abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125212583
quote:
Kroonprins Spanje bij inhuldiging

Toegevoegd: vrijdag 12 apr 2013, 20:27
Update: vrijdag 12 apr 2013, 20:33

De Spaanse prins Felipe komt naar de inhuldiging van koning Willem-Alexander. Op 30 april zal hij samen met zijn vrouw prinses Letizia in Amsterdam aanwezig zijn, meldt het Spaanse persbureau EFE.

Felipe en Letizia zijn goede vrienden van prins Willem-Alexander en prinses Máxima. In maart was het Spaanse kroonprinselijk paar nog te gast op het slot Het Oude Loo in Apeldoorn voor een bijeenkomst van Europese troonopvolgers, die door Willem-Alexander en Máxima was georganiseerd. Later die maand zaten de twee echtparen naast elkaar bij de inauguratie van paus Franciscus in Rome.

Bij de ceremonie in de Nieuwe Kerk zijn ook de Zweedse prinses Victoria en haar man prins Daniel aanwezig, zo maakte het hof in Stockholm vorige week bekend.
Gezellig dat Spanje en Zweden aanwezig zijn w/ Zouden we ook nog een Merkel of iets degelijks kunnen verwachten? En zal Charles weer komen? :D Het moet een déja vu voor hem zijn dan, misschien dat hij daarom William stuurt.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:47:59 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_125212646
Ik zal er ook bij zijn.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:02:35 #3
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_125213494
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zal er ook bij zijn.
fuck dat was mijn grap :')
We zullen zien, zei de blinde.
pi_125227982
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Gezellig dat Spanje en Zweden aanwezig zijn w/ Zouden we ook nog een Merkel of iets degelijks kunnen verwachten? En zal Charles weer komen? :D Het moet een déja vu voor hem zijn dan, misschien dat hij daarom William stuurt.
Merkel is niet van adel en geen Koningshuis.

Charles zal misschien komen of nog beter Elizabeth II want zij en Beatrix zijn al eeuwenlang vriendinnen naar ik meen en als we veel geluk hebben dat komen onderstaande leden van het Britse Koningshuis ook langs.

pi_125228542
Ophef in Argentinië omdat er een delegatie van 11 personen naar de inhuldiging wordt gestuurd op 30 april. Het is een enorme bende op dit moment in Argentinie en daarnaast komen de volgende schandaaltjes te boven:

• Er wordt voor bijna 2 weken geboekt om 1 huldiging bij te wonen, 24 april (heen) tot 3 mei (terug).

• De vliegtickets werden niet geboekt via Aerolineas Argentinas maar KLM WBC, kosten 6.770 dollar per ticket.

• Er zijn maar enkele officiële vertegenwoordigers (o.a. voorzitters van 1e en 2e kamer van Argentinië), de rest is familie de mee mag en genieten op kosten van de belastingbetaler.

• Er is weinig bekend over hotelkosten maar ze doen een schatting van 1000 usd per nacht (pp).

edit: Para la asunción de Máxima Zorreguieta, Amado Boudou viaja con once personas a Holanda
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:11:00 #6
335938 tuurke77
Annuncio vobis gaudium magnum
pi_125231812
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:17 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Merkel is niet van adel en geen Koningshuis.

Charles zal misschien komen of nog beter Elizabeth II want zij en Beatrix zijn al eeuwenlang vriendinnen naar ik meen en als we veel geluk hebben dat komen onderstaande leden van het Britse Koningshuis ook langs.

[ afbeelding ]
Elisabeth zal ook niet komen; traditie is dat regerende monarchen nooit een inhuldiging/kroning bijwonen.
pi_125239941
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Ophef in Argentinië omdat er een delegatie van 11 personen naar de inhuldiging wordt gestuurd op 30 april. Het is een enorme bende op dit moment in Argentinie en daarnaast komen de volgende schandaaltjes te boven:

• Er wordt voor bijna 2 weken geboekt om 1 huldiging bij te wonen, 24 april (heen) tot 3 mei (terug).

• De vliegtickets werden niet geboekt via Aerolineas Argentinas maar KLM WBC, kosten 6.770 dollar per ticket.

• Er zijn maar enkele officiële vertegenwoordigers (o.a. voorzitters van 1e en 2e kamer van Argentinië), de rest is familie de mee mag en genieten op kosten van de belastingbetaler.

• Er is weinig bekend over hotelkosten maar ze doen een schatting van 1000 usd per nacht (pp).

edit: Para la asunción de Máxima Zorreguieta, Amado Boudou viaja con once personas a Holanda
Overnachtingskosten van gasten betaalt de koninklijke familie zelf. Maar ik kan mij voorstellen dat over de reiskosten en de duur ophef komt, niet zo slim van de Argentijnse overheid.
pi_125301255
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:11 schreef tuurke77 het volgende:

Elisabeth zal ook niet komen; traditie is dat regerende monarchen nooit een inhuldiging/kroning bijwonen.
Juist, weten we dat ook weer. Dan stuurt ze haar kleinkinderen met onderstaand persoon maar.

pi_125311676
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:45 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Overnachtingskosten van gasten betaalt de koninklijke familie zelf. Maar ik kan mij voorstellen dat over de reiskosten en de duur ophef komt, niet zo slim van de Argentijnse overheid.
Argentijnse politici zijn over het algemeen niet zo slim.

Van het VK zal het waarschijnlijk de Prince of Wales en de Hertogin van Cornwall zijn die komen. Natuurlijk kan het zijn dat de Hertog en Hertogin van Cambridge worden gestuurd maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:30:59 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_125371821
Komt er nog iemand van het groothertogdom Luxemburg?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_125373452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Adelante het volgende:
Komt er nog iemand van het groothertogdom Luxemburg?
Gezien de nauwe banden zeker. Vermoedelijk erfgroothertog Guillaume en zijn vrouw Stéphanie.
pi_125406220
Kroonprins Naruhito en Masako, kroonprinses van Japan:

http://translate.google.d(...)les%2F000003865.html
pi_125407456
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef LWD-Godius het volgende:

Heel bijzonder als Masako inderdaad komt. Ze lijdt aan een zware depressie en is hoogstzelden in het openbaar te zien.
pi_125408287
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:53 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Heel bijzonder als Masako inderdaad komt. Ze lijdt aan een zware depressie en is hoogstzelden in het openbaar te zien.
Inderdaad, sowieso hebben ze wel goede banden met het koninklijk huis. Ze kwamen geregeld te gast bij de Oranjes de afgelopen jaren. Masako kwam hier zelfs ontstressen in kasteel het oude loo.
pi_125409569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Inderdaad, sowieso hebben ze wel goede banden met het koninklijk huis. Ze kwamen geregeld te gast bij de Oranjes de afgelopen jaren. Masako kwam hier zelfs ontstressen in kasteel het oude loo.
De Oranjes hebben waarschijnlijk veel begrip voor haar situatie. Claus heeft hetzelfde gehad.
pi_125452941
quote:
D.K.H. Kronprinsen og Kronprinsessen deltager i tronoverdragelse i Amsterdam den 29.-30. april.
Denemarken
pi_125517348
Thailand: Royals to attend Dutch crowning

quote:
HRH Crown Prince Maha Vajiralongkorn and HRH Princess Maha Chakri Sirindhorn will visit the Netherlands to attend the crowing ceremony of Crown Prince Willem-Alexander, 45, on April 30, Foreign Minister Surapong Towichukchaikul yesterday.
pi_125575737
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:49 schreef LWD-Godius het volgende:

en hier staan 95 procent van de bevolking blij te doen voor die poppenkast die ons belastingbetaler tientallen miljoenen gaat kost.
pi_125581394
Noorwegen zal vast komen, de petekinderen van de oranjes.
pi_125612016
Vanuit Luxemburg komen erfgroothertog Guillaume en zijn vrouw.

http://www.wort.lu/en/vie(...)02bfe4b08127f96a26db
pi_125629569
Volgens WNL zijn Prins Charles en Camilla voor Groot-Britannie aanwezig bij de inhuldiging.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_125714723
Nog iets uit Marokko waar Willem-Alexander naar ik ooit las ook hele goede banden mee heeft?
pi_125751753
Behalve de koninklijke gasten, komen er ook hoge niet-koninklijke gasten uit het buitenland. Zo is de komst van de Gouverneur-generaal van Canada bevestigd.
pi_125751843
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:11 schreef tuurke77 het volgende:

[..]

Echt? :o Waarom?
I'm not a sinner.
pi_125753058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef LWD-Godius het volgende:

Haar vader woont in Nederland, en die ziet ze zelden dus voor haar is het dubbel feest
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125753140
Komt Obama ook?
pi_125753304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Komt Obama ook?
Denk het niet, daar heeft die man geen tijd voor en het kost een vermogen als hij zou komen qua beveiliging enzo, nee die gaat het wel op CNN volgen misschien :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125754851
Obama is een staatshoofd en volgens mij zijn er geen staatshoofden uitgenodigd. Het protocol bepaalt dat de jonge koning eerst op bezoek moet gaan bij de staatshoofden met langere staat van dienst. Misschien dat Biden of een oud-president de honneurs waarneemt.
pi_125760771
VorstenNL twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 08:53:25 Ook de kroonprins van #Brunei is onderweg naar Nederland om de #inhuldiging van koning Willem-Alexander bij te wonen http://t.co/ja3by7oRUE reageer retweet
pi_125762135
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:58 schreef themauster het volgende:
Volgens WNL zijn Prins Charles en Camilla voor Groot-Britannie aanwezig bij de inhuldiging.
Charles en Camilla zijn inderdaad bevestigd door Charles zijn secretariaat; Clarence House.

Toch wel jammer dat de officiële gastenlijst zo laat wordt vrijgegeven maar op zich wel begrijpelijk gezien de dreiging voor aanslagen en eventuele afmeldingen.
  vrijdag 26 april 2013 @ 16:03:27 #34
88233 Steve
Still the best.
pi_125764996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:53 schreef Jojoke het volgende:

[..]

En de vader van Masako is in de buurt, is rechter bij het internationaal gerechtshof. Dat zal ook een rol spelen.
edit: oh dat was al gezegd. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Steve op 26-04-2013 16:20:58 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_125765256
http://www.wort.lu/de/vie(...)0fede4b08127f96a26f8

quote:
Krönung in den Niederlanden: Guillaume & Stéphanie sind dabei

LËTZEBUERG - Am 30. April steigt in den Niederlanden das Fest des Jahres. Willem-Alexander wird zum neuen König gekrönt. Auch Erbgroßherzog Guillaume und seine Frau Stéphanie werden unter den geladenen Gästen sein.
Ook hier de troonopvolger, de erf-groothertog (die afstamt van de Nassau-tak, die de luxemburgse troon overnamen toen de luxemburgers weigerden een vrouw, nl. WA's bet-overgrootmoeder Wilhelmina van Oranje als monarch te accepteren in 1890)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 26 april 2013 @ 16:39:03 #36
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_125766168
Ik hoop niet voor de royals en alle gasten dat vd Ende en Ewbank langskomen met hun Konings*lied*.

Ik vrees dat we dan internationaal gezien wat uit hebbn te leggen. :X
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  vrijdag 26 april 2013 @ 16:43:46 #37
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_125766330
In 2002 kwam Kofi Annan ook naar het huwelijk, dus ik vraag me af of Ban naar de kroning komt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 april 2013 @ 00:40:13 #38
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125785705
peter_scheffer twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 00:33:54 Twee bronnen bevestigen mij zojuist dat familie Zorreguieta nu in KLM zitten naar Amsterdam #inhuldiging reageer retweet
pi_125789621
Vind het zo leuk dat Masako komt! Hoop dat ze ervan geniet! Vind het altijd zo'n sneu gezicht als Naruhito alleen naar bruiloften komt. Hij lacht altijd breeduit, maar zal voor hem toch ook best moeilijk zijn.
pi_125836576
Volledige gastenlijst:

Koninklijke Familie:
De Koningin/Prinses Beatrix
De Prins van Oranje en Prinses Máxima/De Koning en Koningin
Prinses Catharina-Amalia, Prinses Alexia en Prinses Ariane
Prinses Mabel
Prins Constantijn en Prinses Laurentien
Prinses Irene
Prinses Margriet en prof. mr. Pieter van Vollenhoven
Prinses Christina
Prins Carlos en Prinses Annemarie
Prinses Margarita en de heer Tjalling ten Cate
Prins Jaime
Prinses Carolina en de heer Albert Brenninkmeijer
Prins Maurits en Prinses Marilène
Prins Bernhard en Prinses Annette
Prins Pieter Christiaan en Prinses Anita
Prins Floris en Prinses Aimée
Bernardo Guillermo
Nicolás Guillermo
Juliana Guillermo

Vorstelijke missies:
Prins Filip en Prinses Mathilde van België
Kroonprins Salman bin Hamad al Khalifa van Bahrein
Kroonprins Billah en Prinses Sarah van Brunei
Kroonprins Frederik en Kroonprinses Mary van Denemarken
Kroonprins Naruhito en Kroonprinses Masako van Japan
Prins El Hassan bin Talal en Prinses Sarvath El Hassan van Jordanië
Erfprins Alois en Erfprinses Sophie van Liechtenstein
Erfgroothertog Guillaume en Erfgroothertogin Stéphanie van Luxemburg
Prinses Lalla Salma van Marokko
Prins Albert II van Monaco
Kroonprins Haakon en Kroonprinses Mette-Marit van Noorwegen
Haitham bin Tareq al Said (Oman)
Sheikha Moza bint Nasser al Misned (Qatar)
De Prins en Prinses van Asturias (Spanje)
Kroonprins Maha Vajiralongkorn (Thailand)
Prinses Maha Chakri Sirindhorn (Thailand)
De Prins van Wales en de Hertogin van Cornwall (Verenigd Koninkrijk)
Sheikh Hamed bin Zayed al Nahyan (Verenigde Arabische Emiraten)
Kroonprinses Victoria en Prins Daniel van Zweden

Bijzondere missies:
De heer A. Boudou, vice-president van Argentinië en senator B. Rojkes de Alperovich, wnd. president van de Senaat
De heer D. Johnston, gouverneur-generaal van Canada, en mevrouw Johnston
Mevrouw R. Süssmuth, voormalig president Bundestag (Duitsland), en de heer Süssmuth
De heer A. Babacan, wnd. minister-president van Turkije, en mevrouw Babacan
De heer Suh Sang-Kee, voorzitter van de kamercommissie voor Inlichtingen (Zuid-Korea)
De heer J. Barroso, president van de Europese Commissie, en mevrouw Barroso
De heer M. Schulz, president van het Europees Parlement
De heer H. van Rompuy, president van de Europese Raad, en mevrouw Van Rompuy
Graaf J.Rogge, president van het IOC, en gravin A. Rogge-Bovyn
De heer K. Annan, voormalig secretaris-generaal van de Verenigde Naties, en mevrouw Annan
Mevrouw H. Clark, directeur van het Ontwikkelingsprogramma van de Verenigde Naties
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zondag 28 april 2013 @ 19:52:15 #41
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_125837043
Wie gaat Nederland straks vertegenwoordigen bij kroningen in andere landen? Constantijn?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_125837483
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef Strani het volgende:
Wie gaat Nederland straks vertegenwoordigen bij kroningen in andere landen? Constantijn?
Bea zelf?
dag
  Redactie Sport zondag 28 april 2013 @ 22:00:27 #44
109131 crew  sportfreak
pi_125844358
Enige van de Nederlandse familie die ontbreken zijn Prins Friso (moge duidelijk zijn), en de vrouw van Bernardo Guillermo. Eva Guillermo, meisjesnaam Valdez, zou een een affaire hebben met Thurston Moore, zanger van de band Sonic Youth. Eva zou het huwelijk van Thurston en diens vrouw kapot hebben gemaakt.
pi_125848858
Nederland onderhoud geen goede contacten met de ex-kolonien maar het verbaast me toch dat bijvoorbeeld de vice-pm van Indonesië niet als bijzondere missie is uitgenodigd.
  Redactie Frontpage zondag 28 april 2013 @ 23:31:32 #46
145738 superworm
is erbij
pi_125849821
Kofi Annan, fuck yeah!

Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 00:32:36 #47
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_125852220
Prins Charles van het Verenigd Koninkrijk komt ook, wat opvallend is, hij was in 1980 ook aanwezig
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_125852521
Wie komt er vanuit de V.S.? En welke politieke partijen zijn uit ideologische overwegingen niet aanwezig?
pi_125858420
Ik wist heel niet dat Rogge ook van adel was.
pi_125858583
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik wist heel niet dat Rogge ook van adel was.
Belgische Adel, vanaf 1993 ridder en vanaf 2003 tot graaf verheven door Koning Albert.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_125860217
Wat mij wel opvalt,maar misschien heb ik het fout gezien is dat er veel minder Duitse adel langskomt dan indertijd toen Bernhard en Juliana trouwden en afstand deden van de troon. Met Beatrix en Claus werd het peil nog redelijk op niveau gehouden,maar nu heb ik het gevoel dat het minder Duits georiënteerd is en allemaal meer international.

En iemand opperde of Obama nog langskwam maar dat is natuurlijk een beetje een rare opmerking daar Obama of de US of A voor mij part, geen koninklijke familie hebben en dus niks te zoeken hebben op deze bruiloft.

Tenzij Elizabeth Taylor nog leefde die als een veredelde koningin werd gezien door velen. ;)
pi_125860983
De prins van Oranje heeft natuurlijk veel minder een connectie met de Duitse adellijke huizen dan dat bij Beatrix en Claus toendertijd het geval was.

Wat Obama betreft komen staatshoofden normaal gezien niet naar inhuldigingen dus waarom zou Obama moeten komen naar deze inhuldiging? De verenigde staten zal waarschijnlijk vertegenwoordigd zijn door zijne excellentie de ambassadeur.
pi_125866818
Komt prince de Lignac ook?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_125867087
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 15:25 schreef raptorix het volgende:
Komt prince de Lignac ook?
Die is al een tijdje de pijp uit hoor. :D
  Moderator / Miss SHO maandag 29 april 2013 @ 16:01:01 #55
22592 crew  Ole
pi_125867993
quote:
15s.gif Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij wel opvalt,maar misschien heb ik het fout gezien is dat er veel minder Duitse adel langskomt dan indertijd toen Bernhard en Juliana trouwden en afstand deden van de troon. Met Beatrix en Claus werd het peil nog redelijk op niveau gehouden,maar nu heb ik het gevoel dat het minder Duits georiënteerd is en allemaal meer international.

En iemand opperde of Obama nog langskwam maar dat is natuurlijk een beetje een rare opmerking daar Obama of de US of A voor mij part, geen koninklijke familie hebben en dus niks te zoeken hebben op deze bruiloft.

Tenzij Elizabeth Taylor nog leefde die als een veredelde koningin werd gezien door velen. ;)
Bruiloft?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 29 april 2013 @ 19:38:27 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_125876170
Koningin Noor mist ook, die kwam vorige keer nog met Charles mee :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 12:21:03 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_125937615
Alle gasten met de namen erbij:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_125939395
Totdat Maxima langskwam vond ik Letizia Ortiz Rocasolano alias de prinses van Spanje de mooiste met die " radar " ;) aan de zijkant van haar gezicht.

pi_125941173
Ik was direct weg van prinses Lalla Salma van Marokko:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125943694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vrouw idd :Y
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:53:26 #61
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_125944362
Naast de prinses van Marokko zat in de kerk een onbekende, leek bijna wel een travestiet... Weet iemand wit dat was?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 mei 2013 @ 15:54:12 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125944396
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:53 schreef E.T. het volgende:
Naast de prinses van Marokko zat in de kerk een onbekende, leek bijna wel een travestiet... Weet iemand wit dat was?
Die van Qatar?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:55:27 #63
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_125944437
Als ik het plaatje hier boven goed ontcijfer zal het de Sheika van Qatar geweest zijn... Aparte verschijning..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:58:23 #64
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_125944530
quote:
[ afbeelding ]
O was dat haar. Vond haar ook een bijzondere prachtige verschijning. Wat een eigen unieke vrouw.

Kunnen die Marokkanen hier nog een puntje aan zuigen.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 mei 2013 @ 16:00:40 #65
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125944592
quote:
[ afbeelding ]
Wauw.
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:09:47 #66
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125944897
quote:
[ afbeelding ]
Kon zo uit Game of Thrones weggestapt zijn, vond ik :Y :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 2 mei 2013 @ 00:04:31 #67
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_125966038
quote:
[ afbeelding ]
Ik ook!
Mooie schoenen met enorme hoge hakken ook (foto Daily Mail)! Zouden voor mij alleen geschikt zijn als zitschoenen. :P
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik er nu pas achter kom dat ze dus de vrouw van de koning van Marokko is. Eerste vrouw van een koning die ooit in het openbaar is verschenen en een koninklijke titel heeft gekregen. Personificatie van de modernisering van het Marokkaanse koningshuis dus. Heel mooi! :)

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')