abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 januari 2014 @ 08:47:59 #76
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_135708523
Is het mogelijk om het startscherm in OS X waarin je je wachtwoord moet intypen uit te zetten? Ik moet sinds mijn computer is gerepareerd elke keer als ik hem opstart of als hij in sluimerstand is gekomen mijn wachtwoord intypen. Ik heb trouwens Mavericks.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 20 januari 2014 @ 08:48:48 #77
230788 n8n
Pragmatisch
pi_135708533
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:47 schreef Federer-fan het volgende:
Is het mogelijk om het startscherm in OS X waarin je je wachtwoord moet intypen uit te zetten? Ik moet sinds mijn computer is gerepareerd elke keer als ik hem opstart of als hij in sluimerstand is gekomen mijn wachtwoord intypen. Ik heb trouwens Mavericks.
in systeemvoorkeuren ja, bij gebruikers of beveiliging
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 20 januari 2014 @ 08:50:57 #78
230788 n8n
Pragmatisch
pi_135708561
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:14 schreef Symn het volgende:

[..]

Ja, die resolutie is echter wel zwaar voor de GPU, ik zou liever een gewoon scherm kiezen om de GPU te ontzien voor zware toepassingen
ui renderen stelt echt niks voor. Bij de vorige 13" was de hd4000 mager maar met de Iris pro zijn zulke resoluties appeltje eitje. iPad kan het immers ook
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 20 januari 2014 @ 10:23:31 #79
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_135710228
Ik zag vandeweek de film Jobs liggen in de Free Record Shop. Zat te twijfelen omhem te halen. Heb hem namelijk nog niet gezien. En net kom ik via HN deze comment van Steve Wozniak tegen.
https://plus.google.com/+CarmsPerez/posts/GnVTvQNgvpf

Heeft iemand hier hem al gezien? Is hij het kijken waard?
  Redactie Games maandag 20 januari 2014 @ 10:35:36 #80
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_135710512
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:23 schreef Junkie het volgende:
Ik zag vandeweek de film Jobs liggen in de Free Record Shop. Zat te twijfelen omhem te halen. Heb hem namelijk nog niet gezien. En net kom ik via HN deze comment van Steve Wozniak tegen.
https://plus.google.com/+CarmsPerez/posts/GnVTvQNgvpf

Heeft iemand hier hem al gezien? Is hij het kijken waard?
Ik zou em niet kopen maar op zich vermalijk. Vind normaal Ashton Kutcher irritant, al viel het in deze film nog wel mee. Ik verwacht eigenlijk meer van de film van Aaron Sorkin.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_135711878
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:23 schreef Junkie het volgende:
Ik zag vandeweek de film Jobs liggen in de Free Record Shop. Zat te twijfelen omhem te halen. Heb hem namelijk nog niet gezien. En net kom ik via HN deze comment van Steve Wozniak tegen. https://plus.google.com/+CarmsPerez/posts/GnVTvQNgvpf

Heeft iemand hier hem al gezien? Is hij het kijken waard?
Ik heb hem hier liggen al een tijdje en nog steeds er niet toe kunnen zetten om hem te gaan kijken gewoon omdat ik denk dat ik 'm al na een 30 minuten uitzet,niet omdat ik niet van dit soort films houd,integendeel,maar gewoon omdat het levensverhaal van Jobs al bekend is en eerder in een tv serie veel beter is vorm gegeven. Welke dan? Pirates of Sillicon Valley.

En om helemaal de cirkel rond te maken is hier een link naar de vergelijking tussen beide films.
pi_135724096
Mijn iPad Mini Retina is niet heel stabiel. Ik heb regelmatig dat apps zomaar afsluiten (iig mail en Safari), vanmiddag zelfs dat iOS zichzelf snel reset, apps staan daarna wel gewoon open.

Wat is de reden? Ik heb een iPad Mini gehad die echt nooit problemen had, ook niet onder iOS 7. Ik heb op iCloud een backup gemaakt en deze gerestored toen ik mijn nieuwe iPad Mini Retina instelde.

iPad Mini 32 GB WiFi btw.
url
pi_135724411
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Drommelsch85 het volgende:
Mijn iPad Mini Retina is niet heel stabiel. Ik heb regelmatig dat apps zomaar afsluiten (iig mail en Safari), vanmiddag zelfs dat iOS zichzelf snel reset, apps staan daarna wel gewoon open.

Wat is de reden? Ik heb een iPad Mini gehad die echt nooit problemen had, ook niet onder iOS 7. Ik heb op iCloud een backup gemaakt en deze gerestored toen ik mijn nieuwe iPad Mini Retina instelde.

iPad Mini 32 GB WiFi btw.
Volgens mij nog wat irritante bugs in iOS7. Merk 't op m'n iPad Air ook. Hopelijk lost iOS 7.1 dat op.

Zie ook http://www.iphoneclub.nl/(...)-naar-ontwikkelaars/

[ Bericht 9% gewijzigd door Roel_Jewel op 20-01-2014 17:21:27 ]
  maandag 20 januari 2014 @ 17:39:27 #84
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_135725885
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Drommelsch85 het volgende:
Mijn iPad Mini Retina is niet heel stabiel. Ik heb regelmatig dat apps zomaar afsluiten (iig mail en Safari), vanmiddag zelfs dat iOS zichzelf snel reset, apps staan daarna wel gewoon open.

Wat is de reden? Ik heb een iPad Mini gehad die echt nooit problemen had, ook niet onder iOS 7. Ik heb op iCloud een backup gemaakt en deze gerestored toen ik mijn nieuwe iPad Mini Retina instelde.

iPad Mini 32 GB WiFi btw.
De oorzaak is iOS 7 wat zeer buggy is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_135726365
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, het is de originele muis. Ik ben nu naar Finder gegaan en terwijl ik klikte op Alt naar Ga gegaan en daar geklikt op Bibliotheek -> Preferences. Daar zag ik staan com.apple.driver.AppleHIDMouse.plist. Dat bestand heb ik verwijderd en vervolgens heb ik mijn computer opnieuw opgestart maar er is niets veranderd. Als ik op de rechtermuisknop klik terwijl ik op een afbeelding sta, zoomt hij in en uit maar ik krijg geen mogelijkheden om iets op te slaan.

Ik hoop dat iemand me kan zeggen wat ik het best kan doen. Ik word wel een beetje moe van deze computer want ik heb hem nu al twee keer ter reparatie weggebracht en de laatste keer is de harde schijf vervangen maar hij werkt dus nog steeds niet zoals voorheen. -O-

Zie zien mijn muisinstellingen eruit:

[ link | afbeelding ]
Dit al opgelost? Zo niet, probeer dan eens om de rechterknop hetzelfde te configureren als de linker, reboot, dan weer als secundair en nog een reboot. Mogelijk dat dat helpt.
pi_135726491
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Drommelsch85 het volgende:
Mijn iPad Mini Retina is niet heel stabiel. Ik heb regelmatig dat apps zomaar afsluiten (iig mail en Safari), vanmiddag zelfs dat iOS zichzelf snel reset, apps staan daarna wel gewoon open.

Wat is de reden? Ik heb een iPad Mini gehad die echt nooit problemen had, ook niet onder iOS 7. Ik heb op iCloud een backup gemaakt en deze gerestored toen ik mijn nieuwe iPad Mini Retina instelde.

iPad Mini 32 GB WiFi btw.
opvallend inderdaad, op mijn iPad 4 met iOS 7 heb ik tot nu toe zeker twee keer last gehad van een spontane reset als ik Safari gebruikte, dat gebeurde bij mij in iOS 6 met deze iPad nooit
  maandag 20 januari 2014 @ 18:06:37 #88
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_135726802
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

opvallend inderdaad, op mijn iPad 4 met iOS 7 heb ik tot nu toe zeker twee keer last gehad van een spontane reset als ik Safari gebruikte, dat gebeurde bij mij in iOS 6 met deze iPad nooit
iOS 7 voor de iPad is gerushed.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 20 januari 2014 @ 18:31:24 #89
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135727675
Okee, dilemma:

- iPhone 5 wegbrengen voor nieuwe accu naar Vodafone, die het vervolgens naar Dynafix ( :r ) brengt ter reparatie. Waarschijnlijk telefoon 2 weken kwijt, geen vervangend toestel, gezeur met backups, hopen dat Dynafix het niet afwentelt op water- of stootschade en ik moet betalen voor onderzoek om hem terug te krijgen. In principe wel gratis en garantie loopt nog een maand of 8.
- Zelf accu fixen bij iFixit en even zelf verwisselen. Kost 25 dollar en garantie vervalt, maar geen gezeik.

:')
  maandag 20 januari 2014 @ 20:43:50 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_135735202
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dit al opgelost? Zo niet, probeer dan eens om de rechterknop hetzelfde te configureren als de linker, reboot, dan weer als secundair en nog een reboot. Mogelijk dat dat helpt.
Ja, het is inmiddels gelukt. Heb alle software updates geïnstalleerd en heb vervolgens opnieuw de instellingen van de muis goed gezet. Maar attent dat je het nog vraagt. Bedankt!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 20 januari 2014 @ 21:38:01 #91
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_135738446
Iemand een idee wat ik voor een nieuwe (refurbished) iPhone 4 8gb kan vragen/krijgen?
pi_135745374
Paar vraagjes

Wat kan er kapot zijn aan een iphone 4s als je inkomende gesprekken niet kan horen maar diegene die je belt wel? Kan het gerepareerd worden?

Wat kan je veranderen aan de instellingen als hij wifi niet goed oppakt?

Hoeveel kost het ongeveer om voor een ipod het scherm en de thuis knop te laten vervangen?

Wat is wijsheid bij de camara voor een iphone, ipad of macbook pro wat betreft veiligheid? Afplakken, uitzetten etc?

Gracias :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:50:00 #93
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_135746366
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is wijsheid bij de camara voor een iphone, ipad of macbook pro wat betreft veiligheid? Afplakken, uitzetten etc?

Gracias :)
Niks doen. Zeker bij een iPod of iPhone maakt het echt niks uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door TC03 op 21-01-2014 01:05:29 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  Redactie Games dinsdag 21 januari 2014 @ 00:59:33 #94
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_135746509
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Drommelsch85 het volgende:
Mijn iPad Mini Retina is niet heel stabiel. Ik heb regelmatig dat apps zomaar afsluiten (iig mail en Safari), vanmiddag zelfs dat iOS zichzelf snel reset, apps staan daarna wel gewoon open.

Wat is de reden? Ik heb een iPad Mini gehad die echt nooit problemen had, ook niet onder iOS 7. Ik heb op iCloud een backup gemaakt en deze gerestored toen ik mijn nieuwe iPad Mini Retina instelde.

iPad Mini 32 GB WiFi btw.
Ik wil jouw post quoten en safari crasht.. :')

Anyways heb het ook op m'n iPhone 5S, ook gewoon vanuit een iCloud back-up restore gedaan. Maar niet alleen safari ook andere Apps en ook vaak de messages app. Ik ben nog niet erg happy met iOS 7.0.4.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_135746629
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Volgens mij nog wat irritante bugs in iOS7. Merk 't op m'n iPad Air ook. Hopelijk lost iOS 7.1 dat op.

Zie ook http://www.iphoneclub.nl/(...)-naar-ontwikkelaars/
Goed nieuws alvast, ik was al even bang dat ik met het ding terugkon, mijn oude iPad Mini was zeer stabiel toen iOS7 net uit was.
url
pi_135747748
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 01:10 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Goed nieuws alvast, ik was al even bang dat ik met het ding terugkon, mijn oude iPad Mini was zeer stabiel toen iOS7 net uit was.
Hebben jullie een verse installatie gedaan van iOS7, of OTA updates?
pi_135747767
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Niks doen. Zeker bij een iPod of iPhone maakt het echt niks uit.
Niet te hacken?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 januari 2014 @ 06:45:15 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135747812
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, dilemma:

- iPhone 5 wegbrengen voor nieuwe accu naar Vodafone, die het vervolgens naar Dynafix ( :r ) brengt ter reparatie. Waarschijnlijk telefoon 2 weken kwijt, geen vervangend toestel, gezeur met backups, hopen dat Dynafix het niet afwentelt op water- of stootschade en ik moet betalen voor onderzoek om hem terug te krijgen. In principe wel gratis en garantie loopt nog een maand of 8.
- Zelf accu fixen bij iFixit en even zelf verwisselen. Kost 25 dollar en garantie vervalt, maar geen gezeik.

:')
als je toestel nog binnen t eerste jaar is en accu issues contact opnemen met applecare en via die weg gratis laten repareren mits geen schade aan toestel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_135748171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 06:22 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hebben jullie een verse installatie gedaan van iOS7, of OTA updates?
Update. Zou eigenlijk niks mogen uitnaken voor stabiliteit.. Hopelijk met 7.1 wat bugs opgelost.
pi_135748310
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 07:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Update. Zou eigenlijk niks mogen uitnaken voor stabiliteit.. Hopelijk met 7.1 wat bugs opgelost.
In zoverre... Als er wat instellingen achter blijven die niet helemaal compatibel zijn met de nieuwe iOS versie, dan kan het wel eens gebeuren dat er problemen ontstaan. Vandaar dat ik altijd een fresh install doe. Probeer dat eens (uiteraard met back-up en die terugzetten ;) ).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')