abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:49:47 #1
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_129498554


Naam: Mass Effect 3
Platform(s): PS3/Xbox360/PC
Releasedate: 9 Maart 2012

quote:
Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
Bron: IGN



* De officiele Bioware Mass Effect website
* De officiele Mass Effect Wiki-site

SPOILER: Trailers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!


FOK!kers met net zoveel swag op Origin 6.gif:
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
PirE - Kaiaiaia
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:50:49 #2
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_129498578
Beetje laat, had niet door dat ik de laatste post had.. Anyway:

quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 02:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Kan je trouwens als je de keuze moet maken op het einde ook nog saven? Wil eigenlijk als ik daar ben mijn eerste keuze selecteren, maar daarna nog wel vanaf die save de andere keuzes/eindes zien.
Niet voor zover ik me kan herinneren. Wel heb je de laatste autosave als je de citadel ingestraald wordt, dus vanaf daar is het niet zo lang om dan een nieuwe keuze te maken..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_129502139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:50 schreef DeeCruise het volgende:
Beetje laat, had niet door dat ik de laatste post had.. Anyway:

[..]

Niet voor zover ik me kan herinneren. Wel heb je de laatste autosave als je de citadel ingestraald wordt, dus vanaf daar is het niet zo lang om dan een nieuwe keuze te maken..
Oh ok. Dan hou ik dat in de gaten als ik daar ben. :)
pi_129524049
Control _O_
Of Destroy als ik Tali heb geromanced :@ _O_
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_129538526
De tering, ik heb ME nog nooit gespeeld tot een paar weken terug, helaas krijg ik ME1 niet goed aan de gang (crashes, crashes en nog eens crashes) maar heb ik wel ME2 uitgespeeld. Wat een bazenspe _O_ l, ik had na HL en Dead space 1/2/3 de hoop opgegeven maar deze spellen zijn niets vergeleken bij ME ^O^

ik ga ME3 wel 100% uitspelen wat ik bij ME2 niet deed (stom, stom, ik had al mijn ME2 charactar geimporteed in ME3 voordat ik wist dat je na de credits nog je stats kon tunen :')
life happens while you're pusing the throttle.
pi_129540987
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:39 schreef eXplorer1 het volgende:
De tering, ik heb ME nog nooit gespeeld tot een paar weken terug, helaas krijg ik ME1 niet goed aan de gang (crashes, crashes en nog eens crashes) maar heb ik wel ME2 uitgespeeld. Wat een bazenspe _O_ l, ik had na HL en Dead space 1/2/3 de hoop opgegeven maar deze spellen zijn niets vergeleken bij ME ^O^

ik ga ME3 wel 100% uitspelen wat ik bij ME2 niet deed (stom, stom, ik had al mijn ME2 charactar geimporteed in ME3 voordat ik wist dat je na de credits nog je stats kon tunen :')
Ik begrijp achteraf ook niet waarom ik ME1 destijds niet gespeeld had. ME2 had ik toen wel even gespeeld, maar op de een of andere reden nooit meer verder gespeeld. Nu een half jaar geleden echt eens met de serie begonnen, en damn deze serie behoort echt tot mijn top 5 series aller tijden.

Zo goed verhaal, en al die characters en die romance optie's die je kan hebben. Je leeft echt mee met iedereen. Ook omdat je steeds je save weer mee kan nemen naar het volgende deel.

Kan echt niet wachten wat ME4 ons gaat brengen.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_129541014
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:39 schreef eXplorer1 het volgende:
De tering, ik heb ME nog nooit gespeeld tot een paar weken terug, helaas krijg ik ME1 niet goed aan de gang (crashes, crashes en nog eens crashes) maar heb ik wel ME2 uitgespeeld. Wat een bazenspe _O_ l, ik had na HL en Dead space 1/2/3 de hoop opgegeven maar deze spellen zijn niets vergeleken bij ME ^O^

ik ga ME3 wel 100% uitspelen wat ik bij ME2 niet deed (stom, stom, ik had al mijn ME2 charactar geimporteed in ME3 voordat ik wist dat je na de credits nog je stats kon tunen :')
Mass Effect serie is echt geweldig, maar om het nou beter dan Half Life te vinden gaat ook wel ver. :P
Burning bridges gives you so much more
pi_129644462
Damn zat er gisteravond aan te denken.

Ik ben nu bij het einde van ME3 en heb dus echt alles gedaan van ME1, ME2 en ME3.

Maar echt man. Deze games komen toch wel heel erg dichtbij mijn favoriete games. En dat zijn de Fallout games. Echt sinds een half jaartje speel ik die Mass Effect serie, en op de een of andere manier heeft het toch wel een speciaal gevoel achter gelaten. Dat doen juist heel weinig games met mij.

Het is eigenlijk net zoals Fallout. Als ik het eenmaal heb uitgespeeld, dan wil ik meteen weer opnieuw beginnen
pi_129644819
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn zat er gisteravond aan te denken.

Ik ben nu bij het einde van ME3 en heb dus echt alles gedaan van ME1, ME2 en ME3.

Maar echt man. Deze games komen toch wel heel erg dichtbij mijn favoriete games. En dat zijn de Fallout games. Echt sinds een half jaartje speel ik die Mass Effect serie, en op de een of andere manier heeft het toch wel een speciaal gevoel achter gelaten. Dat doen juist heel weinig games met mij.

Het is eigenlijk net zoals Fallout. Als ik het eenmaal heb uitgespeeld, dan wil ik meteen weer opnieuw beginnen
Fallout heb ik vrij weinig mee. Heb 3 en NV maar om het een of ander kom ik nooit verder dan 3 uur ingame, ook al ben ik er meerdere keren mee begonnen. :P
Burning bridges gives you so much more
pi_129645050
Was laatst ook weer opnieuw begonnen met ME1, maar vergeleken met deel 2 en 3 is het echt zó verouderd, vooral qua gameplay. Denk dat ik deel 1 maar skip en gewoon met deel 2 ga beginnen :P
pi_129645127
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:30 schreef bjorntju het volgende:
Was laatst ook weer opnieuw begonnen met ME1, maar vergeleken met deel 2 en 3 is het echt zó verouderd, vooral qua gameplay. Denk dat ik deel 1 maar skip en gewoon met deel 2 ga beginnen :P
Wat dat betreft is een pc wel handig. Dan download je gewoon een complete save van ME1 en dan importeer je die in ME2. Ik had dat ook 1 keer gedaan, omdat ik ook niet heel veel zin meer had in die verouderde ME1.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Fallout heb ik vrij weinig mee. Heb 3 en NV maar om het een of ander kom ik nooit verder dan 3 uur ingame, ook al ben ik er meerdere keren mee begonnen. :P
Zonde hoor. Het zijn echt fantastische games.
pi_129645374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:33 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wat dat betreft is een pc wel handig. Dan download je gewoon een complete save van ME1 en dan importeer je die in ME2. Ik had dat ook 1 keer gedaan, omdat ik ook niet heel veel zin meer had in die verouderde ME1.

[..]

Zonde hoor. Het zijn echt fantastische games.
Heb alle 3 de delen (ook van alle 3 de collectors edition B-) ) op de 360, dus dat wordt wat moeilijker. Maar ik heb sowieso nog een paar characters van deel 1 die ik altijd nog kan importeren :)

Wel grappig opzich, toen deel 1 uitkwam vond ik dat echt de beste game die ik ooit had gespeeld, maar nu vind ik hem maar tegenvallen haha :P Ik denk dat ik deel 2 nog steeds de beste vind. Die game maakte de hype echt helemaal waar _O_ Deel 3 vond ik ook erg goed (afgezien van het einde :P ) maar toch wat minder dan deel 2.
pi_129645469
Deel 2 is het beste idd :) Qua gameplay sterk verbeterd tov 1, qua verhaal simpel maar rechttoe-rechtaan en de nodige plottwists, briljante personages, diverse locaties, noem maar op _O_
pi_129645622
Idd :) Hoofdverhaal vond ik een beetje tegenvallen, maar de ''zijverhalen'' van de verschillende characters waren echt super :)

Qua DLC vond ik wel de Citadel DLC van ME3 bij verre het beste van alles. Hele vete missie en als je die missie had gedaan kon je nog een shitload doen in die nieuwe locatie die je kreeg.

Ben toch erg benieuwd naar deel 4!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:13:29 #15
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129650151
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:56 schreef bjorntju het volgende:
Idd :) Hoofdverhaal vond ik een beetje tegenvallen, maar de ''zijverhalen'' van de verschillende characters waren echt super :)
Je team samenstellen ìs het hoofdverhaal. De collectordreiging was de motivatie en dus meer het zijverhaal.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_129650772
Ik bedoel meer het verhaal van de reapers enzo, het verhaal van je team samenstellen was mischien het hoofdverhaal van deel 2, maar niet echt van de gehele serie.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:51:56 #17
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129652855
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:37 schreef bjorntju het volgende:
Ik bedoel meer het verhaal van de reapers enzo, het verhaal van je team samenstellen was mischien het hoofdverhaal van deel 2, maar niet echt van de gehele serie.
Je reageerde op een reactie die puur om deel 2 ging, dus dat was niet op te maken uit je reactie.

En de reapersituatie is simpelweg goed uitgevoerd in de games, maar komt voor mij nog beter uit de verf als je de boeken ook gelezen hebt. Dus Ascension en Retribution. Die geven het een nog veel duidelijker beeld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Gatenkaas het volgende:
Fallout heb ik vrij weinig mee. Heb 3 en NV maar om het een of ander kom ik nooit verder dan 3 uur ingame, ook al ben ik er meerdere keren mee begonnen. :P
Mijn beeld van jou is dat je best van games houdt met inhoud, dus F1, F2 en F:NV zou je toch echt eens moeten proberen. en mee doorzetten :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_129662363
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:51 schreef The_Substitute het volgende:

Mijn beeld van jou is dat je best van games houdt met inhoud, dus F1, F2 en F:NV zou je toch echt eens moeten proberen. en mee doorzetten :P
Ik heb wel gehoord dat NV beter is dan 3, dus daar zal ik in elk geval wel eerst mee beginnen. Maar met mijn huidige backlog blijf ik wel even bezig. :P
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:18:36 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_129662443
Ik ga weer eens beginnen met deel 1 :9. Gepatched, aantal mods eroverheen (inclusief een texture mod van honderden gigabytes :') ). Eens kijken of ik mezelf nu eens zo ver krijg om niet 'perfect' te willen spelen :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_129662565
OMG hoe dom.

Net de eerste keuze gemaakt en wil die andere ook zien. Moet ik eerst weer steeds hetzelfde stuk spelen. Maak dan een save als je een keuze moet maken.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:50:44 #21
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129663711
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik heb wel gehoord dat NV beter is dan 3, dus daar zal ik in elk geval wel eerst mee beginnen. Maar met mijn huidige backlog blijf ik wel even bezig. :P
Je hebt de eerste 2 al gespeeld? Want dat zijn de voorlopers van NV; het verhaal (canon) gaat in NV verder.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:00:48 #22
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_129664092
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:56 schreef bjorntju het volgende:
Idd :) Hoofdverhaal vond ik een beetje tegenvallen, maar de ''zijverhalen'' van de verschillende characters waren echt super :)

Qua DLC vond ik wel de Citadel DLC van ME3 bij verre het beste van alles. Hele vete missie en als je die missie had gedaan kon je nog een shitload doen in die nieuwe locatie die je kreeg.

Ben toch erg benieuwd naar deel 4!
Ik vond de zijverhalen eigenlijk wel een hoog 'wut' gehalte hebben. Er komen Reapers aan, maar laten we eerst de helft van de bemanning met hun daddy issues helpen :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 00:02:55 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129664180
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik vond de zijverhalen eigenlijk wel een hoog 'wut' gehalte hebben. Er komen Reapers aan, maar laten we eerst de helft van de bemanning met hun daddy issues helpen :')
Ik vind het nog erger in 3... iedereen weet dat de Reapers er zijn maar eisen toch dat je eerst ff een kutklusje voor ze opknapt voordat ze je een keer willen helpen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:09:52 #24
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_129664509
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik vind het nog erger in 3... iedereen weet dat de Reapers er zijn maar eisen toch dat je eerst ff een kutklusje voor ze opknapt voordat ze je een keer willen helpen :')
Dat zijn gewoon echt de dingen waardoor ik niet echt van het spel kan genieten ;( En nog steeds vind ik het einde erg kut, dat is ook nog steeds waar ik op val. Ja ze hebben er nu meer uitleg over gegeven maar de hoofddeveloper (?) zei tijdens de productie dat het einde niet A, B of C zal zijn. Is het ook technisch gezien niet, nu is het rood, groen of blauw :') met hier en daar een kleine variatie liggend aan hoeveel war effort je hebt.
Waar je ook zo weinig mee kon :( Wou gewoon een episch eindgevecht, wanneer je veel war effort had bijvoorbeeld bij sommige stukjes een bombing run kreeg zodat je minder vijanden te vechten had, een voertuig die jijzelf kan bemannen. Heb je 0,0 war effort is het nog maar de vraag of je het wel haalt als je tenminste hoger op baby casual niveau speelt
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_129664759
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon echt de dingen waardoor ik niet echt van het spel kan genieten ;( En nog steeds vind ik het einde erg kut, dat is ook nog steeds waar ik op val. Ja ze hebben er nu meer uitleg over gegeven maar de hoofddeveloper (?) zei tijdens de productie dat het einde niet A, B of C zal zijn. Is het ook technisch gezien niet, nu is het rood, groen of blauw :') met hier en daar een kleine variatie liggend aan hoeveel war effort je hebt.
Waar je ook zo weinig mee kon :( Wou gewoon een episch eindgevecht, wanneer je veel war effort had bijvoorbeeld bij sommige stukjes een bombing run kreeg zodat je minder vijanden te vechten had, een voertuig die jijzelf kan bemannen. Heb je 0,0 war effort is het nog maar de vraag of je het wel haalt als je tenminste hoger op baby casual niveau speelt
Het probleem is nog altijd dat BioWare alle rage begreep als: "Shep gaat dood, dus men is boos", terwijl dat totaal niet het geval was. Men was er juist tevreden mee als Shep dood zou gaan, alleen het einde is echt compleet ruk.
Burning bridges gives you so much more
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:28:18 #26
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129665291
Ik zou graag willen weten waarom Drew Karpyshyn, nota bene de bedenker en lead writer van ME1 en 2, uit ME3 is gestapt. Want ik heb nu eerder het idee dat ME3, net als DA2, ook tot op een bepaalde hoogte is verneukt door het prijskaartje van The Old Republic. Want je zou er toch vanuit kunnen gaan dat als je de afsluiter van een succesvolle serie aan het maken bent, dat je dan de tijd krijgt/kunt krijgen om het zo goed mogelijk te maken. Of in ieder geval meer extra tijd dan ze nu gekregen hebben, november '11 - maart '12.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_129667928
En dat was het verhaal van Commander Shepard ;(

Echt man bij zulke games wil ik eigenlijk niet dat het eindigt, maar ja aan alles komt een eind.

Ik heb het nu eindelijk helemaal compleet gespeeld, en damn man wat een ervaring was het. Heel die reis vanaf Eden Prime tot aan die keuze die je moet maken op het eind. Al die characters waar je echt een band mee creëert. Liara *; (ik zal je missen ;( ) en Garrus ;) (ik zal boven bij de bar aan je denken goede vriend ;( ) waren echt mijn favoriet. Wrex en Grunt zijn ook tof.

Hoe raar het ook klinkt. Het is natuurlijk maar een game. Maar ik heb toch echt wel het gevoel gehad dat het soms als echte vrienden aanvoelt. Je schept met sommige echt een grote band.

Ik wil gewoon door spelen nu, maar het is gewoon echt klaar nu.

Dag Liara. I am yours *;
  zondag 4 augustus 2013 @ 02:29:35 #28
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_129669748
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef Vault-Boy het volgende:
En dat was het verhaal van Commander Shepard ;(

Echt man bij zulke games wil ik eigenlijk niet dat het eindigt, maar ja aan alles komt een eind.

Ik heb het nu eindelijk helemaal compleet gespeeld, en damn man wat een ervaring was het. Heel die reis vanaf Eden Prime tot aan die keuze die je moet maken op het eind. Al die characters waar je echt een band mee creëert. Liara *; (ik zal je missen ;( ) en Garrus ;) (ik zal boven bij de bar aan je denken goede vriend ;( ) waren echt mijn favoriet. Wrex en Grunt zijn ook tof.

Hoe raar het ook klinkt. Het is natuurlijk maar een game. Maar ik heb toch echt wel het gevoel gehad dat het soms als echte vrienden aanvoelt. Je schept met sommige echt een grote band.

Ik wil gewoon door spelen nu, maar het is gewoon echt klaar nu.

Dag Liara. I am yours *;
Eindbaas Garrus _O_ Gaat bij mij altijd mee op ELKE missie door 1,2 en 3 :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:53:04 #29
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_129674585
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef Vault-Boy het volgende:
En dat was het verhaal van Commander Shepard ;(

Echt man bij zulke games wil ik eigenlijk niet dat het eindigt, maar ja aan alles komt een eind.

Ik heb het nu eindelijk helemaal compleet gespeeld, en damn man wat een ervaring was het. Heel die reis vanaf Eden Prime tot aan die keuze die je moet maken op het eind. Al die characters waar je echt een band mee creëert. Liara *; (ik zal je missen ;( ) en Garrus ;) (ik zal boven bij de bar aan je denken goede vriend ;( ) waren echt mijn favoriet. Wrex en Grunt zijn ook tof.

Hoe raar het ook klinkt. Het is natuurlijk maar een game. Maar ik heb toch echt wel het gevoel gehad dat het soms als echte vrienden aanvoelt. Je schept met sommige echt een grote band.

Ik wil gewoon door spelen nu, maar het is gewoon echt klaar nu.

Dag Liara. I am yours *;
Dit is een prima samenvatting van wat ME nou zou goed maakt..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_129674976
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Dag Liara. I am yours *;
Veel plezier met je Fornax blaadje.
Burning bridges gives you so much more
pi_129676268
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:53 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit is een prima samenvatting van wat ME nou zou goed maakt..
Dat vind ik echt goed aan die serie ja.

Pffff vind het nog steeds jammer dat het afgelopen is ;(

Maarja ik ga nu niet weer opnieuw beginnen. Dat doe ik over een half jaar wel weer ofzo. Nu staat alles nog vers in het geheugen.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 13:45:55 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129677287
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:10 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Veel plezier met je Fornax blaadje.
Fap fap fap :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_129677332
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:29 schreef hans1988 het volgende:

[..]

Eindbaas Garrus _O_ Gaat bij mij altijd mee op ELKE missie door 1,2 en 3 :D
Bij mij is die ook in elk deel mee gegaan. In begin vond ik hem echt niks, maar al snel vond ik het een top gozer.
pi_129677474
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik vond de zijverhalen eigenlijk wel een hoog 'wut' gehalte hebben. Er komen Reapers aan, maar laten we eerst de helft van de bemanning met hun daddy issues helpen :')
Ja dat vond ik dus jammer aan deel 2, de zij verhalen vond ik wel erg goed, maar het verhaal van de reapers werd een beetje op een laag pitje gezet. Maar neemt niet weg dat ik deel 2 de beste uit de serie vind _O_

Ben wel benieuwd wat ze nou met deel 4 gaan doen. Hoop wel dat het een beetje hetzelfde blijft, dus niet dat ze er een FPS van gaan maken ofzo :P
pi_129678914
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:29 schreef hans1988 het volgende:

[..]

Eindbaas Garrus _O_ Gaat bij mij altijd mee op ELKE missie door 1,2 en 3 :D
In 2 elke missie met Garrus en Zaeed doen, en dan zelf als Soldier... Oh wat voelde dat heerlijk, headshot na headshot uitdelen en gewoon knallen _O_
pi_129900167
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_129900844
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef MAHL het volgende:

[..]

In 2 elke missie met Garrus en Zaeed doen, en dan zelf als Soldier... Oh wat voelde dat heerlijk, headshot na headshot uitdelen en gewoon knallen _O_
Maximum shitfucking _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_129904352
quote:
Al is het met de Volus Vanguard natuurlijk veel toffer dan met een Batarian. 8-)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:14:50 #39
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129917528
Primitives!



I wave as I pass you by!

[ Bericht 15% gewijzigd door The_Substitute op 10-08-2013 23:25:35 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_129919483
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_129955845
quote:
Wel jammer dat je javik alleen krijgt bij de dlc. Hij had gewoon in het spel moeten zitten.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:33:25 #42
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129957554
Iets met ouwe koeien...
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_129958107
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Wel jammer dat je javik alleen krijgt bij de dlc. Hij had gewoon in het spel moeten zitten.
De 10 euro wel meer dan waard, maar was wel leuker als hij er standaard ingezeten had.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_129958349
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

De 10 euro wel meer dan waard, maar was wel leuker als hij er standaard ingezeten had.
Had er natuurlijk standaard in moeten gezeten. Ik bedoel, wtf, day 0 DLC :') Je hebt toch verdomme voor het spel betaald?!
pi_129958749


Had ook altijd een hekel aan day 1 dlc maar kan me vinden in deze uitleg.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:54:14 #46
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129958814
Als toevoeging...

http://www.rockpapershotg(...)xplained-considered/

Niet zo'n punt er van blijven maken.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_129959126
Ok, ok, jullie hebben misschien wel een punt :@
pi_129960436
Het was wel leuker geweest als die dlc erbij zat. Er zijn gewoon veel vragen die nauwelijks opgelost zijn in het einde van ME 3. Zoals waar komen de reapers vandaan, wie zijn de keepers en wat was het probleem met dark matter? Terwijl er wel een oplossing is gegeven met de dlc's.
pi_129960602
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef superdrufus het volgende:
Het was wel leuker geweest als die dlc erbij zat. Er zijn gewoon veel vragen die nauwelijks opgelost zijn in het einde van ME 3. Zoals waar komen de reapers vandaan, wie zijn de keepers en wat was het probleem met dark matter? Terwijl er wel een oplossing is gegeven met de dlc's.
Antwoord van de Keepers zat toch al in ME1?

En ik geloof dat het antwoord waar de Reapers vandaan kwamen in de Leviathan DLC uitvoerig werd behandeld maar dat het ook in het 'eindgesprek' zat.
pi_130145706




"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:38:19 #51
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130145854
quote:
Fury _O_ _O_
Ok stelletje hokboeren
pi_130147693
Van fucking papier gemaakt:



Holy fuck _O_
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:26:49 #53
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130148006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef DeeCruise het volgende:
Van fucking papier gemaakt:

[ afbeelding ]

Holy fuck _O_
Bijsluiter: licht ontvlambaar.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:33:27 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130148330
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef DeeCruise het volgende:
Van fucking papier gemaakt:

[ afbeelding ]

Holy fuck _O_
Nice _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_130149425
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:28 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom Drew Karpyshyn, nota bene de bedenker en lead writer van ME1 en 2, uit ME3 is gestapt. Want ik heb nu eerder het idee dat ME3, net als DA2, ook tot op een bepaalde hoogte is verneukt door het prijskaartje van The Old Republic. Want je zou er toch vanuit kunnen gaan dat als je de afsluiter van een succesvolle serie aan het maken bent, dat je dan de tijd krijgt/kunt krijgen om het zo goed mogelijk te maken. Of in ieder geval meer extra tijd dan ze nu gekregen hebben, november '11 - maart '12.
Verneukt door EA is mijn favorite verklaring. Genoeg rellen over EA als werkgever geweest gedurende de tijd waarin ME3 (en DA2) ontwikkeld werden, en wel meer oudere Bioware mensen die vertrokken waren. Wel met de nuance dat alleen Brent Knowles zich openlijk beklaagde over de richting die het bedrijf in was geslagen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_130149460
quote:
Ghehehe
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:09:29 #57
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130149878
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef trancethrust het volgende:
Verneukt door EA is mijn favorite verklaring.
Jep, weet ik. :P
quote:
Genoeg rellen over EA als werkgever geweest gedurende de tijd waarin ME3 (en DA2) ontwikkeld werden, en wel meer oudere Bioware mensen die vertrokken waren. Wel met de nuance dat alleen Brent Knowles zich openlijk beklaagde over de richting die het bedrijf in was geslagen.
Mjah, bij Bioware zijn ze zelf ook veel te ambitieus geweest wat betreft TOR. Dat zorgde naar mijn idee al voor minder speelruimte voor de DA- en ME-teams. Wat zich intern heeft afgespeeld, kan ik niet over oordelen. Heb wel wat gelezen over Karpyshyn originele bedoeling voor ME3. Klonk wel interessant, maar of het feit dat ze bij Bioware daar vanaf gezien hebben de reden was voor zijn vertrek werd uiteraard in het midden gelaten.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130150001
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef The_Substitute het volgende:
...
Heb wel wat gelezen over Karpyshyn originele bedoeling voor ME3. Klonk wel interessant, maar of het feit dat ze bij Bioware daar vanaf gezien hebben de reden was voor zijn vertrek werd uiteraard in het midden gelaten.
Wat was het idee, weet je dat nog?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:32:55 #59
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130151027
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef trancethrust het volgende:
Wat was het idee, weet je dat nog?
Er waren er meerderen, maar het was dat idee van de verspreiding van Dark Energy (wat gebracht wordt tijdens Tali's missie op Haestrom) en een link met de steeds sterker door evoluerende biotic abilities bij organics. De Reapers zochten naar een manier om die verspreiding tegen te gaan en de oplossing lag bij de genetische diversiteit van humanity. Vandaar het experiment met de Human Reaper. Dus aan het eind van ME3 zou je een keus hebben dat je de mensheid (of een deel) tot reaper te laten ombouwen, o.i.d.

Het waren geen compleet uitgewerkte ideeën, maar het had dus wel beter aangesloten op ME2.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130156145


Prachtig _O_
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130156647
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Er waren er meerderen, maar het was dat idee van de verspreiding van Dark Energy (wat gebracht wordt tijdens Tali's missie op Haestrom) en een link met de steeds sterker door evoluerende biotic abilities bij organics. De Reapers zochten naar een manier om die verspreiding tegen te gaan en de oplossing lag bij de genetische diversiteit van humanity. Vandaar het experiment met de Human Reaper. Dus aan het eind van ME3 zou je een keus hebben dat je de mensheid (of een deel) tot reaper te laten ombouwen, o.i.d.

Het waren geen compleet uitgewerkte ideeën, maar het had dus wel beter aangesloten op ME2.
Hmm, je had ook al wat biotics-terreur in de eerdere MEs; interessant. Maar onuitgewerkt idd; je gaat toch niet expres een deel van de mensheid in een reaper laden :p .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:20:52 #62
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130168708
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 02:19 schreef trancethrust het volgende:
Hmm, je had ook al wat biotics-terreur in de eerdere MEs; interessant. Maar onuitgewerkt idd; je gaat toch niet expres een deel van de mensheid in een reaper laden :p .
Dat zou van de context afgehangen hebben, hoe wanhopig de situatie geschetst zou zijn. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:31:03 #63
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130280283
Ok stelletje hokboeren
pi_130392731
Godverdomme, melee juggernauts :r :r :r

ZE MOETEN ALLEMAAL DOOD, fucking mongolen tyf op naar bronze met je debiele build. :r
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130392844
quote:
Die batarian is ook gewoon heerlijk om mee te spelen. Ik sla hun kop er ook gewoon heerlijk van af, phantom of niet. Kom maar op. Dat flik ik zelfs bij Banshees maar dat gaat niet altijd goed :D

Trouwens altijd erg grappig als je online met een groot karakter als een geth prime speelt en er komt ineens een volus voorbij rollen die niet hoger komt dan je knieen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2013 19:56:14 ]
pi_130416592


Mijn favoriete kit _O_
http://kalence.drupalgard(...)!3406535!!..O5!5E05G

Geen last van muren, lekker overal doorheen poison striken. Ideaal voor een gold solo.
De truc is wel om poison strike niet als aanval te zien maar als een manier om snel uit lastige situaties te komen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130431264
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:51 schreef Appelknaller het volgende:
Godverdomme, melee juggernauts :r :r :r

ZE MOETEN ALLEMAAL DOOD, fucking mongolen tyf op naar bronze met je debiele build. :r
Ik zag je topic op BSN er al over. :P Gelukkig kom ik dat soort juggernauts amper tegen.

quote:
17s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:20 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn favoriete kit _O_
http://kalence.drupalgard(...)!3406535!!..O5!5E05G

Geen last van muren, lekker overal doorheen poison striken. Ideaal voor een gold solo.
De truc is wel om poison strike niet als aanval te zien maar als een manier om snel uit lastige situaties te komen.
Zal die build eens gaan proberen. Heb haar al een hele tijd links laten liggen. :@
pi_130486173
Vandaag Mass Effect 3 gehaald voor de PS3.
Ik las dat je in het begin de keuze hebt tussen Story, Action en RPG.

Nu ben ik volledig nieuw in Mass Effect, dus met welk van deze 3 kan ik het beste beginnen als newbie? En kan ik daarna de andere 2 opties spelen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130486246
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag Mass Effect 3 gehaald voor de PS3.
Ik las dat je in het begin de keuze hebt tussen Story, Action en RPG.

Nu ben ik volledig nieuw in Mass Effect, dus met welk van deze 3 kan ik het beste beginnen als newbie? En kan ik daarna de andere 2 opties spelen?
Ga eerst eens even snel deel 1 en 2 spelen :6 . Anders mis je echt een heel groot deel van het verhaal.
pi_130486265
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag Mass Effect 3 gehaald voor de PS3.
Ik las dat je in het begin de keuze hebt tussen Story, Action en RPG.

Nu ben ik volledig nieuw in Mass Effect, dus met welk van deze 3 kan ik het beste beginnen als newbie? En kan ik daarna de andere 2 opties spelen?
Heb je ME1 en 2 gespeeld?
pi_130486396
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag Mass Effect 3 gehaald voor de PS3.
Ik las dat je in het begin de keuze hebt tussen Story, Action en RPG.

Nu ben ik volledig nieuw in Mass Effect, dus met welk van deze 3 kan ik het beste beginnen als newbie? En kan ik daarna de andere 2 opties spelen?
Beginnen bij 1, verhaal volgen. Anders imho totaal nutteloos om er uberhaupt aan te beginnen :{w

-edit-

Begrijpend lezen is ook een vak, je bedoelt welke van de 3 keuzes. ME1 is niet beschikbaar op de ps3, ME2 wel? Anders daadwerkelijk ME2 voor kleingeld aanschaffen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_130486977
Naar wat ik begrijp is het nier persé noodzakelijk om de voorgaande delen gespeeld te hebben:

quote:
Spelers die echter de eerste twee delen niet hebben gespeeld, hoeven zich niet druk te maken. Zij krijgen simpelweg minder precieze verwijzingen naar het verleden en meer expositie over personages en gebeurtenissen, om hun belang duidelijk te maken.
http://www.insidegamer.nl/recensies/95851/mass-effect-3-review
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 26 augustus 2013 @ 19:46:38 #73
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130487040
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
Naar wat ik begrijp is het nier persé noodzakelijk om de voorgaande delen gespeeld te hebben:
http://www.insidegamer.nl/recensies/95851/mass-effect-3-review
Zou het toch doen als ik jou was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130487124
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
Naar wat ik begrijp is het nier persé noodzakelijk om de voorgaande delen gespeeld te hebben:

[..]

http://www.insidegamer.nl/recensies/95851/mass-effect-3-review
Kan wel zo zijn, maar je mist heel de ervaring als je deel 1 en 2 niet heb gespeeld. Je moet het zelf weten hoor en ME3 is zeker fantastisch, maar zou je echt aanraden om alsnog deel 1 en 2 te spelen.

Al die characters waar je een band mee opbouwt door alle 3 de delen en ga zo maar door.

Kan je deel 1 en 2 niet via PSN krijgen? Of kan je deel 1 echt alleen maar via die trilogy krijgen?
pi_130488002
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:48 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn, maar je mist heel de ervaring als je deel 1 en 2 niet heb gespeeld. Je moet het zelf weten hoor en ME3 is zeker fantastisch, maar zou je echt aanraden om alsnog deel 1 en 2 te spelen.

Al die characters waar je een band mee opbouwt door alle 3 de delen en ga zo maar door.

Kan je deel 1 en 2 niet via PSN krijgen? Of kan je deel 1 echt alleen maar via die trilogy krijgen?
Deel 1 staat gewoon in de store.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130488463
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:46 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zou het toch doen als ik jou was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp ;)
Is nog steeds een van mijn favoriete game series.

Toch maar eens op zoek gaan dan naar 1 en 2.

Maar goed, heb je daar ook de keuze tussen Story, Action en RPG? Om op mijn vraag terug te komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130488556
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Scherp ;)
Is nog steeds een van mijn favoriete game series.

Toch maar eens op zoek gaan dan naar 1 en 2.

Maar goed, heb je daar ook de keuze tussen Story, Action en RPG? Om op mijn vraag terug te komen.
Volgens mij heb je dat pas vanaf ME2. Maar zou sowieso gaan voor RPG - Story is voor de mensen die shooters nooit echt spelen en de combat vermakkelijkt is, en Action is voor de CoD adhd-kiddies waarin dialogen automatisch gaan.
pi_130488768
Duidelijk allen. Ik weet genoeg.

Nu alleen nog ergens tijd vandaan zien te halen :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130489993
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:27 schreef StateOfMind het volgende:
Duidelijk allen. Ik weet genoeg.

Nu alleen nog ergens tijd vandaan zien te halen :'(
Je gaat er zeker geen spijt van krijgen ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_130576883
Dit stukje muziek blijf ik ook geniaal vinden man.


Het is eigenlijk 45 seconden (maar dit filmpje is een loop), maar het klinkt echt zo lekker om te luisteren :@

Ik mis je Liara *;
pi_130581457
Deze is trouwens ook echt episch man.

Vanaf 1:25 word ik echt gek.


Eigenlijk moet ik dit niet doen, want heb nu alweer zin om het hele avontuur te herbeleven. Maar nee :N :N :N
pi_130584964
Heb je voor ME 1 en ME 2 ook een online code nodig?

Ik heb namelijk de gewoonte om als ik een spel gekocht heb deze meteen in de PS3 te doen om te kijken of ie het doet ( :@ ) en om dan meteen de eventuele update te installeren.

Bij ME3 vroeg ie vrij snel om de online code in te voeren voordat ik verder kon, dit was niet te ontwijken.
Als 1 en 2 dit ook hebben, dan heb ik er niks aan om ze tweedehands te kopen, dan zijn die codes al gebruikt en kan ik niet verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130586652
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
Heb je voor ME 1 en ME 2 ook een online code nodig?

Ik heb namelijk de gewoonte om als ik een spel gekocht heb deze meteen in de PS3 te doen om te kijken of ie het doet ( :@ ) en om dan meteen de eventuele update te installeren.

Bij ME3 vroeg ie vrij snel om de online code in te voeren voordat ik verder kon, dit was niet te ontwijken.
Als 1 en 2 dit ook hebben, dan heb ik er niks aan om ze tweedehands te kopen, dan zijn die codes al gebruikt en kan ik niet verder.
Me1 en 2 zijn SP only, echter heb je (op de pc) voor me2 wel een cerberus code nodig als je met DLC gaat werken. Geen idee hoe dat op de ps3 zit tbh.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_130589397
Thanks, ik zal het eens in het PS3 topic navragen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130589573
Cerberus vereist geen code meer op xbox live. Is gratis geworden.
pi_130590806
Ben nu bezig met een ME2 playthrough om te importen in ME3 straks.

Weet iemand of je nog steeds MP moet spelen in ME3 om dat percentage in die gebieden omhoog te krijgen? Ik meen allemaal dat dat geschrapt was...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130591122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
Ben nu bezig met een ME2 playthrough om te importen in ME3 straks.

Weet iemand of je nog steeds MP moet spelen in ME3 om dat percentage in die gebieden omhoog te krijgen? Ik meen allemaal dat dat geschrapt was...
Hoeft niet.

Ik heb ook helemaal geen mp gespeeld, maar wel elke side missie die er maar was. Zo had ik toch boven de 5000 military strenght gehaald.
  Redactie Games donderdag 29 augustus 2013 @ 12:54:46 #90
206706 crew  Racerblade
pi_130591521
Dat is nooit "verplicht" geweest. In mijn eerste playthrough (met import uit ME1 en ME2 weliswaar) heb ik het goede einde gekregen zonder multiplayer gespeeld te hebben. Begreep die ophef daarover helemaal niet.
pi_130591877
Maar sowieso is MP spelen echt geen ramp hoor, veel lol mee gehad :)
pi_130592035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef Racerblade het volgende:
Dat is nooit "verplicht" geweest. In mijn eerste playthrough (met import uit ME1 en ME2 weliswaar) heb ik het goede einde gekregen zonder multiplayer gespeeld te hebben. Begreep die ophef daarover helemaal niet.
Dan kon je alsnog maar 3900 WS halen, dus het beste einde had je sws niet. ;)
Burning bridges gives you so much more
  Redactie Games donderdag 29 augustus 2013 @ 13:20:20 #93
206706 crew  Racerblade
pi_130592371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:10 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dan kon je alsnog maar 3900 WS halen, dus het beste einde had je sws niet. ;)
Het einde waar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat einde had ik namelijk.
pi_130592533
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Het einde waar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat einde had ik namelijk.
Had je dan alle DLC van 3? Bij release was het zeker niet mogelijk om een hogere score te krijgen zonder MP.
Burning bridges gives you so much more
  Redactie Games donderdag 29 augustus 2013 @ 13:26:47 #95
206706 crew  Racerblade
pi_130592619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Had je dan alle DLC van 3? Bij release was het zeker niet mogelijk om een hogere score te krijgen zonder MP.
Afgezien van de Extended Cut, nee. Misschien dat die de scores beïnvloed heeft?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:36:57 #96
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130593013
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Had je dan alle DLC van 3? Bij release was het zeker niet mogelijk om een hogere score te krijgen zonder MP.
Dit klopt wat jij zegt. Ik weet nog goed dat ik met tegenzin MP ging spelen voor een hogere score. (Toen bleek ik de MP heel verslavend te vinden, maar dat is weer een ander verhaal)
Ok stelletje hokboeren
pi_130605049
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dit klopt wat jij zegt. Ik weet nog goed dat ik met tegenzin MP ging spelen voor een hogere score. (Toen bleek ik de MP heel verslavend te vinden, maar dat is weer een ander verhaal)
En ze hebben later via een patch het benodigde aantal ook aangepast. Dus nu zou het ook zonder DLC en MP mogelijk moeten zijn om het beste einde te kunnen krijgen. En dat over die verslavende MP herken ik. :@
pi_130606773
Ik moet de DLC nog spelen. Maar ME3 blijft een geweldige game om te spelen. Heb nu de save met Ashley als romance, dus als ik klaar ben met ME2 gaat die als eerste geïmport worden :P

Al was Liara wel makkelijker te romancen, maar dat kan aan mij liggen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:58:08 #99
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130607595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet de DLC nog spelen. Maar ME3 blijft een geweldige game om te spelen. Heb nu de save met Ashley als romance, dus als ik klaar ben met ME2 gaat die als eerste geïmport worden :P

Al was Liara wel makkelijker te romancen, maar dat kan aan mij liggen :P
Nee ligt niet aan jou, Liara is een goedkopen sletjen w/
Ok stelletje hokboeren
pi_130607599
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet de DLC nog spelen. Maar ME3 blijft een geweldige game om te spelen. Heb nu de save met Ashley als romance, dus als ik klaar ben met ME2 gaat die als eerste geïmport worden :P

Al was Liara wel makkelijker te romancen, maar dat kan aan mij liggen :P
Ik heb ook gewoon weer de neiging om te gaan spelen, maar moet mezelf echt beheersen om het niet te doen ;(
pi_130608277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:58 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon weer de neiging om te gaan spelen, maar moet mezelf echt beheersen om het niet te doen ;(
Hoezo, goede games verdienen het om gespeeld te worden :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130608430
Is er geen mogelijkheid om de reapers meteen te nakken? Heb toch al 8775 war assets van de multiplayer :')
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130608588
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoezo, goede games verdienen het om gespeeld te worden :P
Naja het is nu iets meer dan een maand geleden dat ik heel die trilogy uitgespeeld heb. Dus heel het verhaal en die keuzes zitten nog vers in het geheugen.

Wil het zeker nog een keer spelen en dan als Renegade.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:14:21 #104
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_130614431
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Naja het is nu iets meer dan een maand geleden dat ik heel die trilogy uitgespeeld heb. Dus heel het verhaal en die keuzes zitten nog vers in het geheugen.

Wil het zeker nog een keer spelen en dan als Renegade.
Succes daarmee. Renegade spelen lukt me gewoon nooit :P
  Redactie Games donderdag 29 augustus 2013 @ 22:21:02 #105
206706 crew  Racerblade
pi_130614770
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef hans1988 het volgende:

[..]

Succes daarmee. Renegade spelen lukt me gewoon nooit :P
Heb ik ook last van. Na iets van 11 playthroughs van ME1 gedaan te hebben is het me de laatste keer pas gelukt een echte bitch te zijn. :') Was wel vermakelijk. :)
pi_130615761
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Heb ik ook last van. Na iets van 11 playthroughs van ME1 gedaan te hebben is het me de laatste keer pas gelukt een echte bitch te zijn. :') Was wel vermakelijk. :)
:o
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef hans1988 het volgende:

[..]

Succes daarmee. Renegade spelen lukt me gewoon nooit :P
Ach ja verstand op nul en gaan als een echt bitch.
pi_130624292
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Heb ik ook last van. Na iets van 11 playthroughs van ME1 gedaan te hebben is het me de laatste keer pas gelukt een echte bitch te zijn. :') Was wel vermakelijk. :)
Doe ik nu in ME2 meer. Ik wil die scars zien gloeien :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130638679
Ik ben nu ME 2 begonnen met een infiltrator, maar ik zit nu te twijfelen of ik voor de widow ga of voor shotgun mastery. Aan de ene kant is de widow handiger voor maximale damage in combinatie met TC, maar shotgun infiltrator is baws zeker met de GPS. Iemand een idee? (speel op veteran)
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130639101
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:55 schreef Appelknaller het volgende:
Ik ben nu ME 2 begonnen met een infiltrator, maar ik zit nu te twijfelen of ik voor de widow ga of voor shotgun mastery. Aan de ene kant is de widow handiger voor maximale damage in combinatie met TC, maar shotgun infiltrator is baws zeker met de GPS. Iemand een idee? (speel op veteran)
In ME2 deed ik de Widow. Samen met volle AR knalde het zaaalig weg, helemaal in combinatie met Garrus en Zaeed _O_
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:00:50 #110
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130642446
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:55 schreef Appelknaller het volgende:
(speel op veteran)
Maakt helemaal niet uit wat je doet. Het is niet alsof je op deze moeilijkheidsgraad een bepaald voordeel van een power/wapen combinatie nodig hebt. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130646843
Ok ik ben er uit, Shotgun infiltrator gaat m worden. Lekker geth huntertje spelen _O_
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 1 september 2013 @ 20:36:37 #112
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130718230
Ik word soms zo ziek van die MP he :r Hoeveel moeite je moet doen om een keer een normale game te kunnen spelen. 'Waiting for other players', dan weer lag, dan weer achterlijke team mates :')

Net weer zoiets kuts. Spel begint ineens te laggen als een gek, meestal betekent dat dat de host problemen heeft. En ja hoor, 'hosting player left en blabla' . Twee seconden later: 'your connection to the game has been lost'. Tot zover niet veel aan de hand, erg irritant, maar wat doe je er aan he? Dus ik snel weer een nieuwe game in, beland ik in dezelfde game waar ik net uit ben geschopt. Tussen. Twee. Phantoms. Mission scrubbed, returning to base. -O-
Ok stelletje hokboeren
pi_130725642
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:36 schreef padlarf het volgende:
Ik word soms zo ziek van die MP he :r Hoeveel moeite je moet doen om een keer een normale game te kunnen spelen. 'Waiting for other players', dan weer lag, dan weer achterlijke team mates :')

Net weer zoiets kuts. Spel begint ineens te laggen als een gek, meestal betekent dat dat de host problemen heeft. En ja hoor, 'hosting player left en blabla' . Twee seconden later: 'your connection to the game has been lost'. Tot zover niet veel aan de hand, erg irritant, maar wat doe je er aan he? Dus ik snel weer een nieuwe game in, beland ik in dezelfde game waar ik net uit ben geschopt. Tussen. Twee. Phantoms. Mission scrubbed, returning to base. -O-
Dan vergeet je nog het fantastische lolletje van onzichtbare vijanden. Dat heb ik de laatste paar dagen net iets te vaak gehad. -O- Gelukkig heb ik nog genoeg mensen op mijn vriendenlijst die het spel spelen, dus van achterlijke team mates heb ik gelukkig weinig last. Maar als ik dan weer eens als tussendoortje een potje silver speel, dan zie je toch af en toe spelers. :X
  zondag 1 september 2013 @ 22:21:59 #114
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130725856
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dan vergeet je nog het fantastische lolletje van onzichtbare vijanden. Dat heb ik de laatste paar dagen net iets te vaak gehad. -O- Gelukkig heb ik nog genoeg mensen op mijn vriendenlijst die het spel spelen, dus van achterlijke team mates heb ik gelukkig weinig last. Maar als ik dan weer eens als tussendoortje een potje silver speel, dan zie je toch af en toe spelers. :X
Invisible enemies bug is inderdaad wel extreem vervelend. Die heb ik dan weer in geen tijden gehad, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.
Ok stelletje hokboeren
pi_130726231
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef padlarf het volgende:

[..]

Invisible enemies bug is inderdaad wel extreem vervelend. Die heb ik dan weer in geen tijden gehad, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.
Ik in de laatste paar dagen slecht een keer 5. Vooral top als je in totaal maar 3 type vijanden wel kan zien. Daarvoor heb ik het een lange tijd niet gehad, dus ik hoop dat mijn dosis voorlopig weer heb gehad. :P
pi_130781916
Ik heb de MP nog nooit gespeeld eigenlijk, maar omdat ik niet door Insane heen wil misschien toch eens proberen :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130789951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb de MP nog nooit gespeeld eigenlijk, maar omdat ik niet door Insane heen wil misschien toch eens proberen :@
Wel even alle dlc downloaden, tevens is insanity in mass effect 3 makkelijk. Maar dat kan ook komen doordat ik al sinds dag 1 multiplayer speel.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130791987
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:49 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Wel even alle dlc downloaden, tevens is insanity in mass effect 3 makkelijk. Maar dat kan ook komen doordat ik al sinds dag 1 multiplayer speel.
Alle DLC heb ik gedownload, en die ga ik ook spelen zodra ik mijn ME2-game geheel compleet heb uitgespeeld. Had al een completed save van ME2, maar nu heb ik andere keuzes gemaakt en is Ashley mijn romance in plaats van Liara. Ook probeer ik nu geen romances te doen zodat ik Ashley nog een keer kan pakken in ME3 :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130814353
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  woensdag 4 september 2013 @ 15:36:29 #120
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130814470
quote:
:D
Ok stelletje hokboeren
pi_130817742
quote:
:D :P

Zo, iedereen loyal save voor Kasumi, dus nu de DLC doen en dan de Collectors hun ass kicken. Het schiet al op!

Het schijnt trouwens te zijn dat je in ME3 zowel de quarians als de geth als war asset kan hebben, tegelijk dus. Normaal maar eentje maar het is mogelijk het zo te spelen dat ze hun issues aan de kant leggen en ze je beiden steunen tegen de Reapers.

Heeft iemand dit wel eens voor elkaar gekregen, en zo ja, hoe doe je dit?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130817818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D :P

Zo, iedereen loyal save voor Kasumi, dus nu de DLC doen en dan de Collectors hun ass kicken. Het schiet al op!

Het schijnt trouwens te zijn dat je in ME3 zowel de quarians als de geth als war asset kan hebben, tegelijk dus. Normaal maar eentje maar het is mogelijk het zo te spelen dat ze hun issues aan de kant leggen en ze je beiden steunen tegen de Reapers.

Heeft iemand dit wel eens voor elkaar gekregen, en zo ja, hoe doe je dit?
Ik had hem ja :Y Weliswaar met guide erbij, maar toch. Geen idee meer hoe het moest, zou zeggen ga naar masseffect.wikia.com :P
  woensdag 4 september 2013 @ 17:29:05 #123
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130818056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
:D :P

Zo, iedereen loyal save voor Kasumi, dus nu de DLC doen en dan de Collectors hun ass kicken. Het schiet al op!

Het schijnt trouwens te zijn dat je in ME3 zowel de quarians als de geth als war asset kan hebben, tegelijk dus. Normaal maar eentje maar het is mogelijk het zo te spelen dat ze hun issues aan de kant leggen en ze je beiden steunen tegen de Reapers.

Heeft iemand dit wel eens voor elkaar gekregen, en zo ja, hoe doe je dit?
Je moet in ME2 Legion niet aan Cerberus gegeven hebben. Dat akkefietje tussen Legion en Tali goed opgelost hebben (m.a.w. genoeg renegade of paragonpunten). Waarschijnlijk ook beiden Loyal hebben, dus zorgen dat Tali niet verbannen wordt.

Vervolgens de juiste beslissing maken in ME3.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130818129
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Je moet in ME2 Legion niet aan Cerberus gegeven hebben. Dat akkefietje tussen Legion en Tali goed opgelost hebben (m.a.w. genoeg renegade of paragonpunten). Waarschijnlijk ook beiden Loyal hebben, dus zorgen dat Tali niet verbannen wordt.

Vervolgens de juiste beslissing maken in ME3.
Hmm, zoiets lees ik hier ook vanuit een post op GameFaqs:

quote:
There is a specific formula.

Requirements are:
Recruit Tali and keep her alive in ME2
Recruit Legion and keep it (him) alive in ME2
Complete Legion's loyalty mission in ME2 (either way)
Complete the geth mission that leads to Rannoch in ME3

From there, you need at least five points from the options below:
DESTROY the heretics (not rewrite) in Legions LM in ME2: +2
Prevent Tali's exile in her ME2 loyalty mission: +2
Make peace between Legion and Tali during their argument in ME2 (you can't have picked one - YOU HAVE TO MAKE PEACE): +1
Do the Quarian mission leading to Rannoch: +1
Save Admiral Koris during the above mission, NOT the citizens: +1

In addition, you need at least four bars of Paragon in your Reputation. This will allow you to let Legion upload himself and simultaneously call off the Quarians.

I did everything except destroy the geth (couldn't do it - I rewrote), and I successfully acquired both species.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130843403


Wrex _O_
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  donderdag 5 september 2013 @ 12:12:16 #126
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130844022
quote:
8s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:47 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]

Wrex _O_
Pfff, dat kan Wreav zelfs :')
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 5 september 2013 @ 12:19:02 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130844224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D :P

Zo, iedereen loyal save voor Kasumi, dus nu de DLC doen en dan de Collectors hun ass kicken. Het schiet al op!
Wat is een loyal save?

quote:
Het schijnt trouwens te zijn dat je in ME3 zowel de quarians als de geth als war asset kan hebben, tegelijk dus. Normaal maar eentje maar het is mogelijk het zo te spelen dat ze hun issues aan de kant leggen en ze je beiden steunen tegen de Reapers.

Heeft iemand dit wel eens voor elkaar gekregen, en zo ja, hoe doe je dit?
Ik heb het voor elkaar gekregen, maar weet niet meer hoe...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130844251
quote:
Note: The Reputation check's requirements are complex. First, there are factors which seem to be purely pass/fail; missing even one of them flunks the Reputation check:

Shepard must have at least four bars of Reputation.
Tali and Legion must both be present, which requires an imported save from Mass Effect 2. If no save was imported, Tali will have been exiled and will not be able to support Shepard with an Admiral's authority, while Legion will not appear at all.
The mission Rannoch: Geth Fighter Squadrons must be completed.

Additionally, there are other factors which build up Shepard's trustworthiness to both parties; if Shepard has not done enough of them, the Commander will not have the groundswell of goodwill needed to moderate a cease-fire. According to the official Prima Games guide, each factor has a certain "point" value, and at least 5 "points" are necessary for the cease-fire to occur. These factors are:

(+2 points) Destroying the heretic geth in Legion: A House Divided. In shipboard conversation, you can ask Legion about the repercussions of your decision, and it will mention that the absence of the Heretics made the consensus to join the "Old Machines" more difficult to achieve. Geth forces are also considerably weakened without the aid of the Heretics, giving the Migrant Fleet an edge in the battle and reducing the quarians' overall casualties.
(+2 points) Preventing Tali's exile in Tali: Treason without presenting evidence of Admiral Rael'Zorah's experiments on the geth. While it's possible to present the evidence and still be able to broker peace, it adds its own problem in that it makes Tali far less likely to survive the attack on the Collector Base.
(+1 point) Brokering a peace in the Tali/Legion loyalty argument. If the player did not have sufficient Paragon/Renegade points at that time, loyalty of either Tali or Legion would have been lost. In that case -- even if loyalty had been regained later -- this "point" will not count towards the five needed to pass the Reputation check (and broker the ceasefire).
(+1 point) Completing Rannoch: Admiral Koris.
(+1 point) Saving Admiral Koris during Rannoch: Admiral Koris.

I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_130846385
Nadat ik vorige week ME3 had gekocht, plofte zojuist ME2 op de mat *O*

Deel 1 is nooit uitgebracht op de PS3 en derhalve ook niet los te koop. Wel is deel 1 in de Trilogy verschenen (ook voor de PS3 dus), maar de PS3 versie is vrijwel nergens meer te koop, tenzij voor 109 euro.

Maar om het gemis van deel 1 goed te maken, lees ik elders het volgende:

quote:
De Playstation 3-versie van het actieavontuur Mass Effect 2 bevat het verhaal van de eerste Mass Effect in stripvorm. Tijdens het stripverhaal krijgen spelers keuzes voorgeschoteld die bepalend zijn voor het verhaal van Mass Effect 2.
Daar kan ik mee leven. Straks eerst beginnen met Rage en daarna kan ik mij gaan storten in het ME universum. Heb er zin in.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:33:44 #130
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130847715
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
Nadat ik vorige week ME3 had gekocht, plofte zojuist ME2 op de mat *O*

Deel 1 is nooit uitgebracht op de PS3 en derhalve ook niet los te koop. Wel is deel 1 in de Trilogy verschenen (ook voor de PS3 dus), maar de PS3 versie is vrijwel nergens meer te koop, tenzij voor 109 euro.

Maar om het gemis van deel 1 goed te maken, lees ik elders het volgende:

[..]

Daar kan ik mee leven. Straks eerst beginnen met Rage en daarna kan ik mij gaan storten in het ME universum. Heb er zin in.
ME1 is gewoon los te koop in de Playstation Store, kost 14,99
Ok stelletje hokboeren
pi_130848234
En deel 1 is nog altijd het beste deel.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Redactie Games donderdag 5 september 2013 @ 15:46:34 #132
206706 crew  Racerblade
pi_130850312
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:49 schreef Seam het volgende:
En deel 1 is nog altijd het beste deel.
Eens, die "strip" doet de game geen eer aan.

Als je het eerste spel wil spelen moet je wel rekening houden met een behoorlijke stap terug qua gameplay. Het is allemaal een stuk minder gepolijst, maar het verhaal zal dat goedmaken.
  donderdag 5 september 2013 @ 16:19:48 #133
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130851316
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:12 schreef padlarf het volgende:
Pfff, dat kan Wreav zelfs :')
Dit dus. Bij Wrex verwacht je toch meer...



...een Krogan airdrop!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130851579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:46 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Eens, die "strip" doet de game geen eer aan.

Als je het eerste spel wil spelen moet je wel rekening houden met een behoorlijke stap terug qua gameplay. Het is allemaal een stuk minder gepolijst, maar het verhaal zal dat goedmaken.
De actie is inderdaad wat trager en houterig, maar ik vond die planeten verkennen in deel 1 juist supervet.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 5 september 2013 @ 16:50:40 #135
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130852333
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:27 schreef Seam het volgende:

[..]

De actie is inderdaad wat trager en houterig, maar ik vond die planeten verkennen in deel 1 juist supervet.
Qua verhaal en vrijheid is deel 1 onovertroffen. Qua gameplay heb ik liever 2 en 3.
Ok stelletje hokboeren
pi_130852628
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:50 schreef padlarf het volgende:

[..]

Qua verhaal en vrijheid is deel 1 onovertroffen. Qua gameplay heb ik liever 2 en 3.
Virmire _O_ Briljant
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_130853786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat is een loyal save?

Iedereen was loyal, behalve zij :P

Maar nu is ze wel loyal. Nu nog Lair of the Shadow Broker en Arrival doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 5 september 2013 @ 18:34:33 #138
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130855060
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Iedereen was loyal, behalve zij :P

Maar nu is ze wel loyal. Nu nog Lair of the Shadow Broker en Arrival doen.
En dat had je gesaved ofzo? Waarom noem je het dan een loyal save?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130855392
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En dat had je gesaved ofzo? Waarom noem je het dan een loyal save?
Hij bedoelt het Engels :P Iedereen loyal, behalve Kasumi = Iedereen loyal, save for Kasumi ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 18:49:53 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130855471
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:46 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hij bedoelt het Engels :P Iedereen loyal, behalve Kasumi = Iedereen loyal, save for Kasumi ;)
Maar dan zeg je toch de hele zin in het engels, dus I had everyone loyal, save for Kasumi? Dus ik denk echt dat ie een savegame bedoelt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130855901
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:49 schreef Seam het volgende:
En deel 1 is nog altijd het beste deel.
3 is duidelijk het beste deel, de beste combat en vooral de _O_ multiplayer _O_

Kan je in 1 en 2 als krogan rondlopen? NEE

Daarom is 3 de beste.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130856062
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

3 is duidelijk het beste deel, de beste combat en vooral de _O_ multiplayer _O_

Kan je in 1 en 2 als krogan rondlopen? NEE

Daarom is 3 de beste.
2 is het beste. Maar 3 heeft multiplayer idd _O_ In het begin alleen maar gedaan omdat het moest, maar oh zo verslavend :9~
  donderdag 5 september 2013 @ 19:17:57 #143
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130856456
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

3 is duidelijk het beste deel, de beste combat en vooral de _O_ multiplayer _O_

Kan je in 1 en 2 als krogan rondlopen? NEE

Daarom is 3 de beste.
Daarom hoop ik dat je in deel 4 zelf een ras kunt kiezen, als in Draken Aids 1 zeg maar.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 5 september 2013 @ 21:17:42 #144
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130861700
Fucking hard freeze nadat ik net mijn loserteam 9 waves door heb gesleept :r
Ok stelletje hokboeren
pi_130861969
quote:
13s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:17 schreef padlarf het volgende:
Fucking hard freeze nadat ik net mijn loserteam 9 waves door heb gesleept :r
Dat zuigt hard. Welke map/vijand was het? En wat voor losers waren het? :P
pi_130862971
Halverwege Project Overlord. Toch best een creepy DLC soms :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130863182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
Halverwege Project Overlord. Toch best een creepy DLC soms :P
Is dat die met die gast die in een computer wordt gestopt?

Creepy shit indeed :{
pi_130863203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat zuigt hard. Welke map/vijand was het? En wat voor losers waren het? :P
Zullen wel collectors zijn geweest.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130864295
quote:
8s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:42 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Zullen wel collectors zijn geweest.
Op Condor of Ghost Hazard om het extra moeilijk te maken.
pi_130864789
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:42 schreef MAHL het volgende:

[..]

Is dat die met die gast die in een computer wordt gestopt?

Creepy shit indeed :{
Die inderdaad. Al die groene ogen op die schermen en die rare geluiden. Best vet en creepy ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 5 september 2013 @ 22:52:06 #151
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130867069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat zuigt hard. Welke map/vijand was het? En wat voor losers waren het? :P
Cerberus, Ghost. Zuigende Batarian Soldier en Geth Jug, en een semicompetente Salarian Engineer. Ik was als Asari Vanguard met Raider.
Ok stelletje hokboeren
pi_130869754
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:52 schreef padlarf het volgende:

[..]

Cerberus, Ghost. Zuigende Batarian Soldier en Geth Jug, en een semicompetente Salarian Engineer. Ik was als Asari Vanguard met Raider.
Een melee juggernaut??
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130873025
Ah, de Project Overlord vehicle section. How I missed thee... nou ja, eigenlijk niet maar vooruit dan maar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130873035
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:33 schreef padlarf het volgende:

[..]

ME1 is gewoon los te koop in de Playstation Store, kost 14,99
Ik zag het. Maar ik ben iemand die zijn games persé fysiek wil hebben, voor in mijn collectie, dus de Playstation Store is geen optie voor mij.
Ik hou het gewoon zoals het is nu.
Over een tijdje zal de Trilogy ook wel in de budgetbakken belanden, dan wel op de tweedehands markt verschijnen en dan koop ik hem wel.
Als ik de verhalen mag geloven kun je ME op diverse manieren spelen met tig keuzes en de gevolgen van die keuzes, dus ik zal ME sowieso wel vaker gaan spelen, dan begin ik dan wel met 1.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130873070
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zag het. Maar ik ben iemand die zijn games persé fysiek wil hebben, voor in mijn collectie, dus de Playstation Store is geen optie voor mij.
Ik hou het gewoon zoals het is nu.
Over een tijdje zal de Trilogy ook wel in de budgetbakken belanden, dan wel op de tweedehands markt verschijnen en dan koop ik hem wel.
Als ik de verhalen mag geloven kun je ME op diverse manieren spelen met tig keuzes en de gevolgen van die keuzes, dus ik zal ME sowieso wel vaker gaan spelen, dan begin ik dan wel met 1.
Er zitten inderdaad heel wat keuzes in ME1, meer dan in de andere delen.

Ik heb zelf ook liever fysieke discs, maar sommige download-only titels koop ik dan weer wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:18:30 #156
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130874066
quote:
8s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:55 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Een melee juggernaut??
Nee een opdegrondlig Juggernaut
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:21:39 #157
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130874131
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zag het. Maar ik ben iemand die zijn games persé fysiek wil hebben, voor in mijn collectie, dus de Playstation Store is geen optie voor mij.
Ik hou het gewoon zoals het is nu.
Over een tijdje zal de Trilogy ook wel in de budgetbakken belanden, dan wel op de tweedehands markt verschijnen en dan koop ik hem wel.
Als ik de verhalen mag geloven kun je ME op diverse manieren spelen met tig keuzes en de gevolgen van die keuzes, dus ik zal ME sowieso wel vaker gaan spelen, dan begin ik dan wel met 1.
Ik heb zelf ook altijd liever iets fysieks in handen als ik geld uitgeef aan een game. In dit geval maakte ik een uitzondering, maar het is jouw keuze.
Ok stelletje hokboeren
pi_130878503
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:52 schreef padlarf het volgende:

[..]

Cerberus, Ghost. Zuigende Batarian Soldier en Geth Jug, en een semicompetente Salarian Engineer. Ik was als Asari Vanguard met Raider.
Dat is sowieso een lastige combinatie van map en vijand (irritante Phantoms :X ). In ieder geval scheelt het dan nog dat in ieder geval één iemand semicompetent was, anders is het helemaal een hel. En soms zijn de slechte spelers ook nog eens de personen waarvan je het op voorhand niet verwacht.
pi_130905924
Zo, nu alleen nog Arrival doen in ME2 en dan is het tijd voor het slotstuk. Alle andere DLC is gedaan inmiddels. Wordt een leuke save om te importen in ME3 :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130905973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, nu alleen nog Arrival doen in ME2 en dan is het tijd voor het slotstuk. Alle andere DLC is gedaan inmiddels. Wordt een leuke save om te importen in ME3 :P
Arrival hoor je na Collector base te doen :P
pi_130905983
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

Arrival hoor je na Collector base te doen :P
Is dat via de game bepaald of niet?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130906028
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is dat via de game bepaald of niet?
Nee, na de eindmissie kun je nog alle DLC doen, en ervoor ook. Maar volgt wel logisch uit verhaal. Maar dat zul je aan begin van 3 zien :P
pi_130906748
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:58 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nee, na de eindmissie kun je nog alle DLC doen, en ervoor ook. Maar volgt wel logisch uit verhaal. Maar dat zul je aan begin van 3 zien :P
Heb 3 al uitgespeeld, maar dat was voordat ik Arrival had gedaan. Collector base is na de IFF toch?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130909370
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heb 3 al uitgespeeld, maar dat was voordat ik Arrival had gedaan. Collector base is na de IFF toch?
Wat was IFF ook alweer?

Iig, aan het begin van 3 sta je terecht voor je daden die je hebt gedaan in Arrival, dus vandaar :P
  Redactie Games zaterdag 7 september 2013 @ 10:05:05 #165
206706 crew  Racerblade
pi_130910390
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 06:28 schreef MAHL het volgende:

[..]

Wat was IFF ook alweer?
Een Identify Friend or Foe-systeem die je vindt op de derelict Reaper in ME2.

Dan snap ik de vraag van El_Thijs eerlijk gezegd nog niet, want dit gedeelte zou hij juist net gespeeld moeten hebben en ook voor het verhaal is het logisch dat het voor de Collector Base afspeelt.
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:01:53 #166
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130911217
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:05 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Een Identify Friend or Foe-systeem die je vindt op de derelict Reaper in ME2.

Dan snap ik de vraag van El_Thijs eerlijk gezegd nog niet, want dit gedeelte zou hij juist net gespeeld moeten hebben en ook voor het verhaal is het logisch dat het voor de Collector Base afspeelt.
Eh, nee? Arrival gebeurt vlak voor ME3.

edit: IFF is inderdaad voor Collector Base
Ok stelletje hokboeren
pi_130926340
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:05 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Een Identify Friend or Foe-systeem die je vindt op de derelict Reaper in ME2.

Dan snap ik de vraag van El_Thijs eerlijk gezegd nog niet, want dit gedeelte zou hij juist net gespeeld moeten hebben en ook voor het verhaal is het logisch dat het voor de Collector Base afspeelt.
Heb de DLC inmiddels uitgespeeld (en alle achievements meteen gehaald :P ). Heb nu alle squadmembers loyal, en de Collectors hebben net de Normandy overvallen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130931851
Nou, 2x de suicide mission gedaan (omdat op de een of andere manier Mordin dood ging terwijl hij zo loyal was al een trouwe viervoeter) en bij de 2e overleefde iedereen het en heb ik de Collector Base gespaard om Martin She-, ik bedoel de Illusive Man blij te maken.

Benieuwd hoe dat gaat uitpakken in ME3 :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130933387
Spelen jullie elk deel op meerdere manieren voordat jullie verder gaan met het nieuwe deel of hoe kan het het beste gespeeld worden?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 8 september 2013 @ 00:53:57 #170
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130935178
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
...en heb ik de Collector Base gespaard om Martin She-, ik bedoel de Illusive Man blij te maken.

Benieuwd hoe dat gaat uitpakken in ME3 :P
Hou je verwachtingen laag.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:59 schreef StateOfMind het volgende:
Spelen jullie elk deel op meerdere manieren voordat jullie verder gaan met het nieuwe deel of hoe kan het het beste gespeeld worden?
De meesten van ons speelden 'm denk ik sinds deel 1 uit werd gebracht. Dus diegenen hebben waarschijnlijk deel 1 verscheidene keren gespeeld voordat we met ME2 begonnen, enz. ;)

Maar alle delen achter elkaar spelen, is natuurlijk het best en leukst.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130937553
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:59 schreef StateOfMind het volgende:
Spelen jullie elk deel op meerdere manieren voordat jullie verder gaan met het nieuwe deel of hoe kan het het beste gespeeld worden?
Mwah, meer om te kijken wat voor verschil sommige Paragon of Renegade keuzes maken. Soms wel leuk om te zien. Kreeg bijvoorbeeld al op mijn ballen in het begin van ME3 dat ik 300.000 Batarians had opgeofferd voor het 'goede doel' :P

quote:
3s.gif Op zondag 8 september 2013 00:53 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Hou je verwachtingen laag.

Ach, weet al dat het een ongelofelijke lul is inmiddels :P

Vind ik wel het leukste van de serie; de keuzes die je maakt komen toch terug op de een of andere manier. En iets wat dan een goede keuze leek te zijn blijkt dan toch net wat anders uit te pakken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130939638
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 02:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mwah, meer om te kijken wat voor verschil sommige Paragon of Renegade keuzes maken. Soms wel leuk om te zien. Kreeg bijvoorbeeld al op mijn ballen in het begin van ME3 dat ik 300.000 Batarians had opgeofferd voor het 'goede doel' :P

[..]

Ach, weet al dat het een ongelofelijke lul is inmiddels :P

Vind ik wel het leukste van de serie; de keuzes die je maakt komen toch terug op de een of andere manier. En iets wat dan een goede keuze leek te zijn blijkt dan toch net wat anders uit te pakken.
Wat is dat Paragon en Renegade? En maak je dan 2 savegames om later een ander verloop te kunnen importeren?

Ik denk dat ik vandaag maar eens ga beginnen met deze game :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games zondag 8 september 2013 @ 10:30:16 #173
206706 crew  Racerblade
pi_130940660
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 08:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat is dat Paragon en Renegade?
Soort van Good en Evil. Je zal het wel merken als je de conversaties een beetje onder de knie krijgt. Over het algemeen betekent de bovenste optie tijdens de conversatie Paragon, de laagste Renegade.
  zondag 8 september 2013 @ 10:49:23 #174
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130940894
Paragon = (over het algemeen) de rationele, diplomatieke oplossing
Renegade = (o.h.a.) de intimiderende, provocerende aanpak
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130941188
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 08:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat is dat Paragon en Renegade? En maak je dan 2 savegames om later een ander verloop te kunnen importeren?

Ik denk dat ik vandaag maar eens ga beginnen met deze game :Y
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:30 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Soort van Good en Evil. Je zal het wel merken als je de conversaties een beetje onder de knie krijgt. Over het algemeen betekent de bovenste optie tijdens de conversatie Paragon, de laagste Renegade.
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2013 10:49 schreef The_Substitute het volgende:
Paragon = (over het algemeen) de rationele, diplomatieke oplossing
Renegade = (o.h.a.) de intimiderende, provocerende aanpak
Wat ze hier dus zeggen, al kan je ook in sommige conversaties Paragon en Renegade 'interrupts' doen in ME2 en ME3. Dan komt er in de hoek (linksonder voor Paragon, rechtsonder voor Renegade) een icoontje en dan kan je een actie doen (op de Xbox is het LT voor Paragon en RT voor Renegade) om het gesprek iets anders te laten verlopen en om een bonus te verdienen. Levert soms wel leuke en toffe acties op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130945460
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_130977006
Straks maar eens een DLC doen van ME3. Denk dat ik begin met Leviathan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130983121
Fuck it. Ik kan me niet meer beheersen en ga heel die reeks nog een keer spelen :s)

Wil toch nog een keer Tali of Garrus als LI hebben.

Alleen twijfel ik nog over 2 dingen;

Female of Male (Ik weet niet wat het is, maar ik krijg bij een vrouw nooit echt het idee dat ze echt goed leiding en commando's kan geven in een spel).

Wel of niet Mass Effect 1 spelen (heb al een paar keer Mass Effect 2 en 3 gespeeld en je merkt echt hoe beter die games spelen. Als ik wel Mass Effect 1 ga spelen, dan doe ik puur de main quest.

Ik ga wel gewoon als paragon, want denk toch dat ik het niet lang vol hou als ik als renegade ga spelen. Met Fallout merk ik dat ook bijvoorbeeld. Ik kan gewoon niet als slechterik spelen.
pi_130983199
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 13:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck it. Ik kan me niet meer beheersen en ga heel die reeks nog een keer spelen :s)

Wil toch nog een keer Tali of Garrus als LI hebben.

Alleen twijfel ik nog over 2 dingen;

Female of Male (Ik weet niet wat het is, maar ik krijg bij een vrouw nooit echt het idee dat ze echt goed leiding en commando's kan geven in een spel).

Wel of niet Mass Effect 1 spelen (heb al een paar keer Mass Effect 2 en 3 gespeeld en je merkt echt hoe beter die games spelen. Als ik wel Mass Effect 1 ga spelen, dan doe ik puur de main quest.

Ik ga wel gewoon als paragon, want denk toch dat ik het niet lang vol hou als ik als renegade ga spelen. Met Fallout merk ik dat ook bijvoorbeeld. Ik kan gewoon niet als slechterik spelen.
Je bent niet echt een slechterik als je Renegade doet. Je maakt gewoon keuzes die beter bij de situatie passen. Tijdens de missie van Zaeed heb ik ook iedereen in die raffinaderij laten omkomen omdat ik zijn loyaliteit belangrijker vond.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130983547
Zojuist begonnen aan het Mass Effect (2) avontuur.
Ik heb de auto-level-up op squad-only gezet, zodat ik mijn character zelf kan aanpassen (al begreep ik dat ik de auto-level-up ten allen tijden kan veranderen.

Nu sta ik voor de keus om als John Sheppard te spelen en dus automatisch in de Soldier class terecht kom, maar ik kan ook een eigen personage maken en daarbij een class kiezen.

Wat kan ik het beste doen, als ME newbie?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130983669
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist begonnen aan het Mass Effect (2) avontuur.
Ik heb de auto-level-up op squad-only gezet, zodat ik mijn character zelf kan aanpassen (al begreep ik dat ik de auto-level-up ten allen tijden kan veranderen.

Nu sta ik voor de keus om als John Sheppard te spelen en dus automatisch in de Soldier class terecht kom, maar ik kan ook een eigen personage maken en daarbij een class kiezen.

Wat kan ik het beste doen, als ME newbie?
Om te beginnen die auto level up uitschakelen. Je kunt zelf beter bepalen welke skills van je teammembers het beste aansluiten als support op jouw speelwijze. Tevens zelf iets kiezen, er wordt informatie gegeven over de verschillen tussen de classes. Ikzelf prefereet bijvoorbeeld adept zodat ik lekker met biotics kan smijten, en mooie combo's kan maken met de powers van squidmates..

quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 13:01 schreef Vault-Boy het volgende:

Female of Male (Ik weet niet wat het is, maar ik krijg bij een vrouw nooit echt het idee dat ze echt goed leiding en commando's kan geven in een spel).

Dan moet je eens kennismaken met mijn ruthless renegade fem shep, ook wel "Nazi bitch" genoemd door collega's ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_130983792
Duidelijk. Dus het is niet noodzakelijk om als beginneling eerst John Sheppard/soldier class te zijn?

Mocht ik voor een class gekozen hebben, kan ik die dan gewoon veranderen als ie me niet bevalt, of staat die keuze dan vast tijdens de playthrough?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130983897
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Duidelijk. Dus het is niet noodzakelijk om als beginneling eerst John Sheppard/soldier class te zijn?

Mocht ik voor een class gekozen hebben, kan ik die dan gewoon veranderen als ie me niet bevalt, of staat die keuze dan vast tijdens de playthrough?
Zeker niet noodzakelijk, in mijn ogen enorm saai zelfs om als soldier aan de slag te gaan. Een legendary persoon zoals shepard mag van mij dan ook behoorlijk wat biotic trekjes hebben, maakt het des te meer indrukwekkend.

De class die je hebt staat wel vast, pas als je je savegame importeert naar ME3 kun je een andere class koppelen aan de shepard die je in 2 gemaakt hebt. . In-game kun je dit niet meer aanpassen. Je kunt wel skills die je gelevelled hebt retrainen, en je bonus power (volgens mij alleen beschikbaar als je een save game importeert in ME2) veranderen. De class staat echter vast.

Heb je deel 1 überhaupt gespeeld?

-edit-

Nevermind, zie dat je op ps3 speelt. Wou je al wijzen op een pagina waar je savegames van deel 1 kunt downloaden zodat je die zou kunnen importeren in 2, maar dat is pc only.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_130983983
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist begonnen aan het Mass Effect (2) avontuur.
Ik heb de auto-level-up op squad-only gezet, zodat ik mijn character zelf kan aanpassen (al begreep ik dat ik de auto-level-up ten allen tijden kan veranderen.

Nu sta ik voor de keus om als John Sheppard te spelen en dus automatisch in de Soldier class terecht kom, maar ik kan ook een eigen personage maken en daarbij een class kiezen.

Wat kan ik het beste doen, als ME newbie?
  maandag 9 september 2013 @ 13:39:15 #185
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130984131
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:23 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dan moet je eens kennismaken met mijn ruthless renegade fem shep, ook wel "Nazi bitch" genoemd door collega's ;)
De vrouwelijke voice acting is inderdaad prima in orde.
Ok stelletje hokboeren
pi_130984140
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zeker niet noodzakelijk, in mijn ogen enorm saai zelfs om als soldier aan de slag te gaan. Een legendary persoon zoals shepard mag van mij dan ook behoorlijk wat biotic trekjes hebben, maakt het des te meer indrukwekkend.

De class die je hebt staat wel vast, pas als je je savegame importeert naar ME3 kun je een andere class koppelen aan de shepard die je in 2 gemaakt hebt. . In-game kun je dit niet meer aanpassen. Je kunt wel skills die je gelevelled hebt retrainen, en je bonus power (volgens mij alleen beschikbaar als je een save game importeert in ME2) veranderen. De class staat echter vast.

Heb je deel 1 überhaupt gespeeld?
Dan ga ik voor de Vanguard klasse, die had ik voordat ik begon sowieso al in mijn hoofd zitten na wat gekeken te hebben op internet.

Deel 1 heb ik nooit gespeeld. Is voor de PS3 alleen te krijgen als digitale download en in de Trilogy. Digitaal is voor mij geen optie, want ik wil mijn games persé fysiek hebben en de Trilogy is voor de PS3 vrijwel nergens meer te krijgen, tenzij voor meer dan 100 euro.
Te zijner tijd als de Trilogy 2e hands te koop is, koop ik hem wel, puur voor deel 1. Is dan meteen een goede reden om weer te gaan spelen ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130984194
Ik heb hem laatst ook nog eens helemaal van begin tot einde gespeeld met alle DLC, en ook echt alles gedaan in elke game.

Einde is een stuk beter geworden, beter gevoel over deze keer.
Geen referral hier.
pi_130984252
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:23 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Om te beginnen die auto level up uitschakelen. Je kunt zelf beter bepalen welke skills van je teammembers het beste aansluiten als support op jouw speelwijze. Tevens zelf iets kiezen, er wordt informatie gegeven over de verschillen tussen de classes. Ikzelf prefereet bijvoorbeeld adept zodat ik lekker met biotics kan smijten, en mooie combo's kan maken met de powers van squidmates..

[..]

Dan moet je eens kennismaken met mijn ruthless renegade fem shep, ook wel "Nazi bitch" genoemd door collega's ;)
Hahaha.

Ik wil het echt een keer gaan proberen om als bitch te gaan spelen. Lijkt me gewoon tof om al die keuzes en reacties te zien van al die mensen.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zeker niet noodzakelijk, in mijn ogen enorm saai zelfs om als soldier aan de slag te gaan. Een legendary persoon zoals shepard mag van mij dan ook behoorlijk wat biotic trekjes hebben, maakt het des te meer indrukwekkend.

De class die je hebt staat wel vast, pas als je je savegame importeert naar ME3 kun je een andere class koppelen aan de shepard die je in 2 gemaakt hebt. . In-game kun je dit niet meer aanpassen. Je kunt wel skills die je gelevelled hebt retrainen, en je bonus power (volgens mij alleen beschikbaar als je een save game importeert in ME2) veranderen. De class staat echter vast.

Heb je deel 1 überhaupt gespeeld?

-edit-

Nevermind, zie dat je op ps3 speelt. Wou je al wijzen op een pagina waar je savegames van deel 1 kunt downloaden zodat je die zou kunnen importeren in 2, maar dat is pc only.
Daar zit ik idd ook aan het denken. Mass Effect 1 is tof hoor als je het voor de eerste keer speelt, maar als je eenmaal die andere delen heb gespeeld. Dan merk je echt wel een heel groot verschil.

Misschien dat ik toch een save file download voor ME1, en dan toch meteen weer met Mass Effect 2 ga beginnen.
pi_130984296
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zat al te twijfelen of het met 1 of 2 p's was :)

Een van mijn favoriete series trouwens :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130990972
Gisteren trouwens de nieuwe Primarch binnen gehaald van de turians. Moet zeggen dat de omgevingen waar je in speelt nu wel veel indrukwekkender ogen dan wat ik me herinner, en wat ik vergelijk met ME2 en ME3. Op de achtergronden gebeurd een hoop en je hebt het gevoel dat je echt in een oorlogszone zit. Blijkbaar was ik het vergeten toen ik het voor de eerste keer speelde :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130995627
Ik denk dat ik, nu ik nog weinig uren gespeeld heb, toch maar overnieuw begin als Adept ipv Vanguard, ondanks dat Vanguard deels Adept is.

Van wat ik op youtube zie zijn de krachten van een pure Adept toch wel erg gaaf.

Hebben trouwens echt ál die gesprekken en jouw antwoorden daarin hun effecten op de rest van de game?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130995840
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat ik, nu ik nog weinig uren gespeeld heb, toch maar overnieuw begin als Adept ipv Vanguard, ondanks dat Vanguard deels Adept is.

Van wat ik op youtube zie zijn de krachten van een pure Adept toch wel erg gaaf.

Hebben trouwens echt ál die gesprekken en jouw antwoorden daarin hun effecten op de rest van de game?
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Vrijwel alle gesprekken hebben invloed op je paragon of renegade score, die score bepaalt of je bepaalde gesprekskeuzes of interrupts kunt maken. Veel keuzes die je maakt hebben wel hun invloed op de rest van de spellen, dus maak ze bewust ;) Maar die grote keuzes zal je dan ook wel doorhebben. En sommige ook niet :P
pi_130996519
Het zit toch verdomd goed in elkaar allemaal :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131001383
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
Het zit toch verdomd goed in elkaar allemaal :Y
Qua verhaal zeker wel, en de gameplay is ook goed. Nou zijn ze bezig met een nieuwe Mass Effect die ze niet ME4 noemen. Ik ben benieuwd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131011185
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
Het zit toch verdomd goed in elkaar allemaal :Y
Het verhaal is uitstekend ja.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Qua verhaal zeker wel, en de gameplay is ook goed. Nou zijn ze bezig met een nieuwe Mass Effect die ze niet ME4 noemen. Ik ben benieuwd.
Volgens mij gaat het wel ME4 heten hoor, maar alleen Shepard zit er niet meer in.

OT: Heb nu een keuze gemaakt en ga binnenkort toch als Femshep spelen. Lees en hoor toch hele goede verhalen over hoe goed die Femshep wel niet is qua voice acting.

Ga wel gewoon als paragon spelen, maar dan dit keer als Femshep die met Garrus romanced.
  dinsdag 10 september 2013 @ 07:34:53 #196
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131013445
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:26 schreef Vault-Boy het volgende:

OT: Heb nu een keuze gemaakt en ga binnenkort toch als Femshep spelen. Lees en hoor toch hele goede verhalen over hoe goed die Femshep wel niet is qua voice acting.
Moet je voor de grap eens kijken hoeveel titels de actrice op haar naam heeft staan: Jennifer Hale - IMDb

Zo deed ze bijvoorbeeld Dynaheir (Baldur's Gate) en Bastilla (KOTOR).
Ok stelletje hokboeren
pi_131013649
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:26 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Het verhaal is uitstekend ja.

[..]

Volgens mij gaat het wel ME4 heten hoor, maar alleen Shepard zit er niet meer in.

OT: Heb nu een keuze gemaakt en ga binnenkort toch als Femshep spelen. Lees en hoor toch hele goede verhalen over hoe goed die Femshep wel niet is qua voice acting.

Ga wel gewoon als paragon spelen, maar dan dit keer als Femshep die met Garrus romanced.
Garrus is cool.

Sowieso vind ik over het algemeen je squadmates een goede persoonlijkheid hebben. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131013737
Ik lees net dat 'ME4' gebruik gaat maken van de Frostbite 3 engine :9~

Hoewel ik pas 2 keer 3 uur heb gespeeld (eerst als Vanguard, en later opnieuw begonnen als Adept _O_ ), merk ik wel dat het idd een verslavende game is.

[ Bericht 1% gewijzigd door StateOfMind op 10-09-2013 08:35:43 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131013789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik lees net dat 'ME4' gebruik gaat maken van de Frostbite 3 engine :9~

Hoewel ik pas 2 keer 3 uur (eerst als Vanguard, en later opnieuw begonnen als Adept _O_ ), merk ik wel dat het idd een verslavende game is.
Goede keuze qua tech denk ik. Als je ziet wat ze uit de U3 hebben weten te persen is dat best indrukwekkend. Stiekem hoopte ik op de U4-engine, maar Frostbite 3 is een goede keuze :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131014470
Maakt het nog uit in welke volgorde je de missies, en de zijmissies, speelt?

Ik moet nou voor het eerst naar Omega Station, o.a. om mijn team samen te stellen, en de daaraan gekoppelde zij-missies (bijvoorbeeld voor Zaeed moet ik ook een missie uitvoeren).
Moet ik dan nadat ik Zaeed ontmoet heb, eest die missie spelen, of kan ik eerst alle teamleden recruteren en daarna de zijmissies doen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131014561
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik lees net dat 'ME4' gebruik gaat maken van de Frostbite 3 engine :9~

Hoewel ik pas 2 keer 3 uur heb gespeeld (eerst als Vanguard, en later opnieuw begonnen als Adept _O_ ), merk ik wel dat het idd een verslavende game is.
Adept ftw! En je kunt de missies spelen in de volgorde die je wilt, m.u.v. enkele critical missions (hoofdmissies).
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_131018906
De nieuwe GTA en Fifa komen eraan. Ik ga snel nog 1 playthrough maken. _O_
Young bloods everywhere....
pi_131019299
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
Maakt het nog uit in welke volgorde je de missies, en de zijmissies, speelt?

Ik moet nou voor het eerst naar Omega Station, o.a. om mijn team samen te stellen, en de daaraan gekoppelde zij-missies (bijvoorbeeld voor Zaeed moet ik ook een missie uitvoeren).
Moet ik dan nadat ik Zaeed ontmoet heb, eest die missie spelen, of kan ik eerst alle teamleden recruteren en daarna de zijmissies doen?
Tegen het einde van ME2 moet je wel alles gedaan hebben voordat je de endgame in gaat. Ik wil niet teveel spoilen maar als je te lang wacht tussen 2 missies waarvan de laatste de endgame is, zul je wel dingen missen of niet kunnen halen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131019775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tegen het einde van ME2 moet je wel alles gedaan hebben voordat je de endgame in gaat. Ik wil niet teveel spoilen maar als je te lang wacht tussen 2 missies waarvan de laatste de endgame is, zul je wel dingen missen of niet kunnen halen.
Ik denk dat ik de bijbehorende zij-missies (Mordin Solus -> zij missie: mercenaries, Zaeed -> zij missie: de planeet Zorya, e.d.) eerst maar speel, anders wordt het denk ik te onoverzichtelijk allemaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:03:01 #205
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131020117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de bijbehorende zij-missies (Mordin Solus -> zij missie: mercenaries, Zaeed -> zij missie: de planeet Zorya, e.d.) eerst maar speel, anders wordt het denk ik te onoverzichtelijk allemaal.
Als jij ons regelmatig op de hoogte houdt van je voortgang, dan zullen wij je wel vertellen wanneer je op het punt dreigt te komen waarvoor je alles side missions gedaan moet hebben (mits je geen opties uit wil sluiten).
Ok stelletje hokboeren
pi_131020680
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131022090
mag je hier ook klagen over Bioware/EA en "Mass Effect 4" (note the sarcasm) ?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 10 september 2013 @ 14:12:49 #208
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131022230
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef All-out het volgende:
mag je hier ook klagen over Bioware/EA en "Mass Effect 4" (note the sarcasm) ?
Ja, doe maar, ben wel benieuwd naar je klachten.
Ok stelletje hokboeren
pi_131023042
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:12 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ja, doe maar, ben wel benieuwd naar je klachten.
nou, mijn klacht is een beetje het standaard verhaal. ik vind dat ze met het einde van ME3 de hele serie verkracht hebben en ik ben bang (want ik zou het zonde vinden) dat ze dat met het volgende deel nog meer gaan doen.

sinds EA erbij betrokken is is de nadruk op actie en toegankelijkheid komen te liggen, en ik zou juist zo graag zien dat er bij een eventueel nieuwe serie weer net zo'n sterk verhaal als in deel 1 komt

dus..
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_131023333
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:35 schreef All-out het volgende:

[..]

nou, mijn klacht is een beetje het standaard verhaal. ik vind dat ze met het einde van ME3 de hele serie verkracht hebben en ik ben bang (want ik zou het zonde vinden) dat ze dat met het volgende deel nog meer gaan doen.

sinds EA erbij betrokken is is de nadruk op actie en toegankelijkheid komen te liggen, en ik zou juist zo graag zien dat er bij een eventueel nieuwe serie weer net zo'n sterk verhaal als in deel 1 komt

dus..
Ik was erg teleurgesteld in het einde in de eerste versie. Maar na alle DLC en de extended cut te hebben gespeeld kan ik er prima mee leven.

De Mass Relays zijn er nog, Reapers dood, herstel heeft plaatsgevonden.
Geen referral hier.
pi_131024197
Gaan we weer over het einde.

Echt hoelang gaan mensen nog klagen over dat einde. Op YouTube is dat ook bij elke video van Mass Effect het geval. We zijn nu al 1,5 jaar verder en nog steeds klagen mensen erover. Get over it :O
pi_131025116
quote:
Kunnen het nog makkelijker maken. Zodra er een melding komt over een zogenaamd IFF (wordt in-game wel uitgelegd) dan dien je die missie NIET te starten totdat je alle andere openstaande gedaan hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_131027109
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Gaan we weer over het einde.

Echt hoelang gaan mensen nog klagen over dat einde. Op YouTube is dat ook bij elke video van Mass Effect het geval. We zijn nu al 1,5 jaar verder en nog steeds klagen mensen erover. Get over it :O
Het einde blijft kut.
Burning bridges gives you so much more
pi_131028235
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:03 schreef padlarf het volgende:

[..]

Als jij ons regelmatig op de hoogte houdt van je voortgang, dan zullen wij je wel vertellen wanneer je op het punt dreigt te komen waarvoor je alles side missions gedaan moet hebben (mits je geen opties uit wil sluiten).
Precies dat. Maar wat wel goed is om te doen is om ze snel mogelijk de loyalty missions te doen. Niet alleen zijn het op zich best toffe missies, maar dan hoef je je over die squad member al geen zorgen meer te maken. Je komt er vaak achter wanneer iemand zover is als je met Kelly Chambers praat. Zij zegt dan iets van: "Grunt is doing this/Tali is looking upset" of iets in die strekking, zodat je er meteen mee kunt beginnen.

Houd ons op de hoogte!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:20:29 #215
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131028287
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Gaan we weer over het einde.

Echt hoelang gaan mensen nog klagen over dat einde. Op YouTube is dat ook bij elke video van Mass Effect het geval. We zijn nu al 1,5 jaar verder en nog steeds klagen mensen erover. Get over it :O
Ik heb ook veel mensen gezien die bij nader inzien toch wel tevreden waren met het einde, vooral na de EC.

Maar goed, die worden door het eeuwige geschreeuw makkelijk naar de achtergrond verdrongen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131028908
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Gaan we weer over het einde.

Echt hoelang gaan mensen nog klagen over dat einde. Op YouTube is dat ook bij elke video van Mass Effect het geval. We zijn nu al 1,5 jaar verder en nog steeds klagen mensen erover. Get over it :O
Het einde blijft dan ook kut. Ook met de EC is het kut. De developers zeiden zelf dat het niet keuze A, B of C zou zijn. Is het ook niet, het is alleen maar blauw, groen en rood.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:42:29 #217
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131029027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het einde blijft dan ook kut. Ook met de EC is het kut. De developers zeiden zelf dat het niet keuze A, B of C zou zijn. Is het ook niet, het is alleen maar blauw, groen en rood.
Exhibit A.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131029037
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Exhibit A.
En waarom zou het goed zijn dan?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131029138
Dat hele gezeur om het einde heb ik ook nooit begrepen. Het originele einde was mager, maar hoe sommige mensen doen alsof bioware hun bloedeigen moeder recht voor hun ogen heeft verkracht. :')

Met de EC is het gewoon prima.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:46:30 #220
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131029172
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En waarom zou het goed zijn dan?
Octopussen hebben drie harten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:49:18 #221
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131029271
Wat DeeCruise zegt, zo simpel is het.

En weer einde-gezever... c_/
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef Gatenkaas het volgende:
Het einde blijft kut.
Elaborate.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:01:43 #222
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_131029693
Vond het einde wat teleurstellend, ook met de extended cut. Maar vond het verder wel prima. Heb enorm genoten van alle drie de games (En doe dat nog steeds), een wat minder awesome einde doet daar voor mij niets aan af. :)
You know, I've learned something today
pi_131029803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:01 schreef ImMaxa het volgende:
Vond het einde wat teleurstellend, ook met de extended cut. Maar vond het verder wel prima. Heb enorm genoten van alle drie de games (En doe dat nog steeds), een wat minder awesome einde doet daar voor mij niets aan af. :)
Het enige juiste antwoord.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131032557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:41 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Kunnen het nog makkelijker maken. Zodra er een melding komt over een zogenaamd IFF (wordt in-game wel uitgelegd) dan dien je die missie NIET te starten totdat je alle andere openstaande gedaan hebt.
Duidelijk ^O^

Voorlopig is dat nog lang niet aan de orde.

Heb vanmiddag Zaeed ontmoet en gerecruteerd en meteen daarna zijn zij-missie, Vido doden op de planeet Zorya, gespeeld zodat hij nu loyal is.
Ik ben momenteel weer terug op Omega Station, op zoek naar doctor Mordin Solus in de slums.

Die unexplored planeten her en der, hebben die ook nog een functie?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131032744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Duidelijk ^O^

Voorlopig is dat nog lang niet aan de orde.

Heb vanmiddag Zaeed ontmoet en gerecruteerd en meteen daarna zijn zij-missie, Vido doden op de planeet Zorya, gespeeld zodat hij nu loyal is.
Ik ben momenteel weer terug op Omega Station, op zoek naar doctor Mordin Solus in de slums.

Die unexplored planeten her en der, hebben die ook nog een functie?
Extra mineralen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 10 september 2013 @ 19:28:47 #226
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131032772
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
Het enige juiste antwoord.
Je mag 't Bioware best aanrekenen dat in ME3...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_131032792
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Duidelijk ^O^

Voorlopig is dat nog lang niet aan de orde.

Heb vanmiddag Zaeed ontmoet en gerecruteerd en meteen daarna zijn zij-missie, Vido doden op de planeet Zorya, gespeeld zodat hij nu loyal is.
Ik ben momenteel weer terug op Omega Station, op zoek naar doctor Mordin Solus in de slums.

Die unexplored planeten her en der, hebben die ook nog een functie?
Resources voor upgrades.

En als je alle upgrades wilt dan zul je er best wat moeten scannen en proben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 10 september 2013 @ 19:31:29 #228
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131032935
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Die unexplored planeten her en der, hebben die ook nog een functie?
Naast de minerals ook nog bepaalde verborgen sidequests.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_131040271
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Naast de minerals ook nog bepaalde verborgen sidequests.
Mijn geheugen is wat roestig m.b.t. deel 2, maar was dat niet alleen bij deel 3 zo?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_131041308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mijn geheugen is wat roestig m.b.t. deel 2, maar was dat niet alleen bij deel 3 zo?
Nee, ook in deel 2. Als je de scanner aangooide en je hoorde EDI zeggen dat ze iets gevonden had, dan kreeg je een wijzertje in de scanner. Volgde je die naar een witte stip dan vond je iets of kon je daar landen voor een sidequest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games dinsdag 10 september 2013 @ 21:43:42 #231
206706 crew  Racerblade
pi_131041422
Maar die quests kon je ook krijgen door data uit de hoofdmissies te vinden, geloof ik. En een hoop zijn 'follow-up' quests. Kan je nauwelijk verborgen noemen.
pi_131041440
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, ook in deel 2. Als je de scanner aangooide en je hoorde EDI zeggen dat ze iets gevonden had, dan kreeg je een wijzertje in de scanner. Volgde je die naar een witte stip dan vond je iets of kon je daar landen voor een sidequest.
Nu je het zegt, maar waren dat niet alleen maar hammerhead quests?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_131041741
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Racerblade het volgende:
Maar die quests kon je ook krijgen door data uit de hoofdmissies te vinden, geloof ik. En een hoop zijn 'follow-up' quests. Kan je nauwelijk verborgen noemen.
Klopt ook, maar soms als je lukraak aan het scannen was dan kon je wel eens iets vinden zonder die data eerst elders te vinden. Althans, dat staat me bij nu ik ME2 heb uitgespeeld kortgeleden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:44 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nu je het zegt, maar waren dat niet alleen maar hammerhead quests?
Die vallen daar ook onder, al kon je dan meteen landen met dat ding zonder eerst de scanner te pakken. Voor de rest moest je eerst scannen en dan kreeg je een on-foot missie als ik me niet vergis.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131046009
Wat zijn hammerhead quests?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games dinsdag 10 september 2013 @ 23:11:24 #235
206706 crew  Racerblade
pi_131046313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zijn hammerhead quests?
Een gratis DLC die je krijgt bij het Cerberus Network. Is de vervanger van de Mako in ME1, ofwel het voertuig dat je gebruikt bij het verkennen van nieuwe planeten. (hoewel je hem in ME2 nauwelijks gebruikt)
pi_131047069
Die moet ik dan nog tegenkomen in het spel.

Voor vandaag is het wel mooi geweest. Ik heb nu Zaeed, Mordin Solus en Garrus (baas _O_ ) al in mijn team zitten, de FBA couplings gekocht en afgegeven, heb Aria een pad gegeven waarop staat dat ze achter haar aan zitten, heb wat planeten gescand en geprobed en ik ben zojuist bij het wrakstuk van de 1e Normandy geland.

Verslavend :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131049876
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:34 schreef StateOfMind het volgende:
Die moet ik dan nog tegenkomen in het spel.

Voor vandaag is het wel mooi geweest. Ik heb nu Zaeed, Mordin Solus en Garrus (baas _O_ ) al in mijn team zitten, de FBA couplings gekocht en afgegeven, heb Aria een pad gegeven waarop staat dat ze achter haar aan zitten, heb wat planeten gescand en geprobed en ik ben zojuist bij het wrakstuk van de 1e Normandy geland.

Verslavend :@
Normandy Crash Site is een best goede toevoeging.

En je hebt nog maar net het puntje van de ijsberg gehad ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131050338
Dit lijkt me echt zo'n game waarbij je baalt als de aftiteling in beeld komt. En dat heb ik maar met weinig games.

Gisteren liep ik in de Lower Afterlife (best lekkere muziek daar) en ik zag bij toeval dat je de barkeeper aan kon spreken. Dus voor de gein een drankje besteld, dondert Shepard in mekaar _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131053432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n game waarbij je baalt als de aftiteling in beeld komt. En dat heb ik maar met weinig games.

Gisteren liep ik in de Lower Afterlife (best lekkere muziek daar) en ik zag bij toeval dat je de barkeeper aan kon spreken. Dus voor de gein een drankje besteld, dondert Shepard in mekaar _O-
Ik zou dat niet pikken als ik jou was ;) En inderdaad, nu heb jij deel 1 nog niet eens gespeeld. Als je de volledige trilogie hebt gehad en je bent bij het einde van deel 3 dan weet je ook ff niet meer hoe je het hebt.. Epic trilogie!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_131055543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n game waarbij je baalt als de aftiteling in beeld komt. En dat heb ik maar met weinig games.

Gisteren liep ik in de Lower Afterlife (best lekkere muziek daar) en ik zag bij toeval dat je de barkeeper aan kon spreken. Dus voor de gein een drankje besteld, dondert Shepard in mekaar _O-
Aria _O_ (voice-actor is trouwens Carrie-Ann Moss, jeweetwel, Trinity uit de Matrix :P )

pi_131064657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:05 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik zou dat niet pikken als ik jou was ;) En inderdaad, nu heb jij deel 1 nog niet eens gespeeld. Als je de volledige trilogie hebt gehad en je bent bij het einde van deel 3 dan weet je ook ff niet meer hoe je het hebt.. Epic trilogie!
Ik ben later verhaal wezen halen. En ik ga deel 1 downloaden uit de Playstation Store heb ik besloten.
Ik wil mijn games persé fysiek hebben, voor in mijn gamecollectie, maar ik ga hier een uitzondering op maken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131065367
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik ben later verhaal wezen halen. En ik ga deel 1 downloaden uit de Playstation Store heb ik besloten.
Ik wil mijn games persé fysiek hebben, voor in mijn gamecollectie, maar ik ga hier een uitzondering op maken.
In dat geval zou ik zelfs willen zeggen om met 1 te beginnen, vooral voor je eerste playthrough. Houdt er wel rekening mee dat de gameplay enorm verschilt, en in deel 1 nogal stroef is. Het verhaal (rpg gedeelte) is echter wel beter uitgewerkt..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_131065904
Ik ga nu gewoon verder met 2 en 3, daarna heb ik nog wat andere games liggen die nog gespeeld moeten worden, en daarna begin ik wel overnieuw met een nieuwe playthrough te beginnen met deel 1.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131073833
Hmm, Zaeed's loyalty staat op loyal na zijn zijmissie. Maar hoe krijg ik de loyalty van Garrus, Mordin Solus, Miranda, Jacob en Jack ( _O_ maar ik vertrouw haar niet) ook op loyal? Zij staan nu op normal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131074015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef StateOfMind het volgende:
Hmm, Zaeed's loyalty staat op loyal na zijn zijmissie. Maar hoe krijg ik de loyalty van Garrus, Mordin Solus, Miranda, Jacob en Jack ( _O_ maar ik vertrouw haar niet) ook op loyal? Zij staan nu op normal.
Kelly zal op een bepaald punt zeggen dat de characters je willen spreken (volgens mij moet je eerst met ze gepraat hebben maar weet ik niet zeker). Als je dan met ze praat kan je de loyalty missies doen.

Jack is een squadmate, die doet niks geks en is zelfs te romancen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131079721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kelly zal op een bepaald punt zeggen dat de characters je willen spreken (volgens mij moet je eerst met ze gepraat hebben maar weet ik niet zeker). Als je dan met ze praat kan je de loyalty missies doen.

Jack is een squadmate, die doet niks geks en is zelfs te romancen :P
Volgens mij heb ik gisteren Garrus wel gesproken op het Crew deck, maar niet via Kelly maar gewoon zelf.
Wel sprak hij op een gegeven moment over Sidonis, maar dat heb ik per ongeluk afgekapt.
Heb ik dit nu verknalt of komt die Sidonis zijmissie sowieso nog terug?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131085494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik gisteren Garrus wel gesproken op het Crew deck, maar niet via Kelly maar gewoon zelf.
Wel sprak hij op een gegeven moment over Sidonis, maar dat heb ik per ongeluk afgekapt.
Heb ik dit nu verknalt of komt die Sidonis zijmissie sowieso nog terug?
Durf ik niet te zeggen maar Sidonis is wel zijn loyalty mission. Voor de zekerheid zou ik een eerdere save laden als je die hebt. Sowieso luister ik altijd naar wat ze te vertellen hebben, en je kan ook direct met ze praten in plaats van eerst bij Kelly poolshoogte te nemen. Ik maak er wel gebruik van, omdat je toch veel op de CIC bent en ze naast je staat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games donderdag 12 september 2013 @ 08:06:05 #248
206706 crew  Racerblade
pi_131085548
Uiteindelijk spreekt all es wel voor zich. Het lijkt mij juist leuker om dat soort dingen zelf achter te komen. :)
pi_131085575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef Racerblade het volgende:
Uiteindelijk spreekt all es wel voor zich. Het lijkt mij juist leuker om dat soort dingen zelf achter te komen. :)
Dat is de charme van dit genre inderdaad. Vooral in ME1 kon je lukraak planeten af om te kijken waar je kon landen, en je vond dan altijd wel iets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131094497
Kut, kom ik net terug van de Warlord Okeer missie. Kom ik terug op het schip, krijg ik te horen dat de Illusive Man me wil spreken. Prima. Ga ik automatisch door naar de Horizon missie. Ook prima.
Lees ik dat je daarna niet meer terug kunt. En ik moest de Grunt nog wakker maken, de Master Thief en de Citadel doen en nog wat assignments en explorations :(

Gelukkig had ik nog een savegame van de Warlord Okeer missie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 september 2013 @ 14:42:48 #251
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131094898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:29 schreef StateOfMind het volgende:
Kut, kom ik net terug van de Warlord Okeer missie. Kom ik terug op het schip, krijg ik te horen dat de Illusive Man me wil spreken. Prima. Ga ik automatisch door naar de Horizon missie. Ook prima.
Lees ik dat je daarna niet meer terug kunt. En ik moest de Grunt nog wakker maken, de Master Thief en de Citadel doen en nog wat assignments en explorations :(

Gelukkig had ik nog een savegame van de Warlord Okeer missie.
Je had gewoon door kunnen spelen. Die Horizonquest start automatisch nadat je in het eerste gedeelte alle potentiele teamleden (Mordin, Garrus, Grunt, Jack, Zaeed) hebt gevonden. M.u.v. de dlc (Kasumi, Overlord), die kan je ook erna nog doen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_131095663
quote:
3s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:42 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Je had gewoon door kunnen spelen. Die Horizonquest start automatisch nadat je in het eerste gedeelte alle potentiele teamleden (Mordin, Garrus, Grunt, Jack, Zaeed) hebt gevonden. M.u.v. de dlc (Kasumi, Overlord), die kan je ook erna nog doen.
Daar ben ik ondertussen ook achtergekomen. Ik dacht dan ga ik eerst naar de Galaxy Map voor de rest, maar dat wordt dus geweigerd. Maar ik heb nu iig Grunt geactiveerd, dat had ik hiervoor nog niet.

Maar wat een game _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131096855
quote:
11s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Maar wat een game _O_
En je bent net pas begonnen, nog zoveel epic momenten die gaan komen :)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_131097862
quote:
11s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Daar ben ik ondertussen ook achtergekomen. Ik dacht dan ga ik eerst naar de Galaxy Map voor de rest, maar dat wordt dus geweigerd. Maar ik heb nu iig Grunt geactiveerd, dat had ik hiervoor nog niet.

Maar wat een game _O_
Precies, er komt nog veel meer.

Alleen als je dit al episch vind, wacht maar tot je sommige omgevingen in ME3 ziet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131130527
Na de Horizon missie kon ik elk teamlid spreken en hun zij missies zijn nu allemaal beschikbaar, en er zijn wat extra teamleden beschikbaar gekomen, maar die zij missies, en die nieuwe teamleden wachten nog maar even.
Gisteren de Firewalker missies gespeeld, met de Hammerhead, en ik ben nu bezig met de Overlord missies. Ik zit nu in Atlas Station in die virtuele omgeving ( _O_ _O_ _O_ ).

Hierna ga ik eerst maar eens flink wat planeten exploreren voor upgrades. Platinum en Iridium en Paladium daar breek je je nek over, alleen Element Zero is erg schaars.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:57:59 #256
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131131006
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Hierna ga ik eerst maar eens flink wat planeten exploreren voor upgrades. Platinum en Iridium en Paladium daar breek je je nek over, alleen Element Zero is erg schaars.
Niet om zout in de wond te strooien, maar als je met ME1 was begonnen, had je aan het begin van ME2 bonus-minerals gekregen. Met meer eezo dan je nodig hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_131131008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Na de Horizon missie kon ik elk teamlid spreken en hun zij missies zijn nu allemaal beschikbaar, en er zijn wat extra teamleden beschikbaar gekomen, maar die zij missies, en die nieuwe teamleden wachten nog maar even.
Gisteren de Firewalker missies gespeeld, met de Hammerhead, en ik ben nu bezig met de Overlord missies. Ik zit nu in Atlas Station in die virtuele omgeving ( _O_ _O_ _O_ ).

Hierna ga ik eerst maar eens flink wat planeten exploreren voor upgrades. Platinum en Iridium en Paladium daar breek je je nek over, alleen Element Zero is erg schaars.
Element Zero is inderdaad erg schaars, maar je hebt niet zo heel veel nodig om de upgrades daarvan te researchen.

Project Overlord is een goede DLC, maar wacht maar tot je Lair of the Shadow Broker gedaan hebt. Dat is de beste.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 13 september 2013 @ 16:15:52 #258
206706 crew  Racerblade
pi_131131741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Element Zero is inderdaad erg schaars, maar je hebt niet zo heel veel nodig om de upgrades daarvan te researchen.

Project Overlord is een goede DLC, maar wacht maar tot je Lair of the Shadow Broker gedaan hebt. Dat is de beste.
Kan me voorstellen dat die DLC veel minder leuk is als je ME1 niet gespeeld hebt. Zitten leuke referenties naar het eerste deel tussen (omni-gel :')) en de mysterie over de Shadow Broker komt in het eerste deel wat mij betreft veel beter over dan in deel 2.

Tevens vond ik Overlord sowieso beter.
pi_131137791
Shadow Broker is idd echt _O_ Beste serieuze DLC imo :) (ja Citadel is beter maar niet qua verhaal enzo). Shadow Broker komt chronologisch trouwens na ME2, geloof ik. Dus ME2 > Shadow Broker > Arrival.
pi_131137837
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:19 schreef MAHL het volgende:
Shadow Broker is idd echt _O_ Beste serieuze DLC imo :) (ja Citadel is beter maar niet qua verhaal enzo). Shadow Broker komt chronologisch trouwens na ME2, geloof ik. Dus ME2 > Shadow Broker > Arrival.
Arrival was nog best te pruimen vond ik. Helaas was het een solo actie maar qua verhaal was het een mooie inleiding voor ME3. Had meer impact op me dan ik had verwacht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131143139
Daarstraks even een uurtje wat planeten gescand, toch nog ruim 30.000 element zero gevonden (en heel veel andere).
Morgen eerst maar eens naar de Citadel om Kasumi te recruteren. Dan kan ik mooi meteen de Garrus loyalty missie doen, die is daar ook. En de fles drinken voor de dokter en de lijst van de sergeant moeten ook daar afgehandeld worden.

Maar nu eerst Stargate SG1 op SyFy.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131159413
Druk bezig in ME3 op dit moment. Doe nu zoveel mogelijk sidequests voordat ik verder ga met het hoofdverhaal. Gaat goed, krijg steeds wat meer War Assets :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131174329
Ik had eigenlijk vandaag verder willen spelen, maar er zijn vanmiddag en vanavond al de nodige alcoholische versnaperingen naar binnen gegaan en dat is doorgaans geen enkel beletsel om te gamen, maar voor ME is dat toch zonde vind ik. ME is echt een game die je bij je strot grijpt en die je moet ondergaan en op je in moet laten werken, en dat gaat nuchter toch beter.

Ik game al sinds de tijd van de Commodore 64 en de Amiga 500 ( _O_ _O_ _O_ ) en heb zo'n beetje alles al wel gezien op het gebied van (de ontwikkeling van) games, computers en consoles (persoonlijk zweer ik bij een console ipv een pc),
Maar het gevoel wat ik bij Mass Effect heb, is uniek vind ik persoonlijk. Het grijpt je bij de keel en het laat je niet meer los, terwijl het uiteindelijk toch maar een spelletje is. Heel apart :Y

Proost verders :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131175140
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had eigenlijk vandaag verder willen spelen, maar er zijn vanmiddag en vanavond al de nodige alcoholische versnaperingen naar binnen gegaan en dat is doorgaans geen enkel beletsel om te gamen, maar voor ME is dat toch zonde vind ik. ME is echt een game die je bij je strot grijpt en die je moet ondergaan en op je in moet laten werken, en dat gaat nuchter toch beter.

Ik game al sinds de tijd van de Commodore 64 en de Amiga 500 ( _O_ _O_ _O_ ) en heb zo'n beetje alles al wel gezien op het gebied van (de ontwikkeling van) games, computers en consoles (persoonlijk zweer ik bij een console ipv een pc),
Maar het gevoel wat ik bij Mass Effect heb, is uniek vind ik persoonlijk. Het grijpt je bij de keel en het laat je niet meer los, terwijl het uiteindelijk toch maar een spelletje is. Heel apart :Y

Proost verders :9
Wacht maar tot je bij Mass Effect 3 bent, en ook nog het einde en The Citadel DLC.

Ik ben niet iemand die gaat huilen om een game (zoals ik vaak zie bij YouTube comments :') ), maar toch grijpen sommige momenten me best wel aan. Zeker als je het einde nadert ;( Komt ook wel mede door die goede muziek, maar toch wordt het ook mooi in beeld gebracht.

Ik mis je Liara en Garrus ;(

Binnenkort weer eens beginnen, maar ja GTA V staat ook al weer voor de deur.
pi_131175347
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:38 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wacht maar tot je bij Mass Effect 3 bent, en ook nog het einde en The Citadel DLC.

Ik ben niet iemand die gaat huilen om een game (zoals ik vaak zie bij YouTube comments :') ), maar toch grijpen sommige momenten me best wel aan. Zeker als je het einde nadert ;( Komt ook wel mede door die goede muziek, maar toch wordt het ook mooi in beeld gebracht.

Ik mis je Liara en Garrus ;(

Binnenkort weer eens beginnen, maar ja GTA V staat ook al weer voor de deur.
Garrus, Thane en Mordin vind ik met recht een paar van de beste personages in de game. Die gesprekken met Mordin in ME2 :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131176602
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:38 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wacht maar tot je bij Mass Effect 3 bent, en ook nog het einde en The Citadel DLC.

Ik ben niet iemand die gaat huilen om een game (zoals ik vaak zie bij YouTube comments :') ), maar toch grijpen sommige momenten me best wel aan. Zeker als je het einde nadert ;( Komt ook wel mede door die goede muziek, maar toch wordt het ook mooi in beeld gebracht.

Ik mis je Liara en Garrus ;(

Binnenkort weer eens beginnen, maar ja GTA V staat ook al weer voor de deur.
Ben gisteren aangekomen bij de Citadel. Voor de Kasumi missie, de Garrus loyalty missie en nog wat Normandy dingetjes (drinken voor de dokter en een lijst voor de sergeant), dus ik ben benieuwd.

Omdat ik nooit echt into RPG was, heb ik echt pas recentelijk besloten om de Mass Effect een kans te geven (deel 2 en 3 zijn immers voor 2 tientjes per stuk te koop) en ik was al vrij snel verkocht. De games zitten gewoon zo ontzettend goed in elkaar qua alles. En vooral de sfeer.

Ik had van tevoren natuurlijk de verhalen gehoord en gelezen dat de game een verpletterende indruk op je maakt en dat je echt mee gaat leven en er echt in gezogen wordt en zo. Ik had zo iets van 'yeah, sure :'). Het is gewoon een spelletje zoals alle andere'; ik ben een ouwe lul en je maakt mij de pis niet meer lauw. Maar verrek, het was echt zo. Erg knap en diep respect voor Bioware dat ze dit zo voor elkaar hebben gekregen _O_

En ik was bezig met Kelly te romancen, las ik toevallig op internet dat dat weinig effect heeft in de game :( Nou ja, dan wacht ik wel totdat ik Liara en Tali gerecruteerd heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131179752
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ben gisteren aangekomen bij de Citadel. Voor de Kasumi missie, de Garrus loyalty missie en nog wat Normandy dingetjes (drinken voor de dokter en een lijst voor de sergeant), dus ik ben benieuwd.

Omdat ik nooit echt into RPG was, heb ik echt pas recentelijk besloten om de Mass Effect een kans te geven (deel 2 en 3 zijn immers voor 2 tientjes per stuk te koop) en ik was al vrij snel verkocht. De games zitten gewoon zo ontzettend goed in elkaar qua alles. En vooral de sfeer.

Ik had van tevoren natuurlijk de verhalen gehoord en gelezen dat de game een verpletterende indruk op je maakt en dat je echt mee gaat leven en er echt in gezogen wordt en zo. Ik had zo iets van 'yeah, sure :'). Het is gewoon een spelletje zoals alle andere'; ik ben een ouwe lul en je maakt mij de pis niet meer lauw. Maar verrek, het was echt zo. Erg knap en diep respect voor Bioware dat ze dit zo voor elkaar hebben gekregen _O_

En ik was bezig met Kelly te romancen, las ik toevallig op internet dat dat weinig effect heeft in de game :( Nou ja, dan wacht ik wel totdat ik Liara en Tali gerecruteerd heb.
Heb je KotOR wel eens gespeeld? ;)
pi_131183224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ben gisteren aangekomen bij de Citadel. Voor de Kasumi missie, de Garrus loyalty missie en nog wat Normandy dingetjes (drinken voor de dokter en een lijst voor de sergeant), dus ik ben benieuwd.

Omdat ik nooit echt into RPG was, heb ik echt pas recentelijk besloten om de Mass Effect een kans te geven (deel 2 en 3 zijn immers voor 2 tientjes per stuk te koop) en ik was al vrij snel verkocht. De games zitten gewoon zo ontzettend goed in elkaar qua alles. En vooral de sfeer.

Ik had van tevoren natuurlijk de verhalen gehoord en gelezen dat de game een verpletterende indruk op je maakt en dat je echt mee gaat leven en er echt in gezogen wordt en zo. Ik had zo iets van 'yeah, sure :'). Het is gewoon een spelletje zoals alle andere'; ik ben een ouwe lul en je maakt mij de pis niet meer lauw. Maar verrek, het was echt zo. Erg knap en diep respect voor Bioware dat ze dit zo voor elkaar hebben gekregen _O_

En ik was bezig met Kelly te romancen, las ik toevallig op internet dat dat weinig effect heeft in de game :( Nou ja, dan wacht ik wel totdat ik Liara en Tali gerecruteerd heb.
Kelly is een vluggertje zeg maar. Geeft je ook geen achievement.

BioWare maakt goede games. Probeer Dragon Age: Origins maar eens, die is ook erg goed. Over deel 2 zijn de meningen verdeeld. Maar daar gaat het topic niet over ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131287739
Ben begonnen met de Leviathan DLC. Wat is dat begin creepy zeg :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131290315
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:38 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wacht maar tot je bij Mass Effect 3 bent, en ook nog het einde en The Citadel DLC.

Ik ben niet iemand die gaat huilen om een game (zoals ik vaak zie bij YouTube comments :') ), maar toch grijpen sommige momenten me best wel aan. Zeker als je het einde nadert ;( Komt ook wel mede door die goede muziek, maar toch wordt het ook mooi in beeld gebracht.

Ik mis je Liara en Garrus ;(

Binnenkort weer eens beginnen, maar ja GTA V staat ook al weer voor de deur.
3 weet ook wel heel goed gebruik ervan te maken dat je gehecht ben aan je crew van ME2. Die Mordin missie aan het begin van de game ;)
pi_131314115
Heb er nu een kleine 40 uur op zitten.

Ik moet tot nu toe alleen nog de IFF missie doen, en The Justicar en de Assassin recruteren (en waarschijnlijk hun loyalty missies). Daarnaast, ook op de planeet Illium, moet ik ook nog Liara contacteren én de Shadowbroker missie spelen.

Verder heb ik élke planeet in elk cluster gescand, en elke Anomaly/N7-assignment gespeeld, behalve die uit het cluster van de IFF missie.
En zojuist na het afronden van zo'n Anomaly/N7-assignment kwam er een volledig nieuw cluster vrij _O-

Ik ben er alleen nog niet uit of ik Miranda of Tali zal romancen. Alletwee zal er wel niet inzitten :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131314491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:45 schreef StateOfMind het volgende:

Ik ben er alleen nog niet uit of ik Miranda of Tali zal romancen. Alletwee zal er wel niet inzitten :9
Miranda. Yvonne Strahovski, need I say more? :9

  woensdag 18 september 2013 @ 15:05:21 #273
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131314618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:45 schreef StateOfMind het volgende:
Verder heb ik élke planeet in elk cluster gescand
:P

Dit hebben de meesten gedaan in de eerste playthrough, maar het is verre van nodig.
Tip voor de volgende keer: alleen de planeten scannen waar je moet zijn voor loyalty- en anomaly-missies, dan heb je meer dan genoeg en blijft het te doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:00 schreef MAHL het volgende:
Miranda. Yvonne Strahovski, need I say more? :9


Ja, graag.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_131314776
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:05 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

:P

Dit hebben de meesten gedaan in de eerste playthrough, maar het is verre van nodig.
Tip voor de volgende keer: alleen de planeten scannen waar je moet zijn voor loyalty- en anomaly-missies, dan heb je meer dan genoeg en blijft het te doen.

[..]

[ afbeelding ]

Ja, graag.
Bij mij deed plaatje het wel :{ Maar komt-ie-dan:

  woensdag 18 september 2013 @ 15:53:26 #275
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131316107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:45 schreef StateOfMind het volgende:
Heb er nu een kleine 40 uur op zitten.

Ik moet tot nu toe alleen nog de IFF missie doen, en The Justicar en de Assassin recruteren (en waarschijnlijk hun loyalty missies). Daarnaast, ook op de planeet Illium, moet ik ook nog Liara contacteren én de Shadowbroker missie spelen.

Verder heb ik élke planeet in elk cluster gescand, en elke Anomaly/N7-assignment gespeeld, behalve die uit het cluster van de IFF missie.
En zojuist na het afronden van zo'n Anomaly/N7-assignment kwam er een volledig nieuw cluster vrij _O-

Ik ben er alleen nog niet uit of ik Miranda of Tali zal romancen. Alletwee zal er wel niet inzitten :9
Onthouden he, niet de IFF gaan halen voor je de rest hebt gedaan
Ok stelletje hokboeren
pi_131316126
Ik zie net dat Jack's loyalty opeens weer op normal staat :?
Vreemd, want ze was eerst wel loyal.

Of zou dat te maken hebben dat ik Miranda's kant koos teon ze onderling ruzie hadden?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131316986
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:53 schreef padlarf het volgende:

[..]

Onthouden he, niet de IFF gaan halen voor je de rest hebt gedaan
Dat had ik nog onthouden ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131317004
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:53 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie net dat Jack's loyalty opeens weer op normal staat :?
Vreemd, want ze was eerst wel loyal.

Of zou dat te maken hebben dat ik Miranda's kant koos teon ze onderling ruzie hadden?
Dat is idd het probleem, als je paragon/renegade score hoog genoeg is kan je haar weer loyal maken volgens mij. Moet je met haar gaan praten en dan kan je haar overtuigen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  woensdag 18 september 2013 @ 16:20:50 #279
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131317067
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:53 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie net dat Jack's loyalty opeens weer op normal staat :?
Vreemd, want ze was eerst wel loyal.

Of zou dat te maken hebben dat ik Miranda's kant koos teon ze onderling ruzie hadden?
Dat is inderdaad de reden. Als je genoeg paragon of renegade punten had, dan kon je in dat gesprek een blauwe of een rode optie kiezen. In dat geval had je ze allebei loyal gehouden.

Maar volgens mij gaat niemands eerste playthrough perfect :)
Ok stelletje hokboeren
pi_131317599
Ik zal eens een hartig woordje met haar gaan spreken :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131318569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:20 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de reden. Als je genoeg paragon of renegade punten had, dan kon je in dat gesprek een blauwe of een rode optie kiezen. In dat geval had je ze allebei loyal gehouden.

Maar volgens mij gaat niemands eerste playthrough perfect :)
De mijne ook niet, maar ik wilde per sé zo goed mogelijk mijn best doen. Resultaat was een hoop saves op, naar ik dacht, kritieke punten :')

Al ging het uiteindelijk helemaal goed :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131319095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:20 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de reden. Als je genoeg paragon of renegade punten had, dan kon je in dat gesprek een blauwe of een rode optie kiezen. In dat geval had je ze allebei loyal gehouden.

Maar volgens mij gaat niemands eerste playthrough perfect :)
Miranda is een arrogante verwaande bitch, Jack is cool.
Mijn eerste playthrough van ME2 (female soldier) ging wel perfect, met iedereen loyal en iedereen heeft het ook overleefd. Tweede playthrough (male infiltrator) ging minder want de missie van Thane mislukte. En als niet iedereen loyal is dan mis je ook Legion. ;(

Dus dat wordt een derde playthrough! Deze keer wsch als adept. :D
pi_131336696
Kut, de Samara missie is mislukt, Morinth leeft nog, dus Samara is niet loyal, en Jack ook niet.

Wat is die Legion?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 19 september 2013 @ 00:16:23 #284
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131336841
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is die Legion?
Kom je nog wel tegen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_131337100
Okee, ik had begrepen dat iedereen loyal moest zijn voor Legion. Ik ben benieuwd :Y

Ik moet nu alleen nog de Shadow Broker missie doen, voordat ik naar de IFF ga.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131337429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:29 schreef StateOfMind het volgende:
Okee, ik had begrepen dat iedereen loyal moest zijn voor Legion. Ik ben benieuwd :Y

Ik moet nu alleen nog de Shadow Broker missie doen, voordat ik naar de IFF ga.
Shadow Broker kan je altijd nog doen, zelfs na de eindmissie. Hoort geloof ik chronologisch gezien ook.
pi_131339202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef MAHL het volgende:

[..]

Shadow Broker kan je altijd nog doen, zelfs na de eindmissie. Hoort geloof ik chronologisch gezien ook.
Goed dat je het zegt, want ik was geneigd het nog voor de IFF missie te spelen.

quote:
It is the first piece of DLC to begin to expand the story in preparation for Mass Effect 3.[4] The DLC can be played during the game or after the suicide mission, but the dialogue is "weighted heavily toward the assumption that the player had already completed it.
http://masseffect.wikia.com/wiki/Lair_of_the_Shadow_Broker

Nadeel: het spel duurt nu niet lang meer :'(

Ik heb ondertussen ook begrepen dat de Thane- en de Sanara-loyalty missies de enige 2 zijn die kunnen mislukken. Bij een volgende playthrough daar maar wat save-games maken van tevoren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131339222
En ik heb mijn paragorn/renegade points nu vrij gelijk lopen, met een half vakje meer paragorn.
Het is blijkbaar 'beter' om me voornamelijk op een van de twee te richten?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131339286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
En ik heb mijn paragorn/renegade points nu vrij gelijk lopen, met een half vakje meer paragorn.
Het is blijkbaar 'beter' om me voornamelijk op een van de twee te richten?
Het is inderdaad handiger om of voor paragon of voor renegade te gaan. Dan kun je je ook uit meer situaties lullen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_131339499
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt, want ik was geneigd het nog voor de IFF missie te spelen.

[..]

http://masseffect.wikia.com/wiki/Lair_of_the_Shadow_Broker

Nadeel: het spel duurt nu niet lang meer :'(

Ik heb ondertussen ook begrepen dat de Thane- en de Sanara-loyalty missies de enige 2 zijn die kunnen mislukken. Bij een volgende playthrough daar maar wat save-games maken van tevoren.
Het is een RPG. Leven met je keuzes bitch.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131339757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:29 schreef StateOfMind het volgende:
Okee, ik had begrepen dat iedereen loyal moest zijn voor Legion. Ik ben benieuwd :Y
Dat is toch ook zo?
pi_131339889
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:15 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef StateOfMind het volgende:
Kut, de Samara missie is mislukt, Morinth leeft nog, dus Samara is niet loyal, en Jack ook niet.

Wat is die Legion?
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:16 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Kom je nog wel tegen.
Volgens The_Substitute wel.

Maar goed, ik kom er vanzelf wel achter en anders bij de volgende playthrough wel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 19 september 2013 @ 10:12:02 #293
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131340822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:15 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo?
Volgens mij niet.
Ok stelletje hokboeren
pi_131341694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:12 schreef padlarf het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Wanneer zou Legion dan moeten komen? Ik heb mijn team compleet, iedereen behalve Thane is loyal, en er zijn alleen de IFF en de finale "stop the collector"-missie nog over (en de firewalker zooi maar dat is DLC).
In mijn eerste playthrough was wel iedereen loyal en kwam er op een gegeven moment nog een missie bij waar Legion in opdook maar ik weet niet meer wanneer.
  donderdag 19 september 2013 @ 10:56:26 #295
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131341866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:48 schreef Farenji het volgende:

[..]

Wanneer zou Legion dan moeten komen? Ik heb mijn team compleet, iedereen behalve Thane is loyal, en er zijn alleen de IFF en de finale "stop the collector"-missie nog over (en de firewalker zooi maar dat is DLC).
In mijn eerste playthrough was wel iedereen loyal en kwam er op een gegeven moment nog een missie bij waar Legion in opdook maar ik weet niet meer wanneer.
Tijdens de IFF-missie kom je Legion dus tegen. De reden dat je al het andere afrondt voor je de IFF gaat halen, is zodat je daarna nog de Legion loyalty mission kunt doen, en nog tijd hebt om je crew te redden.
Ok stelletje hokboeren
pi_131342190
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:56 schreef padlarf het volgende:

[..]

Tijdens de IFF-missie kom je Legion dus tegen. De reden dat je al het andere afrondt voor je de IFF gaat halen, is zodat je daarna nog de Legion loyalty mission kunt doen, en nog tijd hebt om je crew te redden.
Ah ok, dacht echt dat het een aparte missie was, dan ga ik lekker door. :)

Heeft iemand trouwens wel eens een romance met Thali gehad? Ik stuur daar op aan, ben benieuwd of ik echt zie wie er achter het masker zit!
pi_131347596
Wel leeg zo zonder crew :'(

Legion _O_ _O_ _O_

En net gelukkig én Legion én Tali loyal kunnen houden. Tali vind ik eigenlijk nog wel het leukste character van mijn team O+
Toch wil ik deze playthrough eerst Miranda romancen :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131347786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Wel leeg zo zonder crew :'(

Legion _O_ _O_ _O_

En net gelukkig én Legion én Tali loyal kunnen houden. Tali vind ik eigenlijk nog wel het leukste character van mijn team O+
Toch wil ik deze playthrough eerst Miranda romancen :9
Je gaat toch voor de cheerleader? :P (welk karakter noemde haar ook alweer zo)
pi_131347984
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:28 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je gaat toch voor de cheerleader? :P (welk karakter noemde haar ook alweer zo)
Jack :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131348047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:28 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je gaat toch voor de cheerleader? :P (welk karakter noemde haar ook alweer zo)
Jack noemde haar volgens mij zo, maar dat weet ik niet zeker. Volgende keer pak ik Tali wel, want die vind ik echt O+
Nu ga ik onbeschaamd voor het uiterlijk O-)

Vanavond ga ik verder. Ik moet alleen nog de Omega-4 Relay in. Ben benieuwd.
En daarna de Shadow Broker missie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 19 september 2013 @ 14:43:01 #301
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131348185
dicht?
Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')