kan over gesproken worden.quote:
Wat moet er gerepareerd worden dan? Zo oud is die auto nog niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:31 schreef boegschroef het volgende:
Zo... Vanwege een reparatie aan de z4 een andere z4 mee gekregen met de 2.0 motor erin.
Yes 192 net als de 2.5 van de M50. alleen een verschil in koppel, 280NM koppel is niet verkeerdquote:Op maandag 4 maart 2013 16:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
190 trappelende paarden. Leuk voor in een E12 of E28 ofzo.
Wat is er nog meer nodig dan ?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
kan over gesproken worden.
is al vaker gedaan, met tevreden klanten
E46 heb je nu he? ik neem aan dat de (kabelboom) aansluiting van een 4 cilinder anders is en je dus moet gaan omzetten. (sommige swaps kan je simpelweg een verloopstekker voor bestellen, andere moet je zelf gaan solderen)quote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Wat is er nog meer nodig dan ?
Bak, aandrijflijn, remmen ? Kabelboom
Ja en nee, ik had meer kwaliteit verwacht. Ik ben van een e92 overgestapt naar de e89 (beide nieuw gekocht).quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat moet er gerepareerd worden dan? Zo oud is die auto nog niet.
Ben je trouwens een beetje tevreden over de E89? Ik overweeg ook binnenkort de overstap van E85 naar E89.
Yepp 318, hoe lang zou die aandrijflijn et uithouden hahaha ..quote:Op maandag 4 maart 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
E46 heb je nu he? ik neem aan dat de (kabelboom) aansluiting van een 4 cilinder anders is en je dus moet gaan omzetten. (sommige swaps kan je simpelweg een verloopstekker voor bestellen, andere moet je zelf gaan solderen)
ik weet niet hoe het zit met de carter in een E46.?
de bak en motor passen gewoon op jouw aandrijflijn en als je schijven rondom hebt dan heb je ook voldoende remkracht.
Bij de E36 coupé werkte Hirschtalg niet onaardig.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:00 schreef boegschroef het volgende:
...
En als het ook maar een klein beetje vriest kan je de auto niet meer in. De ramen zitten vastgevroren waardoor ze niet die cm naar beneden kunnen en je krijgt dus echt je deur niet meer open!
...
Dat kan weleens lastig worden..quote:Op maandag 4 maart 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
Stuurstangen zitten na 18 jaar echt moeilijk vast Die ga ik nooit los krijgen
Al geprobeerd met verfbrander. Iets sterkers heb ik niet voorhanden. Durf ik ook niet; bang om de rest in de fik te steken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan weleens lastig worden..
Beetje stoken
Maar daarmee kan je geen stuurstangetje van een schroefdraad afdraaien.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik hou van mn slagtol voor zulk soort dingen
Al geprobeerd. Eerst beetje verwarmen, lading kruipolie en twee bahco's van een halve meter. Nog steeds geen beweging in te krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef Hyperdude het volgende:
Of kracht maal lange arm.
[ afbeelding ]
enkele uren. Heb het gisteren uitbesteed samen met de apk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef daNpy het volgende:
Hoelang heb je de kruipolie in laten trekken? Als je een nachtje wacht werkt het vaak veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |