abonnement Unibet Coolblue
pi_127857180
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.


Met dank aan DJ _O_



Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
In de week van 8 April?

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127857286
w/
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127863627
Hey, deze vraag van mij past in jullie straatje :): GC / Bomen bij park & ride Den Bosch. Iemand die het weet?
pi_127866026
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:53 schreef Lexie het volgende:
Hey, deze vraag van mij past in jullie straatje :): GC / Bomen bij park & ride Den Bosch. Iemand die het weet?
Sorry heb niet zo'n verstand van bomen.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127867038
Ik ben helaas geen bomenkenner. Ik zou gokken dat het gewoon ouderwetse beuken zijn.
pi_127867145
Ah, ouderwets lekkere beuken :P

Je kan het op google earth zoeken, screenshot maken en het in F&F vragen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127867191
Populieren zijn het iig niet.

Owja het zouden ook nog eens Eiken kunnen zijn. :@
pi_127867442
Palmbomen denk ik aan.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127868017
Die staan binnen ja, klopt. _O_ _O_
pi_127869807
Geen kennis van bomen hebben :')
Dit zijn duidelijk dennenbomen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127870194
Mooi, die kan ik met de kerst binnen zetten. :9
pi_127875511
:z
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127876746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Raceding. :)

Ik ga voor zoiets kijken:

[ afbeelding ]

Heb je die nou gekocht? :) En zo ja, stond die net rond half 9 op de Parade geparkeerd naast een rode motor? :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127876770
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heb je die nou gekocht? :) En zo ja, stond die net rond half 9 op de Parade geparkeerd naast een rode motor? :+
Die heb ik gekocht en nee, ik ben vandaag niet in het centrum van 's-Hertogenbosch geweest. :)
pi_127876809
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die heb ik gekocht en nee, ik ben vandaag niet in het centrum van 's-Hertogenbosch geweest. :)
Ah, zag precies zo'n model staan namelijk net :)

Veel plezier ermee! *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127876860
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ah, zag precies zo'n model staan namelijk net :)

Veel plezier ermee! *O*
Dit apparaat heb ik nu:
motorfiets.jpg
pi_127877068
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dit apparaat heb ik nu:
[ afbeelding ]
Haha, ja exact dat model zag ik staan vandaag! Op de Parade dus. Toevallig :)

Ik heb overigens dit apparaat.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127877115
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Haha, ja exact dat model zag ik staan vandaag! Op de Parade dus. Toevallig :)
Ook met die witte velgen ja? :o
Toeval! :D

Aah nice, meer richting toer/naked? :)
pi_127877198
Ja, exact die :+

Modelletje valt sowieso nogal op door de grappige knippers in de achterkant. Mijne is inderdaad een sport/toer ja, en naked bike. Suzuki Bandit 600 '95. :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127877442
Wow grappig wel. Ik ben zelf bij de biesbosch geweest. :D
Sowieso zou ik niet met de motor naar het centrum gaan, dat kost meer tijd en moeite dan wandelen. _O- _O-

Ah Bandit, daar wordt mijn zus wel nat van. :')
Nu ik een motor heb wilt zij er misschien ook weer 1 halen alleen ze vind de Bandit te hoog. (ze valt er mee om).
pi_127877718
Zag vanmiddag een mooie O+ Wilde hem bijna tot zijn huis volgen om hem vannacht te gaan jatten en dan hier in de tuin zetten zodat ik er de hele dag naar kan kijken _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127877725
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
Wow grappig wel. Ik ben zelf bij de biesbosch geweest. :D
Sowieso zou ik niet met de motor naar het centrum gaan, dat kost meer tijd en moeite dan wandelen. _O- _O-

Ah Bandit, daar wordt mijn zus wel nat van. :')
Nu ik een motor heb wilt zij er misschien ook weer 1 halen alleen ze vind de Bandit te hoog. (ze valt er mee om).
Ik doe werkelijk alles op de motor. Als ik een dag echt heel lui ben wil ik het nog wel presteren om op de motor naar de supermarkt te gaan (krap 700 meter verderop). :') In de stad ook goed te doen trouwens. Verbodenverklaringen kun je negeren op eigen risico, nog nooit gezeik om gehad. Meestal eindig ik wel ergens in de stad met de motor na een mooie motorrit :Y

Kan me voorstellen dat je zus nat wordt van een Bandit O+ Al sinds ik me enigzins interesseer in motoren, zo rond mijn 15e denk ik, heb ik de Bandit altijd de mooiste motor gevonden die er was. Was ook echt zo blij als een kind toen ik hem ook daadwerkelijk kon kopen als eerste motor :D *O*

Erg hoog vind ik niet hem niet trouwens, hij laat zich eventueel ook makkelijk verlagen. Maar áls ie omvalt ben je wel goed de lul ja. 230 kilo :X Ik heb hem al een keer of 4 op mogen tillen. Word je niet vrolijk van.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127877858
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Zag vanmiddag een mooie O+ Wilde hem bijna tot zijn huis volgen om hem vannacht te gaan jatten en dan hier in de tuin zetten zodat ik er de hele dag naar kan kijken _O_
Ik wil je wel eens op mijn motor zien rijden. :D
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef BlackLining het volgende:

Ik doe werkelijk alles op de motor. Als ik een dag echt heel lui ben wil ik het nog wel presteren om op de motor naar de supermarkt te gaan (krap 700 meter verderop). :') In de stad ook goed te doen trouwens. Verbodenverklaringen kun je negeren op eigen risico, nog nooit gezeik om gehad. Meestal eindig ik wel ergens in de stad met de motor na een mooie motorrit :Y

Kan me voorstellen dat je zus nat wordt van een Bandit O+ Al sinds ik me enigzins interesseer in motoren, zo rond mijn 15e denk ik, heb ik de Bandit altijd de mooiste motor gevonden die er was. Was ook echt zo blij als een kind toen ik hem ook daadwerkelijk kon kopen als eerste motor :D *O*

Erg hoog vind ik niet hem niet trouwens, hij laat zich eventueel ook makkelijk verlagen. Maar áls ie omvalt ben je wel goed de lul ja. 230 kilo :X
Ik heb hem net, midlife crisis jeweet. :')

Nee, ik ben wel van plan om mijn auto als hoofd vervoersmiddel te blijven gebruiken, voordeeltje met de tankpas he. :)
Wel tochtjes met de motor omdat dat leuk is. :)
pi_127878029
Haha, nou ja, ik ben 21, dus van die midlife crisis zal hij nog niet komen :')

Tegen die tijd zal ik wel aan de Harley moeten vrees ik ;( De motor is wel mijn hoofdverzoersmiddel. Kan altijd wel een auto van thuis lenen, maar tenzij ik veel zooi mee moet slepen vind ik de motor praktischer. Overal parkeren, geen files, voordringen bij het stoplicht etcetera :P

Laatste jaar ruim 20.000km gereden met de motor.. :o
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127878173
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:


[..]

Ik heb hem net, midlife crisis jeweet. :')

Jonge vriendin, motor en wat nu ja :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127878266
Omg ben jij 21 ja? :o koetsiekoe D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127878311
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Haha, nou ja, ik ben 21, dus van die midlife crisis zal hij nog niet komen :')

Tegen die tijd zal ik wel aan de Harley moeten vrees ik ;( De motor is wel mijn hoofdverzoersmiddel. Kan altijd wel een auto van thuis lenen, maar tenzij ik veel zooi mee moet slepen vind ik de motor praktischer. Overal parkeren, geen files, voordringen bij het stoplicht etcetera :P

Laatste jaar ruim 20.000km gereden met de motor.. :o
Nee, jij niet. Ik juist. Ik ben wat ouder he. _O-
Ik zie wel, ik heb bewust voor een oudere motor gekozen om mee te beginnen. Voor de rest zie ik wel. Er moet nog wel wat aan gesleuteld worden alleen ik ben niet zo handig. :')
Ja, dat is wel retehandig alhoewel ik dat voordringen nog niet doe. Had ik daarstraks wel moeten doen. Knakker die met 35 blijft rijden. :r
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jonge vriendin, motor en wat nu ja :o
Waar gaat het heen he. :'(
pi_127878440
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waar gaat het heen he. :'(
Nog jonger en een ferrari :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127878480
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nog jonger en een ferrari :')
Nah.

Ach een motor was niet echt een jongensdroom voor me dus de midlife crisis klopt niet.

Ik heb meer zoiets van, waarom niet. :')

Mijn zwager vond 'm vet, meteen ff proberen en aan het gas trekken. _O- _O-
pi_127878612
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg ben jij 21 ja? :o koetsiekoe D
O+

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, jij niet. Ik juist. Ik ben wat ouder he. _O-
Ik zie wel, ik heb bewust voor een oudere motor gekozen om mee te beginnen. Voor de rest zie ik wel. Er moet nog wel wat aan gesleuteld worden alleen ik ben niet zo handig. :')
Ja, dat is wel retehandig alhoewel ik dat voordringen nog niet doe. Had ik daarstraks wel moeten doen. Knakker die met 35 blijft rijden. :r

Ja zo ver was ik ook :D Mijn motor is ook 18 jaar oud trouwens, met inmiddels 97.312km op de teller :o Maar goed, het was mijn 'dream bike', en die oude modellen zijn relatief goedkoop, dus ik durf dat wel aan. Als mijn dreambike een Ducati van ¤ 20k was geweest, had ik wel uitgekeken. Sleutelen enzo doe ik allemaal zelf _O_ Volgende week het motorblok er even uit. Kijken hoe me dat afgaat. Vrees er wel enigzins voor. Maar voor mij scheelt het voornamelijk in de kosten. Dat zal voor jou wat minder tellen dan voor een werkeloze student :')

Dat voordringen komt er vanzelf wel in. Even gevoel voor de motor krijgen, da's belangrijk :) Ik doe het nu zonder uitzondering altijd. In het begin was ik er ook huiverig voor. Het komt vanzelf.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127878805
Zag laatst mijn eigen rijstijl terug op film. Moest toch wel concluderen dat ik rijd zo als wat mensen "zo'n vervloekte motorrijder" noemen :@ :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127879075
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:

Ja zo ver was ik ook :D Mijn motor is ook 18 jaar oud trouwens, met inmiddels 97.312km op de teller :o Maar goed, het was mijn 'dream bike', en die oude modellen zijn relatief goedkoop, dus ik durf dat wel aan. Als mijn dreambike een Ducati van ¤ 20k was geweest, had ik wel uitgekeken. Sleutelen enzo doe ik allemaal zelf _O_ Volgende week het motorblok er even uit. Kijken hoe me dat afgaat. Vrees er wel enigzins voor. Maar voor mij scheelt het voornamelijk in de kosten. Dat zal voor jou wat minder tellen dan voor een werkeloze student :')

Dat voordringen komt er vanzelf wel in. Even gevoel voor de motor krijgen, da's belangrijk :) Ik doe het nu zonder uitzondering altijd. In het begin was ik er ook huiverig voor. Het komt vanzelf.
Prima toch, zolang jij hem tof vind. _O_
Ik vind het geluid van de Husqvarna Nuda 900 R gaaf. :@
Ding kost 10.000 euro. :@

Als ik nou zo rijk was... Nee dat ben ik helaas niet en handig ook niet echt. Ketting zou wel moeten lukken, olie ook nog wel. Bandje wordt een ander verhaal en het achtertandwiel moet ook vervangen worden. Verder moeten waarschijnlijk de carbs gesynced worden en het koelstysteem moet nagelopen worden. :)

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:52 schreef BlackLining het volgende:
Zag laatst mijn eigen rijstijl terug op film. Moest toch wel concluderen dat ik rijd zo als wat mensen "zo'n vervloekte motorrijder" noemen :@ :P
Ik rij best netjes vind ik zelf. :)
pi_127879376
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Prima toch, zolang jij hem tof vind. _O_
Ik vind het geluid van de Husqvarna Nuda 900 R gaaf. :@
Ding kost 10.000 euro. :@

Als ik nou zo rijk was... Nee dat ben ik helaas niet en handig ook niet echt. Ketting zou wel moeten lukken, olie ook nog wel. Bandje wordt een ander verhaal en het achtertandwiel moet ook vervangen worden. Verder moeten waarschijnlijk de carbs gesynced worden en het koelstysteem moet nagelopen worden. :)

[..]

Ik rij best netjes vind ik zelf. :)
Banden moet je niet zelf doen tenzij je een balanceerapparaat thuis hebt staan :) Als je zelf de wielen eruit kunt halen kun je er voor om en nabij de ¤250 nieuwe bandjes om laten leggen bij een motorzaak.

Mooi apparaat die Husky trouwens :Y Tweecilindertje klinkt wel lekker ja. V-Twin klinkt nog een stapje mooier vind ik, maar V4 zoals in de VFR kan er ook prima mee door :Y

Ow enneh, mocht je ooit wat hulp nodig hebben met sleutelen, wil je best helpen als het nodig is :) Maar gewoon met het boekje erbij moeten simpele dingen als de ketting, wielen eruit en erin, olie wisselen etcetera gewoon gaan lukken. Zelf onderhouden is ook leuk, leer je je machine ook een beetje kennen :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127879535
Ik heb een schroevendraaier, daar houdt het wel mee op. _O-
Gaat alleen om de voorband, achterband heeft nog ruim voldoende profiel.

Boekje heb ik niet, vast wel te downloaden. :)
pi_127891829
:W :W :W Moggel
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127892291
Goedemorgen deze morgen
weer een dag zonder zorgen
waarop mijn piemel blijft verborgen
:*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127892499
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:05 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen deze morgen
weer een dag zonder zorgen
waarop mijn piemel blijft verborgen
:*
:') _O- Altijd jammer.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127892596
Goeiemorgjes
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127895875
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:05 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen deze morgen
weer een dag zonder zorgen
waarop mijn piemel blijft verborgen
:*
Je hebt een stoma? :o
pi_127895934
Of hij pist in zijn broek.

Lekker warm ook.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127895981
Bah bah vies Patrick.
pi_127900612
Bijna afgewerkt *O*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127901222
*O* *O* *O*
pi_127901767
feeeestttttttttt
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127901994
Godverdomme wat een teringbende is het op het Heetmanplein zeg :')

Snap echt niet dat dat nou persé weer overhoop moest. Het ging er prima sinds de nieuwe rondweg er ligt.

Werkverschaffing :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127902035
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme wat een teringbende is het op het Heetmanplein zeg :')

Snap echt niet dat dat nou persé weer overhoop moest. Het ging er prima sinds de nieuwe rondweg er ligt.

Werkverschaffing :')
Heetmanplein? Waar is dat?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127902111
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heetmanplein? Waar is dat?
Wilhelminaplein heet het officieel. Dat grote verwarrende verkeersplein tussen Den Bosch en Vught
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127902482
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme wat een teringbende is het op het Heetmanplein zeg :')

Snap echt niet dat dat nou persé weer overhoop moest. Het ging er prima sinds de nieuwe rondweg er ligt.

Werkverschaffing :')
Ze gaan er 2 T-splitsingen van maken.
pi_127903731
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ze gaan er 2 T-splitsingen van maken.
Onzin en werkverschaffing dus. Sinds het er vanwege de nieuwe rondweg niet zo druk meer is, gaat het er prima. Alleen als je niet uit Den Bosch komt kan het verwarrend zijn (rechts voorsorteren voor linksaf?) maar zo moeilijk is het niet. Gewoon de borden volgen en vooral niet zelf nadenken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127903766
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Onzin en werkverschaffing dus. Sinds het er vanwege de nieuwe rondweg niet zo druk meer is, gaat het er prima. Alleen als je niet uit Den Bosch komt kan het verwarrend zijn (rechts voorsorteren voor linksaf?) maar zo moeilijk is het niet. Gewoon de borden volgen en vooral niet zelf nadenken.
Genoeg mensen die verkeerd rijden. :P
pi_127904926
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Genoeg mensen die verkeerd rijden. :P
Dat is dan knap stom :P Het staat allemaal gewoon aangegeven.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127909636
Oh dat stuk, godverdomme toen ik daar voor het eerst kwam :')
Imo beter dat ze daar aan het werk zijn :D sorry BlackLining :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127933393
Tering jantje, lazer zowat van mijn stoel af. :{

Iemand anders die monsterknal ook gehoord ergens in de buurt van centrum? :o

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh dat stuk, godverdomme toen ik daar voor het eerst kwam :')
Imo beter dat ze daar aan het werk zijn :D sorry BlackLining :@
Het is echt niet moeilijk :D Je moet gewoon de borden volgen en niet zelf na gaan denken over welke kant je op moet :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127934817
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:56 schreef BlackLining het volgende:

Het is echt niet moeilijk :D Je moet gewoon de borden volgen en niet zelf na gaan denken over welke kant je op moet :')
Soms ben je wat meer met het verkeer bezig dan borden ...

Ben je wel eens op het Karel Keizerplein geweest?
pi_127934928
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Soms ben je wat meer met het verkeer bezig dan borden ...

Ben je wel eens op het Karel Keizerplein geweest?
Da's gewoon een rotonde. Je moet daar gewoon niet in het midden rijden tijdens de spits :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127935110
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Da's gewoon een rotonde. Je moet daar gewoon niet in het midden rijden tijdens de spits :P
Precies, je moet gewoon weten hoe dat ding werkt. ;)
pi_127935830
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Precies, je moet gewoon weten hoe dat ding werkt. ;)
Heetmanplein is lastiger imho. Wel leuk om daar oude mensen te zien spookrijden :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127936297
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heetmanplein is lastiger imho. Wel leuk om daar oude mensen te zien spookrijden :')
Ja, vooral als je vanuit Vught richting Waalwijk wilt rijden. _O-
Zoveel verwarring haha. Ook vanaf de muur richting Eindhoven/Waalwijk, mensen die verkeerd voorsorteren. :P
pi_127936378
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:56 schreef BlackLining het volgende:
Tering jantje, lazer zowat van mijn stoel af. :{

Iemand anders die monsterknal ook gehoord ergens in de buurt van centrum? :o

[..]

Het is echt niet moeilijk :D Je moet gewoon de borden volgen en niet zelf na gaan denken over welke kant je op moet :')
Klopt, nu rij ik daar ook blindelings, maar de situatie kan best verbeterd worden daar. :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127945580
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dit apparaat heb ik nu:
[ afbeelding ]
Strak ding, ziet er goed uit!
Sproetenman.
pi_127946302
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Strak ding, ziet er goed uit!
Thanks. :)
pi_127952416
Op de helft joepieeee
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127955157
Hedde lang weekend, Butsers?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127955224
Hey! Ik had een ban. Maar ik kan weer mee posten :)
pi_127955294
Was het daarom zo rustig. :+
pi_127955395
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef -supergirl- het volgende:
Hey! Ik had een ban. Maar ik kan weer mee posten :)
Meid wat een fantastisch nieuws op zoeen dag.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127956171
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Meid wat een fantastisch nieuws op zoeen dag.
:')
pi_127956231
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:33 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

:')
:D Nee maar ik had je al gemist. Serieus.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127956283
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:D Nee maar ik had je al gemist. Serieus.
Oh gelukkig 8-)
pi_127956403
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:38 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Oh gelukkig 8-)
Wat heb je gedaan met je leven toen je een ban kreeg?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127956554
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan met je leven toen je een ban kreeg?
Ik zou het wel weten als ik nu een ban zou vangen hoor :Y

* BlackLining ligt lekker met een pilsje op het dak
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127956612
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten als ik nu een ban zou vangen hoor :Y

* BlackLining ligt lekker met een pilsje op het dak
Redtube?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127956693
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan met je leven toen je een ban kreeg?
Gewerkt :{
pi_127956737
Op het dak ja? :P
pi_127956782
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Gewerkt :{
Oh das slim :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127956838
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Redtube?
Nee Pornhub

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
Op het dak ja? :P
Ja :Y Dakterras jwz :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127957004
Goed bezig wel. :)
pi_127959175
Zo, bij de Swirls op het station een Swirl-ijsje gefixt 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959238
Maar deze warmte is niks voor mij :'( en morgen komen er nog een graadje of 5 tot 7 bovenop :'( :'(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959332
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar deze warmte is niks voor mij :'( en morgen komen er nog een graadje of 5 tot 7 bovenop :'( :'(
Ben zo blij met m'n airco op m'n kamer :D Vandaag even buiten geweest, maar de tering... :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127959370
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben zo blij met m'n airco op m'n kamer :D Vandaag even buiten geweest, maar de tering... :{
Mijn studentenhuis (en kamer gelukkig ook) blijven verdomd koel altijd :D het scheelt volgens mij echt een goede 8 graden met buiten momenteel.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mijn studentenhuis (en kamer gelukkig ook) blijven verdomd koel altijd :D het scheelt volgens mij echt een goede 8 graden met buiten momenteel.
Oh chill is dat he. Ramen en gordijnen sluiten scheelt al 2x de helft.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127959418
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mijn studentenhuis (en kamer gelukkig ook) blijven verdomd koel altijd :D het scheelt volgens mij echt een goede 8 graden met buiten momenteel.
Woon je in den bosch? Zijn er nog kamers vrij in je studentenhuis? :9
pi_127959476
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mijn studentenhuis (en kamer gelukkig ook) blijven verdomd koel altijd :D het scheelt volgens mij echt een goede 8 graden met buiten momenteel.
Hier ook! Buiten 31 graden, binnen 25. Prima te hebben! En dan heb ik nog wel een zolderkamer op het zuiden. En ons huis heeft dat heerlijke terras O+

Waar woon jij ergens dan?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127959697
Het is hier binnen 23 graden, best frisjes nog. :P
pi_127959853
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh chill is dat he. Ramen en gordijnen sluiten scheelt al 2x de helft.
Sowieso, en maar FOK!ken de hele dag 8-)
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Woon je in den bosch? Zijn er nog kamers vrij in je studentenhuis? :9
Ja, en nee ;) als er kamers vrijkomen, dan komen die op kamernet waar je dan op kunt reageren. Dan komt er een kijkavond en dan ben je niets meer dan een onderdeel uit de vleeskeuring })

Maar zo ben ik dus ook hier terecht gekomen :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hier ook! Buiten 31 graden, binnen 25. Prima te hebben! En dan heb ik nog wel een zolderkamer op het zuiden. En ons huis heeft dat heerlijke terras O+

Waar woon jij ergens dan?
Zand zuid (centrum kant van 't station)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959872
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sowieso, en maar FOK!ken de hele dag 8-)

[..]

Ja, en nee ;) als er kamers vrijkomen, dan komen die op kamernet waar je dan op kunt reageren. Dan komt er een kijkavond en dan ben je niets meer dan een onderdeel uit de vleeskeuring })

Maar zo ben ik dus ook hier terecht gekomen :D

[..]

Zand zuid (centrum kant van 't station)
kamernet :r daar reageren de mensen niet eens bah
pi_127959920
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:11 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

kamernet :r daar reageren de mensen niet eens bah
Jawel dus :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Jawel dus :')
Ja, pas geleden gaan kijken bij een kamer die op kamernet stond. Gadverdamme wat een smerig studentenhuisje. Die keuken zat onder de troep, overal vuile vlekken, driedubbelhoge stapels afwas. en de kamer was ook niks .tering ey hoe sommige studentenhuizen eruit zien :r :r kan daar echt niet mee leven
pi_127960000
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:14 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ja, pas geleden gaan kijken bij een kamer die op kamernet stond. Gadverdamme wat een smerig studentenhuisje. Die keuken zat onder de troep, overal vuile vlekken, driedubbelhoge stapels afwas. en de kamer was ook niks .tering ey hoe sommige studentenhuizen eruit zien :r :r kan daar echt niet mee leven
Wat is nou je probleem? Of blijf je naar nieuwe dingen zoeken totdat ik op geef?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127960032
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat is nou je probleem? Of blijf je naar nieuwe dingen zoeken totdat ik op geef?
huh wat bedoel je :{
pi_127960049
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

huh wat bedoel je :{
Eerst zeg je dat niemand op kamernet reageert, en nu zeg je dat alle kamers op kamernet smerig zijn :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127960176
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat niemand op kamernet reageert, en nu zeg je dat alle kamers op kamernet smerig zijn :')
ZET JE BRIL EENS OP
pi_127960224
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:19 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ZET JE BRIL EENS OP
Er komt een kamer vrij, interesse?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127960311
Hoezo noem je mijn huis vies? ;(
pi_127960336
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sowieso, en maar FOK!ken de hele dag 8-)

[..]

Ja, en nee ;) als er kamers vrijkomen, dan komen die op kamernet waar je dan op kunt reageren. Dan komt er een kijkavond en dan ben je niets meer dan een onderdeel uit de vleeskeuring })

Maar zo ben ik dus ook hier terecht gekomen :D

[..]

Zand zuid (centrum kant van 't station)
Oh dat heb je wel eens verteld ja. Ik heb ook op Zand gewoond. Oranje Nassaulaan, 50 meter van de Gouden Draak af _O_ Wat een verschrikkelijk mooie plek was dat. En 35m² voor ¤350 inclusief _O- Gaat nu nooit meer lukken.

Ik woon nu op Muntel ook prima trouwens. Overigens echt nét in Muntel, mijn straat vormt de grens tussen Muntel en Centrum :Y

Supergirl, kijk eens op huuroverzicht.nl of househunting.nl. Dat werkt in Den Bosch veel beter dan dat gedonder via kamernet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127960338
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Er komt een kamer vrij, interesse?
Ligt er aan. Is het smerig? 8-)
pi_127960387
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh dat heb je wel eens verteld ja. Ik heb ook op Zand gewoond. Oranje Nassaulaan, 50 meter van de Gouden Draak af _O_ Wat een verschrikkelijk mooie plek was dat. En 35m² voor ¤350 inclusief _O- Gaat nu nooit meer lukken.

Ik woon nu op Muntel ook prima trouwens. Overigens echt nét in Muntel, mijn straat vormt de grens tussen Muntel en Centrum :Y

Supergirl, kijk eens op huuroverzicht.nl of househunting.nl. Dat werkt in Den Bosch veel beter dan dat gedonder via kamernet.
Huuroverzicht staan een paar dure kamers (ik wil niet hoger dan 350) óf hele kleine kamertjes van 12m2 :'(

dat andere ken ik nog niet! zal eens kijken
pi_127960441
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Huuroverzicht staan een paar dure kamers (ik wil niet hoger dan 350) óf hele kleine kamertjes van 12m2 :'(

dat andere ken ik nog niet! zal eens kijken
Groter dan 12m² en goedkoper dan ¤350?

Kun je beter naar een andere stad gaan. Den Bosch is idioot duur.

Ik heb 20m² voor ¤395 overigens, maar daar heb ik met bloed, zweet en tranen (bij hem dan) voor moeten onderhandelen bij de huisbaas.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127960487
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Groter dan 12m² en goedkoper dan ¤350?

Kun je beter naar een andere stad gaan. Den Bosch is idioot duur.
duurder dan 350 euro is voor een (mbo! dus krijg minder stufi) student die het zelf moet betalen zonder pa en ma best prijzig hoor :P
pi_127960520
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

duurder dan 350 euro is voor een (mbo! dus krijg minder stufi) student die het zelf moet betalen zonder pa en ma best prijzig hoor :P
Klopt. Ik moet ¤395 ook zelf betalen. Ik krijg uberhaupt geen stufi meer.

Doet er niet aan af dat je niet veel goedkopers gaat vinden in Den Bosch. Zoals ik zei, Den Bosch is schofterig duur om te wonen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127960549
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Groter dan 12m² en goedkoper dan ¤350?

Kun je beter naar een andere stad gaan. Den Bosch is idioot duur.

Ik heb 20m² voor ¤395 overigens, maar daar heb ik met bloed, zweet en tranen (bij hem dan) voor moeten onderhandelen bij de huisbaas.
20m² en 295 hier :D en over enkele maanden 380 voor 30m² :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Klopt. Ik moet ¤395 ook zelf betalen. Ik krijg uberhaupt geen stufi meer.

Doet er niet aan af dat je niet veel goedkopers gaat vinden in Den Bosch. Zoals ik zei, Den Bosch is schofterig duur om te wonen.
Valt mee vergeleken met Nijmegen, Utrecht, Amsterdam, Maastricht of Groningen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127960561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Klopt. Ik moet ¤395 ook zelf betalen. Ik krijg uberhaupt geen stufi meer.

Doet er niet aan af dat je niet veel goedkopers gaat vinden in Den Bosch. Zoals ik zei, Den Bosch is schofterig duur om te wonen.
ik zie wel goedkopere kamers staan af en toe hoor. :o
pi_127960589
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik zie wel goedkopere kamers staan af en toe hoor. :o
Dat zijn vaak de kamers die niemand wil... :+
pi_127960590
ik wil eigenlijk op de onderwijsboulevard. maar dat gaat via woonservice en daar sta ik net sinds mei ingeschreven dus als ik daar op moet wachten heb ik volgend jaar pas een kamer
pi_127960603
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

20m² en 295 hier :D en over enkele maanden 380 voor 30m² :D

[..]

Valt mee vergeleken met Nijmegen, Utrecht, Amsterdam, Maastricht of Groningen.
Godverdomme :{w

Ik heb zowel in Nijmegen als in Utrecht (en in Leiden) minder hoeven betalen dan hier per vierkante meter.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127960616
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:28 schreef -supergirl- het volgende:
ik wil eigenlijk op de onderwijsboulevard. maar dat gaat via woonservice en daar sta ik net sinds mei ingeschreven dus als ik daar op moet wachten heb ik volgend jaar pas een kamer
Nee, dat wil je niet.

Geloof mij maar.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127960629
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat zijn vaak de kamers die niemand wil... :+
of juist die iedereen wil :P
pi_127960634
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, dat wil je niet.

Geloof mij maar.
leg uit?
pi_127960648
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Godverdomme :{w

Ik heb zowel in Nijmegen als in Utrecht (en in Leiden) minder hoeven betalen dan hier per vierkante meter.
Dan denk ik dat je net pech hebt gehad. Den Bosch valt als studentenstad (voor zover je dat zo mag noemen zonder universiteit) redelijk mee qua prijzen. Zat steden iig die duurder zijn gemiddeld genomen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127960652
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat zijn vaak de kamers die niemand wil... :+
Die moeten inderdaad haast wel in de Hambaken of Graafsewijk liggen :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127960721
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die moeten inderdaad haast wel in de Hambaken of Graafsewijk liggen :+
Orthen vlakbij het politiebureau. Ooit binnen geweest om te kijken voor een kamer. :P
pi_127960739
Je hebt ook van die kamers, zie er nu weer 1, die thuis zijn bij van die oude alleenstaande mannen. vind ik ook zo raar. zie er nu dan 1tje 200 euro per maand incl, 'alleen beschikbaar voor dames'
zegt alweer genoeg :P
pi_127960762
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je net pech hebt gehad. Den Bosch valt als studentenstad (voor zover je dat zo mag noemen zonder universiteit) redelijk mee qua prijzen. Zat steden iig die duurder zijn gemiddeld genomen.
Iedereen die ik ken vind het belachelijk duur hier, en die hebben al op een aantal andere plaatsen gewoond. Scheelt ook wel natuurlijk, woon je in Orthen, Hambaken, Empel of iets dergelijks betaal je inderdaad aanzienlijk minder. Maar de prijzen in het centurm zijn hier écht schofterig hoog.

Heeft er denk ik mee te maken dat Den Bosch, gezien de grootte van het centrum, een enorme stad is. Er is nauwelijks plaats in het (vrij kleine) centrum. Dat drijft de prijzen op.

quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

leg uit?
Als je niest lazert het raam uit het kozijn bijvoorbeeld.

En er wonen meer muizen en ratten dan studenten.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127960783
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Iedereen die ik ken vind het belachelijk duur hier, en die hebben al op een aantal andere plaatsen gewoond. Scheelt ook wel natuurlijk, woon je in Orthen, Hambaken, Empel of iets dergelijks betaal je inderdaad aanzienlijk minder. Maar de prijzen in het centurm zijn hier écht schofterig hoog.

Heeft er denk ik mee te maken dat Den Bosch, gezien de grootte van het centrum, een enorme stad is. Er is nauwelijks plaats in het (vrij kleine) centrum. Dat drijft de prijzen op.

[..]

Als je niest lazert het raam uit het kozijn bijvoorbeeld.
ik heb het er nog niet binnen gezien ofzo he? je wilt dus zeggen dat het er oud en verrot is? :P
pi_127960841
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:32 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik heb het er nog niet binnen gezien ofzo he? je wilt dus zeggen dat het er oud en verrot is? :P
Oud nog niet, die flats staan er pas een paar jaar :D Maar verrot? Jazeker. Mijn studentenhuis (uit 1930 ongeveer) staat er beter bij.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127960931
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oud nog niet, die flats staan er pas een paar jaar :D Maar verrot? Jazeker. Mijn studentenhuis (uit 1930 ongeveer) staat er beter bij.
Maar heb jij er gewoond dan? En sinds 1995 dacht ik te lezen. Ik vond het ook gek dat je zei dat het verrot is. :P zijn alle kamers hetzelfde daarbinnen?
pi_127961013
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Maar heb jij er gewoond dan? En sinds 1995 dacht ik te lezen. Ik vond het ook gek dat je zei dat het verrot is. :P zijn alle kamers hetzelfde daarbinnen?
Gewoond niet. Wel vaak zat geweest.

Grotendeels hetzelfde ja. In de zin dat kamers op de hoek wat anders zijn bijvoorbeeld. Maar verder zit er geen variatie in.

Ik zou als ik jou was toch even huuroverzicht bellen. Die hebben veel meer dan op hun website staat en kunnen je eventueel ook helpen met onderhandelen. De kamer waar ik nu woon stond niet op kamernet, maar had hij alsnog voor ¤440 per maand beschikbaar. Uiteindelijk zat ik er binnen 2 weken en betaal ik nu ¤395.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127961028
Bij de buitenpepers heb je ook studentenflats toch?
pi_127961199
FMT vastgoedbeheer, iemand ooit van gehoord? :7
pi_127961220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gewoond niet. Wel vaak zat geweest.

Grotendeels hetzelfde ja. In de zin dat kamers op de hoek wat anders zijn bijvoorbeeld. Maar verder zit er geen variatie in.

Ik zou als ik jou was toch even huuroverzicht bellen. Die hebben veel meer dan op hun website staat en kunnen je eventueel ook helpen met onderhandelen. De kamer waar ik nu woon stond niet op kamernet, maar had hij alsnog voor ¤440 per maand beschikbaar. Uiteindelijk zat ik er binnen 2 weken en betaal ik nu ¤395.
tnx voor de tip! ik ga volgende week ergens wat bekijken. als het niks is zal ik inderdaad eens contact opnemen met huuroverzicht
pi_127962614
Woonboulevard _O_ dat kamercomplex wat rechts naast Avans ligt :D daar heb ik mijn eerste drugservaring opgelopen :') waanzinnig gave nacht was dat
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127962679
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Woonboulevard _O_ dat kamercomplex wat rechts naast Avans ligt :D daar heb ik mijn eerste drugservaring opgelopen :') waanzinnig gave nacht was dat
Daar had ik het dus over ja 8-)
pi_127962717
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Daar had ik het dus over ja 8-)
Allemaal min of meer dezelfde kamers :) maar wel prima te doen hoor. Het is redelijk nieuw. Ik ken 2 mensen die daar wonen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127962998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Allemaal min of meer dezelfde kamers :) maar wel prima te doen hoor. Het is redelijk nieuw. Ik ken 2 mensen die daar wonen.
Okay. Maar zover ik weet gaan die kamers alleen via woonservice
pi_127963519
Shit zeg :P Net liggen braggen dat het zo lekker koel was op mijn kamer. Dat was dus toen ik stil op de bank lag :')

Net opgestaan. Had ik nooit moeten doen. Het gutst werkelijk over mijn rug heen nu :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127963528
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Okay. Maar zover ik weet gaan die kamers alleen via woonservice
Ja klopt, en de kamer die het dichts bij Avans liggen van dat complex zijn door Avans bezet voor buitenlandse studenten.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127963821
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja klopt, en de kamer die het dichts bij Avans liggen van dat complex zijn door Avans bezet voor buitenlandse studenten.
Oh ja maar ik hoef niet perse dichtbij Avans te zitten ofzo :p
pi_127965375
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:38 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Oh ja maar ik hoef niet perse dichtbij Avans te zitten ofzo :p
Mss Rosmalen. Bij de Anneborch zijn nu kamers en dan zit je op een kwartiertje van Avans, als je de trein pakt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127965633
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mss Rosmalen. Bij de Anneborch zijn nu kamers en dan zit je op een kwartiertje van Avans, als je de trein pakt.
Hoe groot zijn die kamers? En staan ze ook ergens op internet? :o
pi_127965681
Gegoogled. Anneborch is een zorgtehuis oid ???
pi_127965846
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:21 schreef -supergirl- het volgende:
Gegoogled. Anneborch is een zorgtehuis oid ???
Ja, is een bejaardentehuis, maar die ligt nu elders. In het oude gebouw zijn nu kamers die ze verhuren aan jongeren. Weet niet hoe groot ze zijn, maar wel redelijk. Oude mensen moesten er leven he ;) Weet niet precies of ze op internet staan, ff kijken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127966020
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127968465
Net nog even om het centrum heen gerend :D geen idee wat me bezielde om dat met dit weer te gaan doen :')

Toch best wel lekker, meteen voor de derde keer vandaag gedoucht :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127968614
Das heul niet goed voor je huid :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127968750
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Das heul niet goed voor je huid :(
Mwa ligt eraan, even afspoelen met waterzonder zeep kan niet echt kwaad en is nu toch wel erg lekker ^O^
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127969144
Ik heb 2x gedoucht vandaag
pi_127969168
Had nog wel een 3e keer bij gekund :7
pi_127969366
Ik heb 2x gedoucht deze maand :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127969392
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb 2x gedoucht deze maand :')
:{
:{
:{
:{
pi_127969435
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

:{
:{
:{
:{
?

Nou zeg, we zitten pas op de helft van de maand. Tis niet dat het 30 juni is, dan zou t wel erg worden ja :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127969518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb 2x gedoucht deze maand :')
Serieus? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127969538
Wat is hier raar aan man :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127969582
Niks :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127970456
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb 2x gedoucht deze maand :')
Ja, ik ook, maar ja :')

Is dit een flauwe grap? :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127974661
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:34 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

?

Nou zeg, we zitten pas op de helft van de maand. Tis niet dat het 30 juni is, dan zou t wel erg worden ja :P
Hahaha, schone jongen.
Sproetenman.
pi_127974829
Nja sommige douchen maar 1x in de week ofzo. Wel hendig scheelt handdoeken in de was. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127975232
Ik mag hopen dat het een grapje is. Ik vind 1x per dag douchen toch wel zo normaal :D
pi_127975351
Nja ik heb nog wel oudooms en oudtantes die nooit douchen of in bad gaan, maar zelfs die wassen zich elke dag met water, zeep en een handdoek, zoals ze dat vroeger deden :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127975408
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:30 schreef bijdehand het volgende:
Nja ik heb nog wel oudooms en oudtantes die nooit douchen of in bad gaan, maar zelfs die wassen zich elke dag met water, zeep en een handdoek, zoals ze dat vroeger deden :P
Zo een kattenwas noemen ze dat toch? :o

Ik douche nooit :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127975493
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zo een kattenwas noemen ze dat toch? :o

Ik douche nooit :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Zo deden ze dat vroeger altijd :P

Samen douchen is imho overrated.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127975511
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geen idee. Zo deden ze dat vroeger altijd :P

Samen douchen is imho overrated.
Ja, scheelt weer water en gas he. :7
Slimme oudjes wel. Ik vind om de dag douchen genoeg, zit toch de hele dag op mijn krent. :7
pi_127976175
Tuurlijk was dat een grap :') maar jullie reacties waren leuk om te zien :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127976287
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tuurlijk was dat een grap :') maar jullie reacties waren leuk om te zien :D
Je komt uit Limburg, dus je kan het niet gek vinden dat we twijfelden :6
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127976574
In Limburg wassen ze zich toch in de Maas? :P
pi_127976849
Nee Limburgers zijn gewone mensen en die wassen zich gewoon in de douche.

_O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127977862
Wow echt waar? :o
Ik maar denken dat dat de reden was dat de Maas zo zwaar vervuild is. :@
pi_127978006
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef muhahaha het volgende:
Wow echt waar? :o
Ik maar denken dat dat de reden was dat de Maas zo zwaar vervuild is. :@
Nee dat komt door de Fransen :P
Op mijn studie bestaat mijn halve vriendengroep uit Limburgers en de rest uit Brabanders, dus het is altijd strijd, supergrappig :P Altijd elkaar beledigen enzo, niemand snapt dat wij vrienden zijn met elkaar _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127978259
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee dat komt door de Fransen :P
Op mijn studie bestaat mijn halve vriendengroep uit Limburgers en de rest uit Brabanders, dus het is altijd strijd, supergrappig :P Altijd elkaar beledigen enzo, niemand snapt dat wij vrienden zijn met elkaar _O-
Ja, altijd leuk. Ook met Belgen. :D
pi_127978323
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, altijd leuk. Ook met Belgen. :D
Wij hebben geen buitenlandse studenten op de opleiding, want het richt zich echt tot Nederland :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127978546
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wij hebben geen buitenlandse studenten op de opleiding, want het richt zich echt tot Nederland :P
Ik bedoel meer in het algemeen. :)
pi_127980442
:D Limbo-Brabo strijd is altijd wel leuk ja hehe
Aan de andere kant zouden ze juist samen moeten pakken om aan de rest van Nederland te laten zien dat je gezelligheid alleen in het zuiden vindt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127980709
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
:D Limbo-Brabo strijd is altijd wel leuk ja hehe
Aan de andere kant zouden ze juist samen moeten pakken om aan de rest van Nederland te laten zien dat je gezelligheid alleen in het zuiden vindt.
Tja, alles beter dan het uiterste noorden van ons land. ;)
Sproetenman.
pi_127980719
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
:D Limbo-Brabo strijd is altijd wel leuk ja hehe
Aan de andere kant zouden ze juist samen moeten pakken om aan de rest van Nederland te laten zien dat je gezelligheid alleen in het zuiden vindt.
Zo zien wij dat ook. Zie het als die gangs in Amerika: ze zijn vijanden, maar als de politie op komt dagen dan maken ze samen een vuist tegen de politie. Zo ook met Limbo's en Brabanders: we zijn vijanden, zeiken elkaar altijd af, maar komen ze aan een van ons dan komen ze aan ons allemaal :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127980736
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Tja, alles beter dan het uiterste noorden van ons land. ;)
Ik ben liever in Brabant/Limburg dan in de rest van Nederland. Tenzij Ajax speelt, dan ben ik liever in Amsterdam :D
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zo zien wij dat ook. Zie het als die gangs in Amerika: ze zijn vijanden, maar als de politie op komt dagen dan maken ze samen een vuist tegen de politie. Zo ook met Limbo's en Brabanders: we zijn vijanden, zeiken elkaar altijd af, maar komen ze aan een van ons dan komen ze aan ons allemaal :D
_O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127980772
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
:D Limbo-Brabo strijd is altijd wel leuk ja hehe
Aan de andere kant zouden ze juist samen moeten pakken om aan de rest van Nederland te laten zien dat je gezelligheid alleen in het zuiden vindt.
Telt zeeland mee als zuiden? :@
pi_127980801
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Telt zeeland mee als zuiden? :@
Nee :r Zeeland :') Dat is het Frieslans van Zuid Nederland
Het ligt geografisch gezien in het zuiden, maar telt niet mee als het zuiden 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127980820
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee :r Zeeland :') Dat is het Frieslans van Zuid Nederland
Het ligt geografisch gezien in het zuiden, maar telt niet mee als het zuiden 8-)
:')

Limburg :r
pi_127980833
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

:')

Limburg :r
Vertel mij wat Zeeland te bieden heeft :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127980860
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Vertel mij wat Zeeland te bieden heeft :')
-supergirl-

'nough said :7
pi_127980879
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

-supergirl-

'nough said :7
Nou dan ga maar weer gauw naar het zeeland-topic
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127980899
quote:
8s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nou dan ga maar weer gauw naar het zeeland-topic
Is dat er dan..
pi_127980918
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Is dat er dan..
Voor jou wel.
Sproetenman.
pi_127980936
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Voor jou wel.
jullie willen me weg hebben. :'(
pi_127980976
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

-supergirl-

'nough said :7
Pics.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127980981
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127981014
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

jullie willen me weg hebben. :'(
Nee. Blijf maar. Als je maar niet zeikt over Brabant. Over Limburg mag je zeggen wat je wil.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127981050
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee. Blijf maar. Als je maar niet zeikt over Brabant. Over Limburg mag je zeggen wat je wil.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127981061
quote:
Die zal wel inslaan. :o
Sproetenman.
pi_127981079
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee. Blijf maar. Als je maar niet zeikt over Brabant. Over Limburg mag je zeggen wat je wil.
Amen. _O_
Sproetenman.
pi_127981087
Gaat wat worden als de megaprovincies er komen :') Limburg en Brabant samen :o

edit: Maastricht natuurlijk als hoofdstad _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127981133
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee. Blijf maar. Als je maar niet zeikt over Brabant. Over Limburg mag je zeggen wat je wil.
Ok. deal.
pi_127981155
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaat wat worden als de megaprovincies er komen :') Limburg en Brabant samen :o

edit: Maastricht natuurlijk als hoofdstad _O_
Limburg verkopen we aan Duitsland en van het geld kopen we bier.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127981197
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaat wat worden als de megaprovincies er komen :') Limburg en Brabant samen :o

edit: Maastricht natuurlijk als hoofdstad _O_
Den Bosch heeft betere ligging. :6
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127981201
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Limburg verkopen we aan Duitsland en van het geld kopen we bier.
Deze man snapt het. Wel Hertog Jan fabrieken overnemen en in Brabant deponeren.
Sproetenman.
pi_127981228
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Deze man snapt het. Wel Hertog Jan fabrieken overnemen en in Brabant deponeren.
Je ziet gelukkig wel in dat de beste bieren uit _O_ Limburg _O_ komen :D Dat is iig al iets!

quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Den Bosch heeft betere ligging. :6
Eindhoven helaas nog beter. Dus de ligging staat niet centraal hierin.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127981279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je ziet gelukkig wel in dat de beste bieren uit _O_ Limburg _O_ komen :D Dat is iig al iets!
Net als in de rest van België.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127981330
Je zal er maar wonen _O_

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127981382
En nog steeds vraag ik me af waarom outsiders Brabant proberen af te zeiken in een stad en streek sectie van de hoofdstad van Brabant...
Sproetenman.
pi_127981900
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je ziet gelukkig wel in dat de beste bieren uit _O_ Limburg _O_ komen :D Dat is iig al iets!

[..]

Eindhoven helaas nog beter. Dus de ligging staat niet centraal hierin.
De brouwerij van LaTrappe staat gewoon in Brabant hoor ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127981959
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De brouwerij van LaTrappe staat gewoon in Brabant hoor ;)
Alfa, Gulpener, Brand, Hertog Jan. Stuk voor stuk kwaliteitsbieren die uit Limburg afkomstig zijn.
Vervolgens kom je in Brabant en word je aangevallen met Bavaria :')

Niets dan lof voor Brabant, maar Bavaria is toch wel weer heel jammer.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127982064
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Alfa, Gulpener, Brand, Hertog Jan. Stuk voor stuk kwaliteitsbieren die uit Limburg afkomstig zijn.
Vervolgens kom je in Brabant en word je aangevallen met Bavaria :')

Niets dan lof voor Brabant, maar Bavaria is toch wel weer heel jammer.
Als je een provincie alleen maar beoordeelt op bier... daarvoor is import natuurlijk uitgevonden. De sfeer, de mensen, alles wat maar goed is, is in Brabant te krijgen en dat merk je.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127982167
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je een provincie alleen maar beoordeelt op bier... daarvoor is import natuurlijk uitgevonden. De sfeer, de mensen, alles wat maar goed is, is in Brabant te krijgen en dat merk je.
Een Amsterdammer ziet het verschil vaak niet. Limburgers hebben een heel ander accent, zijn minder direct. Maar verder zijn er zat overeenkomsten die je nergens in Nederland terugvindt.
En idd, bier is niet alles ;) maar wel heul belangrijk!

Over 5 jaar Limbant of Braburg:
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127982878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Alfa, Gulpener, Brand, Hertog Jan. Stuk voor stuk kwaliteitsbieren die uit Limburg afkomstig zijn.
Vervolgens kom je in Brabant en word je aangevallen met Bavaria :')

Niets dan lof voor Brabant, maar Bavaria is toch wel weer heel jammer.
Op Hertog Jan ja maakt Bavaria een lekkerder pils dan alle merken die je opnoemt :P

Ik vraag me af of die super provincie er hier gaat komen. Dat huidige project met Noord-Holland gaat gruwelijk mislukken, dus wellicht zijn ze slim genoeg om het verder af te blazen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127982950
Wat een haat hier allemaal op Limburg :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127982962
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Een Amsterdammer ziet het verschil vaak niet. Limburgers hebben een heel ander accent, zijn minder direct. Maar verder zijn er zat overeenkomsten die je nergens in Nederland terugvindt.
En idd, bier is niet alles ;) maar wel heul belangrijk!

Over 5 jaar Limbant of Braburg:
[ afbeelding ]
Superprovincie Brabant-Limboland komt bij de dokter. Wat is er aan de hand, vraagt de dokter? Ik heb een gezwel aan m'n kont, zegt Brabant.

Die superprovincies gaan hopelijk niet door.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127983011
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een haat hier allemaal op Limburg :')
Onderlinge haat, maar naar buiten tonen we één vuist. Wij zijn als die gasten van Lethal Weapon: onderling altijd ruzie, maar stiekem wel goede vriendjes en een goed team. Stop ons alleen niet in één provincie want de LAT-relatie die we nu hebben is puik.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127983012
En dan zeggen ze dat Limburgers niet vriendelijk en gastvrij zijn :')

hommo's! :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127983023
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Superprovincie Brabant-Limboland komt bij de dokter. Wat is er aan de hand, vraagt de dokter? Ik heb een gezwel aan m'n kont, zegt Brabant.
GENIAAL :D :D :D _O-

Even nieuwe koffie zetten :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127983176
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Onderlinge haat, maar naar buiten tonen we één vuist. Wij zijn als die gasten van Lethal Weapon: onderling altijd ruzie, maar stiekem wel goede vriendjes en een goed team. Stop ons alleen niet in één provincie want de LAT-relatie die we nu hebben is puik.
Eens. Brabant en Limburg als onafhankelijke Bourgondische staat (groothertogdom onder leiding van Hertog Jan IIV van Brabant) met twee provincies zou ik nog mee kunnen leven :7

Zie het als een soort gedoogbeleid tegen Limburg :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127983247
Met het bergachtige zuiden, oude hysterische steden door het gehele gebied. West Brabant mag trouwens wel weg. Roosendaal en Bergen op Zoom zijn echt te lelijk voor woorden.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127983361
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Met het bergachtige zuiden, oude hysterische steden door het gehele gebied. West Brabant mag trouwens wel weg. Roosendaal en Bergen op Zoom zijn echt te lelijk voor woorden.
Toen Brabant de welbekende 30-jarige oorlog om het grondgebied West-Brabant verloren had, werd het door Zeeland gedwongen om West-Brabant in zijn provincie op te nemen ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127983459
Godskolereee wat warm :'(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127983705
Brabant is brabant, toen we na een dag Delft via de A16 Brabant weer inreden reageerden we allebei verheugd. O+ O+
pi_127983727
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef muhahaha het volgende:
Brabant is brabant, toen we na een dag Delft via de A16 Brabant weer inreden reageerden we allebei verheugd. O+ O+
'Welkom in Brabant'. Ik voel me dan weer thuis O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127983747
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

'Welkom in Brabant'. Ik voel me dan weer thuis O+
Precies, zelfs in west Brabant. :@
pi_127983850
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

'Welkom in Brabant'. Ik voel me dan weer thuis O+
Kun je nagaan hoe ik me voelde toen ik twee keer per week op en neer reed naar Leiden :+

Als je op de A16 rijd kun je vaak vanaf de Moerdijkbrug ook eindelijk weer doorrijden O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127984096
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

'Welkom in Brabant'. Ik voel me dan weer thuis O+
Ja _O_ Soms gewoon tranen in mn ogen. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127984139
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja _O_ Soms gewoon tranen in mn ogen. :')
Nee dat komt door de pepperspray van je vriendje.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127984200
Zaterdag ga ik weer Brabant eventjes verlaten. ;(
Hopelijk zit het weer mee. ;)
pi_127984231
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja _O_ Soms gewoon tranen in mn ogen. :')
Traone in mien ooge, traone van verdriet, want als Knillis is begraove dan moette naor de kiet :o
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127984289
Ik lig godverdomme in een zwembroek voor een ventilator en het is nog steeds nauwelijks te harden :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127984319
Moet je dat ding ffkes aanzetten. :D
pi_127984370
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Moet je dat ding ffkes aanzetten. :D
Oh verdomd, dat scheelt toch zeker twee keer de helft zo zeg _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127984378
Als je mij toch niet had he... :7
pi_127984411
O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_127984628
:')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127984649
Brabanders onder elkaar he. :P
pi_127984654
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Traone in mien ooge, traone van verdriet, want als Knillis is begraove dan moette naor de kiet :o
Jaaa O+
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127985449
Eerlijk is eerlijk, tis goed vertoeven hier in Broabant 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128010861
Heeft iedereen de hitte overleefd? Ik hoop het wel want ik kan niet zonder jullie :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128010991
Vond het gelukkig meevallen *O* nu lekker alles laten doortochten met het verkoelende avondbriesje O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128011211
Ik zit eigenlijk vooral te wachten op dat knallende, gierende onweer O+

Heerlijk vind ik dat!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128012341
Vond het ook meevallen vandaag. Lekker geleerd en cadeautjes gekocht :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128012385
Ja hoor :) Het was stukken beter te hebben dan gisteren.

Alleen dat beloofde onweer is uitgebleven ;( Ik zat daar echt al dagen naar uit te kijken :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128012507
Onweer is heerlijk ja. Lekker binnen zitten met de lamp aan :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128013480
Buiten onder een afdakje :7

Mooiste wat dat betreft blijft toch nog echt aan de Spaanse kust zitten en dan noodweer boven zee aanschouwen onder het genot van wat tapa's _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128013843
Als je voor het raam zit, en dan de regen en de wind aanschouwt, dan weet je gewoon dat het leven chill kan zijn :+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128014342
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef bijdehand het volgende:
Als je voor het raam zit, en dan de regen en de wind aanschouwt, dan weet je gewoon dat het leven chill kan zijn :+
Mja, ik heb een zolderkamer (8> dus dat gaat ook nog lekker tekeer tegen het dak als het goed stormt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128014757
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja, ik heb een zolderkamer (8> dus dat gaat ook nog lekker tekeer tegen het dak als het goed stormt.
Heb ik ook, maar geniet meestal van t uitzicht als er bomen staan :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128022358
Goedemorgen zonnestraaltjes :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128022477
Hallootjes, ik lust wel wat zon. :9
pi_128023151
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:18 schreef muhahaha het volgende:
Hallootjes, ik lust wel wat zon. :9
Hoi, ik ben zon :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128023162
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoi, ik ben zon :@
Hoi, ik ben de maan. :@

pi_128023226
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoi, ik ben de maan. :@

[ afbeelding ]
Wtf?! :')!!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128023263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoi, ik ben de maan. :@

[ afbeelding ]
Why :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128023329
Is dat geen lekkertje? ;(
pi_128023388
Nou barrie, veel puddinkjes eten, kan je ook zo'n lekkertje worden ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128023670
Ik heb wel een iets bredere smaak dan alleen dat maankind... :')
pi_128023763
Moon you want, Moon you get. :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128023832
Zon, ik wil de zon! :D
pi_128024417
Hoi O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128024631
Jij bent de zon niet, je bent meer zo een vervelend mugje die altijd langskomt vlak voordat je in slaap valt. ;(
pi_128024907
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoi, ik ben de maan. :@

[ afbeelding ]
Doe eens normaal zeg :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:52:23 #245
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_128025802
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoi, ik ben de maan. :@

[ afbeelding ]
Geefbaar :7
Thinking about thinking of you.
pi_128029339
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:52 schreef shifto het volgende:

[..]

Geefbaar :7
Shifto, hoe is het? :D
pi_128033338
Yay, onweer!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128034364
Het regent niet echt hard, liefst nu alles eruit want dan is het vanavond droog. O+
pi_128034952
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef muhahaha het volgende:
Het regent niet echt hard, liefst nu alles eruit want dan is het vanavond droog. O+
:Y

Vanavond stappen :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128034967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:Y

Vanavond stappen :7
Vanavond sporten. :D
pi_128034982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vanavond sporten. :D
Meh. Daar word ik moe van :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128035312
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Meh. Daar word ik moe van :r
Is goed voor je. :Y
pi_128035356
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vanavond sporten. :D
Ik ook denk ik!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128035370
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ook denk ik!
Kom je meedoen? :7
pi_128035415
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Is goed voor je. :Y
Nou, voorruit. Als het nog een beetje lekker weer wordt ren ik nog een rondje om het centrum heen vanavond :) Maar dat is meer dan genoeg :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128035461
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou, voorruit. Als het nog een beetje lekker weer wordt ren ik nog een rondje om het centrum heen vanavond :) Maar dat is meer dan genoeg :P
Gewoon bij ons mee komen doen, lekkere work-out aan het strand *O*
pi_128035484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Gewoon bij ons mee komen doen, lekkere work-out aan het strand *O*
Het strand? :')

De Ijzeren Vrouw zeker? :+ Want dan weet ik wel andere sporten om met een vrouw te doen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128035499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het strand? :')
Eh ja... is dat zo vreemd? :P

Nee, Oosterplas. :P
pi_128035605
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Eh ja... is dat zo vreemd? :P

Nee, Oosterplas. :P
Ahja, dat kan ook :Y

Ik ren meestal een rondje om het centrum. Langs de Citadel naar de Diezebrug, naar het Heetmanplein, en dan over de Zuidwal naar de Zuid-Willemsvaart, en dan daar langs de oever weer naar huis :Y Lekker rondje. Ik probeer dat minstens 5 keer per week te doen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128035824
Goed bezig wel, alleen rennen is niet aan mij besteed. :@
pi_128035947
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:09 schreef muhahaha het volgende:
Goed bezig wel, alleen rennen is niet aan mij besteed. :@
Wat doe jij dan zoal?

Ik moet het ook niet te vaak doen eigenlijk :X Ben namelijk een ekte ecto, dus zou beter aan krachttraining kunnen doen. Ook dat probeer ik overigens te doen maar dan gewoon thuis. Alleen ik wil de conditie ook op pijl houden. Als ik niet ren ga ik overigens mountainbiken of wielrennen :) Alleen is van de mountainbike de voorvork gejat, en is de wielrenfiets in zijn geheel gejat :r dus dat zit er even niet in helaas.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128036008
Complete work-out met een trainer en wat andere mensen. Erg leuk. ;)

Haha ik ben ook een ecto, krachttraining zit er bij alleen ik zoek het niet om elke dag te gaan trainen. Ik vind het wel gezegend zo. Ik hoor ook geen klachten thuis. O+

Klote wel, ik durf mijn fiets nergens te stallen, bang dat ie zo weg is. Mountainbike he ;(.
pi_128036087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
Complete work-out met een trainer en wat andere mensen. Erg leuk. ;)

Haha ik ben ook een ecto, krachttraining zit er bij alleen ik zoek het niet om elke dag te gaan trainen. Ik vind het wel gezegend zo. Ik hoor ook geen klachten thuis. O+

Klote wel, ik durf mijn fiets nergens te stallen, bang dat ie zo weg is. Mountainbike he ;(.
I hear ya ;( Dit is de 6e in 3 jaar :r

Leuk inderdad zo'n training, ik zou dat ook echt weer eens moeten oppakken. Vorige keer dat ik in Den Bosch zat wel naar de sportschool gegaan, maar in Leiden niet meer vanwege het hoge balgehalte daar. Dan gaat het verdomde hard achteruit.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128036119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef BlackLining het volgende:

I hear ya ;(

Leuk inderdad zo'n training, ik zou dat ook echt weer eens moeten oppakken. Vorige keer dat ik in Den Bosch zat wel naar de sportschool gegaan, maar in Leiden niet meer vanwege het hoge balgehalte daar. Dan gaat het verdomde hard achteruit.
Vervelend dat mensen je spullen niet met rust kunnen laten.
Wow 6e ja? Bij mij 1 pas en dat wil ik wel zo houden. Ik fiets heel weinig. :')

Je kan met ons mee doen, 1e les gratis. Kun je kijken of het je aanspreekt. :)
pi_128037774
6 inderdaad :r Van deze is het al een keer eerder voorgekomen dat het voorwiel en de schijfremklauw ervan gejat zijn, laatst is gewoon de complete voorvork eruit gehaald. Moet dus maar gewoon binnen blijven staan. Jammer dat dat niet anders kan :N Het moet toch godverdomme in een land als Nederland niet nodig zijn om elk individueel onderdeel van je fiets met een zware ketting vast te leggen :N

Is dat dat Dutch Bootcamp waar jij aan meedoet? Ik heb dat ook al eens zitten overwegen ja :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128038008
Vervelend wel, ik zoek nog een oud barrel om mee naar het centrum te fietsen. ;)

Nee, Sub bootcamp. Dutch bootcamp sport daar ook ja. _O_
Wij gaan veel harder. :7
pi_128041028
Sporten :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128041077
Moet wel wat doen voor dit goddelijk lichaam. :P
pi_128041131
Jongens willen jullie iets voor mij doen?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128041143
Sure, ik ben wel een behulpzame jongen.
pi_128041183
Jeej :D

Ik doe mee met een fotocontest en maak kans op een dikke camera (is van Canon en NRC, dus wel betrouwbaar :) )

Op onderstaande link klikken en stemmen is voldoende. Registratie is niet nodig!

http://canon.nrc.nl/Picture/view/3057
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128041210
Done, wel een mooi plaatje. :D
pi_128041386
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
Moet wel wat doen voor dit goddelijk lichaam. :P
Ik ben gelukkig gezegend met goeie genen :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128041393
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig gezegend met goeie genen :7
^O^
pi_128041440
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:
Done, wel een mooi plaatje. :D
Bedankt ^O^

Iedereen even stemmen alsjeblieft, dan hou ik nog meer van jullie O+

http://canon.nrc.nl/Picture/view/3057
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128041537
Ook gedaan heur :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128041719
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ook gedaan heur :D
Super *O* als ik 'm win zal ik een foto maken van dit topic met de camera en die online posten 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128041745
Ik wil het origineel wel hebben voor mijn bureau-blad. :9
pi_128041759
Is trouwens wel in den bosch mag ik hopen? :P

Is je oma Ella? :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128041769
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Super *O* als ik 'm win zal ik een foto maken van dit topic met de camera en die online posten 8-)
Nou daar doen we het voor jongens. _O_ *G*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128041809
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil het origineel wel hebben voor mijn bureau-blad. :9
Hoop dat ik die nog ergens in groot formaat heb. Volgens mij wel, maar die staat op m'n pc bij m'n ouders.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Is trouwens wel in den bosch mag ik hopen? :P

Is je oma Ella? :P
Nee Limburg :@ En nee, ik heb geen oma die Ella heet _O-
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128041867
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoop dat ik die nog ergens in groot formaat heb. Volgens mij wel, maar die staat op m'n pc bij m'n ouders.

[..]

Nee Limburg :@ En nee, ik heb geen oma die Ella heet _O-
Pff slecht ;(

Had gekunnen :+
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128044808
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kom je meedoen? :7
Lees dit nu pas. Maar ik zit liever binnen met dit weer. Ben ook niet gaan sporten maar heb een stuk gefietst :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128045024
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lees dit nu pas. Maar ik zit liever binnen met dit weer. Ben ook niet gaan sporten maar heb een stuk gefietst :P
Ook netjes toch, ik denk wel dat het flink afkoelt. :)
pi_128045162
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ook netjes toch, ik denk wel dat het flink afkoelt. :)
Ja, de wind is lekker. Maar als je stilstaat...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128045189
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, de wind is lekker. Maar als je stilstaat...
Dan doen we setjes. :7
pi_128045242
Het is nu héérlijk man O+

Niet te warm, niet te koud, lekker zonnetje, licht briesje _O_

Het is dat ik zo al op het terras verwacht wordt, anders was ik ook nog even een stuk gaan rennen, fietsen of sporten.

Edit: Niet dat ik tegen dat terras opzie hoor, in tegendeel :7

[ Bericht 17% gewijzigd door BlackLining op 20-06-2013 19:19:58 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128045599
Temperatuur is goed te harden nu ja _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128046422
Naar het terras rennen. :D
pi_128046666
Wat zal ik morgen overdag gaan doen? Weet niks, en als ik niks ga doen blijf ik in mn bed liggen.. Dat is ook zonde. Dus jullie enig idee? :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128046765
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat zal ik morgen overdag gaan doen? Weet niks, en als ik niks ga doen blijf ik in mn bed liggen.. Dat is ook zonde. Dus jullie enig idee? :D
Aan mij heb je niks, ik krijg slechts perverse ideetjes. :@
pi_128046936
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Aan mij heb je niks, ik krijg slechts perverse ideetjes. :@
Nee aan jou heb ik niks. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128046960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee aan jou heb ik niks. ;(
Kunnen wel een lunch pakken. :9
pi_128047047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kunnen wel een lunch pakken. :9
Eh ik wil iets leuks doen. Niet jouw kop zien.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128054193
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Eh ik wil iets leuks doen. Niet jouw kop zien.
}:|
pi_128056894
Hihaho
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128057470
Haters hier. WE NEED MORE LUVVVV
Hier, een hart
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128067200
Iel.vies hart :r
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128068489
Mogeh
pi_128068859
Wat is dit nou weer voor een weertje :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128068863
Dan maak ik ook maar gelijk een nieuwe
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')