Ja en jij bent niet objectief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:18 schreef greavy het volgende:
In VIRM4 wil je ook niet eerste klas gevonden worden
Geef mij dan toch maar die andere series.
Ik vind VIRM 4 toch wel het beste van de vier series. Eindelijk af van dat vieze plakkerige skai en die bloedirritante vierzitters op de benedenverdieping in de tweede klas, en lekker comfortabele stoelen in de eerste klas i.p.v. die gevallen met die smoezelige harige stoffen bekleding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:18 schreef greavy het volgende:
In VIRM4 wil je ook niet eerste klas gevonden worden
Geef mij dan toch maar die andere series.
VIRM4 in de eerste klas met die gladde rode bekleding? Heb ik liever de stoffen bekleding terug zoals in de andere deelseries in de eerste klas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vind VIRM 4 toch wel het beste van de vier series. Eindelijk af van dat vieze plakkerige skai en die bloedirritante vierzitters op de benedenverdieping in de tweede klas, en lekker comfortabele stoelen in de eerste klas i.p.v. die gevallen met die smoezelige harige stoffen bekleding.
erg jammer. Denk dat het vanwege Stavoren lastig wordt om zo'n evenement te houden op een baanvak met ATB-NGquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef greavy het volgende:
Doetinchem Stoomstad heeft dit jaar geen moeite gedaan om een stoomlocomotief over het spoor te laten rijden, na de vele problemen in de afgelopen jaren. Het bestuur lijkt ook niet van plan om in volgende edities weer een stoomlocomotief te gaan huren.
Kwestie van smaak, ik zit liever op gladde stoelen, jij liever op stoffen. In de Fyra zoek ik ook meestal een Prio-bak op (blauwe bekleding) en laat ik die goudkleurige stoelen lekker voor wat ze zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef greavy het volgende:
[..]
VIRM4 in de eerste klas met die gladde rode bekleding? Heb ik liever de stoffen bekleding terug zoals in de andere deelseries in de eerste klas.
Het nut van die dingen is me altijd ontgaan. Je had er niks aan.quote:Gelukkig zijn die bloedirritante leeslampjes in de VIRM4 wel weg.
Alleen jammer dat de vierzitters volgens de nieuwe NS-formule eigenlijk in de benedenverdieping horen en de coach-opstelling boven (zie DDZ). Idem trouwens voor de bakken waarmee het IRM is verlengd waar de coach-opstelling eveneens beneden te vinden is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vind VIRM 4 toch wel het beste van de vier series. Eindelijk af van dat vieze plakkerige skai en die bloedirritante vierzitters op de benedenverdieping in de tweede klas, en lekker comfortabele stoelen in de eerste klas i.p.v. die gevallen met die smoezelige harige stoffen bekleding.
zou mooi zijn als er toch nog iets zou komen te rijden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef greavy het volgende:
Op 20 Oktober 2013 gaan er mogelijk 4 ritten(2x heen en 2x terug) van Arriva niet verreden worden met GTW's tussen Leeuwarden en Harlingen, maar met historisch materieel. Dit om het 150 jaar spoor Leeuwarden-Harlingen te vieren. Indien dit niet in te passen is in een fatsoenlijke dienstregeling, zal er als Extra Trein gereden worden naast de GTW's. Exacte details zullen later bekend gemaakt worden.
En Omrop Fryslân had er vandaag een item over in het nieuws: http://www.omropfryslan.nl/nijs/gjin-grut-jubileumfeest-spoar
Zal wel aan je eigen zithouding liggen, heb nooit ergens last van (en reis vrijwel dagelijks met VIRM)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oja, nu weet ik weer waarom ik de eerste serie VIRM haat. Mijn rug. In tegenstelling tot VIRM IV
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
en het ligt mooi tussen de F1-races van Japan en India in
Wat is dat toch voor gekloot de laatste tijd met die leeslampies in VIRM, eruit, erin, eruit, wat wordt er precies bedoeld? VIRM 4? Heb ik die serie nog meegemaakt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef James1988 het volgende:
Het nut van die dingen is me altijd ontgaan. Je had er niks aan.
Ze zaten naar mijn weten alleen in de VIRM-4, de nieuwste serie, gemakkelijk te herkennen aan de blauwe stoelen in de tweede klas en de rode in de eerste klas. Er zijn nog meer wijzigingen ten opzichte van de vorige series, maar die zal ik hier niet opsommen: die kun je op Wikipedia vinden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor gekloot de laatste tijd met die leeslampies in VIRM, eruit, erin, eruit, wat wordt er precies bedoeld? VIRM 4? Heb ik die serie nog meegemaakt?
Ik heb sowieso altijd het idee dat zodra ik boek er altijd een betere aanbieding isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat is dan een dikke foei voor haar! Tenzij ze je als 2e kamer geboekt heeft.... En das nog een stomme keus ook New York, want voor de zelfde prijs had je Golden Forest club lakeside gehad
Deze dingen:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor gekloot de laatste tijd met die leeslampies in VIRM, eruit, erin, eruit, wat wordt er precies bedoeld? VIRM 4? Heb ik die serie nog meegemaakt?
Dat jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
VIRM 4 is een prima treinserie. Stukken beter dan de eerdere versies. Schommelt veel minder, zit beter en het doet veel degelijker aan
Nee, gewoon de feiten. Greavy is geschiftquote:
Feit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, gewoon de feiten. Greavy is geschift
Ik heb een 50% score met eerste klas reizen en mijn hoofd stoten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:05 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ze zaten naar mijn weten alleen in de VIRM-4, de nieuwste serie, gemakkelijk te herkennen aan de blauwe stoelen in de tweede klas en de rode in de eerste klas. Er zijn nog meer wijzigingen ten opzichte van de vorige series, maar die zal ik hier niet opsommen: die kun je op Wikipedia vinden.
Eén van die wijzigingen was echter de toevoeging van leeslampjes in de eerste klas bij de stoelen. Die leeslampjes waren volgens de FOK!'ers hier weinig nuttig en je kon er ook nog eens je hoofd aan stoten als je niet oplette. Om die reden zijn ze simpelweg volledig verwijderd. Je kan nog zien waar ze hebben gezeten aan het afdekplaatje.
Ik heb een 50% score met reizen in DDZ en mijn hoofd stotenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb een 50% score met eerste klas reizen en mijn hoofd stoten.
Bij mij was het onderinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:22 schreef KnightSolaire het volgende:
Als je bovenin een dubbeldekstrein gaat zitten (ongeacht klasse) heb je sowieso een kans om je hoofd te stoten als je niet oplet ja.. We've all been there
Mijn knie in ICM-3 vanwege die prullenbak in het midden .quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:23 schreef b2py het volgende:
Hoe vaak ik in DDAR mijn hoofd wel niet gestoten heb is niet meer op twee handen te tellen..
Zou zomaar kunnen. Ik zag zaterdag ook van die compleet witte palen op Schiphol staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:52 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Fyra OVC paal? Gezien op perron 13/14 te Amsterdam ter hoogte van de middentunnel.
En wat natuurlijk NIEMAND ziet aankomen Sprinterforenzen naar Hoorn Kersenfuckingboogerd die per ongeluk bij de verkeerde paal inchecken en OF niet meer uit kunnen checken OF ten onrechte toeslag betaald hebben etcquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
is wel slim om zo de toeslagen te kunnen innen. Scheelt voor mensen een hoop gedoe bij de automaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat zag er wel erg hoerig uit trouwensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Ireyon het volgende:
Vond de witte paaltjes met donkerrode omlijning mooier, uit de concepten die ze ergens in maart rondstuurden. Hopelijk komt dat nog want dit is maar saai
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat natuurlijk NIEMAND ziet aankomen Sprinterforenzen naar Hoorn Kersenfuckingboogerd die per ongeluk bij de verkeerde paal inchecken en OF niet meer uit kunnen checken OF ten onrechte toeslag betaald hebben etc
Want dat onderscheid maken is natuurlijk "technisch niet mogelijk"nah, zolang maar duidelijk is dat de reis tussen Schiphol en Amsterdam CS toeslagvrij is ben je al een heel eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dat weet echt niemand.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nah, zolang maar duidelijk is dat de reis tussen Schiphol en Amsterdam CS toeslagvrij is ben je al een heel eind.
ik vertel het je toch, dus dan is er in ieder geval iemand die het weetquote:
Er zal ongetwijfeld nog een sticker op geplakt worden. Op de reguliere NS-paaltjes zit tegenwoordig ook zo'n mooie gele, dus hier zal wel iets roods op komen en met het Fyra-logo om duidelijk te maken dat het daarvoor bestemd is (om ook even op Dr. Flash te reageren).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Ireyon het volgende:
Vond de witte paaltjes met donkerrode omlijning mooier, uit de concepten die ze ergens in maart rondstuurden. Hopelijk komt dat nog want dit is maar saai
Moet je wel zeker weten dat je je Fyra nooit gaat spoorwijzigen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:35 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld nog een sticker op geplakt worden. Op de reguliere NS-paaltjes zit tegenwoordig ook zo'n mooie gele, dus hier zal wel iets roods op komen en met het Fyra-logo om duidelijk te maken dat het daarvoor bestemd is (om ook even op Dr. Flash te reageren).
hier ook, alleen vallen ze niet op door de gewone treinen die ook rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |