Als je wat deukjes ofzo hebt zo rondom rechts, autotje schampen ofzo. Gratis schade gefixed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
True, hij kan er geen reed aan doen dus. Tenzij het veilig is om op de snelweg op je rem te gaan trappen
Dit, helemaal gelijk. Filmer denkt voorrang te kunnen nemen. Als 'ie echt ballen had, was 'ie gewoon door blijven rijden met dezelfde snelheid. Maar ja, alles op het laatste moment he? Dan kun je lekker toeteren en de ander het naar het hiernamaals wensen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:45 schreef Harde_Mepper het volgende:
Je zag die auto op de invoegstrook al lange tijd aankomen. Als je beetje snelheid van de auto en van jezelf kunt inschatten kon je al langere tijd zien dat het lastig zou worden. Gewoon tijd van te voren auto een baan naar links schuiven, de auto erachter ziet dat ook en schuift er ook eentje op (om dat moment zat de auto er nog niet langs).
Eventueel iets gas los en het was ook gelukt...
Ok, natuurlijk niet verplicht de invoeger de ruimte te geven, maar door nu domweg rechtdoor te blijven rijden maakt hij het de andere 2 auto's allemaal maar gevaarlijker.
Of je kijkt gewoon voor je uit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
True, hij kan er geen reed aan doen dus. Tenzij het veilig is om op de snelweg op je rem te gaan trappen
quote:
Gefeliciteerd enzulks!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:27 schreef xzaz het volgende:
Zeau blij, eindelijk; had het vandaag helemaal; alles ging goed
Snelweg is het makkelijkst van alles.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:42 schreef M712 het volgende:
Morgen les nummer 10 en het gaat best lekker voor mijn gevoel. Mocht bij les 9 pas de snelweg op maar dat is bij mijn rij instructeur vrij normaal. Maar nu heb ik tenminste weer het idee dat er vooruitgang in zit.
Ik krijg toch iedere keer bij het lessen weer klamme handjes bij het zien van weefvakken en korte invoegstroken op tweebaans snelwegen met hele karavanen aan vrachtverkeer waar je tussenin moet komen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Snelweg is het makkelijkst van alles.
Dat had ik op m'n examen, en een lesauto voor me die niet fatsoenlijk naar de 80 doortrok, was interessant invoegenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Perunage het volgende:
[..]
Ik krijg toch iedere keer bij het lessen weer klamme handjes bij het zien van weefvakken en korte invoegstroken op tweebaans snelwegen met hele karavanen aan vrachtverkeer waar je tussenin moet komen...
Gefeliciteerd trouwens xzaz!
De meeste snelwegen hebben 2 rijbanen, wat is daarmee het probleem? Bij een vrachtwagen een gat zoeken, knipper aan en gaan. En gewoon die auto op zijn donder geven, 3000 toeren gaat je motor echt niet dood van, 4000 ook niet (tenzij ijskoud, dan kan het je je koppakking kosten).quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Perunage het volgende:
Ik krijg toch iedere keer bij het lessen weer klamme handjes bij het zien van weefvakken en korte invoegstroken op tweebaans snelwegen met hele karavanen aan vrachtverkeer waar je tussenin moet komen...
Waar reed je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef no1uknow het volgende:
Yay m'n eerste boete binnen, 139 waar ik 130 mocht, 5 km/u correctie eraf, 4 km/u te hard dus ala 30 euro
Inlijsten!
Moet erbij staan als het goed is, de hectometerpaal en de datum. En dan kan je bij bijv. flitsservice in het archief opzoeken of het een mobiele flitser was.quote:
Gewoon snel naar de snelheid die er gereden wordt. Gelijk in je linkerspiegel kijken wat er komt en daarop anticiperen. 50km/h wegen vindt ik echt nog steeds minder prettig. Het rijdt gewoon voor geen meter, veel afremmen loslaten kijken enz. Als je op de snelweg zit is het alleen maar om je heen blijven kijken en weten wat er speelt en goed borden kijken. Bij 50 en 30km/h wegen moet je veel meer doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat had ik op m'n examen, en een lesauto voor me die niet fatsoenlijk naar de 80 doortrok, was interessant invoegenWas trouwens wel een hele lange invoegstrook.
Kreeg een foto van een deel van de brief gewhatsappt van m'n ouders want auto van hen. Er staat 'de autosnelweg A-12 links' verder niks qua lokatie, voor zover ik op de foto kan zien dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Moet erbij staan als het goed is, de hectometerpaal en de datum. En dan kan je bij bijv. flitsservice in het archief opzoeken of het een mobiele flitser was.
Prima, dan weet je waar je aan moet werkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Knevelt het volgende:
TTT gehad. 'Het ging niet goed, en dan druk ik me nog voorzichtig uit.'Ik kijk veel te weinig in de dode hoek en ik kijk te weinig vooruit (gevaarherkenning). Wel vrijstelling gekregen voor de bijzondere verrichtingen.
Beter een hele slechte TTT en dan je echte examen halen omdat je weet waar je verbeterpunten liggen, dan dat je een lucky shot hebt met de TTT en daardoor je examen niet haalt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Knevelt het volgende:
TTT gehad. 'Het ging niet goed, en dan druk ik me nog voorzichtig uit.'Ik kijk veel te weinig in de dode hoek en ik kijk te weinig vooruit (gevaarherkenning). Wel vrijstelling gekregen voor de bijzondere verrichtingen.
Waarheid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:12 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Beter een hele slechte TTT en dan je echte examen halen omdat je weet waar je verbeterpunten liggen, dan dat je een lucky shot hebt met de TTT en daardoor je examen niet haalt.
Gefelciteerd!quote:Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef PAAC het volgende:
Oef, met voordeel van de twijfel geslaagd voor praktijk examen![]()
Gefeli! Wat zei die dan?quote:Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef PAAC het volgende:
Oef, met voordeel van de twijfel geslaagd voor praktijk examen![]()
Voornamelijk dat ik niet teveel op mezelf moet mopperen (ik praat vaak in mezelf als iets mis gaat).quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Wie vindt de TTT ook voor mietjes en heeft zijn examen als een baas gedaan mét bijzondere verrichtingen?
Hier ook, voel me gigantisch bazig. En nog de eerste keer geslaagd voor theorie EN praktijk ook!quote:Op maandag 16 september 2013 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Wie vindt de TTT ook voor mietjes en heeft zijn examen als een baas gedaan mét bijzondere verrichtingen?
Hier ook geen TTT gedaan.quote:Op maandag 16 september 2013 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Wie vindt de TTT ook voor mietjes en heeft zijn examen als een baas gedaan mét bijzondere verrichtingen?
Dat is toch ook zo?quote:Op maandag 16 september 2013 13:47 schreef xzaz het volgende:
TTT was interessant als hij zo was ingedeeld dat wanneer je hem haalde hem nooit meer hoefde te doen.
Ik heb het wel gedaan en ik deed het ook niet voor de bijzondere verrichtingen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hier ook geen TTT gedaan.
Bijzondere verrichtingen waren nou niet hetgeen waar ik tegenop zag, dus weinig zinvol om dat los van het echte examen te doen. Alleen maar een grotere kans om met andere dingen de fout in te gaan!
Nee vrijstelling geld voor 1 examen.quote:
Ik heb niks tegen TTT, maar wel voor ¤180 als het ook voor een lesuur kan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik nou de enige die moe word van die TTT-discussie waarbij iedereen z'n mening als feit presenteert?
De ene persoon is er blij mee, de andere niet. Ga dan niet een ander zitten veroordelen op zijn/haar keuze. Iedereen moet het zelf weten.
Ik ben blij dat ik een ttt heb gehad en ik vind het prima dat anderen het voor zichzelf niet nodig vinden
Ik. Alles in 1 keer gehaald en dat met iets van 35 uur les.quote:Op maandag 16 september 2013 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Wie vindt de TTT ook voor mietjes en heeft zijn examen als een baas gedaan mét bijzondere verrichtingen?
35 uur les...... Niet zo wijs doen, dat is belachelijk veelquote:Ik. Alles in 1 keer gehaald en dat met iets van 35 uur les.
Volgens mij is dat gemiddeld..quote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef Betuwenaar het volgende:
TTT zat bij in het pakket, dus ja altijd goud.
[..]
35 uur les...... Niet zo wijs doen, dat is belachelijk veel
Doe zelf niet wijs, dat is gemiddeld.quote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef Betuwenaar het volgende:
TTT zat bij in het pakket, dus ja altijd goud.
[..]
35 uur les...... Niet zo wijs doen, dat is belachelijk veel
Dit. De verrichtingen zelf stellen inderdaad niets voor.quote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ben wel blij dat ik mijn TTT heb gedaan, niet zozeer om de verrichtingen die iedere boerenlul met een gemiddelde motoriek kan. Maar meer om eens de 'setting' mee te maken van een instructeur naast je, de spanning voordat je naar het instructeurstafeltje loopt etc.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Geslaagd! Wat een simpel en kort rondje. Weg bij CBR, drie straatjes in de bebouwde kom, stukje 80 weg, snelweg met klaverblad rond en weer terug. Na 25 minuten al klaar.
CBR, Hout-Blerick, Baarlosestraat/Napoleonsbaan, A73, Zaarderheiken rond, terug naar CBR. Zelden zo'n makkelijk rondje (en rustig!) gereden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Oude Staaij -> binnendoor naar Eindhovenseweg -> Snelweg op -> Zuiderbrug over -> keren en terug naar de Staaij. Was toen ook iets van 25 min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |