abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:39:25 #251
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130523611
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:14 schreef milaya het volgende:
Ik vind Kelsey en Nikki de mooiste :)
Nikki vind ik het saaie nichtje van Sylvia Geersen :@ maar ik zie haar wel heel ver komen.
Anke en Soraya vind ik ook wel hele mooie sprekende gezichten hebben, maar ik denk dat dat juist door het korte haar is.
Wat ik een beetje mis bij deze versie is dat je de jury het commentaar hoort leveren op de foto, zoals bij ANTM.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:30:52 #252
403253 Meke
after all this time? always.
pi_130525926
Ik ben fan van Lotte O+

Verder kan het wel tof worden *O* Ik hoop eigenlijk dat ze in hostels blijven logeren want dat gaat zoo hard clashen *)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:55:29 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130527281
Dat jullie die namen al uit je hoofd weten :?

Ik ben fan van Baldijntje! O+ Alleen die naam he :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_130529735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:55 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie die namen al uit je hoofd weten :?

Ik ben fan van Baldijntje! O+ Alleen die naam he :')
Ik ook niet hoor :@ Moet altijd eerst een paar afleveringen kijken.
Heb nu al een afkeer tegen dat zwarte meisje, want een arrogant stuk vreten zeg.. :r

Die hele witte met dat witte haar vind ik ook maar een raar mens.. Op bewegend beeld vind ik haar heel lelijk, maar op de foto staat ze weer heel mooi. Heb dat heel vaak met modellen, op foto's zijn ze echt mooi maar in reallife :r
pi_130585891
Nou nou, die kots-smiley is ook wat overdreven. En "heel lelijk"... Je hebt het over mensen hoor.
pi_130588342
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:

Nikki vind ik het saaie nichtje van Sylvia Geersen :@ maar ik zie haar wel heel ver komen.
Anke en Soraya vind ik ook wel hele mooie sprekende gezichten hebben, maar ik denk dat dat juist door het korte haar is.
Wat ik een beetje mis bij deze versie is dat je de jury het commentaar hoort leveren op de foto, zoals bij ANTM.
Die "Nikki" vond ik op sommige momenten juist een beetje lijken (qua gezicht) op onderstaande theemuts van weleer.



De enige die de grootste kans maakt te winnen lijkt mij Soraya en gek genoeg dat hockey meisje met de fraaie benen Lotte? Ze heeft een look(nordic) waar men volgens mij veel mee kan en je niet vaak ziet in de echte modellen wereld en waar die designers wel gek op zijn. Die roodharige? Minou? heeft gewoon de rol van ene Sylvia Geersen overgenomen en is ook alleen maar om de boel spannend te houden.

Die Anouk Smulders doet het in eerste instantie leuk. Ze is minder prominent aanwezig dan ene Daphne *schrikogen* Dekkers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2013 10:58:52 ]
pi_130589328
Anouk doet het vooral veel natuurlijker dan ik Yfke of Daphne ooit gezien heb.
Wat was dat trouwens met die Windows Xp achtergrond bij de eliminatie... is dat hip?
pi_130589743
Ja ik ben ook fan van Anouk!
pi_130637410
Daphne Dekkers op haar oh zo kenmerkende wijze. :r

pi_130650664
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Waar vind je dat? Ik lees alleen maar 1,69 toen ze 15 was.
Wel zonde trouwens, vind haar het allermooiste gezicht hebben.
Ze heeft inderdaad een mooi gezicht, maar volgens mij moet je voor een model meer hebben dan dat. :)
signatuurloos
pi_130654232
-link weer weg-

Wat vinden jullie van haar dan? Heeft zij potentie om model te worden?

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 12:04:05 ]
pi_130665130
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:25 schreef Poesopstokje het volgende:

Wat vinden jullie van haar dan? Heeft zij potentie om model te worden?
Gezien haar FB en vele fotoshoots zou je denken dat ze inmiddels al wel ontdekt zou moeten zijn, als iemand er iets in had gezien. Die meiden sturen om de haverklap foto's naar alle bureaus, en de bureaus speuren zelf ook FB af.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 12:34:18 ]
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:10:13 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130665170
Ik vind haar een hoog 'net-niet-gehalte' hebben, maar ik ben geen expert.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130665554
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:10 schreef Copycat het volgende:
Ik vind haar een hoog 'net-niet-gehalte' hebben, maar ik ben geen expert.
Gewoon totaal géén modellen-potentie. :{

(Nee, daarmee zeg ik niet dat ze lelijk is, da's wat anders.)
pi_130665634
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:48 schreef female81 het volgende:

[..]

Gewoon totaal géén modellen-potentie. :{

(Nee, daarmee zeg ik niet dat ze lelijk is, da's wat anders.)
Dat idd, gewoon 0,0.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130665664
Lijkt meer een meisje dat model 'speelt', dan dat ze het is. Steeds dezelfde blik, doodse ogen, ouderwetse/te gemaakte poses, niet knap, geen bijzondere kenmerken.
pi_130665779
Maar dat is ook zo bij die HNTM-meiden. Ik heb er een aantal op Facebook, en die doen al jaren fotoshoots in het hobby-circuit. Die bureaus speuren echt het internet af, en die kijken ook wel door lelijke foto's heen. De meeste meiden worden ontdekt als ze 14 zijn of zo, en anders zeker wel in no-time nadat ze op internet hun modellenfoto's hebben gepost.

Soms vragen familieleden van modellen ook wel eens: "Hey, waarom ga jij niet in HNTM?!" En die modellen reageren dan altijd zo van: "Waarom zou ik?" Ze hebben al lang een bureau en werk, HNTM heb je niet nodig.
pi_130666157
Jullie denken er hetzelfde over als ik dus ;)
Ach zolang ze er plezier in heeft..? Voor zover ik weet heeft ze geen bureau/contract, geen idee waar ze al die shoots van betaald.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:07:41 #269
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130666698
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:07 schreef Toeps het volgende:
Maar dat is ook zo bij die HNTM-meiden. Ik heb er een aantal op Facebook, en die doen al jaren fotoshoots in het hobby-circuit. Die bureaus speuren echt het internet af, en die kijken ook wel door lelijke foto's heen. De meeste meiden worden ontdekt als ze 14 zijn of zo, en anders zeker wel in no-time nadat ze op internet hun modellenfoto's hebben gepost.

Soms vragen familieleden van modellen ook wel eens: "Hey, waarom ga jij niet in HNTM?!" En die modellen reageren dan altijd zo van: "Waarom zou ik?" Ze hebben al lang een bureau en werk, HNTM heb je niet nodig.
Ik heb het idee dat alle topmodellen altijd op straat zijn ontdekt, wat je zegt als ze een jaar of 14 zijn.
Een goede scout kijkt naar botstructuur en alles en weet dan al hoe zo'n meisje zich gaat ontwikkelen.
Als je als meisje naar een modellenbureau toe moet om je aan te melden dan ben je denk ik al niet goed genoeg om de nieuwe Doutzen of Adriana of wie dan te worden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130667526
Inderdaad! Een model ben je of ben je niet. HNTM heeft soms meisjes met een leuke uitstraling, leuk om te figureren in reclamefolders, maar de meesten hebben niet de kwaliteit om model te zijn. Uiteindelijk is Kim Feenstra alleen maar bekend om haar foute vriendjes en uitbundig gedrag.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_130667609
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Inderdaad! Een model ben je of ben je niet. HNTM heeft soms meisjes met een leuke uitstraling, leuk om te figureren in reclamefolders, maar de meesten hebben niet de kwaliteit om model te zijn. Uiteindelijk is Kim Feenstra alleen maar bekend om haar foute vriendjes en uitbundig gedrag.
Kim heeft mijn oude buurman genaaid :D
pi_130667670
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:07 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat alle topmodellen altijd op straat zijn ontdekt, wat je zegt als ze een jaar of 14 zijn.
Een goede scout kijkt naar botstructuur en alles en weet dan al hoe zo'n meisje zich gaat ontwikkelen.
Als je als meisje naar een modellenbureau toe moet om je aan te melden dan ben je denk ik al niet goed genoeg om de nieuwe Doutzen of Adriana of wie dan te worden.
Doutzen was zélf een van die mensen die zichzelf bij een modellenbureau had aangemeld, in plaats van op straat te zijn ontdekt. :)

Maar ja, zij woonde nou eenmaal in een minuscuul gat waar de gemiddelde modellenscout niet snel zal komen. :D
pi_130667905
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:04 schreef Toeps het volgende:

[..]

Gezien haar FB en vele fotoshoots zou je denken dat ze inmiddels al wel ontdekt zou moeten zijn, als iemand er iets in had gezien. Die meiden sturen om de haverklap foto's naar alle bureaus, en de bureaus speuren zelf ook FB af.
Zou je het linkje kunnen editten? ;)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:05:50 #274
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130667931
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:54 schreef female81 het volgende:

[..]

Doutzen was zélf een van die mensen die zichzelf bij een modellenbureau had aangemeld, in plaats van op straat te zijn ontdekt. :)

Maar ja, zij woonde nou eenmaal in een minuscuul gat waar de gemiddelde modellenscout niet snel zal komen. :D
Ik dacht altijd dat zij eerst ontdekt was, zichzelf te jong vond (ouders dan) en zich later alsnog aanmeldde toen ze iets ouder was, of ben ik met iemand anders in de war?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130668041
Los van dat is het type (gezicht) Doutzen niet uniek getuige onderstaande foto's van ene Mandy Smith.

Ik verwacht ook niet dat de volgende 'superster'onder de modellen het type "Doutzen"is.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 12:12:11 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')