abonnement Unibet Coolblue
pi_126164807
quote:
Amanda Berry, Gina DeJesus and Michelle Knight found in Cleveland: Girls were 'tied up in basement for TEN YEARS' before escaping as 3 brothers arrested | Mail Online

By Meghan Keneally

PUBLISHED: 00:08 GMT, 7 May 2013 | UPDATED: 08:35 GMT, 7 May 2013

Three girls who went missing as teenagers managed to escape from their captor after spending a decade chained up in the dungeon of an Ohio house.

Amanda Berry, 26, and Gina DeJesus, 23, and Michelle Knight, 32, were found alive in the Cleveland house just a few miles from where they disappeared.

The trio escaped after a neighbour helped break down the door after hearing Berry scream for help when their captor left the house.

Ariel Castro, 52, has been arrested and is in police custody in connection with the kidnapping case along with his two unnamed brothers, who are 50 and 54.

Berry's relatives have confirmed that one of the children in the house is her daughter that she gave birth to while being held against her will.

Reunited! Emotional moment kidnapping victim Amanda Berry introduces young DAUGHTER born during ordeal to her sister
'Help me get out. I’ve been in here a long time': Neighbor describes the moment he freed Amanda Berry when he heard her cries for help
'I'm here, I'm free now' The dramatic 911 call Amanda Berry made moments after she was freed

The women appear to be in good health and were taken to a hospital to be evaluated and to reunite with relatives.

The disappearances of Amanda and Gina captured the attention of the entire city for the past decade, as their relatives have continually held vigils and kept the story alive in the local press

After 10 years being held against their will, the women were finally freed after neigbour Charles Ramsey, heard screaming from the house.

Mr Ramsey, told WEWS-TV he saw Berry, who he didn't recognize, at a door that would open only enough to fit a hand through screaming "Help me get out! I've been in here a long time.'

'We had to kick open the bottom,' he said. 'Lucky on that door it was aluminum. It was cheap. She climbed out with her daughter.'

When Berry fled the home and ran across the street to call police, she was holding the hand of a young girl.

'Help me I'm Amanda Berry...I've been kidnapped and I've been missing for ten years and I'm here. I'm free now,' Berry is heard saying in the call to police that has been publicly released.

'I need them now before he gets back!' she said in the frantic phone call to 911, going on to identify her captor as Ariel Castro.

Castro has lived in the house since 1992 and he was arrested for domestic violence in 1993.

Sources close to local station WOIO are telling the station that the women were reportedly tied up during their captivity and police found chains hanging from one of the ceilings.

They also reported that there were signs that dirt had recently been moved in the backyard of the house, though police continue to investigate whether or not the dirt will lead to any new evidence in the case.

Berry disappeared on April 21, 2003, a day before her 17th birthday, and a year later then-14-year-old DeJesus went missing on April 2, 2004.

Police will hold a press conference Tuesday morning to address the case.

The women were taken to MetroHealth Medical Center, as they are reportedly suffering from severe dehydration and slightly malnourished but alive.

On Monday evening, DeJesus' cousin Sylvia Colon spoke to CNN, saying that the missing girl's mother Nancy Ruiz confirmed to relatives that Gina is alive and well in hospital.

'What a phenomenal mother's Day gift this is,' Ms Colon told the station.

Berry went missing shortly after she called her sister to say that she was getting a ride home from her job at Burger King.

DeJesus went missing on her way home from school.

Michelle Knight went missing in 2000 at the age of 20-years-old.

Berry was photographed with her older sister Beth Serrano, who has maintained the search for her sister since their mother died in 2006.

Beth's husband Ted Serrano told local station WOIO that his wife is overjoyed about her sister's return.

'She said (Amanda)'s okay, she's got a daughter. She said she's okay, she looks good,' Mr Serrano told the station.

Amanda's mother Louwanna Miller, died in March 2006 after the years of her daughter's disappearance had taken a toll on her deteriorating health.

Local news reports said that she 'died of a broken heart.'

Two men arrested for questioning in the disappearance of DeJesus in 2004 were released from the city jail in 2006 after officers did not find her body during a search of the men's house.

One of the men was transferred to the Cuyahoga County Jail on unrelated charges, while the other was allowed to go free, police said.

In September 2006, police acting on a tip tore up the concrete floor of the garage and used a cadaver dog to search unsuccessfully for DeJesus' body.

Investigators confiscated 19 pieces of evidence during their search but declined to comment on the significance of the items then. --AP

Amanda's sister has continued to keep the case in the public's attention since their mother died.

Relatives were emotional throughout the night on Monday, with some unable to speak through their tears.

'I'm going to hold her, and I'm going to squeeze her and I probably won't let her go,' Amanda's cousin Tesheena Mitchell told The Cleveland Plain Dealer.

Beth Serrano has worked closely with the DeJesus family, whose daughter Georgina 'Gina' DeJesus was found in the same home as Amanda.

Earlier in the case, DeJesus' mother Nancy Ruiz raised the alarm that her daughter was the victim of human trafficking.
'I always said it from the beginning; she was sold to the highest bidder,' Ms Ruiz said in April 2012.

Cleveland mayor Frank Jackson was the first public official to speak out about the case, confirming the identities of the three women.

'I am thankful that Amanda Berry, Gina DeJesus and Michelle Knight have been found alive. We have many unanswered questions regarding this case and the investigation will be ongoing. Again, I am thankful that these three young ladies are found and alive,' he said.

Charles Ramsey said that he was shocked about the discovery because the man who owns the home- who is thought to be the kidnapper- did not stay hidden from those around him.

'I've been here a year. I barbeque with this dude, we eat ribs and what not and listen to salsa music.
Not a clue that that girl was in that house or that anyone else was in there with,' Charles said of Castro.

'He's somebody you look and then you look away because he's just doing normal stuff.

'You got some big testicles to pull this one off because we see this guy every day,' he told NewsNet5.

Local news reporters told CNN that Castro is said to have worked as a bus driver for the Cleveland Metropolitan schools, though it is unclear whether that was the case when the women were kidnapped.

Crowds of Cleveland residents gathered at the police station and cheered as squad cars pulled into the station Monday night, and a similar crowd gathered outside of the hospital.

Published by Associated Newspapers Ltd

Part of the Daily Mail, The Mail on Sunday & Metro Media Group

Bron: www.dailymail.co.uk
Voor plaatjes:
http://www.dailymail.co.u(...)others-arrested.html

Filmpje:

Ziek hoor :o
pi_126166669
Fijn dat ze weer terug zijn!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_126166722
quote:
'We had to kick open the bottom,' he said. 'Lucky on that door it was aluminum. It was cheap."
Het is goed dat er tenminste nog iemand nadenkt over de kosten van zo'n ingetrapte deur!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:00:17 #4
3542 Gia
User under construction
pi_126166849
Ben benieuwd naar de film...
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:04:55 #5
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_126167012
Dat filmpje vind ik prachtig, het begin alleen al:
'I heard screaming, I'm eating my McDonalds'
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_126167172
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef hezdunnah het volgende:
Dat filmpje vind ik prachtig, het begin alleen al:
'I heard screaming, I'm eating my McDonalds'
'Bro I knew something was wrong, when a little pretty white girl runs into a black mans arms.'

_O- _O-
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:11:04 #7
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_126167201
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef xminator het volgende:

[..]

'Bro I knew something was wrong, when a little pretty white girl runs into a black mans arms.'

_O- _O-
Haha ja ik lag vanochtend in bed dit te kijken, gelijk een goed begin van de dag.
Arie is net weg en die nigger belt me op
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:27:06 #8
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_126169145
Ook mooi dat hij schrikt van die politiesirene _O-.

Wel een held _O_

En nu maar wachten op de film :D. Eddie Murphy kan dan mooi de redder spelen.
Get it and Bet it
pi_126169496
Beetje dezelfde hype als met


Maar wel een uberbaas die gast.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 13:43:25 #11
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126170350
LOL wat een apart figuur is die buurman :D
Maar hij heeft ze er met doortastend optreden toch maar mooi uitgehaald _O_
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_126170968
Dat filmpje _O_ Wat een geweldige vent.
Incelfrikandel
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:28:06 #14
117098 Hathor
Effe niet
pi_126172119
Had zo een Eddy Murphy typetje kunnen zijn. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:50:12 #15
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:01:58 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126173236
Tien jaar lang in die wijk wonen met drie broers, drie vrouwen en één kind en niemand die het opvalt dat dat kind en die vrouwen nooit buiten komen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:07:27 #17
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_126173429
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:01 schreef Dagonet het volgende:
Tien jaar lang in die wijk wonen met drie broers, drie vrouwen en één kind en niemand die het opvalt dat dat kind en die vrouwen nooit buiten komen?
Ik krijg ook een beetje het idee dat de Politie het echt geen bal interesseert wat er voor info uit die buurten komt.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:25:34 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126174111
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:01 schreef Dagonet het volgende:
Tien jaar lang in die wijk wonen met drie broers, drie vrouwen en één kind en niemand die het opvalt dat dat kind en die vrouwen nooit buiten komen?
Uit het verhaal van de buurman blijkt toch dat niemand wist dat daar vrouwen woonden
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:26:52 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126174176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Uit het verhaal van de buurman blijkt toch dat niemand wist dat daar vrouwen woonden
En dat verbaast me, al tien jaar lang merk je dat niet? Er is er nooit eentje in de buurt van een raam geweest, niemand heeft een kind horen huilen of pakken luiers gezien?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:36:55 #20
3542 Gia
User under construction
pi_126174641
http://mobile.news.com.au(...)dir2ev-1226636566387

Foto's en meer informatie.

10 jaar lang, en niemand ook maar enig benul.
pi_126176149
quote:
Politie was in 2004 bij woning bevrijde vrouwen Ohio


De politie in het Amerikaanse Cleveland is jaren geleden, in 2000 en in 2004, al bij het huis geweest waar maandagavond drie jarenlang vermiste vrouwen werden aangetroffen.

Dat maakte de burgemeester van Cleveland, Frank Jackson, dinsdag bekend op een persconferentie.

Amanda Berry (27), Gina DeJesus (23) en Michelle Knight (32) zaten sinds hun verdwijning ongeveer tien jaar vast in het huis in de staat Ohio. Drie broers, Ariel, Pedro en O'Neal Castro, zitten vast vanwege de langdurige kidnap.

In januari 2004 klopten politiemensen aan bij het huis, nadat door de kinderbescherming een klacht tegen Ariel Castro was ingediend. Hij had tijdens zijn baan als schoolbuschauffeur een kind in zijn bus achter gelaten tijdens een lunchpauze.

Nadat niemand open deed, gingen de agenten weer weg. Later bleek dat Castro het kind niet met opzet had achtergelaten.

911

De vrouwen werden maandag bevrijd nadat een buurman Amanda Berry (foto) hoorde schreeuwen. Hij hielp haar en een zesjarig kind, vermoedelijk Berry's dochter, uit het huis en belde het alarmnummer. Berry belde vervolgens zelf nog om te bevestigen dat ze het echt was. De politie trof vervolgens DeJesus en Knight aan in de woning.

Berry verdween in april 2003, één dag voor haar 17e verjaardag. DeJesus was 14 jaar toen ze in april 2004 verdween en Knight werd als vermist opgegeven in 2002, op 21-jarige leeftijd.

De afgelopen 10 jaar kwamen er jaarlijks nog veel tips binnen over de verdwijning van Berry en DeJesus. Over de ontvoering van Knight is veel minder bekend, ook omdat zij 20 jaar was toen ze werd ontvoerd. Daardoor kreeg haar verhaal minder aandacht dan dat over de verdwijning van de jonge meisjes.

Gezond

Politiechef Michael McGrath liet weten dat de vrouwen fysiek in orde zijn. "Ze lijken redelijk gezond te zijn. Er zijn geen uiterlijke tekenen dat ze er slecht aan toe zijn. Wel waren ze toe aan een goede maaltijd."

In maart 2000, voor de verdwijning van de vrouwen, kwam de politie al aan de deur omdat één van de broers had geklaagd over een vechtpartij.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:17:11 #22
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126176312
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:26 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En dat verbaast me, al tien jaar lang merk je dat niet? Er is er nooit eentje in de buurt van een raam geweest, niemand heeft een kind horen huilen of pakken luiers gezien?
Luister je niet dan? De man die de meisjes heeft bevrijd woont daar net één jaar en ging wel eens met de buurman om: barbeque, praten, enzovoort. Maar de man was zo normaal dat niemand rare gedachten bij hem had. Omdat hij niets bijzonders deed.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:20:17 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126176438
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Luister je niet dan? De man die de meisjes heeft bevrijd woont daar net één jaar en ging wel eens met de buurman om: barbeque, praten, enzovoort. Maar de man was zo normaal dat niemand rare gedachten bij hem had. Omdat hij niets bijzonders deed.
Het is een vrij drukke straat, er wonen vrij veel mensen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_126176505
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is een vrij drukke straat, er wonen vrij veel mensen.
Nou en.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:22:48 #26
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126176574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Nou en.
Zucht. In de hele buurt is er dus nooit iemand geweest die iets raars gemerkt heeft, in een compleet decennium.

Dat kind is geboren, zonder dokter? Zonder verpleegkundige hulp?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_126176662
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zucht. In de hele buurt is er dus nooit iemand geweest die iets raars gemerkt heeft, in een compleet decennium.

Dat kind is geboren, zonder dokter? Zonder verpleegkundige hulp?
Josef Fritzl?
pi_126176707
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zucht. In de hele buurt is er dus nooit iemand geweest die iets raars gemerkt heeft, in een compleet decennium.

Dat kind is geboren, zonder dokter? Zonder verpleegkundige hulp?
Blijkbaar. Ik denk niet dat iemand ervan uitgaat dat de buurman die heel normaal overkomt, ontvoerde meisjes en inmiddels baby's in zijn huis heeft. Wie denkt daar nou aan. Blijkbaar heeft niemand iets gemerkt.
pi_126176711
Ziek.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_126176753
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef xminator het volgende:

[..]

'Bro I knew something was wrong, when a little pretty white girl runs into a black mans arms.'

_O- _O-
_O_
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:39:01 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126177323
Wat een held die man _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 16:48:28 #32
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_126177747
Waarom is hij de held? Snap het niet. Die meid ontvlucht die woning en hij staat er toevallig.
Oke, pleegt een belletje, net zoals die meid dat zelf deed. Is dat zo bijzonder?

Die Amanda is de held, me dunkt. die heeft zich los weten te rukken en vluchten. Dat zette de beerput open.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_126177922
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef xminator het volgende:

[..]

Josef Fritzl?
Yes. Zijn wel meer zaken dat meisjes/vrouwen worden ontvoerd en vervolgens jaren worden opgesloten zonder dat iemand het doorheeft of ooit door gaat hebben. Treurig. Van deze meisjes (inmiddels vrouwen) is gewoon tien jaar weg, vreselijke dingen meegemaakt, van alles gemist. En dan te bedenken dat er vast meer vermiste personen zijn die op deze manier worden vastgehouden.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:52:15 #34
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_126177935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef 3-voud het volgende:
Waarom is hij de held? Snap het niet. Die meid ontvlucht die woning en hij staat er toevallig.
Oke, pleegt een belletje, net zoals die meid dat zelf deed. Is dat zo bijzonder?

Die Amanda is de held, me dunkt. die heeft zich los weten te rukken en vluchten. Dat zette de beerput open.
Volgens mij heeft hij de deur open geforceerd?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:52:20 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126177942
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef 3-voud het volgende:
Waarom is hij de held? Snap het niet. Die meid ontvlucht die woning en hij staat er toevallig.
Oke, pleegt een belletje, net zoals die meid dat zelf deed. Is dat zo bijzonder?

Die Amanda is de held, me dunkt. die heeft zich los weten te rukken en vluchten. Dat zette de beerput open.
Het gaat dan ook meer om het interview en zijn belletje dan zijn daad. Lijkt me duidelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 16:52:55 #36
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_126177971
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef rakotto het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij de deur open geforceerd?
Poortje van het hek. Toen was de meid al buiten. Nou, tis wat.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:53:00 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126177974
Overigens schat ik dat we allemaal helemaal zat zijn van deze man over een dag of 2, als het internet er helemaal vol mee staat :').

En dan weer verder naar de volgende meme.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_126178034
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Poortje van het hek. Toen was de meid al buiten. Nou, tis wat.
En waren er nog meisjes binnen. Ik vind het ook wel een goede actie, maar ja: wie had het niet gedaan in zo'n situatie? :P Als hij daar niet was geweest op dat moment, wist nu nog steeds niemand van deze gruwelijke gebeurtenis.
pi_126178058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef 3-voud het volgende:
Waarom is hij de held? Snap het niet. Die meid ontvlucht die woning en hij staat er toevallig.
Oke, pleegt een belletje, net zoals die meid dat zelf deed. Is dat zo bijzonder?

Die Amanda is de held, me dunkt. die heeft zich los weten te rukken en vluchten. Dat zette de beerput open.
Slimmert, men heeft het over zijn interview
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 16:55:26 #40
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_126178096
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef Lpunt het volgende:

[..]

En waren er nog meisjes binnen. Ik vind het ook wel een goede actie, maar ja: wie had het niet gedaan in zo'n situatie? :P Als hij daar niet was geweest op dat moment, wist nu nog steeds niemand van deze gruwelijke gebeurtenis.
Kans is groot dat ze het aan de andere kant van de tuin probeerde en iemand tegen kwam.
Denk niet dat zon meid na 1 poging weer teleurgesteld naar het huis loopt en zichzelf weer insluit... jij?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 16:55:57 #41
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_126178125
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Slimmert, men heeft het over zijn interview
Dan zal ik Van Dale eens vragen het begrip "held" aan te passen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_126178133
Charles is mijn nieuwe held _O_


Dit was mijn vorige, en daarvoor weer die oude kontschopper in de bus :P
pi_126178243
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Kans is groot dat ze het aan de andere kant van de tuin probeerde en iemand tegen kwam.
Denk niet dat zon meid na 1 poging weer teleurgesteld naar het huis loopt en zichzelf weer insluit... jij?
Maar hij zag haar toch niet? Hij hoorde iemand schreeuwen om hulp en that's it, toch? Maar oké.
pi_126178411
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dan zal ik Van Dale eens vragen het begrip "held" aan te passen.
Als iemand een ander roept met "baas, wat doe je vanavond?". Dan denk jij, maar zo spreek je je chef toch niet aan?!
Nou, er zijn mannen die Chef (vooral Sjef) heten.

En zo heb je kids, die willen of al eens kanker als krachtterm gebruiken. Geloof mij, zij denken niet echt dat hun teen kanker heeft wanneer ze deze stootte.

Je maakt het trouwens alleen maar erger zo
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 17:02:52 #45
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_126178481
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als iemand een ander roept met "baas, wat doe je vanavond?". Dan denk jij, maar zo spreek je je chef toch niet aan?!
Nou, er zijn mannen die Chef (vooral Sjef) heten.

En zo heb je kids, die willen of al eens kanker als krachtterm gebruiken. Geloof mij, zij denken niet echt dat hun teen kanker heeft wanneer ze deze stootte.

Je maakt het trouwens alleen maar erger zo
Wat een moeite maak je er van.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:08:14 #46
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126178745
quote:
Mr Ramsey, told WEWS-TV he saw Amanda, who he didn't recognize, at a door that would open only enough to fit a hand through screaming, 'Help me get out! I've been in here a long time.'

'We had to kick open the bottom,' he said. 'Lucky on that door it was aluminum. It was cheap. She climbed out with her daughter.'

When Amanda fled the home and ran across the street to call police, she was holding the hand of a young girl. The two other women followed her out of the home when law enforcement arrived.

meer

Wat als de man haar niet had geholpen de buurman thuis was gekomen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_126180090
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Charles is mijn nieuwe held _O_


Dit was mijn vorige, en daarvoor weer die oude kontschopper in de bus :P
:D Ik kende dit nog helemaal niet! Intrigerend persoon!

En kontschopper in de bus? Wie bedoel je daar mee?
pi_126180820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef Jan-Peter. het volgende:

[..]

:D Ik kende dit nog helemaal niet! Intrigerend persoon!

En kontschopper in de bus? Wie bedoel je daar mee?

_O_ Amerikaanse bejaarde _O_ vs :') agressor negert :')

*O*
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:06:17 #49
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_126180990
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Charles is mijn nieuwe held _O_


Dit was mijn vorige, en daarvoor weer die oude kontschopper in de bus :P
:D
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_126181034
Bizar, zeg het net op het nieuws, die neger was wel mooie vent idd :)
Even a broken clock is right twice a day.
pi_126181037
Wat een teringbaas die gozer (neger) _O_
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:11:35 #52
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_126181128
Die 911 call is briljant

911: "Can you ask is she needs an ambulance?"
Opperbaas: "DO YOU NEED AN AMBULANE OR WHAT?"

:')
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:24:50 #53
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_126181488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:11 schreef TC03 het volgende:
Die 911 call is briljant

911: "Can you ask is she needs an ambulance?"
Opperbaas: "DO YOU NEED AN AMBULANE OR WHAT?"

:')
_O-
pi_126181962


quote:
Arrested: The prime suspect has been identified as 52-year-old Ariel Castro

Castro has lived in the house since 1992. His two brothers - Pedro, 54, and Oneil, 50 - do not live at the home but were arrested in connection with the three abductions.

Records show that Castro was arrested for domestic violence and disorderly conduct in December, 1993, though details of this are not yet available.
He was also stopped six times by Cleveland Police between 1995 and 2008 for traffic violations.
In a press conference today, it was revealed that police were called to the house in January 2004, after Castro left a child on his bus at the depot. They were not able to get anyone at the home and police did not follow up on it.
After an investigation, no criminal intent was found.
There are no other records of any violations or complaints in relation to the address.
He was a school bus driver in the area until November 2012, when he was let go after doing an illegal U-turn with children on the bus, according to the Cleveland Leader.
Currency War, Trade War, Real War
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:10:37 #55
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_126183093
lol, deze gast is baas.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_126184086
Toch raar dat ze in die tien jaar nooit hebben weten te ontsnappen, een beetje het Stockholm syndroom misschien ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:33:08 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126184281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
Toch raar dat ze in die tien jaar nooit hebben weten te ontsnappen, een beetje het Stockholm syndroom misschien ?
Ah, jij weet hoe ze vastgehouden werden? Enlighten us please.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126184358
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, jij weet hoe ze vastgehouden werden? Enlighten us please.
knap dat je uit mn vraagstelling kunt veronderstellen dat ik weet hoe ze zijn vastgehouden, why dont you enlighten me please
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:45:24 #59
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_126184884
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef TLC het volgende:

[..]

knap dat je uit mn vraagstelling kunt veronderstellen dat ik weet hoe ze zijn vastgehouden, why dont you enlighten me please
Misschien was ontsnappen wel geen optie.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 mei 2013 @ 19:48:16 #60
163650 Greys
pi_126185014
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
Toch raar dat ze in die tien jaar nooit hebben weten te ontsnappen, een beetje het Stockholm syndroom misschien ?
Dit lijkt me vrij lastig ontsnappen:

quote:
after spending a decade chained up in the dungeon of an Ohio house.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_126185101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit lijkt me vrij lastig ontsnappen:

[..]

een van die meisjes is toch bij de voordeur kunnen komen ?

Wel triest dat een moeder van die meisjes nooit meer dit heeft mogen meemaken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 mei 2013 @ 19:54:09 #62
163650 Greys
pi_126185307
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef TLC het volgende:

[..]

een van die meisjes is toch bij de voordeur kunnen komen ?
Ja uiteindelijk door *iets*, geen idee wat. Maar als dat gemakkelijker was geweest neem ik aan dat ze dat eerder in die tien jaar al eens had geprobeerd bedoel ik ;)
Of misschien durfde ze niet toen ze jonger was.

quote:
Wel triest dat een moeder van die meisjes nooit meer dit heeft mogen meemaken
Nou idd, arme mens kon het niet meer aan, het gemis van haar dochter ...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:06:01 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126185931
quote:
:D Hilarisch! _O_

Oh, en verder natuurlijk in alles een in- en intriest verhaal...
***
pi_126186098
Al die ouders van kinderen die al jaren vermist zijn krijgen nu opeens weer hoop, veelal onterecht.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:15:39 #65
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126186496
De politie zou in elk huis, minimaal 1x per jaar, grondige huiszoeking moeten verrichten. Laat ze tevens bij iedereen alle computers en andere voorwerpen die gegevens dragen meenemen voor onderzoek.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_126187182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
De politie zou in elk huis, minimaal 1x per jaar, grondige huiszoeking moeten verrichten. Laat ze tevens bij iedereen alle computers en andere voorwerpen die gegevens dragen meenemen voor onderzoek.
Zou stiekem wel mooi zijn maarniet te realiseren.
pi_126189447
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
De politie zou in elk huis, minimaal 1x per jaar, grondige huiszoeking moeten verrichten. Laat ze tevens bij iedereen alle computers en andere voorwerpen die gegevens dragen meenemen voor onderzoek.
:')

Bij iedereen? Dus dan komen ze bij je thuis je hele huis overhoop halen en nemen ze nog je computer mee ook?

:') ja, echt een geweldig idee ja :')
pi_126191569
pi_126191777


:')
pi_126197063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jan-Peter. het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Kwartet.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_126197302
Gaan ze nou straks tegen dat kind zeggen, we gaan vanmiddag bij je vader de ontvoerder langs in de gevangenis?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:17:41 #72
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 8 mei 2013 @ 00:12:49 #73
3542 Gia
User under construction
pi_126201371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jan-Peter. het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Zou nageslacht van fideltje kunnen zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 mei 2013 @ 01:05:58 #74
163650 Greys
pi_126203125
di 07 mei 2013, 23:34
Vrouwen Cleveland waren zes keer zwanger

AMSTERDAM -
De drie Amerikaanse vrouwen die vandaag na tien jaar uit het horrorhuis in Cleveland zijn gered, zijn vermoedelijk zes keer zwanger geweest. Vijf zwangerschappen eindigden in miskramen, waarschijnlijk omdat de vrouwen werden geslagen en getrapt.

De politie zag in de achtertuin van het huis dat er gegraven was en sluit niet uit daar lichamen, mogelijk van de overleden baby's, te vinden.
Een van de zwangerschappen leidde tot de geboorte van een meisje. Zij is inmiddels zes jaar oud. Ze zou de dochter van Amanda Berry zijn.
Amanda Berry, Gina DeJesus en Michelle Knight werden al die tijd opgesloten in een huis en verkracht en mishandeld. Drie broers zijn opgepakt.
De slachtoffers waren enigszins ondervoed, maar werden na een medisch onderzoek gezond verklaard.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_keer_zwanger__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_126204063
Ze zaten in de kelder vast aan kettingen..... En waarschijnlijk was dit de eerste keer dat een van hen had weten te ontsnappen uit de kelder om alarm te slaan. Buren hebben over de jaren verschillende keren de politie gebeld omdat ze naakte vrouwen zagen, maar werden nooit serieus genomen, of de politie ging het huis niet eens binnen. Zie DailyMail voor gossip en details :-) Blijkbaar zijn er 5 babies geboren gedurende gevangenschap en was de dochter van de ontvoerder de beste vriendin van Gina en de laatste die haar gezien had voor haar verdwijning.
pi_126204272
Lijkt me echt vreselijk, 10 jaar lang verkracht worden door 1 van die 3 engerdjes en er niks tegen kunnen doen.

Trouwens is er recentlijk ook zo een nieuwsbericht in Nederland geweest, het ging welliswaar over 1 doof meisje maar zij werd ook tegen haar wil in in huis gevangen gehouden en verkracht. Het gebeurd dus ook hier, gelukkig in haar geval duurde het geen 10 jaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 02:37:13 ]
pi_126204287
"I barbecued with this dude! We eat RIBS and what not, and listen to salsa music!"

_O_
pi_126204380
Bijna op dezelfde plek ontvoerd en er is kennelijk nooit gedacht dat er een verband tussen die drie zaken was?



pi_126205177
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 03:23 schreef Nober het volgende:
Bijna op dezelfde plek ontvoerd en er is kennelijk nooit gedacht dat er een verband tussen die drie zaken was?

[ afbeelding ]
Jawel, bij de twee minderjarigen wel dat er een verband was. Bij het meisje van 20 jaar niet. Omdat zij volwassen was kreeg de zaak minder aandacht (dat vind ik ook vreemd trouwens).
pi_126205266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 02:10 schreef anynamy het volgende:
Ze zaten in de kelder vast aan kettingen..... En waarschijnlijk was dit de eerste keer dat een van hen had weten te ontsnappen uit de kelder om alarm te slaan. Buren hebben over de jaren verschillende keren de politie gebeld omdat ze naakte vrouwen zagen, maar werden nooit serieus genomen, of de politie ging het huis niet eens binnen. Zie DailyMail voor gossip en details :-) Blijkbaar zijn er 5 babies geboren gedurende gevangenschap en was de dochter van de ontvoerder de beste vriendin van Gina en de laatste die haar gezien had voor haar verdwijning.
Wat raar weer. Vrouw ziet naakte vrouwen in de tuin, belt de politie en het wordt niet serieus genomen. Lijkt mij dan dat je toch net zo lang doorgaat totdat er wel actie wordt ondernomen. Althans: zou ik doen. Is het een asobuurt oid?
pi_126205455
Ongelooflijk dat je in zo'n huisje tien jaar lang ongemerkt drie vrouwen kan vasthouden. :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:42:38 #82
123170 alors
zlata1234
pi_126205510
Het zag er niet uit als een beste buurt vond ik. Ik zag op het journaal ook al enkele bewoners die rare dingen hadden gezien en dat hadden gemeld, maar volgens hem reed de politie enkel een rondje door de straat. Bij zo'n incident met die schoolbus hadden ze toch ook gewoon aangebeld en waren weer weggegaan toen hij niet opendeed? Daadkrachtig optreden hoor :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_126205789
Tsja :{ dus de 14-jarige meisjes waren beste vriendinnen, ze zouden samen ergens heengaan en de dochter van de ontvoerder belt haar moeder om te vragen of ze met haar beste vriendin weg mag daar en daarheen en de moeder zegt dat ze per direct naar huis moet. Terwijl dat andere meisje nog op die plaats is. Weet die moeder er dan ook niet simpelweg vanaf? In ieder geval bah. :{
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:04:16 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126205858
Verschrikkelijk verhaal. Vind het wel gek dat twee van de meisjes met foto getoond worden en eentje anoniem blijft. Het kind van Amanda Berry wordt ook de ene keer wel geblur, de andere keer niet.

Zoveel parallellen met het verhaal van Jaycee Dugard.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_126205939
Volgens mij omdat die meid nu al 32 is nu en toen ze ontvoerd werd 20. Was minder prioriteit voor gezien haar leeftijd (blijft gek) en omdat haar familie toch dacht dat ze was weggelopen. Nooit echt naar omgekeken dus.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:11:03 #86
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_126205981
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:53:33 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126206992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:04 schreef SEMTEX het volgende:
Verschrikkelijk verhaal. Vind het wel gek dat twee van de meisjes met foto getoond worden en eentje anoniem blijft. Het kind van Amanda Berry wordt ook de ene keer wel geblur, de andere keer niet.

Zoveel parallellen met het verhaal van Jaycee Dugard.
Het zou me niet eens verbazen als de media gewoon geen foto van Michelle Knight heeft.
Dat illustreert dan vooral hoe weinig er met haar vermissing gedaan is.

Niet alleen in de VS trouwens, rond de tijd dat Christel Ambrosius in Putten vermoord werd is er in Putten ook een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd verdwenen, daar vind je ook maar heel weinig over in de media.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126207120
Ook een meerderjarig meisje? Ik vind het ergens niet kunnen dat er onder de 18 veel mee gedaan wordt en vanaf 18 vaak een stuk minder. Alsof het dan minder 'erg' is als iemand ineens verdwijnt.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:59:22 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126207184
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Lpunt het volgende:
Ook een meerderjarig meisje? Ik vind het ergens niet kunnen dat er onder de 18 veel mee gedaan wordt en vanaf 18 vaak een stuk minder. Alsof het dan minder 'erg' is als iemand ineens verdwijnt.
Wat ermee gedaan wordt ligt in een hoop gevallen heel erg aan hoe druk de familie er mee is de vermissing levend te houden in de media.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126207364
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat ermee gedaan wordt ligt in een hoop gevallen heel erg aan hoe druk de familie er mee is de vermissing levend te houden in de media.
Vind het maar raar als een familie niet met een vermissing bezig is.
pi_126207403
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:16 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Jawel, bij de twee minderjarigen wel dat er een verband was. Bij het meisje van 20 jaar niet. Omdat zij volwassen was kreeg de zaak minder aandacht (dat vind ik ook vreemd trouwens).
Omdat volwassen mensen soms bewust uit hun omgeving vertrekken. Mannen die tegen hun vrouw zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen en dan niks meer van zich laten horen.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:09:06 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126207450
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:05 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Vind het maar raar als een familie niet met een vermissing bezig is.
Ligt aan de omstandigheden. Hoorde onlangs nog van een moeder die als vermist was opgegeven (http://edition.cnn.com/2013/05/01/us/pennsylvania-woman-reappears). Kinderen waren enorm bezorgd, moeder bleek 11 jaar eerder gewoon te zijn gaan liften en vervolgens te zwerven. Vermoedelijk denken veel ouders ditzelfde als de thuissituatie al niet goed is. Vaak gebeurt dit ook. Kinderen lopen weg van huis en laten nooit meer iets horen. Bij een volwassene is die kans groter.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_126207490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:07 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

Omdat volwassen mensen soms bewust uit hun omgeving vertrekken. Mannen die tegen hun vrouw zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen en dan niks meer van zich laten horen.
Ja maar als je het hebt over meisjes/vrouwen(?) van 20/21/22/23. Niemand heeft naar de 20-jarige vrouw omgekeken want 'ze zal vast wel weggelopen zijn' en 'als je 20 bent kan je je eigen keuzes maken'. Mooie familie en politie daar.

En zulke kerels zijn al helemaal triest als ze stiekem weggaan.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:14:14 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_126207588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jan-Peter. het volgende:
[ afbeelding ]

:')
_O-
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:34:58 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126208223
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:49:28 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126208777
quote:
Wel heel brutaal dat die ene broer vorig jaar gewoon op TV heeft gezegd dat het opgraven wat ze deden omdat ze Amanda Berry zochten tijdverspilling was...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:08:35 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126209501
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel heel brutaal dat die ene broer vorig jaar gewoon op TV heeft gezegd dat het opgraven wat ze deden omdat ze Amanda Berry zochten tijdverspilling was...
Al die broers lijken me behoorlijk 'loco', 'vrolijk' poseren voor je kelderdeur terwijl er al een vrouw in opgesloten zit.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:12:42 #98
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_126209640
Bizar. Ik kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk dit voor die meiden moet zijn geweest en in wat voor een angst ze wel niet moeten hebben geleefd. Treurig verhaal.
pi_126211082
Dit is toch niet te filmen. Dit slaat helemaal nergens op. Die gasten moeten helemaal de weg kwijt zijn. Wat een ellendeling moet je toch zijn om 11 jaar dag in dag uit 3 mensen zo te moeten martelen.
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:18:44 #100
3542 Gia
User under construction
pi_126212075
Hoe groot zal de cultuurshock zijn voor die vrouwen!
De twee jongsten hebben nog niet eens een college degree, of hoe dat daar moge heten.
En dan een fenomeen als facebook. Of bestond dat toen al?
Fok wel, dus zoiets dergelijks zullen zij ook wel kennen.

Blijft een bizar verhaal. Gelukkig zijn ze nu vrij.

Maar hoeveel vermiste meisjes zitten er nog steeds gevangen?
Geeft hoop voor die ouders, maar ook angst.
pi_126212664
Damn 10 jaar :{
pi_126213332
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:18 schreef Gia het volgende:
Hoe groot zal de cultuurshock zijn voor die vrouwen!
De twee jongsten hebben nog niet eens een college degree, of hoe dat daar moge heten.
En dan een fenomeen als facebook. Of bestond dat toen al?
Fok wel, dus zoiets dergelijks zullen zij ook wel kennen.

Blijft een bizar verhaal. Gelukkig zijn ze nu vrij.

Maar hoeveel vermiste meisjes zitten er nog steeds gevangen?
Geeft hoop voor die ouders, maar ook angst.
Ja ik denk dat ze nu als eerste gelijk een facebookaccount aan gaan maken ja :')
pi_126213343
En de buren schijnen al jaren te klagen en te roepen dat er vreemde dingen gebeurden. Zo werden ze zelfs uitgelaten in de tuin .
pi_126213348
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef Jan-Peter. het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ze nu als eerste gelijk een facebookaccount aan gaan maken ja :')
_O-
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:55:31 #105
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_126213460
Wat een baas die buurman
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:10:52 #106
3542 Gia
User under construction
pi_126214001
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef Jan-Peter. het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ze nu als eerste gelijk een facebookaccount aan gaan maken ja :')
Nou, er is veel veranderd in die 12 jaar. Noem facebook maar als voorbeeld.
pi_126214201
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou, er is veel veranderd in die 12 jaar. Noem facebook maar als voorbeeld.
Geen netscape en napster ...gelukkig kan ze haar mp3 collectie nog steeds gebruiken.

Ik denk dat dat wel haar laatste zorg is. Ik hoop dat die verdomde tyfus honden dagelijks uitgewoond worden in hun cel.
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:11:11 #108
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126218691
Echt een geweldige actie van die man!
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126224048
Drie meisjes verdwijnen kort na elkaar in dezelfde omgeving. Is dat geen reden om de huizen in de omtrek te doorzoeken? Vooral die van alleenstaande mannen? Of van drie alleenstaande mannen die in één huis wonen?
pi_126225378
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
Drie meisjes verdwijnen kort na elkaar in dezelfde omgeving. Is dat geen reden om de huizen in de omtrek te doorzoeken? Vooral die van alleenstaande mannen? Of van drie alleenstaande mannen die in één huis wonen?
Dan hadden ze niks gevonden... de dader was getrouwd en had kinderen
pi_126225496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:30 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Dan hadden ze niks gevonden... de dader was getrouwd en had kinderen
Gescheiden. En ook nog eens z'n vrouw vaak gruwelijk mishandeld. Volgens mij faalt de politie daar wel heel erg met deze zaken. :')
pi_126225540
Het kan ze niks verrotten, Puerto rico buurt
pi_126226710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:32 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Gescheiden. En ook nog eens z'n vrouw vaak gruwelijk mishandeld. Volgens mij faalt de politie daar wel heel erg met deze zaken. :')
Daar? :')
pi_126229032
Het schijnt dus dat bewoners van een bejaardenflat met uitzicht op de tuin van het huis diverse malen melding hebben gemaakt van naakte vrouwen die in de tuin werden mishandeld. Politie heeft daar nooit iets mee gedaan. Pijnlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_126229236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:07 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

Omdat volwassen mensen soms bewust uit hun omgeving vertrekken. Mannen die tegen hun vrouw zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen en dan niks meer van zich laten horen.
In dat land ben je pas volwassen als je 21 bent, je mag bijvoorbeeld niet drinken op je 20ste wel autorijden op je 16de.
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:39:34 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_126250264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef Nober het volgende:

[..]

In dat land ben je pas volwassen als je 21 bent, je mag bijvoorbeeld niet drinken op je 20ste wel autorijden op je 16de.
en op je 18e mag je het leger in

anyway ontopic vreselijk horror verhaal weer je moet echt flink ziek zijn zulke dingen te doen damn
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_126250487
en in sommige staten al autorijden op je 13e of 14e :o

Doet me denken aan Jaycee Lee Dugard.... maar dit geeft veel ouders van vermiste kinderen vast ook hoop dat hun kind nog in leven is.
pi_126250511
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 09-05-2013 10:49:00 ]
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:11:21 #120
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126254579
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
Drie meisjes verdwijnen kort na elkaar in dezelfde omgeving. Is dat geen reden om de huizen in de omtrek te doorzoeken? Vooral die van alleenstaande mannen? Of van drie alleenstaande mannen die in één huis wonen?
Eng zeg, de denkbeelden die mensen zoals jij erop na houden :X

Maar ja, het doel heiligt de middelen he, denk jij dan waarschijnlijk, zonder ook maar enig besef te hebben wat voor samenleving van, door de overheid verder aangewakkerd, totaal onderling wantrouwen je dan kweekt :'(
Krekker is de bom!
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:27:31 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126255114
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:30:21 #122
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126255211
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Al die broers lijken me behoorlijk 'loco', 'vrolijk' poseren voor je kelderdeur terwijl er al een vrouw in opgesloten zit.
Mja, eentje die zijn vrouw (zelfs na operatie) en gezin mishandelde, twee alcoholisten... lekker stelletje :N
Krekker is de bom!
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:51:13 #123
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126257601
quote:
Goeie gast man, die Charles! _O_ _O_
Heeft geen geld en zegt gewoon dat ze die beloning aan die kinderen moeten geven _O_ _O_
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:15:43 #124
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126273005
quote:
Nobody’s Praising Angel Cordero, the Less-Flamboyant Neighbor Who Also Helped Free Amanda Berry


Angel Cordero did his part to rescue the three Cleveland woman from Ariel Castro's house but so far hasn't received nearly attention than Charles Ramnsey, the more Internet-ready rescuer

Screengrab from WEWSTV

Over the last few days, Internet sensation Charles Ramsey has been credited with breaking down the door of his neighbor Ariel Castro’s house, helping to free the women held captive inside. In his instantly iconic man-on-the-street interview, Ramsey told a local TV reporter, "I figured it was a domestic violence dispute. So I open the door. And we can’t get in that way ‘cause of how the door is, it’s so much that a body can’t fit through; only your hand. So we kicked the bottom."

A lot of people have missed the transition in Ramsey’s story—the shift from "I open the door" to "we can’t get in that way." As Ramsey suggests in his recounting of Monday’s events, he wasn’t alone in trying to kick in that door. The other half of that we was a man named Angel Cordero. Judging by Google search data, pretty much no one knows that Angel Cordero is kind of a big deal. As he explained in Spanish in a not-at-all viral interview with Cleveland’s WEWS TV, Cordero claims he actually got to the scene before Charles Ramsey. "The truth—who arrived here, who crossed the street, who broke the door. It was me," he said, according to the TV station’s translated voiceover.

Hier meer: http://www.slate.com/blog(...)less_flamboyant.html
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:23:54 #125
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126273329
De heftige 911-call onder de pagina:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)aaldelijk-verkracht/
!!! Go 49-ers !!!
pi_126275497
Zijn alle drie de broers schuldig, of is het alleen Ariel Castro?
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:10:01 #127
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126275972
Ze hebben geloof ik 2 vrijgelaten, hoorde ik. Schijnen er niets mee te maken gehad hebben
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:27:50 #128
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_126283518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:06 schreef Nielsch het volgende:
Het schijnt dus dat bewoners van een bejaardenflat met uitzicht op de tuin van het huis diverse malen melding hebben gemaakt van naakte vrouwen die in de tuin werden mishandeld. Politie heeft daar nooit iets mee gedaan. Pijnlijk.
Wut? :(
pi_126288973
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ze hebben geloof ik 2 vrijgelaten, hoorde ik. Schijnen er niets mee te maken gehad hebben
Beide nog vast toch? Maar wel zonder aanklacht nog.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 00:46:20 #130
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126290631
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef Chadi het volgende:

[..]

Beide nog vast toch? Maar wel zonder aanklacht nog.
quote:
Cleveland kidnappings: Suspect Ariel Castro’s brothers released from custody
Police announced on Thursday afternoon that 54-year-old Pedro Castro and 50-year-old Onil Castro had been released from jail. Police didn’t release any more information, and the men’s whereabouts were not immediately known.


CLEVELAND—Cleveland police say the two brothers of the man accused of keeping women captive in his house have been released from custody.

Police announced on Thursday afternoon that 54-year-old Pedro Castro and 50-year-old Onil Castro had been released from jail. Police didn’t release any more information, and the men’s whereabouts were not immediately known.

They were arrested Monday with 52-year-old Ariel Castro, who is being held on $8 million bond on charges rape and the kidnappings of Amanda Berry, Gina DeJesus and Michelle Knight, as well as Berry’s child born in captivity. The brothers were not charged in that case.

Pedro Castro pleaded no contest to an unrelated open-container charge in court Monday. Two unrelated misdemeanor charges against Onil Castro were dropped.
http://www.thestar.com/ne(...)ed_from_custody.html
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 00:51:04 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126290808
Als die Pedro van niets wist is het wel heel erg toevallig dat hij met een grote mond op TV heeft verklaard dat het zonde van het geld was dat ze vorig jaar juli naar Amanda aan het graven waren....

Daar geloof ik niet zoveel van eigenlijk, dat hij er niets van zou weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126291878
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:26 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En dat verbaast me, al tien jaar lang merk je dat niet? Er is er nooit eentje in de buurt van een raam geweest, niemand heeft een kind horen huilen of pakken luiers gezien?
Jawel, er is 2 keer gebeld, een man had een keer gebonk gehoord. De politie kwam, keek even en ging weer weg.

Een dochter van een vrouw daar zag eens een naakte vrouw in de tuin kruipen en ze had de politie gebeld, maar ze namen het niet serieus.


quote:
Elsie Cintron, who lives three houses away, said her daughter once saw a naked woman crawling in the backyard several years ago and called police. "But they didn't take it seriously," she said.

Another neighbor, Israel Lugo, said he heard pounding on some of the doors of the house in November 2011. Lugo said officers knocked on the front door, but no one answered. "They walked to side of the house and then left," he said.

"Everyone in the neighborhood did what they had to do," said Lupe Collins, who is close to relatives of the women. "The police didn't do their job.
"

http://abcnews.go.com/US/(...)?page=2#.UYwxGbXwk4o

[ Bericht 15% gewijzigd door Skillstorm op 10-05-2013 10:41:06 ]
  vrijdag 10 mei 2013 @ 01:48:58 #133
118111 skive
Verzuurd
pi_126293729
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Poortje van het hek. Toen was de meid al buiten. Nou, tis wat.
Waar staat dat? het was een huisdeur hoor, met je tuinpoortje,,,,,
Hij kon aangeklaagd worden voor zo'n actie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Skillstorm op 10-05-2013 03:47:55 ]
pi_126293801
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:18 schreef Gia het volgende:
Hoe groot zal de cultuurshock zijn voor die vrouwen!
De twee jongsten hebben nog niet eens een college degree, of hoe dat daar moge heten.
En dan een fenomeen als facebook. Of bestond dat toen al?
Fok wel, dus zoiets dergelijks zullen zij ook wel kennen.

Blijft een bizar verhaal. Gelukkig zijn ze nu vrij.

Maar hoeveel vermiste meisjes zitten er nog steeds gevangen?
Geeft hoop voor die ouders, maar ook angst.
Tablets, smartphones, het is allemaal nieuw voor ze.
pi_126294850
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:27 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Wut? :(
Dat vertelde een bewoner van die flat. Dat ze daar ongeveer drie jaar geleden een aantal keer de politie over gebeld hadden. Politie is nooit langsgeweest.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:01:27 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126296107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 03:33 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Tablets, smartphones, het is allemaal nieuw voor ze.
jee, daar zullen ze zich wel druk over maken ja...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_126296317
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

jee, daar zullen ze zich wel druk over maken ja...
Wel toch.

Eerste wat ze wilen is een Samsung S3/4 hoor.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126296458
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Goeie gast man, die Charles! _O_ _O_
Heeft geen geld en zegt gewoon dat ze die beloning aan die kinderen moeten geven _O_ _O_
Wel toch, heeft gewoon een baantje. :P
pi_126297144
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat niet genoeg verdient.... hij heeft geldzorgen zei ie... Maar hij kan wel naar de Mac :N
Tja, maar het is daar wel goedkoop en snel, niet zoals hier.

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 10-05-2013 11:07:06 ]
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:40:44 #141
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126297148
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 01:27 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Jawel, er is 2 keer gebeld, een man had een keer gebok gehoord. De politie kwam, keek even en ging weer weg.

Een dochter van een vrouw daar zag eens een naakte vrouw in de tuin kruipen en ze had de politie gebeld, maar ze namen het niet serieus.

[..]

"

http://abcnews.go.com/US/(...)?page=2#.UYwxGbXwk4o
Toch snap ik niet dat als je een naakte vrouw in een tuin ziet lopen, dat je het er dan bij laat zitten als de politie niets doet. Wat voor een lul ben je dan? Ga naar de pers of blijf zeuren bij de politie...doe wat! :( }:|
!!! Go 49-ers !!!
pi_126297185
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Toch snap ik niet dat als je een naakte vrouw in een tuin ziet lopen, dat je het er dan bij laat zitten als de politie niets doet. Wat voor een lul ben je dan? Ga naar de pers of blijf zeuren bij de politie...doe wat! :( }:|
Het is dan ook meer dan abnormaal en ik zou me er grote zorgen over maken.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:44:10 #143
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126297259
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Tja, maar het is daar wel goedkoop en snel, niet zoals hier.
Weet ik wel.... :s)
!!! Go 49-ers !!!
pi_126297386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:44 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

_O-
Ik zou iig niet denken: Goh, die naakte vrouw in de tuin die aan het kruipen was die er net zat is weg, zal wel niks geweest zijn.

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 10-05-2013 11:07:36 ]
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:50:37 #145
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126297411
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:49 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik zou iig niet denken: Goh, die naakte vrouw in de tuin die aan het kruipen was die er net zat is weg, zal wel niks geweest zijn.
Nee, tuurlijk niet. Geen enkel normaal mens doet dat...
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:51:21 #146
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126297425
Wat een miserig mannetje is het eigenlijk :r

quote:
Kidnapper Cleveland gefilmd

De 52-jarige buschauffeur is donderdag voor de rechter verschenen. Hij is aangeklaagd voor ontvoering en verkrachting. De rechter bepaalde dat voor Castro een borgsom geldt van 8 miljoen dollar. In het gerechtsgebouw werd hij gefilmd door een verslaggever. ,,Wat voor soort monster doet zoiets?! Wat heb je tegen de vrouwen te zeggen?!", riep de journalist hem na. Castro hulde zich in stilzwijgen en verborg zijn gezicht in zijn trui.
Hier de video: http://www.telegraaf.nl/b(...)eland_gefilmd__.html
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:13:09 #148
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126298015
Ik vrees dat ook in NL een heleboel mensen het hier mee eens zijn... (alhoewel ik het wel begrijp)
En die details die nu naar buiten komen...brrrrrr :X

quote:
Cleveland: Ariel Castro hangt mogelijk doodstraf boven het hoofd

Ariel Castro hangt de doodstraf boven het hoofd. De aanklagers overwegen volgens persbureau AP deze straf te eisen, nu bekend is geworden dat hem nog meer ten laste kan worden gelegd dan ontvoering en verkrachting. Uit een rapport van de politie van Cleveland blijkt dat Castro een van zijn gijzelaars zeker vijf keer zwanger heeft gemaakt en er vervolgens voor heeft gezorgd dat zij een miskraam kreeg door haar uit te hongeren en in de buik te stompen. Het gaat hierbij om Michelle Knight.

Amanda Berry, die tijdens haar gevangenschap een nu zesjarig dochtertje baarde, werd door verwekker Castro gedwongen het kind te baren in een kinderbadje, omdat hij zo min mogelijk "rommel" wilde. Berry heeft verklaard dat zij, haar dochtertje en de andere twee gegijzelde vrouwen tijdens hun gevangenschap nooit naar een dokter zijn geweest.
Tot nu toe zeven aanklachten tegen Castro

Castro werd gisteren voorgeleid. Er zijn tot dusverre zeven aanklachten tegen hem ingebracht, vier voor ontvoering en drie voor verkrachting. De 52-jarige voormalige schoolbuschauffeur is als enige aangeklaagd in de zaak van de drie jonge vrouwen die zo'n tien jaar lang in zijn huis werden vastgehouden.

Castro deed er tijdens de zitting van gisteren het zwijgen toe. De rechter bepaalde de borgsom op twee miljoen dollar voor elk van de gevallen - de drie vrouwen en het kind -, wat neerkomt op een totaal van acht miljoen dollar.

De drie vrouwen zijn inmiddels allemaal gehoord door de politie. Geen van hen heeft Castro's broers Pedro en Onil beschuldigd van betrokkenheid, zei plaatsvervangend politiechef van Cleveland Ed Tomba woensdag. De twee is wegens gebrek aan bewijs niets ten laste gelegd.
Ontvoerd tussen 2002 en 2004

De aanklachten voor verkrachting hebben betrekking op Gina DeJesus (23), Amanda Berry (27) en Michelle Knight (32). De aanklachten voor ontvoering betreffen de drie vrouwen en Berry's dochtertje.

DeJesus verdween op 2 april 2004 in Cleveland. Berry (21 april 2003) en Knight (23 augustus 2002) waren haar voorgegaan. Afgelopen dinsdag werden de vrouwen teruggevonden in het huis van Ariel Castro in Cleveland.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)raf-boven-het-hoofd/
!!! Go 49-ers !!!
pi_126298139
Ook een beetje verrast dat de forums niet opblazen door dit nieuws. :P

Als het in Nederland was gebeurd dan had je nu al 20 topics vol. :P (wel begrijpelijk natuurlijk maar goed)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:21:01 #150
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126298231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:17 schreef Skillstorm het volgende:
Ook een beetje verrast dat de forums niet opblazen door dit nieuws. :P

Als het in Nederland was gebeurd dan had je nu al 20 topics vol. :P (wel begrijpelijk natuurlijk maar goed)
Verbaast mij ook ja (behalve dan de mensen die alleen maar ruzie maken natuurlijk). Zeker vergeleken met de Boston bommen en met de kidnap van Kampusch
Vandaar dat ik dit topic met nieuwsberichten weer onder de aandacht hebt gebracht... Is te belangrijk om zomaar onder te laten sneeuwen door ander nieuws! :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertoCarlos op 10-05-2013 11:31:08 ]
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:32:11 #151
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126298534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Een echte held
Grappig, in het begin vond ik die internetheld Charles een echte held... maar nu is dat toch iets minder omdat ie misschien zijn aandeel zat te overdrijven...
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:34:48 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126298595
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Grappig, in het begin vond ik die internetheld Charles een echte held... maar nu is dat toch iets minder omdat ie misschien zijn aandeel zat te overdrijven...
Waarom? Hij heeft ze toch bevrijd uit dat huis? Of blijkt nu van niet?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:36:30 #153
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126298647
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Waarom? Hij heeft ze toch bevrijd uit dat huis? Of blijkt nu van niet?
Nou ja, uit dat verhaal van die andere redder blijkt bijv. dat die Charles (internet-held) niet in zijn eentje het huis binnen ging en dat ie zelfs niet als eerste naar binnen ging. Maar dat stuk liet hij uit zijn verhaal

Edit: zie het verhaal in deze post....
quote:
!!! Go 49-ers !!!
pi_126298712
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Waarom? Hij heeft ze toch bevrijd uit dat huis? Of blijkt nu van niet?
Achteraf blijkt dat die andere gast al bezig was met de redding en dat Charles Ramsey erbij kwam toen ze het huis uit rende.

Denk dat die ander illegaal is en daarom uit de media blijft :D
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:39:44 #155
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126298750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Achteraf blijkt dat die andere gast al bezig was met de redding en dat Charles Ramsey erbij kwam toen ze het huis uit rende.

Denk dat die ander illegaal is en daarom uit de media blijft :D
Misschien idd, maar het komt ook mogelijk omdat ie alleen maar Spaans spreekt. En Charles is natuurlijk flamboyant...
!!! Go 49-ers !!!
pi_126298800
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Misschien idd, maar het komt ook mogelijk omdat ie alleen maar Spaans spreekt. En Charles is natuurlijk flamboyant...
Ook zijn reactie is heel nuchter en daar hou ik wel van. Niks naar zich toe trekken en het wel best vinden zo.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:44:19 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126298882
Oh, best ziek, ik lees net dat de dochter van Carlos de beste vriendin van Gina DeJesus was :{

http://www.dailymail.co.u(...)n-death-penalty.html
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_126299545
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, best ziek, ik lees net dat de dochter van Carlos de beste vriendin van Gina DeJesus was :{
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)n-death-penalty.html
Klopt, er is ook een interview.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:16:25 #160
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126302104
Hier duidelijkere beelden van die gast, het lijkt wel of ie zich ervoor schaamt....

http://www.chicagotribune(...)tribune&VID=24809160
!!! Go 49-ers !!!
pi_126302683
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier duidelijkere beelden van die gast, het lijkt wel of ie zich ervoor schaamt....

http://www.chicagotribune(...)tribune&VID=24809160
Doet hij ook, las ergens dat ze een briefje vonden in zijn huis. Daarin beschreef hij dat hij zelfmoord had overwogen en al het geld dat hij gespaard had aan zijn slachtoffers te geven.

http://www.huffingtonpost(...)-note_n_3244514.html

Ah oke, dat verklaart een deel. Hij is verkracht door zijn oom en mishandeld door zijn ouders blijkbaar.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:33:45 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126302745
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:17 schreef Skillstorm het volgende:
Ook een beetje verrast dat de forums niet opblazen door dit nieuws. :P

Als het in Nederland was gebeurd dan had je nu al 20 topics vol. :P (wel begrijpelijk natuurlijk maar goed)
Dat er tegelijkertijd in Nederland een man aan een boom hing wiens kinderen nog steeds kwijt zijn zal ook meespelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126302819
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat er tegelijkertijd in Nederland een man aan een boom hing wiens kinderen nog steeds kwijt zijn zal ook meespelen.
Daar wist ik niet van.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:38:14 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126302887
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:36 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Daar wist ik niet van.
Welke steen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126302921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Welke steen?
Ik kijk niet zo vaak op het nieuws forum hier.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:41:43 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126302999
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik kijk niet zo vaak op het nieuws forum hier.

En je hebt je televisie en radio niet aangehad, leest geen kranten of andere nieuwsbronnen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126303019
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

En je hebt je televisie en radio niet aangehad, leest geen kranten of andere nieuwsbronnen?
De eerst 2 kijk of luister ik nooit naar en ik lees geen kranten. Andere nieuwsbronnen...nee ook niet echt. :P
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:43:47 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126303057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:42 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

De eerst 2 kijk of luister ik nooit naar en ik lees geen kranten. Andere nieuwsbronnen...nee ook niet echt. :P
Okay, veel plezier op je zolderkamer :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126303090
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Okay, veel plezier op je zolderkamer :*
Kutwijf. :(
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:09:14 #170
370655 Miousana
Starship Ranger
pi_126308511
Blijkbaar spoort die hele familie niet.

http://hollywoodlife.com/(...)iel-castro-daughter/
“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:21:33 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126308971
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:09 schreef Miousana het volgende:
Blijkbaar spoort die hele familie niet.

http://hollywoodlife.com/(...)iel-castro-daughter/
Darn.... Is dat diezelfde dochter die bevriend was met Gina DeJesus?

Edit: Ik zie het al, dat was een andere dochter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126543806
De twee advocaten van Ariel Castro, die in zijn huis in Cleveland jarenlang drie vrouwen vasthield, hebben gezegd dat hun cliënt zich niet schuldig acht. Hij wordt in de media ten onrechte gedemoniseerd, want hij is geen monster, zeggen de advocaten.

Castro's onschuld zal volgens de twee blijken tijdens het proces.

Castro is aangeklaagd voor het ontvoeren, verkrachten en gevangenhouden van drie vrouwen. Hij ontvoerde de drie tussen 2002 en 2004. Vorige week wist een van de vrouwen te ontsnappen. De aanklagers onderzoeken of ze de doodstraf kunnen eisen wegens miskramen die Castro forceerde bij een van de vrouwen.

Een van de advocaten zei dat hij een heel ander beeld heeft van Castro en dat zijn cliënt veel houdt van het kind dat hij bij een van zijn slachtoffers verwekte.

castro pleit onschuldig.

http://nos.nl/artikel/507(...)zich-onschuldig.html
  donderdag 16 mei 2013 @ 03:45:12 #173
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126568986
Dan is nog meer gestoord dan we al dachten...
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 16 mei 2013 @ 03:45:57 #174
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126568988
quote:
'Blijvend letsel ontvoerde vrouwen Cleveland'
Twee van de vrouwen die 10 jaar lang opgesloten zaten in een huis in Cleveland zullen voor langere tijd te kampen hebben met letsel.


Dat meldt persbureau Reuters op basis van bronnen met directe kennis over de zaak. Gina DeJesus en Michelle Knight zouden lijden aan gehoorbeschadiging en beschadiging van de gewrichten en spieren.

Volgens de bronnen, die anoniem willen blijven, werden de vrouwen voor langere periodes in moeilijke posities vastgemaakt aan de muur met kettingen of een hondenriem. Hier hebben ze doorligplekken en andere verwondingen aan overgehouden.

De derde vrouw die werd vastgehouden, Amanda Berry, is in betere conditie. De ontvoerder van de vrouwen zou haar beter hebben behandeld. "Er is een reden waarom er alleen nog foto's te zien zijn van Berry", aldus de bronnen, verwijzend naar de toestand van DeJesus en Knight.

Vermist

De drie vrouwen waren al ongeveer 10 jaar vermist. Ze zijn gevonden in het huis van Ariel Castro. Hij is vorige week aangeklaagd voor ontvoering en verkrachting.

Met hulp van een buurman wist Berry een week geleden te ontsnappen. Kort na haar bevrijding kon ze glimlachend gefotografeerd worden. De andere vrouwen bleven uit beeld.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ouwen-cleveland.html
!!! Go 49-ers !!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 mei 2013 @ 09:21:10 #175
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_126570852
quote:
Ik ben benieuwd waarom zij beter behandeld werd dan..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 mei 2013 @ 09:23:12 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_126570899
quote:
The third Cleveland kidnapping victim, Michele Knight, who has not been seen publicly since being rescued, is said to have been beaten so badly that she may need facial reconstruction surgery.

In addition, Knight is said to have lost her hearing in one ear from the beatings at the hands of her captor, Ariel Castro.

Knight, 32, was held in captivity the longest of the three girls, as she was kidnapped by Castro in 2002, and she is also the oldest.

Ms. Knight insisted on having her privacy when released, and some reports say that she refused to see her mother when offered.

The family of Gina DeJesus, one of the other girls who escaped Ariel Castro’s wrath, is insisting that Michele Knight stays with them.

Details of Knight’s time with Castro are horrific, as Castro repeatedly raped her, causing her to miscarry at least 5 times by punching her in the stomach and starving her.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 mei 2013 @ 09:30:42 #177
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_126571029
Hier het duimpje omhoog van een DeJesus in een gele hoodie bij thuiskomst.



quote:
Rescued kidnap victim Gina DeJesus has visited a hair salon for the first time in a decade, one of her first steps to recover physically and emotionally from her decade-long ordeal.

DeJesus, now 23, emerged last week along with Amanda Berry and Michelle Knight from Ariel Castro's Cleveland home where she was kept a captive for a decade, police said. DeJesus looked thin and pale and her hair was cropped closely to her head.

The only public appearance she has made since she was allegedly kidnapped by Castro, a fired school bus driver, was a brief appearance last week as she ran into her family's home after being discharged from the hospital. She kept her face and head covered by a yellow hooded sweatshirt, but gave a jaunty thumbs up to the cheering throng outside her family's house.

DeJesus has ventured out, however, to a hair salon, sources told ABC News.

She also celebrated Mothers Day with her family, with her mom cooking corn beef empanadas and "potato balls," which are ground beef and potato rolled into balls and fried. It's the first holiday DeJesus has seen outside of captivity since she was a teenager.

Since her abduction in 2004 when she was 14, her neighbors have seen her girlish face on an almost daily basis staring at them from missing person posters. But that photo does not reflect the ravages of her imprisonment.

None of the three kidnapped women have been seen in public since their release from a hospital last week. Also in seclusion is Berry's 6-year-old daughter she had with Castro and delivered while in captivity. Berry and her daughter were photographed just once in the hospital, but have since slipped away.

Knight, abducted in 2002 and the first woman to allegedly be kidnapped by Castro, was kept in the hospital for several days after Berry and DeJesus went home to warm welcomes from their families and neighbors. Knight later was quietly discharged without even seeing or notifying her family.

Her captor appears to have singled Knight out for particular abuse, according to a police report obtained by ABC News.

When Berry became pregnant, Castro allegedly told Knight to help Berry during labor, and was provided with a kiddie swimming pool to keep the mess to a minimum.

"Michelle delivered the baby and Michelle stated that Ariel told her that if the baby died, he'd kill her," the police report states.

Castro, 52, has been charged with kidnapping and rape. He has yet to enter a plea. Calls to his attorneys were not returned.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:03:10 #178
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126897522
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:20:53 #179
16715 Mylene
*schatje*
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:56:57 #180
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_128771808
Ongelovelijk wat de man die vrouwen heeft aangedaan. Ik hoop dat hij nooit meer vrij komt...
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_129413921
Hij is veroordeeld tot 1000 jaar cel, omdat ie heeft bekend, anders had ie de stoel gekregen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2013 @ 19:55:01 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_129588427
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:03 schreef arjan1212 het volgende:
Hij is veroordeeld tot 1000 jaar cel, omdat ie heeft bekend, anders had ie de stoel gekregen
Nee Levenslang + 1000 jaar :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:14:32 #183
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_129597938
quote:
Clevelandontvoerder Ariel Castro veroordeeld tot levenslang

Ariel Castro, de 53-jarige man die enkele dagen geleden bekend heeft drie vrouwen in Cleveland ontvoerd en misbruikt te hebben, is vanavond door de rechter in Cleveland veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf. Met zijn eerdere bekentenis heeft hij de doodstraf weten te ontlopen.


Castro is schuldig bevonden aan een ontvoering, een gijzeling in zijn eigen huis die elf jaar duurde, verkrachting en moord omdat hij een van zijn slachtoffers ertoe dwong haar zwangerschap te beëindigen. Castro legde vandaag persoonlijk een verklaring af in de rechtbank, zo schrijft persbureau AP:

"Ik word hier afgeschilderd als monster. Ik ben geen monster. Ik ben ziek, en verslaafd aan pornografie."

De veroordeelde is zich ervan bewust dat het fout is wat hij heeft gedaan, maar dat hij geen gewelddadig persoon is, dat de vrouwen die hij ontvoerde zelf vroegen om seks en niet gemarteld zijn.
Voorheen ontkende hij alles

Castro ontkende eerder nog alle 977 aanklachten toen hij werd verdacht van ontvoering, verkrachting en het herhaaldelijk vastketenen van de drie vrouwen. De 53-jarige Castro werd begin mei aangeklaagd voor de ontvoering van Amanda Berry, Gina DeJesus en Michelle Knight, die los van elkaar tussen 2002 en 2004 ontvoerd werden op 14-, 16- en 20-jarige leeftijd.

Na bijna een decennium verder werden ze afgelopen mei levend teruggevonden. De drie vrouwen zaten opgesloten in een huis niet ver van de plek waar ze verdwenen. Ze wisten begin mei te ontsnappen nadat een van de slachtoffers een deur wist te forceren naar het huis van Castro en vervolgens om hulp schreeuwde.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)eeld-tot-levenslang/
!!! Go 49-ers !!!
pi_129679883
Wat ik vreemd vind is dat het huis bij google maps nu geblurred is, terwijl het een paar weken terug nog gewoon te zien was. Redelijk bizar om je te bedenken dat de foto uit 2009 was, toen de meisjes er nog zaten. Zoeken op 2207 Seymour Ave, Cleveland, Cuyahoga, Ohio 44113, United States.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:36:49 #185
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_129680206
vreemd idd..... huis van die buurman kun je wel goed zien.... trieste buurt btw
!!! Go 49-ers !!!
pi_129786602
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
vreemd idd..... huis van die buurman kun je wel goed zien.... trieste buurt btw
Ik vind het ook heel raar. Schijnt dat het huis gesloopt gaat worden btw.

quote:
Horrorhuis Cleveland gesloopt
Het huis in de Amerikaanse stad Cleveland waar Ariel Castro jarenlang drie vrouwen gevangen hield, wordt vandaag gesloopt.

De sloop moet in één dag klaar zijn. Vrienden en familie van Castro hadden eerder zijn persoonlijke bezittingen uit het vrijstaande huis gehaald. Amanda Berry, één van zijn slachtoffers, bezocht het huis om er de tekeningen op te halen die haar 6-jarige dochter had gemaakt. Castro is de vader van het meisje.

De 53-jarige Castro werd vorige week veroordeeld tot levenslang plus 1000 jaar gevangenisstraf. Hij bekende schuld op alle 937 punten van de aanklacht waaronder verkrachting, vrijheidsberoving en moord. Bij deze deal met de openbaar aanklager, waardoor Castro de doodstraf ontliep, was ook de onteigening van zijn huis inbegrepen.

Castro hield in het huis in de Amerikaanse staat Ohio naast Berry, Michelle Knight en Georgina DeJesus jarenlang gevangen. Zij wisten op 6 mei te ontsnappen nadat Berry het alarmnummer belde en zei "Help me, Ik ben Amanda Berry. Ik ben gekidnapped en word al 10 jaar vermist."
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)s-cleveland-gesloopt
pi_129789666
Is er eindelijk iemand die een kogel verdient, krijgt ie levenslang.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:05:45 #188
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_129800702
Als hij maar nooit meer vrij komt dan mag hij van mij de rest van zijn leven in de bak doorbrengen met het overdenken van zijn zonden. Dat hij maar heeeeeeeeeeel lang mag blijven leven en ik hoop dat t een rottig leven is..... O-)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_129800974
Waarom heeft ie eigenlijk bekend? nog 40 jaar zitten , dan kan je toch beter voor de stoel kiezen ?
pi_129801199
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:13 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom heeft ie eigenlijk bekend? nog 40 jaar zitten , dan kan je toch beter voor de stoel kiezen ?
Sommige mensen zijn bang voor de dood hè.
pi_129802041
Hoe gaat het met dat 6-jarige meisje? Is er nog kans dat ze normaal op gaat groeien?
nay
pi_129817583
Nu rest alleen nog de grote vraag ;

heeft iemand al de filmrechten gekocht ??????
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130802696
Ariel Castro heeft nu al zelfmoord gepleegd in zijn cel, hoorde ik net op het half-zeven journaal op Radio 1.

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 04-09-2013 06:58:27 ]
pi_130802722
Dan is ie vermoord, als ie dood wilde had ie wel ' niet schuldig ' gepleit want dan had ie de doodstraf gekregen
  woensdag 4 september 2013 @ 06:59:07 #195
64792 Mryc
play me one more song
pi_130802734
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 06:56 schreef arjan1212 het volgende:
Dan is ie vermoord, als ie dood wilde had ie wel ' niet schuldig ' gepleit want dan had ie de doodstraf gekregen
Niet per definitie waar. Je weet dat veroordeelden soms wel jaren in death row zitten voor ze daadwerkelijk geëxecuteerd worden?
pi_130802741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 06:56 schreef arjan1212 het volgende:
Dan is ie vermoord, als ie dood wilde had ie wel ' niet schuldig ' gepleit want dan had ie de doodstraf gekregen
Huh?
  woensdag 4 september 2013 @ 07:17:05 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130802797
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 06:59 schreef Mryc het volgende:

[..]

Niet per definitie waar. Je weet dat veroordeelden soms wel jaren in death row zitten voor ze daadwerkelijk geëxecuteerd worden?
Dit
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130802937
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 02:36 schreef SolidasRock het volgende:
Lijkt me echt vreselijk, 10 jaar lang verkracht worden door 1 van die 3 engerdjes en er niks tegen kunnen doen.
Te ziek inderdaad. Ik had gezegd ik pijp je wel even en z'n lul eraf gebeten. Word ik maar vermoord. Stomp hersenletsel kan trouwens een kaakklem triggeren zodat ie met mijn lijk aan z'n lul naar de SEH moet...

Maar goed, blij dat die vent dood is.
I feel kinda Locrian today
  woensdag 4 september 2013 @ 07:46:11 #199
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_130802967
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:42 schreef starla het volgende:

[..]

Te ziek inderdaad. Ik had gezegd ik pijp je wel even en z'n lul eraf gebeten. Word ik maar vermoord. Stomp hersenletsel kan trouwens een kaakklem triggeren zodat ie met mijn lijk aan z'n lul naar de SEH moet...

Oww.....

...kayyyyyy.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 4 september 2013 @ 07:47:41 #200
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130802979
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:42 schreef starla het volgende:

[..]

Te ziek inderdaad. Ik had gezegd ik pijp je wel even en z'n lul eraf gebeten. Word ik maar vermoord. Stomp hersenletsel kan trouwens een kaakklem triggeren zodat ie met mijn lijk aan z'n lul naar de SEH moet...

Maar goed, blij dat die vent dood is.
Wut? :{ Ranzig figuur....
  woensdag 4 september 2013 @ 08:18:12 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130803212
quote:
According to JoEllen Smith of the Ohio Department of Corrections, Castro was found hanging in his prison cell at the Correctional Reception Center in Orient, Ohio, around 9:20 p.m. Tuesday. Although prison medical staff performed lifesaving measures, he was later pronounced dead at the Ohio State University Wexner Medical Center.

At the time of his death, Castro was isolated from other inmates for his own protection.

Ohio State Police and the Department of Corrections are investigating the death.
Huffington Post
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 september 2013 @ 08:47:22 #202
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_130803512
Heeft hij toch nog iets goeds gedaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_130803645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:47 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Wut? :{ Ranzig figuur....
Hoezo? Jaren lang verkracht worden en dan ben je ranzig als je die gast z'n lul eraf bijt? Aparte visie heb jij.
I feel kinda Locrian today
  woensdag 4 september 2013 @ 17:01:45 #204
67174 Dos37
Come on Twente
pi_130817158
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 06:59 schreef Mryc het volgende:

[..]

Niet per definitie waar. Je weet dat veroordeelden soms wel jaren in death row zitten voor ze daadwerkelijk geëxecuteerd worden?
Dat komt meestal doordat met talloze keren in beroep gaat, als je al je beroepen wegwuift kan het volgens mij vrij snel gaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_130817243
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:42 schreef starla het volgende:

[..]

Te ziek inderdaad. Ik had gezegd ik pijp je wel even en z'n lul eraf gebeten. Word ik maar vermoord. Stomp hersenletsel kan trouwens een kaakklem triggeren zodat ie met mijn lijk aan z'n lul naar de SEH moet...

Maar goed, blij dat die vent dood is.
Natuurlijk. Grootspraak bij dit soort zaken vind ik ook altijd iets treurigs hebben.

Vreselijk wat die meiden/vrouwen hebben moeten doorstaan. En vreselijk dat er sowieso 10 jaar van het leven is afgenomen bij die meiden, zoveel gemist, enzovoort.
  woensdag 4 september 2013 @ 17:12:32 #206
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_130817488
Het voelt vreemd aan dat iemand die ter dood is veroordeeld in afwachting van z'n executie of levenslang in de cel zit (zoals hier het geval) gereanimeerd wordt.
pi_130817644
Nu nog maar duizend jaar straf.
  woensdag 4 september 2013 @ 17:18:57 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130817704
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Het voelt vreemd aan dat iemand die ter dood is veroordeeld in afwachting van z'n executie of levenslang in de cel zit (zoals hier het geval) gereanimeerd wordt.
Hij was niet ter dood veroordeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130819813
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:05 schreef Ziba.. het volgende:

[..]

Natuurlijk. Grootspraak bij dit soort zaken vind ik ook altijd iets treurigs hebben.
Ween maar niet mijn kind.
I feel kinda Locrian today
pi_130820656
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:47 schreef deedeetee het volgende:
Heeft hij toch nog iets goeds gedaan.
Vind je? Ik vind het erg slap en laf. Hij is er veelte makkelijk vanaf gekomen zo :N
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_130822389
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij was niet ter dood veroordeeld.
Dat staat er ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')