Tsssssssssssskquote:
SPOILER: voor Maria :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ook maar op bed
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
ik weet ook nog niet of het mij gaat lukken. Met dit soort dingen wil ik er eigenlijk ook altijd gelijk aan beginnen, maar ik weet dat de duutser het zonde van het geld gaat vinden om hier geld aan uit te geven. Dus doe ik het zelf en betaal ik het zelf. Plus, het zal niet zoveel geld zijn!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Mooie tafel! En leuke klus ook. Ik zou het nooit geheim kunnen houden geloof ik
.
Ja, ik vind ze lekker!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef Quinazoline het volgende:
Zijn de mandarijntjes al weer lekker? Ik kom daar altijd te laat achter, en dan zijn ze al weer droog.
Volgens mijn moeder waren ze nog niet lekker!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef Quinazoline het volgende:
Zijn de mandarijntjes al weer lekker? Ik kom daar altijd te laat achter, en dan zijn ze al weer droog.
Heeft het te maken met die review van laatst?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:40 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren een flinke rotdag op mijn werk, maar zelf na het rotnieuws nog chocoladetaart afgeslagen en een appel gegeten.
Onder andere ja, ik PM wel ff, lang en ingewikkeld (en herkenbaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Heeft het te maken met die review van laatst?
Hier in elk geval wel! Had alleen één slecht netje gehaald *boeoeoeoehoeoeoe*quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef Quinazoline het volgende:
Yoga is fijn he!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:52 schreef Quinazoline het volgende:
Puff, ik PM wel ff. Iets met twee hoofdstukken in een proefschrift die omvallen en daardoor niet genoeg materiaal hebben voor een heel proefschrift. Na een uur poweryoga (Dit was mijn eerste keer! En ik kon dingen!) ziet de wereld er inmiddels wel iets beter uit gelukkig.
Tweedehands winkelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Yoga is fijn he!
Goede vondst Prob! Hoe kom je daar dan weer aan?
Nicequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Tweedehands winkel
En 2 mooie wollen pencil skirts..
En een mooi wollen jasje van angora
Ennn een hele hele dikke super super super warme vintage mantel
Lekker en maar 1100 kcal, ga je nog een lekkere T nemen? Hoe gaat het met de kg?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef conleche het volgende:
Om in de sfeer van de TT te blijven; ik heb net stamppot zuurkool gemaakt met bloemkoolpuree ipv aardappels, was een experimentje en het was lekker! Weer een recept voor m'n boek!
O: gekookt eitje
L: gegrilde kipdijfilet met hoisinsaus
T: gekookt eitje
T: wodka
D: zuurkool/bloemkool stamppot met magere rookworst, spekjes, mosterd en jus
Zijn nog bezig met de financiering. We hebben een beetje een rookie qua hypotheekverstrekker volgens mij, want ze komt elke dag weer met iets anders wat ze nog moet hebben of opnieuw moet. We hebben haar vandaag verteld dat dit echt het laatste moest zijn en we anders naar een andere bank stappen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef V1z0R het volgende:
Oh god, zie net filmpje op youtube van 11jr terug waar ik op staLaatste keer dat ik ergens als #1 op een podium stond
Misschien gemist, maar hoe zit het met de verhuisplannen eigenlijk, GB?
Ja, ik weet het, was een noodoplossing! Had eigenlijk eitjes en nootjes in gedachten, maar die was ik vergeten mee te nemen. Snelle jelle van een collega gehad zodat ik toch genoeg brandstof had om te gaan hardlopen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker en maar 1100 kcal, ga je nog een lekkere T nemen? Hoe gaat het met de kg?
Mooi hardgelopen GB en een mooi lijstje weer. Wel weer heel erg carbrijk. Snelle jelle vervangen door een paar augurkjes met ham of een gekookt eitje met wat gerookte zalm? ipv banaan een kiwi oid?
An ook lekker maar wederom wel erg magertjes denk ik zo, al is het een halve liter/liter soep
Het standaard advies van mn trainster na een training: douchen, voldoende drinken en iets eiwitrijks etenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes DE, goed plan om nog lekker kwark te eten, goed voor je vermoeide spiertjes
1387! + mosterd, dus zeg 1400. Kilo's gaat wel ok. Zit op -6 nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker en maar 1100 kcal, ga je nog een lekkere T nemen? Hoe gaat het met de kg?
Doe het even snel uit mijn hoofd en dan vind ik 200 kcal verschil niet zo veel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef An24 het volgende:
Haha, wat voor kcals teller gebruik je uniek? Je zit continu te laag. Misschien je referentiekader bijstellen?
Is ook niet veel verschil, maar wel nét dat verschil tussen te weinig en wel oké. Er zat bv een flinke klont boter door de bloemkool, en een volle juslepel jus, dat tikt lekker aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe het even snel uit mijn hoofd en dan vind ik 200 kcal verschil niet zo veel.
'tuurlijk mag dat - die lijstjes post je vooral voor jezelfquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef Mange-tout het volgende:
Lijstje van gisteren nog (als dat mag). Gisteren gekke dag gehad: blijven slapen bij een vriendin, dan later dan haar vertrokken naar Brussel, waar ik nog tot redelijk laat bleef, en toen ik thuis kwam hadden mijn ouders blijkbaar nog eten voorzien. Dus een lijstje met niet altijd even goede noodoplossingen, al heb ik wel aan taart en bier kunnen weerstaan.
()
Gegoogeld! Interessant, al snap ik het niet geweldig goed, des te meer omdat op de website van het Voedingscentrum staat dat Omega 6 goed is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:30 schreef Probability het volgende:
Cornflakes zijn niet zo gezond, iets met suiker en omega's (moet je even Googlen op Loveli omega mais op fok)
En vraag mij af wat je met de laatste 1/3e van de sla hebt gedaan
Het gaat om de verhoudingen. Een celmembraan bestaat uit vetzuren, voor allerlei lichaamsprocessen (alles wat met celtransport te maken heeft, immuunsysteem ook) is het belangrijk dat het membraan zo goed mogelijk is opgebouwd. De helft van die vetzuren is verzadigd, de andere helft onverzadigd. Van de onverzadigde helft is het grootste deel omega-6, daarna omega-3 en een klein deel omega-9. Ook je brein bestaat uit vet. Sommige vetoplosbare vitamines en mineralen worden alleen goed opgenomen als je voldoende vet eet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:38 schreef Mange-tout het volgende:
omdat op de website van het Voedingscentrum staat dat Omega 6 goed is
Eh? Je pakt de ongezonde meuk omdat het kwalitatief betere voer voor de gastvrouw is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:38 schreef Mange-tout het volgende:
naast dure muesli, maar die ga ik dan niet opeten, dat is voor haar
Sommig voer is nu eenmaal beter op z'n plek in de kliko dan in je lijf. Als het je lukt om dat niet meer te kopen, win!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:38 schreef Mange-tout het volgende:
Ik heb het dus weggegooid in het station. Ergens vind ik dat ook zonde,
Daar hebben we allemaal last van. De kunst is gewoontes aan te leren waardoor je minder excuses nodig hebt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:01 schreef Mange-tout het volgende:
Sorry als dit overkomt als excuseszoekerij, maar ik wilde gewoon de slechte eetdingen van die dag wat kaderen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Hypotheekofferte getekend, financiering is rond!Ik ben blij! Nu even kijken of we de sleuteloverdracht nog wat naar voren kunnen halen (eigenaren wonen er niet).
Moblo en mijn eigen koopperikelen indachtig: niet juichen voordat de koop rond isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Hypotheekofferte getekend, financiering is rond!Ik ben blij! Nu even kijken of we de sleuteloverdracht nog wat naar voren kunnen halen (eigenaren wonen er niet).
Ik ken de geschiedenis van jullie koopperikelen eigenlijk niet (meer), maar ik geef je groot gelijk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Moblo en mijn eigen koopperikelen indachtig: niet juichen voordat de koop rond is.
Gefeliciteerd met deze belangrijke stap, dat wel.
Dit is niet het huis waar de eigenaar naast woont toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis van jullie koopperikelen eigenlijk niet (meer), maar ik geef je groot gelijk!Toch voelde dit wel als de 'grootste' stap in het proces, de eigenaar hebben we afgelopen weekend nog gesproken en dat 'voelt' ook wel goed.
Nee, deze woont er achter (heus waarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is niet het huis waar de eigenaar naast woont toch?
Oh, en ik wil nog best een linkje, nu eindelijk ik dan ook toch.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
GB... tofheid
Dat ga ik vieren met een Fryske koffie ala uniek.
Cappuccino met verse slagroom beetje bruine suiker en een scheutje berenburg
Gefeli, GBtje!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Issie wakker?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef V1z0R het volgende:
vakantieverslaafde uniek
Kan je man weer lekker schaatsenlate reactie vanuit Verweggistan:SPOILER: voor Maria :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ook maar op bed![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
late reactie vanuit Verweggistan:![]()
Das niet vreemd he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn dat t rond is GB!
Net pilates en steps gedaan, ben flink moe.
Ja alles leuk en aardig maar ik heb het belangrijkste bestanddeel nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:52 schreef An24 het volgende:
Voor de ctreatievelingen onder ons![]()
http://www.boredpanda.org(...)-sioin-queenie-liao/
Wil je er eentje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja alles leuk en aardig maar ik heb het belangrijkste bestanddeel niet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:42 schreef Probability het volgende:
Li?
NWS / Door zigeuners gestolen kind teruggevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |