abonnement Unibet Coolblue
pi_132904423
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:14 schreef Ouder1 het volgende:
De beste leidinggevenden zijn natuurlijke leiders. Daarbij gaat het niet zo zeer om hun stijl maar meer om hun plek in de groep en duidelijkheid. Om maar een voorbeeld te geven; een leidinggevende die onzeker is zal nooit goed leiding kunnen geven en een leidinggevende die dat verbloemd met agressie zal op den duur ook door de mand vallen.
Het is ook meer dat momenteel de meesten er nog een grap van maken, zo is het eigenlijk ook nog wel. Ze zijn alleen serieus als het ook echt moet, maar stel je wilt iets eerder opstellen om gewoon te zorgen dat het geen kippenhok wordt en de rest geen last van je heeft luisterd 3/4e wel, en de anderen denken fuck it. Worden ze er 1 keer op aangesproken, hmm blabla, 2e keer komen ze wel uiteindelijk als de rest het ook begint te roepen.
pi_133051639
Saaie week, t/m donderdag ziek geweest, vandaag toetsje trappen en stoten bij MZV, leuke cijfertjes gescoord. Rekenen TOA toetsje gemaakt 95% score, met burgerschap grappig quizje gedaan en als laatste een uur filmpjes gekeken over de EVO omdat er toch niks te doen was, tot volgende week.

Maandag weer bivak in R'dam.
pi_133765643
Zijn we weer, nieuw verhaaltje over bivak nummertje 3, tijdje afwezig geweest omdat ik echt geen zin had om m'n weekend aan een verhaal te besteden :P Wel een nadeel dat alles niet meer zo helder in m'n hoofd zit als vlak na bivak, maar ik ga m'n best doen.

Maandagmiddag zijn we weer aangekomen in Rotterdam, waar we weer met heel cohort 2013 regio noord moesten verzamelen bij Maasbrugge. Hierna weer op het exercitieterrein opstellen waar niveau 3 en niveau 2 deze keer werden opgesplitst, dit is nu onze klas voor heel het schooljaar, o.a. gemixed met Friese poort, Deltion, Horizon en Noorderpoort college. Maandag hebben we naast eten en de tas gereed maken voor MZV de hele avond niks gedaan.

Dinsdagochtend met een teleurstelling opgestaan, MZV en Fitness bleken niet door te gaan vanwege een EVO lichting die voorrang had. waardoor we vanaf 0500 tot 1100 weer niks gedaan hebben op de kamer. Vanaf 11 uur zijn alle crusaders ingepakt voor bivak, alle zooi moest dus mee waarna we met de bus richting Budel gingen. Ergens in Budel aangekomen stopte de bus onverwachts, we moesten de laatste 5KM naar het kazerne terrein marsen als onderdeel van het programma, zo gezegd zo gedaan, pukkeltje en wapen mee. We hebben in het bivak bij Budel in boogtenten geslapen.

Dinsdagavond hebben we ons voorbereid op de KAKO die de volgende dag zou plaatsvinden, we hebben dus alvast buddy gewijs de coordinaten in moeten plotten en de route uit moeten zetten, hierna hebben we nog een briefing van de 2e jaars gehad over hoe het bivak bewaakt gaat worden gedurende de nacht. De 1e nacht hoefte ik gelukkig maar een uurtje patrouille te lopen en bij een wachtpost te staan wat nogal koud was bij -2, maar kon de rest van de nacht lekker slapen, wel met het licht aan helaas.

Woensdagochtend hadden we ochtendinspectie, bleek dat het kader perse wilde dat er ook thee in het hete water zat, ipv alleen heet water, waardoor ik dus mooi voorligsteun mocht, voor de rest geen bijzonderheden dus kregen we alleen een pakje dextro. Na de inspectie zijn we begonnen met de KAKO, die hebben ik en m'n bud redelijk goed gelopen en 3 van de 4 punten gescoord, 1 punt was aardig lastig te vinden. Na de KAKO was er nog een incident op het tentenkamp, waardoor 1 van mijn klasgenoten bijna van de opleiding is afgetrapt, maar gelukkig mocht hij blijven. Woensdagmiddag hadden we sport, alleen bijna niemand had sportkleding meegenomen waardoor we allen weer voorligsteun mochten. Sport was een kaartloop, zo snel mogelijk 9 punten over de gehele kazerne prikken en dan weer verzamelen, de nummer 1 zou een beloning krijgen, helaas geëindigd als nummer 2 van de 9, met een halve minuut tijd verschil, winnaars kregen trouwens een zak red band.

Na de sport hebben we nog vele lessen gehad in waarnemen en observeren, sectoren scannen etc. Veel les gehad van 2e jaars en nog patrouille gelopen met de korporaal, verliep allemaal vrij soepel omdat ik en een paar andere Amsterdammers dit al eens eerder gedaan hadden. ( Ik heb precies hetzelfde kader als in Woensdrecht, dezelfde sgt en kpl ). In het avondprogramma gingen we uit het niets een KM of 2 speedmarsen naar een soort van brug, waar een licht en geluid demo werd gegeven. Zag er allemaal vrij spectaculair uit, wat grappige situatie's en me een aantal keren dood geschrokken van bijv. een flare die uit het niets omhoog wordt geschoten :') Na het avond programma was het eigenlijk einde bivak, die nacht was ik QRF maar had het geluk om runner te zijn, dus mocht chillen in de 2e jaars tent.

Donderdagochtend hebben we het bivakterrein helemaal opgeruimd en zijn we met de bus terug naar Rotterdam gegaan. In Rotterdam hebben we 1 op 1 gesprekken gevoerd, heb een voldoende gekregen van het kader, maar ook de opmerking dat ik m'n spul beter voor elkaar moet hebben bij ochtend inspectie, maar dat was te verwachten. Donderdagavond was onze korporaal flink pissed off, er waren namelijk al 3 incidenten waar rokers gingen roken terwijl het niet mocht, hier hadden we als groep al 2 keer straf voor gehad, en de 3e keer vond de korporaal het mooi geweest. Iedereen van onze klas mocht een half uur lang voorligsteun, lekker in de regen, buikspieren, zitten staan etc. etc. etc., totdat hij de rokers naar voren riep. Ze mochten allebei naar zaal rennen om om te kleden in sport tenue, en in 2 minuten weer terug te zijn, dit lukte uiteraard niet, waarna ze weer in groen mochten omkleden voor een 2e keer. Dit hebben ze zo'n 15x herhaald waarna wij allang weer op zaal zaten, totdat ineens iedereen weer naar buiten werd geroepen. We mochten weer voorligsteun :') De rokers hadden gelogen tegen de korporaal door te zeggen dat wij hadden gelogen over hun, dus iedereen heeft nu een schijthekel aan die 2 :').

Vrijdagochtend was alles netjes maken, spullen inpakken etc, nog lekker gegeten en PT gehad, waar ik helaas niet aan mee mocht doen vanwege m'n enkel die gedurende de week flink opgezwollen is geworden, ik weet niet precies waardoor maar het zag er niet goed uit. Na de PT, mochten we naar huis.

Hier nog het mooie beoordelingsformulier:
pi_133774577
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Na de KAKO was er nog een incident op het tentenkamp, waardoor 1 van mijn klasgenoten bijna van de opleiding is afgetrapt, maar gelukkig mocht hij blijven.
Kan je daar meer over vertellen?
pi_133774611
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Kan je daar meer over vertellen?
DM
pi_134237177
Daar zijn we weer, vroeg vrijgelaten vandaag.

As usual zijn we maandag weer met z'n allen aangekomen bij de poort. In plaats van naar de bar te gaan en te verzamelen is onze hele klas alvast gaan opstellen op het exercitieterrein waar aardig wat mensen misten. Een hele hoop mensen zijn gestopt, sommige zijn naar een ander onderdeel sommige vonden het te zwaar, een stuk of 5 mutaties waaronder 1 van onze kamer, een nieuwe uit niveau 2 en een jongen die gedurende de week ook naar huis is gegaan omdat die erachter kwam dat het toch niet iets voor hem was. Onze klas is dus van 32 man naar 17 man gegaan.

Die maandag konden we rustig omkleden, bed klaarmaken, schoon schippen en de crusader alvast model inpakken voor de bivak in Budel voor morgen. Maandagavond nog wat avond gegeten en toen inliggen.

Dinsdag iedereen vroeg eruit, kamer inspectie en zoals het hoort was alles netjes en mochten we ontbijten. Dinsdagochtend begonnen we met sport, een looptraining, de Zoladz test, oftewel je maximale hartslag vinden. Dus iedereen zo'n ding om z'n kast, horloge om en dan in zones rennen van hartslagen. De laatste zone was eigenlijk gewoon sprinten, uitgekomen op 206 wat een prima hartslag was volgens het kader. Na het sport kon iedereen een brandertje, nafta, pio-schep, wapen en een tentcover ophalen voor de volgende dag, waarna we om 12 uur instegen in de bus naar Budel. In Budel aangekomen begonnen we weer met de kutzooi van het kader opbouwen, 6 boogtenten met kacheltje, uiteraard met koffie, tosti apparaat en al zodat het kader het naar z'n zin heeft. Toen moesten we ineens opstellen want we gingen een stukje marsen met de 3e lijns, we hebben ong. 1KM gelopen richting het bivak terrein door de tankbaan. Daar begon het 1e probleem al, de 2e lijns ( pukkeltje) moest onder de topflap van de crusader, wat blijkt, de topflap van m'n crusader kan niet vastgemaakt worden omdat die kapot is. Dus ik moest weer snel touw pakken uit de kadertent om het handmatig vast te zetten, dondert die pukkel er tijdens een 360 nog steeds af toen we met die crusader plat moesten gaan :') Nadat de korporaal klaar was met mij op te fokken en de hele tijd te roepen dat ik het moet gaan fixen heeft ie toch maar besloten dat ik die pukkel op m'n borst mag dragen. Toen zijn we dus met de kpl en wat 2e jaars begeleiders een PH (Patrol Harbor) gaan betrekken. 6, 2 en 10 uur MAG positie's zijn gegraven, ieder de 6, 9 en 12 uur 3 shell scrapes gegraven voor 2 man. Na het betrekken van de PH is het paracord gespannen en heeft iedereen wat twijgjes bij z'n eigen shell gehangen. Zandzakken gevuld, crusaders in het gat gedonderd, afgecamoufleerd en de korporaal was weer boos omdat de 6 uur positie niet volgens protocol halt heeft afgedwongen. We hadden nog een uurtje om te koken en alles op te toppen om vervolgens de tentcover erboven te spannen en te beginnen met de wacht. Die nacht dus vrij kort geslapen, had van 1 tot 2 en van 5 tot 6 wacht, waarbij ik buiten die tijden ook nog patrouille moest lopen terwijl het focking koud was.

Woensdagochtend om 6 uur iedereen uit z'n rek getrapt, veldfles optoppen, alles inpakken, thermos optoppen met thee en snackpack gevuld hebben. Tijdens inspectie zijn sommige rukkers vergeten hun wapen om hun kast te hangen, veldflessen niet opgetopt, snackpacks niet vol, dus eerst 10 minuten voorligsteun waarna we 3 minuten hadden om een ronde te doen om het bivak, 20 seconden telaat dus nog een keer proberen, waarna het wel lukte. Korporaal dus gelijk chagrijnig voor de hele dag. Toen is dus 1 van onze groep weggebracht naar huis, zat al de hele dinsdag te janken dat die naar huis wilde om naar PAINF op te rotten, toen is die met een smoesje van een of andere lies blessure naar het kader gegaan om weg te mogen, wat de adjudant niet zo leuk vond omdat hij nu een kaderlid kwijt was. Dus, een hele preek van de adjudant geweest dat je je niet aan moet stellen en gewoon vrijdag weggaat, als je komt kom je gemotiveerd, anders blijf je thuis en kom je niet meer terug. Woensdagochtend hebben we lessen gevolgd, de eerste les was vehicle search en person search herhaling, ik mocht even in de MB rijden omdat ik meedeed aan de demo, dat was wel lachen. De 2e les was CBRN, na een stuk gerend te hebben begon de les pas, het begon gelijk met gas gas gas dus iedereen moest dat ding op z'n kop zetten, de laatste had hem na 32 seconden op waardoor iedereen voorligsteun mocht :') Toen moesten we dus dat hele pak aantrekken tot de 4e state wat dus met overlaarzen, handschoenen, capuchon etc. was, wat dingetjes uitgelegd en nog ff een stukkie gerend met het CBRN pak. De 3e les was mijnen prikken, dus met een twijgje zoeken voor struikeldraden en dan met een prikstok onder een hoek van 30 graden 10cm prikken enzo, schoenboxen maken en afzetten totdat je het pad over was, vrij vermoeiend in je rug kan ik zeggen.

Woensdagmiddag waren we dus weer terug in het PH, iedereen zat in een relaxte omgeving dus niemand had verwacht wat er zou komen, ineens komt het kader met 4-5 man langs onze PH, staan ze een beetje te praten en ons uit te schelden voor sommige die bijv. een wapen tegen een boom hadden staan. Ik was dus bezig om in het voorterrein camouflage materiaal te halen, hoor ik ineens een tufla afgaan, rookgranaat wordt de PH binnen gegooid en GAS GAS GAS, STAND TO. Ik dus dat masker op m'n kop zetten, sprinten naar m;n shell scrape en terwijl ik net over m'n crusader gat wil springen gaat er een tufla naast m;n voet af waardoor ik een flinke piep in m'n oor had, toen ineens de stem van de korporaal die mij uitschold omdat m'n pukkeltje ergens tegen een boom aan stond dus die heeft die op me gegooid :') Ongeveer een kwartier in stand to gelegen en toen eindelijk einde gas, natuurlijk waren er weer rukkers die hun cbrn eerder hadden afgezet of uberhaupt niet om hun kast hadden hangen waardoor er weer bijzonderheden bijkwamen, zelf gelukkig geen bijzonderheden. Daarna nog een patrouille gelopen met de kpl wat vrij goed ging waardoor die weer wat vrolijker werd. Woensdagavond de veiligheidsbriefing van de KAKO gehad, het was pikkedonker dus ook gelijk een stuk moeilijker, tevens een route van dik 12 KM met de 2e lijns en wapen. Naja, zo'n bos ziet er in het donker een stuk anders uit, en als je dan aan rare dingen gaat denken maak je jezelf helemaal paranoïde, dus 1 man heeft z'n LOST light aangezet omdat die dacht dat die achtervolgd werd :')_!

3 van de 4 punten weten te vinden, een onvoldoende dus helaas, volgende bpv moeten we zelfstandig KAKO lopen dus zonder buddy. Tijdens de KAKO loop nog wat raars gebeurd, ik was gewoon aan het lopen en ineens hoor ik "halt, wie daar", dus ik zeg ja veva stage kmarns cursist die blabla, ineens keihard "contact front" :') Wordt er een flare de lucht in geschoten en vuurt er een MAG met tientallen colt's op ons :') Wij sprinten als een gek de bosjes in, we hebben 2 minuten gerend en die gasten bleven maar schreeuwen en ons achtervolgen :') Na 3 minuten sprinten hebben ze het eindelijk opgegeven en zijn we maar via een andere route teruggelopen _O- Woensdagavond was hetzelfde als de dinsdag, alleen was het nog kouder en was de wachttijd weer nog kutter, die dag in totaal 2 uur geslapen. We hadden met de 2e jaars besloten om er 5 uur uit te gaan, omdat de shell scrapes weer dicht gegooid moesten worden en weer afgecamoufleerd moesten worden, echter was het ook het plan van het kader om iedereen om 5 uur er onverwacht uit te gooien, dus weer lichtkogels, tufla's en een hoop geschreeuw om vervolgens in onderbroek opgesteld te staan :') Na uitleg over de ochtend mochten we aankleden en opruimen, waarna we om 7:30 geen inspectie hebben gehad omdat de kpl wel geloofde dat het allemaal goed was. Toen hebben we dus die ochtend geholpen de boogtenten van het kader op te ruimen en zijn we daarna met crusader naar de ingang gemarst.

Toen begon de uitmars, volgend het blaadje +-6KM maar het was dus 8KM. De 2e jaars moesten met 3e lijns lopen, de 1e jaars met 2e lijns en wapen, is mij vrij goed afgegaan, op een kleine blaar op m'n hak na niks aan de hand. Een van de 2e jaars daarentegen ging helemaal naar de klote en is pas een half uur later aangekomen op de kazerne met zijn bud en de adjudant dan ons. Toen de bus er eindelijk was, binnen 5 minuten lag ik plat, en binnen 15 minuten lag volgens het kader de hele bus vol plat. Op de kazerne nog onderhoud aan de spullen gepleegd en uiteraard aan jezelf. Daarna gegeten, en weer naar zaal gegaan om in te liggen, de korporaal was vrij tevreden. Vrijdagochtend hadden we raar genoeg geen inspectie, we mochten gelijk ontbijten. Daarna volgden de gesprekken: geen bijzonderheden, de korporaal zei dat ik eigenlijk niet opval, maar toch wel omdat ik een markant gezicht zou hebben :') , dus zei die dat ik goed opviel. Het enige wat ik nog moet verbeteren is dat ene puntje met KAKO, anders had ik gewoon een goed gehad, maar hij was best tevreden over mij. Na de gesprekken mochten we omkleden in burger, naar de vreetschuur en oprotten, 12:00 was iedereen de poort uit. Vond het bivak vrij kut, wel goed doorlopen daar niet van, maar vooral het weinige slapen was nogal hinderlijk ;(

Anyway, het beoordelingsformulier:



Volgende bivak is over 6 weken, nu KERST en OUD&NIEUW *O*
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:22:32 #182
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134241328
Je begint al aardig als een marinier te tikken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:25:14 #183
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:32:25 #184
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134241928
Ja nou jargon

Kast, kutzooi etc.

Niet opvallen kan btw ook negatief uitgelegd worden. Grijze muizen zijn er genoeg.

Als je er uit een groep een aantal mag uitpikken pak je nooit een grijze muis. Althans Ik niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134244872
Heb trouwens nog met het kader besproken wat handiger is om te doen na veva, je afgekorte EVO van 14 weken pakken of je volledige EVO van 24 weken, niveau 2 of niveau 3. Nu wordt niveau 2 aangeraden, maar wordt niveau 3 ook gelijk geleerd om tijdens bivak de leider van een zooitje 1e jaars te zijn van weetikweel welke scholen allemaal, verder veel les in leidinggeven in het laatste jaar. Ik ga er toch voor kiezen om een volledige EVO te doen a la 24 weken, ze zeiden dat je dan wel aardig wat herhaling krijgt de eerste weken met basic dingen als exercitie en dergelijke maar dat het op den duur loont. Ook is er geen verschil tussen diploma's ofzo want beide worden volwaardig marinier, echter weet je zeker dat je niks mist van de EVO als je de 24 weken pakt.

Volledige EVO burger instroom it is, indien er plek is uiteraard.
  † In Memoriam † vrijdag 13 december 2013 @ 23:46:19 #186
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_134249318
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:32 schreef fathank het volgende:
Ja nou jargon

Kast, kutzooi etc.

Niet opvallen kan btw ook negatief uitgelegd worden. Grijze muizen zijn er genoeg.

Als je er uit een groep een aantal mag uitpikken pak je nooit een grijze muis. Althans Ik niet.
Grijze muis present
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:04:41 #187
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_134250070
haha kan me nog wel zo'n BB klas herinneren op Budel :') ,

Was in 2007, het sneeuwde echt retehard en verlaten en donker als budel was in de avond op een decembernacht, reed puma daar in z'n MB over de kazerne om een pizza te gaan halen in de eetzaal :9 ..

Horizontale slagsneeuw, ruitenwissers op standje paniek :7 , met 1 oog kijkend rijd ik ineens in een klas/school Mariniers in opleiding die met ontbloot bovenlichaam zich als dolle zombies rennend door de sneeuw midden op de weg mij tegemoet kwamen rennen :') ..

Godnondju, net een spelletje frogger..

Dus ik reed stapvoets met verbazing naar buiten te turen. 20 van die mannekes, lijkbleek, half onderkoeld met schedel op standje ijstijd zonder shirt aan waren een of andere debiele oefening op de weg aan het doen.. ^O^
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_134257711
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Pumatje het volgende:
haha kan me nog wel zo'n BB klas herinneren op Budel :') ,

Was in 2007, het sneeuwde echt retehard en verlaten en donker als budel was in de avond op een decembernacht, reed puma daar in z'n MB over de kazerne om een pizza te gaan halen in de eetzaal :9 ..

Horizontale slagsneeuw, ruitenwissers op standje paniek :7 , met 1 oog kijkend rijd ik ineens in een klas/school Mariniers in opleiding die met ontbloot bovenlichaam zich als dolle zombies rennend door de sneeuw midden op de weg mij tegemoet kwamen rennen :') ..

Godnondju, net een spelletje frogger..

Dus ik reed stapvoets met verbazing naar buiten te turen. 20 van die mannekes, lijkbleek, half onderkoeld met schedel op standje ijstijd zonder shirt aan waren een of andere debiele oefening op de weg aan het doen.. ^O^
brrr :P
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 21:35:21 #189
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_134271771
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Pumatje het volgende:
haha kan me nog wel zo'n BB klas herinneren op Budel :') ,

Was in 2007, het sneeuwde echt retehard en verlaten en donker als budel was in de avond op een decembernacht, reed puma daar in z'n MB over de kazerne om een pizza te gaan halen in de eetzaal :9 ..

Horizontale slagsneeuw, ruitenwissers op standje paniek :7 , met 1 oog kijkend rijd ik ineens in een klas/school Mariniers in opleiding die met ontbloot bovenlichaam zich als dolle zombies rennend door de sneeuw midden op de weg mij tegemoet kwamen rennen :') ..

Godnondju, net een spelletje frogger..

Dus ik reed stapvoets met verbazing naar buiten te turen. 20 van die mannekes, lijkbleek, half onderkoeld met schedel op standje ijstijd zonder shirt aan waren een of andere debiele oefening op de weg aan het doen.. ^O^
En dat waren nog wel marns in opleiding, ik wil jouw gezicht wel eens zien als je een soortgelijk tafereel ziet met VeVa-ers :D
Maar dat zal wel niet mogen van de onderwijsinspectie :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_134272561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:35 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

En dat waren nog wel marns in opleiding, ik wil jouw gezicht wel eens zien als je een soortgelijk tafereel ziet met VeVa-ers :D
Maar dat zal wel niet mogen van de onderwijsinspectie :)
Als je ook maar enige vorm van uitputtende activiteit doet gaan bijna al je warme lagen uit, dus handschoenen, kolletje, parka, muts etc. Aangezien je dan dood gaat zweten en 't toch wel warm krijgt, droogt je zweet op krijg je 't steenkoud, als je dan alles nog aan hebt ben je zwaar de lul.
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 22:02:39 #191
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_134272810
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Als je ook maar enige vorm van uitputtende activiteit doet gaan bijna al je warme lagen uit, dus handschoenen, kolletje, parka, muts etc. Aangezien je dan dood gaat zweten en 't toch wel warm krijgt, droogt je zweet op krijg je 't steenkoud, als je dan alles nog aan hebt ben je zwaar de lul.
Je hoeft mij de meerdere laagjes theorie niet uit te leggen hoor :D
Ik loop liever hard in de vrieskou en kom in mijn t-shirtje thuis aan ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 december 2013 @ 15:54:19 #192
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_134292297
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Als je ook maar enige vorm van uitputtende activiteit doet gaan bijna al je warme lagen uit, dus handschoenen, kolletje, parka, muts etc. Aangezien je dan dood gaat zweten en 't toch wel warm krijgt, droogt je zweet op krijg je 't steenkoud, als je dan alles nog aan hebt ben je zwaar de lul.
Jaja 't is goed met jou, snugpack en handschoenen ftw
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_134293040
En aangezien ik niet uit mn ballen zweet blijft mn thermo ondergoed ook gewoon aan bij sporten in de kou. Handschoentjes trouwens ook.
Blood Sugar Sex Magik
pi_134293122
Hmm raar, moesten verplicht uit bij ons, groot gelijk trouwens. Na 12 klik kaartloop heb je het echt niet meer koud
pi_134296708
Maar puma is niet van de afdeling 'langer dan 5minuten lopen'
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_134318683
Ik vind het leuk om te lezen BB ^O^ Mooie dingen!
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  maandag 16 december 2013 @ 17:15:55 #197
406410 DMania
Sometimes it is not up to you.
pi_134334244
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 08:48 schreef hcwp het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen BB ^O^ Mooie dingen!
It is just a story called "life"
pi_134347465
Mooi dat het op prijs wordt gesteld.
  † In Memoriam † dinsdag 17 december 2013 @ 00:20:41 #199
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_134352329
Iets meer Afko's verklaren (gewoon tussen haakjes in de tekst) zou de leesbaarheid voor mij wel vergroten :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_134356506
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
Iets meer Afko's verklaren (gewoon tussen haakjes in de tekst) zou de leesbaarheid voor mij wel vergroten :)
10-4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')