abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:14:22 #1
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_128996756
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen. 11 oktober start met decapeptyl en start van 1e ivf poging

_NIKKI_
Wij willen niet op de normale manier zwanger worden in verband met het eventuele doorgeven van een erfelijke ziekte. Daarom in 2009 de eerste PGD/ICSI behandeling gedaan met als resultaat een dochter. Sinds juni 2013 bezig met onze derde en laatste PGD/ICSI behandeling in Brussel in de hoop een broertje of zusje voor onze dochter te mogen verwelkomen.

Rinn
Vanaf 2009 'bezig' Helaas onbegrepen subfertiliteit.
Na flink afvallen mochten we verder in de mmm.
Bezig met IUI traject met lichte ondersteunende menopur/pregnylovitrelle injecties.
1e IUI in oktober 2012. 3x IUI gehad en hierna laparoscopie (kijkoperatie) waarbij alles er goed uit zag en alles vrij bleek te zijn. In februari 2013 weer door met 4e IUI.

babbel1
In december '11 gestopt met de nuvaring, maar helaas werd ik heel onregelmatig ongesteld. De gynaecoloog heeft aangegeven dat ik PCO heb. In september '12 begonnen met Clomid en nu op zoek naar een ei..

dobbey
Ivm overgang (32 jaar) de kans gekregen om eenmalig IVF te proberen waar uit 1 eicel is gekomen die niet gedeeld heeft. Voor ons zelf houd dit traject op en 24 januari hebben wij het intake gesprek bij het Geertgen voor eiceldonatie.

Hobbesje
In 2006 spontaan zwanger en in november bevallen van een zoon. In 2007 weer gestopt met de pil waarna geen zwangerschap meer volgde, in 2009 doorgestuurd naar de gyn. Daar werd al snel duidelijk bij de eerst IUI werd dat het niet zo (meer - onze eerste is echt een wonder!) kon lukken omdat er na opwerken zo goed als geen zwemmers meer zijn. Daarna met IVF/ICSI in 2010 zwanger geworden van onze tweede zoon. Van de cryootjes uit deze behandeling in 2012 zwanger geweest, maar met 14 weken klopte er geen hartje meer. In 2013 weer zwanger van het laatste cryootje, maar een miskraam met 6 weken. Nu weer opnieuw aanmelden voor ISCI.

Frummeltje86
In december 2010 gestopt met de pil, sindsdien een erg onregelmatige cyclus tussen de 30 en 55 dagen. In maart 2013 om een doorverwijzing gevraagd naar de fertiliteitsarts, waar met een echo PCOS werd geconstateerd. Zwemmers van manlief en mijn hormoonwaarden zijn in orde, dus nu starten met Clomid voor 6 pogingen om een eisprong op te wekken.

Arja
Ik ben 35 jaar en 5 jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Ik ben sindsdien maar 2 keer ongesteld geweest. Een keer met hulp van pillen, chlomid en nog een andere. De tweede keer werd ik spontaan ongesteld, dit is intussen 2 jaar geleden.

Vele onderzoeken volgden. Het werd duidelijk dat ik bijna geen vrouwelijke hormonen aanmaak, dat stukje lijkt platgelegd te zijn in mijn hersenen, waardoor mijn lichaam in een soort nep-overgang zit.

Op 19 juli 2013 ben ik gestart met een behandeling met een LHRH-pomp. Omdat mijn hypothalamus geen GnRH ( gonadoreline) aan mijn bloed afgeeft, neemt de pomp dit over. Ik krijg elke 90 minuten een beetje GnRH binnen. Dit stimuleert de hypofyse om FSH en LH zelf weer aan te gaan maken en uiteindelijk oestradiol. Op die manier hoop ik weer een cyclus te krijgen en 'gewoon'' zwanger te worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door De_Taartjesfee op 27-07-2013 16:15:18 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:15:48 #2
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_128996776
Laatste twee posts:

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:10 schreef _aurum_ het volgende:
Nikki: w/

Poezebeest: Heb jij ook iets van bloed geprikt? Of mag je dat nog doen de komende dagen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
aurum, ik las dat jouw eerste IUI een feit is! Viel dus mee gelukkig :) Ik hoop op een mooi resultaat!

Ik twijfel eerlijk gezegd ook daarover. In 'mijn' ziekenhuis doen ze geen samenlevingstesten meer, dus het is niet zeker of ik van binnen wel vriendelijk genoeg ben voor de zaadjes... :{ En we zijn ook 'pas' in poging 3, maar toch vraag ik me af of het niet handiger is om het bij ons met IUI te doen. Misschien liggen de kansen dan ook wat hoger?

Afijn, eerst deze poging maar afwachten. Hierna nog drie pogingen en dan terug voor een gesprek met de fertiliteitsarts. Ze gaan dan ook een HSG doen, dus dan kan de rest denk ik ook besproken worden.
pi_128997365
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
aurum, ik las dat jouw eerste IUI een feit is! Viel dus mee gelukkig :) Ik hoop op een mooi resultaat!

Ik twijfel eerlijk gezegd ook daarover. In 'mijn' ziekenhuis doen ze geen samenlevingstesten meer, dus het is niet zeker of ik van binnen wel vriendelijk genoeg ben voor de zaadjes... :{ En we zijn ook 'pas' in poging 3, maar toch vraag ik me af of het niet handiger is om het bij ons met IUI te doen. Misschien liggen de kansen dan ook wat hoger?

Afijn, eerst deze poging maar afwachten. Hierna nog drie pogingen en dan terug voor een gesprek met de fertiliteitsarts. Ze gaan dan ook een HSG doen, dus dan kan de rest denk ik ook besproken worden.
Jij bent jonger dan mij he, soms heb ik het gevoel dat dat ze meer tijd geeft om aan te klooien dingen te proberen :+

Samenlevingstest deden ze bij mijn zkh ook niet, ik moest het gewoon maar nog een jaar gaan proberen. Het schijnt moeilijk te herkennen zijn en na een jaar eindigde je sowieso bij de IUI's.

Bij mij hebben ze trouwens ook een HSG gedaan en nog steeds snap ik niet waarom, ze hadden net zo goed een kijkoperatie (laparoscopie) kunnen doen. Downtime is bij allebei een dag...

Wij hebben 3 pogingen IUI en als dat niet werkt, dan moet ik alsnog een kijkoperatie. Als ze dat nou vorig jaar gelijk hadden gedaan :? (heb 't gevraagd aan mijn huidige arts, waarom er toen niet voor gekozen is, maar schijnt dat het aan de voorkeur van de arts ligt).

Samenvattend: ik zou als het na die 3 pogingen nog niet gelukt is en ze willen een HSG doen,vragen of ze geen kijkoperatie kunnen doen...Mij is destijds de keus niet gegeven...en knowledge is power enzo :P

Over grotere kans met IUI, het schijnt 10% meer te zijn.

Merk dat ik er op de achtergrond veel mee bezig ben en het zuigt energie :X Gisteraaf vroeg naar bed en wel goed geslapen gelukkig, nog 12 dagen *aftelt*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:16:21 #4
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_128997970
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Jij bent jonger dan mij he, soms heb ik het gevoel dat dat ze meer tijd geeft om aan te klooien dingen te proberen :+

Samenlevingstest deden ze bij mijn zkh ook niet, ik moest het gewoon maar nog een jaar gaan proberen. Het schijnt moeilijk te herkennen zijn en na een jaar eindigde je sowieso bij de IUI's.

Bij mij hebben ze trouwens ook een HSG gedaan en nog steeds snap ik niet waarom, ze hadden net zo goed een kijkoperatie (laparoscopie) kunnen doen. Downtime is bij allebei een dag...

Wij hebben 3 pogingen IUI en als dat niet werkt, dan moet ik alsnog een kijkoperatie. Als ze dat nou vorig jaar gelijk hadden gedaan :? (heb 't gevraagd aan mijn huidige arts, waarom er toen niet voor gekozen is, maar schijnt dat het aan de voorkeur van de arts ligt).

Samenvattend: ik zou als het na die 3 pogingen nog niet gelukt is en ze willen een HSG doen,vragen of ze geen kijkoperatie kunnen doen...Mij is destijds de keus niet gegeven...en knowledge is power enzo :P

Over grotere kans met IUI, het schijnt 10% meer te zijn.

Merk dat ik er op de achtergrond veel mee bezig ben en het zuigt energie :X Gisteraaf vroeg naar bed en wel goed geslapen gelukkig, nog 12 dagen *aftelt*
Dat is waar, ja. Ergens ben ik heel blij dat we de kans krijgen om het gewoon zelf voor elkaar te krijgen thuis. Het zou zo fijn zijn als dat lukt. Maar met die stomme bijwerkingen wil ik wel een eerlijke kans krijgen en niet voor spek en bonen bezig zijn. Dat hebben we al lang genoeg gedaan!

Ik denk trouwens dat zo'n kijkoperatie al weer veel ingrijpender is dan een HSG, dus misschien dat ik die verschillende stappen wel snap. Maar het is goed om te weten!

Ja, ik ben er ook echt dagelijks mee bezig hoor. Ik heb nog 8 dagen te gaan in deze wachtsessie...
  dinsdag 16 juli 2013 @ 11:59:35 #5
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129000660
Ik las over positieve testen bij Nikki en poezebeest! *O* *O*

Aurum, ben blij dat het meeviel, is de pregnyl ook meegevallen?

Hier zijn de wachtdagen weer voorbij... gisteren ongesteld geworden en begin morgen weer met nieuwe IVFpoging.
Was er gister aardig beroerd van. We hebben de afgelopen 2 weekenden kleine kinderen te logeren gehad en dan maak je een beetje mee met hoe het kan zijn en het voelde gewoon zo natuurlijk en nu voelt het zo oneerlijk....
Hoop iig dat het dit keer een IVFpoging word en niet weer een iui.
pi_129008154
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze trouwens ook een HSG gedaan en nog steeds snap ik niet waarom, ze hadden net zo goed een kijkoperatie (laparoscopie) kunnen doen. Downtime is bij allebei een dag...

Wij hebben 3 pogingen IUI en als dat niet werkt, dan moet ik alsnog een kijkoperatie. Als ze dat nou vorig jaar gelijk hadden gedaan :? (heb 't gevraagd aan mijn huidige arts, waarom er toen niet voor gekozen is, maar schijnt dat het aan de voorkeur van de arts ligt).

Samenvattend: ik zou als het na die 3 pogingen nog niet gelukt is en ze willen een HSG doen,vragen of ze geen kijkoperatie kunnen doen...Mij is destijds de keus niet gegeven...en knowledge is power enzo :P

Over grotere kans met IUI, het schijnt 10% meer te zijn.

Merk dat ik er op de achtergrond veel mee bezig ben en het zuigt energie :X Gisteraaf vroeg naar bed en wel goed geslapen gelukkig, nog 12 dagen *aftelt*
Aurum, of je vond de HSG heel zwaar of je denkt erg licht over een laparascopie. Ik heb na een hsg een kijkoperatie gehad en ik zou het niet aanraden om de hsg over te slaan. Een HSG is geen pretje, maar wel een kortdurende ongemak. De kijkoperatie heeft me toch wel wat meer klachten gegeven. De dagen erna nog pijnlijk buik (van de koolzuurgas voornamelijk) en tot 10 dagen na ok pijn bij het litteken. Bovendien zitten er toch ook iets meer risico's aan een kijkoperatie en de bijbehorende narcose dan aan een HSG. Nu moet je misschien nog een keer, maar er is al een aantal dingen uitgesloten en als je in de tussentijd zwanger raakt scheelt het je toch een operatie.
pi_129016410
Hè balen snoenk. :( en zeker als je dan een beetje hebt kunnen proeven van hoe het zou kunnen zijn. Ik start alvast met hopen dat de volgende IVF er gewoon een wordt met een heleboel mooie embryo's.

Frummel sterkte met wachten. :*

Poezebeest hoe is het met je? Ga je nog een echo of bloedafname of iets dergelijks krijgen? Pfoeh, voor jou moet het ook killing zijn allemaal. :*
pi_129017489
Nikki; ik krijg niks van dit alles en ik ben weer wat rustiger dan gisteren. Ik wacht tot het bloedverlies stopt, test dan nog een keer en als die nog positief is dan wacht ik rustig op de echo. Meer dan wachten kan ik nu niet doen helaas.
pi_129018192
Ik vind het knap dat je zo relatief rustig blijft. Ik ben al sinds mijn bloedverlies startte helemaal op van de zenuwen. Ik krijg niets meer gedaan, het komt gewoon niet uit mijn handen. De hele dag zit er zo'n stemmetje in mijn hoofd die zegt: "wat als dit" "wat als dat" "hè ik voel niets meer" :( Ik herken mezelf, de altijd nuchtere meid, in de verste verte niet in hoe ik nu ben. Ik vind het in ieder geval allemaal enorm frustrerend. En als het bloeden nou eens zou stoppen, maar nee hoor, er blijft spul uitkomen.

/einde klaagmodus
pi_129019321
Nikki; gisteren was ik ook labiel, het was maar goed dat niemand moeilijk deed op het werk anders was ik ontploft of keihard gaan huilen :') Ik voel juist vanalles, mijn ks litteken trekt, steekjes, opgeblazen gevoel, misselijk. Ik ben er van overtuigd dat het niet goed zit, dus ik wil er zsm vanaf zijn en door kunnen.
pi_129022692
Ik snap heel goed dat je als het echt niet goed zit gewoon snel door wilt. Dat had ik nu ook toen ik bloed verloor, het enige wat ik dacht was: "hupsa, nu de hele zooi maar eruit en dan snel weer door." Maargoed, daar denkt baby 2.0 geloof ik toch anders over. ;)

Ik was gisteren misselijk, maar dat was van de zenuwen denk ik. Ik ben nog nooit misselijk geweest van zwanger zijn, behalve dat ik moet kokhalzen van tandenpoetsen. Een opgeblazen gevoel heb ik vooral 's avonds (ik lijk echt 20 weken zwanger qua buik :X), en ik heb borsten die soms wel een soms geen pijn doen, dat is heel frustrerend, ik zit er telkens in te prikken. :')
pi_129022974
nikki was de hsg waarde heel hoog? of is er een kans dat het bloed van een afgestootte embryo is?
Poezebeest ik blijf voor je duimen hoor.
pi_129023095
FR de waarde was niet heel hoog. Ik begon op 646 afgelopen vrijdag met 4w3d en gisteren was het 2000 (de tientallen ben ik even kwijt). Dus een normale stijging en ook overige hormoonwaarden waren prima in orde.
  woensdag 17 juli 2013 @ 08:55:26 #14
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129034582
Nikki en Poezebeest, ik duim me suf voor jullie allebei :* Ik hoop zo hard dat het voor jullie beiden goed afloopt!

Nog zeven dagen... Deze keer trouwens helemaal geen last van mijn ( ) ( ) ... Misschien dat dat nog komt, maar ik weet dat ik daar de vorige twee keren toch flink last van had!
pi_129035715
@Snoenk: Pregnyl viel idd mee, maar ik ben geen natuurtalent want ik heb een blauwe plek op mijn buik van het prikken :')

@Sull: HSG was idd geen pretje en ik kan me voorstellen dat een operatie ook geen pretje is, maar mijn idee is dat als er iets niet in orde is dan kunnen ze met de kijkoperatie meer dan met de HSG. Als de HSG niet goed is dat moet je alsnog de kijkoperatie hebben..

Poes en Nikki, ik hoop dat alles blijft plakken :Y

Iedere dag is er 1 Frum :*

Ik voel vanalles maar ik hecht er nog niet veel waarde aan,volgens mij kan je jezelf daar zo gek nee maken :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129036253
@aurum: vraagje, waarom dan een laparoscopie en niet eerst een hysteroscopie?
pi_129037042
Idd, en bij een hysteroscopie kunnen ze ook kleine dingen aanpakken.
Bij mij was er mogelijk iets gezien bij de HSG, bij de (pijnloze) hysteroscopie bleek het toch in orde.
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:58:33 #18
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129038681
Aha, er zit dus ook nog iets tussen de HSG en laparoscopie in. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me hiermee nog niet al te veel bezig heb gehouden... En ik denk ook dat mijn arts niet zo snel aan een kijkoperatie begint, maar dat is meer gevoel dan dat het op feiten berust is. Voorlopig hoef ik me er ook niet op voor te bereiden.

Bij mijn zus (waarschijnlijk ook pcos) doen ze bijvoorbeeld al gelijk een HSG in de onderzoeken. En waarschijnlijk gaan ze bij haar ook direct beginnen met IUI. Wat een verschil in beleid tussen ziekenhuizen eigenlijk dan.
pi_129043063
Ik ben even een beetje boos en verdrietig tegelijk. Ik had gemaild naar Maastricht omdat we al heel lang (lees: 7 maand ongeveer) niets gehoord hadden en ik wel graag wilde weten waar we precies zaten. Daarop werd er een belafspraak gepland voor vandaag. Aan de telefoon vertelde de arts dat ze dus twijfels hebben gehad over of ik het allemaal lichamelijk wel aankon, daarom ben ik in december al bij de gynaecoloog in Maastricht geweest. Hij heeft in januari zijn akkoord al gegeven, dat er wat hem betreft geen problemen zijn met de ivf behandeling in mijn geval. Dat heeft hij doorgegeven, hij heeft mij de uitslagen nog opgestuurd voor als we de behandeling in Utrecht zouden willen doen én zelfs bericht doorgegeven aan Nijmegen (omdat ik vanuit daar ben doorgestuurd). Al die tijd die er dus tussen zat, is er niets gebeurd. Gewoon helemaal niets. Ze gaan nu pas het bloedonderzoek opstarten, dus nu gaan die 6-9 maanden pas in. Ik vraag me echt af wat er gebeurd was als ik niet gemaild had, hadden ze me dan tot in de eeuwigheid laten wachten? Aan de telefoon was ik zo ondersteboven dat ik er niet eens wat van heb gezegd en nu voelt het gewoon allemaal even stom en lelijk en en en. :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door Nanuke op 17-07-2013 14:53:19 (in de war met data. :o) ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 17 juli 2013 @ 14:07:15 #20
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_129043218
Jeetje nanunke dat zuigt :( :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 17 juli 2013 @ 14:13:48 #21
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129043426
Nanuke flink balen zeg :* als ik jou was zou ik het wel bij het volgende bezoek even aangeven. Sterkte :*
Be happy with the little things in life
pi_129043746
Ik denk dat ik er zo nog even ene mailtje achteraan stuur, want 7 maanden wachten op niets is eigenlijk gewoon niet oké. Maar aangezien we sowieso nog met hun verder moeten, weet ik nog niet zo goed hoe ik dit moet gaan verwoorden op een nette manier. :@ Ik baal er zo van. Het is al geen leuk traject, en wachten duurt al zo lang. En dan ook nog dit. Ik kan er ook gewoon niet bij hoe dit heeft kunnen gebeuren. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 17 juli 2013 @ 14:38:27 #23
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129044282
Ik denk dat je dat moet aangeven, dat je nu het gevoel hebt dat de afgelopen maanden dus voor niks zijn geweest en hoe je hier bij voelt, dat het al zwaar genoeg is. En dat je hun niet veroordeelt, maar dat dit je wel erg dwars zit.
Be happy with the little things in life
pi_129053262
Nouja Nanuke. Ik zou toch op een nette manier proberen aan te geven dat dit wel heel vreemd is. Wellicht kun je een poging doen de ontwikkeling van de test te bespoedigen, als dat mogelijk is. Ik kan me wel voorstellen dat dit even rauw op je dak valt zeg. :( En het wachten op pgd duurt toch al zo lang... :*
pi_129054922
Nanuke; wat ontzettend vervelend allemaal! Ik zou morgen een mailtje sturen, nu reageer je vanuit je emotie, wellicht kun je morgen een net mailtje opstellen. Ik snap dat je in je achterhoofd houdt dat je nog met ze verder moet, maar je mag best zeggen dat je dit vervelend vindt. Knuffel voor jou :*

Dv;hoe is het met jou?
pi_129073170
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:29 schreef zandsculptuur het volgende:
@aurum: vraagje, waarom dan een laparoscopie en niet eerst een hysteroscopie?
Volgens mij bekijken ze met een laparoscopie ook de eierstokken en de buikholte en correct me if I'm wrong, dat kunnen ze volgens mij niet met een hysteroscopie.

@Nanuke: wat een bagger -O- Hopelijk heb je wel een beetje kunnen slapen. Voor de rest at DV zegt met als aanvulling dat ik ze zou vragen wat ze kunnen doen om het te verspoedingen, de bal lag bij hun en zij hebben 'm laten vallen...wat kunnen ze doen om het weer goed te maken?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129073524
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
Merk dat ik er op de achtergrond veel mee bezig ben en het zuigt energie :X Gisteraaf vroeg naar bed en wel goed geslapen gelukkig, nog 12 dagen *aftelt*
:*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129074115
Vanmorgen de bevestiging gehad dat het niet goed zat, een bijna negatieve test. Eindelijk duidelijkheid. Nu op naar de cryo!
pi_129074236
Poezebeest :*
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:56:31 #30
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129074307
Wat rot poezebeest :*

Nanuke :* Wat zal je je rot hebben gevoelt na dat telefoontje!
pi_129074760
Bedankt allemaal voor de reacties. :* Ik heb vandaag een mail gestuurd, waarin ik heb aangegeven dat wij toch wel hadden verwacht dat er al wat gebeurd was. Daarnaast ook gevraagd naar de mogelijkheid om tussentijds meer contact te houden zodat dit niet nogmaals kan gebeuren. Ik ben er nu wel weer redelijk rustig onder, Lief en ik hebben het er gister veel over gehad en er valt nu toch niets meer aan te veranderen. Voor nu gaan we gewoon verder kijken naar de volgende stap; bloed/familieonderzoek over ongeveer twee weken. En dubbel genieten van de tijd die we nog enkel met zijn tweetjes hebben. Zo hebben we vandaag toch alsnog ja gezegd op een uitnodiging mee te gaan naar een festival volgend jaar, om het maar positief te bekijken. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_129075043
Poezebeest, nee toch. :* Ik had na je vorige post toch nog zulke goede hoop voor je. Op naar een mooi plakkende cryo.

Nikki; hoe is het bij jou? Is het bloeden al gestopt?

Snoenk; ik snap je gevoel heel goed. Vrienden van ons hebben een dochter van anderhalf, en dat is ook altijd een grote reminder aan hoe het ook had kunnen zijn. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:58:53 #33
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129077731
Poezebeest :*
Be happy with the little things in life
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:03:53 #34
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_129080124
Oh poezebeest.... :*
(voorgevoel klopt helaas vaak toch he?)
pi_129080898
poezebeest :*
pi_129080981
jammer poezebeest :{
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129082109
Poezebeest... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_129084234
Ik werd net gebeld door de arts in Maastricht naar aanleiding van mijn mail. Ze vond het goed dat ik toch even gemaild had en snapte zelf ook niet goed hoe dit gat heeft kunnen ontstaan. Ze gaat het in het team bespreken en ze heeft ook meteen het daadwerkelijke onderzoek van of het mogelijk is (omdat ik de eerste ben met deze ziekte icm PGD) in gang gezet, terwijl dat normaal dus pas na de uitslag van het hele bloedonderzoek gebeurd. Om er nog wat extra vaart achter te zetten. Ze zei ook dat het waarschijnlijk niet heel veel uit zal maken uiteindelijk, maar vond wel dat dat het minste was wat ze kon doen. Na het overleg met het team (dat is eens in de 2 maand ongeveer) krijg ik ook nog feedback op die bespreking. Al met al een stuk fijner gevoel dus. :)
En we hebben ook besproken dat we voor de daadwerkelijk ivf behandeling ook in Maastricht blijven, aangezien de wachtlijst voor ivf daar een stuk korter is dan in Utrecht. Dan maar wat extra kilometers rijden en wat meer moeite doen met echo's en dergelijke. Dat heb ik er dan graag voor over.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_129096761
Hè Poezebeest, ondanks dat je het eigenlijk al vermoedde is het toch een teleurstelling. :* Hopelijk pakt je lichaam het snel weer op en kun je gauw een mooie cryo teruggeplaatst krijgen.

Nanuke wat fijn dat je direct bericht terug hebt gekregen uit het zh. Hopelijk doet dat je vertrouwen weer een beetje goed. Heel veel succes met wachten. :*

Ik moet morgen weer bloedprikken, de zenuwen die gisteren en vandaag wel meevielen beginnen nu weer op te komen. Laat het maar snel morgenmiddag zijn!
pi_129098150
Fijn Nanuke, top dat ze zo reageren en mooi dus dat je het mailtje hebt gestuurd!

Nikki :* wachten is zo kut, in welk stadium dan ook...
pi_129101968
Poes: :*

Nanuke: fijn dat ze 't zo oppakken :)

Succes morgen Nikki! Is dat dan de laatste keer prikken tot de eerste echo?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129102721
Ja als het goed is wel. De echo is volgende week vrijdag, dus daar moet ik een week op wachten. Ik heb wel voor mezelf besloten dat de moeders voor moeders aanmelding morgen de deur uit gaat als de waarde goed is. Kan ik met 6 weken gelijk starten met piesen voor jullie allemaal! O+
pi_129103137
Da's mooi Nikki, zou wat rust moeten geven.

Met hoeveel weken doen ze normaal eerste echo?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129103153
Nanuke;fijn dat het toch nog goed opgepakt is door het z'huis. En ookal gaat het daardoor niet sneller, het is wel goed voor het vertrouwen.

Nikki;super spannend weer morgen. Ik duim dat de waarde mooi is gestegen!

Jullie zijn lief allemaal, maar de teleurstelling is niet groot, vooral omdat ik al het vermoeden had dat het fout zat. Ik ga vol goede moed naar de volgende ronde! Hoewel dat ook niet helemaal waar is na 3 (v)mk's, iets gaat er toch niet helemaal goed en ik baal dat ik niet weet wat het is en wat ik zelf zou kunnen doen. Ik vraag me vooral af waarom ik 2 jaar geleden wel meteen zwanger werd en het nu niet wil blijven plakken.
pi_129103314
Aurum, volgens mij ligt het aan de situatie, maar bij mij is het tot nu toe telkens rond 7 weken geweest. Ook omdat dan het hartje klopt en er ook echt iets te zien is. Eerder dan die termijn is het denk ik te klein om er iets van te kunnen zeggen. Maargoed, ditkeer is mijn echo met 6w3d, maar dat is dus omdat ik het bloedverlies heb. En het is echt niet veel en wel oud bloed nu, maar ik vind het wel fijn dat ze er even naar gaan kijken.

Edit: Poezebeest, ik snap je onzekerheid heel goed. Ik heb dat na de ene mk al. Sowieso is bij ivf de kans op een mk groter dan bij een normale zwangerschap. Het kan gewoon echt botte pech zijn hè. :* Het is gewoon allemaal k*t. :(
pi_129116512
Bedankt voor het meedenken over het plaatsen van een pomp versus zelf hormonen spuiten.
Ik heb voor de pomp gekozen en deze is intussen pijnloos geplaatst.

Mijn hypothalamus maakt van nature veel te weinig GnRH aan. Dit wordt nu iedere 90 minuten een beetje in mijn lichaam gespoten door de pomp. Dit stimuleert de hypofyse om zelf FSH en LH aan te maken.

Ik mag gewoon 10 minuten douchen met dit ding. Ik moet elke drie dagen zelf hormonen in een ampul aan mijn lichaam spuiten en de ampul op een andere plek in mijn lichaam schieten. Dit doet het apparaatje zelf met een afstandsbediening.

Over 10 dagen heb ik een echo om te kijken of er iets gebeurt met mijn eitjes.
pi_129118435
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met de pomp, ik kan me haast niet voorstellen dat het prettig zou zijn. :@ Then again, spuiten met hormonen is ook niet echt prettig... Ik hoop wel dat het voor jou goed werkt en dat je over 10 dagen al mooie groei hebt. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_129123118
Net gebeld en HCG is 8500. Ik ben nog niet helemaal in jubelstemming ofzo, ik moet volgende week eerst de echo doen, maar aanmelden voor moeders voor moeders durf ik wel. :D
pi_129123220
Wow wat goed Nikki! *O* voorzichtige jubel voor jou!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129123470
Succes Arja! Hopelijk heb je er niet teveel ongemak van en doet 't wat 't moet doen :P

@Nikki: Klinkt voorspoedig! *O* En nog bedankt voor de uitleg, want met google kwam ik niet verder dan dat je met 10 of 12 weken een ech krijgt :)

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff, ik weet niet of het aan de hormonen, het weer of mezelf ligt maar ik heb allemaal vage klachten sinds de IUI. Ineens superjeuk na het douchen, ik ben niet vooruit te branden en moe (net nog even tukkie gedaan), rare kramp down under etc.

Is het al de 28e? oO<
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129128469
Dames, het is me helaas niet gelukt om helemaal bij te lezen. _NIKKI_ wat fijn dat de waarde omhoog gaat. Poezebeest, wat **** dat je voorgevoel toch klopt. Wat blijft dit topic toch wisselend!

Ik ga lekker op vakantie *O* en normaal gesproken is er altijd iemand zwanger als ik terug kom, dusse... ik duim voor jullie allemaal :)
pi_129128749
Nikki; fijn die stijging, nu op naar een goede echo!
pi_129137330
Nikki, ik doe ook voorzichtig *O*
pi_129148765
Nikki! *O* Brengt het een beetje meer vertrouwen of voelt het nog steeds niet helemaal echt?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_129149118
Nee het voelt nog niet echt hoor Nanuke, er blijft een stemmetje in mijn achterhoofd zitren die me continue herinnert aan het feit dat we eigenlijk nog niets weten. Ik wil eerst met eigen ogen zien dat er iets zit wat zich aan het ontwikkelen is, pas dan geloof ik het echt. En zelfs dan... bij de zwangerschap van L. kwam de rust pas een beetje echt toen ik haar voelde. Ik ben bang dat dat nu weer hetzelfde gaat zijn.
pi_129149350
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee het voelt nog niet echt hoor Nanuke, er blijft een stemmetje in mijn achterhoofd zitren die me continue herinnert aan het feit dat we eigenlijk nog niets weten. Ik wil eerst met eigen ogen zien dat er iets zit wat zich aan het ontwikkelen is, pas dan geloof ik het echt. En zelfs dan... bij de zwangerschap van L. kwam de rust pas een beetje echt toen ik haar voelde. Ik ben bang dat dat nu weer hetzelfde gaat zijn.
Zo begrijpelijk en herkenbaar Nikki. Ik kon echt pas later in de zwangerschap alles 'loslaten'. Alle stress is niet zomaar je systeem uit he. :*
Met een meidenkwartet
pi_129160342
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee het voelt nog niet echt hoor Nanuke, er blijft een stemmetje in mijn achterhoofd zitren die me continue herinnert aan het feit dat we eigenlijk nog niets weten. Ik wil eerst met eigen ogen zien dat er iets zit wat zich aan het ontwikkelen is, pas dan geloof ik het echt. En zelfs dan... bij de zwangerschap van L. kwam de rust pas een beetje echt toen ik haar voelde. Ik ben bang dat dat nu weer hetzelfde gaat zijn.
Ik vond de rust pas na de geboorte. En toen begon er weer een andere onrust ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 22 juli 2013 @ 08:17:33 #58
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129211204
Poezebeest, wat een rotnieuws... -O- Ik ga heel hard duimen voor je cryootjes!

Nanuke, klinkt weer als een achtbaan voor jou dit zo! Wel fijn dat je de banden nu zo nauw hebt aangetrokken. Na al dat wachten kan ik me voorstellen dat je eindelijk ook wat wilt zien gebeuren :*

Nikki, wat ontzettend fijn dat alles nu zo goed gaat! Ik duim voor een negen maandenplakker hoor! ;)

Arja, snel gehandeld dus :) hopelijk werkt de pomp en zie je volgende week mooie follikels!

Aurum, de wachtweken blijven lastig hè... :* Nog minder dan een week nu!

Kahlie, fijne vakantie! We doen ons best ;)

Hier tik ik vandaag dag 33 aan. Ik gok woensdag }) . Ik reken nergens op deze keer, aangezien ik nergens last van heb.
pi_129211921
Hoelang is je cyclus normaal Frum? 33 dagen vind ik al lang.

Ik voel me sinds zaterdag eigenlijk weer "normaal" w/ Niet meer dat suffige gevoel in mijn hoofd en de krampen down under zijn ook genokt ^O^

Als ik de komende nachten wat meer slaap kan pakken en niet aan mijn beddegoed gekleefd zit dan is alles weer goed :)

En met die zwangerschapshizzle blijft het afwachten idd c_/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 22 juli 2013 @ 09:40:44 #60
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129212266
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:18 schreef _aurum_ het volgende:
Hoelang is je cyclus normaal Frum? 33 dagen vind ik al lang.

Ik voel me sinds zaterdag eigenlijk weer "normaal" w/ Niet meer dat suffige gevoel in mijn hoofd en de krampen down under zijn ook genokt ^O^

Als ik de komende nachten wat meer slaap kan pakken en niet aan mijn beddegoed gekleefd zit dan is alles weer goed :)

En met die zwangerschapshizzle blijft het afwachten idd c_/
Met de clomid nu steeds cycli van 33 of 34 dagen. Valt netjes binnen de 35 dagen dus. Ik vermoed deze ronde 34, maar dat merk ik vanavond waarschijnlijk ;)

Ja, het is lekker heet he? Op zich fijn dat je niks meer voelt. Het is ook bij elke vrouw anders. De een voelt heel andere dingen en de ander voelt niks... Als ze zwanger is bedoel ik dan. Ik heb vanmorgen ook negatief getest, vandaar dat ik weet dat mijn ongesteldheid eraan komt. Ik had ook niets verwacht deze ronde. Veel te veel stress mijn lijf ingepompt met mijn intense huilbuien. Nu hopelijk een wat rustigere maand. :)
pi_129212957
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:40 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Met de clomid nu steeds cycli van 33 of 34 dagen. Valt netjes binnen de 35 dagen dus. Ik vermoed deze ronde 34, maar dat merk ik vanavond waarschijnlijk ;)

Ja, het is lekker heet he? Op zich fijn dat je niks meer voelt. Het is ook bij elke vrouw anders. De een voelt heel andere dingen en de ander voelt niks... Als ze zwanger is bedoel ik dan. Ik heb vanmorgen ook negatief getest, vandaar dat ik weet dat mijn ongesteldheid eraan komt. Ik had ook niets verwacht deze ronde. Veel te veel stress mijn lijf ingepompt met mijn intense huilbuien. Nu hopelijk een wat rustigere maand. :)
ah ok! Dan is 33 dagen idd niet raar.

Als je zoveel last hebt van de bijwerkingen van Clomid, kan je dan niet naar ZKH bellen en vragen naar iets anders? Er zal toch wel meer zijn dan alleen Clomid?!

Heel die medische molen kost al genoeg energie, als je dan ook zoveel last hebt van de bijwerkingen en er kan iets aan gedaan worden, dan zou ik het wel proberen :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 22 juli 2013 @ 10:32:45 #62
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129213339
Volgens mij is dat andere middel ook gelijk een stapje verder, met injecties e.d. En vooralsnog doet de clomid wel wat het moet doen. Nu nog het vervolg ;) Ik heb deze maand meerdere malen gedacht dat ik ermee wilde stoppen. Maar ik ben geen opgever. Ik houd vol. Desnoods nog een jaar. Het komt goed.
pi_129218288
Frummel, wat jammer dat je negatief hebt getest..hoeveel mg clomid krijg je? Ze wilde bij mij mn cyclusduur verkorten, maar alle doses hadden hetzelfde resultaat...wel eisprong, maar lange cyclus, maar wel meer bijwerkingen.

Hier nog een paar dagen afwachten..ben die wachtweken echt zo zat..
  maandag 22 juli 2013 @ 14:22:32 #64
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129220257
Ja, die wachtweken zijn het meest slopend he, Babbel... :* Ik slik 50 mg, gedurende vijf dagen (dag 3 t/m 7). Al direct vanaf eerste cyclus was een mooie eisprong te zien. Zolang ik binnen de 35 dagen blijf, zijn ze tevreden.

Met welke bijwerkingen kreeg/krijg jij te maken eigenlijk? Ik loop echt voor mijn gevoel knetterstoned rond van de koppijn gedurende een paar dagen en jank om alles. Maar dan ook echt alles... :')
pi_129224409
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef Frummeltje86 het volgende:

Met welke bijwerkingen kreeg/krijg jij te maken eigenlijk? Ik loop echt voor mijn gevoel knetterstoned rond van de koppijn gedurende een paar dagen en jank om alles. Maar dan ook echt alles... :')
Ik had ook enorme hoofdpijn van de Clomid. Maar ook van de Puregon, dus ik weet niet of een ander middel een oplossing is.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_129225407
Frummel, ik had ook hoofdpijn van de puregon en menopur hoor. Met clomid geen ervaring, maar de andere middelen zijn dus ook niet zonder bijwerkingen. :*
  maandag 22 juli 2013 @ 19:06:02 #67
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129228084
Het leek me al dat andere medicijnen inderdaad ook flinke bijwerkingen kunnen hebben... vandaar dat ik ook niet direct sta te springen om om iets anders te vragen ;)
pi_129243656
Ik merkte t vooral aan mn emotionele gestel....stikchagrijnig, dan weer verdrietig en dan ineens heel boos... maar dat was vooral vanaf 100mg...

Hier gisteren een beetje bloed gehad...gevolgd door een google-zoektocht naar innestelingsbloedingen van een uur... Word er zelf al gek van...arm vriendje ;-)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 07:49:44 #69
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129244013
Dat heb ik dus al vanaf 50 mg... Ik hoop maar dat dat genoeg blijft voor mijn lijf.

Op hoeveel dpo zit je vandaag? Ik heb nog nooit tussentijds bloeding gehad, maar ook nog nooit zwanger geweest... spannend! ^O^
pi_129244597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 07:49 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dat heb ik dus al vanaf 50 mg... Ik hoop maar dat dat genoeg blijft voor mijn lijf.

Op hoeveel dpo zit je vandaag? Ik heb nog nooit tussentijds bloeding gehad, maar ook nog nooit zwanger geweest... spannend! ^O^
Ik hoop ook dat het genoeg is! Hopelijk wegen de voordelen (baby!!!) op tegen de nadelen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:58:29 #71
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129249022
Nanuke fijn dat ze de mail zo op nam en jullie belde, dat is al een goed iets. En wie weet komen wij elkaar daar wel eens tegen, ik loop ook in Maastricht.

Aurum hou je het nog een beetje vol de wachtweken??

Babbel bij jou dus ook spannend

frummel, heb je niet gewoon te vroeg getest?? Voor NOD testen zegt niet altijd alles he, zeker in jou geval zou ik het niet raar vinden als je dan later pas positief test. Succes met wachten, hoe dan ook het is best stressvol die wachtweken
Be happy with the little things in life
pi_129260552
Spannend Babbel!

Frum, nog steeds niet ongesteld? (Nooit gedacht dat ik dat aan iemand zou vragen :+ )

Met mij alles goed! Stukken beter dan vorige week, vannacht ook lekker geslapen dus ik kan de wereld aan :D
Mijn NOD is zondag en ik heb zoiets van we zien wel, kans is klein dat het gelijk in 1 keer raak is :) tfa!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129267656
Spannend Babbel!

Fijn dat het beter met je gaat, aurum.

Ik heb gister voor het eerst mijn pompje zelf bijgevuld en op een andere plek geprikt. Ik vond het best spannend en had al meteen een storing met de afstandsbediening, maar het is gelukt.

Vandaag heb ik een beetje pijn in waar ik denk dat mijn eierstokken zitten, met name net wanneer ik ga zitten, of als ik opsta vanuit de zitstand.
Ik vind het lastig dat er weinig informatie van anderen over te vinden is op internet. Maar van de dames hier die zelf hormonen spuiten, herkennen jullie iets van de "klachten"?
pi_129267741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:26 schreef Arja het volgende:
Spannend Babbel!

Fijn dat het beter met je gaat, aurum.

Ik heb gister voor het eerst mijn pompje zelf bijgevuld en op een andere plek geprikt. Ik vond het best spannend en had al meteen een storing met de afstandsbediening, maar het is gelukt.

Vandaag heb ik een beetje pijn in waar ik denk dat mijn eierstokken zitten, met name net wanneer ik ga zitten, of als ik opsta vanuit de zitstand.
Ik vind het lastig dat er weinig informatie van anderen over te vinden is op internet. Maar van de dames hier die zelf hormonen spuiten, herkennen jullie iets van de "klachten"?
Die pijn had ik bij overstimulatie.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_129268325
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Die pijn had ik bij overstimulatie.
Hoe heb jij toen gehandeld? Is het voldoende als ik morgen de verpleegkundige bel om te overleggen, of moet ik nu al aan de bel trekken denk je?
pi_129268798
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef Arja het volgende:

[..]

Hoe heb jij toen gehandeld? Is het voldoende als ik morgen de verpleegkundige bel om te overleggen, of moet ik nu al aan de bel trekken denk je?
Ik moest toen veel water drinken. Moet je nog terug voor echo's of wachten ze af?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_129269526
Ik moet maandag pas terug voor een echo. Dan is het 10 dagen na plaatsing van de eerste pomp.

Ik heb net met de verpleegkundige gebeld en zij denkt dat het niet iets is om me actief ongerust over te maken. Het ie niet gek dat ik weer dingen in mijn lichaam voel nadat mijn cyclus jaren heeft plat gelegen. Ik moet morgen even naar de gyn bellen om te overleggen.
pi_129271942
Arja, die pijn herken ik zeker en ik heb nog nooit overstimulatie gehad. Ook nu (nu ik geen hormonen meer gebruik) voel ik die pijn aan mijn eierstokken weleens als ik opsta.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  woensdag 24 juli 2013 @ 07:52:41 #79
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129280283
Je hebt gelijk droomvrouwtje, testen voor nod is niet heel betrouwbaar. Tot op heden nog geen bloed (dag 35 vandaag) maar ik verwacht het eerlijk gezegd elk moment. Gisteren de hele dag buikpijn gehad, dat lijkt nu wat weggezakt te zijn wel. Vorige twee cycli werd ik pas in de middag ongesteld.

Arja, klinkt niet heel fijn! Hopelijk is er inderdaad verder niks aan de hand. Behalve een groeispurt van een stel follikels natuurlijk ;)
pi_129280592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Arja het volgende:
Ik moet maandag pas terug voor een echo. Dan is het 10 dagen na plaatsing van de eerste pomp.

Ik heb net met de verpleegkundige gebeld en zij denkt dat het niet iets is om me actief ongerust over te maken. Het ie niet gek dat ik weer dingen in mijn lichaam voel nadat mijn cyclus jaren heeft plat gelegen. Ik moet morgen even naar de gyn bellen om te overleggen.
Dat is ook zeker niet gek. Je lichaam komt nu langzaam weer op gang na al die jaren.

Ikzelf heb ook jaren geen cyclus gehad maar voelde het zelf alleen bij overstimulatie. Maar wat jij verteld klinkt ook heel erg logisch.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_129282863
De pijn aan mijn eierstokken is nog niet weg en ik moest vanmorgen ook ineens overgeven, dus met ziekenhuis gebeld en ben net langs geweest.

Inwendige echo gehad en zag er goed uit. Baarmoederslijmvlies is zich aan het opbouwen en ik had diverse follikels links en rechts, waarvan de grootste links zat met 10,5mm(?) en rechts 10. Wel goed nieuws dus eigenlijk dat er wel wat gebeurt nu.

Maandag krijg ik sowieso nog een echo en verder hoef ik pas aan de bel te trekken als ik koorts krijg, of ondraaglijke pijn.
pi_129283793
Misschien heb je wel je toekomstige baby als ei gezien, Arja O+.
pi_129284007
quote:
12s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Misschien heb je wel je toekomstige baby als ei gezien, Arja O+.
Dat klinkt lief.

Ik ga lekker terug naar bed. Fijn dat het wat koeler is om te slapen nu
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:21:29 #84
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129290942
Dat is positief nieuws, Arja! Vervelend dat je last blijft houden van de bijwerkingen, maar het is voor een goed doel. :)
  woensdag 24 juli 2013 @ 19:38:53 #85
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129301443
Nog geen }) voor mij trouwens. Zou de warmte effect hebben op mijn cyclus? Morgenochtend maar weer een testje doen denk ik. En als die negatief is, het ziekenhuis bellen voor overleg over een hogere dosis... :{
pi_129306875
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 19:38 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nog geen }) voor mij trouwens. Zou de warmte effect hebben op mijn cyclus? Morgenochtend maar weer een testje doen denk ik. En als die negatief is, het ziekenhuis bellen voor overleg over een hogere dosis... :{
Kan me niet voorstellen dat die paar dagen warmte zoveel invloed hebben...

Testje doen kan sowieso geen kwaad. En ik snap niet waarom je je dosis zou moeten verhogen? :@

@Arja: fijn dat je langs kon komen en dat alles goed is :)

Vanaf wanneer mag ik testen? Zondag is mijn NOD en de 60 jarige verjaardag van mijn lief zijn pa. Weinig zin om op die dag te moeten testen of niet te testen en af te moeten wachten of ik wel of niet ongesteld word :X Ik ben mijn teleurstelling liever voor :') IUI was 10 dagen geleden :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129307139
Volgens mij kun je er zaterdag dan prima een test tegenaan gooien. Dat is 1 dag voor NOD dus moet kunnen. Al kan hij op die termijn ook nog vals negatief zijn. Lastig is dat hè! :*
pi_129312186
Jups en het feit dat het al 2 jaar niet lukt, geeft me niet veel hoop. Nog 3 nachtjes slapen oO<
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129312730
Ik duim dat 'ie dit keer positief is, aurum! :*
pi_129315732
Aurum, mijn duimen draaien. Er is een kans.
  donderdag 25 juli 2013 @ 07:32:53 #91
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129319407
Spannend met mensen die bijna mogen testen!

Hier eindelijk eens met goed nieuws het ziekenhuis uitgelopen. heb nu 9 eicellen! Zaterdag weer een echo en dan gaat hopelijk onze 1e IVFpoging in.
  donderdag 25 juli 2013 @ 08:15:04 #92
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129319690
Spannend, aurum!

Snoenk, mooi resultaat zeg! Daar kunnen ze behoorlijk wat emmy's mee maken. :)

Geen bloed, maar test is ook negatief. Vandaag dus bellen. Ze hadden namelijk gezegd als mijn cyclus boven de 35 dagen zou uitkomen, de dosis te laag is geweest. Vandaar dat ik dat nu vermoed... Ik bel straks gelijk dus hopelijk weet ik dan meer.
pi_129319745
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 07:32 schreef snoenk het volgende:
Spannend met mensen die bijna mogen testen!

Hier eindelijk eens met goed nieuws het ziekenhuis uitgelopen. heb nu 9 eicellen! Zaterdag weer een echo en dan gaat hopelijk onze 1e IVFpoging in.
Snoenk, goed zeg, 9 follikels! Ik had er bij Thijs 8, waaruit 9 eicellen kwamen ^O^
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_129330572
Jammer dat je een negatieve test, frummel...

Snoenk, gefeliciteerd met de goede oogst!

Aurum, dat aftellen is zo rot, he...en bij jou duurt t al veel langer dan bij mij! Succes...

Mn NOD is ergens tussen gisteren en as maandag...ga denk ik zondag testen als ik nog niet ongesteld ben, dan kan ik t nig even 'verwerken' voor ik weer moet werken...
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:38:50 #95
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129337205
Er is nog niets geoogst hoor. Was alleen maar een echo maar waar ik de vorige x bij 3 bleef, groeien er nu al 9. Ik weet dat ik er nog lang niet ben maar dit was de eerste x dat ik met goed nieuws het ziekenhuis uit liep.
pi_129339770
Snoenk wat fijn! En nu goed doorbroeden op die eitjes!
pi_129339900
Nikki, trek je de spanning nog? Denk aan je!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129340075
Het zal wel moeten Momo. Maar ik word wel steeds zenuwachtiger, vooral als ik eraan denk. En het feit dat ik al een dag of 3 geen gevoelige borsten meer heb werkt ook niet echt mee. Ik zal blij zijn als het morgenochtend 11 uur is en we duidelijkheid hebben.
pi_129341365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:38 schreef snoenk het volgende:
Er is nog niets geoogst hoor. Was alleen maar een echo maar waar ik de vorige x bij 3 bleef, groeien er nu al 9. Ik weet dat ik er nog lang niet ben maar dit was de eerste x dat ik met goed nieuws het ziekenhuis uit liep.
Hey, dat bedoelde ik eigenlijk ook met de oogst ..wel superfijn dat je een keer een positief gevoel erover had...mij geeft dat altijd weer even nieuwe energie voor de volgende stap in het traject, ik hoop dat dat voor jou ook zo geldt!
pi_129341594
Babbel, ik heb ontzettend veel respect voor hoe je zo positief lijkt te blijven :) ik duim dat het weer raak is zondag. Had je de uitslag van het (chromosoom?) onderzoek al?
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:52:22 #101
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_129343584
Spannend Nikki... ik duim voor je... ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_129345796
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:05 schreef zandsculptuur het volgende:
Babbel, ik heb ontzettend veel respect voor hoe je zo positief lijkt te blijven :) ik duim dat het weer raak is zondag. Had je de uitslag van het (chromosoom?) onderzoek al?
Thanks, lief dat je dat zegt! Ik moet zeggen dat het de laatste maand juist helemaal niet zo goed lukt om het niet te zwaar te maken voor mezelf... Volgende week moet ik sowieso het ziekenhuis bellen voor een echo (weet alleen nog niet wat voor ;)) en dan krijg ik als het goed is ook de uitslag van het chromosomenonderzoek.

Nikki, jouw achtbaan is voor mij zo herkenbaar...ik hoop zo hard dat het bij jou 'gewoon' goed gaat!
pi_129346059
Frum: wat zei de dokter?

Snoenk: klinkt goed allemaal!

Babbel: ik ga duimen voor zondag ^O^

Nikki: ik ga ook voor jou duimen oO<

Pff, ik heb vandaag een minder dagje superveel steken downunder.wou gaan sporten, maar ben blijven bankhangen. Als ik rustig blijf is alles goed, maar als ik te actief word dan krijg ik last. Ben uit werk ook een uurtje gaan slapen, ben zo moe met/van die hormoonshizzle.

Morgen is een thuiswerkdag, dus dan kan ik "uitslapen" :+

Voor de dames waar de IUI niet pakte, is je menstruatie anders dan normaal? Ben een beetje bang dat het heftiger is dan normaal? /schijterd.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129346360
Zelfs bij mijn mislukte ivf was mijn menstruatie normaal Aurum. Terwijl je dan echt volgestouwd zit met bergen hormonen. Het komt vast goed. :*

Thanks voor alle succeswensen ladies. O+

Babbel, ik kan me heel goed voorstellen dat het toch aan je vreet. Je wilt gewoon graag weten waarom iets gebeurd, of je er zelf misschien iets aan kunt doen, of er met ondersteuning van medicijnen iets aan te doen is enz. Heel veel succes met afwachten en hopelijk kun je snel voor een maand of 9 naar z&g! :*
pi_129357146
Nou, ik heb er vanmorgen een testje tegenaangegooid, die was negatief.

Nu is het afwachten en op naar de volgende ronde. Als we mazzel hebben dan kunnen we nog 1 IUI ronde doen voor we op vakantie gaan.

Succes vandaag Nikki!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 26 juli 2013 @ 09:33:51 #106
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129358658
Babbel, knap hoor, hoe je er mee omgaat! Ik hoop echt dat je een tweede streepje plast! En dat het een plakker is voor de komende negen maanden!

Nikki, succes vandaag! Ik duim hoor!

aurum, balen van de test... Maar het kan nog te vroeg zijn he... :*

Ik heb gisteren nog contact gehad met mijn arts; had een belafspraak gemaakt voor in de middag. Vooralsnog even een weekje afwachten of er een ongesteldheid op gang komt. Zo niet, dan nogmaals testen. Ze gaf aan dat ik best wat later positief kon testen, dus ik mocht de hoop nog niet opgeven. Is er volgende week nog geen ongesteldheid en blijft de test negatief, dan mag ik langskomen voor een receptje provera. Opwekken dus... Word ik wel gewoon ergens in de komende dagen ongesteld, dan moet ik (zoals verwacht) inderdaad een dubbele dosis clomid gaan slikken. Het blijft dus de komende dagen nog even onzeker.
pi_129358814
Jeetje frummel jij maakt het ook spannend!

Aurum, hopelijk kunnen jullie voor de vakantie nog een iui doen. En dan op vakantie een positieve test. O+
pi_129359778
Toch nog een beetje spannend, Frummel!

Nikki, ik duim me suf voor jou :* :* :*
pi_129359850
Nog ff Nikki! ^O^ ^O^ ^O^
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129361226
Nikki;ik duim voor goed nieuws!
pi_129361897
Het goede nieuws is... het zijn er twee! :D
pi_129362004
verkeerde topic..
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:01:25 #113
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129363019
Wauw Nikki!!! *O*
pi_129363056
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het goede nieuws is... het zijn er twee! :D
Wauw super!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:03:05 #115
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_129363086
wat gaaf, nikki! *O* *O*
Hopelijk blijven ze allebei goed plakken :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_129363181
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het goede nieuws is... het zijn er twee! :D
*O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:06:04 #117
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129363205
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het goede nieuws is... het zijn er twee! :D
Wauw wat gaaf!!!! Van harte gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
pi_129363334
Whaaa Nikki, wat geweldig meid!!! Dubbel gefeliciteerd dan maar!
pi_129363406
Nikki!!! :o :o Gefeliciteerd! *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:20:28 #120
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129363807
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het goede nieuws is... het zijn er twee! :D
:o gefeliciteerd! *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 juli 2013 @ 12:24:48 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_129363986
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het goede nieuws is... het zijn er twee! :D
*O* *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_129364035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het goede nieuws is... het zijn er twee! :D
WHahahaha!! Leuheuk!!!
Wat super voor jullie!
Tweelingen zijn O+ O+
Met een meidenkwartet
pi_129364178
Nikki wat super! en 2 nog wel O+ Tweelingen zijn leuk! *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:29:50 #124
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_129364187
Wat super Nikki!!! Gefeliciteerd *O* *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:31:49 #125
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_129364261
Wow Nikki O+
Oude (on)bekende.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:33:14 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_129364321
Wauw wat goed!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_129364391
Nikki twee stuks! Wauw, geweldig, gefeliciteerd! *O*
pi_129364454
Wat leuk, een tweeling! Gefeliciteerd!
pi_129364876
Wow nikki! Van harte gefeliciteerd!
pi_129365154
Nikki gefeliciteerd , wat super ! *O* *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_129365346
Hier ook nog maar even
Nikki gefeliciteerd *O* *O*
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:01:03 #132
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129365366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]

WHahahaha!! Leuheuk!!!
Wat super voor jullie!
Tweelingen zijn O+ O+
+1

Superleuk!

van harte gefeliciteerd!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:05:55 #133
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_129365546
Nikki wat supertof! Fijn dat het goed gaat en wauw 2!!!
pi_129365850
Wil iemand mij in de OP zetten

Arja
Ik ben 35 jaar en 5 jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Ik ben sindsdien maar 2 keer ongesteld geweest. Een keer met hulp van pillen, chlomid en nog een andere. De tweede keer werd ik spontaan ongesteld, dit is intussen 2 jaar geleden.

Vele onderzoeken volgden. Het werd duidelijk dat ik bijna geen vrouwelijke hormonen aanmaak, dat stukje lijkt platgelegd te zijn in mijn hersenen, waardoor mijn lichaam in een soort nep-overgang zit.

Op 19 juli 2013 ben ik gestart met een behandeling met een LHRH-pomp. Omdat mijn hypothalamus geen GnRH ( gonadoreline) aan mijn bloed afgeeft, neemt de pomp dit over. Ik krijg elke 90 minuten een beetje GnRH binnen. Dit stimuleert de hypofyse om FSH en LH zelf weer aan te gaan maken en uiteindelijk oestradiol. Op die manier hoop ik weer een cyclus te krijgen en 'gewoon'' zwanger te worden.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:17:32 #135
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129365981
Ik kan de OP niet meer aanpassen, Arja. Wellicht dat een mod je erbij kan zetten? En anders bij volgende topic :)
pi_129366704
OMG Nikki, wat tof! :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:43:55 #137
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129366878
Nikki :o! Wow! Gefeliciteerd!
pi_129366971
Whoa Nikki! Tof, gefeliciteerd! *O*
pi_129367322
Nikki! Wat een leuk nieuws! O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_129368113
Nikki; wat fijn dat alles goed is en 2, wauw! *O*
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:24:16 #141
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129368210
Nikki!! 2!! Van harte! *O*
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:29:27 #142
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129368398
Nikki! Wow! Dubbel gefeliciteerd *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129368512
Whaaaa Nikki, wat goed! Gefeliciteerd!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:57:50 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_129378792
Wauw Nikki, wat leuk!
Van harte gefeliciteerd nog maar een keer! *O*
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:20:04 #145
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_129379609
Waaah! Nikki.... super!!! Gefeliciteerd!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:04:21 #146
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129381724
Nikki!! 2! Wat goed!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:07:02 #147
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129381852
Aurum van mij ook nog maar even.. heb geen andere menstruatie gehad na iui. Alles was gewoon hetzelfde, zelfs de dag waarop het normaal moest komen. Veel succes iig. Duim nog steeds voor je
  zaterdag 27 juli 2013 @ 07:52:47 #148
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129396274
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:58 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Hey, dat bedoelde ik eigenlijk ook met de oogst ..wel superfijn dat je een keer een positief gevoel erover had...mij geeft dat altijd weer even nieuwe energie voor de volgende stap in het traject, ik hoop dat dat voor jou ook zo geldt!
ok sorry, dan begreep ik het verkeerd.
Ja geeft zeker nieuwe energie, ben wel erg bang dat we zometeen weer slecht nieuws krijgen.. maar dat zijn gewoon mijn eigen hersenspinsels :{
Ben er blij dat mijn lijf nu toch doet wat het moet doen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 08:33:11 #149
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_129396471
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het goede nieuws is... het zijn er twee! :D
Jeetje Nikki :D Wat een ontzettend gaaf nieuws!! *O* O+ :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_129396920
Snoenk ik hoop echt dat je zulk positief nieuws blijft krijgen en dat je een mooi punctieresultaat tegemoet kan zien. :*

Gisteren bij de echo bleek dat mijn rechtereierstok nog heel groot is. Er zitten echt nog twee mega "follikels" in, waaronder een van 6cm en ik heb er best een beetje last van. Een zeurderig pijnlijk gevoel. Niet continue, maar wel meerdere malen per dag en ook soms meerdere uren. Op zich gaat het vanzelf weer weg uiteindelijk, maar ik schrok best even van het formaat.

Ik ben trouwens niet door Brussel gebeld over de verdere stappen die zij willen, want er was een mega stroomstoring bij ons ziekenhuis, dus konden ze niet faxen omdat ze alleen noodstroom hadden. Gelukkig maar dat ik niet nog midden in een behandeling zit, want anders hadden we toch een klein probleempje gehad. :')
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:20:21 #151
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129402607
Aurum, heb je nog getest vanmorgen?

Wow Nikki! Kan me wel voorstellen dat je daar last van hebt. Ik heb ze op de echo's bij mij nooit groter gezien dan 14 mm, maar dat was dan ook op de 12e dag van mijn cyclus. Hopelijk heb je er snel minder last van. En kun je lekker gaan genieten van die twee (!) guppies in je buik!!

Snoenk, wanneer heb je weer een echo?

Een welgemeende :* voor alle andere dames. :)
pi_129403186
Een tweeling, Nikki! Wat een pracht! O+

Snoenk, de duimen draaien voor jou!

Frummel, hoe is het nu bij jou?

En voor de rest allemaal ook een dikke :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:25:35 #153
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129404485
Ik verkeer nog steeds in niemandsland. Vanmorgen kreeg ik zo'n buikpijn dat ik honderd procent zeker was van een ongesteldheid vandaag, maar tot op heden nog helemaal niks. We wachten het nog maar even af dus... :{

Hoe loopt het verder bij jou nu, Nanuke? Het continue wachten lijkt me voor jou ook niet makkelijk.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:16:49 #154
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_129405700
Oooh Nikki, een tweeling oO< oO< O+ !! Gefeliciteerd!! *O* *O* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:14:13 #155
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_129407012
Nikki wat tof! Gefeliciteerd!

Arja ik ga je er zo even bijzetten in de OP :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:47:46 #156
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129407770
Nou dames... Google helpt me momenteel ook niet... Ik heb echt sinds vanmorgen flinke pijn in mijn onderbuik, flink opgezette darmen en tot op heden nog steeds geen bloed! Snap er niks meer van... :? Herkent iemand dit?

edit: afgelopen donderdag voor het laatst getest met Clearblue met zwangerschapsindicator. Misschien morgenochtend toch maar weer proberen...
pi_129408036
CB heeft geloof ik redelijk veel hcg nodig om positief uit te slaan, ik zou zeker een andere test proberen. Ik duim :*!
pi_129408359
Frummel... spannend! Doe is een kruidvat 2 voor 5 euro test. Die meten ook weinig hcg.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 17:16:04 #159
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129408560
Ik heb nog zo'n KV liggen, dus die leg ik alvast klaar voor morgenochtend :) Ik heb dit nog nooit gehad zo... Eigenlijk durf ik niks meer te hopen hoor meiden... Het voelt zo raar!

En misschien ben ik wel zo'n late HCG-tester. Zou kunnen, toch?
pi_129412910
Thanks Snoenk!

Frum: ik heb niet meer getest :+ vind het wel ff best. Als het goed is word ik morgen ongesteld, dus we zien wel.

Vanmorgen weer friggin veel buikpijn en ik wilde gaan sporten ( net als vrijdag) en ik had zoiets van daar gaaaaaaaan we weer }:| dus maar eigenwijs gewoon gaan sporten, buikpijn trok weg en humeur werd beter dus soms is het goed om eigenwijs te zijn.

Ik zou morgen nog een keer met een kv testje testen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 28 juli 2013 @ 00:21:10 #161
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129420428
Spannend frummel!

Vanochtend weer een echo gehad, helaas minder goed nieuws. Ze waren niet voldoende gegroeid en waarschijnlijk zijn er maandag als ik weer voor een echo moet maar 6 groot genoeg. Ben in iig flink aan het broeden geweest, vandaag lekker naar de sauna geweest en dan hopelijk maandag toch weer wat beter nieuws
pi_129420968
Ik duim voor de testers van morgen!

Snoenk; wat ontzettend vervelend! Ik duim dat de score maandag beter is!
  zondag 28 juli 2013 @ 09:05:35 #163
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129426789
Testen is niet meer nodig helaas... :'(
pi_129426816
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Testen is niet meer nodig helaas... :'(
-O- stom hoor! :*
pi_129427040
Frummel. :(
pi_129427108
Oh nee, Frummel... :( ;( Ik had zo gehoopt dat de vreemde signalen op iets anders hadden geduid..

Snoenk :* Ik duim voor goed nieuws maandag..
pi_129427132
Pff, wat een moment.. Maar ik heb vanmorgen om 4:00u getest ( 8)7 ) en dit was het resultaat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschap nummer 4... Hopelijk is dit nu eindelijk de zwangerschap die goed gaat verlopen... M'n vriend is net naar z'n werk, maar de hele ochtend liepen we: Nou zeg... maf he? Zo snel... Raar, he? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129427157
*O* babbel! Wat spannend weer!

-O- frummel. Rukzooi
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129427207
*O* Babbel, ik ga duimen voor een plakker!
  zondag 28 juli 2013 @ 10:12:17 #170
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129427237
Dank jullie wel dames :*

Babbel, het is je echt gegund hoor. Ik duim heel hard voor een plakkertje bij jou.

Ik ga even terug onder mijn steen voorlopig. Nog nooit zo uit het veld geslagen als nu. Meiden, zet m op allemaal :*
pi_129427279
Frummeltje, balen meis... had het je zo gegund :( :*
pi_129427303
Babbel *O*

Spannend joh, ik duim voor je dat deze nu echt blijft plakken.

Heb je toevallig al eens gelezen over utrogestan bolletjes, en of dat in jouw situatie nuttig kan zijn?
  zondag 28 juli 2013 @ 10:22:52 #173
313574 klumsy
Lola O+
pi_129427374
Babbel *O* wat goed nieuws! ik duim voor een plakker :*

Frummel, knuffel voor jou :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_129427458
Babbel gefeliciteerd, ik duim voor een plakker.

Frummeltje, balen, ik had zo gehoopt op positief nieuws deze keer :*

Aurum hoe is het bij jou?
pi_129427547
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Babbel *O*

Spannend joh, ik duim voor je dat deze nu echt blijft plakken.

Heb je toevallig al eens gelezen over utrogestan bolletjes, en of dat in jouw situatie nuttig kan zijn?
Ik had er nog nooit van gehoord, maar na een rondje google ga ik dit toch maar gelijk telefonisch navragen morgen.. thanks! :* Ik moet sowieso bellen deze week, omdat de uitslag van het chromosomenonderzoek binnen zou moeten zijn en de gyn vond het nodig dat ik binnen 10 dagen na de test een echo kreeg.. Op zich zijn er volgens mij verder geen afwijkingen in mijn hormoonspiegel en 2 van de 3 miskramen waren al na 5/6 weken, maar wie weet..
pi_129427626
Babbel *O* Gefeliciteerd! Ik duim me helemaal suf voor een prachtige plakker meid!

Frummel.. :( Ik had zo gehoopt op goed nieuws voor je.. :*
pi_129427647
Babbel!!!! Niet drie maar vier keer is scheepsrecht hoor!!!! *O* Ik duim voor een plakker! :*
pi_129427913
Balen Frummel. :( :* Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. Je moet nu straks ook een hogere dosis gaan spuiten, toch?

Babbel! Ik wist wel dat ik gisteren iemand was vergeten! Dikke duimen voor een plakker. En vast een jompel, omdat het kan! *O*

Oh, en Frummel, we hebben hier na het laatste telefoongesprek nog niets gehoord. Ik hoop volgende week toch echt de oproep voor bloedonderzoek binnen te hebben, anders mag ik er weer achteraan gaan mailen. :{ Ben er inmiddels wel overheen dat we voor niets gewacht hebben, daar kunnen we toch niets meer aan veranderen. Gewoon positief op naar de volgende stap en we zullen 't wel zien. :) Het biedt in ieder geval de tijd om met mijn studie een stuk verder te komen en lichamelijk wat meer fit te worden.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 28 juli 2013 @ 11:11:58 #179
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129427954
Wow *O* babbel *O* gefeliciteerd!! Ik duim voor een plakker!!

Frummel :* balen zeg.
Be happy with the little things in life
  zondag 28 juli 2013 @ 11:21:06 #180
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129428066
Babbel *O* ik duim ook voor een goede plakker!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 28 juli 2013 @ 11:33:11 #181
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_129428288
Frummel -O- balen joh t klonk hoopgevend.

Babbel gefeliciteerd! *O* Ik hoop zo dat deze nu eindelijk blijft pakken meis :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_129428485
Frum :*

Babbel ^O^

Ik ben 5 minuten voor ik de auto in moest stappen ongesteld geworden :') ik heb er we'll vrede mee. Op naar de volgende ronde :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129430528
Babbel, *O*!! Ik hoop zo op een plakker voor je!!
Home is where the O+ is...
pi_129431891
Jaaa Babbel *O* *O* Ik duim me suf!!
pi_129432388
Aurum, toch balen...

Iedereen super bedankt voor de lieve berichtjes! Ik hoop zo dat het een keer goed mag gaan... vind het heel spannend, maar kan toch blijer zijn dan ik vantevoren had gevreesd.. Aan het aantal draaiende duimen ligt het in ieder geval niet!
  zondag 28 juli 2013 @ 15:18:22 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129434045
Babbel *O* ik duim voor een plakker.

Frummeltje :*
  zondag 28 juli 2013 @ 15:20:20 #187
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129434111
Frummel :( sterkte!
Aurum jammer zeg :*

Babbel wat goed! Hoop dat die lekker blijft zitten!
pi_129434996
Gefeliciteerd Babbel!

Jammer aurum en frummel, succes de volgende ronde!

Hoewel ik wel teleurgesteld zal zijn als het bij mij niet "meteen" raak is, is het voor mij ook een klein feestje als ik "gewoon" ongesteld word. Ik heb nu tenminste eindelijk (als het goed is) iedere maand kans op een zwangerschap.

Vanavond komt mijn 10 weken ongepland zwangere vriendin langs om de echo's te laten zien. Dat vind ik wel lastig.
pi_129436422
Weet zij dat jullie in de MMM zitten, Arja? Voor haar is het misschien ook lastig. Succes iig :*
pi_129437142
Van harte Babbel! Fijn dat je er wel blij mee kunt zijn. Duim enorm voor een april-kindje voor je :*.

Balen Aurum en Frummel :(.

Lastig Arja, wat Zand al vroeg, weet je vriendin ervan?

[ Bericht 13% gewijzigd door Kursor op 28-07-2013 18:11:00 ]
pi_129437911
Ja hoor, ze weet ervan. Ik ben er sowieso open over en we hebben ook een vriendschap waarin moeilijke gevoelens besproken kunnen worden.
  maandag 29 juli 2013 @ 12:46:03 #192
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129466061
Dank voor alle lieve steunbetuigingen. Dat doet me goed :* Toch ga ik proberen een beetje afstand te nemen van dit topic. Misschien helpt me dat ook om er minder mee bezig te zijn. Geen idee... We zijn vandaag begonnen met 100 mg Clomid en volgende week heb ik een echo.

Meiden, ik wens jullie allemaal ontzettend veel succes en stuur jullie heel veel positieve energie. Ik hoop dat al jullie (baby)dromen verwezenlijkt worden :*
pi_129466163
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dank voor alle lieve steunbetuigingen. Dat doet me goed :* Toch ga ik proberen een beetje afstand te nemen van dit topic. Misschien helpt me dat ook om er minder mee bezig te zijn. Geen idee... We zijn vandaag begonnen met 100 mg Clomid en volgende week heb ik een echo.

Meiden, ik wens jullie allemaal ontzettend veel succes en stuur jullie heel veel positieve energie. Ik hoop dat al jullie (baby)dromen verwezenlijkt worden :*
Begrijpelijk en hopelijk brengt het je wat rust en kom je snel goed nieuws delen! Knuffel voor jou :*
  maandag 29 juli 2013 @ 12:52:50 #194
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129466242
Frummel :* ik hoop en duim dat je snel weer komt melden met goed nieuws
Be happy with the little things in life
pi_129466373
Frummel heel veel succes en sterkte de komende tijd. Hopelijk doet de rust je goed en kun je er minder mee bezig zijn. :*
pi_129469184
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Frummel heel veel succes en sterkte de komende tijd. Hopelijk doet de rust je goed en kun je er minder mee bezig zijn. :*
^^

Ik mag vanmiddag ook naar de apotheek *mental note maakt*. Niet dat ik thuis aan koffie zit als ik het me herinner c_/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129471384
Zo, weer terug van de echo. Links zitten 1 follikel van 16mm en 1 van 13. Mogelijk nog meer follikels maar die kon ze niet goed zien. Tussen woensdag en vrijdag waarschijnlijk eisprong, met kans op tweeling.

Woensdag weer echo. Dan kan ze zien of er 1,2, of meer eitjes gaan springen. De gyn zei me
Dat er aan een tweelingzwangerschap risico's zitten voor zowel moeder als kind en dat ik goed met mijn vriend moet bespreken of we het risico nemen, of nu veilig gaan vrijen en deze ronde overslaan.

Mij lijkt een tweeling wel leuk, we hebben in de familie veel tweelingen. Ik denk alleen dat mijn vriend het niet ziet zitten, uit praktische en financiele oogpunten en de risico's die gyn noemde. Eigenlijk wil hij sowieso maar 1 kind. Als er spontaan een tweeling zou komen, dan is dat zo en is het goed. Maar in dit geval zouden we door de echo al voor de gemeenschap weten dat het een tweeling kan worden. Moeilijk. Voor mij zou deze poging overslaan, ook een maand langer (of meer) hormonen spuiten en met mijn pompje lopen betekenen.

We gaan er maar eens goed over nadenken en praten.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:08:21 #198
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_129472495
Babbel, gefeliciteerd!! *O* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_129474094
Babbel!!! *O* gefeliciteerd, deze gaat hem worden, dat moet! Ik ga duimen voor je.

En frummeltje :* zo oneerlijk kut! Ik snap je afstand maar hoop dat je je snel met mooie streepjes weer mag melden.

Ongesteldheid zuigt, zeker als het 10 dagen vroeger komt dan verwacht en tijdens vakantie waarvan je juist zo blij was een keer zonder door te kunnen. :')
pi_129474486
Babbel!! Wow, gaaf, spannend! Duim voor deze plakkert! O+
pi_129476997
Babbel ik duim mee!!!! Zelfs met mn tenen
pi_129477084
Babbel. Ik duim ook voor je

:* voor Frummel en aurum
pi_129478140
Kan ik ook in de OP? Ik zit hier denk ik nog wel ff :')

_aurum_

Sinds augustus 2011 bezig om zwanger te worden, lukt niet. Vorig jaar gecheckt of er eisprong was en een HSG gehad, lief heeft zijn zwemmers in moeten leveren. Alles werkt naar behoren, naar huis gestuurd om het nog een jaar te proberen. Na 2 jaar nog niet zwanger, nu bezig met 2e IUI. Na de 3e IUI weer melden bij de dokter, dan wordt het een laparoscopie en IVF( als we dat willen)

@Lijnloos: herkenbaar :')

@babbel: heb jij ook binnenkort een echo?

[ Bericht 2% gewijzigd door _aurum_ op 29-07-2013 19:18:32 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129479301
Weer bedankt voor de lieve reacties!

Aurum, ik krijg volgende week dinsdag al n echo...aan de ene kant superfijn dat ze het goed in de gaten houden..aan de andere kant kunnen ze weinig doen en levert t alleen maar stress op als t bijv te klein is ofzo, terwijl dat ook niets hoeft te zeggen..we zien t wel!
pi_129479624
Och Babbel, wat een spanning voor jullie weer. Ik duim voor een hele mooie eerste echo. :*
pi_129482318
Babbel; wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt. Ik krijg niet eerder een echo dan met 7/8 weken, afhankelijk wanneer er plek is, ondanks de mk's.
pi_129485885
Ik mocht deze keer vroeg, 6w3d. Vorige twee keren was het ook minimaal 7 weken, eerder mocht echt niet.
pi_129496005
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:47 schreef Poezebeest het volgende:
Babbel; wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt. Ik krijg niet eerder een echo dan met 7/8 weken, afhankelijk wanneer er plek is, ondanks de mk's.
De vorige keer mocht ik nog zelf kiezen en toen had ik bewust voor een echo met 8 weken gekozen, omdat je dan zeker het hartje moet zien kloppen..nu met 6 weken blijft t vaag, omdat t ook een verlate innesteling kan zijn, etc...

Ik ben wel benieuwd wat ze verder nog na kunnen kijken tijdens de eerste weken... tot nu toe kreeg ik alleen maar echo's. Hcg waardes zijn bij mij nooit onderzocht.. heb op Internet nog gevonden dat ook progesteron een graadmeter is voor een goede zwangerschap...iemand nog iets anders wat ik na kan vragen?
pi_129498632
Babbel, ik lees het nu pas. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige streepjes. *O* Ik duim met alles wat ik heb dat deze bij jullie blijft :*
E.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:56:35 #210
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129498722
Babbel *O* Ik duim voor een plakker :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129498827
Babbel, bij mij checkten ze oestrogeen, hcg en progesteron wekelijks tot nu toe. Misschien eens vragen of jij ook bijv. nu al langs mag komen om dat te laten checken. Baat het niet dan schaadt het niet toch?!
pi_129513086
Ja, ik ben terug van vakantie en er is er eentje zwanger *O* en er krijgt er eentje een tweeling! *O*

Goed zo dames! Gefelicteerd. Dat is nog eens leuk bijlezen *O* Babbel, dat deze uitgroeit tot een mooi en bijzonder mensje en _NIKKI_ krijgt er natuurlijk twee!

Ook een dikke knuffel voor de dames waarbij het helaas nog niet gelukt is en een kusje :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:19 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

De vorige keer mocht ik nog zelf kiezen en toen had ik bewust voor een echo met 8 weken gekozen, omdat je dan zeker het hartje moet zien kloppen..nu met 6 weken blijft t vaag, omdat t ook een verlate innesteling kan zijn, etc...

Ik ben wel benieuwd wat ze verder nog na kunnen kijken tijdens de eerste weken... tot nu toe kreeg ik alleen maar echo's. Hcg waardes zijn bij mij nooit onderzocht.. heb op Internet nog gevonden dat ook progesteron een graadmeter is voor een goede zwangerschap...iemand nog iets anders wat ik na kan vragen?
Zus slikte ook een lage dosis prednison. Bij ons in de familie zitten erg veel auto-imuumziektes en ook verschillende (Astma, reuma, schildklier etc. etc.), dus dat doen ze om afstoting te voorkomen in uitzonderingsgevallen in Belgie.

Voor mezelf trouwens ook goed nieuws
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129513275
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:56 schreef Lijnloos het volgende:

Ongesteldheid zuigt, zeker als het 10 dagen vroeger komt dan verwacht en tijdens vakantie waarvan je juist zo blij was een keer zonder door te kunnen. :')
Ja, die ken ik helaas ook :X }:| Bij mij was hij 8 dagen te vroeg en hij ging ook nog ff 12 dagen door. . Maar hij was met minder klachten dan de afgelopen drie, dus ik was al vrolijk. 8)7
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:54:18 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_129514928
Babbel! Wat spannend joh! *O*
Ik duim! En ook voor Frummel (en de anderen natuurlijk)
pi_129515334
verkeerde topic, sorry!
pi_129534929
Wat een goed nieuws kahlie! Dat je lichaam zo maar ineens gezonder is , super.

Ik heb veel met mijn vriend gepraat en hij heeft besloten het te nemen zoals het komt! Dus als het lot wil dat het meteen de eerste keer een tweeling wordt, dan is dat goed en leuk.

Net weer een echo gehad en 1 follikel is 19 mm en de andere 15 mm
pi_129537906
Fijn dat je vriend meebuigt Arja :Y Moet je nu nog een keer terug of mag je gewoon zelf klussen en is het afwachten?

@Kahlie: Klinkt goed, succes!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129540275
_aurum_ en Arja bedankt :) Ik hoop natuurlijk dat hij het zo goed blijft doen, want een sprong van 6 punten op een schaal van 11 zonder verandering van medicatie is zeer bijzonder.

Arja, wat fijn dat een tweeling ook welkom is zodat jullie gelijk aan de slag kunnen deze maand ;) Ik vind je hartstikke stoer met je pomp.
pi_129541862
Dankjewel kahlie. Die pomp is een stuk minder ingrijpend dan ik dacht en het went wel. Hoop er niet nog een jaar mee te moeten lopen.

Aurum, omdat ik nieuw ben in de medische molen willen ze volgende week wel eenmalig bloedprikken om te kijken hoe hoog mijn progesteron is en of ik dus een eisprong heb gehad.

Verder hoef ik er in principe niet meer heen. Als het goed is heb ik door de pomp een cyclus.
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:09:13 #220
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129554685
Arja wat fijn dat jullie gelijk kunnen beginnen deze maand.

Vanochtend punctie gehad, 6 eitjes geoogst! Nu afwachten tot zaterdag...
pi_129554735
Snoenk, wat fijn! Is het meegevallen?
Ik duim voor mooie embryo's!
pi_129554852
Snoenk; ik duim voor je. Doe het rustig aan en laat je flink verwennen!
pi_129572667
snoenk ik duim voor mooie Emmy's! :)
pi_129574476
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:42 schreef kahlie het volgende:
snoenk ik duim voor mooie Emmy's! :)
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129577274
Ik duim gezellig mee voor snoenk!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:57:59 #226
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129581954
Iedereen bedankt voor het duimen, hoop dat het helpt!

@nikki ja de punctie viel me erg mee, heb er daarna nog wel wat last van gehad.
pi_129582056
Fijn dat het meeviel Snoenk. Doe lekker rustig aan! :*

Arjan wat bijzonder dat je gelijk de eerste maand al een hele echte kans krijgt met twee groeiende eitjes! O+
pi_129588307
Skoenk, 6 eitjes, klinkt als een goede score! Ik duim mee.

Nikki, ik vind het ook zo bijzonder dat mijn lichaam lijkt te werken nu! Ik word er zo vrolijk van.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:54:06 #229
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129643148
Duimen heeft niet geholpen. .. er is er geen 1 bevrucht. Ze weten niet goed waardoor dat komt want alles zag er eigenlijk goed uit.
We nemen nu een maandje rust en zal dus denk ik ook wat minder hier te vinden zijn.
pi_129643542
Jeetje Snoek wat een enorme teleurstelling. Dat is wel het laatste wat je verwacht. :*
Gaan jullie voor de volgende keer wel bekijken of het evt. via ICSI kan? Sterkte meid! :*
pi_129644353
Oh nee Snoenk, dat is denk ik de grootste angst van iedereen die met ivf of icsi bezig is. Wat een ontzettende teleurstelling. Een dikke knuffel en veel sterkte om dit een plekje te kunnen geven :*
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:00:23 #232
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129644373
Jeetje snoenk wat een enorme teleurstelling, de angst van iedereen denk ik wel die in dit traject zit.. Heel veel sterkte met verwerken!! Dikke knuf :*
Be happy with the little things in life
pi_129644406
Pff, da's balen Snoenk ;( veel sterkte! :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129644440
Klote, skoenk. Wat een teleurstelling. Sterkte
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:09:49 #235
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_129650060
Oh Snoenk.... hier zijn geen woorden voor.... sterkte voor jullie.
pi_129653790
Veel sterkte Snoenk. Je houdt het in je achterhoofd dat het kan gebeuren, maar verwacht het eigenlijk niet. Ik snap perfect hoe je je voelt.
Heb je binnenkort nog een eindgesprek over deze poging?
pi_129654777
Snoenk, wat snert. Ik lees soms even stiekem hier en hoopte heel erg met je mee. Hopelijk kunnen jullie deze maand echt de rust nemen. Sterkte :*

Frummel als je nog meespiekt vanonder je steen, knuffel voor jou.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:37:48 #238
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129659093
We gaan volgende poging waarschijnlijk verder met icsi, en verder gaan ze onderzoeken hoe het kan dat er geen bevruchting is geweest want alles was gewoon goed en is het niet te verklaren.

Verder kan ik het eigenlijk nog niet bevatten, we gaan dit eerst rustig verwerken en kan het ziekenhuis bellen als we weer verder willen.
pi_129659277
Snoenk, het lijkt me fijn dat het ziekenhuis in ieder geval onderzoekt wat er aan de hand geweest kan zijn. Hoe dan ook, het blijft voor nu gewoon k*t. :*
pi_129672267
Snoenk, wat kut zeg. ;( :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_129672635
Oh snoenk, wat erg voor jullie. Veel sterkte met het verwerken..
pi_129672932
Ah fuck Snoenk... :* hopelijk kunnen ze toch een reden vinden zodat jullie volgende keer niet zo'n teleurstelling hoeven te ondergaan.
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:38:55 #243
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129673043
Snoenk, wat ongelooflijk k*t... :*

Dank je, suiker :*
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:59:41 #244
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_129673451
Ik kruip even uit niemandsland…

Nikki wat doe je nu??? 2 tegelijk wat goed *O**O*

Babbel *O* ik duim dat deze nu echt echt echt blijft plakken!

Frummel heel veel succes en sterkte de komende tijd. Hopelijk doet de rust je goed zodat je er wat minder op focust :*

Arja Hoe is de echo gegaan?

Aurum :*

Nanuke ik heb met verbazing jou berichtgeving gelezen de afgelopen tijd. Wat een klungels :*

Snoenk :*

Poezebeest heb je al enig idee wanneer jullie de nieuwe ronde in gaan?

En een ieder die het kan gebruiken een Knuff en een :*



Hier zitten we ff in niemandsland. Ik weet niet goed wat ik hier moet posten terwijl ik wel mee lees en mee leef met iedereen.
Het lange wachten begint zijn tol te eisen waardoor ik op het moment weer veel last heb van paniekaanvallen en piekermomenten
Waardoor ik me weer afsluit van de buitenwereld en vlucht in mijn werk en mijn eigen bedrijf waardoor ik weken maak van ca. 60 a 70 uur :{
Gelukkig heeft mijn man het feilloos in de gaten en na een aantal goede gesprekken heb ik nu toch definitief besloten om me te
laten testen voor o.a. ADHD/ADD.
Daarnaast liggen we ontzettend in de clinch met het vorige ziekenhuis wat nu zover is opgelopen dat ik rechtsbijstand heb ingeschakeld
Wegens, in onze ogen, oplichting van de ziektekosten en uiteraard doet dat ook niet veel goeds met mij zelf. :X

En dan het goed nieuws :D

We hebben vorige week een gesprek gehad met de donor en de datum 5 september staat nu echt vast. S ’Middags om
Half 3 mogen we ons melden in Zwolle voor het eerste officiële gesprek betreffende de eiceldonatie en dan begint het lange
zenuwachtige wachten op de 1e goedkeuring….. Of nee eigenlijk 2e goedkeuring want de 1e is van de regeren die strikte eisen heeft
gesteld of koppels er voor in aanmerking komen ja of te nee en die zijn we (helaas) glansrijk door staan.


Wil misschien 1 van de mods mijn “verhaaltje” in de openingspost aanpassen:

Dobbey 33 jaar en sinds 2 jaar bezig met de kinderwens. Na een hoop heen en weer geslinger in juni 2013 te horen gekregen dat ik onvruchtbaar ben omdat ik
geen eicellen (meer) heb. Gelukkig hebben wij een donor gevonden die wel wel kennen maar verder van ons afstaat en 5 september starten
we definitief met eiceldonatie in het ziekenhuis in Zwolle.
pi_129678012
Jeetje dobbey, wat een verhaal weer. Ik snap wel dat je je even helemaal afsluit. Goed dat je partner het door heeft en je helpt.

Spannend het geplande gesprek! Dat geeft iig perspectief na het lange wachten!

Zorg goed voor jezelf.
Sport je eigenlijk? Dat helpt mij on stress af te breken.

Ik krijg geen echo's meer. Ik heb vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad en mijn vriend en ik hebben ons best gedaan. Nu afwachten tot ik kan testen.
pi_129679221
Spannnnnnnnnnend Arja! Ik ga weer in duimmodus ^O^

Ik zit deze maand beter in mijn vel. De clomiddagen zitten er ook weer op. Heb weinig impact op mijn humeur dus dat is fijn :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129765931
Aurum, fijn dat je humeur weinig te lijden heeft van de clomid!

Een knuf voor Dobbey!

Hier is t weer spannend...vanmorgen had ik weer getest (doe ik iedere drie dagen) en hij was dunner...nog steeds wel echt positief, maar ik schrok er wel van... Daarna de echo: nog geen hartje maar t was wel zichtbaar en juiste grootte voor de termijn...

Ik probeer zo om er niet teveel mee bezig te zijn, maar ik vind het zo moeilijk... het kan alle kanten op, maar mijn ervaring is helaas niet zo positief op dit gebied :-(
pi_129766626
Babbel, jeetje meid het is ook gewoon enorm spannend voor jullie. Ik hoop dat de echo je een goed gevoel geeft voor de komende tijd. In ieder geval goed om te zien dat de termijn bij de grootte past. Hebben ze ook bloed afgenomen om naar je hormoonwaarden te kijken? Mag je al snel weer een echo? Ondertussen heel veel succes met afwachten, het is echt killing. :*
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:55:45 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129766808
Sterkte met afwachten Babbel :*
pi_129766872
Ik mocht gelijk prikken voor progesteron, dus dat vond ik wel fijn.. Volgende week heb ik weer een echo, dus het wordt een drukke week met alle afleiding die ik erin ga proppen ;)
pi_129767031
Fijn dat je progesteron mocht prikken. Je leest best veel over te lage progesteron en daardoor miskramen. Ik duim voor een mooie hoge progesteron waarde en een kloppend hartje volgende week. :)
pi_129767720
Met hoeveel weken is het vorige keer mis gegaan Babbel?

Ik hoop dat volgende week alles weer goed is :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129767937
Twee keer met 6 weken, een keer ongeveer 11 weken (maar met 8,5 week gestopt met groeien)..

En thanks voor het meeleven!
pi_129770642
Ik kan me je spanning voorstellen babbel. Moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Maar alle onderzoeken waren goed, toch? Deze gaat gewoon goedkomen, ik duim alvast.

Aurum, fijn dat je geen bijwerkingen hebt. Wanneer verwacht je je eisprong?

Ik vind het ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Ik voel van alles in mijn lichaam, maar het kunnen net zo goed de hormonen zijn als een zwangerschap. Nog 1,5 week geduld.
pi_129770776
Arja spannend hoor. Ik kan me voorstellen dat het bij jou sowieso allemaal vreemd voelt op het moment door al die nieuwe hormoonspiegels enzo. Succes met wachten. :*
pi_129785026
Babbel, wat een onzekerheid moet dat geven, zeker met jouw historie. Ik duim met de rest mee hoor, ik gun het jullie allemaal zo. Er lopen er hier al weer een boel veel te lang rond. Ik duim voor een mooie progesteronwaarde en een mooie echo de volgende keer. :*

Arja, het zal voor jou sowieso wel vreemd voelen denk ik. Misschien dat je daardoor wel beter kan relativeren? En dat wachten, tja, dat is killing.

Hier zit ik met het dilemma: ik heb nog niets gehoord van Maastricht, terwijl ze zei dat we binnen enkele weken de aanvraag voor bloedonderzoek zouden ontvangen. We zijn inmiddels bijna een maand verder en we hebben nog niets gehoord. Aan de ene kant vind ik dat ik er niet teveel bovenop moet gaan zitten want dat geeft natuurlijk ook geen goed signaal af, aan de andere kant begint mijn hoofd nu weer te draaien en tollen met gedachten over dat daar misschien ook iets in fout gegaan is. Wat vinden jullie? :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_129788080
Babbel: Nah, ik hoop dat je iets kan met die progesteronwaarde en dat alles blijft zitten waar het zit :+

Arja: net terug van het zkh, heb 1 follikel van 22mm dus die heeft er zin in :P Vrijdag is de IUI en dan weer wachten :) Hopelijk heb ik dit keer minder klachten. Vind het wel fijn om te weten dat het nu maar 1 follikel is, geen kans op twee of meerlingen :X

Wat heb je qua afleiding? Ik ben bewust met vriendinnen af gaan spreken, sporten als het ging en al mijn andere hobbies erbij zoeken/pakken :') En iedere dag is er 1.

Nanuke: Ik zou bellen, screw them :P Jij zit met een ongemakkelijk gevoel, makkelijkste manier om dat weg te nemen is even bellen en vragen hoe de vlag erbij hangt :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:47:30 #258
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129789206
Babbel spannend nog :* mijn duimen draaien

Arja, lijkt me een rare gewaarwording, het kan van alles zijn natuurlijk. Mijn duimen draaien

nanuke :* ik zou gewoon even bellen als ik jou was

Zo eergisteren ben ik in het ziekenhuis geweest en ik heb groen licht gekregen voor onze volgende ivf poging. Cyste was flink geslonken *O*


-edit- vergat ik aurum toch bijna, wauw mooi groot ei, spannend voor jou ook weer

[ Bericht 7% gewijzigd door droomvrouwtje op 07-08-2013 14:30:00 ]
Be happy with the little things in life
pi_129790687
Aurum das een mooi ei! *O*

Nanuke ik zou bellen. Je hebt reden genoeg om een beetje wantrouwend te zijn.

DV!!! Yes!!! Wat spannend weer. Wanneer ga je beginnen?
pi_129798896
Aurum, mooi 1 groot follikel!

Nanuke, ik zou altijd bellen als instanties zeggen dat je binnen enkele weken iets hoort en het duurt een maand. Of het nou om het ziekenhuis gaat, of om de gemeente, of om een energiebedrijf. Ik zou gewoon de regie pakken.

Dv: wat een goed nieuws, succes!

Aurum ik heb genoeg afleiding verder hoor. Ben er zeker niet voortdurend mee bezig, maar het is gewoon gek om na al die jaren signalen te krijgen in mijn lichaam en op die momenten denk ik: "zou het?"
pi_129821179
Yay DV! Wanneer mag je starten?

Gisteraaf prik in buik gezet en ik vond het meer een hobbel dan vorige maand. Toen harpoeneerde ik 'm gewoon zonder na te denken in mijn buik :P

Nu stond ik toch wel ff te kijken van ohja, dat ding moet in mijn buik :') :X

Maar, eind goed al goed. Prik gezet en dit keer géén ader geraakt :D En lekker geslapen O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 8 augustus 2013 @ 08:50:21 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129821302
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
Babbel spannend nog :* mijn duimen draaien

Arja, lijkt me een rare gewaarwording, het kan van alles zijn natuurlijk. Mijn duimen draaien

nanuke :* ik zou gewoon even bellen als ik jou was

Zo eergisteren ben ik in het ziekenhuis geweest en ik heb groen licht gekregen voor onze volgende ivf poging. Cyste was flink geslonken *O*

-edit- vergat ik aurum toch bijna, wauw mooi groot ei, spannend voor jou ook weer
Jaaaa, droomvrouwtje, goed nieuws *O*! Spannend O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 augustus 2013 @ 08:55:09 #263
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_129821373
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
Babbel spannend nog :* mijn duimen draaien

Arja, lijkt me een rare gewaarwording, het kan van alles zijn natuurlijk. Mijn duimen draaien

nanuke :* ik zou gewoon even bellen als ik jou was

Zo eergisteren ben ik in het ziekenhuis geweest en ik heb groen licht gekregen voor onze volgende ivf poging. Cyste was flink geslonken *O*

-edit- vergat ik aurum toch bijna, wauw mooi groot ei, spannend voor jou ook weer
*O* *O* *O* *G* *O* *O* *O*

Duimen!

Wanneer ga je starten?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_129821980
Droomvrouwtje en Aurum, goed nieuws voor allebei! *O*

Droomvrouwtje, wanneer mag je beginnen? Ik hoop toch zo op goed nieuws van jouw kant, na alle tegenslag!

Aurum, mijn duimen gaan vast beginnen met overuren draaien. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:22:58 #265
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129822997
*O* *O* Dat is een flinke jompel waard, droomvrouwtje!

Aurum, een flink follikel zeg! Op welke cyclusdag? Die zal gauw springen!
pi_129823226
DV en Aurum *O* Wat goed! Actie en grote follikels, super meiden, hopelijk worden dit jullie rondes!

Wij zijn gisteren weer bij de gyn geweest en terug in niemandsland geschopt met de mededeling dat gezien alle resultaten en uitslagen we een 43% kans op spontane zwangerschap hebben en dat zien zij als goede kansen. Hun voorstel was om het weer een half jaar zelf te proberen en als het dan weer niet gelukt is mochten we wel weer terugkomen voor nieuwe onderzoeken.
Daar waren wij het niet mee eens, want na 2,5 jaar proberen en geen zwangerschap voelt nog weer een half jaar zelf proberen als weggegooide tijd, ondanks de kansberekening. Gelukkig was ze wel vatbaar voor een compromis, dus nu meteen afspraken en onderzoek gepland voor oktober voor als het dan niet gelukt is. We hebben dus deze en volgende cyclus te benutten en anders weer richting gyn. Hoop dat het niet nodig is, maar ik heb er weinig geloof in als ik eerlijk ben en heb een beetje een mwuh-stemming op het moment. -O-
pi_129824804
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:22 schreef Frummeltje86 het volgende:
*O* *O* Dat is een flinke jompel waard, droomvrouwtje!

Aurum, een flink follikel zeg! Op welke cyclusdag? Die zal gauw springen!

Gaat het met jou alweer wat beter?
Dag 11 :X Zoals ik al zei, die heeft er zin in :D Met die Pregnyl prik hoort ie volgens mij binnen 36-40 uur na prik te springen :Y

Ik vraag me nu wel af wat de normale grootte is van een follikel voor eisprong :? Zo maar een rondje googlen :s)
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:31 schreef Lijnloos het volgende:
DV en Aurum *O* Wat goed! Actie en grote follikels, super meiden, hopelijk worden dit jullie rondes!

Wij zijn gisteren weer bij de gyn geweest en terug in niemandsland geschopt met de mededeling dat gezien alle resultaten en uitslagen we een 43% kans op spontane zwangerschap hebben en dat zien zij als goede kansen. Hun voorstel was om het weer een half jaar zelf te proberen en als het dan weer niet gelukt is mochten we wel weer terugkomen voor nieuwe onderzoeken.
Daar waren wij het niet mee eens, want na 2,5 jaar proberen en geen zwangerschap voelt nog weer een half jaar zelf proberen als weggegooide tijd, ondanks de kansberekening. Gelukkig was ze wel vatbaar voor een compromis, dus nu meteen afspraken en onderzoek gepland voor oktober voor als het dan niet gelukt is. We hebben dus deze en volgende cyclus te benutten en anders weer richting gyn. Hoop dat het niet nodig is, maar ik heb er weinig geloof in als ik eerlijk ben en heb een beetje een mwuh-stemming op het moment. -O-
:*

Mweeh, kan me voorstellen dat je baalt. Denk dat het ook een beetje "tegen" jullie werkt dat je al een spruit rond hebt lopen. Dan hebben ze volgens mij zoiets van het is 1 keer zelf gelukt, dan moet het daarna ook lukken...

Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat...of beter dat het wonder geschiedde en het vanzelf lukt :P

Maar wel fijn dat je als backup alvast data hebt voor de vervolg onderzoeken. Dat zou je wel iets rust moeten geven :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129825405
Ja dat werkt zeker "tegen"... dat is ook de reden denk ik dat de kansen zo hoog liggen. Het compromis kon ik me zeker in vinden, beter dan ergens na een half jaar weer het proces in, nu blijven we in beeld zeg maar.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:55:40 #269
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129825646
Volgende week start ik weer met prikken, heb het lange protocol.

Lijn :* het is gewoon knudde. Fijn dat je niet alsnog een half jaar hoeft, maar gewoon al in oktober terug mag. Kan me ook voorstellen dat je dan toch de moed in de schoenen zakt
Be happy with the little things in life
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:46:24 #270
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_129827077
Getver Lijnloos dat is me een partij balen. Ik zou me ook van het kastje naar de muur gestuurd voelen. Gelukkig is er een aanvaardbaar compromis bereikt.

Waren alle uitslagen van jullie goed? Dat 'scheelde' bij ons, er was nl. 'vanalles' mis. Het was heel goed en duidelijk verklaarbaar waarom er geen zwangerschap kwam. Dat we zelfstandig Tobias hebben gekregen was een wonder wisten ze ons uiteindelijk te vertellen.
Daardoor belandde wij, toen ik eenmaal, na zoveel jaar zelf proberen, aan de bel trok, snel in het medische proces.
Hier heb je waarschijnlijk niets aan meid, sorry. Ik hoop heel hard dat de komende twee cyclussen voldoende voor jullie zijn! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_129834441
Lijnloos... dat is inderdaad balen zeg... ik zou me ook zo voelen, zeker weten! Waarom zou het in die komende 3 maanden wel lukken als het in de afgelopen 2,5 jaar niet gelukt is -O- ... Succes! :*

DV, oh... hèhè, wat fijn! Eindleijk kunnen jullie nu weer verder... heel veel succes!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_129837719
Babbel; dit moet gewoon goed gaan! Ik duim lekker door!

Aurum; dat is een mooi ei!

Lijnloos; balen is dat zeg. Wel fijn dat jullie tot een compromis konden komen. Ik geloof dat de afspraken rondom onverklaarbare onvruchtbaarheid zijn aangescherpt en men langer zelf moet proberen alvorens er iets wordt ingezet. Ik hoop dat het uiteindelijk niet meer nodig is en je snel zwanger bent.

Arja; succes met wachten!

Nanuke; heb je gebeld?

DV; Woehoe, eindelijk mag je weer!

Ik verwacht rond de 20e weer een tp. Vind het wel weer spannend!
pi_129843567
Poezebeest spannend! :*

Lijnloos, ik kan me voorstellen dat dit rauw op jullie dak valt. Je wilt gewoon actie na zolang zelf proberen. Ondanks de teleurstelling wel fijn dat jullie als compromis oktober af hebben kunnen spreken.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:12:17 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129843713
Spannend poezebeest


Nikki hoe gaat het met jou?
Be happy with the little things in life
pi_129843900
Vandaag even minder DV. Ik heb bloedverlies, alweer. En it freaks me out. Ik ga morgen even het zh bellen om te vragen of ik langs mag komen. Het zit me gewoon helemaal niet lekker. En verdere symptomen behalve moe zijn heb ik niet, dus daaruit kan ik ook niet echt iets geruststellends halen. Ik was net een beetje begonnen te genieten en nu dit weer. -O- Ik hoop echt maar dat het goed blijft gaan.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:19:49 #276
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129844008
:* goed dat je het ziekenhuis even belt. Het hoeft niks te betekenen maar kan me voorstellen dat je ook die bevestiging wilt hebben. Hopelijk mag je snel langs komen
Be happy with the little things in life
pi_129844940
Nikki; wat vervelend en onzeker! Hopelijk kan het ziekenhuis je morgen gerust stellen. Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen! Ik denk dat ik ook nooit meer onbezorgd die eerste maanden door kom. :* voor jou!
pi_129846038
Oh bah nikki... Dat zou mij ook wel freaky maken. Hopelijk is het niks en blijft je duo goed zitten maar denk dat je idd pas gerust kunt zijn als je ze weer ziet. :*
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:34:41 #279
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_129847592
Dv yes! Dat is goed nieuws

Aurum das een beste joekeloekus, mijn duimen draaien weer.

Lijnloos dat zijn niet de berichten die je wilt horen... Zeer frustrerend i.i.g. :*

Babbel ook voor jou draaien de duimen nog!

Poezebeest ook weer een ongeveer datum. Succes met wachten op de tp :*

Arja ook voor jou succes met wachten, lijkt me wel vreemd ineens die "klachten" en ik zou denk ik al helemaal dol zijn hahaha

Nanuke :*

Nikki..... Bah wat onzeker allemaal... Wat de dames boven me ook al zeggen ik hoop dat het ziekenhuis morgen duidelijkheid kan geven :*
pi_129856594
Ik heb onze IUI gecancelled, laten we het er maar op houden dat we aan vakantie toe zijn :) Eerstvolgende ronde wordt pas ergens in oktober....wat nog best ver weg is, maar aan de andere kant even rust is ook wel lekker :Y

Nikki: hoop dat alles ok is!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:00:13 #281
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129857747
Aurum :*
Be happy with the little things in life
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:11:04 #282
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_129859956
Aurum :*
pi_129860039
Aurum :*
pi_129869301
Nikki, snap dat je daarvan schrikt. Hopelijk stelt het ziekenhuis je gerust.

Aurum, je had een mooi groot ei dus ook zonder IUI hebben jullie kans op een zwangerschap, toch?

Ik had zojuist wat bloedverlies. Het is precies 1 week na mijn vermoedelijke eisprong..
pi_129879457
Wow Arja, zou tof zijn als het in 1 keer raak is! des te eerder je de medische molen uit bent, des te beter :)

spannnnnnnnend!

Ja, volgens de papieren hebben we een kans. Die heb ik al 2 jaar dus daar geloof ik niet meer zo in :)

Ik ga nu ook rustig mijn vakantie in, dat heeft ook weer voordelen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129879624
Aurum, ik snap wel dat je tijdens je vakantie even 'rust' wilt. :*

Arja je maakt het gelijk al spannend. :D

Ik ben uiteindelijk niet naar het zh geweest. Ook niet gebeld, want het bloedverlies is weg. Ze zouden toch niets voor me kunnen doen, dus ik wacht nog even af. Ik kan maandag altijd nog bellen.
pi_129902283
Nog bloed verloren nikki?

Ik heb vandaag nog steeds bloedverlies na het plassen. Weet niet wat ik er van moet denken. Innesteling, menstruatie, of gewoon mijn lichaam die moet wennen aan hormonen.

Kan ik pas vrijdag testen? Dan is het 2 weken na mijn eisprong
pi_129903703
Met de kruidvat 2 voor 5 euro tests testte ik 2 dagen voor NOD al positief. En er zijn volgens mij verhalen van mensen die al 4 dagen voor NOD positief testten. Ik duim echt voor je dat het een innesteling is. :*


Bij mij is het bloeden helemaal weg. Het blijft weer afwachten dus. Ik ga er toch maar vanuit dat het door een wondje door mijn nagel is gekomen. Ik heb de 22e pas weer een echo, dus moet nog even in wachtstand.
pi_129905352
Aurum, respect dat je op zo'n moment de beslissing kan nemen!

Arja, spannend! Ik heb twee keer een innestelingsbloeding gehad, dit was n klein beetje en duurde 1 a 2 dagen..

Droomvrouwtje, wat superfijn dat je weer kan beginnen!

Lijnloos, fijn dat je wel 'in beeld' blijft...ik vind dat nu ook erg fijn nu ik geen clomid slik, maar wel echo's krijg...

Knuf voor iedereen die het nodig heeft! Hier geen veranderingen, dinsdag weer een echo...
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:17:46 #290
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_129914861
Even bijlezen nu ik terug ben van vakantie (daar heb ik wel wat meegelezen, maar niet alles heel goed bij kunnen houden).

Snoenk sterke. Hoop dat icsi voor jullie de oplossing is. Maar idd eerst even tijd voor jezelf nemen... :*

Dobbey jij ook een :* Fijn dat jullie een datum hebben op de korte termijn om naar toe te leven.
(Niet gek dat je moodswings hebt.... je hebt nogal wat op je af gekregen)

Babbel: wat spannend... duim dat het goed mag gaan!

Arja: spannend ook voor jou. Duim dat deze maand een goede is!

Nanuke: bellen! Zij beloven wat... en ze er een keertje extra aan herinneren doet niemand kwaad.

Aurum: :*

DV ook een *O* van deze kant. Fijn dat je weer verder kan! We lopen redelijk gelijk op dit keer (ik mag over 2 weken beginnen met de deca)

Lijnloos: pfff. Daar zou ik ook niet blij ven worden 9om het vriendelijk te houden). Je wil verder en je hebt al zolang 'zitten' wachten. Actie graag!
*maar ik hoop voor je dat het toch nog net voor die tijd zelf mag lukken*

Nikki niet fijn weer bloedverlies. Maar dat is wel vaker dan normaal het geval met tweelingzwangerschappen/medische zwangerschappen helaas. Ik duim voor 2 mooie kindjes en geen bloedverlies meer!

Hier net mijn menstruatie gehad en ik heb me weer aangemeld voor de volgende ICSI. Nu de vakantiekilootjes er nog weer af (moet kunnen lukken - heb niet veel gedaan in de vakantie, nu is het weer tijd voor actie). Over 2 weken aan de deca en begin september aan de menopur en dan de 13e voor echo.
pi_129927302
Hobbes fijn dat er weer actie komt. Heel veel succes de komende periode! :*
pi_129935245
Hm heb nu al 3 dagen bloedverlies. Het zal dan toch wel een vroege menstruatie zijn. Of toch innestelingsbloedingen van 2 eitjes. Ben het niet-weten en er toch mee beZig zijn best zat
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:41:32 #293
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129944901
*O* hobbes wat fijn dat jullie ook weer kunnen starten

Arja hoeveel dagen zit je nu na je eisprong??
Be happy with the little things in life
pi_129947591
Dv, mijn vermoedelijke eisprong was vorige week vrijdag. Dus 9 dagen intussen. Dit is de 3e dag met bloedverlies
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:24:47 #295
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_129948441
Dan kan het idd beide zijn. Ik heb er verder weinig ervaring mee, sorry :@
Be happy with the little things in life
pi_129948833
Arja, ik ben bang dat je 'gewoon' geduld moet hebben. Lastig is dat hè! Succes met wachten, hopelijk heb je wat afleiding om de week snel door te komen. :*
pi_129954574
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Arja, ik ben bang dat je 'gewoon' geduld moet hebben. Lastig is dat hè! Succes met wachten, hopelijk heb je wat afleiding om de week snel door te komen. :*
^^

Je kan wel testen maar de kans is groot dat het negatief is, het is sowieso nog te vroeg.

Paar (lange) dagen geduld en je weet waar je aan toe bent.

Succes Hobbes!

Babbel: afzeggen is zo gepiept, ze reageerden ook netjes vond ik. Alleen jammer dat ik die hormonen voor Jan L*l heb genomen. Ik heb weer een poofy buik door de hormonen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129974034
Lijnloos, jouw ervaringen nu bij het ziekenhuis maakt voor mij de drempel om de mmm in te stappen om opnieuw zwanger te worden alleen maar groter! had stille hoop dat ik een uitzondering zou zijn, maar helaas...
Wij zitten met het dilemma dat we niet weten wat we zullen doen, aangezien we geen zin hebben de MMM in te gaan. Maar nog zo een leuk exemplaar als Lola is meer dan welkom O+
Waarschijnlijk stoppen we met anticonceptie als Lola 6 maanden is, advies van de Gyn. was niet binnen 6 maanden zwanger te worden, een jaar zou nog beter zijn. Aangezien de kans erg klein is dat ik zonder de mmm zwanger word, wil ik het risico wel lopen dat we misschien wel heel snel zwanger zullen zijn :)

Droomvrouwtje, eindelijk weer actie! Mijn duimen draaien voor jullie :*

Nikki, bloedverlies zuigt! Hopelijk blijft het weg en heb je over anderhalve week een mooie echo

Aurum hopelijk doet de rust jullie goed! Ik weet dat de kans erg klein is, maar toch hoop ik dat je dit topic overslaat en voor oktober in het z/g topic te vinden bent :*

Babbel ook nog even spannend zie ik, hopelijk heb je deze week een mooie echo die je wat gerust kan stellen :*

Voor iedereen die het nodig heeft even een dikke knuffel!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_129977760
Het bloedverlies is gisteravond gestopt, na 2,5 dag.

Vandaag de eerste keer storing gehad met mijn pomp, hij bleef onophoudelijk piepen en moest meteen vervangen worden. Was gelukkig thuis, moet er niet aan denken dat ik op mijn werk was, of in de supermarkt.

Klumsy: ik zag een foto van Lola, wat een plaatje! Daar moet er zeker nog een van bij op de wereld

[ Bericht 16% gewijzigd door Arja op 12-08-2013 15:16:48 ]
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:07:50 #300
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129981972
Jemig Lijnloos, ze blijven wel bezig... Hopelijk zijn de onderzoeken in oktober niet meer nodig. :*

droomvrouwtje, echt super dat je eindelijk kan beginnen!

Poezebeest, dat is al gauw! Ik ga alvast voor je duimen.

Nikki, mijn duimen draaien nog steeds nonstop voor jouw twee guppies :*

Aurum... :* Moedige beslissing van je.

Spannend, Arja! Vervelend van de pomp...

Babbel, succes morgen :*

Hobbes ook weer aan de slag, fijn!

Klums, ik gun jou een tweede mooierd!

---

Pfff hier zijn we afgelopen weekend even door een dalletje gegaan. Deze vierde ronde wordt afgebroken, aangezien er zelfs met 100 mg geen goed follikel is ontstaan. Nu dus aan de provera en daarna door met 150 mg. Nu was dat nog niet eens zo'n huge teleurstelling, maar de houding van onze gyn wel. Serieus, wat een hork! :( Ik overweeg serieus een klacht in te dienen, maar ik weet niet of ik daar nu wel zo mee geholpen ben... Het was ook niet mijn eigen arts; zij is namelijk met vakantie...

Nou ja,even flink k*t met peren hier dus...
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:11:03 #301
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129982135
Ik gooi 'm gelijk wel even dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')