Zucht. In de hele buurt is er dus nooit iemand geweest die iets raars gemerkt heeft, in een compleet decennium.quote:
Josef Fritzl?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zucht. In de hele buurt is er dus nooit iemand geweest die iets raars gemerkt heeft, in een compleet decennium.
Dat kind is geboren, zonder dokter? Zonder verpleegkundige hulp?
Blijkbaar. Ik denk niet dat iemand ervan uitgaat dat de buurman die heel normaal overkomt, ontvoerde meisjes en inmiddels baby's in zijn huis heeft. Wie denkt daar nou aan. Blijkbaar heeft niemand iets gemerkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zucht. In de hele buurt is er dus nooit iemand geweest die iets raars gemerkt heeft, in een compleet decennium.
Dat kind is geboren, zonder dokter? Zonder verpleegkundige hulp?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef xminator het volgende:
[..]
'Bro I knew something was wrong, when a little pretty white girl runs into a black mans arms.'
![]()
Yes. Zijn wel meer zaken dat meisjes/vrouwen worden ontvoerd en vervolgens jaren worden opgesloten zonder dat iemand het doorheeft of ooit door gaat hebben. Treurig. Van deze meisjes (inmiddels vrouwen) is gewoon tien jaar weg, vreselijke dingen meegemaakt, van alles gemist. En dan te bedenken dat er vast meer vermiste personen zijn die op deze manier worden vastgehouden.quote:
Volgens mij heeft hij de deur open geforceerd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef 3-voud het volgende:
Waarom is hij de held? Snap het niet. Die meid ontvlucht die woning en hij staat er toevallig.
Oke, pleegt een belletje, net zoals die meid dat zelf deed. Is dat zo bijzonder?
Die Amanda is de held, me dunkt. die heeft zich los weten te rukken en vluchten. Dat zette de beerput open.
Het gaat dan ook meer om het interview en zijn belletje dan zijn daad. Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef 3-voud het volgende:
Waarom is hij de held? Snap het niet. Die meid ontvlucht die woning en hij staat er toevallig.
Oke, pleegt een belletje, net zoals die meid dat zelf deed. Is dat zo bijzonder?
Die Amanda is de held, me dunkt. die heeft zich los weten te rukken en vluchten. Dat zette de beerput open.
Poortje van het hek. Toen was de meid al buiten. Nou, tis wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de deur open geforceerd?
En waren er nog meisjes binnen. Ik vind het ook wel een goede actie, maar ja: wie had het niet gedaan in zo'n situatie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Poortje van het hek. Toen was de meid al buiten. Nou, tis wat.
Slimmert, men heeft het over zijn interviewquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef 3-voud het volgende:
Kans is groot dat ze het aan de andere kant van de tuin probeerde en iemand tegen kwam.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef Lpunt het volgende:
[..]
En waren er nog meisjes binnen. Ik vind het ook wel een goede actie, maar ja: wie had het niet gedaan in zo'n situatie?Als hij daar niet was geweest op dat moment, wist nu nog steeds niemand van deze gruwelijke gebeurtenis.
Dan zal ik Van Dale eens vragen het begrip "held" aan te passen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Slimmert, men heeft het over zijn interview
Maar hij zag haar toch niet? Hij hoorde iemand schreeuwen om hulp en that's it, toch? Maar oké.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kans is groot dat ze het aan de andere kant van de tuin probeerde en iemand tegen kwam.
Denk niet dat zon meid na 1 poging weer teleurgesteld naar het huis loopt en zichzelf weer insluit... jij?
Als iemand een ander roept met "baas, wat doe je vanavond?". Dan denk jij, maar zo spreek je je chef toch niet aan?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan zal ik Van Dale eens vragen het begrip "held" aan te passen.
Wat een moeite maak je er van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand een ander roept met "baas, wat doe je vanavond?". Dan denk jij, maar zo spreek je je chef toch niet aan?!
Nou, er zijn mannen die Chef (vooral Sjef) heten.
En zo heb je kids, die willen of al eens kanker als krachtterm gebruiken. Geloof mij, zij denken niet echt dat hun teen kanker heeft wanneer ze deze stootte.
Je maakt het trouwens alleen maar erger zo
meerquote:Mr Ramsey, told WEWS-TV he saw Amanda, who he didn't recognize, at a door that would open only enough to fit a hand through screaming, 'Help me get out! I've been in here a long time.'
'We had to kick open the bottom,' he said. 'Lucky on that door it was aluminum. It was cheap. She climbed out with her daughter.'
When Amanda fled the home and ran across the street to call police, she was holding the hand of a young girl. The two other women followed her out of the home when law enforcement arrived.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Charles is mijn nieuwe held![]()
Dit was mijn vorige, en daarvoor weer die oude kontschopper in de bus
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]Ik kende dit nog helemaal niet! Intrigerend persoon!
En kontschopper in de bus? Wie bedoel je daar mee?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Charles is mijn nieuwe held![]()
Dit was mijn vorige, en daarvoor weer die oude kontschopper in de bus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |