abonnement Unibet Coolblue
pi_127673198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:24 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De controller van de PS4 is wel degelijk anders dan die van de PS3, veel dikker en groter. Ik ben ook wel benieuwd hoe die aan gaat voelen.
Ja maar met dat blije scherm in het midden lijkt het onderhand op een nintendo ds, en lijkt me ook niet handig gamen met zijn schermpje

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heeft MS meer dat over je dan Google / Apple? Want die zitten er ook bij ;)

En was je bij de vorige Kinect ook zo paranoia?
Daar had ik geen kinect, en jij vertrouwt blijkbaar heel de wereld, want de FBI/NSA zijn kklijers (en komen mij ook heel snel halen nu ik dit zeg)

En ik vertrouw geen een apparaat niet wat 24/7 online is en alles KAN opnemen en je hem ook niet kan afkoppelen. (je kan hem wel afplakken of in een kast zetten en deur dicht, maar je gesprekken kan ie wel opnemen dan)

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:25 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Beide controllers zijn aangepast. Ik denk dat je alles opnieuw moet voelen om te weten welke de lekkerste is!
Beide controllers zijn zeker aangepast maar qua uiterlijk en vormgeving zijn ze niet veranderd.
Mocht toch blijken dat een van de controllers ineens heel anders dan doet of Sony goede zaken of MS heeft heel veel ramen om in te gooien :P
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:39:28 #102
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127673519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:31 schreef Koenani het volgende:
...

Daar had ik geen kinect, en jij vertrouwt blijkbaar heel de wereld, want de FBI/NSA zijn kklijers (en komen mij ook heel snel halen nu ik dit zeg)

En ik vertrouw geen een apparaat niet wat 24/7 online is en alles KAN opnemen en je hem ook niet kan afkoppelen. (je kan hem wel afplakken of in een kast zetten en deur dicht, maar je gesprekken kan ie wel opnemen dan)

Dus omdat ik kritische wedervragen stel vertrouw ik heel de wereld? Goed punt... Er wordt al jaren geroepen dat er veel internet-verkeer gemonitord wordt door de Amerikaanse overheid, alleen de hoeveelheid twijfelde men nog aan tot nu.

Je beseft dat je nu ook je mobiele telefoon beschrijft he? En de webcam in je laptop, de ingebouwde microfoon en weet ik veel wat nog meer. Er zijn legio manieren om aan jouw data te komen en allen zijn een stuk interessanter (in den beginne) dan wat die Kinect aan data verzamelt.

Waarmee ik niet de security-risico's wil bagatelliseren maar zoals ik eerder al heb gezegd; dat ik het ding aanschaf wil niet zeggen dat ik het niet in de gaten houdt wat het doet :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127673635
Final fantasy XV en KH3 naar xbox one......

Kut kut wn nog eens kut. :)
pi_127673736
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Final fantasy XV en KH3 naar xbox one......

Kut kut wn nog eens kut. :)
:D Wat houdt de PS4 nog over dan?

Bron btw?
pi_127673842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef CaasS het volgende:

[..]

:D Wat houdt de PS4 nog over dan?

Bron btw?
http://www.gamer.nl/nieuw(...)-3-ook-naar-xbox-one

Niet mijn bron, ik had het van iemand die in de zaal zat daarzo tijdens de meeting.
pi_127673852
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:39 schreef Ceased2Be het volgende:

Je beseft dat je nu ook je mobiele telefoon beschrijft he? En de webcam in je laptop, de ingebouwde microfoon en weet ik veel wat nog meer. Er zijn legio manieren om aan jouw data te komen en allen zijn een stuk interessanter (in den beginne) dan wat die Kinect aan data verzamelt.
En dan heb je ook nog dat Google Glass. Bij m'n Kinect kan ik nog iets over die lens hangen zodat ik niet gezien word (mocht ik zo paranoide worden), maar ik kan moeilijk met een stapel papieren zakken rond gaan lopen om preventief iedereen met Google Glass op z'n knar een zak over z'n hoofd de schuiven omdat ik niet gezien wil worden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:50:59 #107
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127673893
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En bij de PS4 is dat anders denk je?
Het lijkt erop van wel, omdat ze een systeem gebruiken waar de schijf de "proof of purchase" is en niet de licentie die aan je account gekoppeld is. Betekent dus ook dat je bij de Xbone geen schijf in je console hoeft te hebben om de game op te starten en bij de PS4 wel.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:52:47 #108
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127673964
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:50 schreef OMG het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog dat Google Glass. Bij m'n Kinect kan ik nog iets over die lens hangen zodat ik niet gezien word (mocht ik zo paranoide worden), maar ik kan moeilijk met een stapel papieren zakken rond gaan lopen om preventief iedereen met Google Glass op z'n knar een zak over z'n hoofd de schuiven omdat ik niet gezien wil worden.
Dat Glass heeft de accu niet om 24/7 op te nemen, na anderhalf uur video is dat ding leeg. Maar dat is wel heel erg off-topic :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127674016
nvm
pi_127674058
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dus omdat ik kritische wedervragen stel vertrouw ik heel de wereld? Goed punt... Er wordt al jaren geroepen dat er veel internet-verkeer gemonitord wordt door de Amerikaanse overheid, alleen de hoeveelheid twijfelde men nog aan tot nu.

Je beseft dat je nu ook je mobiele telefoon beschrijft he? En de webcam in je laptop, de ingebouwde microfoon en weet ik veel wat nog meer. Er zijn legio manieren om aan jouw data te komen en allen zijn een stuk interessanter (in den beginne) dan wat die Kinect aan data verzamelt.

Waarmee ik niet de security-risico's wil bagatelliseren maar zoals ik eerder al heb gezegd; dat ik het ding aanschaf wil niet zeggen dat ik het niet in de gaten houdt wat het doet :)
Dat klopt zeker hoor, maar met een laptop draait je microfoon niet als die uitgeschakeld is en bij een laptop/telefoon is dat niet als die uitstaan.
Derhalve kun je de FBI/NSA niet vertrouwen hoor, want die houden alles en iedereen sowieso in de gaten in de hele wereld, maar dit is wel weer zo'n dingetje van:
1. je kan hem niet uitzetten (cam en mic)
2. je zet hem aan met spraakherkenning dus hij luistert wel degelijk naar alles wat je zegt

En de kans dat het gebruikt kan worden is dan nogal groot nietwaar.
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_127674089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef CaasS het volgende:

[..]

:D Wat houdt de PS4 nog over dan?

Bron btw?
Square Eni persco. Uh, genoeg eigenlijk. Knack, Infamous, The Order, Elder scrolls, diablo III, FFXIV, en er komt vast nog meer uit de first party studio's. Plus een apparaat om te gamen en niet om mensen te checken of ze wel het spul allemaal legaal hebben :+ De media hier heeft het er allemaal over: Microsoft heeft echt een serieus probleem met al die restricties. En Ryse is poep. QTE om de tien seconden, wat de neuk zeg :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127674214
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef Koenani het volgende:

[..]

Dat klopt zeker hoor, maar met een laptop draait je microfoon niet als die uitgeschakeld is en bij een laptop/telefoon is dat niet als die uitstaan.
Derhalve kun je de FBI/NSA niet vertrouwen hoor, want die houden alles en iedereen sowieso in de gaten in de hele wereld, maar dit is wel weer zo'n dingetje van:
1. je kan hem niet uitzetten (cam en mic)
2. je zet hem aan met spraakherkenning dus hij luistert wel degelijk naar alles wat je zegt

En de kans dat het gebruikt kan worden is dan nogal groot nietwaar.
Binnen 2 seconden is straks ontdekt of de Xbox One dataverkeer veroorzaakt als het apparaat op standby staat. Dat lijkt me nog een extra probleem geven voor MS als het echt zo is.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:04:50 #113
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127674339
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:00 schreef Tain het volgende:

[..]

Binnen 2 seconden is straks ontdekt of de Xbox One dataverkeer veroorzaakt als het apparaat op standby staat. Dat lijkt me nog een extra probleem geven voor MS als het echt zo is.
Precies dit; als ik hem aan m'n router hang en zie continue uitgaand dataverkeer dan is het snel bekeken. Sterker nog; nadat de eerste reviewkits naar de pers gaan wordt dat al bekeken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:16:06 #114
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127674757
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

Square Eni persco. Uh, genoeg eigenlijk. Knack, Infamous, The Order, Elder scrolls, diablo III, FFXIV, en er komt vast nog meer uit de first party studio's. Plus een apparaat om te gamen en niet om mensen te checken of ze wel het spul allemaal legaal hebben :+ De media hier heeft het er allemaal over: Microsoft heeft echt een serieus probleem met al die restricties. En Ryse is poep. QTE om de tien seconden, wat de neuk zeg :')
Elder Scrolls Online en Diablo III komen ook voor de Xbox One uit, dus dan hou je er nog vier over.
En Ryse is meer dan QTEs: http://www.ign.com/articl(...)more-than-qte-combat

[ Bericht 7% gewijzigd door Chevalric op 11-06-2013 19:23:51 ]
pi_127674980
Hoe groot is de hardeschijf van de xbone?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:24:04 #116
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127675040
500GB, staat ook in het plaatje in de OP
pi_127675092
Qua games heeft de Xbone het op dit moment gewoon beter voor elkaar dan Sony. De prijs en drm/2hand gaming verliezen ze het op.
pi_127675171
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Elder Scrolls Online en Diablo III komen ook voor de Xbox One uit, dus dan hou je er nog vier over.
En Ryse is meer dan QTEs: http://www.ign.com/articl(...)more-than-qte-combat
Vier? In de OP staan er meer.

Bovendien nadat de ps4 een veel grotere userbase bereikt zullen in de toekomst juist meer exclusives ontstaan, dat moet je niet vergeten.
pi_127675267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef xminator het volgende:

[..]

Vier? In de OP staan er meer.

Bovendien nadat de ps4 een veel grotere userbase bereikt zullen in de toekomst juist meer exclusives ontstaan, dat moet je niet vergeten.
Ze zullen ook niet alle exclusives hebben laten zien. TGS en Gamescom komen ook nog.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:30:20 #120
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127675287
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef xminator het volgende:

[..]

Vier? In de OP staan er meer.

Bovendien nadat de ps4 een veel grotere userbase bereikt zullen in de toekomst juist meer exclusives ontstaan, dat moet je niet vergeten.
Dat was eerst wellicht een argument, nu het vergelijkbare architectuur is niet meer.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127675864
Sony: 'Uitgevers mogen zelf kiezen of ze DRM toepassen op PS4'
11 jun. 2013 19:20 / Gewijzigd 11 jun. 2013 19:20 / Door: Michel Musters / 13 reacties

Uitgevers beslissen zelf of ze DRM toevoegen aan hun games op de PlayStation 4, zoals EA's Online Pass. Dat meldt Sony's Jack Tretton tijdens een interview op GameTrailers.

Sony legt uitgevers dus niet op dat games geregistreerd moeten worden op de console of een service. Dit is wel het geval op de Xbox One. Hier zitten op de Xbox One echter geen verdere kosten aan. Tretton bevestigde ook dat spelers een Plus-abonnement moeten hebben om online te kunnen gamen op de PS4.

Volgens Tretton is het belangrijk dat consumenten de vrijheid hebben hun games door te verkopen. Met het geld dat consumenten overhouden door tweedehands verkoop, kunnen ze weer nieuwe games kopen, zo stelt hij.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:56:41 #122
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127676249
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het lijkt erop van wel, omdat ze een systeem gebruiken waar de schijf de "proof of purchase" is en niet de licentie die aan je account gekoppeld is. Betekent dus ook dat je bij de Xbone geen schijf in je console hoeft te hebben om de game op te starten en bij de PS4 wel.
En waarom denk je dat MS niet hetzelfde kan doen? Dan maar schijfje erin :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:58:16 #123
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127676310
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef CaasS het volgende:
Sony: 'Uitgevers mogen zelf kiezen of ze DRM toepassen op PS4'
11 jun. 2013 19:20 / Gewijzigd 11 jun. 2013 19:20 / Door: Michel Musters / 13 reacties

Uitgevers beslissen zelf of ze DRM toevoegen aan hun games op de PlayStation 4, zoals EA's Online Pass. Dat meldt Sony's Jack Tretton tijdens een interview op GameTrailers.

Sony legt uitgevers dus niet op dat games geregistreerd moeten worden op de console of een service. Dit is wel het geval op de Xbox One. Hier zitten op de Xbox One echter geen verdere kosten aan. Tretton bevestigde ook dat spelers een Plus-abonnement moeten hebben om online te kunnen gamen op de PS4.

Volgens Tretton is het belangrijk dat consumenten de vrijheid hebben hun games door te verkopen. Met het geld dat consumenten overhouden door tweedehands verkoop, kunnen ze weer nieuwe games kopen, zo stelt hij.
Leuk, maar echt een open deur.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:59:07 #124
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127676346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En waarom denk je dat MS niet hetzelfde kan doen? Dan maar schijfje erin :')
Omdat ze het zelf hebben gezegd, het schijfje is niets meer dan een datadrager, geen authenticator, vandaar ook al dat gezeik met licenties overdragen enzo
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:01:56 #125
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127676433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:59 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Omdat ze het zelf hebben gezegd, het schijfje is niets meer dan een datadrager, geen authenticator, vandaar ook al dat gezeik met licenties overdragen enzo
En je verwacht echt dat ze dat volhouden tot de volgende generatie?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')