Ja, dat ben jequote:Op maandag 9 september 2013 09:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje roestig..
Van het één komt het ander en dat alles om een speklapje op de bbqquote:
Ik mis ook macaroni met kaas.. hoe zat dat ook alweer?quote:Op maandag 9 september 2013 10:22 schreef Poezewoes het volgende:
Tja , wij hebben dit jaar nog helemaal niet gebbqd, vandaar dat er hier in huize Poezewoes nog geen ruzie is uitgebroken.
Kan ook zijn het komt omdat wij shaslicks maken worstjes en vis op de BBq en geen speklapjes, ook geen balletjes.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mis ook macaroni met kaas.. hoe zat dat ook alweer?
Tis wel in de sfeer van de laatste dagen, had ook met een meet te makenquote:Op maandag 9 september 2013 10:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mis ook macaroni met kaas.. hoe zat dat ook alweer?
Hier;quote:Op maandag 9 september 2013 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
Ik draai als ik werk meestal UB40 wordt ik vrolijk van!
Meets kunnen killing zijn als je denk iemand te kennen....quote:Op maandag 9 september 2013 10:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tis wel in de sfeer van de laatste dagen, had ook met een meet te maken
Klopt, ik bijvoorbeeld, ben in het echt nog veel knapper dan op het forumquote:Op maandag 9 september 2013 10:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meets kunnen killing zijn als je denk iemand te kennen....
We zullen je op je woord moeten geloven ben ik bang...quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, ik bijvoorbeeld, ben in het echt nog veel knapper dan op het forum
Je bent inderdaad een beetje roestig .....quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We zullen je op je woord moeten geloven ben ik bang...
Ben net klaar met dweilenquote:
Is goed neem ik gelijk die mooie boeddha mee die jij heb staanquote:Op maandag 9 september 2013 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik je m'n huissleutels geef, kom je dan bij ook even, ahhhhh
Als je goed je best doet krijg je er één van me, dan brengt ie je nog iets extra's ookquote:Op maandag 9 september 2013 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is goed neem ik gelijk die mooie boeddha mee die jij heb staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |