Als je wat deukjes ofzo hebt zo rondom rechts, autotje schampen ofzo. Gratis schade gefixed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
True, hij kan er geen reed aan doen dus. Tenzij het veilig is om op de snelweg op je rem te gaan trappen
Dit, helemaal gelijk. Filmer denkt voorrang te kunnen nemen. Als 'ie echt ballen had, was 'ie gewoon door blijven rijden met dezelfde snelheid. Maar ja, alles op het laatste moment he? Dan kun je lekker toeteren en de ander het naar het hiernamaals wensen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:45 schreef Harde_Mepper het volgende:
Je zag die auto op de invoegstrook al lange tijd aankomen. Als je beetje snelheid van de auto en van jezelf kunt inschatten kon je al langere tijd zien dat het lastig zou worden. Gewoon tijd van te voren auto een baan naar links schuiven, de auto erachter ziet dat ook en schuift er ook eentje op (om dat moment zat de auto er nog niet langs).
Eventueel iets gas los en het was ook gelukt...
Ok, natuurlijk niet verplicht de invoeger de ruimte te geven, maar door nu domweg rechtdoor te blijven rijden maakt hij het de andere 2 auto's allemaal maar gevaarlijker.
Of je kijkt gewoon voor je uit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
True, hij kan er geen reed aan doen dus. Tenzij het veilig is om op de snelweg op je rem te gaan trappen
quote:
Gefeliciteerd enzulks!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:27 schreef xzaz het volgende:
Zeau blij, eindelijk; had het vandaag helemaal; alles ging goed
Snelweg is het makkelijkst van alles.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:42 schreef M712 het volgende:
Morgen les nummer 10 en het gaat best lekker voor mijn gevoel. Mocht bij les 9 pas de snelweg op maar dat is bij mijn rij instructeur vrij normaal. Maar nu heb ik tenminste weer het idee dat er vooruitgang in zit.
Ik krijg toch iedere keer bij het lessen weer klamme handjes bij het zien van weefvakken en korte invoegstroken op tweebaans snelwegen met hele karavanen aan vrachtverkeer waar je tussenin moet komen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Snelweg is het makkelijkst van alles.
Dat had ik op m'n examen, en een lesauto voor me die niet fatsoenlijk naar de 80 doortrok, was interessant invoegen Was trouwens wel een hele lange invoegstrook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Perunage het volgende:
[..]
Ik krijg toch iedere keer bij het lessen weer klamme handjes bij het zien van weefvakken en korte invoegstroken op tweebaans snelwegen met hele karavanen aan vrachtverkeer waar je tussenin moet komen...
Gefeliciteerd trouwens xzaz!
De meeste snelwegen hebben 2 rijbanen, wat is daarmee het probleem? Bij een vrachtwagen een gat zoeken, knipper aan en gaan. En gewoon die auto op zijn donder geven, 3000 toeren gaat je motor echt niet dood van, 4000 ook niet (tenzij ijskoud, dan kan het je je koppakking kosten).quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Perunage het volgende:
Ik krijg toch iedere keer bij het lessen weer klamme handjes bij het zien van weefvakken en korte invoegstroken op tweebaans snelwegen met hele karavanen aan vrachtverkeer waar je tussenin moet komen...
Waar reed je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef no1uknow het volgende:
Yay m'n eerste boete binnen, 139 waar ik 130 mocht, 5 km/u correctie eraf, 4 km/u te hard dus ala 30 euro
Inlijsten!
Moet erbij staan als het goed is, de hectometerpaal en de datum. En dan kan je bij bijv. flitsservice in het archief opzoeken of het een mobiele flitser was.quote:
Gewoon snel naar de snelheid die er gereden wordt. Gelijk in je linkerspiegel kijken wat er komt en daarop anticiperen. 50km/h wegen vindt ik echt nog steeds minder prettig. Het rijdt gewoon voor geen meter, veel afremmen loslaten kijken enz. Als je op de snelweg zit is het alleen maar om je heen blijven kijken en weten wat er speelt en goed borden kijken. Bij 50 en 30km/h wegen moet je veel meer doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat had ik op m'n examen, en een lesauto voor me die niet fatsoenlijk naar de 80 doortrok, was interessant invoegen Was trouwens wel een hele lange invoegstrook.
Kreeg een foto van een deel van de brief gewhatsappt van m'n ouders want auto van hen. Er staat 'de autosnelweg A-12 links' verder niks qua lokatie, voor zover ik op de foto kan zien dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Moet erbij staan als het goed is, de hectometerpaal en de datum. En dan kan je bij bijv. flitsservice in het archief opzoeken of het een mobiele flitser was.
Prima, dan weet je waar je aan moet werkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Knevelt het volgende:
TTT gehad. 'Het ging niet goed, en dan druk ik me nog voorzichtig uit.' Ik kijk veel te weinig in de dode hoek en ik kijk te weinig vooruit (gevaarherkenning). Wel vrijstelling gekregen voor de bijzondere verrichtingen.
Beter een hele slechte TTT en dan je echte examen halen omdat je weet waar je verbeterpunten liggen, dan dat je een lucky shot hebt met de TTT en daardoor je examen niet haalt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Knevelt het volgende:
TTT gehad. 'Het ging niet goed, en dan druk ik me nog voorzichtig uit.' Ik kijk veel te weinig in de dode hoek en ik kijk te weinig vooruit (gevaarherkenning). Wel vrijstelling gekregen voor de bijzondere verrichtingen.
Waarheid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:12 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Beter een hele slechte TTT en dan je echte examen halen omdat je weet waar je verbeterpunten liggen, dan dat je een lucky shot hebt met de TTT en daardoor je examen niet haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |