Bijsluiter: licht ontvlambaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef DeeCruise het volgende:
Van fucking papier gemaakt:
[ afbeelding ]
Holy fuck
Nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef DeeCruise het volgende:
Van fucking papier gemaakt:
[ afbeelding ]
Holy fuck
Verneukt door EA is mijn favorite verklaring. Genoeg rellen over EA als werkgever geweest gedurende de tijd waarin ME3 (en DA2) ontwikkeld werden, en wel meer oudere Bioware mensen die vertrokken waren. Wel met de nuance dat alleen Brent Knowles zich openlijk beklaagde over de richting die het bedrijf in was geslagen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:28 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom Drew Karpyshyn, nota bene de bedenker en lead writer van ME1 en 2, uit ME3 is gestapt. Want ik heb nu eerder het idee dat ME3, net als DA2, ook tot op een bepaalde hoogte is verneukt door het prijskaartje van The Old Republic. Want je zou er toch vanuit kunnen gaan dat als je de afsluiter van een succesvolle serie aan het maken bent, dat je dan de tijd krijgt/kunt krijgen om het zo goed mogelijk te maken. Of in ieder geval meer extra tijd dan ze nu gekregen hebben, november '11 - maart '12.
Ghehehequote:
Jep, weet ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef trancethrust het volgende:
Verneukt door EA is mijn favorite verklaring.
Mjah, bij Bioware zijn ze zelf ook veel te ambitieus geweest wat betreft TOR. Dat zorgde naar mijn idee al voor minder speelruimte voor de DA- en ME-teams. Wat zich intern heeft afgespeeld, kan ik niet over oordelen. Heb wel wat gelezen over Karpyshyn originele bedoeling voor ME3. Klonk wel interessant, maar of het feit dat ze bij Bioware daar vanaf gezien hebben de reden was voor zijn vertrek werd uiteraard in het midden gelaten.quote:Genoeg rellen over EA als werkgever geweest gedurende de tijd waarin ME3 (en DA2) ontwikkeld werden, en wel meer oudere Bioware mensen die vertrokken waren. Wel met de nuance dat alleen Brent Knowles zich openlijk beklaagde over de richting die het bedrijf in was geslagen.
Wat was het idee, weet je dat nog?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef The_Substitute het volgende:
...
Heb wel wat gelezen over Karpyshyn originele bedoeling voor ME3. Klonk wel interessant, maar of het feit dat ze bij Bioware daar vanaf gezien hebben de reden was voor zijn vertrek werd uiteraard in het midden gelaten.
Er waren er meerderen, maar het was dat idee van de verspreiding van Dark Energy (wat gebracht wordt tijdens Tali's missie op Haestrom) en een link met de steeds sterker door evoluerende biotic abilities bij organics. De Reapers zochten naar een manier om die verspreiding tegen te gaan en de oplossing lag bij de genetische diversiteit van humanity. Vandaar het experiment met de Human Reaper. Dus aan het eind van ME3 zou je een keus hebben dat je de mensheid (of een deel) tot reaper te laten ombouwen, o.i.d.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef trancethrust het volgende:
Wat was het idee, weet je dat nog?
Hmm, je had ook al wat biotics-terreur in de eerdere MEs; interessant. Maar onuitgewerkt idd; je gaat toch niet expres een deel van de mensheid in een reaper laden :p .quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Er waren er meerderen, maar het was dat idee van de verspreiding van Dark Energy (wat gebracht wordt tijdens Tali's missie op Haestrom) en een link met de steeds sterker door evoluerende biotic abilities bij organics. De Reapers zochten naar een manier om die verspreiding tegen te gaan en de oplossing lag bij de genetische diversiteit van humanity. Vandaar het experiment met de Human Reaper. Dus aan het eind van ME3 zou je een keus hebben dat je de mensheid (of een deel) tot reaper te laten ombouwen, o.i.d.
Het waren geen compleet uitgewerkte ideeën, maar het had dus wel beter aangesloten op ME2.
Dat zou van de context afgehangen hebben, hoe wanhopig de situatie geschetst zou zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:19 schreef trancethrust het volgende:
Hmm, je had ook al wat biotics-terreur in de eerdere MEs; interessant. Maar onuitgewerkt idd; je gaat toch niet expres een deel van de mensheid in een reaper laden :p .
Die batarian is ook gewoon heerlijk om mee te spelen. Ik sla hun kop er ook gewoon heerlijk van af, phantom of niet. Kom maar op. Dat flik ik zelfs bij Banshees maar dat gaat niet altijd goedquote:
Ik zag je topic op BSN er al over. Gelukkig kom ik dat soort juggernauts amper tegen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:51 schreef Appelknaller het volgende:
Godverdomme, melee juggernauts
ZE MOETEN ALLEMAAL DOOD, fucking mongolen tyf op naar bronze met je debiele build.
Zal die build eens gaan proberen. Heb haar al een hele tijd links laten liggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:20 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete kit
http://kalence.drupalgard(...)!3406535!!..O5!5E05G
Geen last van muren, lekker overal doorheen poison striken. Ideaal voor een gold solo.
De truc is wel om poison strike niet als aanval te zien maar als een manier om snel uit lastige situaties te komen.
Ga eerst eens even snel deel 1 en 2 spelen . Anders mis je echt een heel groot deel van het verhaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag Mass Effect 3 gehaald voor de PS3.
Ik las dat je in het begin de keuze hebt tussen Story, Action en RPG.
Nu ben ik volledig nieuw in Mass Effect, dus met welk van deze 3 kan ik het beste beginnen als newbie? En kan ik daarna de andere 2 opties spelen?
Heb je ME1 en 2 gespeeld?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag Mass Effect 3 gehaald voor de PS3.
Ik las dat je in het begin de keuze hebt tussen Story, Action en RPG.
Nu ben ik volledig nieuw in Mass Effect, dus met welk van deze 3 kan ik het beste beginnen als newbie? En kan ik daarna de andere 2 opties spelen?
Beginnen bij 1, verhaal volgen. Anders imho totaal nutteloos om er uberhaupt aan te beginnenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag Mass Effect 3 gehaald voor de PS3.
Ik las dat je in het begin de keuze hebt tussen Story, Action en RPG.
Nu ben ik volledig nieuw in Mass Effect, dus met welk van deze 3 kan ik het beste beginnen als newbie? En kan ik daarna de andere 2 opties spelen?
http://www.insidegamer.nl/recensies/95851/mass-effect-3-reviewquote:Spelers die echter de eerste twee delen niet hebben gespeeld, hoeven zich niet druk te maken. Zij krijgen simpelweg minder precieze verwijzingen naar het verleden en meer expositie over personages en gebeurtenissen, om hun belang duidelijk te maken.
Zou het toch doen als ik jou was.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
Naar wat ik begrijp is het nier persé noodzakelijk om de voorgaande delen gespeeld te hebben:
http://www.insidegamer.nl/recensies/95851/mass-effect-3-review
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Kan wel zo zijn, maar je mist heel de ervaring als je deel 1 en 2 niet heb gespeeld. Je moet het zelf weten hoor en ME3 is zeker fantastisch, maar zou je echt aanraden om alsnog deel 1 en 2 te spelen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
Naar wat ik begrijp is het nier persé noodzakelijk om de voorgaande delen gespeeld te hebben:
[..]
http://www.insidegamer.nl/recensies/95851/mass-effect-3-review
Deel 1 staat gewoon in de store.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar je mist heel de ervaring als je deel 1 en 2 niet heb gespeeld. Je moet het zelf weten hoor en ME3 is zeker fantastisch, maar zou je echt aanraden om alsnog deel 1 en 2 te spelen.
Al die characters waar je een band mee opbouwt door alle 3 de delen en ga zo maar door.
Kan je deel 1 en 2 niet via PSN krijgen? Of kan je deel 1 echt alleen maar via die trilogy krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |