abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:59:01 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132497120
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 23-10-2013 23:05:25 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132497158
Ik hou dan ook van overzicht Uniekhoorn :D
pi_132497372
Ik vind jou ook wel lief hoorUniek! :6
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:07:56 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132497640
quote:
12s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef An24 het volgende:
Ik vind jou ook wel lief hoorUniek! :6
Tssssssssssssk :{w
En nu afblijven van die repen, ok? :P

DE, overzicht is goed, plannen is goed, het hoeft niet elke dag spanning en sensatie , dat houdt geen mensch vol.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132498547
:D vakantieverslaafde uniek :P
Kan je man weer lekker schaatsen ^O^

SPOILER: voor Maria :D
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ook maar op bed :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132504185
Gisteren een flinke rotdag op mijn werk, maar zelf na het rotnieuws nog chocoladetaart afgeslagen en een appel gegeten.

Lijstje laat alsnog wel ruimte voor verbetering:

O: brinta, melk, rozijntjes, cappucino
L: 3 bth, 1 gekookt ei,, wat pastasalade met romige saus
T: 1 rode paprika, 1 appel
D: tomaten/linzen/groentensoep (enorme kom), veel stokbrood met knoflook, 2 glazen rode wijn, wat tiramisu

Vandaag proberen er een betere dag van te maken, met deze planning:
O: vruchtenyoghurt met muesli
T: stuk winterpeen
L: 3 bth, 2 eieren, halve rode paprika
T: appel
D: rijst, groene curry met kip, linzen, courgette
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_132504362
De Duutser gaat over 2 weken voor 2 weken weg. Als verrassing wil ik dan deze tafel maken:

Onze huidige eettafel is eigenlijk wat te klein, zeker als we gasten hebben. Deze kan ik mooi groot maken, en moet niet zoveel kosten! :)
pi_132504604
Mooie tafel! En leuke klus ook :). Ik zou het nooit geheim kunnen houden geloof ik :P.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_132504685
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Mooie tafel! En leuke klus ook :). Ik zou het nooit geheim kunnen houden geloof ik :P.
ik weet ook nog niet of het mij gaat lukken. Met dit soort dingen wil ik er eigenlijk ook altijd gelijk aan beginnen, maar ik weet dat de duutser het zonde van het geld gaat vinden om hier geld aan uit te geven. Dus doe ik het zelf en betaal ik het zelf. Plus, het zal niet zoveel geld zijn!
pi_132505643
Fijn dat je op een goede plek lijkt te zitten, Viz!

Tof Jag, mooie tafel!

O: yoghurt/vla met muesli
T: speltboterham pindakaas, 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen sandwichspread
T: banaan, mandarijntje, handje nootjes
S: rondje hardlopen
D: volkorenwraps met kipmengseltje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132505810
Zijn de mandarijntjes al weer lekker? Ik kom daar altijd te laat achter, en dan zijn ze al weer droog ;( .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_132505826
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef Quinazoline het volgende:
Zijn de mandarijntjes al weer lekker? Ik kom daar altijd te laat achter, en dan zijn ze al weer droog ;( .
Ja, ik vind ze lekker! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132508218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef Quinazoline het volgende:
Zijn de mandarijntjes al weer lekker? Ik kom daar altijd te laat achter, en dan zijn ze al weer droog ;( .
Volgens mijn moeder waren ze nog niet lekker!

Maar volgens mij worden ze ook deels uit koelcellen gehaald van vorig jaar..
Worry is a misuse of imagination
pi_132508226
Of zijn dat appels :+?
Worry is a misuse of imagination
pi_132508255
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:40 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren een flinke rotdag op mijn werk, maar zelf na het rotnieuws nog chocoladetaart afgeslagen en een appel gegeten.

Heeft het te maken met die review van laatst?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132508487
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Mini. het volgende:

[..]

Heeft het te maken met die review van laatst?
Onder andere ja, ik PM wel ff, lang en ingewikkeld (en herkenbaar :P) verhaal.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_132508598
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef Quinazoline het volgende:
Zijn de mandarijntjes al weer lekker? Ik kom daar altijd te laat achter, en dan zijn ze al weer droog ;( .
Hier in elk geval wel! Had alleen één slecht netje gehaald *boeoeoeoehoeoeoe* :'( *kras*

O: 2 kleine sneedjes brood met nutella weggewerkt voor ik op de motor sprong
T: 3 boterhammen (2 pindakaas, 1 nutella)
L: hopelijk iets vega's of met vis, met veel groenten
T: banaan
D: falafel met broccoli en volkoren pita's
Ja doei.
pi_132514022
Ik heb leuke gympies gezien (Converse) maar waarom zijn ze zo duuuuuur, ¤85!!!

Dan maar op ebay kijken of zo 8)7 8)7 8)7 8)7
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 24 oktober 2013 @ 15:24:50 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132514791
Mandarijnen blijven russisch roulette, zelf binnen een netkunnen de verschillen enorm zijn -O-

Mooi Jeager!

Heb speltbrood gehaald , net een stukje op, vers afgebakken bij de AH, lekker knapperig O+ Nu wil ik het hele brood opeten -O-

Lijst
O/L 2 volk. boterhammen met gekookt ei/tomaat/ham/atjar/gebakken champignons, beker melk, cappuccino, 2 volk. beschuit met boter en kaas, dunne cracker rozenbotteljam
T's pruim, appel, peer, paar dropjes, 250 gr wortel, paar suikerpinda's, stukje choco, 2 speltboterhammen met kaas
B 20 km fietsen
D stamppot boerenkool (met roomboter en room) met spekjes(apart geserveerd, beetje dus) en rookworst, mosterd met daarbij een zoete salade
T kwark, vla, bosbessen, bruine suiker, verse macadamia en walnoten, cola-berenburg want weekend *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132515333
Lekker brood is dat inderdaad, Uniek! En ik zou wel bij jou willen eten vanavond! :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 15:44:23 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132515357
Ik ben Penoza aan het hengelen... schijnt volens een paar collega's leuk te zijn, dus ik stap er maar fris in denk ik.
Eergisteren oplaadbare 9v boatterijen binnen gekregen, vandaag de handschoenen waar ze in moeten. Verwarmde handschoenen, hopelijk werkt het.
Samen wel ruim 100 euro maar vooruit. Handschoenen passen maar net, wist niet dat ik zulke grote handen had ...En een elektrische dekentje gehaald bij de Action... Nou, ben benieuwd of dit allemaal gaat helpen tegen de komende kou ~:)
En vorige week al een straalkacheltje bij de Lidl ... oO<
Gelukkig hebben we zonnepanelen en produceren we nog steees veel meer dan we verbruiken w/
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132518020
Goeiemiddag!
Wat gaat er mis Quina?

Vanmiddag onderwijs gegeven, ging best goed eigenlijk! *) Niet perfect, maar ja dat bestaat niet. En het is mooi weer, dus misschien ga ik gewoon een eind lopen, nu het nog droog is.
pi_132519464
Puff, ik PM wel ff. Iets met twee hoofdstukken in een proefschrift die omvallen en daardoor niet genoeg materiaal hebben voor een heel proefschrift. Na een uur poweryoga (Dit was mijn eerste keer! En ik kon dingen!) ziet de wereld er inmiddels wel iets beter uit gelukkig.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_132521158
Mooie lange pencil skirt van Max Mara gekocht voor een paar euro :9
Worry is a misuse of imagination
pi_132521267
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:52 schreef Quinazoline het volgende:
Puff, ik PM wel ff. Iets met twee hoofdstukken in een proefschrift die omvallen en daardoor niet genoeg materiaal hebben voor een heel proefschrift. Na een uur poweryoga (Dit was mijn eerste keer! En ik kon dingen!) ziet de wereld er inmiddels wel iets beter uit gelukkig.
Yoga is fijn he!

Goede vondst Prob! Hoe kom je daar dan weer aan?
pi_132522240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Yoga is fijn he!

Goede vondst Prob! Hoe kom je daar dan weer aan?
Tweedehands winkel :D
En 2 mooie wollen pencil skirts..
En een mooi wollen jasje van angora
Ennn een hele hele dikke super super super warme vintage mantel :D
Worry is a misuse of imagination
pi_132523012
lijst
• oefeningen
• 1: 2 ei, paprika
• 2: ons mossels, tomaat, paprika
• 3: vette yoghurt met fruit
• fruit: 4 appels, 1 peer
avondeten:
• glas rode wijn
• voor: in roomboter geballen mossels
• hoofd: sperziebonen met pindasaus, halve gebakken banaan
• toe: appel met creme fraiche en advocaat
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132523816
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132524308
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Tweedehands winkel :D
En 2 mooie wollen pencil skirts..
En een mooi wollen jasje van angora
Ennn een hele hele dikke super super super warme vintage mantel :D
Nice O+

Eindstand vandaag

O: yoghurt/vla met muesli
T: speltboterham pindakaas, 2 mandarijntjes
L: 2 speltboterhammen sandwichspread
T: banaan, snelle jelle
S: 5,25 km in 29:20
D: volkorenwraps met kipprutje en zelfgemaakte guacamole
T: stukje chocola
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132525755
Lijstje:

O: speltbrood, boter, kaas
T: pure chocolade, cappuchino
L: 200 gram wortelen, een paprika, twee gevulde eitjes
T: fruitkwark, een banaan
S: uur yoga
D: tom kai soep met veel groenten, rijstwafel pindakaas, rijstwafel jam
pi_132525956
Om in de sfeer van de TT te blijven; ik heb net stamppot zuurkool gemaakt met bloemkoolpuree ipv aardappels, was een experimentje en het was lekker! Weer een recept voor m'n boek!

O: gekookt eitje
L: gegrilde kipdijfilet met hoisinsaus
T: gekookt eitje
T: wodka
D: zuurkool/bloemkool stamppot met magere rookworst, spekjes, mosterd en jus
pi_132526011
Oh god, zie net filmpje op youtube van 11jr terug waar ik op sta :') Laatste keer dat ik ergens als #1 op een podium stond :D

Misschien gemist, maar hoe zit het met de verhuisplannen eigenlijk, GB? :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:21:01 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132528207
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef conleche het volgende:
Om in de sfeer van de TT te blijven; ik heb net stamppot zuurkool gemaakt met bloemkoolpuree ipv aardappels, was een experimentje en het was lekker! Weer een recept voor m'n boek!

O: gekookt eitje
L: gegrilde kipdijfilet met hoisinsaus
T: gekookt eitje
T: wodka
D: zuurkool/bloemkool stamppot met magere rookworst, spekjes, mosterd en jus
Lekker en maar 1100 kcal, ga je nog een lekkere T nemen? Hoe gaat het met de kg?

Mooi hardgelopen GB en een mooi lijstje weer. Wel weer heel erg carbrijk. Snelle jelle vervangen door een paar augurkjes met ham of een gekookt eitje met wat gerookte zalm? ipv banaan een kiwi oid?

An ook lekker maar wederom wel erg magertjes denk ik zo, al is het een halve liter/liter soep
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132528221
Goedenavond!
Vandaag even met mn zwager wezen fietsen, was leuk! Hij is echt fanatiek fietser en kan door t sleutelgat zo ongeveer naar huis ;) Dus heuvelop fluit ie de berg op, maar op de wat vlakkere stukken ben ik wat sterker/sneller. Leuk om dat verschil te zien :)
Verder redelijk netjes gegeten deze week. Ben benieuwd of dat volgende week ook lukt, sta flink wat uren ingepland en zelfs dubbel op sommige momenten. Weet niet hoe ze dat voor zich zien dat ik op 2 plekken tegelijk moet zijn.. Maar goed als ze ook dubbek uitbetalen hoor je mij niet klagen ;)
pi_132528249
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef V1z0R het volgende:
Oh god, zie net filmpje op youtube van 11jr terug waar ik op sta :') Laatste keer dat ik ergens als #1 op een podium stond :D

Misschien gemist, maar hoe zit het met de verhuisplannen eigenlijk, GB? :@
Zijn nog bezig met de financiering. We hebben een beetje een rookie qua hypotheekverstrekker volgens mij, want ze komt elke dag weer met iets anders wat ze nog moet hebben of opnieuw moet. We hebben haar vandaag verteld dat dit echt het laatste moest zijn en we anders naar een andere bank stappen. :P

Maar hoe dan ook krijgen we de financiering wel rond. Hoe het dan precies geregeld wordt heeft dan alleen invloed op het verbouwingsbudget (en we hebben het minst positieve scenario al berekend en dan kunnen we nog steeds alles doen om er goed in te kunnen wonen :) )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132528293
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker en maar 1100 kcal, ga je nog een lekkere T nemen? Hoe gaat het met de kg?

Mooi hardgelopen GB en een mooi lijstje weer. Wel weer heel erg carbrijk. Snelle jelle vervangen door een paar augurkjes met ham of een gekookt eitje met wat gerookte zalm? ipv banaan een kiwi oid?

An ook lekker maar wederom wel erg magertjes denk ik zo, al is het een halve liter/liter soep
Ja, ik weet het, was een noodoplossing! Had eigenlijk eitjes en nootjes in gedachten, maar die was ik vergeten mee te nemen. Snelle jelle van een collega gehad zodat ik toch genoeg brandstof had om te gaan hardlopen! :Y

En af en toe een banaan vind ik gewoon té lekker :@ :D .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:29:20 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132528586
Banaan is ook lekker!
Wat je ook kan doen en wat erg lekker is om een boterham beleg te vervangen door boterham met banaan O+ of de muesli vervangen met die banaan.

Ach het is en blijft een lekker lijstje!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132529108
Zo, lijstje:

O: overnight oats (50 g havervlokken, 10 g chiazaad, 10 g lijnzaad, handje gedroogde cranberries, 150ml rijstmelk)
T: peer
L: 3 volkoren met zuivelspread, 10 cherrytomaten, stuk komkommer
T: 15 g amandelen, druiven.
D: linzensalade.
S: Bootcamp
T: Ik lepel zo lekker even wat magere kwark met muesli naar binnen. Honger :Y)

Goed aan de planning gehouden, alleen mn T was op planning een raapsteel/rucolarisotto naar een linzensalade vandaag. Was iets makkelijker klaar te maken zodat ik ruim voor het sporten gegeten kon hebben en wellicht ook wat voedzamer :)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 22:07:11 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132530434
Netjes DE, goed plan om nog lekker kwark te eten, goed voor je vermoeide spiertjes O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132530833
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes DE, goed plan om nog lekker kwark te eten, goed voor je vermoeide spiertjes O+
Het standaard advies van mn trainster na een training: douchen, voldoende drinken en iets eiwitrijks eten O+
pi_132531213
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker en maar 1100 kcal, ga je nog een lekkere T nemen? Hoe gaat het met de kg?

1387! + mosterd, dus zeg 1400. Kilo's gaat wel ok. Zit op -6 nu.
pi_132532469
Haha, wat voor kcals teller gebruik je uniek? Je zit continu te laag. Misschien je referentiekader bijstellen? ;)
pi_132534104
Lijstje van gisteren nog (als dat mag :@). Gisteren gekke dag gehad: blijven slapen bij een vriendin, dan later dan haar vertrokken naar Brussel, waar ik nog tot redelijk laat bleef, en toen ik thuis kwam hadden mijn ouders blijkbaar nog eten voorzien. Dus een lijstje met niet altijd even goede noodoplossingen, al heb ik wel aan taart en bier kunnen weerstaan.
O: cornflakes met chocovlokken + halfvolle melk
T: Appel
L: 12 crackers met mosterd (het enige wat er was)
T: 1/3 bakje sla met feta, tomaat, komkommer en sla (zo gekocht, dressing en croutons er wel uitgegooid), 3 babybels, 2 hapjes cottage cheese (waarna ik misselijk werd, net als de vorige keer dat ik het probeerde)
T: Cola zero
T: 1/3 bakje sla, 2 babybels
D: gebakken aardappelen, vegetarisch gehakt, bloemkool, wortelen en witte saus
T: Glas witte wijn

Die bak sla en die babybels was ik gaan kopen. Wat kopen/doen jullie in "noodsituaties", aka je bent van huis weg voor een dag en je hebt niets van eten kunnen meenemen?

Vandaag thuis:
O: 2 bruine boterhammen met kwark en komkommer
T: Appel, cornflakes (Golden Grahams) met melk, want dat moest blijkbaar op
L: pompoen-spinaziecurry met een blik bonen, 2 volkoren boterhammen met mozzarella en tomaat, glas sinaasappelsap (om het ijzer goed op te nemen omdat ik bloed wilde gaan geven)
T: bataat met margarine en kaneel
S: joggen - 6,9 km op 55 minuten
D: pasta met Boursin, champignons, gegrilde groenten en vegetarische hap (niet zo gezond, met chapelure rond en kaas in)
T: glas wijn, chocolademousse (mijn ouders: "die hebben we speciaal voor jou gekocht")
  donderdag 24 oktober 2013 @ 23:31:30 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132534455
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef An24 het volgende:
Haha, wat voor kcals teller gebruik je uniek? Je zit continu te laag. Misschien je referentiekader bijstellen? ;)
Doe het even snel uit mijn hoofd en dan vind ik 200 kcal verschil niet zo veel.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132534798
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Doe het even snel uit mijn hoofd en dan vind ik 200 kcal verschil niet zo veel.
Is ook niet veel verschil, maar wel nét dat verschil tussen te weinig en wel oké. Er zat bv een flinke klont boter door de bloemkool, en een volle juslepel jus, dat tikt lekker aan.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 23:42:36 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132534928
Het maakt het wel even makkelijker als alle disclaimers ook even worden benoemd :P

Ik ga aan de alcohol en de popcorn :9~
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:04:47 #47
70532 loveli
N
pi_132535734
Popcorn :r

Pas ook weer naar de bios geweest :')
crap in = crap out
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:22:54 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132537762
Bios :r
Haat bios... dat doet zeer aan je oren en hoofd :{w :X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132539150
Mogge!
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef Mange-tout het volgende:
Lijstje van gisteren nog (als dat mag :@). Gisteren gekke dag gehad: blijven slapen bij een vriendin, dan later dan haar vertrokken naar Brussel, waar ik nog tot redelijk laat bleef, en toen ik thuis kwam hadden mijn ouders blijkbaar nog eten voorzien. Dus een lijstje met niet altijd even goede noodoplossingen, al heb ik wel aan taart en bier kunnen weerstaan.
()
'tuurlijk mag dat - die lijstjes post je vooral voor jezelf ;)
Ik weet niet zoveel zinnnigs te zeggen over je lijstjes. Babybelletjes en kant-en-klare sla zou ik prima noodoplossingen vinden :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132539852
Cornflakes zijn niet zo gezond, iets met suiker en omega's (moet je even Googlen op Loveli omega mais op fok)

En vraag mij af wat je met de laatste 1/3e van de sla hebt gedaan :D
Worry is a misuse of imagination
pi_132540027
Bios O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132540948
@Sigme: bedankt!

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:30 schreef Probability het volgende:
Cornflakes zijn niet zo gezond, iets met suiker en omega's (moet je even Googlen op Loveli omega mais op fok)

En vraag mij af wat je met de laatste 1/3e van de sla hebt gedaan :D
Gegoogeld! Interessant, al snap ik het niet geweldig goed, des te meer omdat op de website van het Voedingscentrum staat dat Omega 6 goed is?
Cornflakes probeer ik niet te veel te eten. Bij die vriendin wel omdat dat het enige was wat er was, naast dure muesli, maar die ga ik dan niet opeten, dat is voor haar. Gisteren had ik het wel gewoon kunnen laten liggen.

De laatste 1/3 van de bak sla was "aardappelsalade": vooral veel mayonaise. Ik heb het dus weggegooid in het station. Ergens vind ik dat ook zonde, omdat ik weet dat 100 à 200 meter verderop er zwervers zijn die het eventueel wel zouden kunnen gebruiken. Maar goed, ik wilde ook gewoon mijn trein halen (lekker hypocriet :X).
pi_132541165
Ik geloof omdat je al relatief veel 6 binnen krijgt en weinig omega 3 en je moet van beide evenveel binnenkrijgen
Worry is a misuse of imagination
pi_132541235
Ik maak regelmatig nog van die zoute magnetron popcorn. Nom!

Lijstje gister:

O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: gegrilde kip en gegrilde groenten
T: havermoutshake
S: benen
D: Noodlesoepje, alleen ik was zo hongerig/gulzig dat ik mijn tong verbrand heb :')

Vandaag weet ik nog niet :P

Trouwens MT, als dat 12 grote crackers met mosterd waren dan zou mijn buik iig volledig van de leg zijn...te droog, geen vezels...vul de rest maar in :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:24:13 #55
70532 loveli
N
pi_132542013
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:38 schreef Mange-tout het volgende:
omdat op de website van het Voedingscentrum staat dat Omega 6 goed is
Het gaat om de verhoudingen. Een celmembraan bestaat uit vetzuren, voor allerlei lichaamsprocessen (alles wat met celtransport te maken heeft, immuunsysteem ook) is het belangrijk dat het membraan zo goed mogelijk is opgebouwd. De helft van die vetzuren is verzadigd, de andere helft onverzadigd. Van de onverzadigde helft is het grootste deel omega-6, daarna omega-3 en een klein deel omega-9. Ook je brein bestaat uit vet. Sommige vetoplosbare vitamines en mineralen worden alleen goed opgenomen als je voldoende vet eet.

Er zijn meerdere omega-6 vetzuren. De meeste hebben een ontstekingsbevorderend effect, terwijl omega-3 juist een remmend effect heeft. In gemiddelde voeding zit relatief veel omega-6 en dan vooral de minder gezonde vorm. Een van de oorzaken: mais in diervoeding zorgt ervoor dat dierlijk vet de verkeerde omega's bevat. Vlees van graskoeien bevat relatief meer gezonde vetten.

Wanneer je teveel van de verkeerde vorm omega-6 binnenkrijgt, verschuift het evenwicht in het nadeel van omega-3. Dat evenwicht kun je aanpassen door minder voedsel met omega-6 te eten, of door omega-3 toe te voegen (of allebei). Omega-3 is goed voor allerlei processen, dus vette vis ftw. Verder zag ik ergens margarine op je lijstje, roomboter is beter/gezonder. En lekkerder.

Linkdump van de eerste hits op 'omega' en 'ontstekingsbevorderend':
http://www.tegenkanker.nl/kanker/voeding/vlees.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omega_3-vetzuren
http://www.orthokennis.nl/ResearchItem.asp?IDResearch=67
http://logon.prozis.com/nl/tag/ontstekingsbevorderende-voeding/

[ Bericht 3% gewijzigd door loveli op 25-10-2013 10:39:24 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:27:58 #56
70532 loveli
N
pi_132542118
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:38 schreef Mange-tout het volgende:
naast dure muesli, maar die ga ik dan niet opeten, dat is voor haar
Eh? Je pakt de ongezonde meuk omdat het kwalitatief betere voer voor de gastvrouw is?
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:38 schreef Mange-tout het volgende:
Ik heb het dus weggegooid in het station. Ergens vind ik dat ook zonde,
Sommig voer is nu eenmaal beter op z'n plek in de kliko dan in je lijf. Als het je lukt om dat niet meer te kopen, win!
crap in = crap out
pi_132542922
@ Loveli: Bedankt voor de uitleg! Ik eet vegetarisch. Ik weet niet of ik dan meer of minder omega 6 binnenkrijg (het gras- dan wel maïskoeienverhaal gaat al niet voor mij op). Margarine zal ik proberen te vervangen door roomboter als ik alleen woon*, maar thuis hebben we altijd al margarine gegeten. Kan/moet ik als vegetariër beter lijnzaadolie nemen voor die omega 3?

Over de cornflakes vs dure muesli. We zijn allebei net beginnen te werken en zij heeft veel moeten betalen voor haar appartement, en heeft het altijd met wat minder moeten doen. Ik mocht al bij haar blijven slapen, dus dan probeer ik ervoor te zorgen dat ik niet te veel last bezorg of te veel geld kost. Misschien niet altijd de beste reflex voor mijn gezondheid, maar volgens mij wel voor onze vriendschap :).

Daarom at ik ook die 12 (kleine inderdaad, Aurum) crackers met mosterd, anders zou zij de dag erop geen brood meer hebben gehad. Ik vond het ook een slechte lunch :P. Ik had helaas geen plaats meer in mijn tas om de dag ervoor al extra middag- en avondeten al mee te nemen, omdat ik naar een beurs ging waar ik er netjes moest uitzien, wat niet al te best lukte met een uitpuilende tas.

Sorry als dit overkomt als excuseszoekerij, maar ik wilde gewoon de slechte eetdingen van die dag wat kaderen.

*Ik heb zonet te horen gekregen dat ik antikraak mag gaan wonen *O*.
pi_132543430
Antikraak, spannend!
Heb het ook gedaan, het kan verkeren zeg maar, maar dat weet je vast wel. De lage lasten en soms toffe locaties zijn wel aantrekkelijk.
  Vis een optie? vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:17:36 #59
70532 loveli
N
pi_132544855
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:01 schreef Mange-tout het volgende:
Sorry als dit overkomt als excuseszoekerij, maar ik wilde gewoon de slechte eetdingen van die dag wat kaderen.
Daar hebben we allemaal last van. De kunst is gewoontes aan te leren waardoor je minder excuses nodig hebt.

Ben geen expert op vega-gebied, ook geen fan eigenlijk. Lijnzaad is wel een goede bron voor vetzuren. Zo uit m'n hoofd zit daar gezonde omega-6 in.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:53:37 #60
70532 loveli
N
pi_132545752
Kaasschaaf. Pleister.
crap in = crap out
pi_132545883
Hopelijk heb je die kaasschaaf niet bijgebogen voor wat meer bourgondische plakjes? :X
  Vis een optie? vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:53:27 #62
70532 loveli
N
pi_132547435
I'll live :')
crap in = crap out
pi_132551823
Au!
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:00:32 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132553603
Venijnig Loveli..

Ik eet nu een lekkere appel! Net bij de Poiesz gehaald, 1 maar maar morgen haal ik meer wat zijn eze lekekr zeg . Ook elstars alleen veel lekkerder als die van de AH.. Die glimmen ook te veel.

Lijst
O/L 2 boterhammen met rosbief, gekookt ei, mayo als boter, ruiden, beschuit kaas, beschuit banaan, cappuccino, beker melk, pruim
T's 250 gr aardbeien, stukje oranjekoek met echte slagroom O+, stukje worst, stukje pizza, 2 augurken met ham, blokje choco, appel O+, paar wortels, 4 crackers met roomkaas en gerookte zalm, 2 flesjes bier
D? broccoli, spinazie, rode bieten, ordinaire gekookte aardappels, gehaktballen met jus en eigengemaakte rabarber
T's Kwark en vla met bosbessen, cola=berenburg en popcorn of paprikachips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132554682
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef loveli het volgende:
Kaasschaaf. Pleister.
;( Zo herkenbaar :')
pi_132557104
Hypotheekofferte getekend, financiering is rond! O+ Ik ben blij! Nu even kijken of we de sleuteloverdracht nog wat naar voren kunnen halen (eigenaren wonen er niet).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132558301
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Hypotheekofferte getekend, financiering is rond! O+ Ik ben blij! Nu even kijken of we de sleuteloverdracht nog wat naar voren kunnen halen (eigenaren wonen er niet).
*O*
pi_132558430
^O^ *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132559138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Hypotheekofferte getekend, financiering is rond! O+ Ik ben blij! Nu even kijken of we de sleuteloverdracht nog wat naar voren kunnen halen (eigenaren wonen er niet).
Moblo en mijn eigen koopperikelen indachtig: niet juichen voordat de koop rond is :').
Gefeliciteerd met deze belangrijke stap, dat wel :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132559254
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Moblo en mijn eigen koopperikelen indachtig: niet juichen voordat de koop rond is :').
Gefeliciteerd met deze belangrijke stap, dat wel :Y.
Ik ken de geschiedenis van jullie koopperikelen eigenlijk niet (meer), maar ik geef je groot gelijk! :D Toch voelde dit wel als de 'grootste' stap in het proces, de eigenaar hebben we afgelopen weekend nog gesproken en dat 'voelt' ook wel goed. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132559384
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ken de geschiedenis van jullie koopperikelen eigenlijk niet (meer), maar ik geef je groot gelijk! :D Toch voelde dit wel als de 'grootste' stap in het proces, de eigenaar hebben we afgelopen weekend nog gesproken en dat 'voelt' ook wel goed. :)
Dit is niet het huis waar de eigenaar naast woont toch?
Oh, en ik wil nog best een linkje, nu eindelijk ik dan ook toch :@.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132559666
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit is niet het huis waar de eigenaar naast woont toch?
Oh, en ik wil nog best een linkje, nu eindelijk ik dan ook toch :@.
Nee, deze woont er achter (heus waar :D :') ). In het huis hebben de ouders van de vrouw van de eigenaar gewoond vroeger. Staat nu al heel lang leeg, omdat de lap grond die er bij zat het perceel gewoon te duur maakte. Recent hebben ze het perceel gesplitst, zodat het voor ons nu wel betaalbaar werd. Ik zal je even een linkje dm'en, al staan er dus geen foto's van de binnenkant bij!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:11:40 #73
70532 loveli
N
pi_132560093
*O*
crap in = crap out
pi_132560241
:D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:29:13 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132560825
GB... tofheid
Dat ga ik vieren met een Fryske koffie ala uniek.
Cappuccino met verse slagroom beetje bruine suiker en een scheutje berenburg O+

[ Bericht 25% gewijzigd door uniekhoorn op 25-10-2013 20:51:26 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132565122
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
GB... tofheid
Dat ga ik vieren met een Fryske koffie ala uniek.
Cappuccino met verse slagroom beetje bruine suiker en een scheutje berenburg O+
Geniet ervan! :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:59:31 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132565712
Had vandaag weer speltbrood maar ja nu zonder knapperige kors, dan vind ik het toch maar een klef zwaar boterham.. Mijn eigen volkorenbrood is nog luchtiger, nu heb ik nog ruim anderhlf brood in de vriezer.

Dank je GB, allang op :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132566634
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Hypotheekofferte getekend, financiering is rond! O+ Ik ben blij! Nu even kijken of we de sleuteloverdracht nog wat naar voren kunnen halen (eigenaren wonen er niet).
*O*
pi_132566781
Zo'n fryske koffie klinkt best goed, uniek! :9

Ik hou het bij een Russische wodka, schier en ijskoud.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132569558
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Hypotheekofferte getekend, financiering is rond! O+ Ik ben blij! Nu even kijken of we de sleuteloverdracht nog wat naar voren kunnen halen (eigenaren wonen er niet).
Gefeli, GBtje! :*
pi_132570877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Hypotheekofferte getekend, financiering is rond! O+ Ik ben blij! Nu even kijken of we de sleuteloverdracht nog wat naar voren kunnen halen (eigenaren wonen er niet).
*O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:28:48 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132571812
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Skoap het volgende:

[..]

*O* *O*
Issie wakker?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132571988
Ik wel ;)
Maar Luc niet. Die ligt al sinds 7 uur te slapen :D
Hadden vrienden op bezoek en ik heb cola gedronken vanavond want ik was moe.
Cola word ik altijd wakker van en nu kan ik niet slapen :')
Daarom nu maar een glas wodka voor mezelf ingeschonken....
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:43:17 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132572358
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef V1z0R het volgende:
:D vakantieverslaafde uniek :P
Kan je man weer lekker schaatsen ^O^

SPOILER: voor Maria :D
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ook maar op bed :)
late reactie vanuit Verweggistan: O+ :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132572881
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

late reactie vanuit Verweggistan: O+ :D
:D

Ik heb net weer lopen schetsen en verbaas me nog steeds waarom het er op een afstand goed uit ziet maar van dichtbij een troep lijnen is :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:25:27 #86
70532 loveli
N
pi_132576118
Mogge..
crap in = crap out
pi_132576564
Mogguh! Yay voor GB!

En herkenbaar Maria, soms moet jeeen stap achteruit doen om te zien dat het ergens op lijkt :D

Lijstje voor vandaag :

O: eitjes
T: 1/2 bak kwark
L: salade
T: gevuld speculaas
D: lasagna
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132577721
Fijn dat t rond is GB!

Net pilates en steps gedaan, ben flink moe.
pi_132577864
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn dat t rond is GB!

Net pilates en steps gedaan, ben flink moe.
Das niet vreemd he? :+

Ik ga me vandaag en morgen overdag opsluiten voor het schrijven van mijn paper ;( en het doen van yoga
pi_132577981
Voor de creatievelingen onder ons :D

http://www.boredpanda.org(...)-sioin-queenie-liao/

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 26-10-2013 13:33:41 ]
pi_132579042
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:52 schreef An24 het volgende:
Voor de ctreatievelingen onder ons :D

http://www.boredpanda.org(...)-sioin-queenie-liao/
Ja alles leuk en aardig maar ik heb het belangrijkste bestanddeel niet *)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:45:43 #92
70532 loveli
N
pi_132579077
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 12:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja alles leuk en aardig maar ik heb het belangrijkste bestanddeel niet *)
Wil je er eentje?
crap in = crap out
pi_132579546
Ga jij dat dan even regelen? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132579682
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 12:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Wil je er eentje?
Geeft zo'n rommel..
Worry is a misuse of imagination
pi_132581498
Wat slaapt dat kind goed :D

Li gaat babies regelen voor ons? :P
pi_132583422
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:09:37 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132585631
Haaaaaaaaaaaaaaaaai

Lijst
O/L... geroosterde spelt met boter en suiker, geroosterde met basnaan, beschuit kaas en beschuit rozenbotteljam, cappuccino, beker melk
B... 2 uur wandelen
t's.... gekookt ei, 250 gr wortel, salade met tonijn, paprika, sla, komkommer, tomaat, broccoli, augurk, appel, pruim en kiwi, stukje choco, 2 chocokruidnoten, paar druiven
D.... behoorlijk wat gebakken kippenlever/ui/spekjes/champingnons, met spruitjes gesmoord in tomaat en kruiden, rode bieten, zelfgemaate satesaus, zelfgemaakte aardappelpuree
t's.... kwark, vla, rabarber, popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132586823
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132593315


Kiek! Na dag 1. We konden het hout niet op maat laten zagen in de bouwmarkten, helaas. Nu moeten we de eindjes nog bijwerken, zorgen dat de planken echt vlak liggen, en beitsen en lakken. Volgend weekend!

Ik kon het dus toch niet geheim houden voor de duutser. Ook wel fijn dit samen te doen!
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:11:49 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132593960
Dat wordt wel wat Jeager, leuk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132594001
Mooi jagar!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132595232
Lekker gegeten bij LEEN : dim sum, sushi, tom ka kai soep, mangobeefsalade, garam massalacurry met kip en toetje bolletje kokosijs en koek met abrikoos en kardemon. :9
pi_132595723
Is het blad groot genoeg ? :D

Die gaat mooi worden, Jagertrüt w/

Shut, die moest in Cul _O-

Dag Slankies :W
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:18:23 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132596892
Hio AnneX, gezellig dat je er was en kom gerust vaker *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132597162
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef AnneX het volgende:
Is het blad groot genoeg ? :D

Die gaat mooi worden, Jagertrüt w/

Shut, die moest in Cul _O-

Dag Slankies :W
_O-

Oeps, hier hoor ik al helemaaaaaaaaal niet thuis :D

Doeg :W
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:34:19 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132597587
Scheer je weg !!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:42:03 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132598020
Hmm, lief is net naar het werk, de klok gaat een uur achteruit, er ligt chips, koffieleutjes, tucjes e.d. in de kast..............
En vakantieveilingen staat aan.................
Denk dat het een duur avondje wordt c_/
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:07:09 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132599197
Jammer, niet gewonnen op 1 euro... Nu ben ik aan het balen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132599496
Gisteren:
O: kwark, muesli
T: bleekselderij
L: pasta, tomaat, feta
T: Appel, peer, kwark, 1/4 klein rijsttaartje
S: 35 minuten "Blogilates" (beginner's calendar day 8)
D: rijst, wokgroenten, groentenballetjes, woksaus
T: glas witte wijn

Vandaag:
O: spiegelei + 2 volkoren boterhammen
T: handje studentenhaver
L: restje rijst en groenten, restje pasta, 2 volkoren boterhammen met feta en mosterd
S: 1,5 uur op het gemak joggen (11 km, hartslag 145), kwartier stretchen
T: frangipane, banaan-boerenkool-smoothie
D: boerenkoolstamp met vegetarisch vlees (Toscaans iets)
T: 1,5 glas champagne, half handje studentenhaver, hele dag door wat druiven (snoepfruit bij uitstek)
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:24:03 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132599831
Weet niet wat frangiprane is maar zo op het eerste gezicht een toplijstje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:37:47 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132612843
Niet echt druk hier he?

Het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd was aan..... Tim Immers 8)7
Moest eerst googlen wie het ook alweer was... rare hersens :'(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132613272
Vanochtend yoga en daarna shbam gedaan, leuk, maar met het weekendvriendje wacht ik toch nog even met steeds 2x sporten in het weekend. Nog 3 weken Latten!

Nu lunch, brood met cervelaat en spongebob kijken :)
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:31:04 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132619260
Heb zin in chinees buffet en het is er ook vanavond... hmmmmmmmmmmm... ik wil wel maar lief heeft geen zin, ook wel logisch want hij heeft nachtdienst maar otch
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132620964
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin in chinees buffet en het is er ook vanavond... hmmmmmmmmmmm... ik wil wel maar lief heeft geen zin, ook wel logisch want hij heeft nachtdienst maar otch
Hier wel lekker uit eten :6 ;)

Schoonouders nemen ons mee O+
  zondag 27 oktober 2013 @ 17:05:37 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132622805
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin in chinees buffet en het is er ook vanavond... hmmmmmmmmmmm... ik wil wel maar lief heeft geen zin, ook wel logisch want hij heeft nachtdienst maar otch
Ik wil ook Chinees! :9

Maar week geleden al twee x gehad :') Op b-day en de zondag erop oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132624097
Lang geleden dat ik Chinees heb gegeten. Peking eend :9

Lijstje vandaag

O: eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: gemengde salade, 1 haring
T: gevuld speculaas
D: uit eten
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zondag 27 oktober 2013 @ 17:46:05 #118
70532 loveli
N
pi_132624156
Je D klinkt gezellig!
crap in = crap out
pi_132624275
Dat moet ik maar zien oO<
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132624459
Chinees, lekker :)
Pompoensoep, lekker :9
pi_132625209
Kofta schotel met pittige saus, lekkerder :9~ :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132625407
Bleef morgen weer voor 3 dagen naar Odessa. Geen zin! (Werk)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 27 oktober 2013 @ 18:36:08 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132625839
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 17:49 schreef _aurum_ het volgende:
Dat moet ik maar zien oO<
*dun dun DUUUUUUNNN* :D

*omenous*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132626667
Ik ben een beetje sipjes, heb een knuffel nodig maar vriendje zit ver weg ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_132626871
Jullie willen vast niet weten welk ijs er komende week in dr aanbieding is bij appie en plus! :+

Vriendje moet zo weer weg, jammer :'(
Maar voor prob is het meer jammer. Is ie nog lang weg?
pi_132627073
Digitale boks met Probje. Niet dat ik acuut een knuffel nodig heb, maar het zou wel fijn zijn. Nog maar twee weken gelukkig O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_132627165
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Chicolate het volgende:
Digitale boks met Probje. Niet dat ik acuut een knuffel nodig heb, maar het zou wel fijn zijn. Nog maar twee weken gelukkig O+.
Bij mij duurt het ook nog zo lang volgens mij :')

Ik vind het helemaal niet leuk om de hele tijd aan iemand te denken en dat diegene er dan niet is oO<
Worry is a misuse of imagination
pi_132627515
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie willen vast niet weten welk ijs er komende week in dr aanbieding is bij appie en plus! :+

Vriendje moet zo weer weg, jammer :'(
Maar voor prob is het meer jammer. Is ie nog lang weg?
Hij is bij z'n ouders (2-3 uur treinen oid) ik kan dinsdag even naar hem staren tijdens een tentamen.. Ik moet veel studeren en hij gaat meteen weer terug..
Worry is a misuse of imagination
pi_132627873
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Hij is bij z'n ouders (2-3 uur treinen oid) ik kan dinsdag even naar hem staren tijdens een tentamen.. Ik moet veel studeren en hij gaat meteen weer terug..
Je kan niet afspreken dat je even koffie drinkt samen na het tentamen? (gewoon een halfuurtje samen ofzo). Of zit je zo ongelooflijk krap in de tijd?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_132628050
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je kan niet afspreken dat je even koffie drinkt samen na het tentamen? (gewoon een halfuurtje samen ofzo). Of zit je zo ongelooflijk krap in de tijd?
Ja dat kan wel - maar dan vind ik het zo jammer dat hij niet blijft..
Worry is a misuse of imagination
pi_132628760
Toch is kort even koffie doen samen wel prettig vind ik, zeker als je elkaar verder niet kan zien.
pi_132629121
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Toch is kort even koffie doen samen wel prettig vind ik, zeker als je elkaar verder niet kan zien.
Hmm.. Ja dan liever helemaal niet eigenlijk.
Of misschien toch wel.

Hm. Lastig. :s) zo vind ik t ook niet zo leuk elkaar weinig zien en kort...

Ik vind dat gevoel van iemand missen gewoon zo vervelend..
Worry is a misuse of imagination
pi_132630877
Prob :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132636024
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:56 schreef Probability het volgende:
Ik ben een beetje sipjes, heb een knuffel nodig maar vriendje zit ver weg ;(
Knuf :*

Lijstje:

O: smoothie sinaasappell, banaan, aardbei, spirulina
S: drie kwartier yoga
L: broccoli, roerei van twee eieren met room en boter, hete saus
T: thee, blokjes pure chocolade
D: voor: gerookte tonijncarpaccio met wassabisaus, groenten, pijnboompitten. Hoofd: kalfsribeye, spekaardappeltaartje, boontjes, champignons, glas wijn. Na: cappuchino met koekje, muntthee met honing en koekje

Vol!

:9
pi_132641548
Sterkte aan de mensen die geliefden moeten missen.

O: 2 zachtgekookte eitjes, kampioentje
T: Appel
L: rijst, wokgroenten, kampioentje met komkommersla en alfalfa
S: half uur cardio, 20 minuten abs (Blogilates dag 9)
T: handje studentenhaver
L: frietjes, veggiehapjes, veldsla, biet, tomaat, sausjes
T: half handje studentenhaver, paar olijven, glas rode wijn
pi_132645170
Lijstje van gisteren:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 1 bth gekookt ei, 2 bth houmous&sla
T: 2 mandarijnen, handje zoute stokjes, glas port
B: 40 minuten kinect niks training
D: zelfgemaakte pizza :9, salade met paprika, tomaat, olijven

Planning:
O: brinta, melk, rozijntjes
T: mandarijn
L: 3 bth, 1 ei, 1 tomaat, misschien beetje houmous
T: appel
B: schoonmaken en half uurtje Nike Kinect training (ja, het spel is net nieuw :P)
D: boerenkoolstampot met paar spekjes, rookworst en zelfgemaakte appelmoes zonder toegevoegde suiker
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_132645405
Hoi allemaal,

Hier is er iemand terug ;) het gaat tegenwoordig erg goed met me, daarom lijkt het me wel leuk en handig om hier weer te posten :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132645423
Hee :)!
Worry is a misuse of imagination
pi_132646314
mogguh! Stamppot klinkt lekker!

SB Cots :)

Lijstjesplanning voor vandaag:

O: eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: gemengde salade
T: havermoutshake
S: rondje fitness
D: denk pasta, maar ik moet nog verzinnen wat
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132648042
Wat kan ik het beste eten bij een onrustige maag? Beetje gekookte rijst?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 28 oktober 2013 @ 11:11:31 #141
70532 loveli
N
pi_132648139
Mijn oplossing bij misselijkheid: kale melba-toastjes. Iets carbigs werkt bij mij redelijk.
crap in = crap out
pi_132648360
quote:
5s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat kan ik het beste eten bij een onrustige maag? Beetje gekookte rijst?
Beschuitjes?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132648380
Melba toastjes heb ik niet in huis, beschuit wel.
Ga zo eens zoeken.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132650953
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Hmm.. Ja dan liever helemaal niet eigenlijk.
Of misschien toch wel.

Hm. Lastig. :s) zo vind ik t ook niet zo leuk elkaar weinig zien en kort...

Ik vind dat gevoel van iemand missen gewoon zo vervelend..
Lastig hoor, soms is elkaar helemaal niet zien inderdaad nog makkelijker dan heel even wel en dan weer niet. Maar het is allebei niet leuk. :*

Grappig, ik hoor de hele tijd kreten van mensen buiten die tegen de wind in proberen te lopen. :D Zolang je binnen zit is zo'n storm wel gezellig. O+
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 28 oktober 2013 @ 12:30:09 #145
70532 loveli
N
pi_132651051
In de buurt van mijn vorige flat is een perfecte kruising, waar je met dit weer kunt kijken naar stormparaplu's die kapotwaaien en 'wandelaars' die hun horizontale fiets vast proberen te houden O+
crap in = crap out
pi_132652274
ramptoerist :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:28:42 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132653053
Allemachtigjes! Ik hoop dat het snel overwaait! (see what I did there :'))
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:49:37 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132656088


Noes m'n tumbleweed gifje is stuk ;(

[ Bericht 45% gewijzigd door MariaEtcetera op 28-10-2013 14:55:12 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132658321
Ik heb vanmiddag een stormwandeling gemaakt, wel 20 omgevallen bomen gezien en een gesprongen waterleiding :o
Worry is a misuse of imagination
pi_132659605
Wij moesten drie bomen van de weg af zagen en slepen, anders konden we niet thuis komen / morgen alleen met veel moeite naar kantoor. Gelukkig kwam er ook nog hulp van de andere kant af zagen, dus wij hebben uiteindelijk maar 1 boom (wel de dikste) hoeven zagen en 2 verslepen. 1 kar mooi eikenhout voor de kachel volgegooid (zwaar!) en nu is alles weer aan kant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132659823
Mijn huis staat sinds gisteren te koop, morgen kijkers O+.

Heftig met die storm idd vandaag, al viel het in Utrecht aardig mee.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132660630
Spannend GB!
Worry is a misuse of imagination
pi_132661606
Succes GB!

Vandaag weer yoga gedaan. ben al een tijdje bezig met de handstand oefenen, vandaag kon ik een paar tellen van de muur komen, met gestrekte benen *O* Helaas was mijn alignment way of. Schouders en armen staan niet goed en te weinig core. Soms best fijn als je dat even kunt zien O+
pi_132662905
Ik vind vooral het ademhalen moeilijk tijdens de yoga.. Ik heb echt een stem nodig die zegt wat ik moet doen en wanneer ik in of uit moet ademen :D
Worry is a misuse of imagination
pi_132663615
Ja, zeker spannend! Vind het vooral leuk dat er al zo snel mensen komen! O+

Hmpf, vandaag gereageerd op een vacature, gelijk al afgewezen omdat ik te weinig ervaring heb. }:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132664025
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:05 schreef Probability het volgende:
Ik vind vooral het ademhalen moeilijk tijdens de yoga.. Ik heb echt een stem nodig die zegt wat ik moet doen en wanneer ik in of uit moet ademen :D
Ja vind ik ook, zeker in combinatie met het aanspannen van je bhandas. Vergeet ademhaling vaak genoeg. Met ashtanga zit er wel een ritme in, dat scheelt. Heb je het zo weer te pakken.
pi_132664052
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:36 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja vind ik ook, zeker in combinatie met het aanspannen van je bhandas. Vergeet ademhaling vaak genoeg. Met ashtanga zit er wel een ritme in, dat scheelt. Heb je het zo weer te pakken.
Met 'gewoon' fitness adem ik vaak ook slecht, toch nog best moeilijk.. :')
Worry is a misuse of imagination
pi_132664129
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Met 'gewoon' fitness adem ik vaak ook slecht, toch nog best moeilijk.. :')
Herkenbaar ;)
pi_132664286
+1 :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 28 oktober 2013 @ 18:52:14 #160
70532 loveli
N
pi_132664689
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:25 schreef Goodbye het volgende:
Ja, zeker spannend! Vind het vooral leuk dat er al zo snel mensen komen! O+

Hmpf, vandaag gereageerd op een vacature, gelijk al afgewezen omdat ik te weinig ervaring heb. }:|
Je bent jong O+
crap in = crap out
pi_132664799
Lijstje:
O: 2 volkoren met kaas
T: stukje appeltaart :@, 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met ei, radijsjes, stuk paprika
T: appel
D: Wokgroenten (paprika, snijbonen, prei, champignon) met tofu en rijst.
T: stukje pure chocolade

Planning morgen
O: overnight oats
T: kiwi
L: 3 volkoren met kaas. wat radijsjes en cherrytomaatjes
T: peer
D: Zelfde als vandaag.
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli

En in dit topic had ie wel gemoeten :')
pi_132665898
Vandaag is er een boom voor de school omgewaaid en was de ingang geblokkeerd :')

Eetlijstje:
O drie boterhammen, 3x halverine en 3x pindakaas, glas melk
T twee speculaasjes
L drie boterhammen kaas en boter
T drie blokjes pure chocolade en een banaan
D witlof, paprika, champignons, aardappeltjes en twee eieren.
Groot schaaltje yoghurt toe
T sinaasappel en wat nootjes


Beetje saai dagje betreffende beleg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132666074
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is er een boom voor de school omgewaaid en was de ingang geblokkeerd :')

Eetlijstje:
O drie boterhammen, 3x halverine en 3x pindakaas, glas melk
T twee speculaasjes
L drie boterhammen kaas en boter
T drie blokjes pure chocolade en een banaan
D witlof, paprika, champignons, aardappeltjes en twee eieren.
Groot schaaltje yoghurt toe
T sinaasappel en wat nootjes


Beetje saai dagje betreffende beleg
Wow! Dat is wel even een ander lijstje dan voorheen ^O^
pi_132666157
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bent jong O+
En mag alleen maar suf werk doen, blijkbaar. ;(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132666289
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Wow! Dat is wel even een ander lijstje dan voorheen ^O^
Dank je :) ! Je wilt niet weten wat voor verschil dat is, emotioneel, maar voornamelijk lichamelijk. En hier blijf ik stabiel op een gezond gewicht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:44:16 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132667011
Cots *O*

GB, spannend! gaat goedkomen

Net hotelkamerveilig gewonnen voor overmorgen... shoot me
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132667074
Hey! Hoe ist hier?

Bij mij is het druk, volgende week nog drukker :)
Mooi van jullie huis GB! Minder van werk zoeken.. Ik herken t ook wel, ook wel wat afwijzingen gehad door te weinig ervaring. Werd nog gebeld vandaag door uitzendbureau voor een 'interessante baan': 's avonds en in het weekend op een callcenter voor verzekeraar bellen... :')
Deze week op 2e gesprek bij een bedrijf. Ben benieuwd! Ik heb normaal geen zenuwen maar nu begin ik t toch zowaar spannend te vinden.
En thnx Aurum voor de tips!
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:13:18 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132668718
Succes met wachten 85!

O kwark, vla en verse rabarber
T's kom kippensoep, halve komkommer, halve poaprika, 250 gr wortel, cappucinno
L 3 boterhammen met ossenworst en gekookt ei (verdeeld), kom tomatencremesoep met gehaktballen, beker melk, tomaat
T's blokje chcolade, paar dropjes, pruim, appel, peer, mandarijn
D bloemkool, varkenshaas met champignons en roomsaus, gebakken uien en champignons, gebakken aardappelen, komkommersalade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132668853
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:45 schreef the85mc het volgende:
Hey! Hoe ist hier?

Bij mij is het druk, volgende week nog drukker :)
Mooi van jullie huis GB! Minder van werk zoeken.. Ik herken t ook wel, ook wel wat afwijzingen gehad door te weinig ervaring. Werd nog gebeld vandaag door uitzendbureau voor een 'interessante baan': 's avonds en in het weekend op een callcenter voor verzekeraar bellen... :')
Deze week op 2e gesprek bij een bedrijf. Ben benieuwd! Ik heb normaal geen zenuwen maar nu begin ik t toch zowaar spannend te vinden.
En thnx Aurum voor de tips!
Heel herkenbaar! :') In dit geval was het ook het uitzendbureau die mij afwees vanwege te weinig ervaring. Nu zit het bedrijf in mijn woonplaats, dus ik ga morgen even langsfietsen O-) . Mochten ze dan nog steeds vinden dat ik te weinig ervaring heb, so be it. Kan ik het in ieder geval van me afzetten (want het leek me zo'n toffe functie).

Succes morgen! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132671284
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je :) ! Je wilt niet weten wat voor verschil dat is, emotioneel, maar voornamelijk lichamelijk. En hier blijf ik stabiel op een gezond gewicht
Goedzo!
pi_132672801
Goed zo GB, dat soort dingen kunnen net het verschil maken.

Succes 85

Pff, 6,5 uur geslapen en gewoon gaan trainen...dat was een veldslag :X ik lig om 2200 op bed.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:17:05 #172
70532 loveli
N
pi_132680355
Zijn er nog leuke sporten/activiteiten waarbij je ongemerkt veel beweegt/conditie opbouwt? Zoals voetbal maar dan niet voetbal ivm kapotte enkels. Ik kan zo 1-2-3 niks leuks bedenken :')
crap in = crap out
pi_132680711
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 00:17 schreef loveli het volgende:
Zijn er nog leuke sporten/activiteiten waarbij je ongemerkt veel beweegt/conditie opbouwt? Zoals voetbal maar dan niet voetbal ivm kapotte enkels. Ik kan zo 1-2-3 niks leuks bedenken :')
Rugby, vechtsport, snowboarden, mensen beroven/roofdieren pesten en dan voor ze wegrennen? (al is dat vooral leuk voor de omstanders)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:50:33 #174
70532 loveli
N
pi_132680879
Zombierun :+ Maar het is koud buiten.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:54:20 #175
70532 loveli
N
pi_132680909
Las in een artikel iets over het verschil in darmbacterien tussen dikke mensen en dunne mensen. Dikke mensen hebben andere darmbacterien, waardoor ze effectiever voedingsstoffen opnemen. En ookd at ze een grotere kans hebben op ontstekingen van de darmen. Interesaant leesvoer, lijkt me.

En ik ben al 10 keer langs de mac gereden terwijl ik eigenlijk naar binnen wilde.
crap in = crap out
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 02:41:43 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132681563
Je kon de inrit van de McDrive niet vinden?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 05:09:43 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132681680
XM!! Still alive and kicking??

Dat was de tweede nacht met 2 uur slaap ...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132682208
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 00:54 schreef loveli het volgende:
Las in een artikel iets over het verschil in darmbacterien tussen dikke mensen en dunne mensen. Dikke mensen hebben andere darmbacterien, waardoor ze effectiever voedingsstoffen opnemen. En ookd at ze een grotere kans hebben op ontstekingen van de darmen. Interesaant leesvoer, lijkt me.

En ik ben al 10 keer langs de mac gereden terwijl ik eigenlijk naar binnen wilde.
Dat heb ik al eens eerder ergens voorbij horen komen, heb je misschien een linkje oid? Ik ben wel nieuwsgierig :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132682292
O wow, dat je het nog doet Uniek :X Ik zou gesloopt zijn :')

Gister te weinig geslapen en ik was niet vooruit te branden -O- Ik zou vanaaf gaan sporten, maar dat wordt morgen. Ik ben moe. Vanavond rommelen in huis en op tijd naar bed :Y

O: eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark met amandelen
L: gemengde salade
T: havermoutshake
D: broccolisoepje
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132682402
SPSS aan het leren :Z
Worry is a misuse of imagination
pi_132682703
SPSS is niet zo moeilijk gelukkig. :P

Heb nu al zin in mijn zelfgemaakte hamburgers. :9
pi_132682809
Oeh, zelfgemaakte hamburgers, dat klinkt goed!
Ook goed: ik heb weer eetlust en mijn maag doet het weer! O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132682917
*O* voor eetlust!
pi_132682967
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:53 schreef Mufasa208 het volgende:
SPSS is niet zo moeilijk gelukkig. :P

Heb nu al zin in mijn zelfgemaakte hamburgers. :9
Ja, maar heb zo tentamen SPSS, is toch anders dan gebruik tijdens onderzoek :'(
Worry is a misuse of imagination
pi_132682972
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oeh, zelfgemaakte hamburgers, dat klinkt goed!
Ook goed: ik heb weer eetlust en mijn maag doet het weer! O+
Fijn!!
Worry is a misuse of imagination
pi_132682979
Komt wel goed! Zeker als je er al eerder mee gewerkt hebt. :)
pi_132683268
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oeh, zelfgemaakte hamburgers, dat klinkt goed!
Ook goed: ik heb weer eetlust en mijn maag doet het weer! O+
Aaah! Fijn voor je :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:05:34 #188
70532 loveli
N
pi_132683932
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat heb ik al eens eerder ergens voorbij horen komen, heb je misschien een linkje oid? Ik ben wel nieuwsgierig :)
Linkdump eerste hits van google:
http://www.wageningenur.n(...)en-darmbacterien.htm
http://www.nu.nl/wetensch(...)e-darmbacterien.html
http://www.foodlog.nl/sho(...)ensen-kunnen-helpen/
http://www.kennislink.nl/(...)rien-voor-dik-en-dun
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:08:16 #189
70532 loveli
N
pi_132683983
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kon de inrit van de McDrive niet vinden?
Dat kan ik dromen, bij de derde rotonde eraf :')

Hoe is het met de kleine omrolster en haar ouders?
crap in = crap out
pi_132684268
@Loveli, je bent toch goed in atletiek, waarom niet sprinten? Of met kettlebells zwaaien, zandzaksjouwen, prowler, battling rope, etc. :+
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:24:22 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132684296
Is dat dan ook een kip en ei-verhaal? Zo van, dikke mensen eten vaak slechter DUS hebben minder kekke darmbacteriën? Of dat niet?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:47:29 #192
70532 loveli
N
pi_132684766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Mufasa208 het volgende:
@Loveli, je bent toch goed in atletiek, waarom niet sprinten? Of met kettlebells zwaaien, zandzaksjouwen, prowler, battling rope, etc. :+
Hardlopen vind ik alleen leuk als er een doel is (achter een bal aanrennen), maar misschien is in groepsverband wel leuker. Van zware dingen gooien wordt m'n figuur niet mooier, dat is een van mijn redenen om niet weer met bodypump te beginnen.

Maar goed, van carbs eten ook niet, even zoeken naar de balans.

loveli-ochtend: pak koffiebonen kwijt, maar wel over de multimeter gestruikeld waar ik me onlangs suf naar heb gezocht. Zucht.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:53:52 #193
70532 loveli
N
pi_132684915
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is dat dan ook een kip en ei-verhaal? Zo van, dikke mensen eten vaak slechter DUS hebben minder kekke darmbacteriën? Of dat niet?
Dat wordt wsch volop onderzocht, maar er stond wel iets in dat dikke mensen door die darmflora meer voedsel opnamen dan dunne mensen. Ik vind het plausibel, je zult mij niet horen zeggen dat dik of dun zijn puur een keuze is en niks met aanleg te maken heeft. Of in dit geval, darmflora. En darmflora is erfelijk.
crap in = crap out
pi_132685554
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat wordt wsch volop onderzocht, maar er stond wel iets in dat dikke mensen door die darmflora meer voedsel opnamen dan dunne mensen. Ik vind het plausibel, je zult mij niet horen zeggen dat dik of dun zijn puur een keuze is en niks met aanleg te maken heeft. Of in dit geval, darmflora. En darmflora is erfelijk.
In principe kun je die darmflora toch "transplanteren"? Dat zou wel een interessante behandeling zijn dan. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132685702
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Hardlopen vind ik alleen leuk als er een doel is (achter een bal aanrennen), maar misschien is in groepsverband wel leuker. Van zware dingen gooien wordt m'n figuur niet mooier, dat is een van mijn redenen om niet weer met bodypump te beginnen.

Maar goed, van carbs eten ook niet, even zoeken naar de balans.

loveli-ochtend: pak koffiebonen kwijt, maar wel over de multimeter gestruikeld waar ik me onlangs suf naar heb gezocht. Zucht.
Volgens mij heb je gewoon ook een atletische bouw, waarbij je met een al lager vetpercentage met enige inspanning van enkele weken:
• al makkelijker spiermassa aanzet
• makkelijker lichamelijke veranderingen ziet.

Een omgekeerd jojo-effect:
*inspanning doet voor enkele weken buiten werk*
*verandering ziet*
*stopt*
*repeat*

:D
pi_132685725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:16 schreef Mini. het volgende:

[..]

In principe kun je die darmflora toch "transplanteren"? Dat zou wel een interessante behandeling zijn dan. :)
Dat kan, en daar worden spektaculaire resultaten mee behaald. Tijdje terug stond er iets over in het Dieet-topic en daar werd er van gegruwd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132685738
Lijstje maar weer eens:
O: gekookt eitje, koolhydraat arm brood met mayo, sambal en ham
L: 2x geroosterd KH arm brood, met avocado, tomaat, sla, ui, mayo en sambal
S: hardlopen (voor het eerst in máánden)
T: wodka, nootjes
D: gemarineerde kip uit de oven, gestoofde prei, bloemkoolpuree
T: indien nog trek, yoghurt met een beetje dorset muesli
pi_132685743
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:16 schreef Mini. het volgende:

[..]

In principe kun je die darmflora toch "transplanteren"? Dat zou wel een interessante behandeling zijn dan. :)
Yups, herintroductie van eigen darmflora middels eigen feces o.a. *yuk*

Gewoon verdoezelen in wat zoets. :+
pi_132685811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:22 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Yups, herintroductie van eigen darmflora middels eigen feces o.a. *yuk*

Gewoon verdoezelen in wat zoets. :+
Euh, nou, ik dacht dat het de bedoeling was om niet-eigen faeces te introduceren. En dan niet via de maag, want de meeste benodigde organisten overleven dat niet. Dus de pil hoeft niet verguld te worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:28:41 #200
70532 loveli
N
pi_132685905
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh, nou, ik dacht dat het de bedoeling was om niet-eigen faeces te introduceren. En dan niet via de maag, want de meeste benodigde organisten overleven dat niet. Dus de pil hoeft niet verguld te worden.
Kwaliteitspost!
crap in = crap out
pi_132686015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Mufasa208 het volgende:
@Loveli, je bent toch goed in atletiek, waarom niet sprinten? Of met kettlebells zwaaien, zandzaksjouwen, prowler, battling rope, etc. :+
Ik vind schaatsles leuk! En jij hebt er volgens mij ook wel de benen voor!!
Worry is a misuse of imagination
pi_132686023
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh, nou, ik dacht dat het de bedoeling was om niet-eigen faeces te introduceren. En dan niet via de maag, want de meeste benodigde organisten overleven dat niet. Dus de pil hoeft niet verguld te worden.
Je hebt gelijk! Heb iets teveel House gekeken. :P

Herintro van eigen faeces wordt alleen gedaan na een ingreep waarbij de eigen darmflora plat heeft gelegen, volgens mij.
pi_132686070
Maar, hoe zit het dan met de soorten bacteriën in probiotica? Ga je daardoor alleen maar nog meer voedingsstoffen opnemen of juist niet? (M.a.w., val je ervan af of niet? :+)

-edit- Oh wacht, dat staat al in één van die linkjes van loveli: http://www.kennislink.nl/(...)rien-voor-dik-en-dun
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132686125
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat kan, en daar worden spectaculaire resultaten mee behaald. Tijdje terug stond er iets over in het Dieet-topic en daar werd er van gegruwd.
Klinkt wel interessant :D
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:43:45 #205
70532 loveli
N
pi_132686260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Klinkt wel interessant :D
Interessant - ja. Aanlokkelijk.. nope.
crap in = crap out
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:45:31 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132686300
Ik ben geloof ik niet zo wakker want ik interpreteer equivalenten van broodje poep en hoop dat ik ongelijk heb oO< :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132686345
Hangt het er ook niet vanaf welke probiotica je neemt met wat voor een doel? Probiotica is wat dat betreft een parapluterm voor allerlei soorten, waarbij elke soort weer wat anders doet.

En wordt het überhaupt nog een beetje gereguleerd? Dan heb je Yakult met probiotica, net zoals ik de fout maakte met het oraal toedienen van die faecies, overleeft het je maag überhaupt wel. Probiotica is ook een marketingsterm wat dat betreft.
pi_132686360
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben geloof ik niet zo wakker want ik interpreteer equivalenten van broodje poep en hoop dat ik ongelijk heb oO< :P
Het gaat dus via de andere kant naar binnen. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:51:28 #209
70532 loveli
N
pi_132686408
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:47 schreef Mufasa208 het volgende:
Hangt het er ook niet vanaf welke probiotica je neemt met wat voor een doel? Probiotica is wat dat betreft een parapluterm voor allerlei soorten, waarbij elke soort weer wat anders doet.

En wordt het überhaupt nog een beetje gereguleerd? Dan heb je Yakult met probiotica, net zoals ik de fout maakte met het oraal toedienen van die faecies, overleeft het je maag überhaupt wel. Probiotica is ook een marketingsterm wat dat betreft.
Magic of numbers, als je er maar deel het wel. Het evenwicht verandert door suppletie.
crap in = crap out
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:56:18 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132686507
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:48 schreef Mini. het volgende:

[..]

Het gaat dus via de andere kant naar binnen. :P
Ah :D Scheelt weer :+ Denk ik oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132686635
Ik denk eigenlijk dat ik er niet een zo veel baat bij zou hebben, volgens mij kom ik niet heel erg snel aan en zou het misschien alleen negatieve effecten hebben..
Worry is a misuse of imagination
pi_132686758
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:33 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Heb iets teveel House gekeken. :P

Herintro van eigen faeces wordt alleen gedaan na een ingreep waarbij de eigen darmflora plat heeft gelegen, volgens mij.
Klopt, al is het breder dan ingreep, 'situatie' is beter.
Yacult is ook niet bedoeld voor afvallen. Wellicht lopen er onderzoeken om een dieetyakult te maken van de darmflora van dunne mensen. En of die dikkerds daar wel van afvallen of dat het 'eigen evenwicht' op de lange duur toch weer in stand blijft.
pi_132686900
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Klopt, al is het breder dan ingreep, 'situatie' is beter.
Dat is dan een betere verwoording idd. :)
pi_132688279
Ik ben in mn eentje aan het lunchen, maf is dat :D. Maar had nog niet gegeten en moest m'n huis uit voor de kijkers :P.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132690145
Als ze straks dan ook nog weer eens terugkomen voor een tweede keer. :D
pi_132690438
Vandaag al denk je? :D Pff makelaar was sleutel vergeten en had gevraagd of ik de deur open wilde laten. Kom ik thuis, heeftie 'm op slot gedaan :') :') dus wie staat er in de stromende regen te wachten tot de makelaar terug komt? :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132690462
Ik heb trouwens nog geen linkje gehad/gezien O-)
Ja doei.
pi_132690813
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:47 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag al denk je? :D Pff makelaar was sleutel vergeten en had gevraagd of ik de deur open wilde laten. Kom ik thuis, heeftie 'm op slot gedaan :') :') dus wie staat er in de stromende regen te wachten tot de makelaar terug komt? :')
Een bakje thee om dan maar weer opbte warmen. :P

Vandaag is dan wel weer erg snel. :+
pi_132691141
Ben weer binnen, met een kopje thee inderdaad. Heb verdeurie een dik half uur buiten gestaan. }:| Was ook nog langs gegaan bij dat bedrijf, was degene van de vacature niet aanwezig. Morgen maar even bellen dan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:25:32 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132691560
Spannende tijden GB...

Zo , lief en ik zijn 2 dagen vrij, lekker!

Lijst
O... kwark, vla, zelfgemaakte appelmoes
T's.. halve komkommer, halve paprika, cup a soup snert, boterham ham/plakjes augurk, 250 gr wortel
L Grote kom dikke bospaddenstoelensoep met ballen, 2 boterhammen kaas en mosterd, beker melk, tomaat
T's ... appel, peer , rpuim, paar dropjes, bloke chcoo, cola-berenburg
D... sperziebonen, rijst met zelfgemaakte zoetzure saus, oosterse komkommersalade, tauge uit pot, augurk, tonijn of kip
T cola-berenburg, paar paprikachips,
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132694299
Net even een rondje hardgelopen, pfff, wat had ik 't zwaar. Maar goed, ben wel gegaan, volgende keer beter. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannende tijden GB...

Zo , lief en ik zijn 2 dagen vrij, lekker!

Lijst
O... kwark, vla, zelfgemaakte appelmoes
T's.. halve komkommer, halve paprika, cup a soup snert, boterham ham/plakjes augurk, 250 gr wortel
L Grote kom dikke bospaddenstoelensoep met ballen, 2 boterhammen kaas en mosterd, beker melk, tomaat
T's ... appel, peer , rpuim, paar dropjes, bloke chcoo, cola-berenburg
D... sperziebonen, rijst met zelfgemaakte zoetzure saus, oosterse komkommersalade, tauge uit pot, augurk, tonijn of kip
T cola-berenburg, paar paprikachips,
Jazeker, maar wel leuk ook weer. Kijker heeft aangegeven ons huis heel mooi te vinden, maar de indeling qua ruimtes (plattegrond, zeg maar) niet handig te vinden. Neeeeeeeeeeeeeext, dus. :P

Fijn weekend voor jou! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132695222
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132695825
Lijstje van vandaag
O. Twee boterhammen, beide halverine, een met hagelslag en een met pindakaas, glas melk
T. Twee speculaasjes
L. Twee volkoren afbakbroodjes. Beide boter, een met kaas en mosterd en een met tapenade en een kom tomatensoep, glas melk
T. Stuk chocolade
D. Lasagne met salade en vanillevla toe
T. Twee appels en een handje Japanse mix
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132696547
Goed bezig Cots! _O_
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132697027
Dank je wel :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132704826
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:54 schreef douche-eendje het volgende:
Planning morgen
O: overnight oats
T: kiwi
L: 3 volkoren met kaas. wat radijsjes en cherrytomaatjes
T: peer
D: Zelfde als vandaag.
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli

O: brinta met honing.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met kaas en ei. cherrytomaatjes, radijsjes
T: peer
D: rijst met wokgroenten en tofu
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli

Dus :'). Nu maar eens eten verzinnen voor morgen. Heb nog mais, kliswortel, andijvie en meiraapjes in huis...
pi_132704928
Daar kun je een goede quiche van bouwen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? woensdag 30 oktober 2013 @ 00:36:23 #229
70532 loveli
N
pi_132713300
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 oktober 2013 @ 00:38:13 #230
70532 loveli
N
pi_132713336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik vind schaatsles leuk! En jij hebt er volgens mij ook wel de benen voor!!
Daar had ik nog niet aan gedacht! Eens kijken of dat in de buurt te doen is.
crap in = crap out
  woensdag 30 oktober 2013 @ 08:17:23 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_132714951
Door omstandigheden van vrijdag-maandag geen zin gehad om lijstjes bij te houden.

iig, gister:

S:15 km fietsen
O: Appel, banaan en 4 broodjes kipfilet
L:Appel, 2 broodjes met kipfilet+ ijsje bij de burgerking :P
T:Banaan, appel
S: 45 km fietsen (rondje met vrienden vanuit werk)
D: Broccoli, bloemkool, krieltjes, gepanneerde kip (schnitzel?) en satesaus
T: 500 gram magere franse kwark zonder suiker oid, voorheen met suiker, maar het is eigenlijk goed te doen zo.

Oja, appels zijn van die kleinere uit zo'n 2 kilo zak.

[ Bericht 5% gewijzigd door kanovinnie op 30-10-2013 08:26:05 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_132715043
Prima lijstje zo, Kano. Natuurlijk zijn er wel wat kleine dingetjes op aan te merken, maar het hoeft niet in één keer perfect natuurlijk.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 08:28:49 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_132715048
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 08:27 schreef Goodbye het volgende:
Prima lijstje zo, Kano. Natuurlijk zijn er wel wat kleine dingetjes op aan te merken, maar het hoeft niet in één keer perfect natuurlijk.
Geen satesaus bijvoorbeeld? :+

Ik had honger en de groenten waren nog wat koud (kwam laat binnen). Dus maar wat eetbaarder gemaakt met warme satesaus :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_132715057
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 08:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Geen satesaus bijvoorbeeld? :+

Ik had honger en de groenten waren nog wat koud (kwam laat binnen). Dus maar wat eetbaarder gemaakt met warme satesaus :+
Bijvoorbeeld! :P Maar wat ik zeg, met jouw bewegingspatroon kan je ook wel een beetje hebben. Mocht je merken dat je totaal niet afvalt, dan kan je altijd dat soort dingetjes nog aanpassen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 08:30:09 #235
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_132715064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 08:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld! :P Maar wat ik zeg, met jouw bewegingspatroon kan je ook wel een beetje hebben. Mocht je merken dat je totaal niet afvalt, dan kan je altijd dat soort dingetjes nog aanpassen.
Ik zal vanavond of morgenochtend eens ff op de weegschaal staan. Kijken wat de schade is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_132716132
Hallo allemaal. Ik kom even meelurken.
Voor degene die een aantal kilo kwijt zijn. Ik heb ze gevonden!! :(
Gevonden bij de Ikea snoepschepbakken, de lay s 2 voor 1 euro actie en bij de koekjes zaten er ook een paar. Verder is het ook de schuld van mij kat die lief op mijn schoot lag te slapen waardoor ik niet van de bank af kon om te sporten. Mocht je je kilo s herkennen dan mag je ze komen halen, ik heb er geen plaats voor in mijn garderobe, mijn kleren krimpen er van.
Tijd om dus weer gezond te eten, van het snoepgoed af te blijven en meer te bewegen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132716234
Tip misschien voor sommigen: bij groupon weight watchers voor ¤19.
pi_132716406
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:46 schreef valentijn101 het volgende:
Hallo allemaal. Ik kom even meelurken.
Voor degene die een aantal kilo kwijt zijn. Ik heb ze gevonden!! :(
Gevonden bij de Ikea snoepschepbakken, de lay s 2 voor 1 euro actie en bij de koekjes zaten er ook een paar. Verder is het ook de schuld van mij kat die lief op mijn schoot lag te slapen waardoor ik niet van de bank af kon om te sporten. Mocht je je kilo s herkennen dan mag je ze komen halen, ik heb er geen plaats voor in mijn garderobe, mijn kleren krimpen er van.
Tijd om dus weer gezond te eten, van het snoepgoed af te blijven en meer te bewegen.
Welkom. En blijf met je extra kilo's uit mijn buurt, ik mot ze niet.

Gisteren:
O: gekookt eitje, koolhydraat arm brood met mayo, sambal en ham
L: 2x geroosterd KH arm brood, met avocado, tomaat, sla, ui, mayo en sambal
S: hardlopen (voor het eerst in máánden) 3 km
T: grote appel
T: wodka, nootjes
D: gemarineerde kip uit de oven, gestoofde prei, bloemkoolpuree
T: indien nog trek, yoghurt met een beetje dorset muesli

Vandaag:
O: twee wasa rustiekcrackers met boter en kaas
L: sandwich van twee x koolhydraatarm brood, met ertussen: mayo, sambal, avocado, ui, sla en tomaat.
T: halve mango
T: wodka, olijven of nootjes
D: zelfde als gisteren
T: yoghurt met beetje muesli
pi_132716591
*O* Voor het hardlopen! Het was er lekker weer voor gisteren. :Y

Welkom Valentijn, herkenbaar! :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132717047
Ik ben sinds de UA weer acuut gestopt met hardlopen,je zou denken dat ik het doe omdat het moet. :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132717285
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:27 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben sinds de UA weer acuut gestopt met hardlopen,je zou denken dat ik het doe omdat het moet. :')
:D ! Ik zit echt zo veel beter in mijn vel als ik hardloop, dus probeer het maar een beetje vol te houden door weer en wind. Maar jij bent ook vaak in de sportschool te vinden, zal wel hetzelfde effect hebben ;) .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132717566
Het ging eigenlijk prima, toch maar een klein rondje gedaan want het begon te regenen en ik wilde vandaag geen spierpijn want ik moet de muren van de galerie schilderen, mijn afscheidsdaad, want mijn laatste twee dagen gaan in! *O* Vanaf 1 december heb ik trouwens een afscheidsexpo in de galerie, wie op de opening wil komen is welkom, nadere details volgen. Oh en die Berlijn expo van laatst gaat niet door. ;( In de kleine regeltjes stond nl. dat je 500 euro expo geld moet betalen en daar doe ik niet aan. Wel jammer, was leuk geweest.
pi_132717691
Spannend Co! Wat zijn je plannen nu? Eerst naar België om te schilderen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132718121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Spannend Co! Wat zijn je plannen nu? Eerst naar België om te schilderen?
Nee, ik schilder tegenwoordig in mijn eigen atelier achter in de tuin, dat was tot nog toe een veredelde rommelschuur, maar ik heb het helemaal opgeruimd en verwarming laten aanleggen en nu is het er fijn werken.
pi_132718942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:51 schreef conleche het volgende:
Het ging eigenlijk prima, toch maar een klein rondje gedaan want het begon te regenen en ik wilde vandaag geen spierpijn want ik moet de muren van de galerie schilderen, mijn afscheidsdaad, want mijn laatste twee dagen gaan in! *O* Vanaf 1 december heb ik trouwens een afscheidsexpo in de galerie, wie op de opening wil komen is welkom, nadere details volgen. Oh en die Berlijn expo van laatst gaat niet door. ;( In de kleine regeltjes stond nl. dat je 500 euro expo geld moet betalen en daar doe ik niet aan. Wel jammer, was leuk geweest.
Ik *O*
O jammer.. Valt er niet over te onderhandelen?
Worry is a misuse of imagination
pi_132719175
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, ik schilder tegenwoordig in mijn eigen atelier achter in de tuin, dat was tot nog toe een veredelde rommelschuur, maar ik heb het helemaal opgeruimd en verwarming laten aanleggen en nu is het er fijn werken.
Oh, lekker! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:10:42 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132719981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, ik schilder tegenwoordig in mijn eigen atelier achter in de tuin, dat was tot nog toe een veredelde rommelschuur, maar ik heb het helemaal opgeruimd en verwarming laten aanleggen en nu is het er fijn werken.
Nice O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132720681
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik *O*
O jammer.. Valt er niet over te onderhandelen?
Neuh, ik had een mail teruggestuurd dat ik niet betaalde voor expo's, maar dat ze 40% konden krijgen over de verkoop ipv de 25 die in het contract stond; heb niet eens een mail terug gekregen. :P
pi_132720971
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D ! Ik zit echt zo veel beter in mijn vel als ik hardloop, dus probeer het maar een beetje vol te houden door weer en wind. Maar jij bent ook vaak in de sportschool te vinden, zal wel hetzelfde effect hebben ;) .
jups, dan ligt hardlopen jou beter dan mij. Ik hou het wel bij mijn fitness :D

spannend Co! Heb je al tripjes gepland voor volgend jaar?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132722038
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Neuh, ik had een mail teruggestuurd dat ik niet betaalde voor expo's, maar dat ze 40% konden krijgen over de verkoop ipv de 25 die in het contract stond; heb niet eens een mail terug gekregen. :P
Oh, wat sneu! :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132722056
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:27 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben sinds de UA weer acuut gestopt met hardlopen,je zou denken dat ik het doe omdat het moet. :')
Ik wilde per se een keer 10 km lopen. Toen me dat gelukt was, vond ik er ook niet zoveel meer aan (en hoger doel vond ik niet nodig, ruim een uur sporten was lang zat).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132722078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:51 schreef conleche het volgende:
Het ging eigenlijk prima, toch maar een klein rondje gedaan want het begon te regenen en ik wilde vandaag geen spierpijn want ik moet de muren van de galerie schilderen, mijn afscheidsdaad, want mijn laatste twee dagen gaan in! *O* Vanaf 1 december heb ik trouwens een afscheidsexpo in de galerie, wie op de opening wil komen is welkom, nadere details volgen. Oh en die Berlijn expo van laatst gaat niet door. ;( In de kleine regeltjes stond nl. dat je 500 euro expo geld moet betalen en daar doe ik niet aan. Wel jammer, was leuk geweest.
Spannend!! Als ik kan, kom ik graag naar de afscheidsexpo :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132722087
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik wilde per se een keer 10 km lopen. Toen me dat gelukt was, vond ik er ook niet zoveel meer aan (en hoger doel vond ik niet nodig, ruim een uur sporten was lang zat).
Mijn doel is drie keer in de week sporten. Dat volhouden is al een doel opzich :P .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132722093
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Spannend!! Als ik kan, kom ik graag naar de afscheidsexpo :Y.
^^ Even afhankelijk van de datum!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132722226
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:40 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jups, dan ligt hardlopen jou beter dan mij. Ik hou het wel bij mijn fitness :D

spannend Co! Heb je al tripjes gepland voor volgend jaar?
Geen tripjes geplanned. Voornamelijk vanwege de Koek, die moet zoveel medicijnen op een dag, dat ik dat niet aan iemand kan overlaten. Nou ja, hij kan mee naar Agde, ook leuk.
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

^^ Even afhankelijk van de datum!
Opening is zondag 1 december!
pi_132722273
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn doel is drie keer in de week sporten. Dat volhouden is al een doel opzich :P .
Dat zou voor mij echt onhaalbaar zijn. Ik heb nu 1x per week naailes en 1x per 2 weken bijeenkomst fotoclub. 1 avond in de week sporten kan daar nog wel bij, maar ik verplicht daarmee wel dat vriendlief thuis moet zijn voor de mini (ik ga echt geen oppas zoeken / betalen om te kunnen sporten). Op vrije dagen sporten wil ik ook niet, er is vaak wel kinderopvang bij een sportschool, maar hij gaat al 3 dagen naar het kinderdagverblijf en dat vind ik wel het maximaal aanvaardbare.

Ik vind het echt lastig om een knop om te zetten. Als ik wil sporten (en dat wil ik eigenlijk wel), moet ik ergens vrije tijd inleveren. Maar na een dag werken / met de mini bezig zijn, geniet ik ook erg van gewoon op de bank met een boek, haaksel of serie kijken... Nog de deur uit gaan staat niet echt hoog op de lijst -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132724293
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat zou voor mij echt onhaalbaar zijn. Ik heb nu 1x per week naailes en 1x per 2 weken bijeenkomst fotoclub. 1 avond in de week sporten kan daar nog wel bij, maar ik verplicht daarmee wel dat vriendlief thuis moet zijn voor de mini (ik ga echt geen oppas zoeken / betalen om te kunnen sporten). Op vrije dagen sporten wil ik ook niet, er is vaak wel kinderopvang bij een sportschool, maar hij gaat al 3 dagen naar het kinderdagverblijf en dat vind ik wel het maximaal aanvaardbare.

Ik vind het echt lastig om een knop om te zetten. Als ik wil sporten (en dat wil ik eigenlijk wel), moet ik ergens vrije tijd inleveren. Maar na een dag werken / met de mini bezig zijn, geniet ik ook erg van gewoon op de bank met een boek, haaksel of serie kijken... Nog de deur uit gaan staat niet echt hoog op de lijst -O-
Snap best dat het voor jou lastig is om tijd te vinden. Op mijn rijles na heb ik verder geen vaste dingen in de week. En ik heb geen kind, scheelt ook. :+ Maar één keer per week sporten is toch ook een mooi doel?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Geen tripjes geplanned. Voornamelijk vanwege de Koek, die moet zoveel medicijnen op een dag, dat ik dat niet aan iemand kan overlaten. Nou ja, hij kan mee naar Agde, ook leuk.

[..]

Opening is zondag 1 december!
Ik ga even kijken of ik kan!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132724939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat zou voor mij echt onhaalbaar zijn. Ik heb nu 1x per week naailes en 1x per 2 weken bijeenkomst fotoclub. 1 avond in de week sporten kan daar nog wel bij, maar ik verplicht daarmee wel dat vriendlief thuis moet zijn voor de mini (ik ga echt geen oppas zoeken / betalen om te kunnen sporten). Op vrije dagen sporten wil ik ook niet, er is vaak wel kinderopvang bij een sportschool, maar hij gaat al 3 dagen naar het kinderdagverblijf en dat vind ik wel het maximaal aanvaardbare.

Ik vind het echt lastig om een knop om te zetten. Als ik wil sporten (en dat wil ik eigenlijk wel), moet ik ergens vrije tijd inleveren. Maar na een dag werken / met de mini bezig zijn, geniet ik ook erg van gewoon op de bank met een boek, haaksel of serie kijken... Nog de deur uit gaan staat niet echt hoog op de lijst -O-
Wow... dat heet druk o.O Kun je niet op de fiets oid naar je werk en afspraken gaan zodat je wel je beweging krijgt (weet niet of je het al doet hoor). Trouwens als je het druk hebt gehad is bankhangen heerlijk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132724970
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn doel is drie keer in de week sporten. Dat volhouden is al een doel opzich :P .
Drie keer is wat ik nu ook doe. Gewoon vaste uren prikken en dan moet dat toch lukken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132725057
Lijstje en plan van de dag:
O. 3 boterhammen. 1 met halverine en stroop, 1 met halverine en hagel en 1 met pindakaas
T. Pakje van die crackertjes
L. 3 boterhammen. 1 met smeerkaas en komkommer, 1 met tapenade en 1 met heksenkaas
T. Chocolade en een appel
S. Uur bodyfit
D. Tweede helft van de lasagne met sla en vla toe
T. Appel en een koekje (weet nog niet wat)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132725161
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wow... dat heet druk o.O Kun je niet op de fiets oid naar je werk en afspraken gaan zodat je wel je beweging krijgt (weet niet of je het al doet hoor). Trouwens als je het druk hebt gehad is bankhangen heerlijk ;)
Ik vind het ook super leuk hoor! Ik ben een ruim een jaar nauwelijks 's avonds de deur uit geweest omdat de mini zonder mij gewoon niet wilde slapen. Dus het is heerlijk om weer wat voor mezelf te kunnen doen. Maar blijkbaar heeft sporten (nog) geen prioriteit als ik keuzes moet maken.

Ik fiets in ieder geval 2x per week van en naar het station (20 min. per dag). Stuk Hoofddorp - Utrecht vind ik toch niet haalbaar om te fietsen :+. En ik wandel veel met de mini. Bij mooi weer altijd wel naar buiten :Y.

Edit: ik bedenk me nu dat ik best kan sporten op de dag dat ik thuis werk. Mini om 7.30 naar de opvang, ik direct door naar de sportschool. Dan scheelt het me helemaal niet veel vrije tijd (wel een half uur slaap, als de mini nog niet om 6 uur wakker is).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132726390
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vind het ook super leuk hoor! Ik ben een ruim een jaar nauwelijks 's avonds de deur uit geweest omdat de mini zonder mij gewoon niet wilde slapen. Dus het is heerlijk om weer wat voor mezelf te kunnen doen. Maar blijkbaar heeft sporten (nog) geen prioriteit als ik keuzes moet maken.

Ik fiets in ieder geval 2x per week van en naar het station (20 min. per dag). Stuk Hoofddorp - Utrecht vind ik toch niet haalbaar om te fietsen :+. En ik wandel veel met de mini. Bij mooi weer altijd wel naar buiten :Y.

Edit: ik bedenk me nu dat ik best kan sporten op de dag dat ik thuis werk. Mini om 7.30 naar de opvang, ik direct door naar de sportschool. Dan scheelt het me helemaal niet veel vrije tijd (wel een half uur slaap, als de mini nog niet om 6 uur wakker is).
Hm... als je gewoon gezond leeft en een gezond gewicht heb is dat toch geen probleem? Beweging krijg je wel, dus tja :) Niet van wakker liggen dus ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132726589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm... als je gewoon gezond leeft en een gezond gewicht heb is dat toch geen probleem? Beweging krijg je wel, dus tja :) Niet van wakker liggen dus ;)
Gezond leven... daar valt nog wel wat aan bij te schaven (elke dag fruit eten, meer groente + rauwkost, minder suikertroep mijn mond in douwen). In grove lijnen wel ok, ontbijt, lunch en avondeten zijn vaak wel in orde.

Afvallen hoeft niet, ik zou het wel fijn vinden om een wat betere conditie te hebben en meer kracht op te bouwen.

Wakker liggen doe ik er niet van, veel te blij als ik eens een nachtje door kan slapen O+ :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:54:01 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_132727317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat zou voor mij echt onhaalbaar zijn. Ik heb nu 1x per week naailes en 1x per 2 weken bijeenkomst fotoclub. 1 avond in de week sporten kan daar nog wel bij, maar ik verplicht daarmee wel dat vriendlief thuis moet zijn voor de mini (ik ga echt geen oppas zoeken / betalen om te kunnen sporten). Op vrije dagen sporten wil ik ook niet, er is vaak wel kinderopvang bij een sportschool, maar hij gaat al 3 dagen naar het kinderdagverblijf en dat vind ik wel het maximaal aanvaardbare.

Ik vind het echt lastig om een knop om te zetten. Als ik wil sporten (en dat wil ik eigenlijk wel), moet ik ergens vrije tijd inleveren. Maar na een dag werken / met de mini bezig zijn, geniet ik ook erg van gewoon op de bank met een boek, haaksel of serie kijken... Nog de deur uit gaan staat niet echt hoog op de lijst -O-
Komt vanzelf Phaidra. Ik heb het opgelost door 's morgens, voor het werk, thuis te sporten. Mijn kinderen waren toch altijd heel vroeg wakker en dan bestede ik mijn tijd tenminste zinvol.

Wij hebben in die tijd een crosstrainer, hometrainer en zo'n ding met gewichten aangeschaft (zo'n multi-apparaat), maar yoga en jillian zijn in principe voldoende voor een goed resultaat.

De kinderen slapen allang door, maar nog steeds sport ik in de ochtend. Een half uurtje max (meestal korter), maar ik draag nog steeds maat 36-38, dus het werkt :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:14:26 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132728010
Phaidra O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132728076
Tot nu toe vandaag.
O: 3 boterhammen met nutella (pot is nu leeg, verleiding is dus weg)
T: flinke hand druiven
L: 4 crackers met aardbeienjam van de Ikea (erg lekker)
T: stuk granaatappel (chinchilla s vinden dit ook lekker heb ik gemerkt)

En nu knort mij maag en heb ik zin in een gevulde koek of iets in die sfeer. Sterk blijven.

Vanavond eten we pasta.
Er daarna neem ik nog wat optimel kwark.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132728433
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Komt vanzelf Phaidra. Ik heb het opgelost door 's morgens, voor het werk, thuis te sporten. Mijn kinderen waren toch altijd heel vroeg wakker en dan bestede ik mijn tijd tenminste zinvol.

Wij hebben in die tijd een crosstrainer, hometrainer en zo'n ding met gewichten aangeschaft (zo'n multi-apparaat), maar yoga en jillian zijn in principe voldoende voor een goed resultaat.

De kinderen slapen allang door, maar nog steeds sport ik in de ochtend. Een half uurtje max (meestal korter), maar ik draag nog steeds maat 36-38, dus het werkt :P
Ben jij een ochtendmens? Ik vind het heel slim om gewoon lekker op te staan om 5.30 en actief te worden. Maar ik kies er meestal voor om de mini nog een speeltje of boekje te geven en dan hoop ik nog 30 minuten mijn ogen dicht te kunnen doen :'). Needless to say, 's ochtends vroeg ben ik niet zo veel waard. Je hebt overigens wél gelijk, als ik wil sporten, is dat het ideale moment. Misschien toch maar eens gewoon proberen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:27:56 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_132728451
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:16 schreef valentijn101 het volgende:
Tot nu toe vandaag.
O: 3 boterhammen met nutella (pot is nu leeg, verleiding is dus weg)
T: flinke hand druiven
L: 4 crackers met aardbeienjam van de Ikea (erg lekker)
T: stuk granaatappel (chinchilla s vinden dit ook lekker heb ik gemerkt)

En nu knort mij maag en heb ik zin in een gevulde koek of iets in die sfeer. Sterk blijven.

Vanavond eten we pasta.
Er daarna neem ik nog wat optimel kwark.
waarom neem je nu geen kwark of een augurk of nootjes oid? echt veel heb je nog niet gegeten en het voorkomt dat je gaat snaaien.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_132728475
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:16 schreef valentijn101 het volgende:
Tot nu toe vandaag.
O: 3 boterhammen met nutella (pot is nu leeg, verleiding is dus weg)
T: flinke hand druiven
L: 4 crackers met aardbeienjam van de Ikea (erg lekker)
T: stuk granaatappel (chinchilla s vinden dit ook lekker heb ik gemerkt)

En nu knort mij maag en heb ik zin in een gevulde koek of iets in die sfeer. Sterk blijven.

Vanavond eten we pasta.
Er daarna neem ik nog wat optimel kwark.
Kan je niet een handje nootjes nemen? Ik vind van dat je weinig eet van lunch tot avondeten, niet gek dat je maag daarvan gaat knorren!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:29:42 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_132728508
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ben jij een ochtendmens? Ik vind het heel slim om gewoon lekker op te staan om 5.30 en actief te worden. Maar ik kies er meestal voor om de mini nog een speeltje of boekje te geven en dan hoop ik nog 30 minuten mijn ogen dicht te kunnen doen :'). Needless to say, 's ochtends vroeg ben ik niet zo veel waard. Je hebt overigens wél gelijk, als ik wil sporten, is dat het ideale moment. Misschien toch maar eens gewoon proberen.
Ik ben een midden op de dag mens, maar omdat mijn kinderen beide om 5 uur wakker werden en dat jaren volhielden had ik niet veel te willen. Nu ga ik nog steeds belachelijk vroeg naar bed en begin mijn dag voordat de rest van de mensheid wakker wordt. Misschien wel saai, maar het was voor mij de enige manier om het vol te houden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_132728520
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

waarom neem je nu geen kwark of een augurk of nootjes oid? echt veel heb je nog niet gegeten en het voorkomt dat je gaat snaaien.
Ik heb nog een hele berg walnoten liggen. Daar zou ik er idd een paar van kunnen pakken.

De kwark bewaar ik liever tot vanavond. Da s het moeilijkste moment om niet te snaaien :@
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132728533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ben jij een ochtendmens? Ik vind het heel slim om gewoon lekker op te staan om 5.30 en actief te worden. Maar ik kies er meestal voor om de mini nog een speeltje of boekje te geven en dan hoop ik nog 30 minuten mijn ogen dicht te kunnen doen :'). Needless to say, 's ochtends vroeg ben ik niet zo veel waard. Je hebt overigens wél gelijk, als ik wil sporten, is dat het ideale moment. Misschien toch maar eens gewoon proberen.
Misschien is dat gewoon een kwestie van een paar weken doorbijten tot het in je systeem gaat zitten. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:34:40 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132728685
Lijst
O. Boterham kaas, cappuccino, beschuiten met kaas en met rozenbottel jam
Ts. Salade met tonijn en gekookt ei, kwark, vla, peer, pruim, appel, 4 café noir, cappuccino, cola berenburg, 2 westmalle trippel
D stokbrood met smeersels varkenshaas met patat gebakken aardappelen, saus, groenten met spekjrs dame blanche
T biertje, bittergarnituur
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:36:44 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_132728740
Zal ik er ook weer eens een lijstje ingooien?

s. halfuurtje crosstrainer
o. havermout met gedroogde rode vruchten
t. 2 speltboterhammen met echte boter
l. boterham pindakaas, boterham kaas, cracker kaas, cracker hagelslag, plak ontbijtkoek met margarine
t. appel en sinaasappel
d. pompoensoep, gestoofde kool, gehaktbal
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_132728859
Eet de laatste tijd ook meer pompoen, was vergeten hoe lekker dat was. En vandaag weer 16km gefietst. *O* Vanaaf even dood gewicht van de grond tillen, eind van het jaar heb ik de doelstelling om dat met minstens 200kg voor enkele malen te kunnen. :+

Maar dat vroege opstaan doet nog steeds pijn na al die tijd? :P
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:42:22 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_132728915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:40 schreef Mufasa208 het volgende:
Eet de laatste tijd ook meer pompoen, was vergeten hoe lekker dat was.

Maar dat vroege opstaan doet nog steeds pijn na al die tijd? :P
In de zomer wel, maar met wintertijd wordt het een makkie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_132728948
*error*
pi_132729130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In de zomer wel, maar met wintertijd wordt het een makkie.
Ik zou juist andersom verwachten, eigenlijk!

Bij mij doet het nog best pijn ja, maar ik ben een avondmens en de mini is er nog geen 1,5 jaar :+ (niet doorslapen én tussen 5 en 6 opstaan, dat hakt er best wel in. De mini heeft duidelijk minder slaap nodig, want die is meteen happy happy joy joy :D).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132729345
Even een vraag.
Wat is nu eigenlijk een normale portie muesli. Ik vind die van dorset erg lekker. Eerder vulde ik dan ook een kommetje en deed daar melk bij. Maar bij veel dieeten zie ik het aantal grammen staan en dan kom ik uit op 3 eetlepels muesli= 1 portie. Lijkt mij een beetje weinig als ontbijt. (zelfde vraag ook voor havermout) (ik ben niet dik of zo, ben van een 36 naar een 38 gegaan en wil weer terug omdat 38 ook niet meer ruim zit :@ )
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132730957
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:56 schreef valentijn101 het volgende:
Even een vraag.
Wat is nu eigenlijk een normale portie muesli. Ik vind die van dorset erg lekker. Eerder vulde ik dan ook een kommetje en deed daar melk bij. Maar bij veel dieeten zie ik het aantal grammen staan en dan kom ik uit op 3 eetlepels muesli= 1 portie. Lijkt mij een beetje weinig als ontbijt. (zelfde vraag ook voor havermout) (ik ben niet dik of zo, ben van een 36 naar een 38 gegaan en wil weer terug omdat 38 ook niet meer ruim zit :@ )
Ik neem 40 gram als ik het als ontbijt eet en zo'n 25 als het een tussendoortje is. Maar ik weet niet of dat 'normaal' is.
pi_132731302
Had vandaag sollicitatie, was weer redelijk pittig, weer dik 2 uur. In totaal nu 4 verschillende mensen daar gesproken, in totaal zo'n 5 uur.. Bij 3 vd 4 ging het prima, maar eentje kon ik niet peilen wat die dacht.. Niet zo'n fijn gesprek vond ik.
Afwachten dus wat het wordt. En als ik door ben moet ik nog capaciteiten test en op gesprek bij directie. Blijft dus nog spannend!
  Vis een optie? woensdag 30 oktober 2013 @ 18:00:24 #283
70532 loveli
N
pi_132731353
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat zou voor mij echt onhaalbaar zijn. Ik heb nu 1x per week naailes en 1x per 2 weken bijeenkomst fotoclub. 1 avond in de week sporten kan daar nog wel bij, maar ik verplicht daarmee wel dat vriendlief thuis moet zijn voor de mini (ik ga echt geen oppas zoeken / betalen om te kunnen sporten). Op vrije dagen sporten wil ik ook niet, er is vaak wel kinderopvang bij een sportschool, maar hij gaat al 3 dagen naar het kinderdagverblijf en dat vind ik wel het maximaal aanvaardbare.

Ik vind het echt lastig om een knop om te zetten. Als ik wil sporten (en dat wil ik eigenlijk wel), moet ik ergens vrije tijd inleveren. Maar na een dag werken / met de mini bezig zijn, geniet ik ook erg van gewoon op de bank met een boek, haaksel of serie kijken... Nog de deur uit gaan staat niet echt hoog op de lijst -O-
Kun je iets vinden wat je kunt combineren? Iemand die ik ken ging vaak skatend achter de kinderwagen een rondje doen. Dan kun je bv. de avond dat vriendlief thuis is als quality-time samen benutten.
crap in = crap out
pi_132731415
Of samen met mini zwemmen? Of een Wii?

[ Bericht 18% gewijzigd door valentijn101 op 30-10-2013 18:20:29 (Inval) ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:17:57 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132731823
Je kan je raar vergissen in kcal voor muesli. Ik zou gewoon je muesli afwegen en dsnbde kcal berekenen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132731824
Welkom valentijn!

Phaidra: kun je niet oets thuis doen? Jillian, pilates, yoga... Bij de laatste 2 kan de mini prima in de buurt blijven. Op instagram vind ik vaak yogafoto's met een kleine er op :+
pi_132731865
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik neem 40 gram als ik het als ontbijt eet en zo'n 25 als het een tussendoortje is. Maar ik weet niet of dat 'normaal' is.
Ik 30 à 40 gram voor het onbijt en voor een tussendoortje ook iets van 25 gram. Maar ik doe het in de yoghurt of kwark, dat eet toch wat anders dan in de melk!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132731897
Met kwark vult het idd een stuk meer. Maar met melk vind ik eigenlijk lekkerder.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132731911
Lijstje:

O: rijstwafel pindakaas, rijstwafel kaas, verse jus
T: 2 mandarijnen
L: twee dikke plakken speltbrood, een ei, tomaat, komkommer, sla en wat mayo. Cola light
T: 2 blokjes pure chocolade, cappuchino
T: drie pepadews
D: soep van tuinerwten, kokosmelk en munt, met om te dippen een wrap van speltbloem en olijfolie, een ranja
S: 20 minuten lopen, uur en kwartier yoga, 20 minuten lopen
pi_132731917
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:56 schreef valentijn101 het volgende:
Even een vraag.
Wat is nu eigenlijk een normale portie muesli. Ik vind die van dorset erg lekker. Eerder vulde ik dan ook een kommetje en deed daar melk bij. Maar bij veel dieeten zie ik het aantal grammen staan en dan kom ik uit op 3 eetlepels muesli= 1 portie. Lijkt mij een beetje weinig als ontbijt. (zelfde vraag ook voor havermout) (ik ben niet dik of zo, ben van een 36 naar een 38 gegaan en wil weer terug omdat 38 ook niet meer ruim zit :@ )
Uhm... ze hebben mij geleerd dat elk handje muesli goed is voor een boterham
En op een dag moet je minimaal zes boterhammen eten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? woensdag 30 oktober 2013 @ 18:21:56 #291
70532 loveli
N
pi_132731922
Voor de mannen hier, vanaf morgen je snor laten staan ivm movember.

En wel het resultaat posten ;)
crap in = crap out
pi_132731999
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Uhm... ze hebben mij geleerd dat elk handje muesli goed is voor een boterham
En op een dag moet je minimaal zes boterhammen eten
Ik kan nooit zoveel met begrippen als "een handje", alleen. :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132732020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan nooit zoveel met begrippen als "een handje", alleen. :D
Tja...afwegen mag ik niet. Ik doe altijd twee flinke handen. Al is de grootte van mijn hand twijfelachtig :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132732177
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Tja...afwegen mag ik niet. Ik doe altijd twee flinke handen. Al is de grootte van mijn hand twijfelachtig :')
Ik weeg ook niet echt af, tenzij ik me afvraag hoe veel iets nou eigenlijk is (appel zijn volgens het voedingscentrum véél kleiner dan de mijne, bijvoorbeeld). Ik werk met eetlepels bij de muesli, eentje is ongeveer 10 gram (maar goed, misschien ook weer afhankelijk van hoe je schept).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132733519
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Tja...afwegen mag ik niet. Ik doe altijd twee flinke handen. Al is de grootte van mijn hand twijfelachtig :')
Ik doe een koffie kopje als maat vaak..
Met müsli zou ik een half kopje doen dan

(Die ouderwetse kopjes he geen Starbucks kommen..)
Worry is a misuse of imagination
pi_132733629
of gewoon geen muesli eten :+
pi_132733918
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik doe een koffie kopje als maat vaak..
Met müsli zou ik een half kopje doen dan

(Die ouderwetse kopjes he geen Starbucks kommen..)
Dan eet ik waarschijnlijk heel wat meer dan jij :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132733932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:17 schreef An24 het volgende:
of gewoon geen muesli eten :+
:6
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132734007
Lijstje

O: yoghurt/vla met muesli ( :+ )
T: 3 mandarijntjes
L: 2 boterhammen achterham, worteltjes
T: boterham appelstroop, handje gemengde noten
D: kom zelfgemaakte tomatensoep met groente en ballen, stuk Turks brood met aïoli en pesto :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132734226
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:25 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje

O: yoghurt/vla met muesli ( :+ )
T: 3 mandarijntjes
L: 2 boterhammen achterham, worteltjes
T: boterham appelstroop, handje gemengde noten
D: kom zelfgemaakte tomatensoep met groente en ballen, stuk Turks brood met aïoli en pesto :9~
Da's best weinig!
pi_132734392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's best weinig!
Ja, ik zie het! Geen honger gehad, though, behalve toen ik op O+ zat te wachten voor t avondeten.

Zal straks nog wat eten, weet alleen nog niet wat :').
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')