Bedoelde überhaupt een md11 van KLMquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
PH-KCF: Named Annie Romein, Stored 10/2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Over iets van 2 maanden gaat er weer een uit. Volgend jaar de rest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedoelde überhaupt een md11 van KLM
Die staat op de wel bekende scrapyard lijkt het.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom is 'KLM' op de romp en staart overgeschilderd?
Dit gebeurd bij alle toestellen die uitgefaseerd worden. De exacte reden weet ik niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom is 'KLM' op de romp en staart overgeschilderd?
De volgende is PH-KCK 'Ingrid Bergman'. Gaat op 27 oktober met pensioen en op 25 november naar Victorville.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:53 schreef Iemand91 het volgende:
Klopt. Over iets van 2 maanden gaat er weer een uit. Volgend jaar de rest.
Jammer. Weer minder variatie.
In dit geval waarschijnlijk omdat de kist niet meer eigendom is van KLM (of teruggegeven aan de leasemaatschappij).quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom is 'KLM' op de romp en staart overgeschilderd?
En omdat KLM (en maatschappijen in het algemeen) na miljoenencampagnes waarin ze hun maatschappij de hemel in prijzen niet geassocieerd wiillen worden met een kist die overduidelijk niet meer kan vliegen. Raar, maar waar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef OEM het volgende:
In dit geval waarschijnlijk omdat de kist niet meer eigendom is van KLM (of teruggegeven aan de leasemaatschappij).
De PH-KCC staat naast hangaar 9 geparkeerd. Aan de wielcovers, motor covers en pitot sleeves te zien gaat daar voorlopig echt niks mee gebeuren. Zal van de week ff een foto maken als ik er aan denk.quote:[b]Op dinsdag 20 augustus 2013 18:49 schreef Iemand91 het volgende:
PH-KCC staat al een paar maanden op Schiphol niets te doen
Ik gok dat deze daar staat om een van de volgende redenen;quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:07 schreef blingbling11 het volgende:
De PH-KCC staat naast hangaar 9 geparkeerd. Aan de wielcovers, motor covers en pitot sleeves te zien gaat daar voorlopig echt niks mee gebeuren.
quote:Zal van de week ff een foto maken als ik er aan denk.
Bedoel je wachtende op onderdelen of dat ze hem gebruiken om te kannibalen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik gok dat deze daar staat om een van de volgende redenen;
- Uren sparen zodat deze niet nog door een check moet.
- Voor onderdelen. (ik geloof hiervoor)
Dat laatste.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef blingbling11 het volgende:
Bedoel je wachtende op onderdelen of dat ze hem gebruiken om te kannibalen?
Dat kan inderdaad. Ze worden een stuk minder populair maar onderdelen blijven nodig.quote:Hoor verschillende verhalen dat de onderdelen voor de MD-11 steeds slechter te leveren zijn dus dat laatste zou me niks verbazen
Dat is de 707? waarmee Oranje in 1974 na de WK-finale van München naar Nederland vloog en waar ze op het laatste moment nog het woord 'hip' bij geschilderd hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:51 schreef Iwanius het volgende:
Even iets uit mijn eigen jeugd en waar ik voor het eerst de Atlantische oceaan mee overvloog.
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)70848.jpg]afbeelding[/url] ]
DC-8 (KLM heeft nooit met de 707 gevlogen)quote:
1978 vanuit Argentinie.quote:waarmee Oranje in 1974 na de WK-finale van München naar Nederland vloog en waar ze op het laatste moment nog het woord 'hip' bij geschilderd hebben.
Apart vliegtuig die ik van onderstaande foto's/filmpjes ken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:59 schreef Nemephis het volgende:
Gaat dit topic per se over burgerluchvaart of ook over mooie klassiekers zoals deze?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |