Huffington Postquote:According to JoEllen Smith of the Ohio Department of Corrections, Castro was found hanging in his prison cell at the Correctional Reception Center in Orient, Ohio, around 9:20 p.m. Tuesday. Although prison medical staff performed lifesaving measures, he was later pronounced dead at the Ohio State University Wexner Medical Center.
At the time of his death, Castro was isolated from other inmates for his own protection.
Ohio State Police and the Department of Corrections are investigating the death.
Hoezo? Jaren lang verkracht worden en dan ben je ranzig als je die gast z'n lul eraf bijt? Aparte visie heb jij.quote:
Dat komt meestal doordat met talloze keren in beroep gaat, als je al je beroepen wegwuift kan het volgens mij vrij snel gaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 06:59 schreef Mryc het volgende:
[..]
Niet per definitie waar. Je weet dat veroordeelden soms wel jaren in death row zitten voor ze daadwerkelijk geëxecuteerd worden?
Natuurlijk. Grootspraak bij dit soort zaken vind ik ook altijd iets treurigs hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:42 schreef starla het volgende:
[..]
Te ziek inderdaad. Ik had gezegd ik pijp je wel even en z'n lul eraf gebeten. Word ik maar vermoord. Stomp hersenletsel kan trouwens een kaakklem triggeren zodat ie met mijn lijk aan z'n lul naar de SEH moet...
Maar goed, blij dat die vent dood is.
Hij was niet ter dood veroordeeld.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Het voelt vreemd aan dat iemand die ter dood is veroordeeld in afwachting van z'n executie of levenslang in de cel zit (zoals hier het geval) gereanimeerd wordt.
Ween maar niet mijn kind.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:05 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Grootspraak bij dit soort zaken vind ik ook altijd iets treurigs hebben.
Vind je? Ik vind het erg slap en laf. Hij is er veelte makkelijk vanaf gekomen zoquote:Op woensdag 4 september 2013 08:47 schreef deedeetee het volgende:
Heeft hij toch nog iets goeds gedaan.
Dat staat er ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was niet ter dood veroordeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |