Dan kon je alsnog maar 3900 WS halen, dus het beste einde had je sws niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef Racerblade het volgende:
Dat is nooit "verplicht" geweest. In mijn eerste playthrough (met import uit ME1 en ME2 weliswaar) heb ik het goede einde gekregen zonder multiplayer gespeeld te hebben. Begreep die ophef daarover helemaal niet.
Het einde waarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:10 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dan kon je alsnog maar 3900 WS halen, dus het beste einde had je sws niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat einde had ik namelijk.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Het einde waarHad je dan alle DLC van 3? Bij release was het zeker niet mogelijk om een hogere score te krijgen zonder MP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat einde had ik namelijk.Burning bridges gives you so much more
Afgezien van de Extended Cut, nee. Misschien dat die de scores beïnvloed heeft?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Had je dan alle DLC van 3? Bij release was het zeker niet mogelijk om een hogere score te krijgen zonder MP.
Dit klopt wat jij zegt. Ik weet nog goed dat ik met tegenzin MP ging spelen voor een hogere score. (Toen bleek ik de MP heel verslavend te vinden, maar dat is weer een ander verhaal)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Had je dan alle DLC van 3? Bij release was het zeker niet mogelijk om een hogere score te krijgen zonder MP.
En ze hebben later via een patch het benodigde aantal ook aangepast. Dus nu zou het ook zonder DLC en MP mogelijk moeten zijn om het beste einde te kunnen krijgen. En dat over die verslavende MP herken ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dit klopt wat jij zegt. Ik weet nog goed dat ik met tegenzin MP ging spelen voor een hogere score. (Toen bleek ik de MP heel verslavend te vinden, maar dat is weer een ander verhaal)
Nee ligt niet aan jou, Liara is een goedkopen sletjenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet de DLC nog spelen. Maar ME3 blijft een geweldige game om te spelen. Heb nu de save met Ashley als romance, dus als ik klaar ben met ME2 gaat die als eerste geïmport worden
Al was Liara wel makkelijker te romancen, maar dat kan aan mij liggen
Ik heb ook gewoon weer de neiging om te gaan spelen, maar moet mezelf echt beheersen om het niet te doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet de DLC nog spelen. Maar ME3 blijft een geweldige game om te spelen. Heb nu de save met Ashley als romance, dus als ik klaar ben met ME2 gaat die als eerste geïmport worden
Al was Liara wel makkelijker te romancen, maar dat kan aan mij liggen
Hoezo, goede games verdienen het om gespeeld te wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon weer de neiging om te gaan spelen, maar moet mezelf echt beheersen om het niet te doen
Naja het is nu iets meer dan een maand geleden dat ik heel die trilogy uitgespeeld heb. Dus heel het verhaal en die keuzes zitten nog vers in het geheugen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, goede games verdienen het om gespeeld te worden
Succes daarmee. Renegade spelen lukt me gewoon nooitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja het is nu iets meer dan een maand geleden dat ik heel die trilogy uitgespeeld heb. Dus heel het verhaal en die keuzes zitten nog vers in het geheugen.
Wil het zeker nog een keer spelen en dan als Renegade.
Heb ik ook last van. Na iets van 11 playthroughs van ME1 gedaan te hebben is het me de laatste keer pas gelukt een echte bitch te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Succes daarmee. Renegade spelen lukt me gewoon nooit
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Na iets van 11 playthroughs van ME1 gedaan te hebben is het me de laatste keer pas gelukt een echte bitch te zijn.Was wel vermakelijk.
Ach ja verstand op nul en gaan als een echt bitch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Succes daarmee. Renegade spelen lukt me gewoon nooit
Doe ik nu in ME2 meer. Ik wil die scars zien gloeienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Na iets van 11 playthroughs van ME1 gedaan te hebben is het me de laatste keer pas gelukt een echte bitch te zijn.Was wel vermakelijk.
In ME2 deed ik de Widow. Samen met volle AR knalde het zaaalig weg, helemaal in combinatie met Garrus en Zaeedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:55 schreef Appelknaller het volgende:
Ik ben nu ME 2 begonnen met een infiltrator, maar ik zit nu te twijfelen of ik voor de widow ga of voor shotgun mastery. Aan de ene kant is de widow handiger voor maximale damage in combinatie met TC, maar shotgun infiltrator is baws zeker met de GPS. Iemand een idee? (speel op veteran)
Maakt helemaal niet uit wat je doet. Het is niet alsof je op deze moeilijkheidsgraad een bepaald voordeel van een power/wapen combinatie nodig hebt.quote:
Dan vergeet je nog het fantastische lolletje van onzichtbare vijanden. Dat heb ik de laatste paar dagen net iets te vaak gehad.quote:Op zondag 1 september 2013 20:36 schreef padlarf het volgende:
Ik word soms zo ziek van die MP heHoeveel moeite je moet doen om een keer een normale game te kunnen spelen. 'Waiting for other players', dan weer lag, dan weer achterlijke team mates
Net weer zoiets kuts. Spel begint ineens te laggen als een gek, meestal betekent dat dat de host problemen heeft. En ja hoor, 'hosting player left en blabla' . Twee seconden later: 'your connection to the game has been lost'. Tot zover niet veel aan de hand, erg irritant, maar wat doe je er aan he? Dus ik snel weer een nieuwe game in, beland ik in dezelfde game waar ik net uit ben geschopt. Tussen. Twee. Phantoms. Mission scrubbed, returning to base.
Invisible enemies bug is inderdaad wel extreem vervelend. Die heb ik dan weer in geen tijden gehad, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog het fantastische lolletje van onzichtbare vijanden. Dat heb ik de laatste paar dagen net iets te vaak gehad.Gelukkig heb ik nog genoeg mensen op mijn vriendenlijst die het spel spelen, dus van achterlijke team mates heb ik gelukkig weinig last. Maar als ik dan weer eens als tussendoortje een potje silver speel, dan zie je toch af en toe spelers.
Ik in de laatste paar dagen slecht een keer 5. Vooral top als je in totaal maar 3 type vijanden wel kan zien. Daarvoor heb ik het een lange tijd niet gehad, dus ik hoop dat mijn dosis voorlopig weer heb gehad.quote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Invisible enemies bug is inderdaad wel extreem vervelend. Die heb ik dan weer in geen tijden gehad, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.
Wel even alle dlc downloaden, tevens is insanity in mass effect 3 makkelijk. Maar dat kan ook komen doordat ik al sinds dag 1 multiplayer speel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb de MP nog nooit gespeeld eigenlijk, maar omdat ik niet door Insane heen wil misschien toch eens proberen
Alle DLC heb ik gedownload, en die ga ik ook spelen zodra ik mijn ME2-game geheel compleet heb uitgespeeld. Had al een completed save van ME2, maar nu heb ik andere keuzes gemaakt en is Ashley mijn romance in plaats van Liara. Ook probeer ik nu geen romances te doen zodat ik Ashley nog een keer kan pakken in ME3quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:49 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Wel even alle dlc downloaden, tevens is insanity in mass effect 3 makkelijk. Maar dat kan ook komen doordat ik al sinds dag 1 multiplayer speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |