Tijd om te gaan Youtuben dus, mogelijk zijn er filmpjes van . Wel zuur altijd... ga je voor een leuk rondje Ring maar je komt heel veel armer thuis.quote:Op maandag 30 september 2013 09:26 schreef pvdplanet het volgende:
Veel ongelukken dit weekend, ring is een paar keer dicht gegooid. Voor ons knalde bij de Steilstrecke een gloednieuwe Mustang vol in de vangrail. Bij het aanrijden van Wehrseifen had een Golf II de bocht gemist, een BMW 135i was bij Pflanzgarten afgeschreven
Een driftende M5 op de buitenkant van de Karussel kwam met rokende banden halverwege achterstevoren te staan, das was dan wel weer een mooi gezicht
Nee. Zou niet goed zijn, mij kunnen ze dan op een punt met 165 km/u te hard flitsen en dat is zelfs in Duitsland prijzig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geldt de Nordschleife niet als een standaard 100 km/uur weg eigenlijk?
Maar rechts inhalen mag niet. Kun je dan als je schade hebt door iemand die rechts inhaalt dit op 'm verhalen. Of krijg je een boete van de organisatie of een rijverbod als je rechts inhaalt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Zou niet goed zijn, mij kunnen ze dan op een punt met 165 km/u te hard flitsen en dat is zelfs in Duitsland prijzig!
Bij Breidscheid geldt 50 toch? Volgens mij houdt niemand zich daar aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef daNpy het volgende:
Er zijn wel snelheidslimieten op bepaalde punten in de baan
Ik weet ook niet of de Polizei zomaar op tolwegen mag flitsen eigenlijk
Als je rechts inhaalt en je maakt schade heb je een probleem... Dan krijg je ws de schuld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar rechts inhalen mag niet. Kun je dan als je schade hebt door iemand die rechts inhaalt dit op 'm verhalen. Of krijg je een boete van de organisatie of een rijverbod als je rechts inhaalt?
Officieel mag je toch niet filmen toch? Ik had de camera onder de stoel liggen, want er stonden destijds borden dat je niet mocht filmen, even gewacht tot we voorbij de start waren en toen de camera aangezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Tijd om te gaan Youtuben dus, mogelijk zijn er filmpjes van . Wel zuur altijd... ga je voor een leuk rondje Ring maar je komt heel veel armer thuis.
Ze keken wel toen ik met een dashcam de baan opreed, maar niets van gehoord gelukkigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:17 schreef daNpy het volgende:
Tegenwoordig mag je wel filmen.
Wel met een gemonteerde on-board camera. Geen losse camera's in de hand dus, maar dat wil je ook niet dus dat is logisch.
Adenaubrug heeft ook een limiet dacht ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij Breidscheid geldt 50 toch? Volgens mij houdt niemand zich daar aan.
Dat was een tijd terug zo ja, maar tegenwoordig mag het weer wel. En je hebt genoeg filmers rondom de baan meestal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Officieel mag je toch niet filmen toch? Ik had de camera onder de stoel liggen, want er stonden destijds borden dat je niet mocht filmen, even gewacht tot we voorbij de start waren en toen de camera aangezet.
Mooie crash, maar om 'm nu al tot de beste van 2013 te betitelen..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:16 schreef pvdplanet het volgende:
De Mustang crash van afgelopen zondag:
Die kun je afschrijven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:16 schreef pvdplanet het volgende:
De Mustang crash van afgelopen zondag:
Da's een dure ja. De combinatie van snelheid, kerbstone en vangrail maakt waarschijnlijk dat het hele chassis krom is. Demonteren dus, of naar Polen.quote:
Volgens mij mag dat niet en ben je verplicht door te rijden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef Anne het volgende:
Is het normaal dat er niemand even stopt bij die crashes? Ik zou het wel fijn vinden als iemand even checkt of ik ok ben na een crash ..
Het is eigenlijk niet toegestaan om in de berm te stoppen op de Ring, ook niet bij een ongeval.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef Anne het volgende:
Is het normaal dat er niemand even stopt bij die crashes? Ik zou het wel fijn vinden als iemand even checkt of ik ok ben na een crash ..
Fijn beleid. Ik snap wel dat niet iedereen moet stoppen, maar het zal maar een kennis van je zijn "ja doei, ik mag niet stoppen".quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:27 schreef MXgooner het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet en ben je verplicht door te rijden.
Veiligheid, en je staat in veel gevallen in de weg voor hulpdiensten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Fijn beleid. Ik snap wel dat niet iedereen moet stoppen, maar het zal maar een kennis van je zijn "ja doei, ik mag niet stoppen".
Meestal wordt er wel gestopt. Velen hebbem EHBO diploma's (indertijd op kosten van de GmbH te halen) en/of een gele vlag om aanstormend verkeer te waarschuwen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef Anne het volgende:
Is het normaal dat er niemand even stopt bij die crashes? Ik zou het wel fijn vinden als iemand even checkt of ik ok ben na een crash ..
Dus de bovenstaande 'volgens mij' en 'eigenlijk' posts kloppen niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meestal wordt er wel gestopt. Velen hebbem EHBO diploma's (indertijd op kosten van de GmbH te halen) en/of een gele vlag om aanstormend verkeer te waarschuwen.
Daar lijkt ie inderdaad te gaan stoppen, maar bij die Mustang bijvoorbeeld rijdt iedereen door, zelfs na gestopt te zijn. Nu weet ik niet of de persoon in die auto wellicht een duimpje omhoog heeft gestoken.. Kan ook nog.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef daNpy het volgende:
In Duitsland ben je juist wél verplicht om te stoppen!
Je ziet en hoort die grijze Astra ook hard in de remmen gaan en de mercedes(?) maakt ook aanstalten te gaan stoppen.
Je zóu hieruit idd kunnen opmaken dat het wel toegestaan/gewenst is, al zijn de hulpdiensten daar altijd bloedsnel ter plaatsequote:VERHALTEN BEI EINEM UNFALL:
Auf keinen Fall wenden oder rückwärtsfahren! Verbot der Weiterfahrt bei einem Unfall. Fahrzeug sicher am Fahrbahnrand
abstellen! Warndreieck aufstellen! Nach folgende Teilnehmer warnen, sich aber selber hierbei nicht in Gefahr bringen! Erste Hilfe
bei Verletzten leisten! Unfall unter der Notrufnummer melden! Hierbei genau angeben, was, wo, mit wie vielen Verletzten
geschehen ist!
Unfall unter der Notrufnummer 0800 0302 112 melden!
Dat eerste geldt voor degene die het ongeval had he, dus als je gecrasht bent, mag je niet je weg vervolgenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:03 schreef daNpy het volgende:
Verbot der Weiterfahrt bei einem Unfall.
en
Erste Hilfe bei Verletzten leisten!
Klopt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef Anne het volgende:
Dus de bovenstaande 'volgens mij' en 'eigenlijk' posts kloppen niet?
Het mag dus wel? Of is zelfs gewenst ?
Te vroeg vol op het gas, met koude banden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:16 schreef pvdplanet het volgende:
De Mustang crash van afgelopen zondag:
Of zo'n crash in een blinde bocht en dat er dan zo'n gozer staat te filmen en niet ff het aankomende verkeer waarschuwt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vaker gezien dat er bij crashes gestopt wordt om te checken of inzittenden ok zijn en om verkeer te waarschuwen. Is alleen maar goed. Voor hetzelfde geld lig je in een blinde bocht en knalt er nog een auto er tegenaan.
Die rode Audi Quattro glijdt wel heel sneu de bocht uit. Echt een beginnersfout om boven op de rem te blijven staan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:26 schreef pvdplanet het volgende:
Was lekker glad zaterdagmiddag, ook de voorwielaangedreven auto's breken achter uit
Zeker is het aan te raden. Maar onthoud asjeblieft 1 ding. De werkelijkheid is absoluut niet te vergelijken met GT5. Ga dus niet denken dat je het circuit wel kan dromen, want je bent niet de eerste die door zulke overmoedigheid in de eerste ronde tegen de vangrail plakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:16 schreef sneez het volgende:
Dit lijkt me echt supervet om eens te gaan doen. Echter heb ik pas 5 jaar m'n rijbewijs met alleen maar stadsverkeer ervaring. Wel heb ik erg veel rondjes in GT5 op de Ring gemaakt (lol), maar ik kan het parcour dus wel dromen.
Is het raadzaam om eens te proberen? Ik wil namelijk niet ineens uit de bocht vliegen en m'n mooie auto in puin rijden.
Dus: gewoon een rondje rijden op leuk tempo, zonder meteen te jakkeren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zeker is het aan te raden. Maar onthoud asjeblieft 1 ding. De werkelijkheid is absoluut niet te vergelijken met GT5. Ga dus niet denken dat je het circuit wel kan dromen, want je bent niet de eerste die door zulke overmoedigheid in de eerste ronde tegen de vangrail plakt.
Wat lame, een repost van een repost dat filmpje. Randdebielen gewoon die filmpjes van Youtube rippen en opnieuw postenquote:
gister was ie door Nissan en Audi samen afgehuurd, maar dat was alleen het F1 circuitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:23 schreef Andyy het volgende:
Die gaat flink tekeer, ring is afgelopen dagen ook een keer afgehuurd door Nissan, bestuurd door een ex-F1 rijdert.
Klopt.quote:
Goede tip. Dank je en ik ga er eens vragen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef DS4 het volgende:
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die hun auto ergens stallen. Dat zal ook best hier en daar aangeboden worden. Vraag het eens op: http://www.nurburgring.nl
stel ambulance erbij schade aan circuit.. wat voor rekening kan de chauffeur dan verwachtenquote:
Dat filmpje is vanwege de verzekering zoveel mogelijk offline gehaald, de bestuurder is namelijk nog steeds bezig om met de verzekering rond te komen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat lame, een repost van een repost dat filmpje. Randdebielen gewoon die filmpjes van Youtube rippen en opnieuw posten
Even een Quote van ring-world.nlquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
stel ambulance erbij schade aan circuit.. wat voor rekening kan de chauffeur dan verwachten
Over ambulance kosten kan ik niks vinden helaas.quote:Wat nu als je onverhoopt toch het asfalt verlaat en je komt in aanraking met de vangrail? De kosten gaan in dat geval hard omhoog. Je moet betalen voor het afslepen, manuren, auto-inzet van de marshalls en, de vangrail. De eenheidsprijzen lopen ieder jaar iets op maar zijn ongeveer:
kosten manuur: 60 Euro
kosten inzet streckensicherung-auto: 35 Euro per uur
vangrail per strekkende meter: 45 Euro
vangrail-paaltje: 75 Euro
afsleepkosten: 215 Euro
Een lichte aanraking met de vangrail kan al aardig in de papieren lopen. Hierna volgt een rekenvoorbeeld waarbij een auto de vangrail raakt over een afstand van 10 meter op een lokatie waar de vangrail 2-hoog is: twee mannen gedurende 45 minuten + 45 minuten auto + 20 meter vangrail + 2 paaltjes + afsleepkosten brengt een kostenplaatje met zich mee van zo'n 1500 Euro! Zoals je ziet kunnen de kosten hoog oplopen. Des te meer reden om voorzichtig te doen bij het rijden op de Ring.
Of je uit de bocht vliegt ligt toch echt aan je rechtervoet en je stuurkunsten. Heb zelf 3 jaar m'n rijbewijs en ben er deze zomer voor het eerst heen geweest, ging prima, maar ik heb dan ook rustig aan gedaan bij blinde bochten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:16 schreef sneez het volgende:
Dit lijkt me echt supervet om eens te gaan doen. Echter heb ik pas 5 jaar m'n rijbewijs met alleen maar stadsverkeer ervaring. Wel heb ik erg veel rondjes in GT5 op de Ring gemaakt (lol), maar ik kan het parcour dus wel dromen.
Is het raadzaam om eens te proberen? Ik wil namelijk niet ineens uit de bocht vliegen en m'n mooie auto in puin rijden.
Gaan de kosten van de ambulance niet vergoed worden door de zorgverzekering?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:35 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Even een Quote van ring-world.nl
[..]
Over ambulance kosten kan ik niks vinden helaas.
quote:On 1 November 2013 the pre-sale for the tourist drives in 2014 starts. The main change is that you can now decide for yourself which route you wish to use your ticket for – either for a lap of the Nordschleife or a 15-minute turn of the Grand-Prix track. Both will cost 27 euros in future. The tourist drives on the Grand-Prix track will thus not only be cheaper – the Nürburgring decided for 2014 to double the tourist session periods on the Grand-Prix track. Holders of annual tickets can now also use both race tracks. All tickets for 2014 are available for the old price until the end of the year. More information can be found in our news section: http://goo.gl/hmlxU7
Zonder enige twijfel: neen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:54 schreef Andyy het volgende:
Maar geldt de GP strecke ook als openbare weg dan?
Was er zondag ook. Het was op het begin van de middag veel te slecht om te rijden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef pvdplanet het volgende:
Zondag gespot op de webcam...
[ afbeelding ]
In de middag nog wat gefilmd...
Direct linking werkt niet bij BtG.quote:
Bron: http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2013/11_november/131112_ADAC_wil_Nurburgring_kopen.xmlquote:ADAC en Red Bull-baas willen Nürburgring kopen
Er hebben zich diverse partijen gemeld die geïnteresseerd zijn in het kopen van de failliete Nürburgring. Het historische circuit in de Duitse Eifel kijkt tegen een enorme schuld aan en staat sinds het begin van dit jaar te koop
Failliet
De Nürburgring werd failliet verklaard nadat het openen van een heus evenementenpark naast het circuit uitdraaide op een financiële flop. Bezoekers voor het nieuw gebouwde evenementencomplex, met onder andere een boulevard en een heuse achtbaan, bleven uit, waardoor de gemaakte kosten niet werden terugverdiend. De Nürburgring liep een schuld op van 350 miljoen euro, werd failliet verklaard en is nu te koop gezet door Rheinland-Pfatlz, de Duitse deelstaat waarin het circuit ligt.
Dietrich Mateschitz toont interesse
Naast het evenementenpark en het Grand Prix-circuit, behoort ook de ruim 20 kilometer lange Nordschleife tot het geheel dat nu te koop staat. Volgens de organisatie die de verkoop van het circuit afhandelt hebben zich diverse partijen gemeld die geïnteresseerd zijn in een overname van de Nürburgring. Formule 1-baas Bernie Ecclestone zou één van de geïnteresseerden zijn, al lijkt dit slechts een wild gerucht te zijn. Red Bull-eigenaar Dietrich Mateschitz zou wel een serieuze kandidaat zijn die het circuit zou willen overnemen. De Oostenrijkse zakenman bezit ook de Oostenrijkse Red Bull Ring, waar volgend jaar voor het eerst sinds 2003 weer een Formule 1-race zal worden verreden.
ADAC
Een tweede serieuze kandidaat is de Duitse autobond ADAC. De grootste automobielclub van Europa bevestigde op maandag zelfs al een officieel bod uit te hebben gebracht op het financieel noodlijdende circuit.
‘Met het vrijblijvende bod hopen we inzage te krijgen in het financiële overzicht van de Nürburgring. Daarna zullen we ons verder beraden over een mogelijke koop’, aldus ADAC-motorsportchef Lars Soutcschka.
De ADAC organiseert ieder jaar onder andere de prestigieuze 24-uursrace op de Nürburgring. De automobielbond wil het Grand Prix-circuit en de Nordschleife overnemen, maar zou geen interesse hebben in het evenementenpark.
'Beslissing valt begin 2014'
Pietro Nuvoloni, de woordvoerder van de Ring-saneerders, wilde niet ingaan op eventuele geïnteresseerde partijen. Wel liet hij weten diverse vrijblijvende boden te hebben ontvangen. Officiële boden moeten voor het einde van het jaar zijn uitgebracht, waarna er in het eerste kwartaal van 2014 wordt beslist over de koop van het circuit.
Touristenfahrten
Naast de diverse toonaangevende raceklasses op het Grand Prix-circuit, zoals de Formule 1 en DTM, zorgt de ruim 20 kilometerlange Nordschleife voor de voornaamste inkomstenbron van de Nürburging. De zogenaamde Touristenfahrten, waar tegen betaling over ‘De Groene Hel’ gereden kan worden in een normale auto, trekken ieder jaar miljoenen racefans en autoliefhebbers naar de Duitse Eifel. De touristenfahrten zijn daarmee één van de grootste toeristische trekpleisters van de regio.
Het is maar even afwachten. Gelukkig zijn het 2 gegadigden met een enorme band met de motorsport.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef DS4 het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in de ADAC eerlijk gezegd...
Dat inderdaad. Ik denk dat ze er beide wel wat van kunnen en zullen maken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het is maar even afwachten. Gelukkig zijn het 2 gegadigden met een enorme band met de motorsport.
Verreweg de meeste remmerij is niet berekend voor racen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef Oceanview het volgende:
Hoeveel hebben te remmen te verduren op zo´n rondje als je uit gaat van een daily auto?
Mijn vorige daily had halverwege al last van oververhitte remmen..,de remmen krijgen behoorlijk op hun sodemieter.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef Oceanview het volgende:
Hoeveel hebben te remmen te verduren op zo´n rondje als je uit gaat van een daily auto?
Dat snap ik vandaar mn vraag ook, het is een 960kg wegende met 75pk´s dus echt snel rijden gaat het niet worden, van de bergen heb ik geleerd dat kort en stevig remmen beter is dan lang en zacht remmen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Verreweg de meeste remmerij is niet berekend voor racen.
Maar het hangt ook af van gewicht, vermogen, hoe snel je rijdt en of je kan rijden (onervaren rijders plegen te veel en te langdurig te remmen) of je problemen gaat krijgen of niet.
Gaan daar droom ik voorlopig alleen nog maar van.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Mijn vorige daily had halverwege al last van oververhitte remmen..,de remmen krijgen behoorlijk op hun sodemieter.
Als je wilt gaan doen zorg op zijn minst voor goeie remolie!
Het was dan ook wel een heel optimistisch bod zal ik maar zeggen...quote:Op donderdag 21 november 2013 10:14 schreef daNpy het volgende:
ADACs bod was te laag, ze trekken zich terug.
http://www.finanznachrich(...)usgeschieden-003.htm
Vond dit filmpje ook erg leerzaam eigenlijk, veel dingen die ik nog niet wist van de Ringquote:Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef daNpy het volgende:
Mooi stukje over de Südschleife van Speedhunters
http://www.speedhunters.c(...)gs-past-sudschleife/
[ afbeelding ]
Weinig...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu dus verkocht aan een Amerikaanse investeringsmaatschappij voor zo'n 70 miljoen dollar
Ik wil ondertitelingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vond dit filmpje ook erg leerzaam eigenlijk, veel dingen die ik nog niet wist van de Ring
Als je geen Duits kunt verstaan lijkt het me best lastigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om te volgen?
TF staat sowieso onder druk. Oosteuropese idioten en het beschikbaar komen van steeds meer supersnelle auto's maken dat het meer en meer wildwest is geworden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:43 schreef daNpy het volgende:
http://jalopnik.com/ten-r(...)tm_medium=socialflow
Kan makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:04 schreef Apekoek het volgende:
Kun je er ook terecht met 110pk dieseltjes? Of sla je dan echt een modderfiguur?
Een modderfiguur sla je alleen als je uit de bocht vliegt met 110pk dieselquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:04 schreef Apekoek het volgende:
Kun je er ook terecht met 110pk dieseltjes? Of sla je dan echt een modderfiguur?
Of jij een modderfiguur slaat daar hangt af van jezelf. Als je geweldig kan rijden en met een langzame auto nog steeds maximaal rond rijdt dwing je meer respect af dan als je met een auto van een half mio wordt ingehaald door die 110 pk diesel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:04 schreef Apekoek het volgende:
Kun je er ook terecht met 110pk dieseltjes? Of sla je dan echt een modderfiguur?
Nog meer in de weekends? Gaan ze er een stukkie van 20 km bij breien dan om daar plaats voor te maken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef Meike26 het volgende:
Prijzen zullen dus niet significant hoger worden, misschien wel eerder lager = meer bezoekers.
Kan inderdaad primaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:04 schreef Apekoek het volgende:
Kun je er ook terecht met 110pk dieseltjes? Of sla je dan echt een modderfiguur?
Liever minder mongolen bezoekers zodat je ook daadwerkelijk een rondje kan rijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog meer in de weekends? Gaan ze er een stukkie van 20 km bij breien dan om daar plaats voor te maken?
Er zijn niet meer bezoekers nodig om daar een rondje te rijden. Die zijn er echt zat.
Precies.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef daNpy het volgende:
Liever minder mongolen bezoekers zodat je ook daadwerkelijk een rondje kan rijden
Valt mee als je maar genoeg rondjes hebt gedraaid.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:19 schreef NieuweNier het volgende:
Het lijkt me ook super lastig om in te schatten hoe hard je voor sommige bochten moet afremmen...
Risico van het vak. En zoveel ongelukken gebeuren er nu ook weer niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef NieuweNier het volgende:
Het leek mij altijd al eens leuk om op de ring gewoon voor de lol een keertje te gaan racen.
Als je die filmpjes hier ziet though. Mensen met veel ervaring, ook tijdens het racen, die alsnog spinnen of een ongeluk maken. Ook niet zeldzaam. Gewoon vaak per dag...
Haha maar die eerste rondjes moet je toch om te beginnen draaien zonder te verongelukkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Valt mee als je maar genoeg rondjes hebt gedraaid.
Ja daar heb je volledig gelijk in. Het is gewoon een risico wat erbij hoort.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Risico van het vak. En zoveel ongelukken gebeuren er nu ook weer niet.
Zolang je je zelf maar niet overschat. Daar gaan de meesten de mist in.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha maar die eerste rondjes moet je toch om te beginnen draaien zonder te verongelukken
[..]
Ja daar heb je volledig gelijk in. Het is gewoon een risico wat erbij hoort.
Je zou zelfs kunnen beargumenteren dat het risico autoracen spannend maakt. De snelheid, de g-krachten, de snelle reacties; je ervaart het niet als je met 100 op de snelweg tuft.
Hetzelfde geld met bijvoorbeeld skiën. Daar is hard gaan of jumps maken ofzo ook leuker. Het risico maakt het spannend.
Ja klopt inderdaad. Ik heb mezelf één keer overschat. Dat leidde in een vastgereden en vervolgens omgerolde auto, in het Duitse zwarte woud, en veel sleepkosten. Sindsdien ben ik veel voorzichtiger...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zolang je je zelf maar niet overschat. Daar gaan de meesten de mist in.
roadtrip is vrij dubieus en onverstandig. Zoveel is wel duidelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef daNpy het volgende:
Dat je het racen noemt is al een beetje dubieus. Er is geen prijs te halen aan de finish, er zijn alleen verliezers.
Ik heb het over NieuweNierquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
roadtrip is vrij dubieus en onverstandig. Zoveel is wel duidelijk.
Nou ja je gaat daar natuurlijk niet naartoe om er met 30 rond te tuffen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef daNpy het volgende:
Dat je het racen noemt is al een beetje dubieus. Er is geen prijs te halen aan de finish, er zijn alleen verliezers.
Ik ben een kloon van roadtrip. Grappig hoe iedereen me ander behandeld met een kloon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb het over NieuweNier
Roadtrip heeft geeneens een auto, alleen veel eisen en een boel praatjes
Geen ervaring met huur daar, maar ik zou het zeker doen als ik jou was. Begin gewoon met zo'n swiftje. Rap zat voor een beginner en niet zo prijzig. Een 911 is natuurlijk erg leuk, maar een beginner heeft er niet zo heel veel aan...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef lichtknopje het volgende:
Iemand ervaring met het huren van een ringauto bij een van de verhuurbedrijven in de directe omgeving van de ring? Bijvoorbeeld R2R of RSR.
Ik heb nu een flink aantal keren meegereden met vrienden en wil zelf ook een aantal ronden rijden. Met de leaseauto ga ik er niet op en had daarom het idee een auto te huren?
Het lijkt simpel; betalen voor huur en aantal ronden. Rekening houden met eventueel eigen risico en de kleine lettertjes.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik zat inderdaad aan een swiftje of Clio RS te denken. Leuk zat voor een eerste keer.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geen ervaring met huur daar, maar ik zou het zeker doen als ik jou was. Begin gewoon met zo'n swiftje. Rap zat voor een beginner en niet zo prijzig. Een 911 is natuurlijk erg leuk, maar een beginner heeft er niet zo heel veel aan...
Alleen kan je met je eigen auto nog wel naar huis als die naast de baan geparkeerd staat en je huurauto in de vangrail ligtquote:Op maandag 31 maart 2014 22:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zelf ook nooit gehuurd, maar ook weinig slechte verhalen over gehoord. En gezien het succes en de hoeveelheden auto's die er rondrijden...
Maar je dokt wel een stevige prijs. Ik weet niet wat je eigen auto kost, maar bedenk eens of huren rendabel is. Ik heb het wel eens bekeken en het eigen risico bij zo'n huurauto is hoger dan de dagwaarde van mijn auto. Tsja, makkelijke keuze
Ah joh, gokje hoort erbij in het leven. Thuiskomen doe je echt wel. En de volgende dag lekker op de fiets naar het werk, heb je meteen een goed verhaal te vertellenquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Alleen kan je met je eigen auto nog wel naar huis als die naast de baan geparkeerd staat en je huurauto in de vangrail ligt
En ontslag te pakken omdat je met je leaseauto op de ring geweest bent... Ja, goed verhaal man!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ah joh, gokje hoort erbij in het leven. Thuiskomen doe je echt wel. En de volgende dag lekker op de fiets naar het werk, heb je meteen een goed verhaal te vertellen
komt iedereen gezellig langs bij de truckraces? wij (de NL truckracers) zijn het hele weekend te vinden in het historische fahrerlagerquote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef DS4 het volgende:
Gaat er dit jaar nog een NS meet komen van Fok?
verkeerde topic DS4quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef DS4 het volgende:
Gaat er dit jaar nog een NS meet komen van Fok?
Is iets minder mijn ding... Ik wil eigenlijk zelf rondjes draaien.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
komt iedereen gezellig langs bij de truckraces? wij (de NL truckracers) zijn het hele weekend te vinden in het historische fahrerlager
Welke dan?quote:
ik rijd wel een rondje mee als t goed is maar nordschleife is dat weekend gewoon openquote:Op donderdag 3 april 2014 19:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is iets minder mijn ding... Ik wil eigenlijk zelf rondjes draaien.
Deze is beterquote:
Welk weekend is dat exact?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rijd wel een rondje mee als t goed is maar nordschleife is dat weekend gewoon open
Wow! Wat een misselijke actie is dat zeg!!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef daNpy het volgende:
Opgelet als je naar de Ring gaat!
http://www.aachener-zeitu(...)i-ermittelt-1.798395
inderdaad!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wow! Wat een misselijke actie is dat zeg!!
Wass ist da denn los am Ring?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Morgen Karfreitag Nog meer mensen die morgen gaan?
Drukste dag van het jaar en wordt gezien als de opening van het seizoen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wass ist da denn los am Ring?
Nee, op de een of andere manier trekt de drukste dag van het jaar mij niet. Leuk voor als je wil kijken denk ik...quote:Op donderdag 17 april 2014 17:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Morgen Karfreitag Nog meer mensen die morgen gaan?
Ga je zelf ook rijden?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Drukste dag van het jaar en wordt gezien als de opening van het seizoen.
Geef ff seintje als je weer gaat!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:49 schreef Rainesz het volgende:
Wou eigenlijk in "wintermodus"nog over de ring gaan.
Maar met het aanhoudende mooie weer, denk ik dat de Zomervelgjes er dit weekend alweer ondergaan.
Jammer, had graag even op de originele velgen een rondje gezet.
Kump goed, Kump goed. Als goed is voorlopig meer vrije tijd in het weekend.quote:
Vrouwen kunnen geen wegenkaarten op de kop lezen dus zorg dat je het kaartje van het circuit voortduren meedraait met de rijrichting.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef pvdplanet het volgende:
De dag na Hemelvaart is een mooie gelegenheid om weer wat rondjes te doen. Vrouwlief zeurde steeds over gebrek aan bite in het remsysteem dus gelijk maar een upgrade gedaan.
Het meerijden is trouwens niet mijn sterkste punt, nu heb ik wel vertrouwen in de rijkunsten maar niet in haar circuitkennis.
[ afbeelding ]
quote:Rhein-Zeitung exklusiv: Millionen-Beihilfen zum Nürburgring laut EU illegal
http://www.rhein-zeitung.(...)l-_arid,1158139.html
Ben je door het hek gegaan om die foto te maken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:13 schreef pvdplanet het volgende:
Net nog even bij Brunnchen gekeken. Seat rookte flink en liet een spoor van koelvloeistof achter. Porsche moest in de remmen en Opel Astra schraapte er langs. Vanwege de lange gele vlaggen niet te lang gebleven...
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wtf. Dit jaar de laatste keer Rock Am Ring, daarna moeten ze van Capricorn verdwijnen Wat een bullshit
Had jij nou die Subaru station?quote:
Geen slimme bocht om dat te doen, daar zijn duizenden crashes geweest (en filmpjes van). .quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef pvdplanet het volgende:
Ik zag ze net toevallig!
Probeerde net een BMW in te halen maar kwam eigenlijk een paar pk's te kort...
[ afbeelding ]
Ik heb er anders wel meer dan 100 keer ingehaald zonder te crashen... Prima plek.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:44 schreef Kreator het volgende:
Geen slimme bocht om dat te doen, daar zijn duizenden crashes geweest (en filmpjes van). .
Het is daar en de bocht ervoor vaak spekglad. Dat is alles wat ik zeg. Dat jij Schumacher junior bent, wil niet zeggen dat iedereen dat is.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb er anders wel meer dan 100 keer ingehaald zonder te crashen...
Je moet natuurlijk wel weten wat je doet, maar ik zie gekkere plaatsen waar ingehaald wordt. De grootste klappers zijn ook niet hier, maar elders. Deze plek is echter vrij druk met publiek, waardoor een klap daar wat sneller online verschijnt.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:58 schreef Kreator het volgende:
Het is daar en de bocht ervoor vaak spekglad. Dat is alles wat ik zeg. Dat jij Schumacher junior bent, wil niet zeggen dat iedereen dat is.
Schwedenkreuz ooit met ruim 270 km/u dwars gegaan. Niet extreem dwars (het lijkt bij die snelheid vaak een stuk meer dan in de praktijk, het zal een stapje geweest zijn) en de auto op het grijze deel kunnen houden, maar sindsdien nooit meer volgas over de bult daar gegaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef pvdplanet het volgende:
Ik haat Eschbach en Schwedenkreuz. Ondanks een stijve, lichte achterkant voelt het in de stationwagen nooit 100%.
De laatste tijd zie je ook steeds meer videos van die 2 plekken. Vaak met slechte afloop...
In de basis, ja.quote:
Met de fiets?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef jackson het volgende:
Aankomende zondag aanwezig als het weer mee wil werken...
Mocht je dat wel timen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik zit te denken om in september te gaan om een paar rondjes te rijden. Ik ben totaal onervaren op het gebied van circuitrijden dus een beetje rustig op de baan zou wel prettig zijn. Wanneer kan je het beste gaan dan eigenlijk?
Mijn huidige Pr op de nordschleife inclusief renstrecke is 2:28:14 dit was dan wel op een natte baan en lopend dus dat moet in ieder geval sneller kunnen.
Het was een wedstrijd dus lijkt me logisch dat je het timed en waarom zou het niet mogen.quote:
Jazeker . Blijft een waanzinnig evenement, afgelopen twee jaar niet geweest door omstandigheden en weer. Hopelijk gaat het weer nog iets bijtrekken .quote:
Voor mij na duizenden rondes met de auto voor het eerst op de fiets. Ik ben erg benieuwd hoe dat bevalt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:47 schreef jackson het volgende:
Jazeker . Blijft een waanzinnig evenement, afgelopen twee jaar niet geweest door omstandigheden en weer. Hopelijk gaat het weer nog iets bijtrekken .
Ik weet niet of je de compilatie video van vorig jaar gezien hebt? Maar als het nat is, vind ik het doodeng. Als jij afdaalt met 80 en je plat gaat roep je vast niet "Shit Happens".quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voor mij na duizenden rondes met de auto voor het eerst op de fiets. Ik ben erg benieuwd hoe dat bevalt.
Ziet er naar uit dat het vochtig gaat worden, maar dat is daar niet nieuw ofzo... Redelijk warm, dus met de juiste kleding valt het allemaal wel mee lijkt me. Liever droog, maar ja. Shit happens.
In september kun je prima op zondagochtend rondjes doen. Wel is het om 9:00 dikwijls mistig en is de boel het eerste uur dicht. Ook heeft de baan van die verradelijke natte stukken.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik zit te denken om in september te gaan om een paar rondjes te rijden. Ik ben totaal onervaren op het gebied van circuitrijden dus een beetje rustig op de baan zou wel prettig zijn. Wanneer kan je het beste gaan dan eigenlijk?
Au, schat ik in...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de compilatie video van vorig jaar gezien hebt? Maar als het nat is, vind ik het doodeng. Als jij afdaalt met 80 en je plat gaat roep je vast niet "Shit Happens".
Die zie ik toch anders maar dat maakt niet uit . Have fun daar!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Au, schat ik in...
Maar goed, dat is weinig anders bij een klapper met het racen.
Ik vrees dat ik daar meermaals mensen aan hun einde heb zien komen, waaronder bekenden, dus erger kan niet meer. Al ga ik er voorshands vanuit dat het iets is wat je de volgende dag nog voelt, althans... als je geluk hebt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:47 schreef jackson het volgende:
Die zie ik toch anders maar dat maakt niet uit . Have fun daar!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:02 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
In september kun je prima op zondagochtend rondjes doen. Wel is het om 9:00 dikwijls mistig en is de boel het eerste uur dicht. Ook heeft de baan van die verradelijke natte stukken.
Dat is zo mooi aan de Eifel, je weet nooit wat je krijgt.
Als de weersverwachtingen trouwens slecht zijn kan gewoon de hele dag de zon schijnen en rijden alleen locals rond.
Eens per jaar... Het heet "Rad am Ring". Je zult dus moeten wachten tot volgend jaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:00 schreef caspervc het volgende:
Zijn er vaker van die fiestevents op de Ring? Lijkt me eigenlijk veel gaver dan met de auto! 3 rondes met de racefiets lijkt me zo gaaf!
maar de mountainbikeroute rondom de nordschleife is het hele jaar open.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Eens per jaar... Het heet "Rad am Ring". Je zult dus moeten wachten tot volgend jaar
Klopt, dat is dan ook niet "op de ring". Maar die is absoluut de moeite waard begreep ik van vrienden die hem meerdere malen gereden hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar de mountainbikeroute rondom de nordschleife is het hele jaar open.
Het is iig totaal anders. Gek genoeg is Fuchsröhre op de fiets niets bijzonders, ook al ga je daar tegen de 100 km/u (mijn computer gaf 96,2 aan als max), waar het in de auto nog altijd een punt is waar je hersenen blijven roepen 'dit kan niet met deze snelheid'. Ok, met de auto ga je veel harder, maar relatief gezien niet...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:00 schreef caspervc het volgende:
Zijn er vaker van die fiestevents op de Ring? Lijkt me eigenlijk veel gaver dan met de auto! 3 rondes met de racefiets lijkt me zo gaaf!
Was de hohe acht een beetje te doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is iig totaal anders. Gek genoeg is Fuchsröhre op de fiets niets bijzonders, ook al ga je daar tegen de 100 km/u (mijn computer gaf 96,2 aan als max), waar het in de auto nog altijd een punt is waar je hersenen blijven roepen 'dit kan niet met deze snelheid'. Ok, met de auto ga je veel harder, maar relatief gezien niet...
Was erg leuk om te doen en verwacht er volgend jaar weer bij te zijn. Leuk evenement!
Prima.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Was de hohe acht een beetje te doen?
96 met je Muller electrische fiets?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is iig totaal anders. Gek genoeg is Fuchsröhre op de fiets niets bijzonders, ook al ga je daar tegen de 100 km/u (mijn computer gaf 96,2 aan als max), waar het in de auto nog altijd een punt is waar je hersenen blijven roepen 'dit kan niet met deze snelheid'. Ok, met de auto ga je veel harder, maar relatief gezien niet...
Was erg leuk om te doen en verwacht er volgend jaar weer bij te zijn. Leuk evenement!
Yep.quote:
Nee, net zo min als je dat bent met een top racefiets die geen reet weegt en alle trapenergie maximaal omzet in snelheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
vind je jezelf niet een beetje een valsspeler met een electrische fiets.
Triest, zeer triest om je prestaties op een electrische fiets te vergelijken met een 6,5 kg wegende racefiets. Paauper. En ik mag hopen dat er ooit een stekkertje lostrilt. Graag zo ver mogelijk van huis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Yep.
Accu nauwelijks hoeven te gebruiken, maar daardoor ook gewoon op normaal tempo meegehobbeld. Meest steile stukken wel op standje 2 vd 4 moeten zetten vanwege mijn knie, maar kesselschen deels zonder en deels standje 1 (dan kost het nog steeds meer kracht dan op een racefiets).
Heb je wat frustraties, gozertje?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:56 schreef buzz1291 het volgende:
Triest, zeer triest om je prestaties op een electrische fiets te vergelijken met een 6,5 kg wegende racefiets. Paauper. En ik mag hopen dat er ooit een stekkertje lostrilt. Graag zo ver mogelijk van huis.
Geen enkele, maar hoop je nog eens op youtube te zien bij een geweldige crash. Liefst als je van achteren aangetikt wordt en vol de vangrail in klapt. Dat maakt die touristenfahrten toch altijd weer tot een onvergetelijk evenement.quote:
Was dat het geluid bij 200km/h?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:27 schreef Rainesz het volgende:
Morgen niet aanwezig, downpipe in 2 stukken liggen at the moment.
Voor sommigen is onbegeleid internetten net wat teveel verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen enkele, maar hoop je nog eens op youtube te zien bij een geweldige crash. Liefst als je van achteren aangetikt wordt en vol de vangrail in klapt. Dat maakt die touristenfahrten toch altijd weer tot een onvergetelijk evenement.
Waar komt deze haat ineens vandaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen enkele, maar hoop je nog eens op youtube te zien bij een geweldige crash. Liefst als je van achteren aangetikt wordt en vol de vangrail in klapt. Dat maakt die touristenfahrten toch altijd weer tot een onvergetelijk evenement.
Vet! met die auto op de ringquote:
Wtf . Dude.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen enkele, maar hoop je nog eens op youtube te zien bij een geweldige crash. Liefst als je van achteren aangetikt wordt en vol de vangrail in klapt. Dat maakt die touristenfahrten toch altijd weer tot een onvergetelijk evenement.
Jep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Was dat het geluid bij 200km/h?
Uit de polder ergens bij Rotterdam. Is nog niet op het circuit gebruiktquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:48 schreef daNpy het volgende:
Ziet er wel bekend uit. Waar heb je hem vandaan?
Niet op het circuit gebruikt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:23 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Uit de polder ergens bij Rotterdam. Is nog niet op het circuit gebruikt
Heb het ooit eens op Zandvoort gedaan, en ik vind mezelf totaal geen goede rijder of iets.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die weten of dat vrij rijden op Zandvoort of assen wat is?
Ik doe het graagquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die weten of dat vrij rijden op Zandvoort of assen wat is?
Doe maar eens, want ik denk dat je een nul teveel hebt getyptquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef pvdplanet het volgende:
Als je het interieur, bumperbalken, uitlaat, geluiddemping, reservewiel etc eraf trekt en dan kooi + stoelen er weer bij op telt dan zou dat 150 kilo vermindering betekenen.
Misschien maar eens bij de oud-ijzerboer op de weegbrug zetten.
Komend weekend gaan we op Zolder weer flink kabaal maken in ieder geval (tussen 10:00 en 18:30, daarvoor en na mag er geen racemotor aan staan )quote:Op woensdag 17 september 2014 08:29 schreef DS4 het volgende:
En Zolder is hard voor mensen met een auto die wat geluid produceert...
Tussen 12:00 en 13:00 ook niet. Sowieso zijn ze nogal strict als het om geluid gaat.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komend weekend gaan we op Zolder weer flink kabaal maken in ieder geval (tussen 10:00 en 18:30, daarvoor en na mag er geen racemotor aan staan )
Dat laatste is waar ik op doelde idd...quote:Op woensdag 17 september 2014 09:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tussen 12:00 en 13:00 ook niet. Sowieso zijn ze nogal strict als het om geluid gaat.
zondag racen we tussen 12:05 en 12:25... Zolder is zelf met het programma gekomenquote:Op woensdag 17 september 2014 09:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tussen 12:00 en 13:00 ook niet. Sowieso zijn ze nogal strict als het om geluid gaat.
Klopt ben ook al een keer afgevlagd, auto zit tegen de grens. Maar daarna geen last meer gehad.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar ik op doelde idd...
Hoe de fuck krijg je overstuur met een Golf?quote:Op zondag 28 september 2014 23:14 schreef Niek. het volgende:
Is dit toevallig een fokker die zijn Golf bijna de vangrail in jaagt?
Fwd: gas los...quote:Op zondag 28 september 2014 23:47 schreef Andyy het volgende:
Hoe de fuck krijg je overstuur met een Golf?
Lukt me niet met de Bluemotion van m'n vriendin's moeder hoorquote:
Het is daar vaker wat listig als je de verkeerde lijn rijdt.quote:Op zondag 28 september 2014 23:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Lukt me niet met de Bluemotion van m'n vriendin's moeder hoor
Maar hij gaat wel heel plotseling opeens, zou olie liggen oid?
Op zich had het vervelender af kunnen lopen, maar hij had alle ruimte om de auto verder naar buiten te laten lopen, dus het was zo op het oog vrij onnodig.quote:Op maandag 29 september 2014 08:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
En toch vangt ie 'm vrij netjes op nog. De meesten knallen daar na zo'n zwiepert vol de vangrail in. Hij remt past als de auto weer wat rechter staat, anders had ie 'm compleet afgeschreven.
Die je dan met een lach betaald, omdat je het toch allemaal overleefd hebt!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Meike26 het volgende:
En dan overleefd hij het, komt net brak uit het ziekenhuis, auto totall los en dan ploft de rekening van Nordschleife GmbH op de mat
Ik vraag me af of de meeste (gebruikelijke) verzekeringen een dergelijk iets dekken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef Tinos85 het volgende:
En wie weet nog wel gewoon verzekeringswerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |