twitter:EvilDragon1717 twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 16:06:40 In production: Keymat. Three keys already with plastic cap, the mould for space needs to be fixed.We're getting there reageer retweet
Ze moeten er nog wel wat aan tweaken maar ik heb wel vertrouwen in het pandora/pyra team.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:42 schreef Gehenna het volgende:
Oh dat lijkt me een stuk fijner typen dan het vorige matje. Dat waren toch een beetje lompe knopjes
Hij lijkt in het fimpje inderdaad ook erg laag in de case te liggen ik hoop dat ze daar ook wat aan doen...quote:Now - the most important thing: How does the keymat feel?
I'm happy to tell you that the keys itself feel great!
The flat plastic caps have rounded edges, so they're not too sharp, and
the material feels very nice. The look of it is also gorgeous.
The action buttons also feel great. They're not totally flat, they have
a little convex curving which feels nice. They are a bit higher than
the keyboard keys, but I probably want to make them a bit more high.
The mat itself is a bit less stiff than Pandoras mat, so the keys are a
little lighter to press. However, tactile feedback isn't great yet. It
seems the travel distance for the keys and especially the action
buttons is not far enough. This can easily be proved: When the keymat
is lying on a flat surface, the keys feel a bit squishy when you press
them. If you put the keymat on a flat surface but have a hole below the
key you want to press, then it feels great. A perfect proof that the
carbon pad reaches the PCB before the button is fully pressed.
My guess is that the manufacturer followed my design guide for the
travel distance WITHOUT the carbon pads - and then, with the carbon
pads added on top, the travel distance went lower.
That's no big deal though, I can easily measure how much travel
distance is missing and it will be removed for the next sample. After
all, that's what samples are for - if you were sure everything worked
from the very beginning, then you wouldn't need samples
So, all in all I'm very happy with the first sample. It looks great, it
feels great, it fits perfect, the lighting works fine and only the
travel distance needs to be increased. That's a good start!
Achja gewoon een aanbetaling.quote:
quote:
Ik heb niet alles gelezen en toen ik die prijs tegenkwam ben ik snel weggegaanquote:Op woensdag 25 november 2015 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh je hebt het over die prototypes van 1800 euro Tja dat is andere koek.. ik dacht dat je het over de normale pre-preorder had...
Dat was voor 8 prototypes voor geïntresseerde developers. De normale pre-preorder was een aanbetaling van ¤290...quote:Op woensdag 25 november 2015 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen en toen ik die prijs tegenkwam ben ik snel weggegaan
Ah ja en dan nog niet weten of ie komt en wat ie gaat kosten, zoiets heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat was voor 8 prototypes voor geïntresseerde developers. De normale pre-preorder was een aanbetaling van ¤290...
Inderdaad was iets dat evildragon gedaan had omdat er heel wat mensen telkens het "shut up and take my money" plaatje postte Hij had toen iets van okay dan doe ik datquote:Op woensdag 25 november 2015 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah ja en dan nog niet weten of ie komt en wat ie gaat kosten, zoiets heb ik ook gezien.
Hier hou ik wel erg van, eerlijk en open zijn qua informatie Ik bedoel, al die spellen lopen nu voor geen meter (wat logisch is zonder 3d driver), maar toch laten ze het zien het tegenovergestelde van marketingquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
De pyra gaat een bazending worden
Dit is zonder 3d driver
zo belabbert vind ik ze niet lopen als je bedenkt dat ze x86 emuleren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier hou ik wel erg van, eerlijk en open zijn qua informatie Ik bedoel, al die spellen lopen nu voor geen meter (wat logisch is zonder 3d driver), maar toch laten ze het zien het tegenovergestelde van marketing
Ja weet ik, maar de gemiddelde gamer kijkt daar niet naarquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zo belabbert vind ik ze niet lopen als je bedenkt dat ze x86 emuleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe idd, dan is het al snel een 1080p slow-motion renderquote:Maar open zijn ze wel dit is trouwens gedaan door mensen met een omap dev board dus staat los van de makers. Maar ze schamen zich iig niet voor alle kleine fouten die ze nog moeten oplossen zo ook bij de test run voor de productie dat de PCBs doorzakten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwestie van een iets steviger frame maken maar dit soort plaatjes zul je van een apple nooit ziennee, jij dan!
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar de gemiddelde gamer kijkt daar niet naarDit loopt op wine via exagear en exagear is wel een emulator... wine werkt alleen op x86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hehe idd, dan is het al snel een 1080p slow-motion renderEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
ohja dit is natuurlijk ARM, had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit loopt op wine via exagear en exagear is wel een emulator... wine werkt alleen op x86
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |