnen op aarde. De potentie van deze microalgen gaat de verbeelding te boven!
73,- voor kilo bessen gaat me inderdaad de verbeelding te boven :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136211992
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

dat vroeg ik niet }:|
:* tis niet veel nee, maar gister zag het er iets anders uit:

O: speltbrood mosterd en kaas, ontbijtkoek met boter en thee
L: grote mok erwtensoep en bijna een halve liter smoothie banaan/yoghurt
T: een hele grote chocolate chip cookie en cola light
D: vegatarische vindalou, rijst, naan, cola light, toetje chocoladevla
T: chips en spa rood

Met zo'n volle buik van gister, heb ik vandaag minder trek.

Maar misschien komt er nog een biertje of wijntje met wat lekkers bij uit de kroeg :9
pi_136212062
De shoarma-salami-spek-quatro fromage-calzone is trouwens iets van 2400kcal, daar dan nog portie aardappelschijfjes bij bestellen met knoflooksaus :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136212066
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:45 schreef V1z0R het volgende:
Beetje goede pizza en je zit al op 1500kcal, uniek :P

[..]

Als het helpt dan helpt het.
Vind de prijzen vooral erg hoog...

Zal dan ook beetje op de verkeerde site zitten want de teksten daar zijn zo lekker zweverig.

[..]

73,- voor kilo bessen gaat me inderdaad de verbeelding te boven :P
Haha, ja dat is wat zweverig ja. En het wordt idd tijd dat ik suplementen vergoed krijg, omdat ik ondanks ziek zijn al tijden super gezond ben :{
pi_136212107
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef V1z0R het volgende:
De shoarma-salami-spek-quatro fromage-calzone is trouwens iets van 2400kcal, daar dan nog portie aardappelschijfjes bij bestellen met knoflooksaus :9
:D

Wij maken hem zelf:

Speltdeeg is net klaar, tomatensaus met kruiden, ham, champignons, tomaat, ui en kaas :9

800 kcals zegt fitnesspal
pi_136212324
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:51 schreef An24 het volgende:

[..]

:D

Wij maken hem zelf:

Speltdeeg is net klaar, tomatensaus met kruiden, ham, champignons, tomaat, ui en kaas :9
Maar dan heb je niet het gevoel van een kwart liter vet dat in je mond stroomt op het moment dat je de eerst hap in de hoek zet...
Weet niet wat ik bij het bestellen toen denkende was, maar gevoel dat stoned als Armand op een zondagochtend zijn en de nodige biertjes invloed hadden :+

Was toffe LAN-party :7 muis die ik nu nog gebruik daar gewonnen, naja tegoedbonnen waarmee ik 'm heb gekocht :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136212398
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, ja dat is wat zweverig ja. En het wordt idd tijd dat ik suplementen vergoed krijg, omdat ik ondanks ziek zijn al tijden super gezond ben :{
Sportschool is aftrekbaar toch?

Denk dat eten vergoed krijgen beetje is...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136212915
Sportschool aftrekbaar? Niet bij mij....nu zit ik ook niet bij een sportschool, dus jah ;(
pi_136212935
Niet dus :{
quote:
Sporten is een gezonde bezigheid, ook op latere leeftijd. Daarom proberen sommigen het abonnement van de sportschool of tennisclub af te trekken als persoonlijke verplichting (ziektekosten). Ook niet aftrekbaar zijn onder meer: de bril, het eigen risico van de zorgverzekering, voedingssupplementen, de periodieke medische keuring voor uw rijbewijs, bezoekkosten aan een zieke met wie u niet samenwoonde.
Maar in hetzelfde lijstje staat dat een schenking aan kinderen niet aftrekbaar is :? Ik dacht dat dit tot 50.000 wel gelde?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 18:19:24 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136213050
V1 }:| Krijg honger... gelukkig ben ik nu aan eten... NOM
Donderdag ga ik uit pizza eten weer eens sinds lange tijd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 1 februari 2014 @ 18:52:57 #286
70532 loveli
N
pi_136213968
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, ja dat is wat zweverig ja. En het wordt idd tijd dat ik suplementen vergoed krijg, omdat ik ondanks ziek zijn al tijden super gezond ben :{
Aan de andere kant kun je stellen dat je je geld niet beter had kunnen besteden. Win.
crap in = crap out
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:35:02 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136215365
Heb mijn directeur zonet "Nerd" genoemd op facebook... Mag dat? :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136215704
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn directeur zonet "Nerd" genoemd op facebook... Mag dat? :o
_O- denk je dat hij het kan lezen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:59:19 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136216223
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- denk je dat hij het kan lezen?
Ja, het is een reactie naar hem toe :P
Nou ja, we horen het maandag wel w/
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136216383
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, het is een reactie naar hem toe :P
Nou ja, we horen het maandag wel w/
Oh :D kan ik dat zien?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136216416
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Aan de andere kant kun je stellen dat je je geld niet beter had kunnen besteden. Win.
True :Y
pi_136217223
Bedankt An! Ook nog bezig met je informatie, heb al wat interessante dingen gevonden :)

Nadeel van 's ochtends zwaar sporten, 0 concentratie tijdens het stijldansen }:|
pi_136217571
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef V1z0R het volgende:
De shoarma-salami-spek-quatro fromage-calzone is trouwens iets van 2400kcal, daar dan nog portie aardappelschijfjes bij bestellen met knoflooksaus :9
Dat klinkt gruwelijk lekker!
pi_136220416
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dat klinkt gruwelijk lekker!
Was het ook :D :9

Maar dus vol met vet, nam een hap en had de bek vol :') toen maar even laten uitlekken en eetlepel sambal er in gepleurd.
Dat was trouwens in zo'n beetje m'n dunste periode ooit, was toen 75kg afgevallen door doordeweeks weinig eten en coffeeshopbewoner-zijn.
Heb volgens mij ergens nog wel m'n schoolpas van toen. Wist heul niet dat er foto's zouden worden genomen die dag en had de hele ochtend in de shop gezeten potjes tric trac, dammen en schaak lopen doen. :') /good times :7 maar god wat zag ik er stoned uit op die foto
Toen ook m'n Fok!-account aangemaakt :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136220907
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Was het ook :D :9

Maar dus vol met vet, nam een hap en had de bek vol :') toen maar even laten uitlekken en eetlepel sambal er in gepleurd.
Dat was trouwens in zo'n beetje m'n dunste periode ooit, was toen 75kg afgevallen door doordeweeks weinig eten en coffeeshopbewoner-zijn.
Heb volgens mij ergens nog wel m'n schoolpas van toen. Wist heul niet dat er foto's zouden worden genomen die dag en had de hele ochtend in de shop gezeten potjes tric trac, dammen en schaak lopen doen. :') /good times :7 maar god wat zag ik er stoned uit op die foto
Toen ook m'n Fok!-account aangemaakt :D
Wil ik weten wat je toen allemaal op fok poste in die tijd? :D
pi_136221076
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:16 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Wil ik weten wat je toen allemaal op fok poste in die tijd? :D
Nah, veel onzekere ex-dikkert posts en zo :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136221241
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nah, veel onzekere ex-dikkert posts en zo :+
Whehe. Had ik een tijdje geleden ook kunnen doen :+

Ga zo een drankje in de stad doen, maar de Gammy's zijn toch we erg grappig om te kijken..
pi_136221262
En nu wacht ik 3 posts na deze om weer wat te schrijven, want heb geen flauw idee hoe ik een nieuw topic in deze reeks moet aanmaken :N
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:43:56 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136221660
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:29 schreef DavetheNL het volgende:
En nu wacht ik 3 posts na deze om weer wat te schrijven, want heb geen flauw idee hoe ik een nieuw topic in deze reeks moet aanmaken :N
Vind er niks aan :@

* uniekhoorn eet een heule grote Elstar appel :9

STraks nog wat paprikachips en augurkjes met ham.
Oja, kwark en vla mag ik ook nog :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 1 februari 2014 @ 22:55:27 #300
70532 loveli
N
pi_136221984
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:29 schreef DavetheNL het volgende:
En nu wacht ik 3 posts na deze om weer wat te schrijven, want heb geen flauw idee hoe ik een nieuw topic in deze reeks moet aanmaken :N
Als je 'em met de laatste post sluit op knopje "open nieuw deel" o.i.d. klikken, topicnummer wordt automatisch opgehoogd :+
crap in = crap out
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:57:19 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136222037
Zo :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')