quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:11 schreef TC03 het volgende:
Die 911 call is briljant
911: "Can you ask is she needs an ambulance?"
Opperbaas: "DO YOU NEED AN AMBULANE OR WHAT?"
quote:Arrested: The prime suspect has been identified as 52-year-old Ariel Castro
Castro has lived in the house since 1992. His two brothers - Pedro, 54, and Oneil, 50 - do not live at the home but were arrested in connection with the three abductions.
Records show that Castro was arrested for domestic violence and disorderly conduct in December, 1993, though details of this are not yet available.
He was also stopped six times by Cleveland Police between 1995 and 2008 for traffic violations.
In a press conference today, it was revealed that police were called to the house in January 2004, after Castro left a child on his bus at the depot. They were not able to get anyone at the home and police did not follow up on it.
After an investigation, no criminal intent was found.
There are no other records of any violations or complaints in relation to the address.
He was a school bus driver in the area until November 2012, when he was let go after doing an illegal U-turn with children on the bus, according to the Cleveland Leader.
Ah, jij weet hoe ze vastgehouden werden? Enlighten us please.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
Toch raar dat ze in die tien jaar nooit hebben weten te ontsnappen, een beetje het Stockholm syndroom misschien ?
knap dat je uit mn vraagstelling kunt veronderstellen dat ik weet hoe ze zijn vastgehouden, why dont you enlighten me pleasequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, jij weet hoe ze vastgehouden werden? Enlighten us please.
Misschien was ontsnappen wel geen optie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
knap dat je uit mn vraagstelling kunt veronderstellen dat ik weet hoe ze zijn vastgehouden, why dont you enlighten me please
Dit lijkt me vrij lastig ontsnappen:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
Toch raar dat ze in die tien jaar nooit hebben weten te ontsnappen, een beetje het Stockholm syndroom misschien ?
quote:after spending a decade chained up in the dungeon of an Ohio house.
een van die meisjes is toch bij de voordeur kunnen komen ?quote:
Ja uiteindelijk door *iets*, geen idee wat. Maar als dat gemakkelijker was geweest neem ik aan dat ze dat eerder in die tien jaar al eens had geprobeerd bedoel ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
[..]
een van die meisjes is toch bij de voordeur kunnen komen ?
Nou idd, arme mens kon het niet meer aan, het gemis van haar dochter ...quote:Wel triest dat een moeder van die meisjes nooit meer dit heeft mogen meemaken
quote:
Zou stiekem wel mooi zijn maarniet te realiseren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
De politie zou in elk huis, minimaal 1x per jaar, grondige huiszoeking moeten verrichten. Laat ze tevens bij iedereen alle computers en andere voorwerpen die gegevens dragen meenemen voor onderzoek.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
De politie zou in elk huis, minimaal 1x per jaar, grondige huiszoeking moeten verrichten. Laat ze tevens bij iedereen alle computers en andere voorwerpen die gegevens dragen meenemen voor onderzoek.
Jawel, bij de twee minderjarigen wel dat er een verband was. Bij het meisje van 20 jaar niet. Omdat zij volwassen was kreeg de zaak minder aandacht (dat vind ik ook vreemd trouwens).quote:Op woensdag 8 mei 2013 03:23 schreef Nober het volgende:
Bijna op dezelfde plek ontvoerd en er is kennelijk nooit gedacht dat er een verband tussen die drie zaken was?
[ afbeelding ]
Wat raar weer. Vrouw ziet naakte vrouwen in de tuin, belt de politie en het wordt niet serieus genomen. Lijkt mij dan dat je toch net zo lang doorgaat totdat er wel actie wordt ondernomen. Althans: zou ik doen. Is het een asobuurt oid?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:10 schreef anynamy het volgende:
Ze zaten in de kelder vast aan kettingen..... En waarschijnlijk was dit de eerste keer dat een van hen had weten te ontsnappen uit de kelder om alarm te slaan. Buren hebben over de jaren verschillende keren de politie gebeld omdat ze naakte vrouwen zagen, maar werden nooit serieus genomen, of de politie ging het huis niet eens binnen. Zie DailyMail voor gossip en details :-) Blijkbaar zijn er 5 babies geboren gedurende gevangenschap en was de dochter van de ontvoerder de beste vriendin van Gina en de laatste die haar gezien had voor haar verdwijning.
Het zou me niet eens verbazen als de media gewoon geen foto van Michelle Knight heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:04 schreef SEMTEX het volgende:
Verschrikkelijk verhaal. Vind het wel gek dat twee van de meisjes met foto getoond worden en eentje anoniem blijft. Het kind van Amanda Berry wordt ook de ene keer wel geblur, de andere keer niet.
Zoveel parallellen met het verhaal van Jaycee Dugard.
Wat ermee gedaan wordt ligt in een hoop gevallen heel erg aan hoe druk de familie er mee is de vermissing levend te houden in de media.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Lpunt het volgende:
Ook een meerderjarig meisje? Ik vind het ergens niet kunnen dat er onder de 18 veel mee gedaan wordt en vanaf 18 vaak een stuk minder. Alsof het dan minder 'erg' is als iemand ineens verdwijnt.
Vind het maar raar als een familie niet met een vermissing bezig is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ermee gedaan wordt ligt in een hoop gevallen heel erg aan hoe druk de familie er mee is de vermissing levend te houden in de media.
Omdat volwassen mensen soms bewust uit hun omgeving vertrekken. Mannen die tegen hun vrouw zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen en dan niks meer van zich laten horen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:16 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Jawel, bij de twee minderjarigen wel dat er een verband was. Bij het meisje van 20 jaar niet. Omdat zij volwassen was kreeg de zaak minder aandacht (dat vind ik ook vreemd trouwens).
Ligt aan de omstandigheden. Hoorde onlangs nog van een moeder die als vermist was opgegeven (http://edition.cnn.com/2013/05/01/us/pennsylvania-woman-reappears). Kinderen waren enorm bezorgd, moeder bleek 11 jaar eerder gewoon te zijn gaan liften en vervolgens te zwerven. Vermoedelijk denken veel ouders ditzelfde als de thuissituatie al niet goed is. Vaak gebeurt dit ook. Kinderen lopen weg van huis en laten nooit meer iets horen. Bij een volwassene is die kans groter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:05 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Vind het maar raar als een familie niet met een vermissing bezig is.
Ja maar als je het hebt over meisjes/vrouwen(?) van 20/21/22/23. Niemand heeft naar de 20-jarige vrouw omgekeken want 'ze zal vast wel weggelopen zijn' en 'als je 20 bent kan je je eigen keuzes maken'. Mooie familie en politie daar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:07 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Omdat volwassen mensen soms bewust uit hun omgeving vertrekken. Mannen die tegen hun vrouw zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen en dan niks meer van zich laten horen.
quote:
Wel heel brutaal dat die ene broer vorig jaar gewoon op TV heeft gezegd dat het opgraven wat ze deden omdat ze Amanda Berry zochten tijdverspilling was...quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)rent-allowed-go.html
Al die broers lijken me behoorlijk 'loco', 'vrolijk' poseren voor je kelderdeur terwijl er al een vrouw in opgesloten zit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel heel brutaal dat die ene broer vorig jaar gewoon op TV heeft gezegd dat het opgraven wat ze deden omdat ze Amanda Berry zochten tijdverspilling was...
Ja ik denk dat ze nu als eerste gelijk een facebookaccount aan gaan maken jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:18 schreef Gia het volgende:
Hoe groot zal de cultuurshock zijn voor die vrouwen!
De twee jongsten hebben nog niet eens een college degree, of hoe dat daar moge heten.
En dan een fenomeen als facebook. Of bestond dat toen al?
Fok wel, dus zoiets dergelijks zullen zij ook wel kennen.
Blijft een bizar verhaal. Gelukkig zijn ze nu vrij.
Maar hoeveel vermiste meisjes zitten er nog steeds gevangen?
Geeft hoop voor die ouders, maar ook angst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |