Zoutelande blijft mijn favoriete plek op de hele wereld!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook leuk. 2 jaar geleden geweest maar ik heb toch een voorliefde voor Texel ^^ wat locatisch die ik met de hond kan bezoeken dan he.
Ik ken dat park wel ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dus altijd hier: http://www.waddenparkavantitexel.nl/
Goedkoop, en zoveel honden als je wil en echt heel tof![]()
Oh ik was wel meegevraagd naar dat park in Duitsland wat laatst bij Ik Vertrek was, maar ik ent die ouwe niet meer dus dat was geen optie.
Ik zit daar zo graag omdat er niks isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ken dat park wel ja.
Maar ik zit altijd graag in de buurt van den burg.
Moet je wel een baan daar hebben of trouwen met een texellaar geloof ik haha.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Texel is echt hondenwalhalla idd![]()
En gewoon die lege stranden en zo.
Als ik later groot ben wil ik er echt gaan wonen
Ja als je genoeg betaald ben je welkom denk ik ^^quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja of mijn erfenis moet binnen komen of ik moet een prijs winnen idd
Maastricht mooie stad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wel, ik hou wel van helemaal niks![]()
Maar vooralsnog hou ik ook na 13 jaar nog steeds wel onwijs van Maastricht.
Leuk hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht...
<3quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou vooral zo van die dijk, mijn lievelingsfoto van Karel is daar ook genomen, die heb ik als achtergrond op mijn pc:
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou vooral zo van die dijk, mijn lievelingsfoto van Karel is daar ook genomen, die heb ik als achtergrond op mijn pc:
[ afbeelding ]
Het onderwerp is soms iets te snel voor de sluitertijd ,maar in het algemeen vind ik dat je kwalitatief mooie foto's schiet .quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht...
Mijn compact is pleite dus als ik nu beetje fatsoenlijke foto's wil moet de DSLR mee. Maar dat is altijd zo'n gesleep he haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf het je niet te zeggen eerlijk gezegd, zou ik thuis moeten checken op de back up schijf.
Ik gok dat ik hier net mijn afgeragde derde hands Canon 300D had?
Telefoonpics maak ik niet, ik had meestal een superzoom camera in mijn tas ( Olympus SP820 was de laatste ) ( nu niet, nu gebruik ik zo een schijt Lumix, kan ik echt niks mee!) en soms pak ik de spiegelreflex mee.
Ik weet niet welke je pancake is. Haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja, als ik echt actiefoto's wil schieten moet dat met de DSLR.
Maar mijn zoomlens is ook stuk, ik heb nu alleen nog maar mijn pancake erop, dus eigenlijk schiet ik daar ook niks mee op
Oh wacht vast brandpunt haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Pancake lens, daarom schiet ik nu alleen nog maar portretten zowat![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |