Guidelines hebben een vaste breedte tochquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
perfecte plek voor een lang parkje, zonder in te boeten aan ruimte..
[..]
kwestie van 2x over een road heen gaan en je guides staan goed..
het schijnt voldoende te zijn om je depot in te stellen op lokale leveringenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef Thieske het volgende:
Ik wil legeringen leveren aan de bouw van het space center.
Moet ik daarvoor m'n handelsdepot nog speciaal instellen of maakt dat niet uit? Er gebeurt nog weinig helaas.
Alleen plaatselijk, niet exporterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef Thieske het volgende:
Ik wil legeringen leveren aan de bouw van het space center.
Moet ik daarvoor m'n handelsdepot nog speciaal instellen of maakt dat niet uit? Er gebeurt nog weinig helaas.
In ieder geval één legeringendepot op 'lokaal' zetten. Die wordt dan gebruikt voor je space center.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef Thieske het volgende:
Ik wil legeringen leveren aan de bouw van het space center.
Moet ik daarvoor m'n handelsdepot nog speciaal instellen of maakt dat niet uit? Er gebeurt nog weinig helaas.
Zou kunnen, maar dan nog. Dit moeten ze geweten hebben. Ik denk dan ook niet dat je op korte termijn een fix kan verwachten..quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef FredvZ het volgende:
Nee, ze hebben bij EA een totaal verkeerd beeld van hoe SimCity wordt gespeeld.
Volgensmij rekenen ze op ongeveer een uur gamen per keer en dan een paar keer per week.
En dan duurt het heel lang voordat je stad echt groot is en je tegen dit soort problemen aan loopt.
Waarschijnlijk gingen ze er vanuit dat je tegen tijd wel een andere game bent gaan spelen.
Het kan haast niet anders dan dat er iemand met enorme oogkleppen rond loopt bij EA die in zijn eigen droomwereld leeft. Want als je ziet hoeveel tijd spelers in SC4 stoppen, dan kan je wel verwachten dat ze dat ook bij SC5 gaan doen.
Zal me niks verbazen dat ze pas over een maanden realiseren bij EA dat het kapitalen kost om de servers in de lucht te houden, terwijl er geen nieuwe inkomsten tegenover staan.
nope... guidelines worden neergezet op basis van de laatste 2 wegen waar je met je muis overheen bent gegaan.. (en met die guidlines wordt rekening gehouden met de max density...)quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Guidelines hebben een vaste breedte toch
Wat? Die scheef doorgetrokken weg? .quote:
dat is nu minor issue:quote:
En dit dus...quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef Vinno het volgende:
Ik deed tot nu toe steeds electronics en dan importeerde in al mijn materialen.
Nu wil ik in mijn (privé) regio een stad gaan maken met mijnen en dan zelf legeringen gaan maken.
Stuur ik deze dan via mijn trade depot naar mijn andere stad? Of moet je dit doen met gifts? En dan kan ik dus niet aan de andere (ook mijn eigen) stad geld vragen?
Waarom niet een stad beginnen met erts en kolen?? Dan kan je het gewoon in je eigen stad maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef Vinno het volgende:
Ik deed tot nu toe steeds electronics en dan importeerde in al mijn materialen.
Nu wil ik in mijn (privé) regio een stad gaan maken met mijnen en dan zelf legeringen gaan maken.
Stuur ik deze dan via mijn trade depot naar mijn andere stad? Of moet je dit doen met gifts? En dan kan ik dus niet aan de andere (ook mijn eigen) stad geld vragen?
quote:As a software tester, there is no way they did not spotted the dissapearing cargo-truck bug if they did any proper testing.
http://www.reddit.com/r/S(...)y_not_profiting_see/
What happens is:
- Some building asks for resources
- multiple trucks set out to ensure the resources are delivered.
- only two loads will fit.
- the others turn around and enter the cargobay of a random trade depot.
- the goods they had on board are lost forever
This is actually worse then the Double-Price bug.
Dat werkt dus alleen bij avenues en niet bij normale wegen, bij normale wegen paktie niet de max density van 2 maximale gebouwen naast elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nope... guidelines worden neergezet op basis van de laatste 2 wegen waar je met je muis overheen bent gegaan.. (en met die guidlines wordt rekening gehouden met de max density...)
Ja dat bedoel ik ook juistquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom niet een stad beginnen met erts en kolen?? Dan kan je het gewoon in je eigen stad maken.
Is niet altijd mogelijk. Ik zit nu in een private regio met 7 verbonden steden en de steden met grondstoffen hebben er elke keer maar één. Ik loop nu tegen hetzelfde aan als Vinno en _NZT_.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom niet een stad beginnen met erts en kolen?? Dan kan je het gewoon in je eigen stad maken.
Dat heb ik gisteravond dus gedaan. Hele stad op die manier aangelegd. Bleek telkens dat ik het donkergroene streepje verwarde met het lichtgroene streepje... Zat ik uiteindelijk opgescheept met een complete stad met een hoge dichtheid en landwaarde, maar nèt niet genoeg uitbreidingsruimte om een wolkenkrabber / flat te worden...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef jogy het volgende:
[..]
ook niet waar .
[ afbeelding ]
Lichtgroene streepje is maximaal upgradebaar. Het enige echte voordeel is extra capaciteit en een keer trambanen in het midden. (ook grote voordelen). Het blijft belangrijk en het is inderdaad hinderlijk om een halve stad later te moeten slopen voor het aanleggen van een avenue naderhand.
Ghe, ik wil het in ieder geval zodanig regelen dat het er zo direct ongeveer zo uit ziet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond dus gedaan. Hele stad op die manier aangelegd. Bleek telkens dat ik het donkergroene streepje verwarde met het lichtgroene streepje... Zat ik uiteindelijk opgescheept met een complete stad met een hoge dichtheid en landwaarde, maar nèt niet genoeg uitbreidingsruimte om een wolkenkrabber / flat te worden...
Dacht dat het een rood streepje zou worden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |