abonnement Unibet Coolblue
pi_132137593


Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining


Linkje naar het vorige deel:

Deze OP is hier te vinden
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132137616
Brand los.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132139958
Laat het stoppen met regenen! -O-

Obi is ergens tegenaan geknald en heeft er een wondje aan over gehouden op z'n kop, recht tussen z'n ogen :X arme drommel, moest ook een keer gebeuren met dat gekke gedrag van em. :')
pi_132140748

klein filmpje van mijn oude sok van 12 Wodan en mijn spring in het veld van 2 Yuno.


blij ei!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:51:01 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132154162

Billy in de stad vandaag.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132224009
Is het een vliegtuig? Superman? Nee een gekke miepmuts:

Op pakweg 2 meter hoogte....
pi_132241858
Even ene vraagje. Loebes wil mij overal achtereen volgen. Loop ik naar boven ligt hij aan de trap. Zit ik op de ban zit hij bij mij. enz enz. Maar als ik naar de wc ga wil hij dus ook mee. En als ik de deur dicht doet gaat hij keihard zitten mopperen. Hebben meer mensen dit? Ik vind het een beetje apart. Heel lief dat hij zo aan me hangt natuurlijk maar toch he ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:56:46 #8
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_132242062
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even ene vraagje. Loebes wil mij overal achtereen volgen. Loop ik naar boven ligt hij aan de trap. Zit ik op de ban zit hij bij mij. enz enz. Maar als ik naar de wc ga wil hij dus ook mee. En als ik de deur dicht doet gaat hij keihard zitten mopperen. Hebben meer mensen dit? Ik vind het een beetje apart. Heel lief dat hij zo aan me hangt natuurlijk maar toch he ^^
ja hoor, hier willen de honden (en katten) ook het liefst overal mee naartoe, incl de wc :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_132242084
Oh ja dat vergeet ik als ik boven ben en ik doe de deur van de kamer naar de gang dicht gaat hij mopperen. laat ik hem open en hij kan bij de trap liggen is er niks aan de hand.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:00:43 #10
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_132242245
en als je dan niet snel die wc deur open doet krabben ze gewoon de post naar de klote hoor _O-
soms zitten ze met zn 4en achter de deur te gillen dat ze óók naar binnen willen :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_132242325
Oh nee dat doet hij niet. Hij gaat alleen heeeeeeeeeeeeeelllll zielig zitten doen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:06:39 #12
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_132242540
gewoon aanstelleritus dus :P
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:41:56 #13
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_132253278
Schnaps gaat ook zitten zuchten alsof de wereld vergaat als hij vind dat ik te lang/ver weg ben :D Zelfs 's ochtends als ik naar zijn mening te lang in bed blijf liggen :')
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:47:51 #14
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132253455
:P Die van mij liggen er langer in dan ik, als ik opsta rolt Sjon door op mijn plek en dan slapen ze verder tot ik aangekleed ben en dan nog moet ik er uiteindelijk nog wel een of twee uit bed sleuren :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:12:21 #15
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_132256260
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh nee dat doet hij niet. Hij gaat alleen heeeeeeeeeeeeeelllll zielig zitten doen.
Hier precies hetzelfde!
Als iemand de kamer verlaat en het waagt de deur dicht te doen wordt Sam ook gek. Laten we de deur open is er niets aan de hand.

Als ik achter de tuin in ga moet meneer ook mee. Als ik 'm in huis laat is het piepen en blaffen.

Maar het mooie is dat als wij het huis echt verlaten, Sam dit feilloos aanvoelt en dan dus wel rustig is.

Soms word je er wel gefrustreerd van he? :P
pi_132256369
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:12 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde!
Als iemand de kamer verlaat en het waagt de deur dicht te doen wordt Sam ook gek. Laten we de deur open is er niets aan de hand.

Als ik achter de tuin in ga moet meneer ook mee. Als ik 'm in huis laat is het piepen en blaffen.

Maar het mooie is dat als wij het huis echt verlaten, Sam dit feilloos aanvoelt en dan dus wel rustig is.

Soms word je er wel gefrustreerd van he? :P
Ja ik vind het zo apart vooral omdat hij het dus prima vind als we weg gaan. Hij kan prima een paar uur alleen blijven. Dan gaat hij op zijn plek liggen en weet dat hij dan wat lekkers krijgt. De buurman zegt ook dat hij hem nooit hoort. En de huizen zijn hier echt ontzettend gehorig.

Maargoed hij zal wel heel veel van me houden ofzo ^^ Dat van naar de tuin toe gaan herken ik wel idd. Nu ook, Ik zit aan tafel achter de pc ligt hij bij me. Als ik nu zou opstaan en op de bank zou gaan zitten zou hij ook ergens in dat deel van de woonkamer gaan liggen.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:22:23 #17
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_132256596
Wij zijn gewoon hele lieve baasjes ;)

Ik weet niet of dit iets met een soort van verlatingsangst te maken heeft...
pi_132256757
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef Mubassie het volgende:
Wij zijn gewoon hele lieve baasjes ;)

Ik weet niet of dit iets met een soort van verlatingsangst te maken heeft...
Ik ook niet kan het me bijna niet voorstellen.

Maar het is wel typisch roedelgedrag. Kijk maar naar wolven als de Alpha opstaat en weg loopt gaat de rest mee.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:30:42 #19
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_132256867
Het zijn ook nog maar jonge honden he, denk dat dit wel gaat veranderen.
Sam is net 1 geworden, die verschillen :D

pi_132256926
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:30 schreef Mubassie het volgende:
Het zijn ook nog maar jonge honden he, denk dat dit wel gaat veranderen.
Sam is net 1 geworden, die verschillen :D

[ afbeelding ]
Loebes is 3 hoe ouder hij wordt hoe erger het wordt.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:58:49 #21
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132259785
Bij mij doet alleen Bil dat nogal graag, de rest ligt meestal ergens op een hoopje roedel te wezen :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132267012
Obi denkt serieus dat hij mij overal moet volgen tot vervelends toe. En hij is dus zo'n mafkees die deuren openmaakt en helaas kunnen we niet zomaar alle klinken hier veranderen of omhoog zetten. Gisteren moest ik dus nog even naar de supermarkt. Dus ik "probeer" stilletjes weg te gaan (er was zelfs bezoek in de huiskamer dus ik dacht naja dat gaat zeker lukken, niet dus). Obi had het door en hup bijkeuken-deur open, hup buitendeur open, ik stond al in de garage en dacht nog nahh dat zal hij niet doorhebben gehad, maar hoorde z'n hondenpootjes alweer buiten op de stoep. Ja hoor daar gaat de kleine garagedeur open..en staat ie bij mij in de garage.

Dus ik stuur hem terug naar binnen geef hem wat te snoepen en probeer het nog eens. Zeg nog tegen m'n vader "doe de deur maar op slot achter mij", maar dat had hij dus niet begrepen. Ik was maar heel even weg en later kom ik op de terugweg m'n vader op straat tegen met Obi. Had hij dus weer alle deuren opengemaakt en dit keer ook de zware grote garagepoort die met het vochtige weer best stroef gaat. En was ie op straat achter me aan gerend.. de goede kant ook nog op. En m'n vader er maar snel op z'n sloffen achteraan... Het is dat z'n hondenvriendje van hier tegenover net terugkwam van een wandeling en hij daar ook even naar toe wou gaan. *zucht*
  donderdag 17 oktober 2013 @ 17:22:54 #23
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132267244
Nou dat vind ik echt levensgevaarlijk!
Als ik wegga en ze niet mee kunnen geef ik ze een snoep en zeg ik lief zijn en tot strakjes ( :') ) en dan weten ze het en blijven ze op hun plek.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132267259
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef Nonneke het volgende:
en als je dan niet snel die wc deur open doet krabben ze gewoon de post naar de klote hoor _O-
soms zitten ze met zn 4en achter de deur te gillen dat ze óók naar binnen willen :')
Zo herkenbaar... :') Obi heeft hier de deuren in huis al flink toegetakeld.. omdat hij natuurlijk wanneer ie de deur open wil doen ook vaak genoeg mis slaat met z'n poot, naast de klink dus. Vooral als hij weer eens haast heeft... -O- Als hij ouder is en het straks beter weer is moeten sommige deuren beneden opnieuw geverfd.. Hij is nu al zo slim om het te laten als wij er bij zijn.. maarja hij heeft nog van die momenten..

[ Bericht 0% gewijzigd door CesarMilan op 17-10-2013 17:28:06 (typo) ]
pi_132267293
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat vind ik echt levensgevaarlijk!
Als ik wegga en ze niet mee kunnen geef ik ze een snoep en zeg ik lief zijn en tot strakjes ( :') ) en dan weten ze het en blijven ze op hun plek.
Daarom zijn hier standaard de deuren op slot, toen dus niet :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 17:48:10 #26
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_132268010
Lara ligt ook altijd bij mij in de buurt...
... Tenzij ik er niet ben, dan is iemand anders ook goed.

Als ik achter de computer zit, sleept ze haar fleecedekentje die kan op, om lekker, midden in de pad, naast me te komen liggen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_132270529
Ooh heerlijk de herkenbaarheid! Ik word ook overal gevolgd door mn jongens!

Morgenochtend gaan de heren heen als mannen en komen terug als je weet wel reuen....
Mn man zegt de hele dag al tegen Toby, morgen gaan je ballen eraf, waarop toby telkens terug komt met zn tennisbal... :')
Ik zal blij zijn als het achter de rug is
S. 2014
J. 2016
pi_132286810


Mn boeven gingen dekking zoeken vanmorgen :P
S. 2014
J. 2016
pi_132287388
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef CesarMilan het volgende:
Obi denkt serieus dat hij mij overal moet volgen tot vervelends toe. En hij is dus zo'n mafkees die deuren openmaakt en helaas kunnen we niet zomaar alle klinken hier veranderen of omhoog zetten. Gisteren moest ik dus nog even naar de supermarkt. Dus ik "probeer" stilletjes weg te gaan (er was zelfs bezoek in de huiskamer dus ik dacht naja dat gaat zeker lukken, niet dus). Obi had het door en hup bijkeuken-deur open, hup buitendeur open, ik stond al in de garage en dacht nog nahh dat zal hij niet doorhebben gehad, maar hoorde z'n hondenpootjes alweer buiten op de stoep. Ja hoor daar gaat de kleine garagedeur open..en staat ie bij mij in de garage.

Dus ik stuur hem terug naar binnen geef hem wat te snoepen en probeer het nog eens. Zeg nog tegen m'n vader "doe de deur maar op slot achter mij", maar dat had hij dus niet begrepen. Ik was maar heel even weg en later kom ik op de terugweg m'n vader op straat tegen met Obi. Had hij dus weer alle deuren opengemaakt en dit keer ook de zware grote garagepoort die met het vochtige weer best stroef gaat. En was ie op straat achter me aan gerend.. de goede kant ook nog op. En m'n vader er maar snel op z'n sloffen achteraan... Het is dat z'n hondenvriendje van hier tegenover net terugkwam van een wandeling en hij daar ook even naar toe wou gaan. *zucht*
wat lief dat je zijn gedrag beloond :{

kn/wil je geen klinken vervangen voor ronde wil een bagagespin ook nog wel eens helpen.
haak je om de klink en zet hem aan de andere zijde vast aan deur oog of wat dan ook .

dat heb je nu eenmaal als je een hond uit de top 3 kiest
http://www.alletop10lijstjes.nl/10-slimste-hondenrassen/
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:05:19 #30
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132287423
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:03 schreef JerryLee het volgende:

[..]

wat lief dat je zijn gedrag beloond :{

kn/wil je geen klinken vervangen voor ronde wil een bagagespin ook nog wel eens helpen.
haak je om de klink en zet hem aan de andere zijde vast aan deur oog of wat dan ook .

dat heb je nu eenmaal als je een hond uit de top 3 kiest
http://www.alletop10lijstjes.nl/10-slimste-hondenrassen/
:D Jij geilt echt op van die lijstjes he?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132287744
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:03 schreef JerryLee het volgende:

[..]

wat lief dat je zijn gedrag beloond :{

kn/wil je geen klinken vervangen voor ronde wil een bagagespin ook nog wel eens helpen.
haak je om de klink en zet hem aan de andere zijde vast aan deur oog of wat dan ook .

dat heb je nu eenmaal als je een hond uit de top 3 kiest
http://www.alletop10lijstjes.nl/10-slimste-hondenrassen/
Ik heb hier een sleutelhanger hangen ,
die in het zicht hangt ,en die ik meeneem als Luna niet mee mag .
Word ook getoond ,gaat ze al in de hal op haar rug liggen ,even kroelen voor ik weg ga en geen probleem .
Neem ik hem niet mee ,en heb ik verder wel alles aan zoals jas ,tas tec hoor ik haar na 5 meter al blaffen .
Gewoon de post halen ,vuilniszak naar buiten of geeft geen probleem want dan is het plaatje niet compleet .

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Jij geilt echt op van die lijstjes he?
geilt <mwah
houd er wel rekening mee
Wat kan/moet ik er van verwachten ?

net als FCI -klassen
waar is hij/zij voor bedoeld ?
Zelfs na uitspitten van kruisingen word er vaak een hoop duidelijk in de trend van :
Waarom doet hij dat .

Nemen ze een Cane Corso >vertaling: bewaker van het huis ,en als hij dat dan doet richting vreemden is die hond niet goed .
Je kan het een hoop sturen ,maar de basis haal je volgens mij niet uit .
Merk het nu zelf met mijn TBS-ertje ook weer .
Van het weekend was het erg nat ,dus minder uren buiten ,dinsdag had ik een stuiterbal .
Dus nieuwe routes ,nieuwe uitjes,blijven uitdagen .
Gister watertaxi en Hotel new York ,was weer eens wat anders .
Gisteravond was ze dan ook een stuk rustiger ,was genoeg geweest .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:28:16 #32
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132287951
Ja ik kijk ook naar karaktertrekken per ras hoor, logisch, maar die rankinglijstjes die je elke keer post, daar hecht ik dan weer geen enkele waarde aan :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132288148
Loebes weet dat hij mee mag als ik de keukenla openschuif. Liggen zakjes in om zijn troep mee op te ruimen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:35:44 #34
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132296976
Die arme arme arme arme Kees, die krijgt nooit aandacht.
Zelfs op de trap op kantoor ligt ze me op te wachten in hoop op een aaitje :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132301965
Zo Toby en Dexter zijn gecastreerd, wat kun je dan bezorgd zijn zeg... Iemand ervaring met trillen van de hond?
S. 2014
J. 2016
pi_132306917
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 18:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo Toby en Dexter zijn gecastreerd, wat kun je dan bezorgd zijn zeg... Iemand ervaring met trillen van de hond?
nawerking van de narcose.
Lage bloeddruk uit zich in kou
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:11:21 #37
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132307338
-O- Giant George is dood ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132311130
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef oh-oh het volgende:
-O- Giant George is dood ;(
levensverwachting 6-8
Heeft hij het goed gedaan ,al is het natuurlijk veel te kort om van elkaar te genieten. .
Alles onder de tien heb ik zelf weinig vrede mee .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:33:15 #39
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_132311516
Giant George.. :'(
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_132312987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef oh-oh het volgende:
-O- Giant George is dood ;(
Nee :'( heb genoten van zijn verhaal
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:05:11 #41
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132342555

Snoop Dog!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132344163
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Snoop Dog!
:D
pi_132347623
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef afterburner het volgende:
Is het een vliegtuig? Superman? Nee een gekke miepmuts:
[ link | afbeelding ]
Op pakweg 2 meter hoogte....
Haha, hoe heb je die foto gemaakt dan?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:06:39 #44
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132372690
Billy vandaag in de stad O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132435453
BAAS IK WIL NU...NAAR HUIS!

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:57:23 #46
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132441648
Kom maar mee, Billy weet de weg!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132472699
Kijk vrouwtje een grote berg bladeren .. Helemaal voor mij!!!


image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:57:33 #48
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132472719
:D Ja ik moet Kees ook weer es bedelven :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132472822
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:57 schreef oh-oh het volgende:
:D Ja ik moet Kees ook weer es bedelven :D
Flop berg bladeren.. Hond weg ^^

Wel een keer in de sneeuw met Rocky gebeurd.

Hop hop hop.. En weg was Rocky.. Die heb ik kunnen opgraven.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:01:43 #50
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132472859
Mehehehe ja, het is wel zo gepiept idd, maar ze haat het best wel.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132472916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Mehehehe ja, het is wel zo gepiept idd, maar ze haat het best wel.
Oh dat is dan wel weer een beetje zielig
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:03:22 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132472924
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef CesarMilan het volgende:
Obi denkt serieus dat hij mij overal moet volgen tot vervelends toe. En hij is dus zo'n mafkees die deuren openmaakt en helaas kunnen we niet zomaar alle klinken hier veranderen of omhoog zetten. Gisteren moest ik dus nog even naar de supermarkt. Dus ik "probeer" stilletjes weg te gaan (er was zelfs bezoek in de huiskamer dus ik dacht naja dat gaat zeker lukken, niet dus). Obi had het door en hup bijkeuken-deur open, hup buitendeur open, ik stond al in de garage en dacht nog nahh dat zal hij niet doorhebben gehad, maar hoorde z'n hondenpootjes alweer buiten op de stoep. Ja hoor daar gaat de kleine garagedeur open..en staat ie bij mij in de garage.

Dus ik stuur hem terug naar binnen geef hem wat te snoepen en probeer het nog eens. Zeg nog tegen m'n vader "doe de deur maar op slot achter mij", maar dat had hij dus niet begrepen. Ik was maar heel even weg en later kom ik op de terugweg m'n vader op straat tegen met Obi. Had hij dus weer alle deuren opengemaakt en dit keer ook de zware grote garagepoort die met het vochtige weer best stroef gaat. En was ie op straat achter me aan gerend.. de goede kant ook nog op. En m'n vader er maar snel op z'n sloffen achteraan... Het is dat z'n hondenvriendje van hier tegenover net terugkwam van een wandeling en hij daar ook even naar toe wou gaan. *zucht*
:@ Ik zou dat echt niet pikken. Die hond moet lekker normaal gaan doen :') Ga toch niet mijn eigen huis uitsluipen, kom nou toch _O-

Hier dus ook geen hond die me achtervolgt tot in 't toilet. Hij weet ook dondersgoed wanneer ik naar 't toilet, naar boven of naar buiten ga. Als ik naar buiten ga komt ie me wel even opzoeken voor een aai en dan is het ook klaar. Verder zal het hem interesseren dat ik op de pot zit :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:11:35 #53
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132473285
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

:@ Ik zou dat echt niet pikken. Die hond moet lekker normaal gaan doen :') Ga toch niet mijn eigen huis uitsluipen, kom nou toch _O-

Hier dus ook geen hond die me achtervolgt tot in 't toilet. Hij weet ook dondersgoed wanneer ik naar 't toilet, naar boven of naar buiten ga. Als ik naar buiten ga komt ie me wel even opzoeken voor een aai en dan is het ook klaar. Verder zal het hem interesseren dat ik op de pot zit :')
Haha ja ik zou daar ook korte metten mee maken hoor.
Mijn vogel gaat wel altijd mee naar de plee trouwens :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:11:54 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132473297
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat is dan wel weer een beetje zielig
Gelukkig voor Kees heb ik nog een oude!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132473439
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Gelukkig voor Kees heb ik nog een oude!
[ afbeelding ]
Wow die kijkt pissig ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:16:35 #56
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132473493
Ik zei toch dat ze t niks vindt _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:18:00 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132473540
Gisteravond was ze lief:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132473557
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei toch dat ze t niks vindt _O-
Dat is te zien ja.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132473573
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond was ze lief:
[ afbeelding ]
Dat is wel schattig ja.

Ga jij nog naar Texel dit jaar?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:18:56 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132473576
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wow die kijkt pissig ^^
Hahahahahahhah die lijkt echt boos te kijken inderdaad _O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:20:13 #61
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132473619
Ja ja, ze was echt not amused, dat laat ze altijd wel zien, de diva :')
Nope, geen Texel voor ons dit jaar ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132473625
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hahahahahahhah die lijkt echt boos te kijken inderdaad _O-
Heel dat snuitje straalt uit "ik wil dit niet!"
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132473640
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja ja, ze was echt not amused, dat laat ze altijd wel zien, de diva :')
Nope, geen Texel voor ons dit jaar ;(
Oke zonde dacht kan het altijd even vragen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:21:42 #64
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132473674
Niemand die wilde, en dat is het enige wat ik niet met de trein wil doen met vier honden en koffers.
Of ja, er gingen vriendinnen in juni en ik mocht mee maar toen kon ik geen vrij, ik heb dit jaar nog geen hele week verlof gehad ook.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:22:01 #65
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132473691
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heel dat snuitje straalt uit "ik wil dit niet!"
Dat snuitje zegt I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132473781
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Niemand die wilde, en dat is het enige wat ik niet met de trein wil doen met vier honden en koffers.
Of ja, er gingen vriendinnen in juni en ik mocht mee maar toen kon ik geen vrij, ik heb dit jaar nog geen hele week verlof gehad ook.
Oh dat is balen hoop dat je vrij kan krijgen nog dit jaar.

Ik zit er in de midweek van nieuwjaar. Lekker uit de teringherrie weg hier.

Hebben een huisje is weer eens wat anders dan hotel of kamperen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:26:02 #67
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132473806
Oh waar heb je een huisje?
Ik wil zooooooo graag eens naar Avanti met oud en nieuw!
Geen vuurwerk <3
Ik heb wss de week van kerst vrij maar dan ga ik niet weg.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132473886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh waar heb je een huisje?
Ik wil zooooooo graag eens naar Avanti met oud en nieuw!
Geen vuurwerk <3
Ik heb wss de week van kerst vrij maar dan ga ik niet weg.
Bij het rozendijkje. Weet niet of je dat wat zegt.

Maar is vlakbij de campings waar we altijd staan :)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:29:56 #69
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132473930
Geen idee!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132474101
Ken je camping 't woutershok?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:35:12 #71
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132474122
Nee, bij welke plaats is het?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132474240
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:42:29 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132474347
Wij gingen altijd naar O+ Zoutelande O+ ook altijd met honden, is op die parkjes geen probleem. Als je Roompot hebt of zo zal het wel een andere zaak zijn.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:44:15 #74
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132474409
Ik ga dus altijd hier: http://www.waddenparkavantitexel.nl/
Goedkoop, en zoveel honden als je wil en echt heel tof O+
Oh ik was wel meegevraagd naar dat park in Duitsland wat laatst bij Ik Vertrek was, maar ik ent die ouwe niet meer dus dat was geen optie.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132474444
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
Wij gingen altijd naar O+ Zoutelande O+ ook altijd met honden, is op die parkjes geen probleem. Als je Roompot hebt of zo zal het wel een andere zaak zijn.
Ook leuk. 2 jaar geleden geweest maar ik heb toch een voorliefde voor Texel ^^ wat locatisch die ik met de hond kan bezoeken dan he.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:45:53 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132474472
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ook leuk. 2 jaar geleden geweest maar ik heb toch een voorliefde voor Texel ^^ wat locatisch die ik met de hond kan bezoeken dan he.
Zoutelande blijft mijn favoriete plek op de hele wereld!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132474477
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dus altijd hier: http://www.waddenparkavantitexel.nl/
Goedkoop, en zoveel honden als je wil en echt heel tof O+
Oh ik was wel meegevraagd naar dat park in Duitsland wat laatst bij Ik Vertrek was, maar ik ent die ouwe niet meer dus dat was geen optie.
Ik ken dat park wel ja.

Maar ik zit altijd graag in de buurt van den burg.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:46:02 #78
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132474478
Texel is echt hondenwalhalla idd O+
En gewoon die lege stranden en zo.
Als ik later groot ben wil ik er echt gaan wonen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:46:23 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132474492
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ken dat park wel ja.

Maar ik zit altijd graag in de buurt van den burg.
Ik zit daar zo graag omdat er niks is _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132474560
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Texel is echt hondenwalhalla idd O+
En gewoon die lege stranden en zo.
Als ik later groot ben wil ik er echt gaan wonen O+
Moet je wel een baan daar hebben of trouwen met een texellaar geloof ik haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:48:47 #81
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132474577
Ja of mijn erfenis moet binnen komen of ik moet een prijs winnen idd :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132474668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja of mijn erfenis moet binnen komen of ik moet een prijs winnen idd :P
Ja als je genoeg betaald ben je welkom denk ik ^^

Maar ik vind Texel echt ontzettend leuk. Maar ik zou er niet willen wonen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:53:29 #83
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132474756
Oh ik wel, ik hou wel van helemaal niks O+
Maar vooralsnog hou ik ook na 13 jaar nog steeds wel onwijs van Maastricht.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132474809
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wel, ik hou wel van helemaal niks O+
Maar vooralsnog hou ik ook na 13 jaar nog steeds wel onwijs van Maastricht.
Maastricht mooie stad.

Ik ben een echte Brabantse ze krijgen me hier niet weg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132474891
Om een beetje ontopic te blijven. Loebes op Texel.


IMAG0884 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:57:44 #86
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132474895
Ik kan echt overal wonen, ik heb ook overal gewoond, maar hier vind ik het echt tof, en op Texel :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:01:31 #87
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132475021





Zucht...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132475067
Als ik buiten Brabant ga wonen is het ook meteen naar Zweden of Engeland. Maar gezien ik echt een papa en mama's kindje ben. Gaat me dat niet lukken of ze moeten mee gaan. Bel mijn moeder bijna iedere dag en ga zeker eens per week langs. Klinkt weinig maar ze wonen niet om de hoek.

Klinkt triest ik weet het

:@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132475083
quote:
Leuk he O+
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:08:21 #90
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132475259
Ik hou vooral zo van die dijk, mijn lievelingsfoto van Karel is daar ook genomen, die heb ik als achtergrond op mijn pc:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132478092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou vooral zo van die dijk, mijn lievelingsfoto van Karel is daar ook genomen, die heb ik als achtergrond op mijn pc:
[ afbeelding ]
<3
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_132479640
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou vooral zo van die dijk, mijn lievelingsfoto van Karel is daar ook genomen, die heb ik als achtergrond op mijn pc:
[ afbeelding ]
Mooi hoor O+

Ik blijf deze tof vinden


image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132504192
quote:
Het onderwerp is soms iets te snel voor de sluitertijd ,maar in het algemeen vind ik dat je kwalitatief mooie foto's schiet .
Welke camera of telefoon word gehanteerd als ik vragen mag .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:56:45 #94
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132504346
:@ Ik durf het je niet te zeggen eerlijk gezegd, zou ik thuis moeten checken op de back up schijf.
Ik gok dat ik hier net mijn afgeragde derde hands Canon 300D had?
Telefoonpics maak ik niet, ik had meestal een superzoom camera in mijn tas ( Olympus SP820 was de laatste ) ( nu niet, nu gebruik ik zo een schijt Lumix :r , kan ik echt niks mee!) en soms pak ik de spiegelreflex mee.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132504568
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:56 schreef oh-oh het volgende:
:@ Ik durf het je niet te zeggen eerlijk gezegd, zou ik thuis moeten checken op de back up schijf.
Ik gok dat ik hier net mijn afgeragde derde hands Canon 300D had?
Telefoonpics maak ik niet, ik had meestal een superzoom camera in mijn tas ( Olympus SP820 was de laatste ) ( nu niet, nu gebruik ik zo een schijt Lumix :r , kan ik echt niks mee!) en soms pak ik de spiegelreflex mee.
Mijn compact is pleite dus als ik nu beetje fatsoenlijke foto's wil moet de DSLR mee. Maar dat is altijd zo'n gesleep he haha.

Maar kun je vaak wel beter foto's mee maken als ze zo bewegen. Althans mijn compact was echt rete traag :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:13:59 #96
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132504601
Ja, als ik echt actiefoto's wil schieten moet dat met de DSLR.
Maar mijn zoomlens is ook stuk, ik heb nu alleen nog maar mijn pancake erop, dus eigenlijk schiet ik daar ook niks mee op _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132504645
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja, als ik echt actiefoto's wil schieten moet dat met de DSLR.
Maar mijn zoomlens is ook stuk, ik heb nu alleen nog maar mijn pancake erop, dus eigenlijk schiet ik daar ook niks mee op _O-
Ik weet niet welke je pancake is. Haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:38:43 #98
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132505029
Pancake lens, daarom schiet ik nu alleen nog maar portretten zowat :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132505593
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Pancake lens, daarom schiet ik nu alleen nog maar portretten zowat :')
[ afbeelding ]
Oh wacht vast brandpunt haha.

Goeiemorgen cora.

Ik weet niet hoe het bij canon zit hoor. Maar ik heb een Nikon en daarvan staan er best veel 18-55 en 18-105 goedkoop op mp enzo. Zijn nieuw ook niet heel duur. Maar weet niet welke zoomlens je had. En anders kun je het altijd eens in tot vragen.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:08:08 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132505634
Ja ik ben bijna jarig, dus ik wacht wel ff, vraag ik er een kado, ik had een 18-200 en vond die wel ideaal eigenlijk. Kitlens hoef ik niet, ik wil echt goede zoom.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132505793
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben bijna jarig, dus ik wacht wel ff, vraag ik er een kado, ik had een 18-200 en vond die wel ideaal eigenlijk. Kitlens hoef ik niet, ik wil echt goede zoom.
Dure cadeautjes haha.

18-200 is wel ideaal bereik.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:16:26 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132505818
Ja ik wil die of groter ieg.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132505848
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik wil die of groter ieg.
Ik heb zelf de 35mm, 18-55 (zat erbij) en de 70-300

Ieder heeft zijn eigen doeleinde.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132505889
ja ja serieuze kilo's dus .
met mijn 1000D wil het ook wel lukken ,maar het gesleep .(70-300)
Wil nu iets kleins met flits en het liefst waterdicht
Samsung Galaxy phone is enkel geschikt voor stillevens .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_132505937
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:20 schreef JerryLee het volgende:
ja ja serieuze kilo's dus .
met mijn 1000D wil het ook wel lukken ,maar het gesleep .(70-300)
Wil nu iets kleins met flits en het liefst waterdicht
Samsung Galaxy phone is enkel geschikt voor stillevens .
Nikon coolpixs schijnt een hele goeie compact te zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:24:14 #106
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132505965
Ik kon met die Olympus superzoom dingen altijd prima uit de voeten.
http://www.bol.com/nl/p/olympus-sp-820uz-zwart/9200000008893634/
Deze had ik, ik heb helaas de usb aansluiting gesloopt :')
Ik mol mijn camera's echt altijd, die dingen zitten altijd zonder hoesje in mijn handtas :@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:24:52 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132505979
40 keer optische zoom die Olympus ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:26:36 #108
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132506023
En hij is qua gewicht en handzaamheid net wat kleiner dat die coolpixdingen en zo.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132506033
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:24 schreef oh-oh het volgende:
40 keer optische zoom die Olympus ^O^
Mag je wel een vaste hand hebben .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:28:22 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132506066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:26 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Mag je wel een vaste hand hebben .
Is niet digitaal hoor, optisch, en echt heel erg goed te doen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132507187
Digitaal zoomen nooit doen.. is echt funest ...optisch veel beter.

Maar het begint hier op fot te lijken haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 24 oktober 2013 @ 11:15:27 #112
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132507220
Nee daarom zeg ik, 40 keer optische zoom heeft dat kleine cameraatje!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132507292
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee daarom zeg ik, 40 keer optische zoom heeft dat kleine cameraatje!
Ja zag ik :) was ook gewoon in het algemeen bedoeld :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:50:23 #114
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132549027


Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132549496
stuiter stuiter stuiter ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:05:44 #116
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132549540
Ja hij mocht ff uitrazen , er waren eindelijk geen skaters op de skatebaan vandaag, hij racet nergens zo graag als daar :')
En natuurlijk had ik alleen de crappy cam bij me -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132549602
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij mocht ff uitrazen , er waren eindelijk geen skaters op de skatebaan vandaag, hij racet nergens zo graag als daar :')
En natuurlijk had ik alleen de crappy cam bij me -O-
het idee is duidelijk ^O^

Loebes is vandaag een beetje.. druk ^^

Maar Heb hem net tijdens het wandelen flink aan het werk gezet en nu is meneer moe ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:14:37 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132549871
Sjon staat echt al de hele week stijf van de prikkels van die wind en de vallende blaadjes.
Hij loopt echt te loeien en te gillen om niks.
Gelukkig heeft ie even een beetje kunnen rennen nu, ik hoop dat het helpt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132550082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Sjon staat echt al de hele week stijf van de prikkels van die wind en de vallende blaadjes.
Hij loopt echt te loeien en te gillen om niks.
Gelukkig heeft ie even een beetje kunnen rennen nu, ik hoop dat het helpt.
Ja apart hoe ze daar op reageren. Hier waren ze aan het bladblazen van de gemeente. Al die rondvliegende blaadjes enzo.. Loebes gek.. mannen vonden het prachtig. En ik zat de hele ochtend met een hyper hond.

Agh nu is het wachten op de sneeuw :')
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:23:06 #120
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132550157
Sjon in de sneeuw is vanaf dag 1 geen succes geweest....
_O- _O- _O-
Boze caviakneus _O- _O- _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:45:49 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_132550949
Geen idee of het in Europa ook speelt, maar:

Jerky treat mystery: Nearly 600 pets dead; still no source, FDA says



Van die platgeslagen stukken kip geef ik mijn hond best vaak :X :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_132550963
Oh f*ck dat krijgt ons Loebes ook best veel.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:46:19 #123
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132550964
Oh ik maak dat zelf, ik koop dat niet prefab, is dat dat chinese gedoe?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:46:34 #124
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_132550975
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik maak dat zelf, ik koop dat niet prefab, is dat dat chinese gedoe?
Yep..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:47:07 #125
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132550995
Blugh. Blij met mijn droogoven ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:48:30 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_132551044
Ik koop deze dingen meestal bij de Aldi voor iets van 3 euro nog iets per zakje, maar die importeert ze vast ook uit China ofzo. Waar zou je kunnen navragen of dit ook in NL zou kunnen spelen? Bij de Nederlandse voedsel- en warenautoriteit?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_132551054
Ik heb niet de mogelijkheden om dat zelf te maken helaas.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132551065
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Perrin het volgende:
Ik koop deze dingen meestal bij de Aldi voor iets van 3 euro nog iets per zakje, maar die importeert ze vast ook uit China ofzo. Waar zou je kunnen navragen of dit ook in NL zou kunnen spelen? Bij de Nederlandse voedsel- en warenautoriteit?
Denk het wel ik haal ze altijd bij de AH.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:49:21 #129
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551075
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb niet de mogelijkheden om dat zelf te maken helaas.
Je kan een droogoven kopen? Kost niks zo een ding.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132551090
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je kan een droogoven kopen? Kost niks zo een ding.
Wat is niks en hoe groot zijn die dingen?

Heb net nieuwe auto gekocht dus money is op.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:50:48 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551120
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat is niks en hoe groot zijn die dingen?

Heb net nieuwe auto gekocht dus money is op.
:P Ja kijk, prioriteiten.
34 euro of zo, en zo groot als een friturepan :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132551180
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:P Ja kijk, prioriteiten.
34 euro of zo, en zo groot als een friturepan :D
Ik doe wel regelmatig kippetjes koken dus zo slecht is het nog niet. Auto ligt hier vrij hoog in de prioriteiten. afhankelijk van voor werk.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:56:28 #133
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551321
Maar gekookte kip is niet zo goed, kun je beter rauw geven joh!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:57:51 #134
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132551364
oh-oh ken jij tatrahonden? Ik had er nooit van gehoord tot een fokker van die honden bij ons voer kwam halen. De kop is net een Golden, maar ze zijn een stuk groter, witter (al komt dat witte nu behoorlijk overeen ;() en minder 'ECHT ALLES is leuk'

Hij haalt soms een pup uit Polen om te kijken of dat wat is voor de fok en hij heeft dus altijd zo'n pup of volwassen hond mee, voor t socialiseren enzo. Zo'n pup van 16 weken is bijna groter dan Charlie _O-
Heerlijke grote poten O+

Goldens ga ik niet meer kopen met het doorgefokte gebeuren, maar dit is zeker een kanshebber
http://home.kpn.nl/~ewakalina/index.html


O+ O+ O+ O+ O+ O+


BAM! Bakbeest.

Dit is een beter topic hiervoor :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:58:50 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132551397
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:02:25 #136
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551516
Ik ken wel een Aziatische Owcharka, is dat weer wat anders?
Ik ben niet zo een ster in die rassen haha.
Vriendin van me heeft er een van weken nu, 25 kilo al :') _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:03:43 #137
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132551569
Ja die is wel anders, vind m ook lelijker :@
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:05:14 #138
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551625
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ja die is wel anders, vind m ook lelijker :@
Staat ook Owcharka onder die ene foto van je :D
Oh nee bijna.
Nou er zijn een paar van die rassen die zo op elkaar lijken ieg.\
Ik zoek zo ff foto voor je van dat mormel van die vriendin van me.
Ze heeft de halve aarde afgezocht voor een ongecoupeerd exemplaar :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132551680
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Maar gekookte kip is niet zo goed, kun je beter rauw geven joh!
Nee rauwe kip krijgt hij niet. Hoezo is gekookte kip niet goed?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132551715
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
oh-oh ken jij tatrahonden? Ik had er nooit van gehoord tot een fokker van die honden bij ons voer kwam halen. De kop is net een Golden, maar ze zijn een stuk groter, witter (al komt dat witte nu behoorlijk overeen ;() en minder 'ECHT ALLES is leuk'

Hij haalt soms een pup uit Polen om te kijken of dat wat is voor de fok en hij heeft dus altijd zo'n pup of volwassen hond mee, voor t socialiseren enzo. Zo'n pup van 16 weken is bijna groter dan Charlie _O-
Heerlijke grote poten O+

Goldens ga ik niet meer kopen met het doorgefokte gebeuren, maar dit is zeker een kanshebber
http://home.kpn.nl/~ewakalina/index.html

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+ O+ O+

[ afbeelding ]
BAM! Bakbeest.

Dit is een beter topic hiervoor :+
Wat een knapperdjes!!!!! O+
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:07:53 #141
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551723
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee rauwe kip krijgt hij niet. Hoezo is gekookte kip niet goed?
Geen voedingswaarde. Chico krijgt het omdat ie niks anders eet soms.
Rauw is veel beter, hoef je ook niet op te passen met botjes en zo.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132551760
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geen voedingswaarde. Chico krijgt het omdat ie niks anders eet soms.
Rauw is veel beter, hoef je ook niet op te passen met botjes en zo.
Het is kipfilet.. Netjes in stukjes gesneden en gedaan. Het hoeft ook geen voedingswaarde te hebben het is meer een extratje
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:08:46 #143
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551761
Oh ja deze droogoven heb ik
Ik heb dat ding al een jaar of 6 denk ik, paar welbestede eurootjes waren dat!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:09:07 #144
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551777
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het is kipfilet.. Netjes in stukjes gesnedenen gedaan. Het hoeft ook geen voedingswaarde te hebben het is meer een extratje
Duur extraatje dan. Geef m dan iets om op te kauwen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132551843
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Duur extraatje dan. Geef m dan iets om op te kauwen.
Het zijn van die randjes met van die rode dingetjes van de kipfilet enzo. Ik snijd dat eraf. Maar ik kan het weg gooien of ik maak er loebesje blij mee.

Dingen om op te Kouwen heeft hij ook. Hond komt niks tekort.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:12:22 #146
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551884
Oh ik dacht dat je hem complete gekookte kipfilet gaf, dat is tamelijk zinloos namelijk als extraatje :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132551939
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat je hem complete gekookte kipfilet gaf, dat is tamelijk zinloos namelijk als extraatje :D
Nee joh. Alleen als hij flink aan de schijterij is. _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:14:09 #148
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551951

Hier dat kalf van die vriendin van me.
Ter vergelijking, zo is mijn buggy normaal gevuld :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132551968
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dat kalf van die vriendin van me.
Ter vergelijking, zo is mijn buggy normaal gevuld :')
[ afbeelding ]
Oh .. ik willuhm
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:15:00 #150
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132551977
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee joh. Alleen als hij flink aan de schijterij is. _O-
:D Ja als je zegt dat je regelmatig kippetjes kookt als we het over hondensnacks hebben :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:15:46 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552005
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh .. ik willuhm
Oh ik voor geen goud, beest is nu al waaks, is 15 weken. Als haar man drie dagen niet thuis is moeten ze hem al corrigeren als hij het erf op komt :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132552037
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Ja als je zegt dat je regelmatig kippetjes kookt als we het over hondensnacks hebben :D
Ja doe ik ook. Eet namelijk best veel kip. Is eigen slacht van mijn oom. prima happy kippies enzo.. Of althans dat waren ze.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132552046
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh ik voor geen goud, beest is nu al waaks, is 15 weken. Als haar man drie dagen niet thuis is moeten ze hem al corrigeren als hij het erf op komt :')
Zijn die zo pittig?
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:18:17 #154
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552093
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja doe ik ook. Eet namelijk best veel kip. Is eigen slacht van mijn oom. prima happy kippies enzo.. Of althans dat waren ze.
Ja maar dan geef je hem toch niet die hele gekookte kip? Alleen maar wat frutsels?
Nevermind hoor _O-

Hier is ie 13 weken:

14 weken, en haar man is geen kleintje :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:18:53 #155
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552122
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zijn die zo pittig?
Ja, daar is ie ook voor bedoeld, voor de bewaking, voor buiten, voor de veestapel!
Hij komt ook echt uit de bergen ergens, waar ze daar nog voor gebruikt worden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132552192
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja maar dan geef je hem toch niet die hele gekookte kip? Alleen maar wat frutsels?
Nevermind hoor _O-

Hier is ie 13 weken:
[ afbeelding ]
14 weken, en haar man is geen kleintje :')
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik net haha. Maar dan is het nog wel geregeld dat hij dat krijgt. Ik eet zeker 3-4 keer per week kippie En als ik dan die frutsels van hem heb gekookt en dan krijgt hij niet alles in 1 x. Hij schrokt het toch naar binnen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132552210
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja maar dan geef je hem toch niet die hele gekookte kip? Alleen maar wat frutsels?
Nevermind hoor _O-

Hier is ie 13 weken:
[ afbeelding ]
14 weken, en haar man is geen kleintje :')
[ afbeelding ]
Schitterend beest, Maar zou idd niks voor hier zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:22:27 #158
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552271
Ik vind het leuk om hem een paar keer per jaar te zien.
Voorlopig doet ie geen fuck ook, alleen maar slapen, want hij moet groeien _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:22:59 #159
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552297
Oh wacht, ik zal nog ff laten zien wat voor een gaten ie graaft in de tuin _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:24:12 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552339
:')

Was ie ook es ff een half uur actief...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132552358
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef oh-oh het volgende:
:')
[ afbeelding ]
Was ie ook es ff een half uur actief...
Dat zijn geen gaten dat is een complete krater.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:25:34 #162
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552396
Ja, gelukkig heeft ze er wel plek voor :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132552423
Zijn mooie honden, maar na deze wil ik bewust voor een kleiner hondje gaan.
pi_132552433
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja, gelukkig heeft ze er wel plek voor :D
Moet wel ook met zo'n paard. Maar ik vind het wel een ontzettend mooi beest om te zien.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132552509
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef oh-oh het volgende:
:')
[ afbeelding ]
Was ie ook es ff een half uur actief...
Hahaha ja dit herken ik, op de boerderij hadden we ook van die enorme kraters, die van ons zaten dan achter de mollen aan
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:29:32 #166
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552522
Ik lach me rot om wat ie allemaal uitvreet.
Vandaag ligt ie al de hele dag in de stal Vlaamse reuzen te likken :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132552598
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik lach me rot om wat ie allemaal uitvreet.
Vandaag ligt ie al de hele dag in de stal Vlaamse reuzen te likken :P
En verder doet hij niets bij ze?
pi_132552627
haha, net als rocky en mijn konijn vroeger. eerst rocky achter het konijn aan.. vervolgens het konijn achter rocky aan ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:36:06 #169
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552740
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:31 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

En verder doet hij niets bij ze?
Nee hij is heel erg lief voor al haar andere dieren. Ze heeft varkens, schapen, ezels, paarden, pony's, konijnen. Hij bewaakt ze alleen wat erg goed, hij laat haar andere honden er ook niet bij :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132552748
Mijn vorige hond was ook lief en leuk met de konijnen, maar met deze durf ik dat niet. Als ze zou beginnen te likken is het om een andere reden 8-)
pi_132552789


Dat is wel groot voordeel met dit soort rassen, ze beschermen alles wat bij de 'roedel' hoort met hun leven
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:38:07 #172
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552820
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is wel groot voordeel met dit soort rassen, ze beschermen alles wat bij de 'roedel' hoort met hun leven
Ik zou dat in mijn situatie geen voordeel noemen en totaal niet handig vinden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132552823
Dit is wel heel lief
pi_132552841
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is wel groot voordeel met dit soort rassen, ze beschermen alles wat bij de 'roedel' hoort met hun leven
Zou voor mij niks zijn. teveel kleine koters.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:39:25 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132552870
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dat kalf van die vriendin van me.
Ter vergelijking, zo is mijn buggy normaal gevuld :')
[ afbeelding ]
Die lijkt er zo meer op dan hoe ik ze op google zag. En idd, allemaal gecoupeerd ook :r
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:39:55 #176
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132552886
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die lijkt er zo meer op dan hoe ik ze op google zag. En idd, allemaal gecoupeerd ook :r
Ja die van haar niet maar ze is heel lang op zoek geweest.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:41:13 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132552938
Tatra is ook wel meer op de baas gericht dan een Golden, het is geen blije omg alles is leuk yeah yeah whooooo

Maar wat ben ik blij dat hij die beesten altijd meeneemt :D Pupknuffelen O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:42:23 #178
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132552977
Het zijn ook echt van die dikke bollen wol, en volwassen gewoon prachtig mooi groot O+.

En nog lang niet zo doorgefokt als de rest van 't spul in Nederland w/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132552999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zou voor mij niks zijn. teveel kleine koters.
Tja dan zit je er wel mee als kinderen te hard met elkaar stoeien dat de hond het direct voor het eigen kind zal op nemen met alle gevolgen van dien.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:45:01 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553068
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:42 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja dan zit je er wel mee als kinderen te hard met elkaar stoeien dat de hond het direct voor het eigen kind zal op nemen met alle gevolgen van dien.
Ja, ik zou een hond dus nooit in zo een situatie brengen. Te groot risico. Als het mis gaat gaat het ook meteen goed mis. Die van die vriendin van me gaat in de kennel als de tuinman er is of de poetsvrouw, als de postbode komt gaat ie ook achter slot en grendel, nu al, met 15 weken.
Maar zij heeft zoveel ruimte dat hij niet van haar grond af hoeft als dat niet meer gaat, dat vind ik wel een voorwaarde om zo een hond te nemen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:46:16 #181
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132553106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja, ik zou een hond dus nooit in zo een situatie brengen. Te groot risico. Als het mis gaat gaat het ook meteen goed mis. Die van die vriendin van me gaat in de kennel als de tuinman er is of de poetsvrouw, als de postbode komt gaat ie ook achter slot en grendel, nu al, met 15 weken.
Maar zij heeft zoveel ruimte dat hij niet van haar grond af hoeft als dat niet meer gaat, dat vind ik wel een voorwaarde om zo een hond te nemen.
Nou, zo'n hond hoef ik ook niet in huis nee :') Baasgericht is allemaal prima, maar het moet niet te gek worden :N

Dan moet je inderdaad een groot stuk land hebben en daar lekker met je hond gaan zitten :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:48:19 #182
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553175
Net als al die mensen die toch persé een fila willen, dat zijn ook echt niet zulke honden, die moeten ook op een lap grond zitten en er niet af hoeven, dan kan dat prima. Risico is gewoon te groot.
Andere vriendin van me fokte vroeger fila's, was er een reu voor een dekking, konden ze hun eigen tuin niet meer in, die kwam dus dwars door het keukenraam naar binnen om hun aan te vallen in hun eigen huis :X
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132553220
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:42 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja dan zit je er wel mee als kinderen te hard met elkaar stoeien dat de hond het direct voor het eigen kind zal op nemen met alle gevolgen van dien.
Ja dat zou voor mij niet werken. Hond moet overal mee naartoe kunnen is 1 grote eis bij ons. En zeker bij scouting al die koters die rondrennen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132553260
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Net als al die mensen die toch persé een fila willen, dat zijn ook echt niet zulke honden, die moeten ook op een lap grond zitten en er niet af hoeven, dan kan dat prima. Risico is gewoon te groot.
Andere vriendin van me fokte vroeger fila's, was er een reu voor een dekking, konden ze hun eigen tuin niet meer in, die kwam dus dwars door het keukenraam naar binnen om hun aan te vallen in hun eigen huis :X
Die moet je ook direct onder de duim houden. Anders niet aan beginnen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:50:50 #185
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553266
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat zou voor mij niet werken. Hond moet overal mee naartoe kunnen is 1 grote eis bij ons. En zeker bij scouting al die koters die rondrennen.
Nou ja, imo werkt dat gewoon pertinent niet als je in een stad woont en ermee over straat moet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:51:04 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132553275
Dan is de Tatra wel iets minder fel dan die Aziaat, trouwens. Maar ja, die fokker neemt die beesten ook echt overaaaaaaaaaaal mee naartoe. Ze zijn ook wel baasgericht, absoluut, maar ik zou het meer een wat fellere Golden willen noemen :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:51:15 #187
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553282
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:50 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Die moet je ook direct onder de duim houden. Anders niet aan beginnen.
Ja nou, de eigenaar van de reu ging ff weg terwijl die honden in de tuin hun ding deden.
Woeps :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:51:42 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132553296
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Net als al die mensen die toch persé een fila willen, dat zijn ook echt niet zulke honden, die moeten ook op een lap grond zitten en er niet af hoeven, dan kan dat prima. Risico is gewoon te groot.
Andere vriendin van me fokte vroeger fila's, was er een reu voor een dekking, konden ze hun eigen tuin niet meer in, die kwam dus dwars door het keukenraam naar binnen om hun aan te vallen in hun eigen huis :X
Godverdomme zeg :') Dat is toch ook niet normaal :o
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132553307
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ja, imo werkt dat gewoon pertinent niet als je in een stad woont en ermee over straat moet.
Daarom zou ik het ook nooit doen.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:52:33 #190
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553337
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
Dan is de Tatra wel iets minder fel dan die Aziaat, trouwens. Maar ja, die fokker neemt die beesten ook echt overaaaaaaaaaaal mee naartoe. Ze zijn ook wel baasgericht, absoluut, maar ik zou het meer een wat fellere Golden willen noemen :')
Ja nou ja, ik denk dat er vast socialere lijnen zijn mss?
Zij wilde pertinent een hond voor de bewaking, haar mechelaren worden oud, en bovendien zijn de mechels niet zo goed met het kleinvee als deze. Hij mag ook niet te sociaal worden want dan is hij niet meer nuttig :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:53:49 #191
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553386
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Godverdomme zeg :') Dat is toch ook niet normaal :o
Nee, ik kan er nachtmerries van krijgen he, van die tokkies, die dan toch een lekker stoere hond willen blablabla.
Net als met Karel, mijn hond was de pineut van die aso's met hun onopgevoede honden, want wie doet hun nou wat? Zij kunnen overal lopen want hun honden krijgen toch nooit wat.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:54:00 #192
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132553393
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja nou ja, ik denk dat er vast socialere lijnen zijn mss?
Zij wilde pertinent een hond voor de bewaking, haar mechelaren worden oud, en bovendien zijn de mechels niet zo goed met het kleinvee als deze. Hij mag ook niet te sociaal worden want dan is hij niet meer nuttig :D
Ik heb geen flauw idee wat de link tussen de twee is en of die er is, zal die vent de volgende keer eens vragen.

Als hij deze honden eruit laat kan ik ze ook gewoon aaien e.d., maakt allemaal niet uit. Gaan gewoon blij je hand likken, wel minder enthousiast dan een Golden trouwens vond ik. Maar als ik die fokker een mep zou geven zouden ze me opeten denk ik (8>
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:56:28 #193
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553469
Oh ja, als zij erbij is kan ik Ice ook gewoon ( nog wel ) knuffelen en aaien en zo hoor.
Maar we zaten op show en hij lag op zijn plek en als zij dan ff weg was als ik net aan kwam dan lag ie al te brommen, en naar mijn honden te grijpen. Met haar erbij deed ie dat nog niet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132553484
Ik vraag me weleens af wat Loebes zal doen als er snachts een inbreker binnen komt.. Waarschijnlijk gaat hij alles aanwijzen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132553498
Familie van mij heeft een Pyreneese Berghond, dat zijn ook mooie dieren.
pi_132553499
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, als zij erbij is kan ik Ice ook gewoon ( nog wel ) knuffelen en aaien en zo hoor.
Maar we zaten op show en hij lag op zijn plek en als zij dan ff weg was als ik net aan kwam dan lag ie al te brommen, en naar mijn honden te grijpen. Met haar erbij deed ie dat nog niet.
En het ziet er zo lief uit he ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:57:35 #197
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553502
Die van mij zouden wel blaffen maar hem wel meteen bespringen voor knuffels :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132553517
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij zouden wel blaffen maar hem wel meteen bespringen voor knuffels :')
Ja precies _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:58:21 #199
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553526
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En het ziet er zo lief uit he ^^
Haha ja, ik moet zeggen, ik ben blij dat ik m nu als pup gezien heb. Ik heb er buiten mee gelopen, en binnen ook een paar keer heen en weer door de ring en door de hal. Volgende keer kan ik er denk ik mss al niet meer aankomen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132553545
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja, ik zou een hond dus nooit in zo een situatie brengen. Te groot risico. Als het mis gaat gaat het ook meteen goed mis. Die van die vriendin van me gaat in de kennel als de tuinman er is of de poetsvrouw, als de postbode komt gaat ie ook achter slot en grendel, nu al, met 15 weken.
Maar zij heeft zoveel ruimte dat hij niet van haar grond af hoeft als dat niet meer gaat, dat vind ik wel een voorwaarde om zo een hond te nemen.
Tja je moest eens weten hoe simpel sommige mensen denken, heb destijds ook een herplaatser gehad, arme beest heeft zijn groei periode in de kennel doorgebracht omdat hij zo fel zou zijn, heb het dier anderhalf jaar gehad nooit geen problemen, je heb je aan bepaalde 'regels' te houden, helaas door zijn kenneltijdperk waren zijn heupen geheel kapot van het op de achterpoten staan en heb hem toen in laten slapen.

Hier is wel zo, een vriend word absoluut als vriend ontvangen, heb een hele goede vriend en de honden zijn dan helemaal door het dolle, ook als mijn vader langskomt zijn ze enthousiast en met wandelen komen we vaak ook bekenden tegen die ze ook vrolijk begroeten, ik hoef ze dus niet doorlopend te socialiseren zoals bij de owcharka nodig is.
pi_132553559
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Haha ja, ik moet zeggen, ik ben blij dat ik m nu als pup gezien heb. Ik heb er buiten mee gelopen, en binnen ook een paar keer heen en weer door de ring en door de hal. Volgende keer kan ik er denk ik mss al niet meer aankomen.
Toch apart he.. Kunnen ze niet zoiets fokken ook zo groot enzo.. Maar dan met het karakter van een Labrador ofzo :P
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:00:42 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553610
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Toch apart he.. Kunnen ze niet zoiets fokken ook zo groot enzo.. Maar dan met het karakter van een Labrador ofzo :P
O+ Ierse wolfshond FTW O+
Oh kijk, zo lag ie de hele dag he.
Niet wakker te schoppen :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132553625
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

O+ Ierse wolfshond FTW O+
Oh kijk, zo lag ie de hele dag he.
Niet wakker te schoppen :')
[ afbeelding ]
Dat buikjeee O+ O+ O+ O+

Ierse wolfhond ken ik wel.. volgens mij staat die altijd tegenover ons op de camping ff kijken.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:01:40 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553640
Dat puppypiemeltje O+
Haha kom ik deze weer tegen in die map :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:02:40 #205
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553678
Ier:

Ik kom altijd mensen tegen die hebben er 3 O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132553683
Nee is toch een andere hond die ik in gedachten had.

Ik ben eigenlijk verliefd op de Deense dog.. maar dan durft mijn moeder niet meer op bezoek te komen. terwijl dat echt zulke lieverds zijn,
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:03:31 #207
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553702

Nou ja, doggen worden zo niet oud, en ze kunnen zo kwijlen, niks voor mij.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132553706
Leuke foto's, ben alleen niet zo van die halty banden. Getrek aan de kop en nek.
pi_132553718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, doggen worden zo niet oud, en ze kunnen zo kwijlen, niks voor mij.
microvezeldoekjes voor de win.. Ze kwijlen idd wel. Maar dat doen zo onderhand alle honden die ik leuk vind ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:07:40 #210
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553799
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:03 schreef No.name.for.me het volgende:
Leuke foto's, ben alleen niet zo van die halty banden. Getrek aan de kop en nek.
Oh ja, ach, ik kom ze ook maar zo tegen he!
TP, ik kwam vandaag mijn vaste dog nog tegen tussen de middag, Hannibal.
Oude foto:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:08:14 #211
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553819
En heuj, dit luxepaardje houdt van kleine schone hondjes nou eenmaal, geen haren, geen stank etc, dus ik hoef ook geen gekwijl :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132553901
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:08 schreef oh-oh het volgende:
En heuj, dit luxepaardje houdt van kleine schone hondjes nou eenmaal, geen haren, geen stank etc, dus ik hoef ook geen gekwijl :D
Dat wil ik ook, ik heb hier ruim de handdoek onder en om de waterbak heen. Ze hapt en loopt direct weg. :D
pi_132553933
Ach wat voor ras je ook hebt, het zijn gewoon vrienden voor een heel leven, want hoe groot en stoer ze ook zijn, in de avond kruipen ze toch maar wat graag op schoot en zolang ik het fysiek aan kan zal ik aldoor Kangals in huis nemen, want blijf het hele fijne prettige honden vinden ook al nemen ze een enorme verantwoordelijkheid met zich mee
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:12:30 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132553943
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, als zij erbij is kan ik Ice ook gewoon ( nog wel ) knuffelen en aaien en zo hoor.
Maar we zaten op show en hij lag op zijn plek en als zij dan ff weg was als ik net aan kwam dan lag ie al te brommen, en naar mijn honden te grijpen. Met haar erbij deed ie dat nog niet.
Dat vind ik al te ver gaan, zo'n hond wil ik niet. Begrijpelijk met een erf oid, though.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:12:58 #215
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132553961
:D Ja nee echt, ik woon niet heel ruim, 1 hond vind ik niks, dan maar een leuke roedel klein spul, en echt , na deze chi komt er niks meer in wat verhaart ook, en Kees verhaart al amper. De vogels maken meer rommel dan de honden!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132553963
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:12 schreef LittleLady het volgende:
Ach wat voor ras je ook hebt, het zijn gewoon vrienden voor een heel leven, want hoe groot en stoer ze ook zijn, in de avond kruipen ze toch maar wat graag op schoot en zolang ik het fysiek aan kan zal ik aldoor Kangals in huis nemen, want blijf het hele fijne prettige honden vinden ook al nemen ze een enorme verantwoordelijkheid met zich mee
[ afbeelding ]
Mooi, zo'n schoothondje ;)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:14:52 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132554007
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Toch apart he.. Kunnen ze niet zoiets fokken ook zo groot enzo.. Maar dan met het karakter van een Labrador ofzo :P
De Tatra!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132554446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:13 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Mooi, zo'n schoothondje ;)
Het is zo'n kroeldier, hoop echt dat dat een beetje in haar karakter blijft.
pi_132554462
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De Tatra!
Oh dat is ook al zo'n mooierd..

Ze zijn ook allemaal zo leuk he.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132554481
Ik zal trouwens even vertellen wat ik voor hond heb. Een mooie oudere Duitse herder die al wat mankementen heeft. En omdat ik niet hondloos wil zijn ben ik nu al aan het rondneuzen wat ik straks wil.
Grote kans dat het nu een kleiner hondje wordt, wel één waar ik het één en ander mee kan doen.
pi_132554504
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef No.name.for.me het volgende:
Ik zal trouwens even vertellen wat ik voor hond heb. Een mooie oudere Duitse herder die al wat mankementen heeft. En omdat ik niet hondloos wil zijn ben ik nu al aan het rondneuzen wat ik straks wil.
Grote kans dat het nu een kleiner hondje wordt, wel één waar ik het één en ander mee kan doen.
foto!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132554659
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

foto!
Even kijken hoe dat hier moet!
pi_132554758
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:35 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Even kijken hoe dat hier moet!
uploaden via bijv. flickr en dan url kopieren plakken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132554927
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja deze droogoven heb ik
Ik heb dat ding al een jaar of 6 denk ik, paar welbestede eurootjes waren dat!
Deze ga ik binnenkort eens bestellen, dank voor de tip! ^O^
Wat doe jij er allemaal in? En gaat het (erg) stinken?
pi_132555036


Gras eten
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:48:32 #226
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_132555067
Sam lust je een koekje?



Kijk dan eens heeeel lief naar de baas



:D
pi_132555135
Leuk die eerste, koekjes hé
pi_132555673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh ja, ach, ik kom ze ook maar zo tegen he!
TP, ik kwam vandaag mijn vaste dog nog tegen tussen de middag, Hannibal.
Oude foto:
[ afbeelding ]
Wat een knapperd!!!!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132558522
Sinds 3 weken een opvanger.
Hij heet Jonas, is 10 maand, 30 kg, 70 cm schofthoogte, slungelig, onhandig, maar een schat van een hond. :)


Sterkheidsbaas van alles.
pi_132563046
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef No.name.for.me het volgende:
Ik zal trouwens even vertellen wat ik voor hond heb. Een mooie oudere Duitse herder die al wat mankementen heeft. En omdat ik niet hondloos wil zijn ben ik nu al aan het rondneuzen wat ik straks wil.
Grote kans dat het nu een kleiner hondje wordt, wel één waar ik het één en ander mee kan doen.
Hier in de beurt hebben ze een herder-husky mix op leeftijd .Hond mankeert al jaren van alles en is ook geen schoonheid in uiterlijk en qua handelbaarheid . Elke lente is het toch weer spannend of hij er bij is . O+ Verleden jaar had hij een slechte herfst en om toch straks niet zonder te zitten na het verwachte verlies hadden ze er al een pup bijgenomen een Pyrenese berghond,nu wil het geval dat hoe ouder die berghond word (is nu bijna 2) des te beter gaat de oude heer het doen .Opa is nog nog niet van plan zijn troon af te staan.Probleem is echter wel dat ze vooral in de foute dingen zich aan elkaar optrekken ,dus is het voor de eigenaresse bijna ondoenlijk om ze alleen uit te laten.Typisch geval van wie laat wie nu uit momenteel :D
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_132565297
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Hier in de beurt hebben ze een herder-husky mix op leeftijd .Hond mankeert al jaren van alles en is ook geen schoonheid in uiterlijk en qua handelbaarheid . Elke lente is het toch weer spannend of hij er bij is . O+ Verleden jaar had hij een slechte herfst en om toch straks niet zonder te zitten na het verwachte verlies hadden ze er al een pup bijgenomen een Pyrenese berghond,nu wil het geval dat hoe ouder die berghond word (is nu bijna 2) des te beter gaat de oude heer het doen .Opa is nog nog niet van plan zijn troon af te staan.Probleem is echter wel dat ze vooral in de foute dingen zich aan elkaar optrekken ,dus is het voor de eigenaresse bijna ondoenlijk om ze alleen uit te laten.Typisch geval van wie laat wie nu uit momenteel :D
Vaak zie je wel dat een oudere hond weer wat fitter word door een jonge pup in huis. En berghonden zijn ook wat laat volwassen.Stoute dingen doen is altijd veel leuker, ook voor die hondjes van ons. Hier wel. *O*
Zelf kan ik maar één hond houden, deze is niet helemaal fit meer en wil ook niets anders in huis. ;)
Ze doet het verder wel goed omdat er een sterke kop op zit.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:23:40 #232
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132566977
Mooie herder O+
Ik hou van oude honden O+
Hier houden de jonkies de oude heer ook scherp hoor ^O^
En Lonaa wat een prachthond is je opvanger _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132607364
Gefeliciteerd met Oscar
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_132608679
Ik kan helaas de herder niet meer zien ;(
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:35:56 #235
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132609577
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 06:43 schreef JerryLee het volgende:
Gefeliciteerd met Oscar [ afbeelding ]
:D _O- Thnx!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:43:06 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132609750
Mijn leenhond:



Van mijn broer, maar doordeweeks laat ik hem 's ochtends altijd uit in het bos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:03:52 #237
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_132611805
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:43 schreef Copycat het volgende:
Mijn leenhond:

[ afbeelding ]

Van mijn broer, maar doordeweeks laat ik hem 's ochtends altijd uit in het bos.
Bordeaux-dog? :o
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_132611826
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:44 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Deze ga ik binnenkort eens bestellen, dank voor de tip! ^O^
Wat doe jij er allemaal in? En gaat het (erg) stinken?
Spiervlees ;Eend,paard,fazant,hert. Orgaan :lever,long,hart,slokdarm Vis : Kleine sardines en scholletjes van de Lidl Geur bij orgaan en vis wat sterker ,pens is een nono
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:07:31 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132611907
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 12:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Bordeaux-dog? :o
Yep.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:08:54 #240
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132611946
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 12:04 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Spiervlees ;Eend,paard,fazant,hert. Orgaan :lever,long,hart,slokdarm Vis : Kleine sardines en scholletjes van de Lidl Geur bij orgaan en vis wat sterker ,pens is een nono
:D Vis deed ik ook maar 1 keer blugh haha :|W
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132615660
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Vis deed ik ook maar 1 keer blugh haha :|W
Witvis vind ik goed te doen
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 27 oktober 2013 @ 14:42:15 #242
403520 Sway-
La vie est belle
pi_132617449
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dat kalf van die vriendin van me.
Ter vergelijking, zo is mijn buggy normaal gevuld :')
[ afbeelding ]
Die 2e foto, echt O+!!
pi_132648709
viervoeters nog een beetje gemakkelijk van zomer -naar wintertijd omgeschakeld?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:32:01 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132648836
Mijn honden zijn sowieso niet tijdgebonden. We staan op wanneer ik dat wil, ze eten wanneer ik dat geef, we wandelen wanneer ik wil wandelen. Ze vragen nooit ergens om!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132650820
Loebes heeft nergens last van.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:46:13 #246
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132653751
:')
Hij gaat om elke paal, Sjon is echt zo slecht met die wind :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  roze dinsdag 29 oktober 2013 @ 01:25:13 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132681231
Oh ik zit te wachtten tot de lieve Corgi's weer eens voorbij komen O+
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:42:13 #248
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132688936
We moeten nu direct met Jacky naar de dierenarts.

Dit weekend hadden we nog een teek bij haar gevonden. En ze was best moe of loom de laatste 2 dagen. Ze heeft om 12 uur nog lekker lopen rennen. Ze heeft volgens mij moeder geen rare val of beweging gemaakt. Maar zojuist begint ze heel raar te lopen. Raar met haar achterkant. Trekt een poot op. Ze heeft duidelijk erg veel pijn. Staart tot haar buik. Ze gromt als we dichtbij komen en loopt gewoon niet.

;(
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:48:28 #249
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132689070
Oh gatver, succes, hou je ons op de hoogte?
Ik hoor van veel mensen dat er nu zoveel teken zijn...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132691722
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:42 schreef Bienelientjee het volgende:
We moeten nu direct met Jacky naar de dierenarts.

Dit weekend hadden we nog een teek bij haar gevonden. En ze was best moe of loom de laatste 2 dagen. Ze heeft om 12 uur nog lekker lopen rennen. Ze heeft volgens mij moeder geen rare val of beweging gemaakt. Maar zojuist begint ze heel raar te lopen. Raar met haar achterkant. Trekt een poot op. Ze heeft duidelijk erg veel pijn. Staart tot haar buik. Ze gromt als we dichtbij komen en loopt gewoon niet.

;(
Succes ben benieuwd naar een update.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:36:42 #251
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132691881
De dokter kan op het eerste gezicht niet veel vinden. Jacky reageert eigenlijk nergens op, qua pijnprikkels, tijdens al die poot- oefeningen. Ze was wel wat aan het hijgen, maar ze is vaak nerveus op die hoge tafel. Niets leek echt super pijn te doen dat ze er op reageert.

Dokter vindt wel dat ze haar poot vrij hoog optrekt. En ze heeft duidelijk pijn. Ze eet gelukkig wel, maar ze kwam niet eens bedelen om mijn cracker in de auto! En ze doet niet veel. Vooral slapen en rust. Dus de vraag is of het iets in haar rug is? Of in de de poot. (Tijdens het wandelen doet ze soms een rare hop maken met haar achterhand, vooral met die linker achterpoot. En ze trekt haar linker achterpoot zo nu en dan op.) En moeders is er nog steeds van overtuigd dat de hond geen rare val heeft gemaakt. Om 12 uur heeft ze nog vrolijk lopen rennen.

Met die teek heeft het zeer hoogst waarschijnlijk niets te maken.

Ze heeft nu pijnstillers en moet veel rust, max. 10 minuten lopen per keer. En hopen dat het afneemt. Anders mogen we weer terug. Hopelijk is het niets ernstigs in haar rug ofsow. ;(
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:39:40 #252
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132691981
Oh Billy heeft ook mank gelopen, 4 weken, en hij had echt pijn ergens, ik kon er ook maar niet achterkomen waar. En ik heb hem ook niet zien vallen of springen of wat dan ook.
Maar de poot was niet gebroken en er was ook geen pees gescheurd of zo, dus ik heb hem lijnrust gegeven en traumeel, expres geen echte pijnstillers, ik ben daar geen voorstander van veel te bang dat ze juist dan overbelasten en de bijwerkingen zijn vaak nasty.
Het duurde even maar na vier weken was het helemaal over. Hopelijk is het bij Jacky ook zoiets :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:57:42 #253
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132692620
Ik hoop het ook. Zolang het maar niet haar rug is. Dat is onze stille hoop. :{ Hier ook het advies, lijnrust en max. 10 minuten lopen. En langzaam opbouwen als het zichtbaar beter gaat.

We laten haar nu ook lekker rustig slapen. Ze gaat grommen als je dichtbij haar bedje komt. Ze wil duidelijk gewoon met rust gelaten worden. :') Ze zegt het nog net niet in de mensentaal! :') Maar het is af te lezen van haar gedrag dat ze nu gewoon even niets wil doen.

En zojuist ging ze al snellopend de gang in om te blaffen. Om daarna weer zo krampachtig met die achterhand te lopen. En dat ze ook nergens op reageerde qua oefeningen die de dierenarts met haar deed. Nergens reageerde ze vol pijn. Ze stond en liet het over zich heen komen.

Dus nu afwachten en we gaan het zien...!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:09:24 #254
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132696538
Ze voelt zich al een stuk beter, veel levendiger. Dus ben benieuwd! Hopelijk komt ze er weer bovenop, zonder dat we terug hoeven voor scans.
pi_132701469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze voelt zich al een stuk beter, veel levendiger. Dus ben benieuwd! Hopelijk komt ze er weer bovenop, zonder dat we terug hoeven voor scans.
Jack wat is dat voor hondje?

Luxatie van de knieschijf kan nog wel eens plots erg veel pijn doen. Meestal schieten die wel weer terug maar soms niet direct. Je ziet het vaak bij Jack Russels, met name het verspringen en optrekken van een pootje.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:19:48 #256
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132702066
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:06 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Jack wat is dat voor hondje?

Luxatie van de knieschijf kan nog wel eens plots erg veel pijn doen. Meestal schieten die wel weer terug maar soms niet direct. Je ziet het vaak bij Jack Russels, met name het verspringen en optrekken van een pootje.
Ze is een Engelse Springer Spaniel. Dus ook een actieve renner.

Ja, we gaan het zien. Als het over 2/3 dagen nog niet minder is. Dan mogen we weer terug. Nu heeft ze natuurlijk nog pijnstilling in haar systeem. Dus het gaat een stuk beter. Gelukkig houdt ze zichzelf ook rustig op dit moment.

We hopen dat het niets ernstigs is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 29-10-2013 20:26:11 ]
pi_132714972
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ze is een Engelse Springer Spaniel. Dus ook een actieve renner.

Ja, we gaan het zien. Als het over 2/3 dagen nog niet minder is. Dan mogen we weer terug. Nu heeft ze natuurlijk nog pijnstilling in haar systeem. Dus het gaat een stuk beter. Gelukkig houdt ze zichzelf ook rustig op dit moment.

We hopen dat het niets ernstigs is.
Succes, hoop dat het allemaal wel meevalt voor je hond.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:15:17 #258
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132715550
De pijnstiller begint uit te werken. Dus ze begint weer te trekken met haar poot. Ze mag helaas over een paar uur pas haar volgende.

Ik had wel het idee dat haar dijbeen (of hoe noem je dat bovenste stuk van het been) iets dikker was. En ze leek het niet fijn te vinden dat ik er aan zat. Maar ik wist het niet zeker. Heb mijn moeder gezegd of zij ook eens wil voelen als ze de kans krijgt. Ik las daar al iets vervelends over qua kruisbanden?

Zucht, tis niet fijn om je hondje in pijn te zien.... :{ Je krijgt toch allerlei scenario's in gedachten...

Mijn moeder kan het niet voelen zegt ze...maar ja, wordt afwachten. Hopelijk alleen iets verrekt.

(sorry voor mijn waslijst aan woorden :D )

[ Bericht 10% gewijzigd door Bienelientjee op 30-10-2013 09:25:28 ]
pi_132716365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:15 schreef Bienelientjee het volgende:
De pijnstiller begint uit te werken. Dus ze begint weer te trekken met haar poot. Ze mag helaas over een paar uur pas haar volgende.

Ik had wel het idee dat haar dijbeen (of hoe noem je dat bovenste stuk van het been) iets dikker was. En ze leek het niet fijn te vinden dat ik er aan zat. Maar ik wist het niet zeker. Heb mijn moeder gezegd of zij ook eens wil voelen als ze de kans krijgt. Ik las daar al iets vervelends over qua kruisbanden?

Zucht, tis niet fijn om je hondje in pijn te zien.... :{ Je krijgt toch allerlei scenario's in gedachten...

Mijn moeder kan het niet voelen zegt ze...maar ja, wordt afwachten. Hopelijk alleen iets verrekt.

(sorry voor mijn waslijst aan woorden :D )
Ik heb liever dat ze wel wat voelen, dan bepalen ze zelf ook hun grens. Ze moeten natuurlijk niet echt vreselijk veel pijn hebben.
Die van mij had waarschijnlijk ook wat verrekt, na een ren en valpartij in een bevroren sloot. Maar daardoor ben ik wel achter andere problemen gekomen, dmv foto's.
Voorlopig aan de lijn houden en op die manier verplicht rust geven.
Wat betreft de scenario's, die had ik ook, was zelfs al achter urnen aangegaan omdat ik bij mijn vorige hond, een achteraf verkeerde beslissing had genomen.
Ze ben ik nu wel voorbereid als het misgaat :Y
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:55:55 #260
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132723268
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:56 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze wel wat voelen, dan bepalen ze zelf ook hun grens. Ze moeten natuurlijk niet echt vreselijk veel pijn hebben.
Die van mij had waarschijnlijk ook wat verrekt, na een ren en valpartij in een bevroren sloot. Maar daardoor ben ik wel achter andere problemen gekomen, dmv foto's.
Voorlopig aan de lijn houden en op die manier verplicht rust geven.
Wat betreft de scenario's, die had ik ook, was zelfs al achter urnen aangegaan omdat ik bij mijn vorige hond, een achteraf verkeerde beslissing had genomen.
Ze ben ik nu wel voorbereid als het misgaat :Y
Denk dat ik misschien wat meer weet nu.

Ik zag net dat de nagels van haar linkerachterpoot helemaal niet de grond raken. Alsof ze meer achter op haar hiel staat met dat pootje. En als ik op die teen druk aan de voorkant (niet te hard natuurlijk), dan vliegt dat been meteen naar boven. Net had ik haar op haar rug, wilde ik die teen ook even bekijken, klein beetje duwen in die teen en ze piepte en wilde meteen weg......


Edit: Ben er naar mijn mening bijna 100% zeker van dat het in die teen zit. Ik zag haar net ook die teen likken. (En ze wilt écht niet dat je er aan zit....) Dierenarts even gebeld, toch kijken of er met rust verbetering komt in de komende dagen en anders terug voor foto's.

Sorry hoor, dit is mijn plek om het even van me af te schrijven! :@

[ Bericht 3% gewijzigd door Bienelientjee op 30-10-2013 14:40:00 ]
pi_132727334
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:55 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Denk dat ik misschien wat meer weet nu.

Ik zag net dat de nagels van haar linkerachterpoot helemaal niet de grond raken. Alsof ze meer achter op haar hiel staat met dat pootje. En als ik op die teen druk aan de voorkant (niet te hard natuurlijk), dan vliegt dat been meteen naar boven. Net had ik haar op haar rug, wilde ik die teen ook even bekijken, klein beetje duwen in die teen en ze piepte en wilde meteen weg......

Edit: Ben er naar mijn mening bijna 100% zeker van dat het in die teen zit. Ik zag haar net ook die teen likken. (En ze wilt écht niet dat je er aan zit....) Dierenarts even gebeld, toch kijken of er met rust verbetering komt in de komende dagen en anders terug voor foto's.

Sorry hoor, dit is mijn plek om het even van me af te schrijven! :@
Misschien heb je zelf niet gezien dat er iets voorgevallen is? Tussen een deur gezeten of iets.
Ik had wel een post gemist zag ik. Zelf tolereer ik niet dat ze gromt naar mij, of ze nu pijn heeft of niet. Mijn reden daarvoor is dat ik wel bij haar moet kunnen als er echt wat is. Die van mij had dat ook, maar ik zei dan HEE. Dan was het ook klaar, verder lekker met rust laten.

Alleen het plasrondje lopen en weer naar binnen.
Je moet ook lekker van je afschrijven, pff honden......
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:30:16 #262
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132728534
Ja, dat grommen tolereren wij ook niet hoor. Dan krijgt ze ook haar woord te horen.

En inderdaad, we laten d'r nu ook lekker met rust. Hopelijk is het snel over! :)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:40:08 #263
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132754211
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:44:49 #264
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132754368
Jacky is nu weer naar de dierenarts, met mijn ouders. Het is nu 100% duidelijk haar teen, hij is ook dikker. En het is duidelijk dat die bij haar erg pijnlijk is. Dus ze gaan waarschijnlijk een foto maken.

Ik kan vanavond pas updaten met de uitslag, aangezien ik zo weg moet tot 's avonds laat.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:17:41 #265
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132756884
Kan toch nog een update doen, ze waren eerder terug dan ik had gedacht: er zit een flinke irritatie, haar teen is ook flink gezwollen. Kan zijn dat er iets in zit. Dus we mogen soda badjes gaan doen. En maandagochtend mag ze nuchter terugkomen, dan wordt er waarschijnlijk een foto gemaakt.

Bijna een einde aan mijn woordenstroom..... :@ Ik zal vandaag of morgen dan nog eens een foto van haar plaatsen. :P
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:28:33 #266
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132757198
Oh, mss is het zo een grasaar, dat is echt heel erg nasty! Ik hoop dat de sodabadjes werken ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132769637
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stel
pi_132769762
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Kan toch nog een update doen, ze waren eerder terug dan ik had gedacht: er zit een flinke irritatie, haar teen is ook flink gezwollen. Kan zijn dat er iets in zit. Dus we mogen soda badjes gaan doen. En maandagochtend mag ze nuchter terugkomen, dan wordt er waarschijnlijk een foto gemaakt.

Bijna een einde aan mijn woordenstroom..... :@ Ik zal vandaag of morgen dan nog eens een foto van haar plaatsen. :P
Nogmaals succes, zorg maar goed voor hem.
pi_133007889
Wat is het stil hier ,liggen we allemaal te slapen ?

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_133008063
Schatje en natuurlijk mijn favo ras *O*
  donderdag 7 november 2013 @ 16:29:43 #271
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133009032
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef JerryLee het volgende:
Wat is het stil hier ,liggen we allemaal te slapen ?

[ afbeelding ]
O+ :z
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 7 november 2013 @ 16:30:40 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133009079
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133010140
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende pose :

Broooodjee Hamburgertttt!
Ja?
moet daar een eitje op?
Jaaaaaaa Maak Niiieee uit joh!

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 7 november 2013 @ 17:00:18 #274
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133010165
Billy denkt gewoon GEEF!!!!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:37:45 #275
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133048529
Hoi! Ik ben niet zo vaak (meer) hier, maar vandaag wil ik even wat kwijt en zou ik ook graag jullie mening horen.

Vandaag was ik met onze 6 jaar oude kruising podenco Bob en een oppashondje in het bos. Bob is 5 maanden bij ons en is een hele lieve onderdanige hond. Hij is/was wel voor heel veel dingen bang, daar zijn we dan ook hard mee gaan trainen en inmiddels kan hij zelfs een drukke straat over steken.

Afijn, Bob is in het bos wanneer hij los is soms een beetje terretoriaal. Zolang we lopen is het geen probleem en negeert hij andere honden. Zitten we een tijdje op de zandvlakte dan wil hij zijn cirkel nog wel een beetje verdedigen. Dit doet hij door honden die voor langere periode te dichtbij zijn een snauw te geven. Dit gebeurde vandaag na +/- 45 minuten 2x, terwijl het oppashondje lekker aan het spelen was. Ik heb hem gecorrigeerd en hij kwam daarna meteen naar me toe. Ik heb hem niet beloond. De 2e keer heb ik hem aangelijnd, omdat ik niet wil dat hij "for no reason" naar andere hondjes snauwd.

Ik was van plan mijn oppashondje uit te laten spelen en daarna weg te gaan, het was ook genoeg voor Bob. Toen kwam er een galgo aangelopen, zonder baasje. Deze begon een beetje te spelen met het oppashondje, dat ging helemaal goed. Maar je raadt het al, hij liep langs Bob die vervolgens een snauw gaf. De galgo druipte af met een piepend geluid.

Een paar minuten later kwam zijn baasje, of we zijn hond gezien hadden. Ik meld dat mijn hond hem een snauw heeft gegeven en toen is afgedropen. De beste man riep zijn hond bij zich en constateerde dat mijn hond zijn hond had gebeten. Ik heb het gezien, er stond inderdaad een mooi rondje net boven de heup bij de galgo. Het was niet diep (ik ben zelf 3x gebeten dus weet wat diep is), maar het was een beet.

Deze meneer begon vervolgens te schreeuwen en te foeteren dat zulke k*%@#$%#@@ honden hier geen plaats hebben en dat ik een klootzak ben dat ik mijn hond niet opvoed. Ik stond perplex, want ik voed mijn hond wel degelijk op, ik ben daar keihard mee bezig! Ik heb de man 5 minuten bijkomtijd gegeven en daarna ben ik met beide honden aangelijnd naar hem toe gelopen om excuses aan te bieden, maar ook uitleg te bieden over de situatie. Immers; ik had de tekenen bij mijn hond tijdig gezien, ik heb mijn hond aangelijnd en heb hem daarvoor gecorrigeerd voor zijn gedrag.

Ik heb de meneer ook gemeld dat, als hij zijn hond niet kan zien hij hem ook niet kan corrigeren. Maar nee, het was een losloopgebied en hij gaat er vanuit dat zijn hond los kan lopen en dat er niet zulke klerehonden rondlopen die een snauw geven of bijten. Verder gaf hij ook aan dat zijn hond al heel vaak gebeten is. Ik wilde niet de bijdehande klootzak uithangen, maar als ik eerlijk was gewest had ik hem daar nog even willen zeggen dat zijn hond misschien de signalen van andere honden niet oppikt en dat hij verder moet zorgen dat hij zijn hond kan zien. Dan kan hij ook zijn hond terugroepen als deze naar (bijv.) een aangelijnde hond loopt. Ik heb het dus maar niet gezegd.. for obvious reasons...

Ik heb daarna nog gevraagd of hij mijn telefoonnummer wil en dat ik best evt. medische kosten wil dragen (niet dat dat nodig was, maar het was een gebaar). Dat wilde hij ook niet. Toen heb ik gevraagd of het hierbij afgehandeld was en toen kreeg ik weer een kutopmerking en ben ik maar weggelopen.

Helaas blijft het voorval wel een beetje aan mijn knagen:

- had ik iets anders kunnen doen?
- heb ik het goed afgehandeld?
- wat kan ik, opvoedtechnisch gezien, doen om dit te voorkomen?
- hebben jullie verder nog opmerkingen?

Echt heel erg bedankt voor een ieder die hier op kan/wil reageren. Het is voor mij ook een verrassing en ook een les. Ik neem het niet licht op, maar hopelijk ook niet te zwaar. Een hond blijft een hond en dit soort dingen gebeuren weleens.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:44:42 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133048824
Ik zou zelf niet op een losloopgebied gaan lopen met een hond die andere honden bijt, maar je hebt zeker wel gelijk dat die man zijn hond gewoon in het zicht had moeten houden ook hoor.
Punt is, als je hond een keer echt goed doorbijt doe je niks ondanks dat ie aangelijnd is. Dus ik zou zulke plekken niet opzoeken met hem denk ik.
Zo is er van mij een doodgebeten, ook op een losloopgebied, we hadden de honden beiden in het zicht maar de baasjes kregen hun hond niet zover dat ie mijn hond los liet en daar sta je dan.
Muilkorf geen optie voor jouw hond? Veel windhonden dragen er een!
Ik zou hem zelf in elk geval niet los laten lopen zolang je weet dat ie gaat lopen snauwen. En als je de andere hond wil laten spelen en Bob niet, aanlijnen en kort bij je pakken. Of met een muilkorf om zodat ie wel kan spelen maar geen andere hond kan bijten als het echt enkel om wat snauwen gaat.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133049052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Hoi! Ik ben niet zo vaak (meer) hier, maar vandaag wil ik even wat kwijt en zou ik ook graag jullie mening horen.

Vandaag was ik met onze 6 jaar oude kruising podenco Bob en een oppashondje in het bos. Bob is 5 maanden bij ons en is een hele lieve onderdanige hond. Hij is/was wel voor heel veel dingen bang, daar zijn we dan ook hard mee gaan trainen en inmiddels kan hij zelfs een drukke straat over steken.

Afijn, Bob is in het bos wanneer hij los is soms een beetje terretoriaal. Zolang we lopen is het geen probleem en negeert hij andere honden. Zitten we een tijdje op de zandvlakte dan wil hij zijn cirkel nog wel een beetje verdedigen. Dit doet hij door honden die voor langere periode te dichtbij zijn een snauw te geven. Dit gebeurde vandaag na +/- 45 minuten 2x, terwijl het oppashondje lekker aan het spelen was. Ik heb hem gecorrigeerd en hij kwam daarna meteen naar me toe. Ik heb hem niet beloond. De 2e keer heb ik hem aangelijnd, omdat ik niet wil dat hij "for no reason" naar andere hondjes snauwd.

Ik was van plan mijn oppashondje uit te laten spelen en daarna weg te gaan, het was ook genoeg voor Bob. Toen kwam er een galgo aangelopen, zonder baasje. Deze begon een beetje te spelen met het oppashondje, dat ging helemaal goed. Maar je raadt het al, hij liep langs Bob die vervolgens een snauw gaf. De galgo druipte af met een piepend geluid.

Een paar minuten later kwam zijn baasje, of we zijn hond gezien hadden. Ik meld dat mijn hond hem een snauw heeft gegeven en toen is afgedropen. De beste man riep zijn hond bij zich en constateerde dat mijn hond zijn hond had gebeten. Ik heb het gezien, er stond inderdaad een mooi rondje net boven de heup bij de galgo. Het was niet diep (ik ben zelf 3x gebeten dus weet wat diep is), maar het was een beet.

Deze meneer begon vervolgens te schreeuwen en te foeteren dat zulke k*%@#$%#@@ honden hier geen plaats hebben en dat ik een klootzak ben dat ik mijn hond niet opvoed. Ik stond perplex, want ik voed mijn hond wel degelijk op, ik ben daar keihard mee bezig! Ik heb de man 5 minuten bijkomtijd gegeven en daarna ben ik met beide honden aangelijnd naar hem toe gelopen om excuses aan te bieden, maar ook uitleg te bieden over de situatie. Immers; ik had de tekenen bij mijn hond tijdig gezien, ik heb mijn hond aangelijnd en heb hem daarvoor gecorrigeerd voor zijn gedrag.

Ik heb de meneer ook gemeld dat, als hij zijn hond niet kan zien hij hem ook niet kan corrigeren. Maar nee, het was een losloopgebied en hij gaat er vanuit dat zijn hond los kan lopen en dat er niet zulke klerehonden rondlopen die een snauw geven of bijten. Verder gaf hij ook aan dat zijn hond al heel vaak gebeten is. Ik wilde niet de bijdehande klootzak uithangen, maar als ik eerlijk was gewest had ik hem daar nog even willen zeggen dat zijn hond misschien de signalen van andere honden niet oppikt en dat hij verder moet zorgen dat hij zijn hond kan zien. Dan kan hij ook zijn hond terugroepen als deze naar (bijv.) een aangelijnde hond loopt. Ik heb het dus maar niet gezegd.. for obvious reasons...

Ik heb daarna nog gevraagd of hij mijn telefoonnummer wil en dat ik best evt. medische kosten wil dragen (niet dat dat nodig was, maar het was een gebaar). Dat wilde hij ook niet. Toen heb ik gevraagd of het hierbij afgehandeld was en toen kreeg ik weer een kutopmerking en ben ik maar weggelopen.

Helaas blijft het voorval wel een beetje aan mijn knagen:

- had ik iets anders kunnen doen?
- heb ik het goed afgehandeld?
- wat kan ik, opvoedtechnisch gezien, doen om dit te voorkomen?
- hebben jullie verder nog opmerkingen?

Echt heel erg bedankt voor een ieder die hier op kan/wil reageren. Het is voor mij ook een verrassing en ook een les. Ik neem het niet licht op, maar hopelijk ook niet te zwaar. Een hond blijft een hond en dit soort dingen gebeuren weleens.
Wat die man betreft heb je het goed opgelost.
Maar wat je hond Bob betreft tja ik ken de situatie natuurlijk niet. Maar ik zou zo'n hond niet meenemen naar losloop gebieden. Gewoon om te voorkomen dat zulke situaties ontstaan. Ik vind namelijk dat een hond niet behoort te bijten. Of hij/zij moet zichzelf verdedigen natuurlijk.
Ik vind dit dus niet zomaar een beetje territoriaal gedrag.

En die man.. Die moet gewoon zorgen dat zijn hond bij hem in de buurt blijft.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133049117
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou zelf niet op een losloopgebied gaan lopen met een hond die andere honden bijt, maar je hebt zeker wel gelijk dat die man zijn hond gewoon in het zicht had moeten houden ook hoor.
Punt is, als je hond een keer echt goed doorbijt doe je niks ondanks dat ie aangelijnd is. Dus ik zou zulke plekken niet opzoeken met hem denk ik.
Zo is er van mij een doodgebeten, ook op een losloopgebied, we hadden de honden beiden in het zicht maar de baasjes kregen hun hond niet zover dat ie mijn hond los liet en daar sta je dan.
Muilkorf geen optie voor jouw hond? Veel windhonden dragen er een!
Ik zou hem zelf in elk geval niet los laten lopen zolang je weet dat ie gaat lopen snauwen. En als je de andere hond wil laten spelen en Bob niet, aanlijnen en kort bij je pakken. Of met een muilkorf om zodat ie wel kan spelen maar geen andere hond kan bijten als het echt enkel om wat snauwen gaat.
Oh had jouw antwoord niet gezien anders had ik gewoon kunnen zeggen. Wat zij zegt haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:53:54 #279
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133049210
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh had jouw antwoord niet gezien anders had ik gewoon kunnen zeggen. Wat zij zegt haha.
:D We zaten tegelijk te typen denk ik.
Hondenlosloopgebied is imo echt alleen maar geschikt voor sociale honden. Geen goede plek om je hond op te voeden ook ( nou ja, een normale pup kun je daar wel tussen mikken, maar dan ga je er ook weer vanuit dat de andere honden wel sociaal zijn die er rondlopen en dat er niet van die snauwerds bij lopen natuurlijk ).
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133049355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D We zaten tegelijk te typen denk ik.
Hondenlosloopgebied is imo echt alleen maar geschikt voor sociale honden. Geen goede plek om je hond op te voeden ook ( nou ja, een normale pup kun je daar wel tussen mikken, maar dan ga je er ook weer vanuit dat de andere honden wel sociaal zijn die er rondlopen en dat er niet van die snauwerds bij lopen natuurlijk ).
Loebes is op een losloop gebied totaal verpest. Die moet nu niks meer van witte hondjes hebben in de vorm van Maltezer leeuwtjes enzo.

En ik vind een losloop gebied ook geen goede plek. Er zijn meer niet losloop gebieden dan wel. Een ander zijn hond zou de dupe worden van de her opvoeding van Bob. Dat lijkt me ook nut helemaal de bedoeling.

En ik typ op iPad dus ben aardig sloom.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:13:37 #281
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133049892
Jullie beseffen dat hij pas echt hapte toen hij aan de lijn zat he? Dus zelfs als ik hem aan de lijn had gehad het hele rondje, dan had hij het waarschijnlijk nog gedaan.

Ik vind het overigens wel grappig dat jullie allemaal roepen dat hij aan de lijn moet en zelfs een muilkorf een idee is, terwijl ik totaal niet dat gevoel heb, maar wel 3x in mijn leven tot bloedens toe door een hond ben gebeten. Het is een hele lieve, rustige en onderdanige hond die, wanneer hij los loopt, altijd netjes opzij gaat voor andere hondjes als hij geen aandacht van ze wilt en absoluut geen agressie of angsten heeft op dat moment. Het gaat imo dus alleen om de situatie waarin hij de neiging krijgt zijn roedel overdreven veel te verdedigen en niet over andere situaties.

Verder, buiten de "praktische" oplossing voor de rest van de wereld: hoe kan ik Bob gaan trainen in deze specifieke situatie. Dat wil zeggen: hoe kan ik zorgen dat mijn hond bij lang stilstaan op een plek niet in die bewaakmode schiet?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:15:06 #282
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133049948
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat die man betreft heb je het goed opgelost.
Maar wat je hond Bob betreft tja ik ken de situatie natuurlijk niet. Maar ik zou zo'n hond niet meenemen naar losloop gebieden. Gewoon om te voorkomen dat zulke situaties ontstaan. Ik vind namelijk dat een hond niet behoort te bijten. Of hij/zij moet zichzelf verdedigen natuurlijk.
Ik vind dit dus niet zomaar een beetje territoriaal gedrag.

En die man.. Die moet gewoon zorgen dat zijn hond bij hem in de buurt blijft.
In deze specifieke situatie verdedigt hij zijn roedel, het is dus niet zomaar bijten :)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:15:52 #283
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133049972
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou zelf niet op een losloopgebied gaan lopen met een hond die andere honden bijt, maar je hebt zeker wel gelijk dat die man zijn hond gewoon in het zicht had moeten houden ook hoor.
Punt is, als je hond een keer echt goed doorbijt doe je niks ondanks dat ie aangelijnd is. Dus ik zou zulke plekken niet opzoeken met hem denk ik.
Zo is er van mij een doodgebeten, ook op een losloopgebied, we hadden de honden beiden in het zicht maar de baasjes kregen hun hond niet zover dat ie mijn hond los liet en daar sta je dan.
Muilkorf geen optie voor jouw hond? Veel windhonden dragen er een!
Ik zou hem zelf in elk geval niet los laten lopen zolang je weet dat ie gaat lopen snauwen. En als je de andere hond wil laten spelen en Bob niet, aanlijnen en kort bij je pakken. Of met een muilkorf om zodat ie wel kan spelen maar geen andere hond kan bijten als het echt enkel om wat snauwen gaat.
Dit ga ik dus waarschijnlijk doen, niet meer los laten lopen op een vaste plek, maar gewoon door blijven lopen. Dan heeft hij die drang ook niet. Bedankt!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:15:53 #284
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133049977
Ja maar in die situatie breng jij hem door hem mee te nemen op een losloopgebied, waar doorgaans alle honden loslopen?
Dus je lost het heel simpel op door daar niet heen te gaan als hij daar gaat happen/verdedigen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:16:28 #285
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133049991
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef maniack28 het volgende:

[..]

In deze specifieke situatie verdedigt hij zijn roedel, het is dus niet zomaar bijten :)
Geloof me, bijten is bijten als het jouw hond is die gebeten wordt ;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:17:28 #286
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133050022
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar in die situatie breng jij hem door hem mee te nemen op een losloopgebied, waar doorgaans alle honden loslopen?
Dus je lost het heel simpel op door daar niet heen te gaan als hij daar gaat happen/verdedigen.
Ik los het dus op door daar wel heen te gaan, maar niet stil te staan in het midden van een veld. Want dat is waar hij begint met verdedigen...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:18:47 #287
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133050069
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geloof me, bijten is bijten als het jouw hond is die gebeten wordt ;)
Dat is hij al een keer en ik heb daar geen moeite mee. Voor mij is dit onderdeel van het hond zijn, net als dat katten 's nachts met elkaar op de vuist gaan.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:19:17 #288
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133050082
Nou ja als jij zeker weet dat ie dan verder 100 % te vertrouwen is dan is het wel heel erg simpel op te lossen natuurlijk.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:19:45 #289
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133050099
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat is hij al een keer en ik heb daar geen moeite mee. Voor mij is dit onderdeel van het hond zijn, net als dat katten 's nachts met elkaar op de vuist gaan.
Ah kijk, dat zijn de eigenaren waardoor ik NOOIT meer naar zo een klotelosloopgebied ga met mijn honden ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:21:07 #290
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133050140
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja als jij zeker weet dat ie dan verder 100 % te vertrouwen is dan is het wel heel erg simpel op te lossen natuurlijk.
Dat weet je nooit. Een hond is per definitie nooit 100% te vertrouwen.

Ik weet bijvoorbeeld dat hij heel erg moeite heeft met een horde kinderen die op hem af komt rennen. Ik roep dan altijd dat ze rustig moeten doen en op afstand moeten blijven, omdat Bob anders een beetje bang wordt. Als een kind dan toch er op af rent ben ik schuldig? Ik denk dat ik na vandaag wel een beetje besef in wat voor benarde positie mensen zich voelen als hun hond een keer gehapt heeft.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:23:01 #291
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133050207
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ah kijk, dat zijn de eigenaren waardoor ik NOOIT meer naar zo een klotelosloopgebied ga met mijn honden ^O^
Als 2 honden los lopen en ze komen elkaar tegen, dan wordt de rangorde bepaalt. Dit is de natuur. Soms gaat dit makkelijk met een beetje snuffelen. Soms wordt er gestoeid en af en toe gebeurt het dat de een de ander hapt. Dit is ook natuur. Ik snap niet hoe je het hier niet mee eens kan zijn?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:23:06 #292
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133050209
Oh, zo dook er laatst een kind bij een school zo tussen mijn honden in en tikte Billy heel speels en lief op de neus en klopte hem op zijn kop, terwijl ze met haar hoofd helemaal naar beneden kwam en hem recht in de ogen keek...
Ik zei dus als je pech gehad had had ie je heel lelijk gebeten nu, voortaan vraag je beter eerst even of dat mag :')
Maar goed, als ik weet dat mijn hond moeite heeft met rennende kinderen hou ik hem daar zelf ook wel een beetje weg hoor.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133050269
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Als 2 honden los lopen en ze komen elkaar tegen, dan wordt de rangorde bepaalt. Dit is de natuur. Soms gaat dit makkelijk met een beetje snuffelen. Soms wordt er gestoeid en af en toe gebeurt het dat de een de ander hapt. Dit is ook natuur. Ik snap niet hoe je het hier niet mee eens kan zijn?
Ik vind dit een zeer gevaarlijke opmerking voor iemand die een hondje heeft die al snauwt en hapt.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:25:12 #294
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133050275
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo dook er laatst een kind bij een school zo tussen mijn honden in en tikte Billy heel speels en lief op de neus en klopte hem op zijn kop, terwijl ze met haar hoofd helemaal naar beneden kwam en hem recht in de ogen keek...
Ik zei dus als je pech gehad had had ie je heel lelijk gebeten nu, voortaan vraag je beter eerst even of dat mag :')
Maar goed, als ik weet dat mijn hond moeite heeft met rennende kinderen hou ik hem daar zelf ook wel een beetje weg hoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo dook er laatst een kind bij een school zo tussen mijn honden in en tikte Billy heel speels en lief op de neus en klopte hem op zijn kop, terwijl ze met haar hoofd helemaal naar beneden kwam en hem recht in de ogen keek...

Ik zei dus als je pech gehad had had ie je heel lelijk gebeten nu, voortaan vraag je beter eerst even of dat mag :')
Dit behoort tot het opvoeden van je kinderen. Als jouw hond gebeten had dan ben ik van mening dat niet jij, maar de moeder of vader van dat kind schuldig is. Maar goed, misschien zie ik het dan iets te zwart-wit.

quote:
Maar goed, als ik weet dat mijn hond moeite heeft met rennende kinderen hou ik hem daar zelf ook wel een beetje weg hoor.
Dat doe ik ook, wij komen zelden op drukke plekken waar kinderen komen, toch gebeurd het weleens dat er een kudde schoolklaskinderen om de hoek komt lopen. Daar kan ik weinig aan doen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:26:00 #295
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133050304
Maar dan loopt je hond wel naast je, want je weet dat hij niet in alle situaties te vertrouwen is?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:26:55 #296
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133050331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:25 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Ik vind dit een zeer gevaarlijke opmerking voor iemand die een hondje heeft die al snauwt en hapt.
Een hond die snauwt en hapt in een zeer specifieke situatie. En ja, dat mag jij vinden, maar dit is wel hoe de natuur werkt. Volgens jullie redenatie mag je hond alleen los als hij 100% te vertrouwen is. Nou, laten we dan allemaal maar onze hond aanlijnen en losloopgebieden verbieden. Geen enkele hond, ook de jouwe, is 100% te vertrouwen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:27:33 #297
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133050352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan loopt je hond wel naast je, want je weet dat hij niet in alle situaties te vertrouwen is?
Tuurlijk, dan leid ik hem af met commando zit, kijk, zoek (snoepjes op grond), af etc.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:28:24 #298
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133050378
Ik denk trouwens dat deze discussie in een grijs gebied zit en dat we hier allemaal te zwart/wit in denken. Ik ga volgende week weer langs de hondenschool en ga daar ook nog om advies vragen. Zij werken al 5 maanden met Bob en hebben dus ook gezien wat voor een hond het is :)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133050407
quote:
[Dit behoort tot het opvoeden van je kinderen. Als jouw hond gebeten had dan ben ik van mening dat niet jij, maar de moeder of vader van dat kind schuldig is. Maar goed, misschien zie ik het dan iets te zwart-wit.

Dit is de tweede keer, je bagatalliseert het gedrag van jouw hondje hiermee.
pi_133050432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef maniack28 het volgende:

[..]

In deze specifieke situatie verdedigt hij zijn roedel, het is dus niet zomaar bijten :)
Die hond was aan het spelen met jouw oppas hond en liep langs jouw hond Bob.

Zo staat het in jouw tekst.

Je vraagt onze mening. En die is schijnbaar anders dan jouw mening.mals je daar niet tegen kunt, niet vragen.

Ik vind het onverantwoordelijk wat je doet. Zorg eerst maar eens dat je hond te vertrouwen is. Want je zei dat hij ook al bezig was tegen je oppas hondje. Ik vind dat geen normaal gedrag.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133050472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Een hond die snauwt en hapt in een zeer specifieke situatie. En ja, dat mag jij vinden, maar dit is wel hoe de natuur werkt. Volgens jullie redenatie mag je hond alleen los als hij 100% te vertrouwen is. Nou, laten we dan allemaal maar onze hond aanlijnen en losloopgebieden verbieden. Geen enkele hond, ook de jouwe, is 100% te vertrouwen.
Ja dat vindt ik, Dus zwart/wit zie ik het niet. Wel dat jij verantwoordelijk bent voor jouw dier.

[ Bericht 2% gewijzigd door No.name.for.me op 08-11-2013 17:49:00 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')