Een valse kat met een neus voor relletjes?quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zit Jian op jou te wachten dan?
Ze zoekt even naar een bijpassend plaatje (met glitters)quote:Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een valse kat met een neus voor relletjes?
Nee?, daar verschillen we dan van mening over, dat kan natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh fijn voor je dat je bijdehand bent, het schiet verder niet op hier.
Nee was zo ontroerd door jou plaatje gisteren al die moeite om die op te zoeken klasse hoor!quote:Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zoekt even naar een bijpassend plaatje (met glitters)
haha ook duit ik het zakje?quote:Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, nou ....quote:
Spreek voor jezelf hèquote:die weet denk ik meer van forums dan jij en ik weten.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Sorry hoor.. ik vind hem behoorlijk achterlijk
Sneeuwquote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En vorig jaar stonden we nog gezellig samen met blote voeten in de sneeuw. Het kan raar gaan.
Verrék, was jij daar bij?quote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En vorig jaar stonden we nog gezellig samen met blote voeten in de sneeuw. Het kan raar gaan.
Ik vind 'r wel lekker adrem eigenlijkquote:Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar er ligt geen sneeuw nu Lies, vandaar......quote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Het vriest hier wel behoorlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar er ligt geen sneeuw nu Lies, vandaar......
Oh ik dacht dat jij daar niks van moest hebben, je pikt ze ze wel anders opquote:Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee?, daar verschillen we dan van mening over, dat kan natuurlijk
quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik betrek je nergens in Lies, ik gooide echt je naam niet insinuerend op het forum dat was iemand anders zoals je weet. Dat zou ik nooit doen, waarom, want; ik wist helemaal niets van te voren, dus ook niet van jou! Ik ben alleen wat bepaalde communicatietechnieken betreft een hele handige flikker, al zeg ik het zelf, daar ben ik zwaar in getraind, zoals ik ook uitlegde in de post die ik heb weggehaald, omdat iemand mij influisterde, steek niet zoveel energie in dit verhaal!
Dat die eend denkt of insinueert van wel, beschouw ik als een compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |