2 weken, een AMO+, en 1 jaar additionele opleiding bij eenheid voordat je klaar bent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:43 schreef m.k het volgende:
Wil je nou zeggen dat je in 1 week natres AMO op hetzelfde niveau zit als iemand die een volledige AMO heeft genoten?
Zo laat je het namelijk lijken
Doen we dat niet dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:45 schreef m.k het volgende:
En nee ik heb niks tegen de Natres, maar gedraag je alsjeblief een beetje professioneel
Aldus Ouder1quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:37 schreef Ouder1 het volgende:
Overigens gaat je toon weer helemaal nergens over.
Dus dan zit je nog lang geen 8 maanden paraat drollie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
2 weken, een AMO+, en 1 jaar additionele opleiding bij eenheid voordat je klaar bent.
Daarbij: dat impliceer ik niet.
Heeft zeker geholpen, gaat al een stuk beter nu.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:46 schreef thesystem het volgende:
Hmmm, even die commandos in je hoofd rammen voor morgen. Blijven herhalen.
Jij bepaald als KO hoe je groep loopt, Geef je commando's op tijd, bedenk tijdens het marsen wat je ze wilt laten doen en roep/schreeuw de commando's dat iedereen ze kan horen. Diep inademen en schreeuwen hahaha. En, alles op de juiste voet he!
Uiteraard, bivakken gebeurt ook het meeste en lijkt 't meeste op 't echte werkquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef thesystem het volgende:
De bivakken zijn het leuks om te lezen van je verslag
Bevalt het wel nog? Geen spijt van je keuze?
Kinderachtig volk hou je altijd maar je zult ze op hun verantwoordelijkheid moeten aanspreken. Zit iedereen daar om OR5 te worden uiteindelijk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
In zekere zin bevalt het nog erg goed, bivakken zijn altijd leuk, ook omdat je gemixed wordt met anderen. Deze week had ik echter nou niet echt m'n week, en aangezien we nogal een drukke klas hebben ben ik er helemaal gek van geworden, mensen met propjes gooien in de les en alles, was gewoon fokking kleutergedrag, dus ja op een gegeven moment wat mensen uit de klas er "hardhandig" op aangesproken, naja en toen luisterden ze dus wel.
OR-5?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef thesystem het volgende:
[..]
Kinderachtig volk hou je altijd maar je zult ze op hun verantwoordelijkheid moeten aanspreken. Zit iedereen daar om OR5 te worden uiteindelijk?
Ooh, ja, van onze klas wel.quote:
Dit. Jij moet het kader laten zien dat jij een solide leider kan zijn straks, waarop jouw groep kan bouwen, niet een mietje dat over zich heen laat lopen door zijn eigen kerels.quote:Op maandag 4 november 2013 10:21 schreef newguy3000 het volgende:
Leidinggevenden afzeiken om hun stijl - te druk hetzij te rustig - doe je niet, hooguit in 1 op 1 er over spreken op een moment dat daarvoor bedoeld is. Als't je niet zint heb jij een probleem. Iemand die moeilijk doet terechtwijzen hoort er bij, je laat degenen onder je niet over je heen lopen. Als je nu al niet op iemand kan bouwen, dan kan je dat als het erom gaat zeker niet imho.
Succes met het kweken van een luide stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |