abonnement Unibet Coolblue
pi_127548352
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, dát was nou eens een leuk stel. Een verrassende combi, maar leek op zich best goed uit te pakken. :Y
Yup, ze waren toch 5 jaar samen las ik ergens.
Vraag me nu wel af wat de reden is dat ze gaat scheiden van die trompettist.
pi_127548365
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:09 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat heb ik eerder andersom; wat moet hij met Lauren? :?
Volgens mij is Jort, onder het bekakte vernisje, stiekem gewoon een soortement van jonge hond. :)

Met wilde kanten, en zo.
pi_127548369
*O* team Jorgina *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127548798
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef dennis83 het volgende:
Nee niet Jort, zo'n gladde bal. Begrijp ook niet wat Lauren Verster ermee moet.
Ik vind ze goed bij elkaar passen, allebei net zo suf en ballerig, al vind ik Jort wel oké, maar haar vind ik zo'n tutje.

Sjors was volgens mij redelijk kort
samen met die jongen voordat ze ongepland zwanger werd. Zoiets schreef ze destijds. Ik had nooit het idee dat het jaren zou duren. Gewoon mijn gevoel dus ;)

Sjors ging zich zo anders kleden met Jort, jammer vond ik dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 juni 2013 @ 09:44:40 #205
22592 crew  Ole
pi_127549397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:33 schreef Ole het volgende:
Glennis doet het nu met een heeft vlinders in haar buik bij een getrouwde kerel?
Volgens weekend is de man idd getrouwd en weet vrouwlief van niets. weekend weet wel naam maar wil het niet zeggen vanwege de vrouw. Ze worden nog eens nietjes daar!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 8 juni 2013 @ 09:49:54 #206
43556 miss_dynastie
pi_127549456
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 09:44 schreef Ole het volgende:

[..]

Volgens weekend is de man idd getrouwd en weet vrouwlief van niets. weekend weet wel naam maar wil het niet zeggen vanwege de vrouw. Ze worden nog eens nietjes daar!
Hij zal wel met een advocate getrouwd zijn :') _O-
pi_127550171
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind ze goed bij elkaar passen, allebei net zo suf en ballerig, al vind ik Jort wel oké, maar haar vind ik zo'n tutje.

Sjors was volgens mij redelijk kort
samen met die jongen voordat ze ongepland zwanger werd. Zoiets schreef ze destijds. Ik had nooit het idee dat het jaren zou duren. Gewoon mijn gevoel dus ;)

Sjors ging zich zo anders kleden met Jort, jammer vond ik dat.
ze waren 5 maanden samen toen ze zwanger werd...
pi_127550187
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:44 schreef kvd het volgende:

[..]

ze waren 5 maanden samen toen ze zwanger werd...
Ja dat zeg ik, redelijk kort :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 juni 2013 @ 13:12:12 #209
163650 Greys
pi_127553101
Ik wil ook dat Georgina weer bij Jort komt *O*

Al lijkt ie wel erg verliefd op Lauren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_127637417
quote:
Glee-actrice gaat scheiden
van onze redactie
AMSTERDAM -

Het huwelijk van Jane Lynch, bekend uit de hitserie Glee, is voorbij.

Jane (52) gaat na een huwelijk van amper twee jaar scheiden van haar echtgenote Lara Embry (44).

"Lara en ik hebben besloten te gaan scheiden. Dit was een moeilijke beslissing voor ons, omdat we nog erg veel om elkaar geven. We vragen om privacy zodat we dit kunnen verwerken", zo laat Jane weten aan het Amerikaanse blad People.

De twee dames ontmoeten elkaar in 2009 tijdens een feestje in Los Angles. Ze trouwden een jaar later in Sunderland, Massachusetts.

pi_127652939
Dat is ook de moeite geweest zeg. :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 09:25:50 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127653038
Waarom na een jaar al trouwen?
The love you take is equal to the love you make.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 juni 2013 @ 11:51:19 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_127657306
AMSTERDAM - De relatie van Josje Huisman en Johnny de Mol is voorbij omdat hij haar niet trouw is geweest.

Een 'goede vriend' van Johnny onthult in het Vlaamse blad Dag Allemaal: "Natuurlijk heeft hij Josje bedrogen. Kijk, ik denk niet dat Johnny van slechte wil is of zo, die gozer wil gewoon ten volle van zijn vrijgezellenbestaan blijven genieten. Ooit zal hij zich wel settelen met een leuk meisje, daar ben ik zeker van. Maar dat kan net zo goed nog jaren duren. Ga er dus maar gerust van uit: Josje werd opzijgeschoven voor een ander."

De K3-zangeres maakte een week geleden bekend dat ze weer single is. Over de reden van de breuk deed de blondine erg vaag. "We zijn erachter gekomen dat we toch niet zo goed bij elkaar passen als dat we dachten. Helaas", zo liet ze weten.

Johnny en Josje zijn zo'n tien maanden samen geweest. Ze leerden elkaar kennen in Antwerpen waar Josje woont en waar Johnny aan het werk was voor de serie Crimi Clowns.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127657909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - De relatie van Josje Huisman en Johnny de Mol is voorbij omdat hij haar niet trouw is geweest.

Een 'goede vriend' van Johnny onthult in het Vlaamse blad Dag Allemaal: "Natuurlijk heeft hij Josje bedrogen. Kijk, ik denk niet dat Johnny van slechte wil is of zo, die gozer wil gewoon ten volle van zijn vrijgezellenbestaan blijven genieten. Ooit zal hij zich wel settelen met een leuk meisje, daar ben ik zeker van. Maar dat kan net zo goed nog jaren duren. Ga er dus maar gerust van uit: Josje werd opzijgeschoven voor een ander."

De K3-zangeres maakte een week geleden bekend dat ze weer single is. Over de reden van de breuk deed de blondine erg vaag. "We zijn erachter gekomen dat we toch niet zo goed bij elkaar passen als dat we dachten. Helaas", zo liet ze weten.

Johnny en Josje zijn zo'n tien maanden samen geweest. Ze leerden elkaar kennen in Antwerpen waar Josje woont en waar Johnny aan het werk was voor de serie Crimi Clowns.

:P
Misschien moet iemand hem eens vertellen dat als je een relatie hebt je dus niet meer vrijgezel bent.
pi_127662050
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Misschien moet iemand hem eens vertellen dat als je een relatie hebt je dus niet meer vrijgezel bent.
Dan heeft de Mol junior een probleem met zijn rolmodel de Mol senior o|O
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:22:05 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127665643
Wat een lul :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_127721173
quote:
Glennis Grace zou weer teruggaan naar ex
Glennis Grace zou weer teruggaan naar haar ex als hij voor de deur van de zangeres zou staan. "Als hij als vrijgezel voor mijn deur zou staan zou ik meteen ja zeggen."

De 35-jarige artieste bekende een aantal maanden geleden verliefd te zijn op een oude jeugdvriend.

"Nooit had ik gedacht dat ik nog zó verliefd kon worden. Maar ja, drie is te veel."

Grace kwam er onlangs achter dat haar nieuwe liefde al een ander had, vertelt zij aan Story. "Zo wilde ik niet verder, zo zit ik niet in elkaar. Ik wil speciaal zijn voor een man en hem niet delen met iemand anders."

Overleden

Daarom besloot de zangeres een einde te maken aan haar relatie. "Het voelt alsof een dierbare is overleden. Het doet verschrikkelijk veel pijn."

"Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou trouwen, maar met hem had ik met liefde die stap gezet. Ik had een kindje van hem gewild. En nu moet ik de breuk een plekje geven in mijn leven", aldus Grace.

http://www.nu.nl/achterkl(...)er-teruggaan-ex.html
Wat voor grote aandachtshoer ben je dan, als je dít zelf kwijt wil aan heel Nederland? :? :')

En nog belangrijker, ze wil die man niet, want ze wil niet delen. Even ervan uitgaand dat die man al een vrouw had, voordat het Paard in beeld kwam... ze heeft ook geen fatsoen, want misschien moet ze gewoon van de kerel van een ander afblijven. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_127721339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat voor grote aandachtshoer ben je dan, als je dít zelf kwijt wil aan heel Nederland? :? :')

En nog belangrijker, ze wil die man niet, want ze wil niet delen. Even ervan uitgaand dat die man al een vrouw had, voordat het Paard in beeld kwam... ze heeft ook geen fatsoen, want misschien moet ze gewoon van de kerel van een ander afblijven. :')
Ik haal hieruit dat hij haar iets niet heeft verteld, namelijk dat hij al bezet is (getrouwd of relatie?). En dat zij gestopt is op het moment dat ze achter het bestaan van zijn partner kwam. Dan ligt de schuld toch niet bij haar?
pi_127721471
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:02 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik haal hieruit dat hij haar iets niet heeft verteld, namelijk dat hij al bezet is (getrouwd of relatie?). En dat zij gestopt is op het moment dat ze achter het bestaan van zijn partner kwam. Dan ligt de schuld toch niet bij haar?
Ah, dat had ik er niet uitgehaald, dan heb ik niks gezegd ;)

Maar dat hele uitjanken in de pers snap ik nog steeds niet :N
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_127721908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, dat had ik er niet uitgehaald, dan heb ik niks gezegd ;)

Maar dat hele uitjanken in de pers snap ik nog steeds niet :N
Dat laatste snap ik ook niet hoor :N
pi_127750169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Freaking hell, wordt dat mens nou niet doordmoe van zichzelf? Zal ze nou zelf steeds de Story bellen?

[..]

:')
quote:
Verliefdheid Mariska van Kolck over
Mariska van Kolck is niet meer verliefd. "Het gevoel dat we nu voor elkaar hebben, is meer een goede vriendschap."

"Ik ben te enthousiast geweest, achteraf had ik het gewoon voor mij moeten houden", vertelt de actrice in een interview met Story.

Begin mei vertelde Van Kolck stapelverliefd te zijn op een man, van wie zij de identiteit geheim wilde houden. Toen zei de actrice al voorzichtig te willen zijn. "We doen het rustig aan, het is nu verstandig elkaar beter te leren kennen."

Nu de actrice meer tijd heeft doorgebracht met de man is zij erachter gekomen dat het gevoel dat zij had toch geen verliefdheid was. "Het gevoel dat we nu hebben, is meer een goede vriendschap. Dat is mij eigenlijk veel meer waard. Ik hoop dat onze vriendschap voor het leven is."

Mariska van Kolck verloofde zich in 2011 met haar vriend Edgar Peer, een jaar later verbroken zij hun relatie. Daarvoor was de actrice zeventien jaar samen met haar man Knut, met wie zij twee kinderen kreeg.
pi_127750349
Die Mariska :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:31:00 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127750406
Voor de volgende keer alleen wat namen en jaartallen vervangen en hup, Story heeft weer een pagina vol.
The love you take is equal to the love you make.
pi_127752486
"Ja, een vriendschap is eigenlijk meer waard". :')
pi_127753091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:24 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

:')

[..]

8)7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')