abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132383179
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:35 schreef m.k het volgende:

[..]

Is ff wat anders als beroeps.
Meen je dat echt?
Maakt mij dat 0.5 paraat ofzo? :')
pi_132383231
Wil je nou zeggen dat je in 1 week natres AMO op hetzelfde niveau zit als iemand die een volledige AMO heeft genoten?

Zo laat je het namelijk lijken
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_132383249
En nee ik heb niks tegen de Natres, maar gedraag je alsjeblief een beetje professioneel
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_132383297
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:43 schreef m.k het volgende:
Wil je nou zeggen dat je in 1 week natres AMO op hetzelfde niveau zit als iemand die een volledige AMO heeft genoten?

Zo laat je het namelijk lijken
2 weken, een AMO+, en 1 jaar additionele opleiding bij eenheid voordat je klaar bent.
Daarbij: dat impliceer ik niet.
pi_132383362
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:45 schreef m.k het volgende:
En nee ik heb niks tegen de Natres, maar gedraag je alsjeblief een beetje professioneel
Doen we dat niet dan?
  maandag 21 oktober 2013 @ 02:02:44 #156
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132383379
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:37 schreef Ouder1 het volgende:
Overigens gaat je toon weer helemaal nergens over. :N
Aldus Ouder1 :')
pi_132384369
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

2 weken, een AMO+, en 1 jaar additionele opleiding bij eenheid voordat je klaar bent.
Daarbij: dat impliceer ik niet.
Dus dan zit je nog lang geen 8 maanden paraat drollie.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 08:43:20 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_132384658
He ja laten we er weer een afplastopic van maken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 10:47:52 #159
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:50:30 #160
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_132670737
waar blijft die update
kijk maar
pi_132671408
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:50 schreef newguy3000 het volgende:
waar blijft die update
Ik ben nog niet eens thuis :p
pi_132675277
Daar is die dan, levend thuisgekomen en al :+

Wat een kut dag zeg, ik ben dus vanaf vandaag tot en met de volgende bivak klassenoudste a.k.a. groepscommandantje van de klas, bij appel ging alles nog wel redelijk, behalve een paar commando's vergeten etc. :') Na appel tot 5 uur verschillende lesjes gehad, waaronder we met ZHKH naar buiten moesten bepaalde dingetjes doen, dus moest ik met 't kippenhok gaan marsen e.d., dat ging dus helemaal fout :') Zelfs 1 keer bijna de voorman tegen een muur aan laten lopen omdat ik te laat halt hield :') Hardere stem kweken wordt ook een must, voorin konden ze amper wat horen maar kwam ook wel een beetje door de wind, dusja wat tips gekregen van de sgt en blijven proberen. Deze avond nog een opstootje gehad met de klas over wat we morgen aan gingen trekken, ik zeg GVT, en klasse oudste bepaald, maarja, sommige waren het daar niet mee eens dus daar is een hele discussie uit voortgekomen inc. mentor erbij en alles :') Maarja, hopelijk morgen beter.
pi_132679426
Hmmm, even die commandos in je hoofd rammen voor morgen. Blijven herhalen.
Jij bepaald als KO hoe je groep loopt, Geef je commando's op tijd, bedenk tijdens het marsen wat je ze wilt laten doen en roep/schreeuw de commando's dat iedereen ze kan horen. Diep inademen en schreeuwen hahaha. En, alles op de juiste voet he!
pi_132722931
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:46 schreef thesystem het volgende:
Hmmm, even die commandos in je hoofd rammen voor morgen. Blijven herhalen.
Jij bepaald als KO hoe je groep loopt, Geef je commando's op tijd, bedenk tijdens het marsen wat je ze wilt laten doen en roep/schreeuw de commando's dat iedereen ze kan horen. Diep inademen en schreeuwen hahaha. En, alles op de juiste voet he!
Heeft zeker geholpen, gaat al een stuk beter nu. :)
pi_132802222
Niet zo'n bijzonder weekje, woensdag lesjes, donderdag wat buiten sport met boomstammen tillen, vrijdag wat zelfverdediging met voor 't eerst sparren, that's it.

Nog een week school en dan bivak :*
pi_132810171
De bivakken zijn het leuks om te lezen van je verslag :)
Bevalt het wel nog? Geen spijt van je keuze?
pi_132810528
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef thesystem het volgende:
De bivakken zijn het leuks om te lezen van je verslag :)
Bevalt het wel nog? Geen spijt van je keuze?
Uiteraard, bivakken gebeurt ook het meeste en lijkt 't meeste op 't echte werk :)

In zekere zin bevalt het nog erg goed, bivakken zijn altijd leuk, ook omdat je gemixed wordt met anderen. Deze week had ik echter nou niet echt m'n week, en aangezien we nogal een drukke klas hebben ben ik er helemaal gek van geworden, mensen met propjes gooien in de les en alles, was gewoon fokking kleutergedrag, dus ja op een gegeven moment wat mensen uit de klas er "hardhandig" op aangesproken, naja en toen luisterden ze dus wel.

Maar zeker geen spijt van me keuze nee.
pi_132810653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
In zekere zin bevalt het nog erg goed, bivakken zijn altijd leuk, ook omdat je gemixed wordt met anderen. Deze week had ik echter nou niet echt m'n week, en aangezien we nogal een drukke klas hebben ben ik er helemaal gek van geworden, mensen met propjes gooien in de les en alles, was gewoon fokking kleutergedrag, dus ja op een gegeven moment wat mensen uit de klas er "hardhandig" op aangesproken, naja en toen luisterden ze dus wel.
Kinderachtig volk hou je altijd maar je zult ze op hun verantwoordelijkheid moeten aanspreken. Zit iedereen daar om OR5 te worden uiteindelijk?
pi_132810705
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef thesystem het volgende:

[..]

Kinderachtig volk hou je altijd maar je zult ze op hun verantwoordelijkheid moeten aanspreken. Zit iedereen daar om OR5 te worden uiteindelijk?
OR-5? :@
pi_132810793
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

OR-5? :@
Sergeant/kader :p
pi_132810944
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef thesystem het volgende:

[..]

Sergeant/kader :p
Ooh, ja, van onze klas wel.

Niv 3, voorbereiding voor een kaderfunctie, niet perse sgt. 1 iemand uit de klas, al een keer eerder aangehaald hier in dit topic, vond mij niveau 3 onwaardig omdat ik "te" rustig was tijdens de les :') Zit me ook constant af te zeiken op alle fouten die ik maak, staat die in de houding, gaat die nog ff z'n ritsje dichtdoen snel omdat ie te sloom was, later achter me rug mij een mongool noemen omdat ik geen rekening met hem houd :') Like wtf
pi_132811090
Het is een dubbel werking.
Infeite moet je hem een eind tijd geven. Houd hij zich er niet aan zijn fucking problem.
Maar jij bent nu de KO, jou eindverantwoording.

Maar dat hij zo;n fcking loser is....spreek hem daar op aan.
Te rustig in de les...je zit daar om wat te leren, niet om propjes te gooien.

Als OR2 je eind rang is...oke...maar niet als je kader gaat worden!
  maandag 4 november 2013 @ 10:21:59 #173
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_132882229
Leidinggevenden afzeiken om hun stijl - te druk hetzij te rustig - doe je niet, hooguit in 1 op 1 er over spreken op een moment dat daarvoor bedoeld is. Als't je niet zint heb jij een probleem. Iemand die moeilijk doet terechtwijzen hoort er bij, je laat degenen onder je niet over je heen lopen. Als je nu al niet op iemand kan bouwen, dan kan je dat als het erom gaat zeker niet imho.

Succes met het kweken van een luide stem :P
kijk maar
pi_132882447
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 10:21 schreef newguy3000 het volgende:
Leidinggevenden afzeiken om hun stijl - te druk hetzij te rustig - doe je niet, hooguit in 1 op 1 er over spreken op een moment dat daarvoor bedoeld is. Als't je niet zint heb jij een probleem. Iemand die moeilijk doet terechtwijzen hoort er bij, je laat degenen onder je niet over je heen lopen. Als je nu al niet op iemand kan bouwen, dan kan je dat als het erom gaat zeker niet imho.

Succes met het kweken van een luide stem :P
Dit. Jij moet het kader laten zien dat jij een solide leider kan zijn straks, waarop jouw groep kan bouwen, niet een mietje dat over zich heen laat lopen door zijn eigen kerels.
pi_132883251
De beste leidinggevenden zijn natuurlijke leiders. Daarbij gaat het niet zo zeer om hun stijl maar meer om hun plek in de groep en duidelijkheid. Om maar een voorbeeld te geven; een leidinggevende die onzeker is zal nooit goed leiding kunnen geven en een leidinggevende die dat verbloemd met agressie zal op den duur ook door de mand vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')