abonnement Unibet Coolblue
pi_130973494
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 8 september 2013 @ 23:56:58 #2
241662 Jian
Well, well, well
pi_130973556
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef Toverheks het volgende:

[..]

laat maar Jian
Nee Heks nu lul je en weet je waarom omdat je Jacq niet moet en dat mag natuurlijk, ik ga daar niet tussen zitten ofzo, maar het feit dat ze wat zegt van de kneuzenpost van Bennie is gewoon de normaalste zaak van de wereld volgens mij, toch
  maandag 9 september 2013 @ 00:01:14 #3
241662 Jian
Well, well, well
pi_130973724
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Ok situatie, user komt in de sc, jij gaat uit je plaat en begint over zijn vader en moeder te miepen wat nergens op slaat.
"User komt in de sc, jij gaat uit je plaat" ja zomaar hè of was dat na dreigementen van die user als "you're going down" en "ik ga je stalken als de tattoo die je nooit hebt willen hebben" etc. Get your facts right als je je vriendje zo nodig wilt verdedigen, maar kom niet met lulkoek!
pi_130973805
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef Jian het volgende:

[..]

"User komt in de sc, jij gaat uit je plaat" ja zomaar hè of was dat na dreigementen van die user als "your going down" en "ik ga je stalken als de tattoo die je nooit hebt willen hebben" etc. Get your facts right als je je vriendje zo nodig wilt verdedigen, maar kom niet met lulkoek!
Ik ga uit mijn plaat had ik het maar gedaan,
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130973835
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee Heks nu lul je en weet je waarom omdat je Jacq niet moet en dat mag natuurlijk, ik ga daar niet tussen zitten ofzo, maar het feit dat ze wat zegt van de kneuzenpost van Bennie is gewoon de normaalste zaak van de wereld volgens mij, toch
ze ging er op door en schold hem voor tokkie en nog meer uit, en ja ik mot haar niet ik walg van dat stuk vreten, ze lokt altijd uit vooral dijk altijd zo geweest en verleden keer probeerde ze dijk al ban en te sneren en nu hielp zze weer een handje, je ziet haar nooit, maar als ze er is is het mede dankzij haar ook bal en dat kan je niet ontkennen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 00:04:07 #6
241662 Jian
Well, well, well
pi_130973836
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ga uit mijn plaat had ik het maar gedaan,
:? ik zou het gewoon nog een keer lezen als ik jou was

hint; ik herhaal slechts wat jij zegt.
  maandag 9 september 2013 @ 00:04:50 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130973868
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Was die gisteravond in Alkmaar?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130973891
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef Jian het volgende:

[..]

:? ik zou het gewoon nog een keer lezen als ik jou was
Ik zou nog eens nadenken als ik jou was. Maar ja het is ook al een paar maanden geleden. Dat is lastig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130973947
en Soury ik weet inmiddels wat Bende tegen Jian poste, en de tram ok maar er stond nog wat was zeker niet oke. Maar het verschil is, Bende gaat gelijk los en scheld, maar is ook zo weer afgelopen ik ken Dijk langer dan vandaag, maar jian ergens voor uitschelden nee was niet netjes
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 00:07:43 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_130973964
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ze ging er op door en schold hem voor tokkie en nog meer uit, en ja ik mot haar niet ik walg van dat stuk vreten, ze lokt altijd uit vooral dijk altijd zo geweest en verleden keer probeerde ze dijk al ban en te sneren en nu hielp zze weer een handje, je ziet haar nooit, maar als ze er is is het mede dankzij haar ook bal en dat kan je niet ontkennen
Als jij iemand een doodsverwensing naar zijn hoofd slingert noem ik je waarschijnlijk ook een tokkie of vindt je dat normaal? En nogmaals wat snap je niet aan dat die ban gegeven is voor die eerste post, daar was geen redden meer aan, daar had Jacq niks meer mee van doen.
  maandag 9 september 2013 @ 00:09:46 #11
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974043
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zou nog eens nadenken als ik jou was. Maar ja het is ook al een paar maanden geleden. Dat is lastig
Lees gewoon eens wat er in mij post staat, dit gaat toch over eend of niet. En lastig, ik zet vrijwel letterlijk zijn teksten neer, aan mijn geheugen hoef jij niet te twijfelen hoor.
pi_130974060
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Als jij iemand een doodsverwensing naar zijn hoofd slingert noem ik je waarschijnlijk ook een tokkie of vindt je dat normaal? En nogmaals wat snap je niet aan dat die ban gegeven is voor die eerste post, daar was geen redden meer aan, daar had Jacq niks meer mee van doen.
maar ze ging er wel telkens op door, terwijl ik niet wist welke post ze weg gehaald hadden, ik las haar posten en dacht ja hoor ze is er weer. en dan zal ik het ff omdraaien, had jij dat tegen Bende gepost gaf ze je nog een complimentje en dat weet jij zelf ook wel.
maar nogmaals ik las alleen haar posten want de rest was al weggehaald en dacht en dat mag wel
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130974063
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
en Soury ik weet inmiddels wat Bende tegen Jian poste, en de tram ok maar er stond nog wat was zeker niet oke. Maar het verschil is, Bende gaat gelijk los en scheld, maar is ook zo weer afgelopen ik ken Dijk langer dan vandaag, maar jian ergens voor uitschelden nee was niet netjes
Ik weet niet wat er stond maar netjes zal het niet geweest zijn nee. Hij is niet voor niets op fok vakantie. Daar gaat het me nu niet om
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 00:11:04 #14
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130974086
Mensen waar gaat het hier allemaal over ... RLS idd hebben we geen JdM voor nodig ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130974090
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef Jian het volgende:

[..]

Lees gewoon eens wat er in mij post staat, dit gaat toch over eend of niet. En lastig, ik ze vrijwel letterlijk zijn teksten neer, aan mijn geheugen hoef jij niet te twijfelen hoor.
Zie je wel dat je het weet _O-
Jou eigen post weet je niet meer, ik zou je een bannetje geven
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130974139
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er stond maar netjes zal het niet geweest zijn nee. Hij is niet voor niets op fok vakantie. Daar gaat het me nu niet om
geloof me Soury het was ban waardig, en vannacht als je alles terug gelezen hebt, deed hij ook al moeiijk en zat net als de rest elkaar te stangen zo was het gewoon
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 00:14:08 #17
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974170
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

maar ze ging er wel telkens op door, terwijl ik niet wist welke post ze weg gehaald hadden, ik las haar posten en dacht ja hoor ze is er weer. en dan zal ik het ff omdraaien, had jij dat tegen Bende gepost gaf ze je nog een complimentje en dat weet jij zelf ook wel.
maar nogmaals ik las alleen haar posten want de rest was al weggehaald en dacht en dat mag wel
Sorry hoor, jij mag van mij gerust de pest hebben aan Jacq, dat heeft ze aan jou ook, zoek het lekker samen uit zou ik zeggen. Dat ze je geliefde "Dijkie" terecht wees vind ik prima, het is ook een tokkie, dus waarom niet, mijn mening!
pi_130974209
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:

[..]

geloof me Soury het was ban waardig, en vannacht als je alles terug gelezen hebt, deed hij ook al moeiijk en zat net als de rest elkaar te stangen zo was het gewoon
Oh ja dat geloof ik graag, ik was er zelf bij bijna tot de ochtend. Jammer, maar de éne reageert anders dan de ander op uren gezuig en gezeik.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 00:18:10 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974276
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Zie je wel dat je het weet _O-
Jou eigen post weet je niet meer, ik zou je een bannetje geven
Mijn eigen posten, waren zeer vilein en niet netjes maar wel zorgvuldig en in de vragende vorm, maar belangrijker het was een reactie op dreigementen, dus niet zomaar, maar een reactie op dreigementen aan mijn adres. Dus hou je verzonnen verhaaltjes voor je als ware het dat het zomaar uit de lucht kwam vallen.
pi_130974286
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:14 schreef Jian het volgende:

[..]

Sorry hoor, jij mag van gerust de pest hebben aan Jacq, dat heeft ze aan jou ook, zoek het lekker samen uit zou ik zeggen. Dat ze je geliefde "Dijkie" terecht wees vind ik prima, het is ook een tokkie, dus waarom niet, mijn mening!
lull nou ff niet zo achtelijk zeg Jian, met je geliefde Dijkie want daar zit je faliekant naast, Dijk en ik zijn geen maatjes, en vannacht zag ik al deze ellende aan komen en ja ik heb ook gein gemaakt en nee ik vind absoluut niet wat er gezegd werd tegen jou dat het kan, integendeel, maar het viel me wel op dat kabouter puntmuts weer het hoogste woord had...want die loert al jaren op dijk en poste daarna dit poppetje *O* en meer niet toen ze erachter kwam dat er een ban was gevallen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130974322
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Jian het volgende:

[..]

Mijn eigen posten, waren zeer vilein en niet netjes maar wel zorgvuldig en in de vragende vorm, maar belangrijker het was een reactie op dreigementen, dus niet zomaar, maar een reactie op dreigementen aan mijn adres. Dus hou je verzonnen verhaaltjes voor je als ware het dat het zomaar uit de lucht kwam vallen.
Oh ja je wenste zijn vader en moeder de ziekte toe, Ik heb ook een geheugen, dat was niet zo kies.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 00:20:53 #22
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974338
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh ja dat geloof ik graag, ik was er zelf bij bijna tot de ochtend. Jammer, maar de éne reageert anders dan de ander op uren gezuig en gezeik.
Schei toch uit huilie, het stelde tot "Dijkie" opdaagde weinig voor en daar was het ook niet eens noemenswaardig, lees het nog een keer na met een neutrale bril
  maandag 9 september 2013 @ 00:22:19 #23
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974368
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh ja je wenste zijn vader en moeder de ziekte toe, Ik heb ook een geheugen, dat was niet zo kies.
Leugen!
pi_130974394
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Jian het volgende:

[..]

Leugen!
Echt niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 00:23:36 #25
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974404
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

lull nou ff niet zo achtelijk zeg Jian, met je geliefde Dijkie want daar zit je faliekant naast, Dijk en ik zijn geen maatjes, en vannacht zag ik al deze ellende aan komen en ja ik heb ook gein gemaakt en nee ik vind absoluut niet wat er gezegd werd tegen jou dat het kan, integendeel, maar het viel me wel op dat kabouter puntmuts weer het hoogste woord had...want die loert al jaren op dijk en poste daarna dit poppetje *O* en meer niet toen ze erachter kwam dat er een ban was gevallen
Ik heb het poppetje niet geplaatst, alleen gegrinnikt, erg hè :)
  maandag 9 september 2013 @ 00:28:26 #26
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974518
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Echt niet.
Ik ga hierover niet meer met je in discussie omdat ik precies weet wat ik gezegd heb, ik heb het namelijk gezegd, ik weet hoe en ik weet wat, het was redelijk subtiel in de vragende vorm omdat ik iets zocht, ik ben daar niet trots op, integendeel, maar als je me bedreigd zoals eend, dan blaf ik terug. Jouw verzonnen eigen waarheidje als verkapte steunbetuiging aan je vriendje Dijkie is prachtig, maar bezijden de waarheid.
pi_130974561
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:45 schreef Jian het volgende:
edit
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 07:56 schreef Jian het volgende:
edit
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 07:56 schreef Jian het volgende:
edit
Oh vandaar dat ik het niet kon vinden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130974563
Als ik nou wist waar het allemaal over gaat bleef ik nog even plakken. Rel is nooit weg! :P

Maar om nu tig topics door te lezen om een beeld te krijgen....... :{w

Nog een uurtje op bed lezen. :W
pi_130974570
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik heb het poppetje niet geplaatst, alleen gegrinnikt, erg hè :)
het was een ban omdat hij jou uitschold al grinnik je van hier tot tokio, zij deed er een paar flinke schepjes bovenop. en nu genoeg over haar, en ja ik kan haar bloed wel drinken want je bent vals als je alleen maar hier steeds steken komt uitdelen en voor de rest niets, en ze heeft toch weinig te vertellen dus we missen er niks aan.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 00:32:07 #30
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974604
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef Soury het volgende:

[..]

[..]

[..]

Oh vandaar dat ik het niet kon vinden.
Je zou het uberhaupt niet kunnen vinden nog los van het feit dat het een reactie was op dreigementen
pi_130974646
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:32 schreef Jian het volgende:

[..]

Je zou het uberhaupt niet kunnen vinden nog los van het feit dat het een reactie was op dreigementen
Ik heb je posts wel degelijk gelezen. Ik kan het niet meer bewijzen. Die waren tamelijk sneu. Ze zijn niet voor niets gewist
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130974659
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:32 schreef Jian het volgende:

[..]

Je zou het uberhaupt niet kunnen vinden nog los van het feit dat het een reactie was op dreigementen
Dreigementen van Eend _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 00:35:31 #33
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974662
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

het was een ban omdat hij jou uitschold al grinnik je van hier tot tokio, zij deed er een paar flinke schepjes bovenop. en nu genoeg over haar, en ja ik kan haar bloed wel drinken want je bent vals als je alleen maar hier steeds steken komt uitdelen en voor de rest niets, en ze heeft toch weinig te vertellen dus we missen er niks aan.
Wat ik al zei, je vete met Jacq zal me biet zijn, maar het is niet haar schuld dat "Dijkie" zich niet kan gedragen en beheersen
pi_130974690
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat ik al zei, je vete met Jacq zal me biet zijn, maar het is niet haar schuld dat "Dijkie" zich niet kan gedragen en beheersen
Lezen Jian, ik zeg toch niet dat het haar schuld is dat dijk zich niet kan gedragen. nergens staat dat in een post van mij
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 00:38:01 #35
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974700
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb je posts wel degelijk gelezen. Ik kan het niet meer bewijzen. Die waren tamelijk sneu. Ze zijn niet voor niets gewist
Nou zit je weer te miepen over die posts en dat ik zelf niet trots op ze was, ook al waren ze niet wat jij zegt dat ze waren, dat heb ik hier reeds gezegd maar je argument was dat ze zomaar uit de lucht kwamen vallen en dat zijn fabeltjes!
  maandag 9 september 2013 @ 00:38:50 #36
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974713
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Dreigementen van Eend _O-
Wat begrijp jij niet aan wat ik net zeg maar letterlijk heb neer getikt. ?
pi_130974724
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:38 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet aan wat ik net zeg maar letterlijk heb neer getikt. ?
Dat dat klinklare onzin is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 00:41:58 #38
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974770
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Lezen Jian, ik zag toch niet dat het haar schuld is dat dijk zich niet kan gedragen. nergens staat dat in een post van mij
Nee, maar je loopt wel over Jacq te miepen in relatie tot die ban toch. En hou eens op met kretologie als "lul niet zo achterlijk" en "Lezen Jian" dat toontje vind k onprettig en dat kan ik ook voeren hoor.
  maandag 9 september 2013 @ 00:42:43 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974789
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat dat klinklare onzin is
Ja, daaag Truus, ik heb het wel gehad met je gewauwel :W
pi_130974798
nou Soury en Jian, maak elkaar niet af he, waait wel weer over wie wat gezegd heeft oke. ik ben vertrokken :Z slaap lekker straks beide partijen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 00:44:29 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_130974833
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef Toverheks het volgende:
nou Soury en Jian, maak elkaar niet af he, waait wel weer over wie wat gezegd heeft oke. ik ben vertrokken :Z slaap lekker straks beide partijen
Nee, ik ben wel klaar met de familie "Dijkie" maak je geen zorgen.
Slaap lekker ouwe reldoos. :z
pi_130974844
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, daaag Truus, ik heb het wel gehad met je gewauwel :W
Die vieze handdoek uit de ring meenemen graag
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 00:54:55 #43
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130975003
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Die vieze handdoek uit de ring meenemen graag
Als bikkel ben je dat gewend ;)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 9 september 2013 @ 00:57:50 #44
241662 Jian
Well, well, well
pi_130975052
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:41 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, maar je loopt wel over Jacq te miepen in relatie tot die ban toch. En hou eens op met kretologie als "lul niet zo achterlijk" en "Lezen Jian" dat toontje vind k onprettig en dat kan ik ook voeren hoor.
Mmm, zag net dat ik naar jou eigenlijk ook zoiets zei als "Lul niet Heks" zelfde toontje dus, my bad dus ;)
  maandag 9 september 2013 @ 01:02:28 #45
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130975150
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Mmm, zag net dat ik naar jou eigenlijk ook zoiets zei als "Lul niet Heks" zelfde toontje dus, my bad dus ;)
quote je zelf broeder...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130975220
oke nog eentje voor het slapen......Luther *O* achter Carmen staat hij, zegd, recht je schouders,2 handen op het pistool richten en schiet, goed gedaan meissie je wordt een goeie schutter.......seizoen 3 waar blijft het *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130975253
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:06 schreef Toverheks het volgende:
oke nog eentje voor het slapen......Luther *O* achter Carmen staat hij, zegd, recht je schouders,2 handen op het pistool richten en schiet, goed gedaan meissie je wordt een goeie schutter.......seizoen 3 waar blijft het *O*
even gekeken seizoen 3 29 September aanstaande begint het weer.....bel af, stekker van foon eruit, wijntje, nootje en ik zit er klaar voor *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130975314
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

even gekeken seizoen 3 29 September aanstaande begint het weer.....bel af, stekker van foon eruit, wijntje, nootje en ik zit er klaar voor *O*
Quote jezelf sister :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 01:16:10 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_130975341
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:06 schreef Toverheks het volgende:
oke nog eentje voor het slapen......Luther *O* achter Carmen staat hij, zegd, recht je schouders,2 handen op het pistool richten en schiet, goed gedaan meissie je wordt een goeie schutter.......seizoen 3 waar blijft het *O*
Eén van de weinige goede Nederlandse series wat mij betreft, ik ga ook zeker weer kijken. ^O^
  maandag 9 september 2013 @ 03:17:52 #50
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130976416
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:28 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik ga hierover niet meer met je in discussie omdat ik precies weet wat ik gezegd heb, ik heb het namelijk gezegd, ik weet hoe en ik weet wat, het was redelijk subtiel in de vragende vorm omdat ik iets zocht, ik ben daar niet trots op, integendeel, maar als je me bedreigd zoals eend, dan blaf ik terug. Jouw verzonnen eigen waarheidje als verkapte steunbetuiging aan je vriendje Dijkie is prachtig, maar bezijden de waarheid.
Oh heb ik je bedreigd? :')
Flikker toch op man, ik post gewoon in de foksfeer zoals ik altijd gedaan heb tijdens een relletje en nooit problemen mee gehad heb, dat jij het als dreigementen ziet zal vast met een slecht geweten te maken hebben.

Jij zat hier toch zogenaamd de foksfeer te verdedigen :')
Maar tijdens een relletje teksten als: ik ga je op de huid zitten als de tattoo die je nooit wilde hebben vind je allemaal veel te ver gaan _O-
Als je zelf niet tegen die foksfeer kan dan donder je toch op, het zijn altijd die kutnewbies die hier klagen over de te harde sfeer :r
En jij bent dus de grootste jan jurk geworden :{w

Maar de meeste schandalige zieke teksten over mijn ouders daarentegen vind je heel normaal als reactie op mijn onschuldige teksten.
In mijn ogen waren die zwaar banwaardig zelfs als het niet waar zou zijn, maar er zaten zoveel details in dat het geen toeval kon zijn en je dondersgoed weet dat het waar is en dat is nog het ergste en bewijst wat voor een sneu mannetje jij bent en dan durf je nog beweren dat je niet over een lijn gaat :r :r :r
Gert wilde het oplossen zonder een ban (en niet lang daarna komt er in een ander geval wel een ban omdat iemand een ander een luie trut noemt?) 8)7
yvonne vraagt wat de hoerige fok er aan de hand is maar geeft je ook geen ban, nou als dat dan de nieuwe foksfeer is dan is dat niet mijn ding meer hier en daar heb jij mazzel aan.
Is dat nou weer een dreigement? :o
Voor de zekerheid zou ik al de kloons en je bitches toch maar even laten tr'en.
Ik heb nog nooit iemand zo ziekelijk en schijnheilig de vermoorde onschuld zien spelen als jij.
Ik zei vermoorde :o
Veel plezier nog met de poppenkast :W
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_130976530
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

het was een ban omdat hij jou uitschold al grinnik je van hier tot tokio, zij deed er een paar flinke schepjes bovenop. en nu genoeg over haar, en ja ik kan haar bloed wel drinken want je bent vals als je alleen maar hier steeds steken komt uitdelen en voor de rest niets, en ze heeft toch weinig te vertellen dus we missen er niks aan.
voor iemand die vind dat ik weinig te vertellen heb las je mijn post dus wel en heb je het er al een tijdje over. maar goed succes met het feit dat je mijn bloed wel kan drinken, is geheel aan jou. jij doet mij nl niets vandaar dat dit mijn enige reactie op jou zou zijn. zonde van mijn tijd nl.

ik doe nl niet aan haat enzo. ik verwijder die mensen gewoon uit mijn systeem fijne dag nog...
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_130976539
Goedemorgen fok. Fijne maandag .
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  maandag 9 september 2013 @ 08:12:36 #53
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130977126
Goede morgen c_/
Wat een toestand in deze topic, wat vind u daar nu van meneer Zonneberg?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130977216
Goede morgen all c_/ .......
Het is wat frisser vanmorgen , zal de herfst in aantocht zijn ?
Honesty is the best policy.
  maandag 9 september 2013 @ 08:25:18 #55
241662 Jian
Well, well, well
pi_130977241
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 03:17 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Oh heb ik je bedreigd? :')
Flikker toch op man, ik post gewoon in de foksfeer zoals ik altijd gedaan heb tijdens een relletje en nooit problemen mee gehad heb, dat jij het als dreigementen ziet zal vast met een slecht geweten te maken hebben.

Jij zat hier toch zogenaamd de foksfeer te verdedigen :')
Maar tijdens een relletje teksten als: ik ga je op de huid zitten als de tattoo die je nooit wilde hebben vind je allemaal veel te ver gaan _O-
Als je zelf niet tegen die foksfeer kan dan donder je toch op, het zijn altijd die kutnewbies die hier klagen over de te harde sfeer :r
En jij bent dus de grootste jan jurk geworden :{w

Maar de meeste schandalige zieke teksten over mijn ouders daarentegen vind je heel normaal als reactie op mijn onschuldige teksten.
In mijn ogen waren die zwaar banwaardig zelfs als het niet waar zou zijn, maar er zaten zoveel details in dat het geen toeval kon zijn en je dondersgoed weet dat het waar is en dat is nog het ergste en bewijst wat voor een sneu mannetje jij bent en dan durf je nog beweren dat je niet over een lijn gaat :r :r :r
Gert wilde het oplossen zonder een ban (en niet lang daarna komt er in een ander geval wel een ban omdat iemand een ander een luie trut noemt?) 8)7
yvonne vraagt wat de hoerige fok er aan de hand is maar geeft je ook geen ban, nou als dat dan de nieuwe foksfeer is dan is dat niet mijn ding meer hier en daar heb jij mazzel aan.
Is dat nou weer een dreigement? :o
Voor de zekerheid zou ik al de kloons en je bitches toch maar even laten tr'en.
Ik heb nog nooit iemand zo ziekelijk en schijnheilig de vermoorde onschuld zien spelen als jij.
Ik zei vermoorde :o
Veel plezier nog met de poppenkast :W
Ik heb dit verhaal niet weer willen oprakelen, ik heb het ook niet aangehaald, dat was je "oldie" vriendin! Voor de rest kun je, je jankverhaaltje in je uiterst, schijnheilige reet steken weggooier, met je gestalk en je dreigementjes en dat, dat je "normale manier" van doen was, betekent alleen maar dat het veel te lang geduurd heeft, voordat je de verkeerde tegen kwam. Want o man, wat heb ik je vaak zien sarren en vuil spuien richting betrekkelijke "weerloze" posters, lafbek! En nee, ik kende je situatie in het geheel niet jankende nicht, maar ik had je wel van te voren gewaarschuwd, "opflikkeren met je gestalk en je gezuig" en anders kom ik je achterna. "Maar jou deed niemand wat" ik zie het je nog beweren" "jij was onkwetsbaar op dit forum" en daarom ging je gewoon door met je gesar. En toen ik uiteindelijk begon en met "scherp" schoot, ging je vrijwel meteen huilen en dreinend bepleiten dat het toch vooral volgens jouw regeltjes moest gaan, want dat wat ik deed niet eerlijk was, bibberende ouwe jankzak!
En flikker nu maar terug op naar dat deerniswekkende Badr Haribo topicje van je, voor ik besluit om je weer pijn te doen snotterende sissy! (met je infantiele smiley-gebruik)
  maandag 9 september 2013 @ 08:35:56 #56
241662 Jian
Well, well, well
pi_130977349
Goedemorgen dames, het is inderdaad fris opeens zeg. c_/
  maandag 9 september 2013 @ 08:56:29 #57
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130977610
Hangt er wat in de lucht de laatste paar dagen, veel aangebrande mensen!
Misschien last van de herfst?


[ Bericht 14% gewijzigd door Poezewoes op 09-09-2013 09:02:21 ]
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 09:49:14 #58
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130978452
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:35 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen dames, het is inderdaad fris opeens zeg. c_/
Niet moe?
Het blijft toch een grappig niveau, dat gooien met modder en zelf schoon blijven zoals bv roepen ze vinden je een lul en iedereen zegt dat je gek bent, kost niets en je blijft zelf buitenspel :9
Kan ik op les? ;)
  maandag 9 september 2013 @ 09:51:29 #59
241662 Jian
Well, well, well
pi_130978500
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Niet moe?
Het blijft toch een grappig niveau, dat gooien met modder en zelf schoon blijven zoals bv roepen ze vinden je een lul en iedereen zegt dat je gek bent, kost niets en je blijft zelf buitenspel :9
Kan ik op les? ;)
Hoe lang gaan wij nu terug zeikerd? ;)
  maandag 9 september 2013 @ 09:51:43 #60
241662 Jian
Well, well, well
pi_130978504
Muziek terwijl u werkt, ik vind het zo'n talentje O+

  maandag 9 september 2013 @ 09:53:04 #61
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130978534
quote:
16s.gif Op maandag 9 september 2013 09:51 schreef Jian het volgende:

[..]

Hoe lang gaan wij nu terug zeikerd? ;)
Ik ben nog een beetje roestig.. :)
  maandag 9 september 2013 @ 09:56:00 #62
241662 Jian
Well, well, well
pi_130978594
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik ben nog een beetje roestig.. :)
Ja, dat ben je ;)
pi_130978726
Willen jullie niet van die lappen tekst typen op maandagmorgen, godsamme }:|
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  maandag 9 september 2013 @ 10:14:38 #64
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130978987
Die smilies die doen het hem he O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130979044
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
Die smilies die doen het hem he O-)
Van het één komt het ander en dat alles om een speklapje op de bbq :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  maandag 9 september 2013 @ 10:22:40 #66
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130979157
Tja , wij hebben dit jaar nog helemaal niet gebbqd, vandaar dat er hier in huize Poezewoes nog geen ruzie is uitgebroken.
Kan ook zijn het komt omdat wij shaslicks maken worstjes en vis op de BBq en geen speklapjes, ook geen balletjes. :Y)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 10:33:20 #67
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130979405
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:22 schreef Poezewoes het volgende:
Tja , wij hebben dit jaar nog helemaal niet gebbqd, vandaar dat er hier in huize Poezewoes nog geen ruzie is uitgebroken.
Kan ook zijn het komt omdat wij shaslicks maken worstjes en vis op de BBq en geen speklapjes, ook geen balletjes. :Y)
Ik mis ook macaroni met kaas.. hoe zat dat ook alweer? :9
pi_130979430
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik mis ook macaroni met kaas.. hoe zat dat ook alweer? :9
_O-
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  maandag 9 september 2013 @ 10:35:54 #69
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130979477
Ow verrek dat eten wij vandaag macaroni, met rode saus en geraspte kaas en rauwkost :Y)
Ook toevallig :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130979707
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik mis ook macaroni met kaas.. hoe zat dat ook alweer? :9
Tis wel in de sfeer van de laatste dagen, had ook met een meet te maken :P
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  maandag 9 september 2013 @ 10:47:05 #71
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130979787
Ik draai als ik werk meestal UB40 wordt ik vrolijk van!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 10:52:22 #72
241662 Jian
Well, well, well
pi_130979938
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
Ik draai als ik werk meestal UB40 wordt ik vrolijk van!
Hier;


en dan nu aan het werk, mens! }:|

;)
  maandag 9 september 2013 @ 10:52:41 #73
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130979944
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:44 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Tis wel in de sfeer van de laatste dagen, had ook met een meet te maken :P
Meets kunnen killing zijn als je denk iemand te kennen....
  maandag 9 september 2013 @ 10:54:58 #74
241662 Jian
Well, well, well
pi_130980018
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Meets kunnen killing zijn als je denk iemand te kennen....
Klopt, ik bijvoorbeeld, ben in het echt nog veel knapper dan op het forum :7
  maandag 9 september 2013 @ 10:58:04 #75
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130980116
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef Jian het volgende:

[..]

Klopt, ik bijvoorbeeld, ben in het echt nog veel knapper dan op het forum :7
We zullen je op je woord moeten geloven ben ik bang... ;)
  maandag 9 september 2013 @ 10:59:00 #76
241662 Jian
Well, well, well
pi_130980147
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

We zullen je op je woord moeten geloven ben ik bang... ;)
Je bent inderdaad een beetje roestig .....
  maandag 9 september 2013 @ 11:01:13 #77
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130980198
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Hier;


en dan nu aan het werk, mens! }:|

;)
Ben net klaar met dweilen -O-
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 11:02:47 #78
241662 Jian
Well, well, well
pi_130980247
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:01 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ben net klaar met dweilen -O-
Als ik je m'n huissleutels geef, kom je dan bij ook even, ahhhhh O+
  maandag 9 september 2013 @ 11:04:06 #79
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130980283
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:02 schreef Jian het volgende:

[..]

Als ik je m'n huissleutels geef, kom je dan bij ook even, ahhhhh O+
Is goed neem ik gelijk die mooie boeddha mee die jij heb staan *O* *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 11:06:01 #80
241662 Jian
Well, well, well
pi_130980332
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:04 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Is goed neem ik gelijk die mooie boeddha mee die jij heb staan *O* *O*
Als je goed je best doet krijg je er één van me, dan brengt ie je nog iets extra's ook ;)
  maandag 9 september 2013 @ 11:09:04 #81
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130980418
Zulke grote boeddha's heb ik thuis niet.
Maar wel een grote yogiman.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 11:12:27 #82
241662 Jian
Well, well, well
pi_130980512
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:09 schreef Poezewoes het volgende:
Zulke grote boeddha's heb ik thuis niet.
Maar wel een grote yogiman.
[ afbeelding ]
Ik kan het niet goed zien op de foto, maar die achter tegen de muur staat, datgene wat daar naast z'n hoofd omhoog krult zijn dat een soort (draakachtige) slangen?
  maandag 9 september 2013 @ 11:16:16 #83
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130980618
Mijn man zegt een soor garuda vleugels lijken ze op, en ervoor staat een kop van ghanesia.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130980659
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Meets kunnen killing zijn als je denk iemand te kennen....
Ik :r op natrappers, hou privé er buiten.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  maandag 9 september 2013 @ 11:23:13 #85
241662 Jian
Well, well, well
pi_130980802
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:16 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn man zegt een soor garuda vleugels lijken ze op, en ervoor staat een kop van ghanesia.
Als ik zo kijk, maar de foto is wat onduidelijk dan lijkt het dat ik aan de bovenzijde een soort naar binnengedraaide "slangenkoppen" zie ...
Als dat zo is zijn het Naga, de beschermers. De Thaise versie van die Boeddha is Phra Boeddha chinnarat, de grote beschermer en volgens de Thai de mooiste Boeddha ter wereld. Die Naga zijn verwant aan onze esculaap.
  maandag 9 september 2013 @ 11:24:23 #86
241662 Jian
Well, well, well
pi_130980842
Jongens doe eens liev, waarom altijd zo vinnig ........
  maandag 9 september 2013 @ 11:25:18 #87
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130980868


Kun je het zo beter zien?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 11:30:41 #88
241662 Jian
Well, well, well
pi_130980998
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:25 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]

Kun je het zo beter zien?
Ik durf het je niet te bezweren in dit geval, maar ik denk dat die slangachtige kronkels, Naga symboliseren.
  maandag 9 september 2013 @ 11:33:09 #89
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130981064
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik durf het je niet te bezweren in dit geval, maar ik denk dat die slangachtige kronkels, Naga symboliseren.
OK. ik heb daar zelf geen verstand van, hebben hem gekocht in oosterse winkel in Delft!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130981069
quote:
12s.gif Op maandag 9 september 2013 11:24 schreef Jian het volgende:
Jongens doe eens liev, waarom altijd zo vinnig ........
Het valt best mee allemaal en die mummie is toch al roestig ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  maandag 9 september 2013 @ 12:38:30 #91
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130982601
Wat een commentaar bij het nieuws item over het drama in Schoonloo, op FOK!
Bij NWS :{
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 12:57:01 #92
241662 Jian
Well, well, well
pi_130983036
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:38 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een commentaar bij het nieuws item over het drama in Schoonloo, op FOK!
Bij NWS :{
Daar zitten, als altijd, ook gewoon trollen tussen hoor Poes, daar moet je gewoon overheen lezen ;)
  maandag 9 september 2013 @ 14:01:25 #93
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130984706
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik heb dit verhaal niet weer willen oprakelen, ik heb het ook niet aangehaald, dat was je "oldie" vriendin! Voor de rest kun je, je jankverhaaltje in je uiterst, schijnheilige reet steken weggooier, met je gestalk en je dreigementjes en dat, dat je "normale manier" van doen was, betekent alleen maar dat het veel te lang geduurd heeft, voordat je de verkeerde tegen kwam. Want o man, wat heb ik je vaak zien sarren en vuil spuien richting betrekkelijke "weerloze" posters, lafbek! En nee, ik kende je situatie in het geheel niet jankende nicht, maar ik had je wel van te voren gewaarschuwd, "opflikkeren met je gestalk en je gezuig" en anders kom ik je achterna. "Maar jou deed niemand wat" ik zie het je nog beweren" "jij was onkwetsbaar op dit forum" en daarom ging je gewoon door met je gesar. En toen ik uiteindelijk begon en met "scherp" schoot, ging je vrijwel meteen huilen en dreinend bepleiten dat het toch vooral volgens jouw regeltjes moest gaan, want dat wat ik deed niet eerlijk was, bibberende ouwe jankzak!
En flikker nu maar terug op naar dat deerniswekkende Badr Haribo topicje van je, voor ik besluit om je weer pijn te doen snotterende sissy! (met je infantiele smiley-gebruik)
Je bent hier de grootste schijnheilige schlemiel.
Je zegt dat je er niet trots op was en het niet wil oprakelen? Beter hou je je grote bek over mij.
Wat loop je dan steeds te verkondigen dat je 'de line walked'.. volgens mij heb je hem gesnoven want je ziet het allemaal niet zo helder meer.
En kom me niet vertellen dat je niks over mijn situatie weet, want daarvoor zaten er teveel persoonlijke details in je uiterst zieke teksten.

Je zegt dat je het deed om ergens achter te komen, waar wil je met die walgelijke zieke teksten over mijn familie precies achterkomen dan?
Of ik een vriendje ben van Sly? of ik ben ingehuurd of yvonne ben of een gevaarlijke stalker?
Ik heb jarenlang met psychiatrische patienten gewerkt die waren 1 voor 1 een stuk normaler dan jij, ik heb nog nooit iemand zo paranoide gezien als jij, je zou je eens na moeten laten kijken!

Ik heb weerloze posters lastig gevallen, droom lekker verder, ik ben gelukkig niet zo een smerige voller, met jullie uiterst zieke spelletjes en dan mij een lafbek noemen :')
Oh ga je nu weer dreigen om mij pijn te doen, ga je dan weer over mijn familie beginnen?

Het moet voor mij allemaal wel leuk blijven anders ben ik weg, ik had al gewaarschuwd dat het niveau omhoog moest, maar je zakte af naar het tokkie niveau dieptepunt.
Je post zijn 65 meter beneden N.A.P. het kan nooit lang duren voor je in je eigen ellende verzuipt ^O^
Oeh verkapte doodsverwensing :o :')
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  maandag 9 september 2013 @ 14:05:33 #94
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130984834
Jullie zijn het stalken niet eens waard!
Als ik hier nog iemand kom stalken dan is het Coos 8-)
Hoor je dat Coos, ik ben een levensgevaarlijke bedreiger en ik kom je stalken :Y)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  maandag 9 september 2013 @ 14:10:59 #95
241662 Jian
Well, well, well
pi_130985013
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:01 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Je bent hier de grootste schijnheilige schlemiel.
Je zegt dat je er niet trots op was en het niet wil oprakelen? Beter hou je je grote bek over mij.
Wat loop je dan steeds te verkondigen dat je 'de line walked'.. volgens mij heb je hem gesnoven want je ziet het allemaal niet zo helder meer.
En kom me niet vertellen dat je niks over mijn situatie weet, want daarvoor zaten er teveel persoonlijke details in je uiterst zieke teksten.

Je zegt dat je het deed om ergens achter te komen, waar wil je met die walgelijke zieke teksten over mijn familie precies achterkomen dan?
Of ik een vriendje ben van Sly? of ik ben ingehuurd of yvonne ben of een gevaarlijke stalker?
Ik heb jarenlang met psychiatrische patienten gewerkt die waren 1 voor 1 een stuk normaler dan jij, ik heb nog nooit iemand zo paranoide gezien als jij, je zou je eens na moeten laten kijken!

Ik heb weerloze posters lastig gevallen, droom lekker verder, ik ben gelukkig niet zo een smerige voller, met jullie uiterst zieke spelletjes en dan mij een lafbek noemen :')
Oh ga je nu weer dreigen om mij pijn te doen, ga je dan weer over mijn familie beginnen?

Het moet voor mij allemaal wel leuk blijven anders ben ik weg, ik had al gewaarschuwd dat het niveau omhoog moest, maar je zakte af naar het tokkie niveau dieptepunt.
Je post zijn 65 meter beneden N.A.P. het kan nooit lang duren voor je in je eigen ellende verzuipt ^O^
Oeh verkapte doodsverwensing :o :')
Wat is er gebeurd met;
quote:
Veel plezier nog met de poppenkast :W
Was het zo raak en deed zo'n zeer dat je wel terug moest komen om je hypocriete lulkoek nog eens te verkondigen? Of dacht je dat me moest overtuigen, of wellicht dat het meer waar werd wanneer je het nog eens zou vertellen? :D

Oké, je wilde het laatste woord, nou dat heb je nu min of meer gekregen, rot nou maar op, ouwe bibberaar :W

quote:
Ik heb jarenlang met psychiatrische patienten gewerkt
Je mocht hun reet afvegen en hun pisflessen legen .... en nu ben je psychiater? :D

Sorry, ik had gezegd dat je het laatste woord mocht hebben, maar ik had het nog niet allemaal zo aandachtig gelezen en toen viel m'n oog erop en hij was te leuk om te laten liggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jian op 09-09-2013 14:20:26 ]
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 14:31:55 #96
169210 liesje1979
  maandag 9 september 2013 @ 14:36:57 #97
241662 Jian
Well, well, well
pi_130985941
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dus.....
Ja, ga me de les maar weer lezen Lies, wel per DM ofzo, want het topic is wel weer genoeg vervuild. (hoeft niet hoor) ;)
  maandag 9 september 2013 @ 14:47:43 #98
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130986357
Zo langzaamaan komen "ze" allemaal toch maar weer even langs hier...het warme vertrouwde badje missend waarschijnlijk ;)
  maandag 9 september 2013 @ 15:07:24 #99
241662 Jian
Well, well, well
pi_130987052
edit

[ Bericht 79% gewijzigd door Jian op 09-09-2013 15:29:02 ]
  maandag 9 september 2013 @ 15:09:52 #100
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130987130
En inmiddels gaan de écht RLS gewoon door... :N

So you think you can suicide? Meld U aan wanneer en met hoeveel gezinsleden U...

Of is dat nog te hard voor The softie Dutch people? ;)

http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Schoonloo__.html
  maandag 9 september 2013 @ 15:13:12 #101
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
  maandag 9 september 2013 @ 15:14:54 #102
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130987287
Ik zei dat je je bek moest houden over persoonlijke details, anders ga ik nog even door met mijn onderzoek om erachter te komen wie hier de ware posthoeren zijn ~O>

Ik ga totaal niet opzij voor dreigementen :W
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  maandag 9 september 2013 @ 15:27:39 #103
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130987658
Shit, ik werk bij de post... }:|
  maandag 9 september 2013 @ 15:33:39 #104
241662 Jian
Well, well, well
pi_130987868
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:14 schreef schizovreemd het volgende:
Ik zei dat je je bek moest houden over persoonlijke details, anders ga ik nog even door met mijn onderzoek om erachter te komen wie hier de ware posthoeren zijn ~O>

Ik ga totaal niet opzij voor dreigementen :W
Laten we het er maar op houden dat je gewoon niet spoort en nu voort, voort, je hebt me al genoeg tijd gekost, ga maar weer glijen op Badr, ouwe nicht!
  maandag 9 september 2013 @ 15:43:26 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_130988143
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Zo langzaamaan komen "ze" allemaal toch maar weer even langs hier...het warme vertrouwde badje missend waarschijnlijk ;)
Het Badje,.... De Stamgasten, het laatste bastion tegen de zoete versnoepering, tegen rooibosthee met een koekje, etc. ;)
  maandag 9 september 2013 @ 15:50:53 #106
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130988325
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:01 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Je bent hier de grootste schijnheilige schlemiel.
Je zegt dat je er niet trots op was en het niet wil oprakelen? Beter hou je je grote bek over mij.
Wat loop je dan steeds te verkondigen dat je 'de line walked'.. volgens mij heb je hem gesnoven want je ziet het allemaal niet zo helder meer.
En kom me niet vertellen dat je niks over mijn situatie weet, want daarvoor zaten er teveel persoonlijke details in je uiterst zieke teksten.

Je zegt dat je het deed om ergens achter te komen, waar wil je met die walgelijke zieke teksten over mijn familie precies achterkomen dan?
Of ik een vriendje ben van Sly? of ik ben ingehuurd of yvonne ben of een gevaarlijke stalker?
Ik heb jarenlang met psychiatrische patienten gewerkt die waren 1 voor 1 een stuk normaler dan jij, ik heb nog nooit iemand zo paranoide gezien als jij, je zou je eens na moeten laten kijken!

Ik heb weerloze posters lastig gevallen, droom lekker verder, ik ben gelukkig niet zo een smerige voller, met jullie uiterst zieke spelletjes en dan mij een lafbek noemen :')
Oh ga je nu weer dreigen om mij pijn te doen, ga je dan weer over mijn familie beginnen?

Het moet voor mij allemaal wel leuk blijven anders ben ik weg, ik had al gewaarschuwd dat het niveau omhoog moest, maar je zakte af naar het tokkie niveau dieptepunt.
Je post zijn 65 meter beneden N.A.P. het kan nooit lang duren voor je in je eigen ellende verzuipt ^O^
Oeh verkapte doodsverwensing :o :')
En verder gaat alles goed met je?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 15:54:34 #107
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130988429
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Het Badje,.... De Stamgasten, het laatste bastion tegen de zoete versnoepering, tegen rooibosthee met een koekje, etc. ;)
Sjah en maar roepen je ziet teveel beren op de weg.. :{
  maandag 9 september 2013 @ 15:58:52 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_130988544
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Sjah en maar roepen je ziet teveel beren op de weg.. :{
code, ik ben gek op code
  maandag 9 september 2013 @ 16:26:23 #109
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130989470
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 15:58 schreef Jian het volgende:

[..]

code, ik ben gek op code
Is er nog leven na dit leven, en wil je dat ook vraag je soms af tegenwoordig
  maandag 9 september 2013 @ 16:30:33 #110
241662 Jian
Well, well, well
pi_130989584
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Is er nog leven na dit leven, en wil je dat ook vraag je soms af tegenwoordig
Wat diep, maar als het er is heb je niks te willen, dan is het er en zul je moeten!
  maandag 9 september 2013 @ 16:32:45 #111
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130989646
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rief-van-Bernd.dhtml

Jeetje er zijn twee moeders in het spel begrijp ik uit afscheidsbrief ;(
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 16:33:46 #112
241662 Jian
Well, well, well
pi_130989676
shit, m'n mails lopen in de soep, gelul hier ook, even de boel proberen te redden.
pi_130989711
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Is er nog leven na dit leven, en wil je dat ook vraag je soms af tegenwoordig
Ik hoop het wel , maar ja wie zal het zeggen ?
Honesty is the best policy.
pi_130989823
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:32 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rief-van-Bernd.dhtml

Jeetje er zijn twee moeders in het spel begrijp ik uit afscheidsbrief ;(
Ja als je dit leest wel ja , en ze foto ook al in de krant , ik vraag me af waarom alles in de krant -O-
Honesty is the best policy.
  maandag 9 september 2013 @ 16:54:02 #115
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130990320
Je komt meer ellende te weten door sociale media!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130990398
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef Poezewoes het volgende:
Je komt meer ellende te weten door sociale media!
Ja idd Poezewoes dat bedoel ik ;(
Honesty is the best policy.
  maandag 9 september 2013 @ 17:01:02 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130990545
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef selam het volgende:

[..]

Ja als je dit leest wel ja , en ze foto ook al in de krant , ik vraag me af waarom alles in de krant -O-
oh in welke krant staat die foto?
vreselijk, wat een drama ook weer
  maandag 9 september 2013 @ 17:01:48 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130990577
al gevonden

best een sympathieke man om te zien
  maandag 9 september 2013 @ 17:18:24 #119
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130991162
quote:
12s.gif Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat diep, maar als het er is heb je niks te willen, dan is het er en zul je moeten!
Jammer dat we geen cijfertje op ons voorhoofd hebben, net als op je kentekenplaat zou wel grappig zijn voor de hoeveelste keer je weer komt optreden ... :9
pi_130991336
Triest dat familiedrama, snap dat gewoon niet, als je uit het leven wil stappen doe dat dan gewoon, maar je kinderen ook meenemen alleen om de moeders pijn te doen -O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 17:27:12 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130991460
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Toverheks het volgende:
Triest dat familiedrama, snap dat gewoon niet, als je uit het leven wil stappen doe dat dan gewoon, maar je kinderen ook meenemen alleen om de moeders pijn te doen -O-
dit was niet om de moeders pijn te doen als ik dieafscheidsbrief eenbeetje begrijp.
  maandag 9 september 2013 @ 17:41:56 #122
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130991896
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Toverheks het volgende:
Triest dat familiedrama, snap dat gewoon niet, als je uit het leven wil stappen doe dat dan gewoon, maar je kinderen ook meenemen alleen om de moeders pijn te doen -O-
Het wordt wel populair zo, exit with a bang...tijd om alle probleemgezinnen te scannen op zelfdestructie. Een heel nieuw speelveld zo in crisistijd..
  maandag 9 september 2013 @ 17:52:29 #123
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130992184
ja, aan harry uit winschoten heb je niks, alleen ellende. Had ze beter met harry van de sunweb kunnen gaan.
  maandag 9 september 2013 @ 17:55:06 #124
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130992255
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef Marrije het volgende:
ja, aan harry uit winschoten heb je niks, alleen ellende. Had ze beter met harry van de sunweb kunnen gaan.
Of met mijn Harry :P
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 9 september 2013 @ 17:56:15 #125
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130992283
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:55 schreef tonja het volgende:

[..]

Of met mijn Harry :P
Hoe is het nu met de kat?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 17:57:46 #126
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130992324
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Hoe is het nu met de kat?
Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.
Hij is nog wel te mager, maar komt goed aan en eet goed.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 9 september 2013 @ 18:01:03 #127
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130992417
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef tonja het volgende:

[..]

Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.
Hij is nog wel te mager, maar komt goed aan en eet goed.
Ja dat ken ik, mijn Smokey had voedsel alergie die krabte ook steeds de korstjes eraf, bloed overal waar ze geweest was, nu is het beter met speciaal kattenvoer van de dierenarts, verder mag ze niks.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 18:02:52 #128
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130992476
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ja dat ken ik, mijn Smokey had voedsel alergie die krabte ook steeds de korstjes eraf, bloed overal waar ze geweest was, nu is het beter met speciaal kattenvoer van de dierenarts, verder mag ze niks.
Hier is het Loes die Harry's kale plekken stuk likt. Als je haar d'r gang laat gaan wordt het één grote etterende streetpizza :')
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 9 september 2013 @ 18:04:40 #129
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130992526
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef tonja het volgende:

[..]

Hier is het Loes die Harry's kale plekken stuk likt. Als je haar d'r gang laat gaan wordt het één grote etterende streetpizza :')
Mijn katten zijn niet zo close, alhoewel ze zusjes zijn.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 18:12:54 #130
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130992771
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:04 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Mijn katten zijn niet zo close, alhoewel ze zusjes zijn.
Oosterse kortharen zijn nu eenmaal klef :)
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_130993844
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

dit was niet om de moeders pijn te doen als ik dieafscheidsbrief eenbeetje begrijp.
Heb inmiddels die brief gelezen -O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130993876
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:55 schreef tonja het volgende:

[..]

Of met mijn Harry :P
Hoe gaat het met jou Harry, helemaal niet meer aan jou gevraagd, ff kort verslagje asjeblieft
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130993923
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef tonja het volgende:

[..]

Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.
Hij is nog wel te mager, maar komt goed aan en eet goed.
^O^ ik moest gewoon ff doorscrollen, nou gelukkig dat alles weer goed gaat, en hoop dat hij weer dikker wordt, heeft Loes ook wat om vast te pakken
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 18:44:44 #134
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130993989
Is het verplicht om hier een huisdier te hebben eigenlijk?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 9 september 2013 @ 18:47:03 #135
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130994081
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
Is het verplicht om hier een huisdier te hebben eigenlijk?
Wel nee ;)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 18:47:48 #136
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130994116
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Wel nee ;)
Gelukkig maar, want ik heb er geen en wil er ook geen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 9 september 2013 @ 18:48:58 #137
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130994165
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef chufi het volgende:

[..]

Gelukkig maar, want ik heb er geen en wil er ook geen
Is toch jou keuze, ja toch?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 18:49:31 #138
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130994189
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Is toch jou keuze, ja toch?
Mag hopen van wel toch :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 9 september 2013 @ 18:50:39 #139
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130994232
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef chufi het volgende:

[..]

Mag hopen van wel toch :+
Daarom, heb zelf 2 poezen.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130994245
ik heb mijn Terror Jaap *O* zit wel in een verkeerd lichaam en gedraagt zich als een echte miep en heeft een kronkel af en toe en speelt voor olifant, vooral s`nachts als hij op en af de trap steeds rent en denkt dat zijn huis 1 grote krabpaal is, toch hou ik van hem :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 19:00:40 #141
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_130994660
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef tonja het volgende:

[..]

Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.
Hij is nog wel te mager, maar komt goed aan en eet goed.
ik dacht dat je geen contact meer had met Ben Debielze :o Wel okee dat ie weer wat aankomt.

(Die loes is me er ook een :r )
love & heet
  maandag 9 september 2013 @ 19:01:51 #142
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_130994721
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Daarom, heb zelf 2 poezen.
Met eentje kun je er niemand overheen/in krijgen dus ga je hier maar lopen bluffen dat je er twee hebt :{w
love & heet
  maandag 9 september 2013 @ 19:02:41 #143
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_130994758
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef tonja het volgende:

[..]

Oosterse kortharen zijn nu eenmaal klef :)
Kappen met die poppenkast.
love & heet
  maandag 9 september 2013 @ 19:04:05 #144
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130994825
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
Is het verplicht om hier een huisdier te hebben eigenlijk?
Heb jij geen huisdier dan? :o

Ksssssst wegwezen hier 8-)
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 9 september 2013 @ 19:04:39 #145
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130994847
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Met eentje kun je er niemand overheen/in krijgen dus ga je hier maar lopen bluffen dat je er twee hebt :{w
Moest even nadenken maar hij is goeeeeeeed ^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 19:05:28 #146
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130994882
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef sly-nl het volgende:

[..]

ik dacht dat je geen contact meer had met Ben Debielze :o Wel okee dat ie weer wat aankomt.

(Die loes is me er ook een :r )
_O-
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Kappen met die poppenkast.
:')
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_130994992
_O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130996266
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef schizovreemd het volgende:
Jullie zijn het stalken niet eens waard!
Als ik hier nog iemand kom stalken dan is het Coos 8-)
Hoor je dat Coos, ik ben een levensgevaarlijke bedreiger en ik kom je stalken :Y)
Ik bel gelijk de politie. :{w
  maandag 9 september 2013 @ 20:09:46 #149
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130997971
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:34 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik bel gelijk de politie. :{w
Heb je wel het goede nummer van ze?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130999130
VI met Boskamp ^O^
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_130999159
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef Margo37 het volgende:
VI met Boskamp ^O^
Ik zeg gesjellig :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 20:34:27 #152
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130999280
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik zeg gesjellig :P
Kijken ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 9 september 2013 @ 20:36:58 #153
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130999408
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef chufi het volgende:

[..]

Kijken ...
Ik heb Johan gekend als klein voetballertje ... En met neefjes van Gijp gespeeld ... en door zn oom getraind ,,, en zo
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 9 september 2013 @ 21:07:59 #154
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131001163
Cruyff Of Derksen?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_131001275
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, ga me de les maar weer lezen Lies, wel per DM ofzo, want het topic is wel weer genoeg vervuild. (hoeft niet hoor) ;)
En ooh wat staat die eend boven je, mijlen ver. Komt die info van Lies btw :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131001479
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Poezewoes het volgende:
Cruyff Of Derksen?
Morgenavond bij Umberto een uur lang Johan Cruyff
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 21:16:12 #157
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131001639
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Morgenavond bij Umberto een uur lang Johan Cruyff
Ja hoorde het, gelijk met de wedstrijd van Oranje?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 21:16:24 #158
184769 crew  Deisyy
pi_131001655
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Morgenavond bij Umberto een uur lang Johan Cruyff
Bedankt voor de waarschuwing ^O^

Laat ik mijn tv uit :)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_131001704
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bedankt voor de waarschuwing ^O^

Laat ik mijn tv uit :)
Estelle komt vast niet aan bod :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 21:18:12 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131001758
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]

En ooh wat staat die eend boven je, mijlen ver. Komt die info van Lies btw :?
Aha, dus zo werkt dat, een mede-user als gereedschap gebruiken én een Blauwe noemen in één zin... terwijl het nut ver te zoeken is notabene ;)
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 21:18:54 #161
184769 crew  Deisyy
pi_131001797
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Estelle komt vast niet aan bod :(
Dat ligt er maar helemaal aan wie er nog meer te gast zijn ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 9 september 2013 @ 21:21:48 #162
241662 Jian
Well, well, well
pi_131001979
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]

En ooh wat staat die eend boven je, mijlen ver. Komt die info van Lies btw :?
Als een onpartijdige flots als jij dat zegt, moet ik me natuurlijk wel eens achter oren krabben, .. hah!
Dat andere moet je aan Lies vragen, succes daarmee!
pi_131002007
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Aha, dus zo werkt dat, een mede-user als gereedschap gebruiken én een Blauwe noemen in één zin... terwijl het nut ver te zoeken is notabene ;)
Wat weet jij daar nou van, ga gtst kijken :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131002127
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Jian het volgende:

[..]

Als een onpartijdige flots als jij dat zegt, moet ik me natuurlijk wel eens achter oren krabben, .. hah!
Dat andere moet je aan Lies vragen, succes daarmee!
Tja ok ik dm en pm niet zo vaak.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131002185
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bedankt voor de waarschuwing ^O^

Laat ik mijn tv uit :)
:(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 21:25:06 #166
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131002201
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van, ga gtst kijken :{w
Ik ben nog roestig, maar herken flamen uit de 2e en 3e hand best nog wel... ;)
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 21:25:49 #167
184769 crew  Deisyy
pi_131002240
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:(
O het was niet als kameraadschappelijke tip bedoeld? O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_131002286
Wordt hier nu bedoelt dat Liesje info aan 3e pm`t? Je kan veel zeggen maar daar zie ik haar niet voor aan, al kunnen Liesje en ik niet door 1 deur en zal dat nooit meer gebeuren ook.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131002365
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Wordt hier nu bedoelt dat Liesje info aan 3e pm`t? Je kan veel zeggen maar daar zie ik haar niet voor aan, al kunnen Liesje en ik niet door 1 deur en zal dat nooit meer gebeuren ook.
Nee dat zal niet. :N
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 21:29:14 #170
241662 Jian
Well, well, well
pi_131002443
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Tja ok ik dm en pm niet zo vaak.
Goed van je, misschien moet je dat ook eens aan je vriendje leren, daar moet je, je dm gewoon voor afsluiten anders blijft ie schelden en tieren tijdens z'n ban, gelukkig was het niet alleen persoonlijk aan mij, maar ook aan het hele subforum gericht, ..niet aan jou natuurlijk . :)
  maandag 9 september 2013 @ 21:30:59 #171
241662 Jian
Well, well, well
pi_131002552
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Wordt hier nu bedoelt dat Liesje info aan 3e pm`t? Je kan veel zeggen maar daar zie ik haar niet voor aan, al kunnen Liesje en ik niet door 1 deur en zal dat nooit meer gebeuren ook.
Dat was wel de insinuatie van Soury, ik vond het ook nogal ver gaan.
pi_131002609
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef Jian het volgende:

[..]

Goed van je, misschien moet je dat ook eens aan je vriendje leren, daar moet je, je dm gewoon voor afsluiten anders blijft ie schelden en tieren tijdens z'n ban, gelukkig was het niet alleen persoonlijk aan mij, maar ook aan het hele subforum gericht, ..niet aan jou natuurlijk . :)
Daar weet ik niks van. Daar draait het ook niet om. Ik zou wel willen weten waar jij je info vandaan haalt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 21:32:15 #173
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131002620
Wist niet dat het kon dm tijdens ban }:|
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_131002685
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]

En ooh wat staat die eend boven je, mijlen ver. Komt die info van Lies btw :?
wat bedoel je hier dan mee Soury, gewoon een vraag dus niet lullig antwoorden, wat heeft Liesje met de vete tussen Jian en Trekeend te maken
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131002719
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat was wel de insinuatie van Soury, ik vond het ook nogal ver gaan.
Ik zoek en zoek, want de shitload komt niet van mijn af
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 21:34:41 #176
241662 Jian
Well, well, well
pi_131002745
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar weet ik niks van.
Nee, nee, mag ik het wagen daar zeer aan twijfelen, dat mag toch wel hè :)
  maandag 9 september 2013 @ 21:35:24 #177
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131002780
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Poezewoes het volgende:
Wist niet dat het kon dm tijdens ban }:|
Effe testen...
pi_131002781
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wat bedoel je hier dan mee Soury, gewoon een vraag dus niet lullig antwoorden, wat heeft Liesje met de vete tussen Jian en Trekeend te maken
Liesje en ik hebben wel eens gemeet, er zijn maar een paar personen waar ik mee gesproken heb
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 21:35:35 #179
241662 Jian
Well, well, well
pi_131002793
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Poezewoes het volgende:
Wist niet dat het kon dm tijdens ban }:|
Bennie ook niet waarschijnlijk, maar ik denk dat Soury hem daar wel op gewezen heeft, jaaa :Y
  maandag 9 september 2013 @ 21:37:01 #180
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131002861
Nou, het lukt, je kan rustig DM'en met je ban...
pi_131002883
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Bennie ook niet waarschijnlijk, maar ik denk dat Soury hem daar wel op gewezen heeft, jaaa :Y
Jij weet alles al _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 21:38:15 #182
241662 Jian
Well, well, well
pi_131002933
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Jij weet alles al _O-
In ben goed ingelicht, zoals je zelf al beweert.
  maandag 9 september 2013 @ 21:38:17 #183
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131002934
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, het lukt, je kan rustig DM'en met je ban...
Inderdaad proef geslaagd!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 21:39:02 #184
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131002983
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef Jian het volgende:

[..]

In ben goed ingelicht, zoals je zelf al beweert.
Dan weet je ook of ik de lotto ga winnen as weekend toch?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_131002997
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Liesje en ik hebben wel eens gemeet, er zijn maar een paar personen waar ik mee gesproken heb
oke
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131003004
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef Jian het volgende:

[..]

In ben goed ingelicht, zoals je zelf al beweert.
Ja dat blijkt, en ik trek mijn conclusies.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 21:40:35 #187
169210 liesje1979
pi_131003072
Wat voor info? Ik heb helemaal geen idee waar die rel tussen Jian en Eend over gaat. Ik vond alleen dat ze beiden vandaag nog al fel tegen elkaar waren, vandaar mijn reactie. Soury zou je me willen vertellen wat je bedoelt? Mag ook per DM/PM.
  maandag 9 september 2013 @ 21:41:37 #188
241662 Jian
Well, well, well
pi_131003139
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat blijkt, en ik trek mijn conclusies.
Zolang het de onjuiste zijn, vooral doen!
pi_131003152
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke
Nee niet ok, helemaal niet. Ik zit er vast naast hoor. ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 21:42:52 #190
241662 Jian
Well, well, well
pi_131003201
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wat voor info? Ik heb helemaal geen idee waar die rel tussen Jian en Eend over gaat. Ik vond alleen dat ze beiden vandaag nog al fel tegen elkaar waren, vandaar mijn reactie. Soury zou je me willen vertellen wat je bedoelt? Mag ook per DM/PM.
Dat wordt per dm dan, ze bedoelde het niet zo etc. etc. maar ondertussen gooit ze het wel even op het forum, met de vriendelijke groeten, dan maar. :*
  maandag 9 september 2013 @ 21:43:16 #191
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131003224
Geweldig...er is Blauw getrokken, eindelijk een klein succesje ;)

Nou Rood nog... c_/
  maandag 9 september 2013 @ 21:44:22 #192
241662 Jian
Well, well, well
pi_131003286
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldig...er is Blauw getrokken, eindelijk een klein succesje ;)

Nou Rood nog... c_/
Hoezo Rood? was je wat van plan? :D
  maandag 9 september 2013 @ 21:45:01 #193
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131003325
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Hoezo Rood? was je wat van plan? :D
Ik? Nix, ik speel uit de 2e hand... :{
  maandag 9 september 2013 @ 21:46:33 #194
241662 Jian
Well, well, well
pi_131003429
Het duurt wat lang, soury is aan het dm/pm-en, dat doet ze eigenlijk nooit, maar ze maakt nu een uitzondering om Lies, een beetje uitleg te geven over haar eerder insinuaties aan haar adres :)
  maandag 9 september 2013 @ 21:47:44 #195
241662 Jian
Well, well, well
pi_131003501
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik? Nix, ik speel uit de 2e hand... :{
geen troeven?
  maandag 9 september 2013 @ 21:49:16 #196
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131003599
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Jian het volgende:

[..]

geen troeven?
Nope, puur op andermans reacties... :9
  maandag 9 september 2013 @ 21:52:46 #197
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131003793
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Jian het volgende:

[..]

geen troeven?
Trouwens, ik heb de indruk dat soury jou een lul vind..

En? hoe vin je'm? :9
pi_131003883
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat wordt per dm dan, ze bedoelde het niet zo etc. etc. maar ondertussen gooit ze het wel even op het forum, met de vriendelijke groeten, dan maar. :*
Inderdaad opgelost. Lies en ik zijn weer bij en ok :)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 21:55:28 #199
241662 Jian
Well, well, well
pi_131003951
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Trouwens, ik heb de indruk dat soury jou een lul vind..

En? hoe vin je'm? :9
Nehh, je snapt wel ongeveer hoe het principe werkt, maar je moet er meer nemen, meer algemeen, ze of hunnie en het mag ook een halve of hele onwaarheid zijn, hebbie 'm? :D
pi_131003954
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Trouwens, ik heb de indruk dat soury jou een lul vind..

En? hoe vin je'm? :9
Dat vind ze wel van meer users .. of dat iets met BB van doen heeft weet ik niet :)
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 9 september 2013 @ 21:56:28 #201
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131004008
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat vind ze wel van meer users .. of dat iets met BB van doen heeft weet ik niet :)
Jajaja, da's ook een goeie, zo gaat het Spel! ;)
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 21:56:32 #202
184769 crew  Deisyy
pi_131004013
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat vind ze wel van meer users .. of dat iets met BB van doen heeft weet ik niet :)
Ik heb zo'n vermoeden van niet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 9 september 2013 @ 21:56:52 #203
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004038
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Inderdaad opgelost. Lies en ik zijn weer bij en ok :)
Nou Fann nog, .... nehhhh, die is wat minder te manipuleren als Lies, die draai je niet zo makkelijk een rad voor ogen!
  maandag 9 september 2013 @ 21:57:51 #204
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004093
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat vind ze wel van meer users .. of dat iets met BB van doen heeft weet ik niet :)
Echt niet?
  maandag 9 september 2013 @ 21:58:15 #205
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004119
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Jajaja, da's ook een goeie, zo gaat het Spel! ;)
Ja, dat kan je aan Zoa wel overlaten :Y
  maandag 9 september 2013 @ 21:58:36 #206
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004140
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden van niet.
Hah :o
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 21:59:01 #207
169210 liesje1979
pi_131004157
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Nou Fann nog, .... nehhhh, die is wat minder te manipuleren als Lies, die draai je niet zo makkelijk een rad voor ogen!
Euhm. Soury heeft mij geen rad voor de ogen gedraaid? Ze heeft gewoon uitgelegd wat ze bedoelde en ik kon in alle eerlijkheid antwoorden dat ik van niets wist. Ik kies geen enkele partij en wil er ook graag buiten worden gehouden.
  maandag 9 september 2013 @ 22:00:19 #208
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131004225
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Euhm. Soury heeft mij geen rad voor de ogen gedraaid? Ze heeft gewoon uitgelegd wat ze bedoelde en ik kon in alle eerlijkheid antwoorden dat ik van niets wist. Ik kies geen enkele partij en wil er ook graag buiten worden gehouden.
Geweldig, nou dáág dan! :W

En we willen Gert trouwens... }:|
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:01:05 #209
169210 liesje1979
pi_131004270
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Geweldig, nou dáág dan! :W

En we willen Gert trouwens... }:|
Rot lekker zelf op. :W
  maandag 9 september 2013 @ 22:01:31 #210
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131004291
Biertjuuuuuuuuuuuh?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_131004293
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Geweldig, nou dáág dan! :W

En we willen Gert trouwens... }:|
Dan klopt mijn post van vorige week niet meer .. iets met meisjesmodjes maak je borsten maar nat voor wat er komen gaat
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_131004332
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Euhm. Soury heeft mij geen rad voor de ogen gedraaid? Ze heeft gewoon uitgelegd wat ze bedoelde en ik kon in alle eerlijkheid antwoorden dat ik van niets wist. Ik kies geen enkele partij en wil er ook graag buiten worden gehouden.
Zo is dat, ik kan soms een beetje boos worden om wat hier allemaal gezegd word. Gewoon even lullen en uitleggen lucht op.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131004343
Nou opgelost dus........volgende onderwerp
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131004365
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Nou opgelost dus........volgende onderwerp
bbq?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 9 september 2013 @ 22:02:49 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131004370
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 22:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Rot lekker zelf op. :W
Ik ben er net weer een beetje, en als je overal buiten wil blijven moet je aan Rood vragen of je weer Zwart mag worden hé? ^O^
  maandag 9 september 2013 @ 22:03:10 #216
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131004392
Wat vind je van de toestand in de wereld heksie?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_131004419
oh en ff wat anders, BB wist al dat je wel kon pm en dm en met een ban........ dus dat is ook weer opgelost...........volgend onderwerp
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131004440
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef Poezewoes het volgende:
Wat vind je van de toestand in de wereld heksie?
~

KUT
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131004482
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Nou Fann nog, .... nehhhh, die is wat minder te manipuleren als Lies, die draai je niet zo makkelijk een rad voor ogen!
Je bent echt een vals kreng. Ik zou je als vriendin vage kennis nog niet dulden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:04:49 #220
169210 liesje1979
pi_131004495
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik ben er net weer een beetje, en als je overal buiten wil blijven moet je aan Rood vragen of je weer Zwart mag worden hé? ^O^
Mijn modschap staat helemaal los van het misverstand dus je opmerking slaat nergens op.
  maandag 9 september 2013 @ 22:05:01 #221
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131004506
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef ZOA het volgende:

[..]

bbq?
Doe dat is niet Zoa, kon nog net mijn glaasje water neerzetten!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 22:05:40 #222
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131004536
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mijn modschap staat helemaal los van het misverstand dus je opmerking slaat nergens op.
Nauww.... je scheert langs de rand in iedergeval... :6
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:06:33 #223
169210 liesje1979
pi_131004578
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nauww.... je scheert langs de rand in iedergeval... :6
Dat komt omdat ik kaal iets voor kleine meisjes vind.
  maandag 9 september 2013 @ 22:06:51 #224
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004597
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Euhm. Soury heeft mij geen rad voor de ogen gedraaid? Ze heeft gewoon uitgelegd wat ze bedoelde en ik kon in alle eerlijkheid antwoorden dat ik van niets wist. Ik kies geen enkele partij en wil er ook graag buiten worden gehouden.
Ik betrek je nergens in Lies, ik gooide echt je naam niet insinuerend op het forum dat was iemand anders zoals je weet. Dat zou ik nooit doen, waarom, want; ik wist helemaal niets van te voren, dus ook niet van jou! Ik ben alleen wat bepaalde communicatietechnieken betreft een hele handige flikker, al zeg ik het zelf, daar ben ik zwaar in getraind, zoals ik ook uitlegde in de post die ik heb weggehaald, omdat iemand mij influisterde, steek niet zoveel energie in dit verhaal!
Dat die eend denkt of insinueert van wel, beschouw ik als een compliment. :)
  maandag 9 september 2013 @ 22:06:54 #225
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131004600
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Je bent echt een vals kreng. Ik zou je als vriendin nog niet dulden.
Zit Jian op jou te wachten dan?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_131004604
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Doe dat is niet Zoa, kon nog net mijn glaasje water neerzetten!
afblussen met witte wijn is lekkerder
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 9 september 2013 @ 22:07:21 #227
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004619
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Geweldig, nou dáág dan! :W

En we willen Gert trouwens... }:|
Wrom?
pi_131004677
Als antwoord op Poes haar vraag, ik hou me hart vast voor morgen dat Obama de oorlog in Syrie gaat beslechten, gisteren bij Brandpunt gezien over de drones, de geheime killerlijst van de Amerikanen dus daarom me woordje KUT....en vanavond op nieuws over die gifaanval, oh je zou zo dood moeten gaan stikkend als onschuldige burger..........wil er niet eens lang over nadenken wordt er verdrietig van.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 22:08:38 #229
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004693
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
oh en ff wat anders, BB wist al dat je wel kon pm en dm en met een ban........ dus dat is ook weer opgelost...........volgend onderwerp
Oh dat heeft ie jou verteld en daarom is het waar ........ mag ik een zakdoekje _O-
  maandag 9 september 2013 @ 22:09:16 #230
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131004734
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Wrom?
Die laat zich niet sturen en weet precies wanneer 'ie misbruikt wordt door forumgangers...
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:10:04 #231
169210 liesje1979
pi_131004778
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik betrek je nergens in Lies, ik gooide echt je naam niet insinuerend op het forum dat was iemand anders zoals je weet. Dat zou ik nooit doen, waarom, want; ik wist helemaal niets van te voren, dus ook niet van jou! Ik ben alleen wat bepaalde communicatietechnieken betreft een hele handige flikker, al zeg ik het zelf, daar ben ik zwaar in getraind, zoals ik ook uitlegde in de post die ik heb weggehaald, omdat iemand mij influisterde, steek niet zoveel energie in dit verhaal!
Dat die eend denkt of insinueert van wel, beschouw ik als een compliment. :)
Weet ik, maar dat is nu uitgepraat tussen Muis en mij. "Een rad voor de ogen draaien "suggereert dat er sprake is van me voor de gek laten houden. Maar dat is niet correct want er was geen sprake van een verhaal, maar van een vraag.
pi_131004791
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik betrek je nergens in Lies, ik gooide echt je naam niet insinuerend op het forum dat was iemand anders zoals je weet. Dat zou ik nooit doen, waarom, want; ik wist helemaal niets van te voren, dus ook niet van jou! Ik ben alleen wat bepaalde communicatietechnieken betreft een hele handige flikker, al zeg ik het zelf, daar ben ik zwaar in getraind, zoals ik ook uitlegde in de post die ik heb weggehaald, omdat iemand mij influisterde, steek niet zoveel energie in dit verhaal!
Dat die eend denkt of insinueert van wel, beschouw ik als een compliment. :)
Joh fijn voor je dat je bijdehand bent, het schiet verder niet op hier. :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131004796
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Oh dat heeft ie jou verteld en daarom is het waar ........ mag ik een zakdoekje _O-
Nee Jian, ik neem het absoluut niet voor BB op, maar weet nog hij had eerder een ban en dmde mij. BB is niet achtelijk he, die weet denk ik meer van forums dan jij en ik weten.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 22:10:26 #234
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004805
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Je bent echt een vals kreng. Ik zou je als vriendin vage kennis nog niet dulden.
Komt goed uit want ik zou jou nog niet doen met een NBC-pak aan! (NBC-pak met je misschien even opzoeken)
  maandag 9 september 2013 @ 22:10:33 #235
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131004816
quote:
16s.gif Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik kaal iets voor kleine meisjes vind.
Yup, hier ben ik je volledig kwijt idd... ^O^

En de groeten nog aan waar je thuishoort... :W
  maandag 9 september 2013 @ 22:11:10 #236
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004850
quote:
16s.gif Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik kaal iets voor kleine meisjes vind.
ik schoot geweldig in de lach :+
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:11:45 #237
169210 liesje1979
pi_131004885
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Yup, hier ben ik je volledig kwijt idd... ^O^

En de groeten nog aan waar je thuishoort... :W
Ik vond hem zelf best grappig. :')
pi_131004907
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nee Jian, ik neem het absoluut niet voor BB op, maar weet nog hij had eerder een ban en dmde mij. BB is niet achtelijk he, die weet denk ik meer van forums dan jij en ik weten.
Sorry hoor.. ik vind hem behoorlijk achterlijk
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 9 september 2013 @ 22:12:25 #239
241662 Jian
Well, well, well
pi_131004934
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Zit Jian op jou te wachten dan?
Uhhh, nee, niet echt poes, lekker adrem ;)
pi_131004994
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef Jian het volgende:

[..]

Komt goed uit want ik zou jou nog niet doen met een NBC-pak aan! (NBC-pak met je misschien even opzoeken)
Oh dat was al jaren wederzijds, en ik hoef niet te googelen. Al was het een asbest pak :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 22:14:06 #241
184769 crew  Deisyy
pi_131005051
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Zit Jian op jou te wachten dan?
Een valse kat met een neus voor relletjes?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_131005121
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Een valse kat met een neus voor relletjes?
Ze zoekt even naar een bijpassend plaatje (met glitters)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 22:15:54 #243
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005154
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Joh fijn voor je dat je bijdehand bent, het schiet verder niet op hier. :P
Nee?, daar verschillen we dan van mening over, dat kan natuurlijk :)
  maandag 9 september 2013 @ 22:16:27 #244
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131005186
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze zoekt even naar een bijpassend plaatje (met glitters)
Nee was zo ontroerd door jou plaatje gisteren al die moeite om die op te zoeken klasse hoor!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 22:17:00 #245
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131005213
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Een valse kat met een neus voor relletjes?
haha ook duit ik het zakje?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 september 2013 @ 22:17:21 #246
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005234
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]
BB is niet achtelijk he,
Nou, nou .... :')

quote:
die weet denk ik meer van forums dan jij en ik weten.
Spreek voor jezelf hè :*
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 22:18:08 #247
184769 crew  Deisyy
pi_131005284
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

haha ook duit ik het zakje?
Ja, ik ben blij dat je het grappig vindt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:18:10 #248
169210 liesje1979
pi_131005287
En vorig jaar stonden we nog gezellig samen met blote voeten in de sneeuw. Het kan raar gaan. :')
  maandag 9 september 2013 @ 22:18:34 #249
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005311
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:12 schreef ZOA het volgende:

[..]

Sorry hoor.. ik vind hem behoorlijk achterlijk
:D High Five!
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 22:18:59 #250
184769 crew  Deisyy
pi_131005328
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En vorig jaar stonden we nog gezellig samen met blote voeten in de sneeuw. Het kan raar gaan. :')
Sneeuw -O-

Ik wil geen winter :N
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 9 september 2013 @ 22:19:04 #251
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131005336
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En vorig jaar stonden we nog gezellig samen met blote voeten in de sneeuw. Het kan raar gaan. :')
Verrék, was jij daar bij? ;)
  maandag 9 september 2013 @ 22:19:31 #252
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005360
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Een valse kat met een neus voor relletjes?
Ik vind 'r wel lekker adrem eigenlijk :)
pi_131005363
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Sneeuw -O-

Ik wil geen winter :N
*O* Sneeuw en Sven *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 22:20:48 #254
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005416
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En vorig jaar stonden we nog gezellig samen met blote voeten in de sneeuw. Het kan raar gaan. :')
Ja, maar er ligt geen sneeuw nu Lies, vandaar......
  maandag 9 september 2013 @ 22:21:30 #255
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_131005454
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, maar er ligt geen sneeuw nu Lies, vandaar......
Het vriest hier wel behoorlijk.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_131005484
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee?, daar verschillen we dan van mening over, dat kan natuurlijk :)
Oh ik dacht dat jij daar niks van moest hebben, je pikt ze ze wel anders op :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131005545
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik betrek je nergens in Lies, ik gooide echt je naam niet insinuerend op het forum dat was iemand anders zoals je weet. Dat zou ik nooit doen, waarom, want; ik wist helemaal niets van te voren, dus ook niet van jou! Ik ben alleen wat bepaalde communicatietechnieken betreft een hele handige flikker, al zeg ik het zelf, daar ben ik zwaar in getraind, zoals ik ook uitlegde in de post die ik heb weggehaald, omdat iemand mij influisterde, steek niet zoveel energie in dit verhaal!
Dat die eend denkt of insinueert van wel, beschouw ik als een compliment. :)

:O
pi_131005563
Wil zuster Brechtje Bloeddruk zich melden.........koleertjes wat hangt er in de lucht.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 22:23:52 #259
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131005582
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef tonja het volgende:

[..]

Het vriest hier wel behoorlijk.
Ja onder 0 hier Tonja!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_131005605
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef Coos het volgende:

[..]

:O
;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 22:25:27 #261
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005665
quote:
spuit 11, geeft modder. :')
  maandag 9 september 2013 @ 22:26:47 #262
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005741
quote:
13s.gif Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat jij daar niks van moest hebben, je pikt ze ze wel anders op :D
Ik kan het niet helemaal volgen, je formuleert zo en dan een beetje kronkelig, dat geeft niet, misschien nog eens proberen.
  maandag 9 september 2013 @ 22:27:17 #263
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005772
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef tonja het volgende:

[..]

Het vriest hier wel behoorlijk.
:D
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 22:28:28 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131005842
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:09 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Die laat zich niet sturen en weet precies wanneer 'ie misbruikt wordt door forumgangers...
Dank je! Je hebt hiermee krediet opgebouwd. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131005853
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik kan het niet helemaal volgen, je formuleert zo en dan een beetje kronkelig, dat geeft niet, misschien nog eens proberen.
Nou nee kan er geen jip en janneke plaatjes bij vinden
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:29:23 #266
169210 liesje1979
pi_131005893
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Sneeuw -O-

Ik wil geen winter :N
Ik ook niet hoor! Blugh, woon echt in het verkeerde klimaat, ben een zomermens. Maar de laatste tijd maak ik weer vaak foto's en betrapte me er laatst zelfs op dat ik verlangde naar de herfst omdat mooie kleuren. Maar dan niet van dat zeikweer als vandaag. :')
  maandag 9 september 2013 @ 22:31:22 #267
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005983
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou nee kan er geen jip en janneke plaatjes bij vinden
Ik begrijp dat jij die niet kan vinden, dan moet je namelijk hun namen juist intikken in Google ... :)
pi_131005992
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Dank je! Je hebt hiermee krediet opgebouwd. ;)
Petrodollars voor de mummie ...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 9 september 2013 @ 22:31:35 #269
241662 Jian
Well, well, well
pi_131005995
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:24 schreef Soury het volgende:

[..]

;)
Oeh een beetje steun, dat is natuurlijk nooit weg. Maar goed dat je Coos zijn naam nog niet in verband gebracht had met je insinuaties, anders had je die bijstand ook wel kunnen vergeten natuurlijk :)
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:33:10 #270
169210 liesje1979
pi_131006078
En ik wil heel graag een zonsopkomst schieten, maar ik ben ook geen ochtendmens. :')
pi_131006084
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Oeh een beetje steun, dat is natuurlijk nooit weg. Maar goed dat je Coos zijn naam nog niet in verband gebracht had met je insinuaties, anders had je die bijstand ook wel kunnen vergeten natuurlijk :)
Je hebt het wel druk met me :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2013 @ 22:33:34 #272
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131006104
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Dank je! Je hebt hiermee krediet opgebouwd. ;)
Ik vind 45 wel genoeg voorlopig...
pi_131006112
O+ O+ O+ Gert lieverd, fijn dat je er weer bent.....alles wordt weer ouderwets gesjellig.......... mijn note`s mag je opheffen hoor ik zeg er niks over :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131006114
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wil heel graag een zonsopkomst schieten, maar ik ben ook geen ochtendmens. :')
Opblijven.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:34:46 #275
169210 liesje1979
pi_131006157
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Opblijven.
Heb ik laatst serieus geprobeerd maar die laatste paar uurtjes... toen dacht ik meh, ik ga naar bed. :')
  maandag 9 september 2013 @ 22:36:16 #276
241662 Jian
Well, well, well
pi_131006243
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Je hebt het wel druk met me :Y)
Bevalt het niet? Wellicht had je dan aan het begin van de avond, in het kader van, van mijn vriendje blijven ze af, wat een halve gare idioot het ook is, niet moet beginnen met (onbeholpen) prikken. :)
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 22:36:46 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131006266
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Toverheks het volgende:
O+ O+ O+ Gert lieverd, fijn dat je er weer bent.....alles wordt weer ouderwets gesjellig.......... mijn note`s mag je opheffen hoor ik zeg er niks over :P
Was wel aan het meelezen hoor. Wilde eigenlijk vanuit het niets met wat bans toeslaan, maar het is nog niet grof genoeg om bans bij een admin te ritselen. -O-
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:37:56 #278
169210 liesje1979
pi_131006333
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Was wel aan het meelezen hoor. Wilde eigenlijk vanuit het niets met wat bans toeslaan, maar het is nog niet grof genoeg om bans bij een admin te ritselen. -O-
Je wilde me laten bannen he? -O-
pi_131006386
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:25 schreef Jian het volgende:

[..]

spuit 11, geeft modder. :')
Kan jij niet beter een of twee oxazepammetjes nemen? De manier waarop je de laatste 24 uur zit te posten kan volgens mij niet anders betekenen dat ze dicht bij de waarheid komen. Dat jij de ouders van eend erbij haalde kan ik mij van dit voorjaar nog goed herinneren en dan met name die opmerking over zijn vader. Niet kies! En dat je ze weggehaald hebt zegt natuurlijk ook veel over jou.

Inmiddels begrijp ik dat je van VOL komt en dat is natuurlijk de achterlijke oom van het internet en hun posters de achterlijke neefjes. Ik heb, ondanks dat ik er in een ver verleden ook niet altijd goed van af kwam, toch altijd de scherpe pen en sneren van eend altijd kunnen waarderen. Geven en nemen, uitdelen en incasseren.

Ja ik ben natuurlijk niet net als jij super getraind in bepaalde communicatietechnieken maar blijkens deze hele rel ben ik ongetraind gewoon zen! Zal ik je een cursus zen beamen? :P
pi_131006395
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Was wel aan het meelezen hoor. Wilde eigenlijk vanuit het niets met wat bans toeslaan, maar het is nog niet grof genoeg om bans bij een admin te ritselen. -O-
Doe maar geen bans ook, ook niet ritselen,laat ze maar lekker met elkaar spartelen en dan zet je ff wat hier neer of haalt een post weg........gewoon een tip hoor ze gedragen zich best nog wel lief tegen elkaar, kom ik nu in aanmerking voor het Modschap, ben neutraal en zie alles helder >:)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131006411
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Heb ik laatst serieus geprobeerd maar die laatste paar uurtjes... toen dacht ik meh, ik ga naar bed. :')
Ouderdom ;(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:39:58 #282
169210 liesje1979
pi_131006440
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ouderdom ;(
Nee, Wijn. :')
pi_131006469
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Toverheks het volgende:
O+ O+ O+ Gert lieverd, fijn dat je er weer bent.....alles wordt weer ouderwets gesjellig.......... mijn note`s mag je opheffen hoor ik zeg er niks over :P
:D
pi_131006490
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee, Wijn. :')
Combinatie O-)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131006532
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je wilde me laten bannen he? -O-
Hij is niet te vertrouwen! 8-)
  maandag 9 september 2013 @ 22:42:59 #286
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131006602
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En vorig jaar stonden we nog gezellig samen met blote voeten in de sneeuw. Het kan raar gaan. :')
Nahh, kom óp held waar zijn de jouwe?? :9

pi_131006646
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Doe maar geen bans ook, ook niet ritselen,laat ze maar lekker met elkaar spartelen en dan zet je ff wat hier neer of haalt een post weg........gewoon een tip hoor ze gedragen zich best nog wel lief tegen elkaar, kom ik nu in aanmerking voor het Modschap, ben neutraal en zie alles helder >:)
Alleen als het iets met kinderarm is zie je het helder .. anders heb je toch wel een briltje nodig..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_131006659
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nahh, kom óp held waar zijn de jouwe?? :9

[ afbeelding ]
Ik heb een heel spoor ergens
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131006665
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef ZOA het volgende:

[..]

Alleen als het iets met kinderarm is zie je het helder .. anders heb je toch wel een briltje nodig..
_O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131006718
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nahh, kom óp held waar zijn de jouwe?? :9

[ afbeelding ]
Ahh... dus de mummie is aan zijn voetjes te zien een jaar of 12. :o

Mag jewel zo laat opblijven? :?
  maandag 9 september 2013 @ 22:46:05 #291
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131006744
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef Coos het volgende:

[..]

Ahh... dus de mummie is aan zijn voetjes te zien een jaar of 12. :o

Mag jewel zo laat opblijven? :?
Gekrompen, voor die kutfoto... :6
pi_131006750
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef Coos het volgende:

[..]

Ahh... dus de mummie is aan zijn voetjes te zien een jaar of 12. :o

Mag jewel zo laat opblijven? :?
Veel dingen krimpen enigzins bij extreme koude ...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_131006754
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef Coos het volgende:

[..]

Ahh... dus de mummie is aan zijn voetjes te zien een jaar of 12. :o

Mag jewel zo laat opblijven? :?
Misschien is hij wel een lilliputter, wie zal het zeggen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 september 2013 @ 22:47:55 #294
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_131006859
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Misschien is hij wel een lilliputter, wie zal het zeggen
Ikke niet :)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_131006863
Ow we zijn alweer aan de strijd voor de LP toe
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 9 september 2013 @ 22:48:56 #296
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131006926
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef ZOA het volgende:
Ow we zijn alweer aan de strijd voor de LP toe
Strijd? neehoor, niet als ik effe heel snel ga aftellen....
pi_131006974
ik las aftrekken ...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  One tough cookie maandag 9 september 2013 @ 22:51:32 #298
169210 liesje1979
pi_131007064
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nahh, kom óp held waar zijn de jouwe?? :9

[ afbeelding ]
Even zoeken.
  maandag 9 september 2013 @ 22:52:06 #299
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131007107
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Even zoeken.
Zó gekrompen? ;)
pi_131007121

Gooi er ff een prachtig nummertje in.........
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131007133
:P :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')