abonnement Unibet Coolblue
pi_122780343
quote:
Johan Derksen moet kotsen van Yolanthe Sneijder-Cabau
HILVERSUM - Johan Derksen heeft weer eens een keer duidelijk gemaakt dat hij niet zo dol is op Yolanthe Sneijder-Cabau.

Foto: NU.nl/Yuri Saalberg De vrouw van Wesley Sneijder moest het maandagavond ontgelden in VI. Yolanthe Sneijder-Cabau noemde haar nieuwe thuisstad Istanbul in het Turkse programma Beyaz Show de mooiste stad van de wereld, tot groot ongenoegen van Johan.

Goedkoop

''Hier moet ik van kotsen, het is een prachtige stad, ik ben er ook meerdere malen geweest. Maar het is niet zo dat het een droomstad is. Ik ken honderden betere steden, dit vind ik nou goedkoop'', aldus Derksen.

Een paar jaar geleden noemde de VI-deskundige de voetbalvrouw al een 'vreselijk dominant irritant vrouwtje' en een 'starfuckertje'.

Maar als ze bij hem op kantoor komt in d' r Songfestivaljurkje kan- ie alleen maar slijmen..
pi_122780428
Yolanthe zegt precies wat de Turken graag willen horen, zou ik ook doen in haar plaats.
Zou ze in Berlijn of Tokyo zitten zou ze hetzelfde zeggen.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 09:58:10 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122780447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jawel. Ze heeft een groot talent om zichzelf in de kijker te spelen. En ja, dat is toch wel degelijk een vaardigheid waar je goed van kan leven. Daar kun je neerbuigend over doen, maar ik heb het talent niet.
Ik denk dat ze dit grotendeels aan haar uiterlijk heeft te danken. Als je weet dat je knapper bent dan standaard dan laat je je inschrijven bij castingbureau's e.d. en dan word je er snel uit gepikt en kun je je gaan bewijzen wat bij haar niet echt denderend gelukt is. Op acteergebied is het niet zoveel geworden en dat presenteren was ook een flop dus echt talent heeft ze niet. Verder heeft ze ook niet echt de lengte mee om een professioneel model te worden. Dus let haar niets anders om achter Wes aan te hobbelen en losjes proberen om iets van de grond te krijgen in Turkije nu, want NL zit niet meer zo op haar te wachten. Haar hondje James vind ik wel leuk trouwens, verder lijkt ook Yo me best een lief meisje alleen denkt ze zelf dat ze best talent heeft voor de showbizz maar dit valt een beetje tegen.

En die tanden blijven vreselijk. Ik zou die facings of wat het dan ook zijn onmiddelijk laten verwijderen. Op elke foto springen ze eruit, ze doet me aan Thea van Theo denken ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_122780607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dit grotendeels aan haar uiterlijk heeft te danken.
Dat. Je kunt je genoeg in de kijker spelen, zonder dat uiterlijk krijg je niet dat soort dingen zonder enig talent.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_122780823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat. Je kunt je genoeg in de kijker spelen, zonder dat uiterlijk krijg je niet dat soort dingen zonder enig talent.
Leuk uiterlijk, leuke spontane uitstraling, maar verder is ze denk ik niet bepaald de slimste of dat ze enig acteer-of presenteertalent heeft.
Als ik haar was zou ik maar in de play-boy gaan staan ofzo. Denk dat ze met een stoeipoes imago het meeste succes zal hebben.
pi_122780948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Leuk uiterlijk, leuke spontane uitstraling, maar verder is ze denk ik niet bepaald de slimste of dat ze enig acteer-of presenteertalent heeft.
Als ik haar was zou ik maar in de play-boy gaan staan ofzo. Denk dat ze met een stoeipoes imago het meeste succes zal hebben.
spontaan?
Vooral toen dat ene moment ja, '' Dat ze met haar chagrijnige kop tegen Wesley zei '' Daar heb ik nu geen zin an''
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:30:58 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122781188
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat. Je kunt je genoeg in de kijker spelen, zonder dat uiterlijk krijg je niet dat soort dingen zonder enig talent.
Ik ken wel meer knappe meisjes, knapper dan Yolanthe zelfs, maar die hebben toch echt niet bereikt wat Yolanthe heeft bereikt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_122781244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ken wel meer knappe meisjes, knapper dan Yolanthe zelfs, maar die hebben toch echt niet bereikt wat Yolanthe heeft bereikt.
Niet iedereen heeft zin in zo'n leven.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:37:41 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122781330
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:12 schreef static het volgende:

[..]

Dat geldt voor elke buitenlandse celeb in Duitsland ook.
Het lijkt ook een beetje op een Duitse versie van Wetten Das (qua showprogramma), compleet met een gelikte presentator die zichzelf helemaal geweldig vindt.
De YT duurt meer dan 2 uur.... lijkt me een programma om rekening mee te houden; 2 uur showtime.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122781351
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:33 schreef alors het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft zin in zo'n leven.
Dat.
En je moet veel geluk hebben. De weg van een soap naar FHM is een eitje, als je een leuk bekkie hebt. Zonder soap was ze onbekend.
En als vriendin-van-Jan rolt een balletje ook wel...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:40:11 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122781410
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

ah ja vandaar dus dat ze haar uit de film hebben geknipt.....
ze krijgt deze aandacht alleen maar als vrouw van....
En dat ze voor ze de vrouw van Wesley was al bekend was (in NL iig) dat is puur toeval?
Ze zal nu best meer aandacht krijgen als vrouw van, en als vrouw met zo'n bodemloze creditcard is het ook vrij simpel om aandacht te krijgen, ongeacht of je de vrouw van een voetballer, een vastgoedmagnaat of dochter van een beroemde advocaat bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:47:59 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122781587
Wat een irrullevante zeiksnor, die Derksen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:50:22 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122781656
Alsof er iemand is die dat "mooiste stad ter wereld" van een celeb wel serieus neemt.... iemand anders dan Derksen dus :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122781925
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:50 schreef Leandra het volgende:
Alsof er iemand is die dat "mooiste stad ter wereld" van een celeb wel serieus neemt.... iemand anders dan Derksen dus :')
Ja joh, de I looooooooooooooove Milano-quotes worden nu I loooooooooooove Istanbul. En kusjes voor the Turkish fans.

En naast de lengte heeft Yolanthe ook niet echt modellen-looks. Meer Playboy-achtig inderdaad, of voor een miss-verkiezing.
pi_122782538
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat ze voor ze de vrouw van Wesley was al bekend was (in NL iig) dat is puur toeval?
Ze zal nu best meer aandacht krijgen als vrouw van, en als vrouw met zo'n bodemloze creditcard is het ook vrij simpel om aandacht te krijgen, ongeacht of je de vrouw van een voetballer, een vastgoedmagnaat of dochter van een beroemde advocaat bent.
Nouja voor Wesley stond ze alleen bekend als de ''vriendin van Jan Smit'' en niet als groot actrice/presentatrice of iets anders waar ze ook maar talentvol in was...
pi_122782722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:22 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nouja voor Wesley stond ze alleen bekend als de ''vriendin van Jan Smit'' en niet als groot actrice/presentatrice of iets anders waar ze ook maar talentvol in was...
Maar ze dartelde wel op tv rond, en ze stond in alle bladen. Dan deed ze toch iets goed.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:30:16 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122782804
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:22 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nouja voor Wesley stond ze alleen bekend als de ''vriendin van Jan Smit'' en niet als groot actrice/presentatrice of iets anders waar ze ook maar talentvol in was...
En ze had Jan Smit toevallig leren kennen terwijl ze op een strandje in de buurt van Volendam mijmerend over het IJsselmeer zat te staren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122782861
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ze had Jan Smit toevallig leren kennen terwijl ze op een strandje in de buurt van Volendam mijmerend over het IJsselmeer zat te staren?
Nee omdat haar moeder in Volendam woonde
pi_122782880
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar ze dartelde wel op tv rond, en ze stond in alle bladen. Dan deed ze toch iets goed.
ja een bijrolletje in ONM
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:36:30 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122783035
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:32 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee omdat haar moeder in Volendam woonde
Nee, haar moeder is pas weer in Volendam gaan wonen toen zij verkering met Jan had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:38:31 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122783097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ken wel meer knappe meisjes, knapper dan Yolanthe zelfs, maar die hebben toch echt niet bereikt wat Yolanthe heeft bereikt.
Leuren die knappe meisjes ook met zichzelf? In laten schrijven bij een castingbureau's e.d? Je moet jezelf in het begin ook managen en verkopen hè... zorgen dat ze je gezicht tegen komen in tv-land dus kleine rolletjes accepteren dat soort dingen. Ik ben van mening dat Yo niet echt iets indrukwekkends heeft bereikt, het valt reuze mee. Ze zal best een flink gevulde bankrekening hebben door al die schnabbels maar dat ze nou echt een goeie actrice of presentatrice is? Nou nee.. Verder heeft ze ook gaan artistieke talenten zoals zingen, dansen, schilderen of schrijven dus wat heeft ze eigenlijk bereikt dan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:44:28 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122783297
Dit zou het huis zijn trouwens, wat Yolanthe in 2008 voor haar moeder kocht en nu te koop heeft staan:
http://www.funda.nl/koop/volendam/huis-48504108-zuideinde-143/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122783443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ze had Jan Smit toevallig leren kennen terwijl ze op een strandje in de buurt van Volendam mijmerend over het IJsselmeer zat te staren?
Nee, net als Wes leerde ze Jan in de club kennen. De plek waar berekenende dames als Syl en Yo hun voetballers/celebs, die ze al dan niet kennen, toevallig tegenkomen.
pi_122783497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:44 schreef Leandra het volgende:
Dit zou het huis zijn trouwens, wat Yolanthe in 2008 voor haar moeder kocht en nu te koop heeft staan:
http://www.funda.nl/koop/volendam/huis-48504108-zuideinde-143/
Klopt, ik kan het zowat vanaf mijn huis zien. Staat al een tijdje te koop inmiddels. Fantastisch, met uitzicht op het industriegebied aan de achterkant. :') Schuin beneden aan de overkant woont die blonde van de 3J's.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_122784209
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nee, net als Wes leerde ze Jan in de club kennen. De plek waar berekenende dames als Syl en Yo hun voetballers/celebs, die ze al dan niet kennen, toevallig tegenkomen.
En welke club is dat?
pi_122784417
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:15 schreef Stansfield het volgende:

[..]

En welke club is dat?
Bob' s Saloon
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:27:03 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122784512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:23 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Bob' s Saloon
Dat is toch die paupertent in Uitgeest? Dat zal nu vast boven hun stand zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_122784661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is toch die paupertent in Uitgeest? Dat zal nu vast boven hun stand zijn.
ja een veredelde apres ski-club...
pi_122784711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is toch die paupertent in Uitgeest? Dat zal nu vast boven hun stand zijn.
Klopt ja, Wes leerde ze al iets meer high class kennen. Maar dit was ook in haar ONM-periode, toen was ze nog wat liever en onschuldiger.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:17:39 #180
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122786092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:50 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja ook maar ze beschikt sowiezo niet over enig talent...maar ik snapte het stukje van respect niet...daar ging het me eigenlijk om...
Oh zo, nou dat ongeacht haar drijfveren maar wel daar gaat zitten in een programma waar je ondanks de tolk waarschijnlijk de helft niet van begrijpt. Als je dat dan vergelijkt met Sylvie, die kiest altijd veilig voor NL of Duitsland waar ze al een naam heeft. Dus het respect deel zit het mij in het feit dat ze het nieuwe niet uit de weg gaat.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:35:22 #181
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_122786661
Touwtjes in handen....
pi_122786799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:

[..]

Oh zo, nou dat ongeacht haar drijfveren maar wel daar gaat zitten in een programma waar je ondanks de tolk waarschijnlijk de helft niet van begrijpt. Als je dat dan vergelijkt met Sylvie, die kiest altijd veilig voor NL of Duitsland waar ze al een naam heeft. Dus het respect deel zit het mij in het feit dat ze het nieuwe niet uit de weg gaat.
Mijn god heeft ze dan een andere keus?? Ze zal wel moeten!!
Dat hoort bij het hele leventje als voetbalvrouw zijnde....waar je man gaat daar ga je als vrouw zijnde mee...en .dan heeft het publiek gewoon bepaalde verwachtingen van je klaar, dan willen ze je leren, zien en horen.

Wat betreft sylvie, wat is veilig aan Duitsland zijnde voor een Nederlandse??? Daar heb je nog meer de kans dat je sneller wordt uitgekotst. wegens die vijandigheid wat al jaaaaaren speelt.... toch heeft ze het risico genomen en heeft ze zich eerst ook flink moeten bewijzen door zich de taal te leren en in te burgeren......
pi_122792674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef sherezade het volgende:

[..]

Mijn god heeft ze dan een andere keus?? Ze zal wel moeten!!
Dat hoort bij het hele leventje als voetbalvrouw zijnde....waar je man gaat daar ga je als vrouw zijnde mee...en .dan heeft het publiek gewoon bepaalde verwachtingen van je klaar, dan willen ze je leren, zien en horen.

Wat betreft sylvie, wat is veilig aan Duitsland zijnde voor een Nederlandse??? Daar heb je nog meer de kans dat je sneller wordt uitgekotst. wegens die vijandigheid wat al jaaaaaren speelt.... toch heeft ze het risico genomen en heeft ze zich eerst ook flink moeten bewijzen door zich de taal te leren en in te burgeren......
Welnee, deze dames hebben gewoon de behoefte om zelf ook in de spotlights te staan. Niets omdat ze wel moeten omdat het publiek bepaalde verwachtingen van ze heeft.
Dirk Kuijt speelt ook in Turkije. Wat zien we van zíjn vrouw?
Don't you love her madly?
pi_122793017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Welnee, deze dames hebben gewoon de behoefte om zelf ook in de spotlights te staan. Niets omdat ze wel moeten omdat het publiek bepaalde verwachtingen van ze heeft.
Dirk Kuijt speelt ook in Turkije. Wat zien we van zíjn vrouw?
Idd het is gewoon een bepaald slag voetbalvrouwen dat van de media houdt. Sylvie, Yolanthe en die van Heitinga die dan ineens bij boulevard zit.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:23:26 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122793059
Naar mijn weten had de vrouw van Kuijt dan ook geen eigen carrière in de spotlights voordat ze mevrouw Kuijt werd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122793162
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Copycat het volgende:
Naar mijn weten had de vrouw van Kuijt dan ook geen eigen carrière in de spotlights voordat ze mevrouw Kuijt werd.
Nee, dat klopt. Die heeft volgens mij heel lang haar eigen beroep (bejaardenverzorgster geloof ik) uitgeoefend. Dus ja, kan me indenken dat dat dan bij Sylvie en Yolanthe anders is. Maar het is dus ook niet zo dat je wel moet omdat het publiek dat van je verwacht. Yolanthe zou er nu ook voor kunnen kiezen om daar op de achtergrond te blijven.
Don't you love her madly?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:27:35 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122793193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:26 schreef Lovechild het volgende:
Yolanthe zou er nu ook voor kunnen kiezen om daar op de achtergrond te blijven.
Ik denk niet dat dat in de aard van het beestje zit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:34:03 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122793436
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Leuren die knappe meisjes ook met zichzelf? In laten schrijven bij een castingbureau's e.d? Je moet jezelf in het begin ook managen en verkopen hè... zorgen dat ze je gezicht tegen komen in tv-land dus kleine rolletjes accepteren dat soort dingen. Ik ben van mening dat Yo niet echt iets indrukwekkends heeft bereikt, het valt reuze mee. Ze zal best een flink gevulde bankrekening hebben door al die schnabbels maar dat ze nou echt een goeie actrice of presentatrice is? Nou nee.. Verder heeft ze ook gaan artistieke talenten zoals zingen, dansen, schilderen of schrijven dus wat heeft ze eigenlijk bereikt dan?
Dat leuren en jezelf verkopen is ook een vaardigheid die niet iedereen beheersst. Net als niet iedereen registeraccountant kan worden, of ingenieur, of commercieel directeur.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_122793467
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat in de aard van het beestje zit.
Nou, dat is dus precies wat ik zeg :D Zoals sherezade het bracht lijkt het alsof ze geen andere keus heeft, ik denk dat die keus er wel ís maar voor haar geen keuze is :P
Don't you love her madly?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:39:14 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122793653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef sherezade het volgende:

Wat betreft sylvie, wat is veilig aan Duitsland zijnde voor een Nederlandse??? Daar heb je nog meer de kans dat je sneller wordt uitgekotst. wegens die vijandigheid wat al jaaaaaren speelt.... toch heeft ze het risico genomen en heeft ze zich eerst ook flink moeten bewijzen door zich de taal te leren en in te burgeren......
In Duitsland zijn ze juist dol op Nederlanders :D Niets geen vijandigheid hier hoor? Een Nederlands accent wordt als charmant gezien, Linda de Mol en Rudy Carell op handen gedragen. Daarnaast zijn Nederlanders in de ogen van duitsers zo liberaal, en ontspannen en vriendelijk en commercieel sterk....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:42:18 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122793777
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Lovechild het volgende:

Nou, dat is dus precies wat ik zeg :D Zoals sherezade het bracht lijkt het alsof ze geen andere keus heeft, ik denk dat die keus er wel ís maar voor haar geen keuze is :P
Omdat haar carrière nu eenmaal in de showbiz ligt. En niet achter het aanrecht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122794036
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat haar carrière nu eenmaal in de showbiz ligt. En niet achter het aanrecht.
Ik geef het op, volgens mij praten we langs elkaar heen.
Don't you love her madly?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:55:41 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122794271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Lovechild het volgende:

Ik geef het op, volgens mij praten we langs elkaar heen.
:o
Denk dat dat langs elkaar heen lullen wel meevalt. Ze doet het imo idd niet omdat het publiek dat verwacht, maar omdat ze zelf met haar carrière bezig blijft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122794409
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

:o
Denk dat dat langs elkaar heen lullen wel meevalt. Ze doet het imo idd niet omdat het publiek dat verwacht, maar omdat ze zelf met haar carrière bezig blijft.
Ja, we bedoelen hetzelfde. Is inderdaad niet langs elkaar heen maar voor mijn gevoel leek het net alsof we op een andere manier hetzelfde zeiden. Ofzoiets 8)7
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2013 @ 17:35:45 #195
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_122795628
Ik vind Yolanthe (nog steeds) een tamelijk knappe vrouw en ze maakt handig gebruik van datgene waar ze goed in is: haar uiterlijk, haar 'fotogeniekheid', haar bekendheid, haar man en haar energieke ambitie.

Doet ze goed, weinig op af te dingen. Waarschijnlijk kent ze ook haar beperkingen (zo'n beetje de rest).
Ze haalt er uit wat er in zit. Chapeau! :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_122797740
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In Duitsland zijn ze juist dol op Nederlanders :D Niets geen vijandigheid hier hoor? Een Nederlands accent wordt als charmant gezien, Linda de Mol en Rudy Carell op handen gedragen. Daarnaast zijn Nederlanders in de ogen van duitsers zo liberaal, en ontspannen en vriendelijk en commercieel sterk....
Linda de Mol en Rudy Carell zijn dan ook de enige ja....
pi_122797981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou, dat is dus precies wat ik zeg :D Zoals sherezade het bracht lijkt het alsof ze geen andere keus heeft, ik denk dat die keus er wel ís maar voor haar geen keuze is :P
Ze heeft zeker een keus maar dat is voor haar geen optie in haar ogen...ik heb het een beetje verkeerd verwoord hierboven.
Maar dan nog kan ik geen respect voor haar opbrengen omdat zij in een turkse show gaat zitten...met een tolk..daar kiest ze dan zelf toch voor....wat voor een toegevoegde waarde heeft zij nu tijdens die show gehad? behalve schaapachtig lachen wanneer anderen aan het lachen waren en met haar wimpers knipperen??
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2013 @ 19:04:03 #198
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_122798642
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef sherezade het volgende:
Maar dan nog kan ik geen respect voor haar opbrengen omdat zij in een turkse show gaat zitten...met een tolk..daar kiest ze dan zelf toch voor....
Als je ergens zelf voor kiest is dat geen respect waard? :o
Is dat nou de omgekeerde wereld of ligt dat aan mij? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 19:31:44 #199
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122799839
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ze heeft zeker een keus maar dat is voor haar geen optie in haar ogen...ik heb het een beetje verkeerd verwoord hierboven.
Maar dan nog kan ik geen respect voor haar opbrengen omdat zij in een turkse show gaat zitten...met een tolk..daar kiest ze dan zelf toch voor....wat voor een toegevoegde waarde heeft zij nu tijdens die show gehad? behalve schaapachtig lachen wanneer anderen aan het lachen waren en met haar wimpers knipperen??
Terwijl ik er juist wel respect voor heb dat ze daar gaat zitten, juist omdat ze de keus had om thuis te zitten en wachten tot Wesley de miljoenen binnenspeelt. En nee, ze heeft geen toegevoegde waarde in de show, ze is daar om zichzelf te promoten, net zoals ze deed in Italië. Maar uiteindelijk kiest zij er wel voor om een gooi naar een carrière te doen in het land waar haar man is, daar zit echt wel een mate van opoffering in ondanks dat hij heus wel genoeg verdiend voor twee.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_122800911
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Uccie het volgende:

[..]

Terwijl ik er juist wel respect voor heb dat ze daar gaat zitten, juist omdat ze de keus had om thuis te zitten en wachten tot Wesley de miljoenen binnenspeelt. En nee, ze heeft geen toegevoegde waarde in de show, ze is daar om zichzelf te promoten, net zoals ze deed in Italië. Maar uiteindelijk kiest zij er wel voor om een gooi naar een carrière te doen in het land waar haar man is, daar zit echt wel een mate van opoffering in ondanks dat hij heus wel genoeg verdiend voor twee.
ze is juist iemand die altijd aandacht wilt en overal gezien wilt worden net zoals op haar huwelijk zoals ze naar naar de mensen zwaait alsof ze de koningin is en die belachelijke fotoreportage van tientallen pagina's met 4 verschillende trouwjurken..., dus nee geen opoffering...goh wat een opoffering he ..gewoon weer een goedkope manier van zichzelf promoten en het Turkse volk de kont in te kruipen door alleen te zeggen wat ze graag willen horen...''Í looooove Istanbul ...de mooiste stad van de wereld ja...totdat ze over een tijd weer ergens anders heen gaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')