abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 februari 2013 @ 13:34:45 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_122461942
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:29 schreef Amplifier het volgende:
Henk ten Cate :7
Die naam kwam ook al in mij op.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 februari 2013 @ 13:36:14 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122461999
JA typisch iemand die zijn mond houdt en rust brengt :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 4 februari 2013 @ 13:38:35 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122462049
Ik denk niet dat Nederlandse trainers met enige vorm van herseninhoud nog bij Vitesse willen instappen.

Categorie geldwolven of onbekende buitenlanders blijft zo'n beetje over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 februari 2013 @ 13:40:34 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122462096
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Rutten is een zwakkeling, hij heeft een top 5 selectie tot zijn beschikking, hoe Kasakowski het zei was de 4e plaats niet het streven, maar zou het een welkome verrassing zijn. Rutten moet gewoon lekker zijn werk doen en niet lopen zeiken als men de 'beloftes' niet nakomt. Er zijn al genoeg problemen binnen Vitesse en dan heb je ook nog zo'n zwakke dwaas die ervoor zorgt dat het moraal van het team ver te zoeken is, wat overigens ook iets zegt over de professionaliteit van de spelers zelf.. }:|
Rutten is een integere man met principes, jammer dat dat blijkbaar geen pluspunt meer is voor jou

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:38 schreef Caland het volgende:
Categorie geldwolven of onbekende buitenlanders blijft zo'n beetje over.
Ik dacht al aan Aad de Mos
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_122462695
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:40 schreef Mark het volgende:

[..]

Rutten is een integere man met principes, jammer dat dat blijkbaar geen pluspunt meer is voor jou

[..]

Ik dacht al aan Aad de Mos
Dat is Rutten zeker, een man van principes, jammer dat hij op zo'n manier toont dat hij het er niet mee eens is. Zwak dus. Het team lijdt eronder waardoor je zulke wedstrijden verliest. Rutten moet roeien met de riemen die hij heeft, dit is een top 5 elftal.. Doe het ermee en kijk hoe ver je eindigt, ga niet lopen huilen als je je zin niet krijgt, flauwekul. :{
okeokeoke
pi_122463565
Iemand enig idee waar ik interview van Kasakowski kan vinden waar Fredje zo slecht van slaapt?
  maandag 4 februari 2013 @ 14:31:00 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122463648
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:59 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Dat is Rutten zeker, een man van principes, jammer dat hij op zo'n manier toont dat hij het er niet mee eens is. Zwak dus.
Volgens de aanwezigen bij Studio Voetbal (die Fred blijkbaar allemaal goed kennen) is het ook niet zijn stijl, en moet er dus heel wat gebeurd zijn om het zo ver te laten komen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_122463842
Ik was bijna vergeten dat Albert Ferrer nog niet zo heel lang geleden trainer was bij Vitesse _O-
Na zijn ontslag is hij trainer geworden van ..... uhm ..... niemand.
U MAD?
pi_122464110
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens de aanwezigen bij Studio Voetbal (die Fred blijkbaar allemaal goed kennen) is het ook niet zijn stijl, en moet er dus heel wat gebeurd zijn om het zo ver te laten komen.
Studio voetbal is sowieso nogal anti-vitesse minded, vooral ronald waterneus heeft er nog wel eens een handje van om alles wat er bij Vitesse gebeurt af te kraken of totaal uit zijn verband te trekken.

Daarnaast wat ik vergeten ben te melden, Fredje heeft maar een contract van 1 jaar, welke hij (nu al zeker) niet zal verlengen (het had voor hem geen haast). Nu bevalt hem niet wat er in de transferperiode is gebeurt, big deal, dan tekent hij toch niet? Maar dat is dan toch geen reden om jezelf meerdere trainingen lang afzijdig te houden?
okeokeoke
pi_122464255
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens de aanwezigen bij Studio Voetbal (die Fred blijkbaar allemaal goed kennen) is het ook niet zijn stijl, en moet er dus heel wat gebeurd zijn om het zo ver te laten komen.
Het is typisch Fred zn stijl. Fred wil aankopen doen, gaat niet gebeuren, dus komt hij niet meer opdagen.
Maar Fredje neemt geen ontslag, want dan krijgt hij zijn premie niet, nee. Hij moet wel eerst ontslagen worden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 4 februari 2013 @ 14:50:42 #61
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122464291
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

Daarnaast wat ik vergeten ben te melden, Fredje heeft maar een contract van 1 jaar, welke hij (nu al zeker) niet zal verlengen (het had voor hem geen haast). Nu bevalt hem niet wat er in de transferperiode is gebeurt, big deal, dan tekent hij toch niet? Maar dat is dan toch geen reden om jezelf meerdere trainingen lang afzijdig te houden?
Hij kan natuurlijk ook gewoon echt ziek zijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_122464353
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef Mark het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk ook gewoon echt ziek zijn
Die optie houden we open *)
okeokeoke
  maandag 4 februari 2013 @ 14:53:18 #63
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122464384
Gezien de ziektegolf door nederland is het niet uitgesloten :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_122465592
"Ik hoop dinsdag en anders uiterlijk donderdag weer te beginnen", zegt hij tegen De Gelderlander. "Ik weet dat er een flink aantal spelers weg is vanwege interlandverplichtingen. Maar dinsdag is er wel een krachttraining en voor een aantal spelers is er daarna een veldtraining."
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 4 februari 2013 @ 15:29:49 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_122465744
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef -J-D- het volgende:
"Ik hoop dinsdag en anders uiterlijk donderdag weer te beginnen", zegt hij tegen De Gelderlander. "Ik weet dat er een flink aantal spelers weg is vanwege interlandverplichtingen. Maar dinsdag is er wel een krachttraining en voor een aantal spelers is er daarna een veldtraining."
Fred Rutten: ‘Ik kom terug bij Vitesse’
  maandag 4 februari 2013 @ 17:33:02 #66
3185 Adelante
To let it go now
pi_122470779
Bony woensdag weer in Arnhem, Fredje donderdag: komt goed :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_122471636
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was bijna vergeten dat Albert Ferrer nog niet zo heel lang geleden trainer was bij Vitesse _O-
Na zijn ontslag is hij trainer geworden van ..... uhm ..... niemand.
Dat komt omdat Jordania helemaal niet op zoek is naar een trainer, maar na een niet-nadenkende stroman met beperkte trainersskills. Ferrer bleek echter helemaal niets te kunnen en met Rutten dacht hij de ideale graatloze trainer binnen te hebben gehaald. Iemand die de Chelsea-jongetjes beter kon maken en verder totaal geen karakter heeft waarmee hij voor moeilijkheden zou zorgen.

Helaas voor Jordania blijkt Rutten net genoeg verzet te kunnen bieden om zich ziek te melden. Ben benieuwd wie het volgende slachtoffer van die positie wordt. Hoe dan ook, vooralsnog heeft Jordania een paar aardige spelers binnengehaald en Vitesse van een zeker faillisement gered. Dat verder alle ziel binnen de club (voor zover nog aanwezig) verloren is gegaan moet je dan maar op de koop toe nemen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122481809
Wat een spelfouten zie ik hier weer voorbij komen.

Anyway, achterlijke situatie weer. Zo rustig als het leek te zijn voor de winterstop, zo onrustig is het momenteel weer. Het eerste was akelig on-Vitesse (maar wel eens leuk), het tweede is vertrouwd (maar wel vermoeiend).

Wedstrijd niet kunnen zien helaas. Hopelijk kan Bony de boel komend weekend weer camoufleren, en komen we weer in rustig(er) vaarwater.

Ohja en Peter, je mag mijn VI wel lenen :P (denk dat het wel op .org staat, ze scannen het daar vaak en anders even op forum kijken, daar staat het sowieso)
  maandag 4 februari 2013 @ 21:15:23 #69
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122483279
spelfouten who gives a fuck, lekker belangrijk
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122484353
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef dikkedaniel het volgende:
spelfouten who gives a fuck, lekker belangrijk
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 4 februari 2013 @ 22:32:27 #71
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_122488972
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef dikkedaniel het volgende:
spelfouten who gives a fuck, lekker belangrijk
Dat zeggen alleen de sneuneuzen die er niks van bakken.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 01:59:21 #72
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122495299
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef DeVinger het volgende:
Wat een spelfouten zie ik hier weer voorbij komen.

Anyway, achterlijke situatie weer. Zo rustig als het leek te zijn voor de winterstop, zo onrustig is het momenteel weer. Het eerste was akelig on-Vitesse (maar wel eens leuk), het tweede is vertrouwd (maar wel vermoeiend).

Wedstrijd niet kunnen zien helaas. Hopelijk kan Bony de boel komend weekend weer camoufleren, en komen we weer in rustig(er) vaarwater.

Ohja en Peter, je mag mijn VI wel lenen :P (denk dat het wel op .org staat, ze scannen het daar vaak en anders even op forum kijken, daar staat het sowieso)
Op het forum mag niet meer.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_122496946
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef DeVinger het volgende:
Wat een spelfouten zie ik hier weer voorbij komen.

:').!!!!!

Want in Arnhem staan ze bekend om hun feilloze spelling ?
U MAD?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:46:07 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122498123
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:').!!!!!

Want in Arnhem staan ze bekend om hun feilloze spelling ?


Wou je zeggen van niet dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:57:29 #75
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122498434
De telegraaf loopt weer berichten rond te spuien over dat het biet botert tussen Rutten en Stanley Menzo. Vraag me af hoe ze dat weten nog ver voor de krachttraining (waar Rutten misschien langskomt). Bovendien zal hij of Vitesse dit heus niet naar buiten gaan lekken.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')