Ik raad af om bepaalde dingen te googelen in zoektocht naar leuke plaatjes voor bij de TTquote:
Haha, dat plaatje in de OP.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik raad af om bepaalde dingen te googelen in zoektocht naar leuke plaatjes voor bij de TT![]()
What has been seen...
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
McAls jij een pizza bestelt wordt die denk ik ook bezorgd door een knappe dame in een heul strak pakje die toevallig haar eigen theme song heeft en 'wel even binnen wil komen
", *cue slow motion scene*
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het niet iig en ook nooit gehad, met daten.
Moet wel zeggen dat ik wel nu echt een beeld van je heb Mc. Zoiets. In random volgorde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:39 schreef the85mc het volgende:
[..]![]()
haha ik weet t zelf ook niet. Maarrrr, misschien dat dit niks wordt. Ik had om 9 uur afgesproken en nu zegt ze al dat ze wat later is. Dus ja
Mjah, ik had de eerste keer afgezegd. Ik zou zelf dan denken bij de volgende keer, bekijk t lekker...quote:
Dus eerst komt ze later en dan belt ze af?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mjah, ik had de eerste keer afgezegd. Ik zou zelf dan denken bij de volgende keer, bekijk t lekker...
Edit: ze had afgebeld.. Dus zo'n hosselaar ben ik ook niet![]()
Jep. Ja, ik echt niet die chick van gister bellen. Dat vind ik ook raar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dus eerst komt ze later en dan belt ze af?
Jammer maar helaas. En nu? Thuisblijven?
Misschien moet je het idee van daten eens loslaten, maar het gewoon gaan bekijken als iets drinken met een bekende. Wordt het ineens een stuk relaxter allemaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jep. Ja, ik echt niet die chick van gister bellen. Dat vind ik ook raar.
Al stelt ze nu wel een andere dag voor. Ja ik weet t niet hoor. Manman wat een moeilijk gedoe allemaal.
Dus je zegt eigenlijk dat ik nog een keer met dr af moet spreken?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je het idee van daten eens loslaten, maar het gewoon gaan bekijken als iets drinken met een bekende. Wordt het ineens een stuk relaxter allemaal.
Lol volgens mij moet je je power of deduction aanscherpenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat ik nog een keer met dr af moet spreken?
Edit: Ok, ik heb inderdaad nog een keer met dr afgesproken. Dus Tink, als dat niks wordt dan weet ik je te vinden![]()
Geen idee wat power of deduction betekent, maar ik gaf mc de tip om uitgaan met vrouwen niet als "daten" te zien, maar gewoon als iets leuks doen met een bekende.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lol volgens mij moet je je power of deduction aanscherpenOf ik begrijp Tink verkeerd, kan natuurlijk ook
Zoiets als ehh begrijpend lezenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee wat power of deduction betekent, maar ik gaf mc de tip om uitgaan met vrouwen niet als "daten" te zien, maar gewoon als iets leuks doen met een bekende.
Maar het werkte als afleiding...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een enorm afgetraind lijf, maar ik vind het net een Ken, zo'n mannelijk Barbie. Alsof je zn benen er ook gewoon in en uit kunt 'klikken'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dat weten niet veel mensen..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Haha, dat plaatje in de OP.
Prob, jij hebt een vriendje toch ? Niet zo raar dat je niet mee wordt uitgevraagd dan?
En misschien een beetje laat advies voor je meh: ga naar buiten. Ook al heb je daar 0 zin in, het werkt bijna altijd.
Woeiii!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef An24 het volgende:
En omdat het kan heb ik op de valreep nog even een domeinnaam voor mijn toekomste non-verbal bedrijfsdinges aangevraagd
Haha, ja, lekker makkelijk. Het wordt aboutface.nlquote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woeiii!Zonder-streepjes-en-met-logische-extensie?
A7? Vanochtend was er nog niets aan de hand op de snelweg, maar terug even oppassen begrijp ik?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij rijden 30 op de snelweg oftewel ijsbaan, echt zelden zo glad gezien.
Straks maar even een rondje wandelen, beetje veel hotel ontbijt. .. erg lekker
Dat is nog een verrassingquote:Op zondag 26 januari 2014 13:21 schreef the85mc het volgende:
Middag!
Wat leuk An! Al beetje idee wat je er allemaal op wil zetten?
En net rondje gesport op de mtbVoor het eerst in tijden weer eens echt het gevoel van training gehad. Met flinke tegenwind echt even lekker kunnen beuken op de pedalen. Misschien bijna iets te intens want drinken tijdens t fietsen kwam dr bijna weer uit..
quote:
Ja hoor. Jou ook?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Lukt het allemaal nog een beetje Tink?
Heb net geregeld om morgen vrij te hebben, zie het niet zitten om om 5 uur op de weg te zitten met alle ijsregen, sneeuw en ijzel.
Gelukkig kunnen regelen met lieve collega's. Kost me een snipperdag maar enfin, tis even niet anders
Wat is het geworden?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik heb net ook een website geregistreerd!!
Klinkt bijzonder! NOoit aan gedacht. Tijm werkt natuurlijk heel goed bij verkoudheid. Is het ook lekker?quote:Op maandag 27 januari 2014 08:12 schreef the85mc het volgende:
En bij verkoudheid werkt bij mij kippensoep met veel tijm altijd. ....
Mjah is best aardig te eten. En bovendien proef je er niet al te veel van als je goed verkouden bentquote:Op maandag 27 januari 2014 08:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder! NOoit aan gedacht. Tijm werkt natuurlijk heel goed bij verkoudheid. Is het ook lekker?
Kippensoep met prei helpt ook.
Nooit. Nou ja, bijna nooit. Net zo vaak als ik in de trein zit. Toevallig doe ik dat nu wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 06:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdar je net als uniek en sigme en ik vroeg opstaat?
dat dacht ik vannacht om 3.00 ookquote:
PUre ontspanning in de keuken en hoe groter de chaos (tot ergernis van lief) hoe meer ik mij op mijn gemak voelquote:Op maandag 27 januari 2014 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja 's nachts lijken veel dingen altijd erger om de een of andere reden![]()
Jij eet altijd lekker UniekjeMooi dat je ook altijd moeite doet voor jullie eten!
Kwam gewoon niet op mijn werkdag, dat kan ookquote:Op maandag 27 januari 2014 15:56 schreef An24 het volgende:
Beterschaap aan de zieken![]()
Naar je werk gaan op een vrije dag geeft van die leuke gezichtjesBonuspunten weer binnen
![]()
![]()
Zo maar eens op mijn yogamat klimmen
Dat heb ik gepmtquote:Op maandag 27 januari 2014 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kwam gewoon niet op mijn werkdag, dat kan ook
Hoe hoog is je yogamat wel niet?
Zijn jullie er al uit voor de zomervakantie?
Yeah, i know... heel vreselijk voor jequote:
Vind ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yeah, i know... heel vreselijk voor je
Geen idee, ik wil nog wel graag zo'n matje.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
An, vanaf 30 jan. bij de Lidl heb je yoga assortiment.
En een complete van alles board. Zal dat wat zijn?
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)/Offerdate.htm?id=63
Hmmm die mat is denk ik niets. Ze noemen het niet voor niets een fitness mat. Met een paar zonnegroetjes of met veel op je handen doen, glij je zo weg vrees ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
An, vanaf 30 jan. bij de Lidl heb je yoga assortiment.
En een complete van alles board. Zal dat wat zijn?
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)/Offerdate.htm?id=63
Je vergeet de tijm!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: blauwe besjes, thee met honing
T: thee met honing
L: snee brood met pindakaas, snee brood met oude kaas, thee met honing
T: bakje appelmoes
D: kippensoep met groentjes en vermicelli
T: meer thee en/of innocent smoothie!
Kruiden niet genoemdquote:Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je vergeet de tijm!![]()
Lange, intense dag gehad hier.. Wel heel leerzaam, dat wel. En morgen vanaf 7 uur weer meetings
Zeven uur?!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je vergeet de tijm!![]()
Lange, intense dag gehad hier.. Wel heel leerzaam, dat wel. En morgen vanaf 7 uur weer meetings
In een bakkerij?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Ben benieuwd in wat voor branche je werkt dan.
Doen ze daar aan meetings?quote:
quote:
Ik ben ook een vroege vogel hoor, zeker in de zomer!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt me heerlijk om zo vroeg te kunnen beginnen. Als ik thuis werk begin ik soms ook al om 6 uur.
Lijstje
o. overnight oats met havermelk, kokos, geraspte pure choco en banaan
t. paar handjes noten en gedroogde vruchten
l. bak gemengde groente (pompoen, kikkererwten, paprika, champignons, courgette, aubergine, sla)
t. gemengde noten (totaal over de dag 100 gram) en een appel
d. gnocchi met olijfolie en kaas
t. paar stukjes nussecke van o.a. gemengde noten, suiker, roomboter en speltmeel
Buiten de deur is mijn eerste afspraak pas om 10.30 uur. Ik kan pas om 8 uur uit huis.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef An24 het volgende:
Brrrr ochtend![]()
Mijn eerste afspraak is altijd rond half tienwoendag moet ik ergens om negen uur zijn en het is anderhalf uur rijden. Erg pijnlijk voor mij
Dat scheelt! Hier op kantoor ook altijd laat. Boeiend, als ik mijn productie maar haal. Heerlijk zo'n baasquote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Buiten de deur is mijn eerste afspraak pas om 10.30 uur. Ik kan pas om 8 uur uit huis.
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef Skoap het volgende:
Succes Tink!
Ik haat de ochtend. Ben echt een avond mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |