abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:20:29 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135931139
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_135931293
:O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135931300
Ik word nooit mee uitgevraagd
Worry is a misuse of imagination
pi_135931487
Hahaha, naamtopic en wat voor een :D
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:35:49 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135931515
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef the85mc het volgende:
Hahaha, naamtopic en wat voor een :D
Ik raad af om bepaalde dingen te googelen in zoektocht naar leuke plaatjes voor bij de TT ;(

What has been seen... oO<
pi_135931698
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik raad af om bepaalde dingen te googelen in zoektocht naar leuke plaatjes voor bij de TT ;(

What has been seen... oO<
Haha, dat plaatje in de OP. :D

Prob, jij hebt een vriendje toch ? Niet zo raar dat je niet mee wordt uitgevraagd dan?

En misschien een beetje laat advies voor je meh: ga naar buiten. Ook al heb je daar 0 zin in, het werkt bijna altijd.
pi_135935790
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mc :D Als jij een pizza bestelt wordt die denk ik ook bezorgd door een knappe dame in een heul strak pakje die toevallig haar eigen theme song heeft en 'wel even binnen wil komen *) ", *cue slow motion scene* :Y
:D :'( :D _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 20:11:58 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135936824
Ik heb het niet iig en ook nooit gehad, met daten.

Moet wel zeggen dat ik wel nu echt een beeld van je heb Mc. Zoiets. In random volgorde

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135938244
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het niet iig en ook nooit gehad, met daten.

Moet wel zeggen dat ik wel nu echt een beeld van je heb Mc. Zoiets. In random volgorde

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
haha ik weet t zelf ook niet. Maarrrr, misschien dat dit niks wordt. Ik had om 9 uur afgesproken en nu zegt ze al dat ze wat later is. Dus ja
pi_135938378
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

_O-
haha ik weet t zelf ook niet. Maarrrr, misschien dat dit niks wordt. Ik had om 9 uur afgesproken en nu zegt ze al dat ze wat later is. Dus ja
Kan gebeuren toch? :P
pi_135938489
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan gebeuren toch? :P
Mjah, ik had de eerste keer afgezegd. Ik zou zelf dan denken bij de volgende keer, bekijk t lekker...

Edit: ze had afgebeld.. Dus zo'n hosselaar ben ik ook niet ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door the85mc op 25-01-2014 21:06:55 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:11:09 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135939879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mjah, ik had de eerste keer afgezegd. Ik zou zelf dan denken bij de volgende keer, bekijk t lekker...

Edit: ze had afgebeld.. Dus zo'n hosselaar ben ik ook niet ;)
Dus eerst komt ze later en dan belt ze af?
Jammer maar helaas. En nu? Thuisblijven?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135940036
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dus eerst komt ze later en dan belt ze af?
Jammer maar helaas. En nu? Thuisblijven?
Jep. Ja, ik echt niet die chick van gister bellen. Dat vind ik ook raar.
Al stelt ze nu wel een andere dag voor. Ja ik weet t niet hoor. Manman wat een moeilijk gedoe allemaal.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:16:15 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135940100
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Jep. Ja, ik echt niet die chick van gister bellen. Dat vind ik ook raar.
Al stelt ze nu wel een andere dag voor. Ja ik weet t niet hoor. Manman wat een moeilijk gedoe allemaal.
Misschien moet je het idee van daten eens loslaten, maar het gewoon gaan bekijken als iets drinken met een bekende. Wordt het ineens een stuk relaxter allemaal.
pi_135940222
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien moet je het idee van daten eens loslaten, maar het gewoon gaan bekijken als iets drinken met een bekende. Wordt het ineens een stuk relaxter allemaal.
Dus je zegt eigenlijk dat ik nog een keer met dr af moet spreken?

Edit: Ok, ik heb inderdaad nog een keer met dr afgesproken. Dus Tink, als dat niks wordt dan weet ik je te vinden :6

[ Bericht 14% gewijzigd door the85mc op 25-01-2014 21:35:58 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:41:30 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135941201
Tink is bezet hoor mc!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:51:24 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135941594
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dus je zegt eigenlijk dat ik nog een keer met dr af moet spreken?

Edit: Ok, ik heb inderdaad nog een keer met dr afgesproken. Dus Tink, als dat niks wordt dan weet ik je te vinden :6
Lol volgens mij moet je je power of deduction aanscherpen :D Of ik begrijp Tink verkeerd, kan natuurlijk ook :+
  zaterdag 25 januari 2014 @ 22:03:00 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135942076
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lol volgens mij moet je je power of deduction aanscherpen :D Of ik begrijp Tink verkeerd, kan natuurlijk ook :+
Geen idee wat power of deduction betekent, maar ik gaf mc de tip om uitgaan met vrouwen niet als "daten" te zien, maar gewoon als iets leuks doen met een bekende.
pi_135942313
Ik las inderdaad erin om daten hetzelfde te zien als een drankje doen met een vriend. Als een vriend van me afbelt en direct een andere dag voorstelt, dan vind ik dat normaal wel prima. Dat was mijn power of seduction deduction.
Maar goed, aan de ene kant ook wel relaxt. Net drukke week achter de rug dus nu wordt het in ieder geval niet zo laat en kan ik beetje bijslapen :+ /ouweman
pi_135942580
Als ik de MC perikelen lees, dan ben ik blij dat ik getrouwd ben. Pffff, wat vermoeiend allemaal :+

Mijn nwe setpoint is volgens mij 72.5 kg.

Lijstje:

O: gebakken eitjes met groenten en rijstwafels
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: speltboterham met picalillyen kipfilet, kontje met boter en pure hagelslag
D: speltpizza met 1/2 prosciutto, rucola en olijfolie en 1/2 chorizo, ham, champies, ui, paprika, olijven
T: brownie, katjesdrop
T: 1/2 bak kwark.

Pizza's in mijn nwe oven gebakken, bliss O+ O+ O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135944202
En kennen jullie deze al? :D

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:51:51 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135946394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee wat power of deduction betekent, maar ik gaf mc de tip om uitgaan met vrouwen niet als "daten" te zien, maar gewoon als iets leuks doen met een bekende.
Zoiets als ehh begrijpend lezen :+ Mn vertaalhersenen zijn stuk :')

Maareh idd, da's dus algemeeeen en zegt niks over deze deerne in kwestie denk ik, dus zijn conclusie klopte volgens mij niet :D

Achja ik babbel ook maar wat, volgens mij moet ik gewoon gaan slapen :+
pi_135946655
Ik begrijp wel wat je wilde zeggen Maria ;)

En OMG! Hebben jullie het boek Ender's game gelezen?

Ik ben net naar de film geweest en nu MOET ik ook het boek lezen O+

Als je van SiFi en psychologie houdt: aanrader! *O*
pi_135948130
Ik gooi er nog ff een lijstje in van de net afgelopen dag:

O: speltbrood avocado, rode ui, ham en tomaat
B: 40 min wandelen
L: tomatensoep, een mini pistoletje met boter. Een cappuchino met een koekje
T: thee en drie stukjes nougat
S: 75 min yoga
D: stamppot boerenkool, worst, mosterd en augurk
T: cola light en M&M's bij de bios.

En omdat het kan heb ik op de valreep nog even een domeinnaam voor mijn toekomste non-verbal bedrijfsdinges aangevraagd *O*
pi_135949710
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk een enorm afgetraind lijf, maar ik vind het net een Ken, zo'n mannelijk Barbie. Alsof je zn benen er ook gewoon in en uit kunt 'klikken' :+
Maar het werkte als afleiding...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_135952289
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Haha, dat plaatje in de OP. :D

Prob, jij hebt een vriendje toch ? Niet zo raar dat je niet mee wordt uitgevraagd dan?

En misschien een beetje laat advies voor je meh: ga naar buiten. Ook al heb je daar 0 zin in, het werkt bijna altijd.
Dat weten niet veel mensen..

Vriendje kwam uiteindelijk langs (eerder wilde ik niet want meh) hebben hamburgers gegeten bij de Burgermeester, daarna bij de Pizzabakkers nog drankjes gedaan en antipasti en daarna naar de film :) was heel leuk! En weer drankjes gedaan.

Alleen belde iemand net aan op dit tijdstip. Onmenselijk.
  zondag 26 januari 2014 @ 12:13:07 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135955970
Wij rijden 30 op de snelweg oftewel ijsbaan, echt zelden zo glad gezien.

Straks maar even een rondje wandelen, beetje veel hotel ontbijt. .. erg lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 26 januari 2014 @ 12:28:15 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135956546
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef An24 het volgende:
En omdat het kan heb ik op de valreep nog even een domeinnaam voor mijn toekomste non-verbal bedrijfsdinges aangevraagd *O*
Woeiii! *O* Zonder-streepjes-en-met-logische-extensie? :+
pi_135956747
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Woeiii! *O* Zonder-streepjes-en-met-logische-extensie? :+
Haha, ja, lekker makkelijk. Het wordt aboutface.nl :P
pi_135958351
Middag!
Wat leuk An! Al beetje idee wat je er allemaal op wil zetten?

En net rondje gesport op de mtb :) Voor het eerst in tijden weer eens echt het gevoel van training gehad. Met flinke tegenwind echt even lekker kunnen beuken op de pedalen. Misschien bijna iets te intens want drinken tijdens t fietsen kwam dr bijna weer uit..
pi_135959062
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij rijden 30 op de snelweg oftewel ijsbaan, echt zelden zo glad gezien.

Straks maar even een rondje wandelen, beetje veel hotel ontbijt. .. erg lekker
A7? Vanochtend was er nog niets aan de hand op de snelweg, maar terug even oppassen begrijp ik?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_135959552
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:21 schreef the85mc het volgende:
Middag!
Wat leuk An! Al beetje idee wat je er allemaal op wil zetten?

En net rondje gesport op de mtb :) Voor het eerst in tijden weer eens echt het gevoel van training gehad. Met flinke tegenwind echt even lekker kunnen beuken op de pedalen. Misschien bijna iets te intens want drinken tijdens t fietsen kwam dr bijna weer uit..
Dat is nog een verrassing O-)
  zondag 26 januari 2014 @ 17:23:18 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135968842
Spannend An :D

Lijst:
O: Meergranen harde bol met half kaas en boter, half kipfilet en boter, hard pistoletje met achterham, grooster plak brood met boter/suiker, stukje croissant met jam/kaas, 2 appels, peer, kiwi, beker melk, capppuccino, wat scrabbled egg met witte bonen in tomatensaus, halve plak suikerbrood, handje chocopuff
L: 3 kommen kippensoep, dropjes
D: sperziebonen, gegrilde ui en champignons, biefstuk, komkommersalade
T: kwark
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 26 januari 2014 @ 17:49:17 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135969700
Eens kijken of ik mijn lijstje nog herleiden kan

o. schuimei met laagje jam + yoghurt met bloedsinaasappel, kaneel en amandelen
s. half uurtje training met de hond + half uur stepper/roeien
t. 2 minibanaantjes + stukje chocolade
l. 2 koolrouladen
s. boswandeling van een uur
t. bakje chips + wasabi erwten + glaasje tunel + stukje chocolade + paar handjes cashewnoten + bloedsinaasappel
d. weet ik nog niet.
  zondag 26 januari 2014 @ 20:11:49 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135975041
Lukt het allemaal nog een beetje Tink?

Heb net geregeld om morgen vrij te hebben, zie het niet zitten om om 5 uur op de weg te zitten met alle ijsregen, sneeuw en ijzel.
Gelukkig kunnen regelen met lieve collega's. Kost me een snipperdag maar enfin, tis even niet anders
pi_135975847
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat is nog een verrassing O-)
:D ik heb net ook een website geregistreerd!! *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_135980351
Lijstje voor vandaag:

O: geroosterde boterham, 2 eitjes sunny side down
T: havermoutshake
S: fitness
T: bak pap
T: lemon crumb squares
D: aardappelpurree, salade en kalfschnitzel en nog meer crumb squares :+

T: 1/2 bak kwark
  zondag 26 januari 2014 @ 21:30:51 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135980697
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Lukt het allemaal nog een beetje Tink?

Heb net geregeld om morgen vrij te hebben, zie het niet zitten om om 5 uur op de weg te zitten met alle ijsregen, sneeuw en ijzel.
Gelukkig kunnen regelen met lieve collega's. Kost me een snipperdag maar enfin, tis even niet anders
Ja hoor. Jou ook?
Ben aan het kijken voor een weekje weg. Het is tijd voor mijn jaarlijkse vakantie alleen. Maar eerst deze week functioneringsgesprek. Hou mijn hart vast, want het is niet zo dat ik een saleskanon ben op het moment }:| Gelukkig wel heel veel toegevoegde waarde op andere vlakken (business development, nieuwe markten, samenwerking, professionalisering).
pi_135981873
Spannend Tink! Zolang zij ook jouw andere activiteiten goed vinden zal het wel loslopen lijkt me.

Net bierproeverij gedaan, 6 soorten, halve glazen. Klapte dr toch behoorlijk in..Had ook nog wel aardig goed gegeten dacht ik, maar ja ook gesport.
O: 2 bth ei
S: anderhalf uur los op de mtb
L: 3bth haring in tomatensaus
T: 2 bth pindakaas, banaan
T 6 halve biertjes
D pompoensoepje, gebakken aardappel, tuinbonrn, 3 kippenpoten met vel
T koffie met stroopwafel
B uurtje lopen in totaal

Hm, misschien wat weinig gegeten toch.
pi_135982522
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D ik heb net ook een website geregistreerd!! *O*
Wat is het geworden?
pi_135983041
Had vandaag een korte dienst, ben alweer thuis.
Vriend heeft de xbox van zn broertje geconfisceerd en zit zombiespelletjes te spelen.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:21:19 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_135984654
Mijn weekend: veul te lang slapen, theetjes, neusspray, aspirine, zakdoekjes, slechte televisie en fleecedekentje :')

Normaal ben ik altijd met een dag of 2 al beter, dit duurt maar :o Heb maar blauwe besjes in huis gehaald (lief gekeken naar vriendje die in de regen boodschappen ging doen O+ ) en voor morgenavond staat er kippensoep op het menu :+
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 05:22:00 #43
70532 loveli
N
pi_135995231
:s) waarom ben ik wakker..?
crap in = crap out
  maandag 27 januari 2014 @ 06:06:31 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135995269
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 05:22 schreef loveli het volgende:
Omdar je net als uniek en sigme en ik vroeg opstaat?
pi_135995736
Mogguh! Vanochtend gewogen: 87 kg dus -3 in 1 week.. Denk dat 90 kg vorige week een uitschieter was.

En bij verkoudheid werkt bij mij kippensoep met veel tijm altijd. En rustig sporten zodat je wel goed warm wordt, luchtwegen gaan dan helemaal weer open. En dan niet afkoelen buiten, maar daarna direct naar binnen gaan.
pi_135995796
Beterschap Maria! Ik ben ook in gevecht met "the sniffles" Iedereen om me heen is zo'n beetje verkouden :')

En succes Tink, je had geen persoonlijk target toch? Dan zou het wel los moeten lopen :)

Lijstje voor vandaag:

O: rijstepap met frambozen en whey
T: 1/2 bak kwark met amandelen
L: spitskoolsalade, stukjes kip
T:havermoutshake
S: fitness
D: gewokte rijst met groenten en vis
T: 1/2 bak kwark
  maandag 27 januari 2014 @ 08:20:33 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135995802
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 08:12 schreef the85mc het volgende:

En bij verkoudheid werkt bij mij kippensoep met veel tijm altijd. ....
Klinkt bijzonder! NOoit aan gedacht. Tijm werkt natuurlijk heel goed bij verkoudheid. Is het ook lekker?
Kippensoep met prei helpt ook.
pi_135998634
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 08:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt bijzonder! NOoit aan gedacht. Tijm werkt natuurlijk heel goed bij verkoudheid. Is het ook lekker?
Kippensoep met prei helpt ook.
Mjah is best aardig te eten. En bovendien proef je er niet al te veel van als je goed verkouden bent :+
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 12:56:38 #49
70532 loveli
N
pi_136002977
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 06:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdar je net als uniek en sigme en ik vroeg opstaat?
Nooit. Nou ja, bijna nooit. Net zo vaak als ik in de trein zit. Toevallig doe ik dat nu wel.

Minimeet in Enschede, anyone?
crap in = crap out
  maandag 27 januari 2014 @ 14:17:51 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136006136
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 05:22 schreef loveli het volgende:
dat dacht ik vannacht om 3.00 ook :') Toen verkaste ik naar de bank zodat ik vriendje niet wakker zou houden met mn gerochel en heb ik met mn brakke hoofd tv gekeken en ben ik om 4.00 ofzo in slaap gevallen :')

Voelde me heul zielig vannacht, moest de hele tijd hoesten en mn hoofd begon kei zeer te doen en er zat steeds een van beide neusgaten verstopt (om en om! *O*) en ik kon niet slapen, en toen zat ik doodmoei rechtop in bed en moest ik snotteren :') Derpderp.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:20:03 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136006222
Beterschaap ook Aurumface! :*

En oe, might as well Mc, thanks! *O* Heb gemixte soepgroenten met o.a. prei dus dat komt ook goed :Y Heb er nu al zin in :')
  maandag 27 januari 2014 @ 15:14:35 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136008237
beterschap! Je kan je knap zielig vinden zo midden in de nacht ja.... :*

Lekker net een uurtje in de sneeuw gewandeld in het zonnetje, heerlijk

Zo maar prei snijden en schoonmaken (verse van schoonpa), dat met bloemkool en pasta met room en kaas.
Daarbij pangiusfilet in aluminiumfolie met kruiden/knof/citroen
  maandag 27 januari 2014 @ 15:19:16 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136008437
Ja 's nachts lijken veel dingen altijd erger om de een of andere reden :')

Jij eet altijd lekker Uniekje O+ Mooi dat je ook altijd moeite doet voor jullie eten!
  maandag 27 januari 2014 @ 15:53:03 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136009665
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja 's nachts lijken veel dingen altijd erger om de een of andere reden :')

Jij eet altijd lekker Uniekje O+ Mooi dat je ook altijd moeite doet voor jullie eten!
PUre ontspanning in de keuken en hoe groter de chaos (tot ergernis van lief) hoe meer ik mij op mijn gemak voel :')

Ga straks een stukje bros melk/witte chocolade proberen, dat lijkt mij nou zo vreselijk lekker! Wist niet dat het bestond maar het was er ineens bij de Kruidvat.
Het zal wel een zo'n vies klef laagje in je mond geven :P
pi_136009801
Beterschaap aan de zieken :*

Naar je werk gaan op een vrije dag geeft van die leuke gezichtjes :? Bonuspunten weer binnen :P ;)

Zo maar eens op mijn yogamat klimmen :+
  maandag 27 januari 2014 @ 16:09:15 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136010264
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:56 schreef An24 het volgende:
Beterschaap aan de zieken :*

Naar je werk gaan op een vrije dag geeft van die leuke gezichtjes :? Bonuspunten weer binnen :P ;)

Zo maar eens op mijn yogamat klimmen :+
Kwam gewoon niet op mijn werkdag, dat kan ook :D

Hoe hoog is je yogamat wel niet?

Zijn jullie er al uit voor de zomervakantie?
pi_136010333
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kwam gewoon niet op mijn werkdag, dat kan ook :D

Hoe hoog is je yogamat wel niet?

Zijn jullie er al uit voor de zomervakantie?
Dat heb ik gepmt :Y

Jamaica dus :P
  maandag 27 januari 2014 @ 16:12:38 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136010391
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat heb ik gepmt :Y :)

Jamaica dus :P
Yeah, i know... heel vreselijk voor je
pi_136010809
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Yeah, i know... heel vreselijk voor je
Vind ik ook O-)
pi_136011025
Hoi! :s)
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 16:29:11 #61
70532 loveli
N
pi_136011118
Hoi!
crap in = crap out
  maandag 27 januari 2014 @ 16:46:05 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136011708
An, vanaf 30 jan. bij de Lidl heb je yoga assortiment.
En een complete van alles board. Zal dat wat zijn?
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)/Offerdate.htm?id=63
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 16:52:28 #63
70532 loveli
N
pi_136011962
Geen idee, maar die sokken ga ik denk ik inslaan.
crap in = crap out
pi_136012561
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen idee, ik wil nog wel graag zo'n matje.
pi_136012773
Ik heb zo'n matje en enorme skippybal zonder hengsels. Nu nog opblazen en gebruiken :'). En een optrekstok, maar toen kwam ik erachter dat je daarvoor moet boren. En dat mag hier natuurlijk niet. Was verder wel leuke shopping therapy
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 27 januari 2014 @ 17:27:32 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136013322
O: blauwe besjes, thee met honing
T: thee met honing
L: snee brood met pindakaas, snee brood met oude kaas, thee met honing
T: bakje appelmoes
D: kippensoep met groentjes en vermicelli
T: meer thee en/of innocent smoothie!

8-)
  Vis een optie? maandag 27 januari 2014 @ 17:33:27 #67
70532 loveli
N
pi_136013572
Ik heb ook een rekstok waar schroeven bij zaten. Klemt door een uitschroefmechanisme prima tussen de deurposten en de (niet vastgeschroefde) rubbers krijg ik inmiddels met geen mogelijkheid meer los. Ben nog niet ter aarde gestort.
crap in = crap out
pi_136015601
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm die mat is denk ik niets. Ze noemen het niet voor niets een fitness mat. Met een paar zonnegroetjes of met veel op je handen doen, glij je zo weg vrees ik.

Die blokken zijn handig voor als je nog niet lenig bent, maar de oefeningen wel goed gelijnd wilt doen.
pi_136016144
Vorige week:
Ma: yoga en hardlopen (7k)
Di: stepshape/interval training
Wo: Yin Yoga en hardlopen (8,3k)
Do: stepshape/interval training
Vrij: stepshape/interval training
Za: hardlopen (7k)

En precies niks afgevallen. :')

Vandaag:
O: fruit 'n fibre met halfvolle melk
T: 1x geroosterd Allinson met filet A.
S1: yoga
S2: hardlopen (7,2k)
T: wodka, katjang
D: gegrilde kipdijfilet, kliekje zuurkoolstamppot
T: pure choco, mandarijn
pi_136019453
quote:
12s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: blauwe besjes, thee met honing
T: thee met honing
L: snee brood met pindakaas, snee brood met oude kaas, thee met honing
T: bakje appelmoes
D: kippensoep met groentjes en vermicelli
T: meer thee en/of innocent smoothie!

8-)
Je vergeet de tijm! :o

Lange, intense dag gehad hier.. Wel heel leerzaam, dat wel. En morgen vanaf 7 uur weer meetings 8)7
  maandag 27 januari 2014 @ 20:21:01 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136021665
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lange, intense dag gehad hier.. Wel heel leerzaam, dat wel. En morgen vanaf 7 uur weer meetings 8)7
Kruiden niet genoemd :D lekker soepje :9

7 uur, lekker vroeg :o
  maandag 27 januari 2014 @ 20:36:11 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136022525
Even Radar kijken op 1
pi_136022847
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zeven uur?! :o Ik was vanochtend om 8.20 op mijn werk. Was zo ongeveer de eerste, maar dat vind ik lekker. Even de zaken op orde en dingen al geregeld hebben voor iedereen binnen is.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_136023055
Ik begin normaal rond half 8, dan is de helft op kantoor al begonnen. Voordeel is wel dat ik op tijd klaar ben, dus vrijwel geen files. :)
pi_136023206
Ben benieuwd in wat voor branche je werkt dan. :D
pi_136023339
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Ben benieuwd in wat voor branche je werkt dan. :D
In een bakkerij?
  maandag 27 januari 2014 @ 20:50:56 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136023424
7 uur beginnen is uitslapen :D
pi_136023507
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef Probability het volgende:

[..]

In een bakkerij?
Doen ze daar aan meetings? :P
pi_136023801
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Doen ze daar aan meetings? :P
Daar doen ze vooral aan mailings :+
  maandag 27 januari 2014 @ 21:02:26 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136024199
Lijkt me heerlijk om zo vroeg te kunnen beginnen. Als ik thuis werk begin ik soms ook al om 6 uur.

Lijstje
o. overnight oats met havermelk, kokos, geraspte pure choco en banaan
t. paar handjes noten en gedroogde vruchten
l. bak gemengde groente (pompoen, kikkererwten, paprika, champignons, courgette, aubergine, sla)
t. gemengde noten (totaal over de dag 100 gram) en een appel
d. gnocchi met olijfolie en kaas
t. paar stukjes nussecke van o.a. gemengde noten, suiker, roomboter en speltmeel
pi_136024384
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

:D :'( :D
pi_136024421
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt me heerlijk om zo vroeg te kunnen beginnen. Als ik thuis werk begin ik soms ook al om 6 uur.

Lijstje
o. overnight oats met havermelk, kokos, geraspte pure choco en banaan
t. paar handjes noten en gedroogde vruchten
l. bak gemengde groente (pompoen, kikkererwten, paprika, champignons, courgette, aubergine, sla)
t. gemengde noten (totaal over de dag 100 gram) en een appel
d. gnocchi met olijfolie en kaas
t. paar stukjes nussecke van o.a. gemengde noten, suiker, roomboter en speltmeel
Ik ben ook een vroege vogel hoor, zeker in de zomer! :Y
pi_136025458
Ik ben echt geen ochtendmens, maar tot nu toe valt t me mee :)
Al sta ik in t weekend niet voor mn plezier rond 6 uur op :+
  maandag 27 januari 2014 @ 21:27:47 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136025890
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

XD
pi_136026706
Vroeger begon ik ook om 0730, nu een half uurtje later :) eerder beginnen is eerder naar huis ;)
pi_136027865
Brrrr ochtend ;(

Mijn eerste afspraak is altijd rond half tien :+ woendag moet ik ergens om negen uur zijn en het is anderhalf uur rijden. Erg pijnlijk voor mij :'(
  maandag 27 januari 2014 @ 22:01:17 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136028320
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef An24 het volgende:
Brrrr ochtend ;(

Mijn eerste afspraak is altijd rond half tien :+ woendag moet ik ergens om negen uur zijn en het is anderhalf uur rijden. Erg pijnlijk voor mij :'(
Buiten de deur is mijn eerste afspraak pas om 10.30 uur. Ik kan pas om 8 uur uit huis.
pi_136028875
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Buiten de deur is mijn eerste afspraak pas om 10.30 uur. Ik kan pas om 8 uur uit huis.
Dat scheelt! Hier op kantoor ook altijd laat. Boeiend, als ik mijn productie maar haal. Heerlijk zo'n baas O+
pi_136029059
Is je gesprek goed gegaan Tink?
pi_136029259
Ik ben absoluut geen ochtendmens maar ik vind het zonde van mijn dag om laat te beginnen. Dus sta ik stipt om 7.30 bij de opvang op de stoep (dan gaan ze open). En uitslapen is er toch niet meer bij...

Beterschap voor alle zieken nog!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 januari 2014 @ 22:15:58 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136029291
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef _aurum_ het volgende:
Is je gesprek goed gegaan Tink?
Is morgen.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:22:04 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136029646
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is morgen.
Succes *O*
pi_136030197
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Succes *O*
^^
pi_136030360
Succes Tink!

Ik haat de ochtend. Ben echt een avond mens.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136031232
Volgens mij is mijn biologische klok niet altijd 24 uur voor een etmaal - dus ben ik de ene keer een avond en de andere keer een ochtend mens....
pi_136036715
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef Skoap het volgende:
Succes Tink!

Ik haat de ochtend. Ben echt een avond mens.
Dit.

Ik zou vandaag vroeg gaan slapen, want het was gisteravond opeens half 2. Maar toen was ik tot half 10 op mn stage (half ergens op wachten en half gewoon series kijken enzo, was toch alleen) en nu vind ik mijn avond eigenlijk te kort om al te gaan slapen :'). Toch maar proberen zo.
  Vis een optie? dinsdag 28 januari 2014 @ 10:19:13 #97
70532 loveli
N
pi_136041663
Was ik maar een ochtendmens.

Mogge :s)
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 28 januari 2014 @ 15:43:42 #98
70532 loveli
N
pi_136054487
Middag.
crap in = crap out
pi_136060495
Avond?
pi_136060553
Ola!

Ik wilde een lijstje posten, maar heb nog geen idee wat ik ga eten zo. Hopelijk krijg ik inspiratie in de supermarkt :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')