quote:
Rtl XLquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:59 schreef BabeWatcher het volgende:
volgende week zal ik er niet bij zijn
ik kijk wel uit voor spoilers, maar dat is wel moeilijk, ik zit de hele dag fok te checken op mijn telefoon, maar waar ik zit zal ik niet in staat zijn de hele tijd op mijn telefoon te kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Rtl XLDit topic wel skippen dan
Ik weet het niet met haar. Ze is mooi, maar ze heeft zo'n doorsnee gezicht.quote:
Inderdaad. Standaard hoofd. Loop je op een dinsdagmiddag op utrecht CS zie je 50 van zulke meisjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat dit eenmalig was. 1,5 uur is echt te lang.
[..]
Ik weet het niet met haar. Ze is mooi, maar ze heeft zo'n doorsnee gezicht.
Maar de meesten hebben niet de lengte of het figuurquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad. Standaard hoofd. Loop je op een dinsdagmiddag op utrecht CS zie je 50 van zulke meisjes.
Zou me zeer verbazen als zij dit programma wint.
Dat engelstwitter:Baldijntje twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 00:09:35What was that great! Can't wait till next week! #hntm reageer retweet
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:52 schreef Maartel het volgende:
Dat engelstwitter:Baldijntje twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 00:09:35What was that great! Can't wait till next week! #hntm reageer retweet
Ik vind de modellen dit jaar juist knapper.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nou ik vind de modellen van dit seizoen veel minder knap dan de vorige seizoenen.
Teveel playboy-typjes ook ipv mensen met een echt bijzonder gezicht.
Vind dan het wildcardmeisje nog het mooist. En die Soraya doet het ook wel goed.
Nee, word er niet heel blij van tot nu toe.
Je hebt verschillende sóórten modellen, hè. In een meer commercieel segment zou ze het goed kunnen doen. Ik zie d'r zó op de Wehkamp-site staan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Hè? Sharon er niet uit uit? Dat is toch geen model?
Die komt volgende week pas!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind de modellen dit jaar juist knapper.
Wie was trouwens het wildcardmeisje?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind de modellen dit jaar juist knapper.
Wie was trouwens het wildcardmeisje?
Nee, dat snap ik.. maar is het ergens uitgelekt ofzo dan? Las gister ook iets over dat de eerste 2 afvallers al waren uitgelekt.quote:
Het staat al op wikipediaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.. maar is het ergens uitgelekt ofzo dan? Las gister ook iets over dat de eerste 2 afvallers al waren uitgelekt.
Als je goed kijkt zie je haar in de promo, ze huilt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.. maar is het ergens uitgelekt ofzo dan? Las gister ook iets over dat de eerste 2 afvallers al waren uitgelekt.
Waar vind je dat? Ik lees alleen maar 1,69 toen ze 15 was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:27 schreef Toeps het volgende:
Daelorian is wel kort, maar 1,68 volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |