abonnement Unibet Coolblue
pi_130310364
Dagkaart twee personen + La Place
• ¤ 34
• Te koop t/m 30 september 2013, aanbieding is geldig t/m 31 oktober 2013
• Aanbieding alleen geldig met e-ticket
• De La Place aanbieding is alleen geldig in combinatie met je NS Dagkaart
• Alleen geldig in NS-treinen. Niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia
• Met toeslag geldig in Fyra en ICE International
• Maximaal 2 personen
• Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
• Deze aanbieding bevat een NS e-ticket tweepersoons 2e klas Dagkaart, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag
• Inclusief koffie, thee of cappuccino, latte machiato, koffie verkeerd en gebak met slagroom naar keuze bij de La Place restaurants en La Place cafe's.
• Niet geldig in La Place vestigingen in België, bedrijfsrestaurants, filialen op stations, Koninklijke Bibliotheek Den Haag, op Schiphol, Duinrell en evenementen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130339574
quote:
NS start met groepsretour
Vanaf september kunnen groepen vanaf 4 tot 10 personen gebruik maken van een nieuw aanbod: het groepsretour. Met deze nieuwe kaartsoort wil NS de trein voor groepen aantrekkelijker maken. Een groep van 4 personen kan het nieuwe treinretourtje kopen voor 49 euro. Elke extra reiziger - maximaal 10 - betaalt slechts 2,50 extra . Een groep van tien personen kan dus op pad voor 64 euro.

De treinreis mag met het nieuwe kaartje echter niet tijdens de spitsuren beginnen (ma t/m vr: 6:30 - 9:00u en 16:00 - 18:30u). Als de treinreis echter voor de spits is gestart, mag de reis tijdens de spits wel worden voort gezet. De groep treinreizigers moet naar dezelfde eindbestemming reizen, maar het beginpunt mag per reiziger verschillen. Het NS Groepsretour is ook in treinen van de andere vervoerders geldig. Vanaf september zal het nieuwe aanbod online te koop zijn via ns.nl. Het treinkaartje wordt geleverd als e-ticket.

Volgens NS wordt door het nieuwe aanbod het heel aantrekkelijk om de trein te gebruiken naar bijvoorbeeld beurzen en sporttoernooien. “Op deze manier willen we nog meer reizigers winnen voor de trein en deze nog aantrekkelijker maken”, aldus Hans Peters, Directeur Commercie NS-reizigers.

NS ondekte via klantonderzoek dat groepen van vier personen of meer nu kiezen voor de auto, omdat dit voordeliger is. Met NS Groepsretour wordt de prijs van de trein ook voor groepen vanaf vier personen interessant. Volgens NS is het groepsretourtje niet alleen goed voor de portomonee, maar ook voor het milieu. Dit omdat de trein volgens het spoorbedrijf gemiddeld 75% schoner is dan een gemiddelde auto.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130825886
NS Groepsretour
• met z'n vieren op stap voor maar ¤ 49
• de 5de t/m 10de persoon betalen slechts ¤ 2,50 per persoon extra
• iedere persoon kan vertrekken van een ander station om naar dezelfde eindbestemming te reizen
• op vertoon van je e-ticket koop je bij Kiosk een warme drank + croissant voor slechts ¤ 2,50
• NS Groepsretour is geldig op doordeweekse dagen in de daluren (na 9.00 uur de hele dag). In het weekend en op feestdagen is dit kaartje de hele dag geldig.
• De Groepsretour kan zowel worden gebruikt bij NS treinen als bij treinen van andere vervoerders
• Elke persoon in het groepje heeft een eigen persoonlijke e-ticket nodig om te kunnen reizen
• Het aanbod is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.
• De NS Groepsretour kan gekocht worden t/m 31 december 2013 in de e-ticketshop
• Gekochte NS Groepsretouren kunnen t/m 28 februari 2014 verzilverd worden in de e-ticketshop
• NS behoudt zich het recht voor om tussentijds de prijs te verhogen
• Er wordt geen restitutie verleend op dit product
• Er wordt geld terug bij vertraging verleend op dit product
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130847015
Retour Londen
• 25.000 retourtickets van ¤ 114
• Boeken: 5 t/m 16 september
• Reizen: 30 september t/m 14 december 2013
• Alleen beschikbaar als retourreis
• Aankomen in hartje centrum
• NL – Brussel met Intercity, Fyra of stoptrein
• Met Eurostar naar Londen St. Pancras
• Geldig vanaf elk station in Nederland (via Roosendaal grens)
Extra korting op vertoon van je ticket

Uitgesloten perioden:
• 4 oktober t/m 7 oktober 2013
• 24 oktober t/m 4 november 2013
• 8 november t/m 11 november 2013
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130885447
Bij een Groupsretour moet je neem ik aan ook gewoon op dezelfde dag je terugreis doen toch?
pi_131700159
pi_131700164
Extra voordelig op reis! 1 dag onbeperkt reizen door heel Nederland.

Dagkaart geldig op één zaterdag of één zondag in de periode van 5 oktober 2013 t/m 19 januari 2014.

Actievoorwaarden:

• Deze Dagkaart is chip- en stempelkaart ineen. Hiermee check je verplicht in en uit bij een NS-kaartlezer op een poortje of paal.
• Reis je met een trein van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia dan stempel je de Dagkaart eenmalig af bij een stempelautomaat.
• Deze Dagkaart is één dag geldig voor één persoon in de 2e klas.
• Te gebruiken op één zaterdag of één zondag van 5 oktober 2013 t/m 19 januari 2014.
• Met toeslag geldig in Fyra- en ICE -treinen.
• Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
• Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
• Niet geldig op feestdagen.
• Verkoop start op 1 oktober 2013.
• Het kan zijn dat dit product, ondanks zorgvuldige inkoop, snel is uitverkocht.
• OP = OP
pi_131751809
Actie Dal Voordeel abonnement
• Eerste jaar 29 euro i.p.v. 50 euro
• 40% korting in de daluren doordeweeks en in het hele weekend
• 40% korting voor max. 3 medereizigers (na 9.00 uur ’s ochtends en het hele weekend)
• 60+? Voor ¤ 14 extra 7 Keuzedagen erbij (2e klas)
• Gratis Kids Vrij abonnement t.w.v. ¤ 15 erbij. Als uw (klein)kind (4 t/m 11 jaar) een eigen OV-chipkaart heeft of koopt, reist hij altijd onbeperkt met u mee
• Abonnement (incl. Keuzedagen) ook geldig bij andere treinvervoerders
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131752615
Volgens mij zijn wij de enige twee die geïnteresseerd zijn in dit topic.
pi_131753101
Ik lees trouw mee. En koop ze ook nog ;)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_131755144
Ik ook hoor, al zijn ze wel duurder geworden helaas !!
pi_132014129
100.000 tickets Comfort 1 voor ¤ 49
Dit jaar heeft Thalys zijn 100.000.000ste reiziger aan boord verwelkomd!
Het is mede dankzij u dat Thalys dit historische cijfer kon bereiken. Daarom wordt speciaal voor deze gelegenheid een uitzonderlijke promotie gelanceerd.

100.000 TICKETS IN COMFORT 1 VOOR ¤ 49 voor reizen naar al onze bestemmingen*!
*Aanbieding niet beschikbaar naar sneeuwbestemmingen.

• Naam van het tarief: FLASH CF1
• Te koop tot 14 oktober 2013.
• Voor reizen van 12 december 2013 tot 8 januari 2014.
• Tickets beschikbaar voor een enkele reis.
• Enkel in Comfort 1.
• Wordt niet omgeruild of terugbetaald.
• Onder voorbehoud van beschikbaarheid.
• Alleen geldig op bepaalde treinen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_132014697
98 euro voor Amsterdam - Parijs retour. Goedkoopste vliegticket via KLM is 106 euro. Trein is minder gedoe met inchecken en wachttijd maar het is nog steeds vrij prijzig
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_132174447

HEMA NS-stedentrip
Zin in een leuke stedentrip inclusief een lekkere lunch? Koop dan nu bij HEMA het NS-Dagretour + lunchvoucher voor maar ¤ 20.

Na aankoop kan de unieke couponcode worden verzilverd voor een NS-Dagretour naar Amsterdam, Utrecht, Den-Haag, Groningen of Maastricht + lunchvoucher voor een lunch bij één van de geselecteerde locaties.

• verkrijgbaar van 14 oktober t/m 27 oktober 2013 in de winkel of online via deze pagina
• de couponcode is t/m 30 november 2013 te verzilveren. Na verzilveren van de couponcode ontvang je een geldig NS-Dagretour en lunchvoucher
• het NS-Dagretour en de lunchvoucher zijn op één dag naar keuze te gebruiken t/m 31 december 2013
• het NS-Dagretour is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9 uur en op zaterdag en zondag de gehele dag
• alleen geldig in NS-treinen
• op = op

[ Bericht 3% gewijzigd door Aether op 15-10-2013 12:00:35 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:52:36 #65
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_132174711
Thnx
Isn't it ironic, don't you think
pi_132188148
Iemand ervaring met dit soort dingen?

Wil dus komende zaterdag miss naar een feestje in zaandam gaan. Maar dat is dus s'avonds heen, s'ochtends terug.(Feest duurt van 22:00 tot 06:00) Dus met de trein verschrikkelijk duur, vooral gezien de afstand (Ehv - zdam)

Stel ik koop gewoon een dagretour voor de dag erna, zouden conducteurs moeilijk gaan lopen doen op de heenweg of valt dit in de praktijk mee?
404 - Not Found
pi_132188320
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:55 schreef Zwappel het volgende:
Iemand ervaring met dit soort dingen?

Wil dus komende zaterdag miss naar een feestje in zaandam gaan. Maar dat is dus s'avonds heen, s'ochtends terug.(Feest duurt van 22:00 tot 06:00) Dus met de trein verschrikkelijk duur, vooral gezien de afstand (Ehv - zdam)

Stel ik koop gewoon een dagretour voor de dag erna, zouden conducteurs moeilijk gaan lopen doen op de heenweg of valt dit in de praktijk mee?
Je krijgt een boete omdat je kaartje nog niet geldig is.

Een normale retour is overigens net zo duur als twee enkeltjes, beter koop je twee dagkaarten zoals het Kruidvat die aanbiedt. Op Marktplaats zijn genoeg van die kaartjes te vinden.
pi_132190838
skir topic
Huehue
pi_132192738
Hoppa. 5 dagkaarten bij Kruidvat a 13,99 euro zijn binnen! *O*
pi_132231312
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 16:18 schreef Iwanius het volgende:
Hoppa. 5 dagkaarten bij Kruidvat a 13,99 euro zijn binnen! *O*
Kruidvat is alleen geldig voor weekend. Erg beperkt wat mij betreft.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_132966504
verkeerde topic.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_133179558

NS Dagkaartactie: 1 dag onbeperkt reizen door heel Nederland
Zin in een rondje Nederland? Koop dan nu bij HEMA de e-ticket Dagkaart voor maar ¤ 17,50. Met de e-ticket Dagkaart kan één volwassene met twee kinderen (4 t/m 11 jaar) een hele dag onbeperkt reizen door heel Nederland, ook tijdens de feestdagen.

• e-ticket Dagkaart voor een dag onbeperkt reizen met de trein door heel Nederland in de periode van 11 november 2013 t/m 2 februari 2014
• voor één volwassene en twee kinderen (4 t/m 11 jaar)
• personen van 12 t/m 17 jaar mogen wel individueel (dus zonder kinderen jonger dan 12 jaar) gebruik maken van de e-ticket Dagkaart
• doordeweeks en op feestdagen geldig vanaf 09.00 uur en in het weekend de gehele dag
• verkrijgbaar van 11 t/m 24 november 2013 in de winkel en via onderstaande bestelmodule
• op = op
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_133265464
Ik heb vandaag zo een dagkaart van de Hema gekocht, maar achteraf blijkt dag ik deze helemaal niet nodig heb :')

De code voor het E-ticket heb ik nog niet verzilverd.
Kan ik deze code gewoon aan iemand anders geven en kan die persoon dan ook met dat E-ticket reizen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 november 2013 @ 21:08:53 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_133265486
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb vandaag zo een dagkaart van de Hema gekocht, maar achteraf blijkt dag ik deze helemaal niet nodig heb :')

De code voor het E-ticket heb ik nog niet verzilverd.
Kan ik deze code gewoon aan iemand anders geven en kan die persoon dan ook met dat E-ticket reizen?
Staat je naam enzo erop?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_133265919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb vandaag zo een dagkaart van de Hema gekocht, maar achteraf blijkt dag ik deze helemaal niet nodig heb :')

De code voor het E-ticket heb ik nog niet verzilverd.
Kan ik deze code gewoon aan iemand anders geven en kan die persoon dan ook met dat E-ticket reizen?
Vast wel. Je hebt je naam toch niet bij de Hema doorgegeven?
Ga anders eens naar de site, toets de code in en kijk wat er gebeurt. Als het een standaard NS kortingscode is moet je in een volgend scherm de reisdatum en je naam pas invullen en dit bevestigen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')