WAT? -16 graden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
De CPC met -16 lopen?
16 graden onder nul dit weekend
echte Fok!kers GeenStijl'en nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
De CPC met -16 lopen?
Maar de frontpage van GeenStijl is 100 keer leuker dan die van Fok!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echte Fok!kers GeenStijl'en niet
Blijkbaar ben ik dan ook geen echte fokkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echte Fok!kers GeenStijl'en niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ik hoop het ergens wel, zou toch een mooi staaltje wezen, -16!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
De CPC met -16 lopen?
SPOILER: Spam voor de mensen die in Amsterdam hardlopenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:00 schreef slacker_nl het volgende:
ik vind het niet helemaal goedkoop, zeker niet de cursus voor de marathon, maar het ziet er wel goed uit en een uitgebreid aanbod!SPOILER: Spam voor de mensen die in Amsterdam hardlopenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ze zijn ook zeker niet goedkoop, maar ze hebben wel leuke features: zo maken ze zo nu en dan opnames van je en dan kan je je looppatroon bekijken en verbeteren. En een voordeel, je kan gaan lopen op de verschillende locaties/trainingen. Nu is Amsterdam niet zo groot en zijn alle gebieden openbaar, maar je kan dus switchen tussen de verschillende groepen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind het niet helemaal goedkoop, zeker niet de cursus voor de marathon, maar het ziet er wel goed uit en een uitgebreid aanbod!
Dat ziet er leuk uit, maar meer als bezoeker denk ik. Zelf denk ik dat ik het niet geweldig vind tijdens het lopen, haha.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef gcjoel het volgende:
Oeh er komt een colorrun in NL!!
Lees het net op facebook!
colors by the sea, meteen ingeschreven! weet niet of ik kan maar dit is zo tof dat ik het wel zie!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef gcjoel het volgende:
colors by the sea, meteen ingeschreven! weet niet of ik kan maar dit is zo tof dat ik het wel zie!
![]()
![]()
Linkje?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef gcjoel het volgende:
![]()
![]()
Ow daar had ik idd nog niet aangedacht...maar zonnebril zou moeten helpen volgens de site...quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:25 schreef streamnl het volgende:
Dat lijkt me hartstikke leuk om te zien maar dan achter een tv/pc scherm.
Ik denk dat ik anders door een hel ga met mijn lenzen.
Wel een doekje o.i.d meenemen, anders zie je op een gegeven moment dus niks meer door je zonnebrilquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow daar had ik idd nog niet aangedacht...maar zonnebril zou moeten helpen volgens de site...
hahah dat is ook wel slim ja. Of een petje ofzo...dat zal ook wel een gedeelte helpen...krijg je alleen niet zo'n mooi gekleurde harenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wel een doekje o.i.d meenemen, anders zie je op een gegeven moment dus niks meer door je zonnebril
haha, dat kaartje wat er staat is op basis van een luchtdruk van 850 hPa, dus op ongeveer 1,5 kilometer hoogte. Het schijnt dat Den Haag ongeveer op zeeniveau ligt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
De CPC met -16 lopen?
ooohhh die lijkt mij ook heel leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef gcjoel het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |