abonnement Unibet Coolblue
pi_124005373
euhmm... oeps?
pi_124005382
Ik wil legeringen leveren aan de bouw van het space center.
Moet ik daarvoor m'n handelsdepot nog speciaal instellen of maakt dat niet uit? Er gebeurt nog weinig helaas.
pi_124005598
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef mschol het volgende:

[..]

perfecte plek voor een lang parkje, zonder in te boeten aan ruimte..

[..]

kwestie van 2x over een road heen gaan en je guides staan goed..
Guidelines hebben een vaste breedte toch
pi_124005607
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef Thieske het volgende:
Ik wil legeringen leveren aan de bouw van het space center.
Moet ik daarvoor m'n handelsdepot nog speciaal instellen of maakt dat niet uit? Er gebeurt nog weinig helaas.
het schijnt voldoende te zijn om je depot in te stellen op lokale leveringen
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:42:47 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_124005610
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef Thieske het volgende:
Ik wil legeringen leveren aan de bouw van het space center.
Moet ik daarvoor m'n handelsdepot nog speciaal instellen of maakt dat niet uit? Er gebeurt nog weinig helaas.
Alleen plaatselijk, niet exporteren :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:42:53 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124005614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef Thieske het volgende:
Ik wil legeringen leveren aan de bouw van het space center.
Moet ik daarvoor m'n handelsdepot nog speciaal instellen of maakt dat niet uit? Er gebeurt nog weinig helaas.
In ieder geval één legeringendepot op 'lokaal' zetten. Die wordt dan gebruikt voor je space center.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124005630
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef FredvZ het volgende:

Nee, ze hebben bij EA een totaal verkeerd beeld van hoe SimCity wordt gespeeld.
Volgensmij rekenen ze op ongeveer een uur gamen per keer en dan een paar keer per week.
En dan duurt het heel lang voordat je stad echt groot is en je tegen dit soort problemen aan loopt.
Waarschijnlijk gingen ze er vanuit dat je tegen tijd wel een andere game bent gaan spelen.

Het kan haast niet anders dan dat er iemand met enorme oogkleppen rond loopt bij EA die in zijn eigen droomwereld leeft. Want als je ziet hoeveel tijd spelers in SC4 stoppen, dan kan je wel verwachten dat ze dat ook bij SC5 gaan doen.

Zal me niks verbazen dat ze pas over een maanden realiseren bij EA dat het kapitalen kost om de servers in de lucht te houden, terwijl er geen nieuwe inkomsten tegenover staan. :')
Zou kunnen, maar dan nog. Dit moeten ze geweten hebben. Ik denk dan ook niet dat je op korte termijn een fix kan verwachten..

En over die servers, tja. Er zal wel DLC gaan komen om alles te bekostigen. Een spel dat volledig afhankelijk is van servers kan niet zonder vaste maandinkomsten. Dàt, of ze geven over een paar maanden een volledig singleplayer versie vrij (als zeg maar de grootste inkomsten al binnen zijn en piraterij minder schade berokkend).
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_124005637
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef kensei het volgende:

[..]

Guidelines hebben een vaste breedte toch
nope... guidelines worden neergezet op basis van de laatste 2 wegen waar je met je muis overheen bent gegaan.. (en met die guidlines wordt rekening gehouden met de max density...)
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:44:27 #234
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124005697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] euhmm... oeps?
Wat? Die scheef doorgetrokken weg? :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124005740
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat? Die scheef doorgetrokken weg? :P.
dat is nu minor issue:
ik was weggegaan, aan laten staan en werkelijk ELKE weg stond zo'n beetje vast :')

en de nuclaire powerplant had een moderate safety :X (m.a.w. ze waren niet zo slim meer...)
pi_124005746
Bedankt mensen, eens kijken of m'n legeringen zo aankomen. :)
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:49:08 #237
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_124005869
Ik deed tot nu toe steeds electronics en dan importeerde in al mijn materialen.

Nu wil ik in mijn (privé) regio een stad gaan maken met mijnen en dan zelf legeringen gaan maken.

Stuur ik deze dan via mijn trade depot naar mijn andere stad? Of moet je dit doen met gifts? En dan kan ik dus niet aan de andere (ook mijn eigen) stad geld vragen?
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:49:22 #238
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124005877
Weer naar huis, kan niet wachten om straks thuis mn olie industrie op te starten... Is trouwens processoren exporteren winstgevend als je alloy moet importeren???
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:50:10 #239
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124005912
quote:
5s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef Vinno het volgende:
Ik deed tot nu toe steeds electronics en dan importeerde in al mijn materialen.

Nu wil ik in mijn (privé) regio een stad gaan maken met mijnen en dan zelf legeringen gaan maken.

Stuur ik deze dan via mijn trade depot naar mijn andere stad? Of moet je dit doen met gifts? En dan kan ik dus niet aan de andere (ook mijn eigen) stad geld vragen?
En dit dus...
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  FOK!fotograaf woensdag 13 maart 2013 @ 14:52:51 #240
364681 over_hedge
pi_124006017
quote:
5s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef Vinno het volgende:
Ik deed tot nu toe steeds electronics en dan importeerde in al mijn materialen.

Nu wil ik in mijn (privé) regio een stad gaan maken met mijnen en dan zelf legeringen gaan maken.

Stuur ik deze dan via mijn trade depot naar mijn andere stad? Of moet je dit doen met gifts? En dan kan ik dus niet aan de andere (ook mijn eigen) stad geld vragen?
Waarom niet een stad beginnen met erts en kolen?? Dan kan je het gewoon in je eigen stad maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124006022
Van een ander forum:
quote:
As a software tester, there is no way they did not spotted the dissapearing cargo-truck bug if they did any proper testing.
http://www.reddit.com/r/S(...)y_not_profiting_see/

What happens is:
- Some building asks for resources
- multiple trucks set out to ensure the resources are delivered.
- only two loads will fit.
- the others turn around and enter the cargobay of a random trade depot.
- the goods they had on board are lost forever


This is actually worse then the Double-Price bug.
:{
pi_124006092
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef mschol het volgende:

[..]

nope... guidelines worden neergezet op basis van de laatste 2 wegen waar je met je muis overheen bent gegaan.. (en met die guidlines wordt rekening gehouden met de max density...)
Dat werkt dus alleen bij avenues en niet bij normale wegen, bij normale wegen paktie niet de max density van 2 maximale gebouwen naast elkaar.
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:58:58 #243
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_124006219
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Waarom niet een stad beginnen met erts en kolen?? Dan kan je het gewoon in je eigen stad maken.
Ja dat bedoel ik ook juist :)

Maar kan ik het dus dan naar een andere stad sturen waar er materialen van worden gemaakt voor TV's?
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:59:46 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124006247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Waarom niet een stad beginnen met erts en kolen?? Dan kan je het gewoon in je eigen stad maken.
Is niet altijd mogelijk. Ik zit nu in een private regio met 7 verbonden steden en de steden met grondstoffen hebben er elke keer maar één. Ik loop nu tegen hetzelfde aan als Vinno en _NZT_.

Er moet een soort van buurt-deal systeem gemaakt worden waar je een vaste prijs per 10 ton af kan spreken per buurman en dan een depot neerzetten en afstellen op lokaal of regionaal die daarvoor gebruikt kan worden. Vergelijkbaar met great work zeg maar. Nu moet het via gifts en dat is te veel gezeur voor een doorlopend iets. Gewoon afstellen dat coal voor 2000 per 10 ton (de helft van de prijs van global bijvoorbeeld) naar een bepaalde stad gaat waardoor ervoor gezorgd dat zijn coaldepot gevuld blijft en de rest word geexporteerd naar GM voor de volle pond. en zo kan je best geile regionale handel opzetten lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:59:49 #245
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_124006250
Zojuist SimCity gekocht en wordt nu geinstalleerd

Origin: KillerMJ

Bij wie kan deze noob in de regio ;-)
pi_124006267
Des te meer ik lees over de bugs en de blijkbaar simpele engine die hier onder zit des te meer ik me gewoon WEER keihard genaaid voel door EA. En niet alleen door EA dit keer, maar ook door Maxis met hun beloftes voor een super diepe simulatie en enorme details. Ik krijg hier echt een vuile smaak van in mijn bek, dat je je loyale fans zulke leugens kan voorhouden. Maxis stond ooit hoog in mijn lijstje van geweldige developers maar door deze stunts beginnen ze echt in rap tempo te zakken.

Ik weet nu wat er allemaal mis is met dit spel en hoe het allemaal werkt. Mijn drang om SC4 te spelen is nu groter dan om de nieuwe te spelen. Echt niet te geloven. :r
No amount of money ever bought a second of time.
pi_124006275
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef jogy het volgende:

[..]

ook niet waar :P.

[ afbeelding ]

Lichtgroene streepje is maximaal upgradebaar. Het enige echte voordeel is extra capaciteit en een keer trambanen in het midden. (ook grote voordelen). Het blijft belangrijk en het is inderdaad hinderlijk om een halve stad later te moeten slopen voor het aanleggen van een avenue naderhand.
Dat heb ik gisteravond dus gedaan. Hele stad op die manier aangelegd. Bleek telkens dat ik het donkergroene streepje verwarde met het lichtgroene streepje... Zat ik uiteindelijk opgescheept met een complete stad met een hoge dichtheid en landwaarde, maar nèt niet genoeg uitbreidingsruimte om een wolkenkrabber / flat te worden...

Dacht dat het een rood streepje zou worden ofzo. :P
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:01:28 #248
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_124006316
Geen internet in m'n studentenhuis dus geen SC. ;( Kut providers ook.
Flesje bier
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:02:18 #249
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_124006346
Handig die hoogbouw met verticale wegen. :')





Edit: oh 2 keer zelfde..
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:02:22 #250
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124006350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteravond dus gedaan. Hele stad op die manier aangelegd. Bleek telkens dat ik het donkergroene streepje verwarde met het lichtgroene streepje... Zat ik uiteindelijk opgescheept met een complete stad met een hoge dichtheid en landwaarde, maar nèt niet genoeg uitbreidingsruimte om een wolkenkrabber / flat te worden...

Dacht dat het een rood streepje zou worden ofzo. :P
Ghe, ik wil het in ieder geval zodanig regelen dat het er zo direct ongeveer zo uit ziet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')