dit was niet om de moeders pijn te doen als ik dieafscheidsbrief eenbeetje begrijp.quote:Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Toverheks het volgende:
Triest dat familiedrama, snap dat gewoon niet, als je uit het leven wil stappen doe dat dan gewoon, maar je kinderen ook meenemen alleen om de moeders pijn te doen
Het wordt wel populair zo, exit with a bang...tijd om alle probleemgezinnen te scannen op zelfdestructie. Een heel nieuw speelveld zo in crisistijd..quote:Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Toverheks het volgende:
Triest dat familiedrama, snap dat gewoon niet, als je uit het leven wil stappen doe dat dan gewoon, maar je kinderen ook meenemen alleen om de moeders pijn te doen
Of met mijn Harryquote:Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef Marrije het volgende:
ja, aan harry uit winschoten heb je niks, alleen ellende. Had ze beter met harry van de sunweb kunnen gaan.
Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.quote:
Ja dat ken ik, mijn Smokey had voedsel alergie die krabte ook steeds de korstjes eraf, bloed overal waar ze geweest was, nu is het beter met speciaal kattenvoer van de dierenarts, verder mag ze niks.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.
Hij is nog wel te mager, maar komt goed aan en eet goed.
Hier is het Loes die Harry's kale plekken stuk likt. Als je haar d'r gang laat gaan wordt het één grote etterende streetpizzaquote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, mijn Smokey had voedsel alergie die krabte ook steeds de korstjes eraf, bloed overal waar ze geweest was, nu is het beter met speciaal kattenvoer van de dierenarts, verder mag ze niks.
Mijn katten zijn niet zo close, alhoewel ze zusjes zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier is het Loes die Harry's kale plekken stuk likt. Als je haar d'r gang laat gaan wordt het één grote etterende streetpizza
Oosterse kortharen zijn nu eenmaal klefquote:Op maandag 9 september 2013 18:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn katten zijn niet zo close, alhoewel ze zusjes zijn.
Heb inmiddels die brief gelezenquote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit was niet om de moeders pijn te doen als ik dieafscheidsbrief eenbeetje begrijp.
Hoe gaat het met jou Harry, helemaal niet meer aan jou gevraagd, ff kort verslagje asjeblieftquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.
Hij is nog wel te mager, maar komt goed aan en eet goed.
Wel neequote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
Is het verplicht om hier een huisdier te hebben eigenlijk?
Is toch jou keuze, ja toch?quote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb er geen en wil er ook geen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |