abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127857180
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
In de week van 8 April?

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127857286
w/
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127863627
Hey, deze vraag van mij past in jullie straatje :): GC / Bomen bij park & ride Den Bosch. Iemand die het weet?
pi_127866026
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:53 schreef Lexie het volgende:
Hey, deze vraag van mij past in jullie straatje :): GC / Bomen bij park & ride Den Bosch. Iemand die het weet?
Sorry heb niet zo'n verstand van bomen.
pi_127867038
Ik ben helaas geen bomenkenner. Ik zou gokken dat het gewoon ouderwetse beuken zijn.
pi_127867145
Ah, ouderwets lekkere beuken :P

Je kan het op google earth zoeken, screenshot maken en het in F&F vragen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127867191
Populieren zijn het iig niet.

Owja het zouden ook nog eens Eiken kunnen zijn. :@
pi_127867442
Palmbomen denk ik aan.
pi_127868017
Die staan binnen ja, klopt. _O_ _O_
pi_127869807
Geen kennis van bomen hebben :')
Dit zijn duidelijk dennenbomen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127870194
Mooi, die kan ik met de kerst binnen zetten. :9
pi_127875511
:z
pi_127876746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Raceding. :)

Ik ga voor zoiets kijken:

[ afbeelding ]

Heb je die nou gekocht? :) En zo ja, stond die net rond half 9 op de Parade geparkeerd naast een rode motor? :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127876770
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heb je die nou gekocht? :) En zo ja, stond die net rond half 9 op de Parade geparkeerd naast een rode motor? :+
Die heb ik gekocht en nee, ik ben vandaag niet in het centrum van 's-Hertogenbosch geweest. :)
pi_127876809
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die heb ik gekocht en nee, ik ben vandaag niet in het centrum van 's-Hertogenbosch geweest. :)
Ah, zag precies zo'n model staan namelijk net :)

Veel plezier ermee! *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127876860
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ah, zag precies zo'n model staan namelijk net :)

Veel plezier ermee! *O*
Dit apparaat heb ik nu:
motorfiets.jpg
pi_127877068
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dit apparaat heb ik nu:
[ afbeelding ]
Haha, ja exact dat model zag ik staan vandaag! Op de Parade dus. Toevallig :)

Ik heb overigens dit apparaat.
pi_127877115
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Haha, ja exact dat model zag ik staan vandaag! Op de Parade dus. Toevallig :)
Ook met die witte velgen ja? :o
Toeval! :D

Aah nice, meer richting toer/naked? :)
pi_127877198
Ja, exact die :+

Modelletje valt sowieso nogal op door de grappige knippers in de achterkant. Mijne is inderdaad een sport/toer ja, en naked bike. Suzuki Bandit 600 '95. :)
pi_127877442
Wow grappig wel. Ik ben zelf bij de biesbosch geweest. :D
Sowieso zou ik niet met de motor naar het centrum gaan, dat kost meer tijd en moeite dan wandelen. _O- _O-

Ah Bandit, daar wordt mijn zus wel nat van. :')
Nu ik een motor heb wilt zij er misschien ook weer 1 halen alleen ze vind de Bandit te hoog. (ze valt er mee om).
pi_127877718
Zag vanmiddag een mooie O+ Wilde hem bijna tot zijn huis volgen om hem vannacht te gaan jatten en dan hier in de tuin zetten zodat ik er de hele dag naar kan kijken _O_
pi_127877725
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
Wow grappig wel. Ik ben zelf bij de biesbosch geweest. :D
Sowieso zou ik niet met de motor naar het centrum gaan, dat kost meer tijd en moeite dan wandelen. _O- _O-

Ah Bandit, daar wordt mijn zus wel nat van. :')
Nu ik een motor heb wilt zij er misschien ook weer 1 halen alleen ze vind de Bandit te hoog. (ze valt er mee om).
Ik doe werkelijk alles op de motor. Als ik een dag echt heel lui ben wil ik het nog wel presteren om op de motor naar de supermarkt te gaan (krap 700 meter verderop). :') In de stad ook goed te doen trouwens. Verbodenverklaringen kun je negeren op eigen risico, nog nooit gezeik om gehad. Meestal eindig ik wel ergens in de stad met de motor na een mooie motorrit :Y

Kan me voorstellen dat je zus nat wordt van een Bandit O+ Al sinds ik me enigzins interesseer in motoren, zo rond mijn 15e denk ik, heb ik de Bandit altijd de mooiste motor gevonden die er was. Was ook echt zo blij als een kind toen ik hem ook daadwerkelijk kon kopen als eerste motor :D *O*

Erg hoog vind ik niet hem niet trouwens, hij laat zich eventueel ook makkelijk verlagen. Maar áls ie omvalt ben je wel goed de lul ja. 230 kilo :X Ik heb hem al een keer of 4 op mogen tillen. Word je niet vrolijk van.
pi_127877858
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Zag vanmiddag een mooie O+ Wilde hem bijna tot zijn huis volgen om hem vannacht te gaan jatten en dan hier in de tuin zetten zodat ik er de hele dag naar kan kijken _O_
Ik wil je wel eens op mijn motor zien rijden. :D
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef BlackLining het volgende:

Ik doe werkelijk alles op de motor. Als ik een dag echt heel lui ben wil ik het nog wel presteren om op de motor naar de supermarkt te gaan (krap 700 meter verderop). :') In de stad ook goed te doen trouwens. Verbodenverklaringen kun je negeren op eigen risico, nog nooit gezeik om gehad. Meestal eindig ik wel ergens in de stad met de motor na een mooie motorrit :Y

Kan me voorstellen dat je zus nat wordt van een Bandit O+ Al sinds ik me enigzins interesseer in motoren, zo rond mijn 15e denk ik, heb ik de Bandit altijd de mooiste motor gevonden die er was. Was ook echt zo blij als een kind toen ik hem ook daadwerkelijk kon kopen als eerste motor :D *O*

Erg hoog vind ik niet hem niet trouwens, hij laat zich eventueel ook makkelijk verlagen. Maar áls ie omvalt ben je wel goed de lul ja. 230 kilo :X
Ik heb hem net, midlife crisis jeweet. :')

Nee, ik ben wel van plan om mijn auto als hoofd vervoersmiddel te blijven gebruiken, voordeeltje met de tankpas he. :)
Wel tochtjes met de motor omdat dat leuk is. :)
pi_127878029
Haha, nou ja, ik ben 21, dus van die midlife crisis zal hij nog niet komen :')

Tegen die tijd zal ik wel aan de Harley moeten vrees ik ;( De motor is wel mijn hoofdverzoersmiddel. Kan altijd wel een auto van thuis lenen, maar tenzij ik veel zooi mee moet slepen vind ik de motor praktischer. Overal parkeren, geen files, voordringen bij het stoplicht etcetera :P

Laatste jaar ruim 20.000km gereden met de motor.. :o
pi_127878173
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb hem net, midlife crisis jeweet. :')

Jonge vriendin, motor en wat nu ja :o
pi_127878266
Omg ben jij 21 ja? :o koetsiekoe D
pi_127878311
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Haha, nou ja, ik ben 21, dus van die midlife crisis zal hij nog niet komen :')

Tegen die tijd zal ik wel aan de Harley moeten vrees ik ;( De motor is wel mijn hoofdverzoersmiddel. Kan altijd wel een auto van thuis lenen, maar tenzij ik veel zooi mee moet slepen vind ik de motor praktischer. Overal parkeren, geen files, voordringen bij het stoplicht etcetera :P

Laatste jaar ruim 20.000km gereden met de motor.. :o
Nee, jij niet. Ik juist. Ik ben wat ouder he. _O-
Ik zie wel, ik heb bewust voor een oudere motor gekozen om mee te beginnen. Voor de rest zie ik wel. Er moet nog wel wat aan gesleuteld worden alleen ik ben niet zo handig. :')
Ja, dat is wel retehandig alhoewel ik dat voordringen nog niet doe. Had ik daarstraks wel moeten doen. Knakker die met 35 blijft rijden. :r
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jonge vriendin, motor en wat nu ja :o
Waar gaat het heen he. :'(
pi_127878440
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waar gaat het heen he. :'(
Nog jonger en een ferrari :')
pi_127878480
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nog jonger en een ferrari :')
Nah.

Ach een motor was niet echt een jongensdroom voor me dus de midlife crisis klopt niet.

Ik heb meer zoiets van, waarom niet. :')

Mijn zwager vond 'm vet, meteen ff proberen en aan het gas trekken. _O- _O-
pi_127878612
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg ben jij 21 ja? :o koetsiekoe D
O+

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, jij niet. Ik juist. Ik ben wat ouder he. _O-
Ik zie wel, ik heb bewust voor een oudere motor gekozen om mee te beginnen. Voor de rest zie ik wel. Er moet nog wel wat aan gesleuteld worden alleen ik ben niet zo handig. :')
Ja, dat is wel retehandig alhoewel ik dat voordringen nog niet doe. Had ik daarstraks wel moeten doen. Knakker die met 35 blijft rijden. :r

Ja zo ver was ik ook :D Mijn motor is ook 18 jaar oud trouwens, met inmiddels 97.312km op de teller :o Maar goed, het was mijn 'dream bike', en die oude modellen zijn relatief goedkoop, dus ik durf dat wel aan. Als mijn dreambike een Ducati van ¤ 20k was geweest, had ik wel uitgekeken. Sleutelen enzo doe ik allemaal zelf _O_ Volgende week het motorblok er even uit. Kijken hoe me dat afgaat. Vrees er wel enigzins voor. Maar voor mij scheelt het voornamelijk in de kosten. Dat zal voor jou wat minder tellen dan voor een werkeloze student :')

Dat voordringen komt er vanzelf wel in. Even gevoel voor de motor krijgen, da's belangrijk :) Ik doe het nu zonder uitzondering altijd. In het begin was ik er ook huiverig voor. Het komt vanzelf.
pi_127878805
Zag laatst mijn eigen rijstijl terug op film. Moest toch wel concluderen dat ik rijd zo als wat mensen "zo'n vervloekte motorrijder" noemen :@ :P
pi_127879075
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:

Ja zo ver was ik ook :D Mijn motor is ook 18 jaar oud trouwens, met inmiddels 97.312km op de teller :o Maar goed, het was mijn 'dream bike', en die oude modellen zijn relatief goedkoop, dus ik durf dat wel aan. Als mijn dreambike een Ducati van ¤ 20k was geweest, had ik wel uitgekeken. Sleutelen enzo doe ik allemaal zelf _O_ Volgende week het motorblok er even uit. Kijken hoe me dat afgaat. Vrees er wel enigzins voor. Maar voor mij scheelt het voornamelijk in de kosten. Dat zal voor jou wat minder tellen dan voor een werkeloze student :')

Dat voordringen komt er vanzelf wel in. Even gevoel voor de motor krijgen, da's belangrijk :) Ik doe het nu zonder uitzondering altijd. In het begin was ik er ook huiverig voor. Het komt vanzelf.
Prima toch, zolang jij hem tof vind. _O_
Ik vind het geluid van de Husqvarna Nuda 900 R gaaf. :@
Ding kost 10.000 euro. :@

Als ik nou zo rijk was... Nee dat ben ik helaas niet en handig ook niet echt. Ketting zou wel moeten lukken, olie ook nog wel. Bandje wordt een ander verhaal en het achtertandwiel moet ook vervangen worden. Verder moeten waarschijnlijk de carbs gesynced worden en het koelstysteem moet nagelopen worden. :)

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:52 schreef BlackLining het volgende:
Zag laatst mijn eigen rijstijl terug op film. Moest toch wel concluderen dat ik rijd zo als wat mensen "zo'n vervloekte motorrijder" noemen :@ :P
Ik rij best netjes vind ik zelf. :)
pi_127879376
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Prima toch, zolang jij hem tof vind. _O_
Ik vind het geluid van de Husqvarna Nuda 900 R gaaf. :@
Ding kost 10.000 euro. :@

Als ik nou zo rijk was... Nee dat ben ik helaas niet en handig ook niet echt. Ketting zou wel moeten lukken, olie ook nog wel. Bandje wordt een ander verhaal en het achtertandwiel moet ook vervangen worden. Verder moeten waarschijnlijk de carbs gesynced worden en het koelstysteem moet nagelopen worden. :)

[..]

Ik rij best netjes vind ik zelf. :)
Banden moet je niet zelf doen tenzij je een balanceerapparaat thuis hebt staan :) Als je zelf de wielen eruit kunt halen kun je er voor om en nabij de ¤250 nieuwe bandjes om laten leggen bij een motorzaak.

Mooi apparaat die Husky trouwens :Y Tweecilindertje klinkt wel lekker ja. V-Twin klinkt nog een stapje mooier vind ik, maar V4 zoals in de VFR kan er ook prima mee door :Y

Ow enneh, mocht je ooit wat hulp nodig hebben met sleutelen, wil je best helpen als het nodig is :) Maar gewoon met het boekje erbij moeten simpele dingen als de ketting, wielen eruit en erin, olie wisselen etcetera gewoon gaan lukken. Zelf onderhouden is ook leuk, leer je je machine ook een beetje kennen :Y
pi_127879535
Ik heb een schroevendraaier, daar houdt het wel mee op. _O-
Gaat alleen om de voorband, achterband heeft nog ruim voldoende profiel.

Boekje heb ik niet, vast wel te downloaden. :)
pi_127891829
:W :W :W Moggel
pi_127892291
Goedemorgen deze morgen
weer een dag zonder zorgen
waarop mijn piemel blijft verborgen
:*
pi_127892499
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:05 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen deze morgen
:') _O- Altijd jammer.
pi_127892596
Goeiemorgjes
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127895875
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:05 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Je hebt een stoma? :o
pi_127895934
Of hij pist in zijn broek.

Lekker warm ook.
pi_127895981
Bah bah vies Patrick.
pi_127900612
Bijna afgewerkt *O*
pi_127901222
*O* *O* *O*
pi_127901767
feeeestttttttttt
pi_127901994
Godverdomme wat een teringbende is het op het Heetmanplein zeg :')

Snap echt niet dat dat nou persé weer overhoop moest. Het ging er prima sinds de nieuwe rondweg er ligt.

Werkverschaffing :')
pi_127902035
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:

Snap echt niet dat dat nou persé weer overhoop moest. Het ging er prima sinds de nieuwe rondweg er ligt.

Heetmanplein? Waar is dat?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127902111
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heetmanplein? Waar is dat?
Wilhelminaplein heet het officieel. Dat grote verwarrende verkeersplein tussen Den Bosch en Vught
pi_127902482
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:

Ze gaan er 2 T-splitsingen van maken.
pi_127903731
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ze gaan er 2 T-splitsingen van maken.
Onzin en werkverschaffing dus. Sinds het er vanwege de nieuwe rondweg niet zo druk meer is, gaat het er prima. Alleen als je niet uit Den Bosch komt kan het verwarrend zijn (rechts voorsorteren voor linksaf?) maar zo moeilijk is het niet. Gewoon de borden volgen en vooral niet zelf nadenken.
pi_127903766
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Onzin en werkverschaffing dus. Sinds het er vanwege de nieuwe rondweg niet zo druk meer is, gaat het er prima. Alleen als je niet uit Den Bosch komt kan het verwarrend zijn (rechts voorsorteren voor linksaf?) maar zo moeilijk is het niet. Gewoon de borden volgen en vooral niet zelf nadenken.
Genoeg mensen die verkeerd rijden. :P
pi_127904926
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Genoeg mensen die verkeerd rijden. :P
Dat is dan knap stom :P Het staat allemaal gewoon aangegeven.
pi_127909636
Oh dat stuk, godverdomme toen ik daar voor het eerst kwam :')
Imo beter dat ze daar aan het werk zijn :D sorry BlackLining :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127933393
Tering jantje, lazer zowat van mijn stoel af. :{

Iemand anders die monsterknal ook gehoord ergens in de buurt van centrum? :o

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh dat stuk, godverdomme toen ik daar voor het eerst kwam :')
Imo beter dat ze daar aan het werk zijn :D sorry BlackLining :@
Het is echt niet moeilijk :D Je moet gewoon de borden volgen en niet zelf na gaan denken over welke kant je op moet :')
pi_127934817
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:56 schreef BlackLining het volgende:

Het is echt niet moeilijk :D Je moet gewoon de borden volgen en niet zelf na gaan denken over welke kant je op moet :')
Soms ben je wat meer met het verkeer bezig dan borden ...

Ben je wel eens op het Karel Keizerplein geweest?
pi_127934928
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Soms ben je wat meer met het verkeer bezig dan borden ...

Ben je wel eens op het Karel Keizerplein geweest?
Da's gewoon een rotonde. Je moet daar gewoon niet in het midden rijden tijdens de spits :P
pi_127935110
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Da's gewoon een rotonde. Je moet daar gewoon niet in het midden rijden tijdens de spits :P
Precies, je moet gewoon weten hoe dat ding werkt. ;)
pi_127935830
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Precies, je moet gewoon weten hoe dat ding werkt. ;)
Heetmanplein is lastiger imho. Wel leuk om daar oude mensen te zien spookrijden :')
pi_127936297
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heetmanplein is lastiger imho. Wel leuk om daar oude mensen te zien spookrijden :')
Ja, vooral als je vanuit Vught richting Waalwijk wilt rijden. _O-
Zoveel verwarring haha. Ook vanaf de muur richting Eindhoven/Waalwijk, mensen die verkeerd voorsorteren. :P
pi_127936378
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:56 schreef BlackLining het volgende:
Tering jantje, lazer zowat van mijn stoel af. :{

Iemand anders die monsterknal ook gehoord ergens in de buurt van centrum? :o

[..]

Klopt, nu rij ik daar ook blindelings, maar de situatie kan best verbeterd worden daar. :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127945580
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dit apparaat heb ik nu:
[ afbeelding ]
Strak ding, ziet er goed uit!
Sproetenman.
pi_127946302
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Strak ding, ziet er goed uit!
Thanks. :)
pi_127952416
Op de helft joepieeee
pi_127955157
Hedde lang weekend, Butsers?
pi_127955224
Hey! Ik had een ban. Maar ik kan weer mee posten :)
pi_127955294
Was het daarom zo rustig. :+
pi_127955395
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef -supergirl- het volgende:
Hey! Ik had een ban. Maar ik kan weer mee posten :)
Meid wat een fantastisch nieuws op zoeen dag.
pi_127956171
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Meid wat een fantastisch nieuws op zoeen dag.
:')
pi_127956231
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:33 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

:')
:D Nee maar ik had je al gemist. Serieus.
pi_127956283
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:D Nee maar ik had je al gemist. Serieus.
Oh gelukkig 8-)
pi_127956403
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:38 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Oh gelukkig 8-)
Wat heb je gedaan met je leven toen je een ban kreeg?
pi_127956554
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten als ik nu een ban zou vangen hoor :Y

* BlackLining ligt lekker met een pilsje op het dak
pi_127956612
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten als ik nu een ban zou vangen hoor :Y

* BlackLining ligt lekker met een pilsje op het dak
Redtube?
pi_127956693
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gewerkt :{
pi_127956737
Op het dak ja? :P
pi_127956782
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Gewerkt :{
Oh das slim :7
pi_127956838
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Redtube?
Nee Pornhub

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
Op het dak ja? :P
Ja :Y Dakterras jwz :7
pi_127957004
Goed bezig wel. :)
pi_127959175
Zo, bij de Swirls op het station een Swirl-ijsje gefixt 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959238
Maar deze warmte is niks voor mij :'( en morgen komen er nog een graadje of 5 tot 7 bovenop :'( :'(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959332
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar deze warmte is niks voor mij :'( en morgen komen er nog een graadje of 5 tot 7 bovenop :'( :'(
Ben zo blij met m'n airco op m'n kamer :D Vandaag even buiten geweest, maar de tering... :{
pi_127959370
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben zo blij met m'n airco op m'n kamer :D Vandaag even buiten geweest, maar de tering... :{
Mijn studentenhuis (en kamer gelukkig ook) blijven verdomd koel altijd :D het scheelt volgens mij echt een goede 8 graden met buiten momenteel.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mijn studentenhuis (en kamer gelukkig ook) blijven verdomd koel altijd :D het scheelt volgens mij echt een goede 8 graden met buiten momenteel.
Oh chill is dat he. Ramen en gordijnen sluiten scheelt al 2x de helft.
pi_127959418
quote:

[..]

Woon je in den bosch? Zijn er nog kamers vrij in je studentenhuis? :9
pi_127959476
quote:

[..]

Hier ook! Buiten 31 graden, binnen 25. Prima te hebben! En dan heb ik nog wel een zolderkamer op het zuiden. En ons huis heeft dat heerlijke terras O+

Waar woon jij ergens dan?
pi_127959697
Het is hier binnen 23 graden, best frisjes nog. :P
pi_127959853
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh chill is dat he. Ramen en gordijnen sluiten scheelt al 2x de helft.
Sowieso, en maar FOK!ken de hele dag 8-)
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Woon je in den bosch? Zijn er nog kamers vrij in je studentenhuis? :9
Ja, en nee ;) als er kamers vrijkomen, dan komen die op kamernet waar je dan op kunt reageren. Dan komt er een kijkavond en dan ben je niets meer dan een onderdeel uit de vleeskeuring })

Maar zo ben ik dus ook hier terecht gekomen :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hier ook! Buiten 31 graden, binnen 25. Prima te hebben! En dan heb ik nog wel een zolderkamer op het zuiden. En ons huis heeft dat heerlijke terras O+

Waar woon jij ergens dan?
Zand zuid (centrum kant van 't station)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959872
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

Ja, en nee ;) als er kamers vrijkomen, dan komen die op kamernet waar je dan op kunt reageren. Dan komt er een kijkavond en dan ben je niets meer dan een onderdeel uit de vleeskeuring })

[..]

kamernet :r daar reageren de mensen niet eens bah
pi_127959920
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:11 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

kamernet :r daar reageren de mensen niet eens bah
Jawel dus :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127959972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Jawel dus :')
Ja, pas geleden gaan kijken bij een kamer die op kamernet stond. Gadverdamme wat een smerig studentenhuisje. Die keuken zat onder de troep, overal vuile vlekken, driedubbelhoge stapels afwas. en de kamer was ook niks .tering ey hoe sommige studentenhuizen eruit zien :r :r kan daar echt niet mee leven
pi_127960000
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:14 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ja, pas geleden gaan kijken bij een kamer die op kamernet stond. Gadverdamme wat een smerig studentenhuisje. Die keuken zat onder de troep, overal vuile vlekken, driedubbelhoge stapels afwas. en de kamer was ook niks .tering ey hoe sommige studentenhuizen eruit zien :r :r kan daar echt niet mee leven
Wat is nou je probleem? Of blijf je naar nieuwe dingen zoeken totdat ik op geef?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127960032
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat is nou je probleem? Of blijf je naar nieuwe dingen zoeken totdat ik op geef?
huh wat bedoel je :{
pi_127960049
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

huh wat bedoel je :{
Eerst zeg je dat niemand op kamernet reageert, en nu zeg je dat alle kamers op kamernet smerig zijn :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127960176
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat niemand op kamernet reageert, en nu zeg je dat alle kamers op kamernet smerig zijn :')
ZET JE BRIL EENS OP
pi_127960224
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:19 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ZET JE BRIL EENS OP
Er komt een kamer vrij, interesse?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127960311
Hoezo noem je mijn huis vies? ;(
pi_127960336
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

[..]

Oh dat heb je wel eens verteld ja. Ik heb ook op Zand gewoond. Oranje Nassaulaan, 50 meter van de Gouden Draak af _O_ Wat een verschrikkelijk mooie plek was dat. En 35m² voor ¤350 inclusief _O- Gaat nu nooit meer lukken.

Ik woon nu op Muntel ook prima trouwens. Overigens echt nét in Muntel, mijn straat vormt de grens tussen Muntel en Centrum :Y

Supergirl, kijk eens op huuroverzicht.nl of househunting.nl. Dat werkt in Den Bosch veel beter dan dat gedonder via kamernet.
pi_127960338
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Er komt een kamer vrij, interesse?
Ligt er aan. Is het smerig? 8-)
pi_127960387
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh dat heb je wel eens verteld ja. Ik heb ook op Zand gewoond. Oranje Nassaulaan, 50 meter van de Gouden Draak af _O_ Wat een verschrikkelijk mooie plek was dat. En 35m² voor ¤350 inclusief _O- Gaat nu nooit meer lukken.

Ik woon nu op Muntel ook prima trouwens. Overigens echt nét in Muntel, mijn straat vormt de grens tussen Muntel en Centrum :Y

Supergirl, kijk eens op huuroverzicht.nl of househunting.nl. Dat werkt in Den Bosch veel beter dan dat gedonder via kamernet.
Huuroverzicht staan een paar dure kamers (ik wil niet hoger dan 350) óf hele kleine kamertjes van 12m2 :'(

dat andere ken ik nog niet! zal eens kijken
pi_127960441
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Huuroverzicht staan een paar dure kamers (ik wil niet hoger dan 350) óf hele kleine kamertjes van 12m2 :'(

dat andere ken ik nog niet! zal eens kijken
Groter dan 12m² en goedkoper dan ¤350?

Kun je beter naar een andere stad gaan. Den Bosch is idioot duur.

Ik heb 20m² voor ¤395 overigens, maar daar heb ik met bloed, zweet en tranen (bij hem dan) voor moeten onderhandelen bij de huisbaas.
pi_127960487
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Groter dan 12m² en goedkoper dan ¤350?

Kun je beter naar een andere stad gaan. Den Bosch is idioot duur.
duurder dan 350 euro is voor een (mbo! dus krijg minder stufi) student die het zelf moet betalen zonder pa en ma best prijzig hoor :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')