Gezellig dat Spanje en Zweden aanwezig zijnquote:Kroonprins Spanje bij inhuldiging
Toegevoegd: vrijdag 12 apr 2013, 20:27
Update: vrijdag 12 apr 2013, 20:33
De Spaanse prins Felipe komt naar de inhuldiging van koning Willem-Alexander. Op 30 april zal hij samen met zijn vrouw prinses Letizia in Amsterdam aanwezig zijn, meldt het Spaanse persbureau EFE.
Felipe en Letizia zijn goede vrienden van prins Willem-Alexander en prinses Máxima. In maart was het Spaanse kroonprinselijk paar nog te gast op het slot Het Oude Loo in Apeldoorn voor een bijeenkomst van Europese troonopvolgers, die door Willem-Alexander en Máxima was georganiseerd. Later die maand zaten de twee echtparen naast elkaar bij de inauguratie van paus Franciscus in Rome.
Bij de ceremonie in de Nieuwe Kerk zijn ook de Zweedse prinses Victoria en haar man prins Daniel aanwezig, zo maakte het hof in Stockholm vorige week bekend.
Merkel is niet van adel en geen Koningshuis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gezellig dat Spanje en Zweden aanwezig zijnZouden we ook nog een Merkel of iets degelijks kunnen verwachten? En zal Charles weer komen?
Het moet een déja vu voor hem zijn dan, misschien dat hij daarom William stuurt.
Elisabeth zal ook niet komen; traditie is dat regerende monarchen nooit een inhuldiging/kroning bijwonen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Merkel is niet van adel en geen Koningshuis.
Charles zal misschien komen of nog beter Elizabeth II want zij en Beatrix zijn al eeuwenlang vriendinnen naar ik meen en als we veel geluk hebben dat komen onderstaande leden van het Britse Koningshuis ook langs.
[ afbeelding ]
Overnachtingskosten van gasten betaalt de koninklijke familie zelf. Maar ik kan mij voorstellen dat over de reiskosten en de duur ophef komt, niet zo slim van de Argentijnse overheid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Ophef in Argentinië omdat er een delegatie van 11 personen naar de inhuldiging wordt gestuurd op 30 april. Het is een enorme bende op dit moment in Argentinie en daarnaast komen de volgende schandaaltjes te boven:
• Er wordt voor bijna 2 weken geboekt om 1 huldiging bij te wonen, 24 april (heen) tot 3 mei (terug).
• De vliegtickets werden niet geboekt via Aerolineas Argentinas maar KLM WBC, kosten 6.770 dollar per ticket.
• Er zijn maar enkele officiële vertegenwoordigers (o.a. voorzitters van 1e en 2e kamer van Argentinië), de rest is familie de mee mag en genieten op kosten van de belastingbetaler.
• Er is weinig bekend over hotelkosten maar ze doen een schatting van 1000 usd per nacht (pp).
edit: Para la asunción de Máxima Zorreguieta, Amado Boudou viaja con once personas a Holanda
Juist, weten we dat ook weer. Dan stuurt ze haar kleinkinderen met onderstaand persoon maar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:11 schreef tuurke77 het volgende:
Elisabeth zal ook niet komen; traditie is dat regerende monarchen nooit een inhuldiging/kroning bijwonen.
Argentijnse politici zijn over het algemeen niet zo slim.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Overnachtingskosten van gasten betaalt de koninklijke familie zelf. Maar ik kan mij voorstellen dat over de reiskosten en de duur ophef komt, niet zo slim van de Argentijnse overheid.
Gezien de nauwe banden zeker. Vermoedelijk erfgroothertog Guillaume en zijn vrouw Stéphanie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Adelante het volgende:
Komt er nog iemand van het groothertogdom Luxemburg?
Heel bijzonder als Masako inderdaad komt. Ze lijdt aan een zware depressie en is hoogstzelden in het openbaar te zien.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Kroonprins Naruhito en Masako, kroonprinses van Japan:
http://translate.google.d(...)les%2F000003865.html
Inderdaad, sowieso hebben ze wel goede banden met het koninklijk huis. Ze kwamen geregeld te gast bij de Oranjes de afgelopen jaren. Masako kwam hier zelfs ontstressen in kasteel het oude loo.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:53 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Heel bijzonder als Masako inderdaad komt. Ze lijdt aan een zware depressie en is hoogstzelden in het openbaar te zien.
De Oranjes hebben waarschijnlijk veel begrip voor haar situatie. Claus heeft hetzelfde gehad.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso hebben ze wel goede banden met het koninklijk huis. Ze kwamen geregeld te gast bij de Oranjes de afgelopen jaren. Masako kwam hier zelfs ontstressen in kasteel het oude loo.
Denemarkenquote:D.K.H. Kronprinsen og Kronprinsessen deltager i tronoverdragelse i Amsterdam den 29.-30. april.
quote:HRH Crown Prince Maha Vajiralongkorn and HRH Princess Maha Chakri Sirindhorn will visit the Netherlands to attend the crowing ceremony of Crown Prince Willem-Alexander, 45, on April 30, Foreign Minister Surapong Towichukchaikul yesterday.
en hier staan 95 procent van de bevolking blij te doen voor die poppenkast die ons belastingbetaler tientallen miljoenen gaat kost.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Ophef in Argentinië omdat er een delegatie van 11 personen naar de inhuldiging wordt gestuurd op 30 april. Het is een enorme bende op dit moment in Argentinie en daarnaast komen de volgende schandaaltjes te boven:
• Er wordt voor bijna 2 weken geboekt om 1 huldiging bij te wonen, 24 april (heen) tot 3 mei (terug).
• De vliegtickets werden niet geboekt via Aerolineas Argentinas maar KLM WBC, kosten 6.770 dollar per ticket.
• Er zijn maar enkele officiële vertegenwoordigers (o.a. voorzitters van 1e en 2e kamer van Argentinië), de rest is familie de mee mag en genieten op kosten van de belastingbetaler.
• Er is weinig bekend over hotelkosten maar ze doen een schatting van 1000 usd per nacht (pp).
edit: Para la asunción de Máxima Zorreguieta, Amado Boudou viaja con once personas a Holanda
Echt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:11 schreef tuurke77 het volgende:
[..]
Elisabeth zal ook niet komen; traditie is dat regerende monarchen nooit een inhuldiging/kroning bijwonen.
Haar vader woont in Nederland, en die ziet ze zelden dus voor haar is het dubbel feestquote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Kroonprins Naruhito en Masako, kroonprinses van Japan:
http://translate.google.d(...)les%2F000003865.html
Denk het niet, daar heeft die man geen tijd voor en het kost een vermogen als hij zou komen qua beveiliging enzo, nee die gaat het wel op CNN volgen misschienquote:
twitter:VorstenNL twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 08:53:25Ook de kroonprins van #Brunei is onderweg naar Nederland om de #inhuldiging van koning Willem-Alexander bij te wonen http://t.co/ja3by7oRUE reageer retweet
Charles en Camilla zijn inderdaad bevestigd door Charles zijn secretariaat; Clarence House.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:58 schreef themauster het volgende:
Volgens WNL zijn Prins Charles en Camilla voor Groot-Britannie aanwezig bij de inhuldiging.
En de vader van Masako is in de buurt, is rechter bij het internationaal gerechtshof. Dat zal ook een rol spelen.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:53 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Heel bijzonder als Masako inderdaad komt. Ze lijdt aan een zware depressie en is hoogstzelden in het openbaar te zien.
Ook hier de troonopvolger, de erf-groothertog (die afstamt van de Nassau-tak, die de luxemburgse troon overnamen toen de luxemburgers weigerden een vrouw, nl. WA's bet-overgrootmoeder Wilhelmina van Oranje als monarch te accepteren in 1890)quote:
twitter:peter_scheffer twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 00:33:54Twee bronnen bevestigen mij zojuist dat familie Zorreguieta nu in KLM zitten naar Amsterdam #inhuldiging reageer retweet
Bea zelf?quote:Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef Strani het volgende:
Wie gaat Nederland straks vertegenwoordigen bij kroningen in andere landen? Constantijn?
Belgische Adel, vanaf 1993 ridder en vanaf 2003 tot graaf verheven door Koning Albert.quote:Op maandag 29 april 2013 11:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik wist heel niet dat Rogge ook van adel was.
Die is al een tijdje de pijp uit hoor.quote:
Bruiloft?quote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij wel opvalt,maar misschien heb ik het fout gezien is dat er veel minder Duitse adel langskomt dan indertijd toen Bernhard en Juliana trouwden en afstand deden van de troon. Met Beatrix en Claus werd het peil nog redelijk op niveau gehouden,maar nu heb ik het gevoel dat het minder Duits georiënteerd is en allemaal meer international.
En iemand opperde of Obama nog langskwam maar dat is natuurlijk een beetje een rare opmerking daar Obama of de US of A voor mij part, geen koninklijke familie hebben en dus niks te zoeken hebben op deze bruiloft.
Tenzij Elizabeth Taylor nog leefde die als een veredelde koningin werd gezien door velen.
Mooie vrouw iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik was direct weg van prinses Lalla Salma van Marokko:
[ afbeelding ]
Die van Qatar?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:53 schreef E.T. het volgende:
Naast de prinses van Marokko zat in de kerk een onbekende, leek bijna wel een travestiet... Weet iemand wit dat was?
O was dat haar. Vond haar ook een bijzondere prachtige verschijning. Wat een eigen unieke vrouw.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Kon zo uit Game of Thrones weggestapt zijn, vond ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |